Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" piedzīvo zaudējumu Lietuvā

Šodien Viļņā notiekošajā Baltijas Basketbola līgas spēlē "Ventspils" komanda piedzīvoja savu otro zaudējumu sezonā, ar rezultātu 67:77 piekāpjoties spēcīgajam "Lietuvos Rytas" klubam. Ļoti neveiksmīgi mūsējie aizvadīja spēles otro ceturtdaļu.

Jau ar pirmajām spēles minūtēm "Ventspils" basketbolistiem izdevās izveidot atrāvienu no saviem sekotājiem un pirmā perioda otrajā daļā komanda saglabāja nemainīgu sešu līdz astoņu punktu pārsvaru. Dodoties otrajā ceturtdaļā, uz tablo rādīja "Lietuvos Rytas" nelabvēlīgu rezultātu 15:22.

Visai negaidītu aukstu dušu mūsējie saņēma jau pirmajās otrā perioda minūtēs. Kamēr "Ventspils" basketbolisti pa grozu meta neprecīzi, lietuvieši izcēlās ar trim rezultatīviem metieniem, tādā veidā panākot neizšķirtu 22:22. Jau mirkli vēlāk "Rytas" izvirzījās vadībā un turpmākās minūtes bija mača gaitas noteicēja.

Strauji komanda turpināja atrauties un panāca jau desmit punktu pārsvaru, periodu noslēdzot ar rezultātu 34:46. Faktiski tikai pēdējā minūtē "Ventspils" spēja izrādīt kādu pretestību. Līdz tam viņi šajā periodā bija guvuši tikai piecus punktus pret lietuviešu vairāk par divdesmit. Pēdējā sekundē gan lielisks tālmetiens no laukuma centra izdevās tieši vienam no Lietuvas kluba spēlētājiem.

Trešā trešdaļa atkal sākās veiksmīgāk "Ventspils" komandai, kas līdz perioda vidum jau bija samazinājuši rezultāta starpību līdz sešiem punktiem. Lai gan "Lietuvos Rytas" atkal nedaudz spēja atrauties, ceturtdaļas izskaņa mūsējiem padevās vairāk kā veiksmīga. Pēc vairāku trīspunktnieku realizācijas deficīts samazinājās jau līdz pieciem punktiem - 61:56 un tikai kārtējais precīzais "Rytas" metiens pēdējās sekundēs ļāva tiem noslēgt periodu ar rezultātu 63:57.

Diemžēl mājinieki veiksmīgāk uzsāka arī pēdējo ceturtdaļu, pavisam ātri atkal iegūstot vairāk kā desmit punktu pārsvaru. Šādā tempā abi klubi turpināja spēlēt līdz mača beigām un ventspilnieki nopietnu pretestību cīņai par uzvaru tā arī vairs nespēja izrādīt. Spēles izskaņā tika fiksēts rezultāts 77:67 par labu mājiniekiem.

Rezultatīvākais spēlētājs "Ventspils" rindās ar 17 gūtiem punktiem šoreiz bija Džastins Lovs, kamēr Pāvels Veselovs iemeta 13, bet Uvis Helmanis - 10. Uzvarētāju rindās 11 punktus guva Paolo Batista, bet vienīgais Latvijas pārstāvis "Rytas" rindās, Roberts Štelmahers, guva 6 punktus un izcīnīja 2 atlēkušās bumbas. Jānis Blūms laukumā nedevās.

Abas komandas šogad ir tikušās divreiz un abās reizēs "Ventspils" piedzīvojusi zaudējumus. Šīs divas neveiksmes komandai ir vienīgās jaunajā sezonā, savukārt par "B" grupas līderiem tagad līdzās "ASK Rīga" ir kļuvuši tieši "Lietuvos Rytas" basketbolisti, kuru kontā septiņas uzvaras un viens zaudējums.

Baltijas Basketbola līga
11. novembris

Lietuvos Rytas - Ventspils 77:67 (15-22, 31-12, 17-23, 14-12)

Lietuvos Rytas: Slezas 9, Stelmahers 6, Lukauskis 5, Delininkaitis 10, Zukauskas 0, Batista 11, Emmet 7, Petravicius 8, Jomantas 4, Ivory 10, Nielsen 7
Ventspils: Veselovs 13, Vitols 6, Gabrans 0, Johnson 7, Timermanis 0, Koutsopolos 2, Love 17, Shannon 6, Vaikulis 8, Helmanis 10, Laksa 0

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2006-11-11 19:24, pirms 18 gadiem
vesolovs bliez

     [+] [-]

, 2006-11-11 19:38, pirms 18 gadiem
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.

     [+] [-]

, 2006-11-11 19:48, pirms 18 gadiem
Centru Ventspilii nav! NAV CENTRU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-11 19:54, pirms 18 gadiem
kas tas par Koutsopolos ventiņiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-11 20:08, pirms 18 gadiem
Mūsējie kā parasti zaudē! Taču es viņus nevainoju, tāda ir situācija, ka letiņi nespēj uzveikt leišus!

     [+] [-]

, 2006-11-11 20:21, pirms 18 gadiem
BLJAAAVIIEEENSS!!! Tak cik wel war ar taadu centru man jau vinjsh ir apbesijies kautkaads noutospouls Jelic lai suut maajaas pilniig nederiigs kad lasiju zinju ka plaanots njemt jaunu centru biju prieciigs bet shitaa chakareeeties vien vieniig pa velti

BKV buutu ideaala komanda ja buutu laba liimenja Centrs kopaa ar shannonu un lavu vitoolu helmani buuut labs

     [+] [-]

, 2006-11-11 21:46, pirms 18 gadiem
rezultaati pa 1/4 un kopeejais neshtimmee kopaa...

     [+] [-]

, 2006-11-11 21:53, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.



Žalgiri beidzot vajag uzvarēt. Rytas jau pirms 2 gadiem uzvarēja.

     [+] [-]

, 2006-11-11 21:58, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis renrins
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.



Žalgiri beidzot vajag uzvarēt. Rytas jau pirms 2 gadiem uzvarēja.



Piekrītu, ka beidzot vajag Žalgiri uzvilkt, bet reāli skatoties pašlaik LR ir vājāka par Žalgiri. Un ja mēs nevaram to pašu LR uzveikt, tad par Žalgiri vēl pāragri sapņot.
Bez tam nebūtu slikti, ja mēs regulāri to LR uzveiktu, nevis atcerētos 2 gadus vecas uzvaras.

     [+] [-]

, 2006-11-11 22:44, pirms 18 gadiem
Nu johaidī Vai tiešām nevarēja paņemt leišus. Dusmas. Vai tad ventiņi tik vāji? Tiešām tikai ASK to var!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-11-11 22:49, pirms 18 gadiem
pa lietuvas LTV2 tikko saaka raadiit machu

     [+] [-]

, 2006-11-11 22:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis renrins
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.



Žalgiri beidzot vajag uzvarēt. Rytas jau pirms 2 gadiem uzvarēja.



Piekrītu, ka beidzot vajag Žalgiri uzvilkt, bet reāli skatoties pašlaik LR ir vājāka par Žalgiri. Un ja mēs nevaram to pašu LR uzveikt, tad par Žalgiri vēl pāragri sapņot.
Bez tam nebūtu slikti, ja mēs regulāri to LR uzveiktu, nevis atcerētos 2 gadus vecas uzvaras.


Nu es neteiktu ka LR ir baigi stipraka par BKV. Vnk parasti pret ritas kkas notiek ne ta ka vajag. Vai nu neiemetam pedejo metienu, vai tiesnesi norok, vai vnk melna diena. Ar Zalgeri gan diemzel vis vienmer savadak. Vienigi Valmiera pedejas paris sezonas bija tuvu uzvarai par Zalgeri.

     [+] [-]

, 2006-11-11 23:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gaļaks

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis renrins
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.



Žalgiri beidzot vajag uzvarēt. Rytas jau pirms 2 gadiem uzvarēja.



Piekrītu, ka beidzot vajag Žalgiri uzvilkt, bet reāli skatoties pašlaik LR ir vājāka par Žalgiri. Un ja mēs nevaram to pašu LR uzveikt, tad par Žalgiri vēl pāragri sapņot.
Bez tam nebūtu slikti, ja mēs regulāri to LR uzveiktu, nevis atcerētos 2 gadus vecas uzvaras.


Nu es neteiktu ka LR ir baigi stipraka par BKV. Vnk parasti pret ritas kkas notiek ne ta ka vajag. Vai nu neiemetam pedejo metienu, vai tiesnesi norok, vai vnk melna diena. Ar Zalgeri gan diemzel vis vienmer savadak. Vienigi Valmiera pedejas paris sezonas bija tuvu uzvarai par Zalgeri.



Domāju, ka tajās neveiksmēs pret LR vairāk ir vainojama psiholoģija. Spēlētāji iziet ar domu zemapziņā, ka tas tak ir LR, nu un ja arī pakāsīsim, tad nebūs liela bēda.
Es ar tāpat uzskatu, ka nav Ventiņi vājāki par LR. Vnk vienreiz vajag saņemties un iziet uz laukuma ar pofig attieksmi.
Kādēļ tad Valmierai sanāk nospēlēt labi pret Žalgiri? Tādēļ, ka uz viņiem nav nekāda spiediena. Viņiem nav neko ko zaudēt, jo ja viņi pakāsīs, tad neviens īpaši nepārmetīs. Bet ja uzvarēs, tad tā būs sensācija.

     [+] [-]

, 2006-11-11 23:47, pirms 18 gadiem
Žēl katrā ziņā...

     [+] [-]

, 2006-11-11 23:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis gaļaks

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis renrins
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.



Žalgiri beidzot vajag uzvarēt. Rytas jau pirms 2 gadiem uzvarēja.



Piekrītu, ka beidzot vajag Žalgiri uzvilkt, bet reāli skatoties pašlaik LR ir vājāka par Žalgiri. Un ja mēs nevaram to pašu LR uzveikt, tad par Žalgiri vēl pāragri sapņot.
Bez tam nebūtu slikti, ja mēs regulāri to LR uzveiktu, nevis atcerētos 2 gadus vecas uzvaras.


Nu es neteiktu ka LR ir baigi stipraka par BKV. Vnk parasti pret ritas kkas notiek ne ta ka vajag. Vai nu neiemetam pedejo metienu, vai tiesnesi norok, vai vnk melna diena. Ar Zalgeri gan diemzel vis vienmer savadak. Vienigi Valmiera pedejas paris sezonas bija tuvu uzvarai par Zalgeri.



Domāju, ka tajās neveiksmēs pret LR vairāk ir vainojama psiholoģija. Spēlētāji iziet ar domu zemapziņā, ka tas tak ir LR, nu un ja arī pakāsīsim, tad nebūs liela bēda.
Es ar tāpat uzskatu, ka nav Ventiņi vājāki par LR. Vnk vienreiz vajag saņemties un iziet uz laukuma ar pofig attieksmi.
Kādēļ tad Valmierai sanāk nospēlēt labi pret Žalgiri? Tādēļ, ka uz viņiem nav nekāda spiediena. Viņiem nav neko ko zaudēt, jo ja viņi pakāsīs, tad neviens īpaši nepārmetīs. Bet ja uzvarēs, tad tā būs sensācija.


Wsp nesaprotu nafig ta. Saubos vai Senonam, Vitolam, Lovam un Helmanim vajadzetu but kkadam respektam pret tadu LR. Vel viena problema ta ka LR nebus problemas ar noskanosanos pret BKV jo tomer ta stipra komanda un Eiropa kcik pazistama. Bet pret ASK gan man liekas ka vini nenoskanojas. Tapec ari pakasa.

     [+] [-]

, 2006-11-12 00:12, pirms 18 gadiem
Tāda sajūta, ka ventiņi vienkārši netic, ka ir spējīgi uzvilkt Rytas

     [+] [-]

, 2006-11-12 01:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis KM#33
NJu ASK RIGA tagad njems Ventinjus



tev nu gan izcila logjika...

     [+] [-]

, 2006-11-12 02:37, pirms 18 gadiem
viiiri, finaalaaa viss buus ok - divas Latvijas blices mauks belive me

     [+] [-]

, 2006-11-12 11:50, pirms 18 gadiem
Pozitiivs moments, ka veselovs saacis kapaat. mosh izveidosies sakariigs garais lv speletajs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-12 15:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gaļaks

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis gaļaks

Citāts:

Publicējis renrins

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis renrins
Pēc statistikas spriežot Veselovs labi nospēlējis. Savukārt Timmermanis ir palicis uz 0!!!
Vispār nesaprotu. Nu nav LR tik neuzvarami. Beidzot tak Ventiņiem viņus vajadzētu uzvarēt kādreiz. Pašiem vajag saņemties.



Žalgiri beidzot vajag uzvarēt. Rytas jau pirms 2 gadiem uzvarēja.



Piekrītu, ka beidzot vajag Žalgiri uzvilkt, bet reāli skatoties pašlaik LR ir vājāka par Žalgiri. Un ja mēs nevaram to pašu LR uzveikt, tad par Žalgiri vēl pāragri sapņot.
Bez tam nebūtu slikti, ja mēs regulāri to LR uzveiktu, nevis atcerētos 2 gadus vecas uzvaras.


Nu es neteiktu ka LR ir baigi stipraka par BKV. Vnk parasti pret ritas kkas notiek ne ta ka vajag. Vai nu neiemetam pedejo metienu, vai tiesnesi norok, vai vnk melna diena. Ar Zalgeri gan diemzel vis vienmer savadak. Vienigi Valmiera pedejas paris sezonas bija tuvu uzvarai par Zalgeri.



Domāju, ka tajās neveiksmēs pret LR vairāk ir vainojama psiholoģija. Spēlētāji iziet ar domu zemapziņā, ka tas tak ir LR, nu un ja arī pakāsīsim, tad nebūs liela bēda.
Es ar tāpat uzskatu, ka nav Ventiņi vājāki par LR. Vnk vienreiz vajag saņemties un iziet uz laukuma ar pofig attieksmi.
Kādēļ tad Valmierai sanāk nospēlēt labi pret Žalgiri? Tādēļ, ka uz viņiem nav nekāda spiediena. Viņiem nav neko ko zaudēt, jo ja viņi pakāsīs, tad neviens īpaši nepārmetīs. Bet ja uzvarēs, tad tā būs sensācija.


Wsp nesaprotu nafig ta. Saubos vai Senonam, Vitolam, Lovam un Helmanim vajadzetu but kkadam respektam pret tadu LR. Vel viena problema ta ka LR nebus problemas ar noskanosanos pret BKV jo tomer ta stipra komanda un Eiropa kcik pazistama. Bet pret ASK gan man liekas ka vini nenoskanojas. Tapec ari pakasa.



Man arī nav atbildes uz šo jautājumu, kādēļ tā. Varbūt Muižnieks nemāk iedvest pārliecību, ka LR ir ņemama komanda. Bet es nevēlos vainot tikai Muižnieku. Galu galā uz laukuma iet spēlētāji, nevis Muižnieks.

     [+] [-]

, 2006-11-13 09:52, pirms 18 gadiem
Ventiņi zaudēja atlecošās - pie sava groza 23, bet LR 15 uzbrukumā!! Leišiem pie sava 29, ventiņiem tikai 4!!! Ar tādu "cīņu pie groza" var uzvarēt tikai tad - ja baigi krīt!! Ja brīžiem nekrīt - likumsakarīgs "zāģis"...

     [+] [-]

, 2006-11-13 09:56, pirms 18 gadiem
Ak jā - vēl pie iepriekš teiktā - ASK uzvarētajā spēlē pret LR - uzvarēja arī grozu 33:32... Tā ka ventiņiem vai nu "motivācijas" pietrūkst, vai nemāk paņemt vismaz savu grozu...