Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

„ASK” iesniegusi protestu

Ints Megnis
Ints Megnis

Kā eSports.lv apstiprināja Rīgas „ASK” ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš, tad šodien pusdienas laikā kluba vadība iesniegusi protestu sakarā ar notikumiem vakardienas spēlē Gulbenē.

Paralēli protestam Latvijas basketbola savienībā iesniegts protests arī policijā par mīklaino licenšu pazušanu no Gulbenes viesnīcas.

Ģirts Kalniņš uzsvēra, ka no Rīgas klubs bija izbraucis ar visām licencēm. Tikmēr lielu nožēlu kluba menedžeris izteica par negatīvo attieksmi no citu klubu puses.

Jau ziņojām, ka vakar Latvijas čempionāta basketbolā pirmajā spēlē sērijā par trešo vietu "ASK Rīga" izbraukumā ar 75:82 zaudēja Gulbenes "Bumerangs ASK". "Rīgas ASK" laukumā devās sešu cilvēku sastāvā, jo pārējie spēlētāji nevarēja uzrādīt savas licences.

Vakardienas spēles beigās pēc neveiksmīga kritiena traumu guva Trojs Ostlers. Šodien viņam tika veikta krustenisko saišu skanēšana, kas noteica, ka tās nav bojātas, bet šovakar vēlāk tiks taisīta iekšējo saišu rezonanse un tad arī noskaidrosies vai viņš varēs spēlēt sērijas otrajā spēlē, kas norisinās sestdien pulksten 14:00 Daugavas sporta namā.

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:39, pirms 19 gadiem
interesants detektīvstāsts būs

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:43, pirms 19 gadiem
kas gan to zina, kā tur īstenībā bija...

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:47, pirms 19 gadiem
Gļēva aizbildināsanās.Jāprot zaudet kā viriem.

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:48, pirms 19 gadiem
Patiesība ir tur ārā...Gulbenē!
Vainīgs ir neredzamais cilvēks he he hee

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:50, pirms 19 gadiem
lunji ask...ar katru dienu shis klubs riebjas arvien vairaak

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:50, pirms 19 gadiem
Rīga sāk izdomāt kaut kādu mistisku licenšu pazušanu no viesnīcas, tas ir smieklīgi...

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:52, pirms 19 gadiem
miiklaina licenšu pazušana.. vecais maleenieshu vecis buus iesuucis naasiis.. ko nu? jaunas taisiit laikam negibas..

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:52, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis a-Ha
interesants detektīvstāsts būs


Šerloks Holmss un Aksenoka nauda
vai
Šerloks Holmss un Sētas klubiņa lieta

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:52, pirms 19 gadiem
"lielu nožēlu kluba menedžeris izteica par negatīvo attieksmi no citu klubu puses" un shitas jau nu vispaar....kas tad tagad visiem LV klubiem buutu jaaraud ka muusu vieniigais superklubs savas neizdariibas deelj ir pagruudis speeli??? aarpraac kaa vinji pashi sev veel neriebjas...Veiksmi Gulbenei!

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:53, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Indrikis
Tikmēr lielu nožēlu kluba menedžeris izteica par negatīvo attieksmi no citu klubu puses.



kurs tad klubs ir iztureejies negatiivi pret ask????? vins apvainojies uz baronu, ka tie neļaava ask uzvareet????? vai kas cits??? iisti nesaprotu vina domu!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:53, pirms 19 gadiem
tik stulbi visi juus esat!! riebjaas

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:54, pirms 19 gadiem
nu ASK jau sāk palikt smieklīgi!kluba menedžeru neizdarība tiek aizvietota ar kaut kādu mistisku licenžu pazušanu!smiekli nāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:54, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis m.v.p.
tik stulbi visi juus esat!! riebjaas



tu domaa ask vadiibu???? ja kaads te ir stulbs, tad tie ir vini (nu labi varbuut arii seit ir kaads stulbais)

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:56, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez
nu nez - pēc šitās spēles vienalga izskatās ka Gulbenei cerības tikt 3.vietā ir pielīdznāmas nullei.


ne par to ir topiks

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:57, pirms 19 gadiem
jaa jaa taa ir taisniiba par to miiklaino licenzhu pazushanu, tur tika piesaistiiti kreivijas mafijas paarstavji kas to visu noorganizeeja,dzeki maskaas no jumta pa virveem caur logu tika iekshaa istabinajas un samekleeja Valtera un pārejo b-bolistu somās starp smirdīgām zeķēm licenzes un nospēra)))))))) kliist bauams arii par nakosho triku....kas sagaida ASK RIGU....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:58, pirms 19 gadiem
a par ko ask tiesi iesniedza protestu???? kaads ir vinu pamatojums, lai paarceltu speeli???

     [+] [-]

, 2006-05-18 16:59, pirms 19 gadiem
cereesim ka Gulbene tiks 3.vietaa!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:00, pirms 19 gadiem
Gulbene kretīni. Izmanto tādus netīrus paņēmienus, ļoti nesmuki, skumji

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis chuuchala
gulbenieshu skuutaas gavinjas nopizgjiiija. tas tak skaidrs. uzreiz taa diivaini paprasa - kur juusu licenses? aaksti



kas tu galiigs lunis esi???? licences prasa pirms katras speeles un sii speele nebija nekaads izneemums, taa, ka vari savu sazveerestiibas teoriju iebaazt sev pakalaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:02, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Banzai
Gulbene kretīni. Izmanto tādus netīrus paņēmienus, ļoti nesmuki, skumji



kaadus tiesi netiirus paneemiemus gulbene izmanto????? tu tiesaam tici, ka kaads nozaga ask licences???

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:02, pirms 19 gadiem
S.Valetram bildi licencē droši vien izplēsa vietējie Gulbenes huļigāni .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:04, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee

Citāts:

Publicējis nez.nez
nu nez - pēc šitās spēles vienalga izskatās ka Gulbenei cerības tikt 3.vietā ir pielīdznāmas nullei.


ne par to ir topiks


jā, bet nu te jau tāpat lielākoties ir off-topics. Tikai apdiršana.
P.S. No kurienes šitais paziņojums nāk? iegāju askriga.lv tur rakstīts, ka šodien būs afigennais paziņojums, bet nekā rakstīta tur nav.
šitais tad arī ir tas paziņojums vai kā?



turklaat sajaa mega pazinojumaa nemaz nav rakstiits par ko tiesi ask iesniedza savu protestu.....

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:04, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Banzai
Gulbene kretīni. Izmanto tādus netīrus paņēmienus, ļoti nesmuki, skumji


un tagad atceramies shiis sezonas saakumu, kaa ask (tolaik bk riiga) meegjinaaja ieliist par visaam vareem BBL njaa skumji skumji...
pat ja tik tiehsaam tur kaads Gulbenee paliidzeeja taam licenzeem nozust (kam es neticu), vienalga ask vadiiba un menedzhements ir pilniigi klauni, jo nu taadas lietas tak jaasargaa biki ruupiigaak
tieshaam apbriinojami kaa ask menedzhmentam pashiem nenaak smiekli, man ir jautri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:06, pirms 19 gadiem
Vispār Čakaram medālis jāpiešķir par atjautību.

"Play-off" spēlēs visi līdzekļi jāpielieto, lai no sliedēm izsistu pretinieku ! Vismaz tā tas ir NBA un NHL ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:07, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez
Vienīgais kas ir debīli ir tas, ka sports ir pārvērties par cīņu ar papīriem, nevis cīņu laukumā



nu bet vismaz kaut kaada jautriiba, sen nebija nekas interesants noticis!!! un, lai cik tas nebuutu jociigi (varbuut taa vienkaarsi ir sakritiiba), bet atkal ir iesaistiits valdis!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:07, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee

Citāts:

Publicējis nez.nez
nu nez - pēc šitās spēles vienalga izskatās ka Gulbenei cerības tikt 3.vietā ir pielīdznāmas nullei.


ne par to ir topiks


jā, bet nu te jau tāpat lielākoties ir off-topics. Tikai apdiršana.
P.S. No kurienes šitais paziņojums nāk? iegāju askriga.lv tur rakstīts, ka šodien būs afigennais paziņojums, bet nekā rakstīta tur nav.
šitais tad arī ir tas paziņojums vai kā?


nu bet kaa lai nereec par tik debiiliem pazinjojumiem? buutu taa arii pateikushi, ok shoreiz mees iekritaam, Gulbene muus pakjeera nesagatavotus, bet naakamajaas speelees visu labosim...
tas tachu buutu tikai normaali, bet nee tagad paraadaas kaut kaadas sazveerestiibas teorijas par laupiishanaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:08, pirms 19 gadiem
...un tas ka nozagtas licenes ir sviests.

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:08, pirms 19 gadiem
"mēs to vēlamies panākt godīgā, sportiskā cīņā" nu tad varbuut saakat to dariit?

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:09, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez
Dienu pirms spēles ierodoties Gulbenē, komandas menedžerim Andrejam Misulovinam bija visu vienpadsmit spēlētāju licences. Pēc vakara treniņa menedžeris tās pārbaudīja. Rekonstruējot notikumu gaitu, jāsecina, ka četru spēlētāju licences “pazudušas” no komandas menedžera viesnīcas numura naktī no otrdienas uz trešdienu. Ar attiecīgu iesniegumu esam vērsušies policijā. Sīkāku informāciju par naktī Gulbenes viesnīcā notikušo klubs pagaidām nepubliskos, tā tiks sniegta tikai policijai.

“ASK Rīga” spēlētāji ir gatavi izcīnīt Latvijas čempionāta bronzas medaļas un tiesības nākamajā sezonā pārstāvēt valsti Baltijas basketbola līgā. Taču mēs to vēlamies panākt godīgā, sportiskā cīņā. Notikumi Gulbenē komandas motivāciju tikai paaugstina.

"ASK Rīga" preses dienests
Rekas parādījās



bija 11 licences, nozaga (iespeejams) četras!!! tad kaapeec speeleeja tikai 6 speeleetaaji!!! čaļi nedaudz paarreeķinaajusies!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:09, pirms 19 gadiem
un vispaar, tagad jau pazudushas 4 licenzes bet vakar bija pazudushas 3 un vienai nebija bildes...nu kaut kaa neiet tas viss kopaa

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:11, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez
Vienīgais kas ir debīli ir tas, ka sports ir pārvērties par cīņu ar papīriem, nevis cīņu laukumā



nu bet vismaz kaut kaada jautriiba, sen nebija nekas interesants noticis!!! un, lai cik tas nebuutu jociigi (varbuut taa vienkaarsi ir sakritiiba), bet atkal ir iesaistiits valdis!!!


Nepis iekšā VV ja viņa te nav. NE viņš licenzes glabā, ne viņam kāds sakars vispār ar viņām. Paranoiķis



uu ja!!!! nu nemeeģini man tagad ieskaidrot, ka valdim nav nekaada sakara ar ask (nevis licenceem)!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:12, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee
un vispaar, tagad jau pazudushas 4 licenzes bet vakar bija pazudushas 3 un vienai nebija bildes...nu kaut kaa neiet tas viss kopaa


varbūt 4 ir "pazudušas" un vienai nav bildes a? tad matemātika būtu pareiza


nu bet tad jau taapat nav jeegas rakstiit protestu jo S.Valters taapat speeleet nedriiksteeja, jo vinja licenze nebija deriiga....un tu gribi teikt ka taa nav bezatbildiiba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:13, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee
un vispaar, tagad jau pazudushas 4 licenzes bet vakar bija pazudushas 3 un vienai nebija bildes...nu kaut kaa neiet tas viss kopaa


varbūt 4 ir "pazudušas" un vienai nav bildes a? tad matemātika būtu pareiza



a kas bildi ar nozaga???? jaasaka, ka izskataas, ka ask ir nedaudz samiizusies!! ja vini buutu paarliecinaati, ka vinees, tad nebuutu te tagad čakareejusies, bet domaajuši par otro speeli un to kaa paraadiit savu paaraakumu laukumaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:14, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez
Vienīgais kas ir debīli ir tas, ka sports ir pārvērties par cīņu ar papīriem, nevis cīņu laukumā



nu bet vismaz kaut kaada jautriiba, sen nebija nekas interesants noticis!!! un, lai cik tas nebuutu jociigi (varbuut taa vienkaarsi ir sakritiiba), bet atkal ir iesaistiits valdis!!!


Nepis iekšā VV ja viņa te nav. NE viņš licenzes glabā, ne viņam kāds sakars vispār ar viņām. Paranoiķis


uu ja!!!! nu nemeeģini man tagad ieskaidrot, ka valdim nav nekaada sakara ar ask (nevis licenceem)!!!


es rakstu vēlreiz - VV nav nekāda sakara ar tām licenzēm. Cik reizes man būs jāraksta, lai tu saprastu? pasaki uzreiz cik reizes tev vajag atkārtot lai tu varētu precīzi izlasīt teikumu, nepiedomājot kko klāt



bleg tu [cenzēts]!!! KURAA VIETAA ES RAKSTIIJU, KA VALDIM IR SAISTIIBA AR LICENCEEM?????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:17, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis RiiaVS
sheed-man, cik tev gadu? neesi gadījumā kaut kāds žurnālists vai kaut kas tml.?



kaada tam noziime (bet vairaak kaa 20) un nee es neesmu žurnaalists (bet gribeetu buut)!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:19, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee
un vispaar, tagad jau pazudushas 4 licenzes bet vakar bija pazudushas 3 un vienai nebija bildes...nu kaut kaa neiet tas viss kopaa


varbūt 4 ir "pazudušas" un vienai nav bildes a? tad matemātika būtu pareiza


nu bet tad jau taapat nav jeegas rakstiit protestu jo S.Valters taapat speeleet nedriiksteeja, jo vinja licenze nebija deriiga....un tu gribi teikt ka taa nav bezatbildiiba?


Es nezinu kā tur bija un tāpec nerakstu kkādus mistisku sūdus. Neviens no mums tur pat tuvumā nebija, bet jums jau nav grūti viskkādu huiņu izdomāt.
es arī neko nezinu par to kā tur ir ar tām licenzēm - vai katru reizi jārāda, vai arī tikai tad ja pieprasa, nu karoče HWZ. Man ja godīgi pohu, jo šis gadījums visticamāk tikai pagarinās sēriju pa vienu spēli


taisniiba, bet vienkaarshi man liekas ka tagad taa protesta rakstiishana ir domaata nevis lai kaut ko pieraadiitu vai arii noskaidrotu, bet gan taadeelj lai lielo naudas teevu priekshaa meegjinaatu kaut kaa notusheet savu neizdariibu, kaa rezultaataa tas viss no malas izskataas smiekliigi!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:19, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez
Vienīgais kas ir debīli ir tas, ka sports ir pārvērties par cīņu ar papīriem, nevis cīņu laukumā



nu bet vismaz kaut kaada jautriiba, sen nebija nekas interesants noticis!!! un, lai cik tas nebuutu jociigi (varbuut taa vienkaarsi ir sakritiiba), bet atkal ir iesaistiits valdis!!!


Nepis iekšā VV ja viņa te nav. NE viņš licenzes glabā, ne viņam kāds sakars vispār ar viņām. Paranoiķis


uu ja!!!! nu nemeeģini man tagad ieskaidrot, ka valdim nav nekaada sakara ar ask (nevis licenceem)!!!


es rakstu vēlreiz - VV nav nekāda sakara ar tām licenzēm. Cik reizes man būs jāraksta, lai tu saprastu? pasaki uzreiz cik reizes tev vajag atkārtot lai tu varētu precīzi izlasīt teikumu, nepiedomājot kko klāt



bleg tu [cenzēts]!!! KURAA VIETAA ES RAKSTIIJU, KA VALDIM IR SAISTIIBA AR LICENCEEM?????????


izcēlu boldā tevi dēļ.



un tur ir kaut kas rakstiits par licenceem???? atkaartoju veelreiz: valdis ir iesaistiits ask nevis tiesi konkreetajaa gadiijumaa ar licenceem, tu mani esi paarpratis taapat kaa es tevi vakar paarpratu!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:20, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis RiiaVS
sheed-man, cik tev gadu? neesi gadījumā kaut kāds žurnālists vai kaut kas tml.?



kaada tam noziime (bet vairaak kaa 20) un nee es neesmu žurnaalists (bet gribeetu buut)!!!!


pasarg dievs lasīt tavus rakstus



kapeec taa????

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:21, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis RiiaVS
sheed-man, cik tev gadu? neesi gadījumā kaut kāds žurnālists vai kaut kas tml.?



kaada tam noziime (bet vairaak kaa 20) un nee es neesmu žurnaalists (bet gribeetu buut)!!!!


pasarg dievs lasīt tavus rakstus



     [+] [-]

, 2006-05-18 17:22, pirms 19 gadiem
Nav ASK nekāds superklubs! No coment
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:26, pirms 19 gadiem
Nu šitāds precendents laikam nav bijis, vismaz LV toč neatceros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:26, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis yankee
taisniiba, bet vienkaarshi man liekas ka tagad taa protesta rakstiishana ir domaata nevis lai kaut ko pieraadiitu vai arii noskaidrotu, bet gan taadeelj lai lielo naudas teevu priekshaa meegjinaatu kaut kaa notusheet savu neizdariibu, kaa rezultaataa tas viss no malas izskataas smiekliigi!


Varbūt. Man liekās - vai tiešām ASK Rīgas vadība būtu tik debīla, ka domātu šitādu huiņu, ja jebkuram (pat Krisonam) būtu skaidrs, ka neviens šim ataisojumam neticēs. Var tak kko normālu izdomāt ne? Pat es varētu kko labāku izdomāt kaut arī man nav nekādas saistības ar licenžu lietām un LBL nolikumu.


nu bet diivaini tas tochna viss ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:29, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis RiiaVS
sheed-man, cik tev gadu? neesi gadījumā kaut kāds žurnālists vai kaut kas tml.?


kaada tam noziime (bet vairaak kaa 20) un nee es neesmu žurnaalists (bet gribeetu buut)!!!!


pasarg dievs lasīt tavus rakstus


kapeec taa????


Tāpēc ka tu baigi visur bāz savas subjektīvās domas iekšā.



jaa un tu visulaiku esi baigi objektiivs??? skaidrs, ka katra cilveeka viedoklii ir zinaama deva subjektivitaates!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:30, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man
un tur ir kaut kas rakstiits par licenceem???? atkaartoju veelreiz: valdis ir iesaistiits ask nevis tiesi konkreetajaa gadiijumaa ar licenceem, tu mani esi paarpratis taapat kaa es tevi vakar paarpratu!!!


Tu rakstīji - "sen nebija nekas interesants noticis!!! un, lai cik tas nebuutu jociigi (varbuut taa vienkaarsi ir sakritiiba), bet atkal ir iesaistiits valdis!!!" šajos teikumos jebkuram kas māk lasīt ir skaidrs, ka VV ir iesaistīts šajā notikumā.
Ja tu tā nebiji domājis tad OK, bet šajā teikumā tev ir sanācis uzrakstīt, ka VV ir iesaistīts šajā notikumā



da labi tu saprati ko es domaaju!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:31, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez
Tāpēc ka tu baigi visur bāz savas subjektīvās domas iekšā.


jaa un tu visulaiku esi baigi objektiivs??? skaidrs, ka katra cilveeka viedoklii ir zinaama deva subjektivitaates!!!


nu es, manuprāt, tomēr esmu parasti diezgan objektīvs.



man arii liekas, ka es esmu vairaak vai mazaak objektiivs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:32, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis sheed-man
un tur ir kaut kas rakstiits par licenceem???? atkaartoju veelreiz: valdis ir iesaistiits ask nevis tiesi konkreetajaa gadiijumaa ar licenceem, tu mani esi paarpratis taapat kaa es tevi vakar paarpratu!!!


Tu rakstīji - "sen nebija nekas interesants noticis!!! un, lai cik tas nebuutu jociigi (varbuut taa vienkaarsi ir sakritiiba), bet atkal ir iesaistiits valdis!!!" šajos teikumos jebkuram kas māk lasīt ir skaidrs, ka VV ir iesaistīts šajā notikumā.
Ja tu tā nebiji domājis tad OK, bet šajā teikumā tev ir sanācis uzrakstīt, ka VV ir iesaistīts šajā notikumā


da labi tu saprati ko es domaaju!!!


tagad - jā, iepriekš - nē



labaak veelaak nekaa nekad!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:39, pirms 19 gadiem
Varēja jau Gulbene normāli laukumā noskaidrot atteicības nevis ārpus tā...

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:40, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Rocky33
Varēja jau Gulbene normāli laukumā noskaidrot atteicības nevis ārpus tā...



baac nu kaa var nesaprast, ka gulbene nav vainiiga!!!! ne jau kaads no gulbenes prasiija taas licences!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:41, pirms 19 gadiem
kaut kāds stulbums-nozagtas tikai spēlētāju licenzes,un citas mantas nav aiztiktas,un iesniegums arī uzrakstīts tikai pēc spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:45, pirms 19 gadiem
ostlers savainots tas nepavisam nav labi, par to protestu būs interesanti, manuprāt Latvijas klubiem savā starpā būtu jābū draudzīgākiem un iecietīgākiem.

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:46, pirms 19 gadiem
hahahahahahahha, wot taa ir intriga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:52, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez
Es doomāju ka izšķirošais bija tas ka tika nosperta Laksas licenze, jo pārējie jau ir aizvietojami



nu issteniibaa tas nemaz nav tik smiekliigi, jo vismaz pret baronu laksa bija krietni labaaks nekaa beerzinš!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 17:54, pirms 19 gadiem
sheed-man - sporta avīzes melnās slejas hronists...

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:02, pirms 19 gadiem
pilnīgas muļķības! varēja vēl pateikt, ka komisārs piesavinājies ! :

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:03, pirms 19 gadiem
nu tad jau nba arii driiz licences pieprasiis

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:03, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Uzpeerkamaa_[cenzēts]
Ko juus apdirshat ASK???? [cenzēts], peec paaris sezonaam noteikti buus labaakais LV klubS!!!! Nez, kaads sakars apdirst latvieshu klubus?? taa jau vinji ir maz!!! ZB...



skjiet tavs niks izsaka visu

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:05, pirms 19 gadiem
Vajadzētu ierosināt policijā lietu pret menedžeri par nepatiesu liecību sniegšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:09, pirms 19 gadiem
Bet kā tas lunis var pierādīt.Bērna prātā tas rīgas daudzgalvainais menedžments...Bērnam jāsmejas.Būtu kaut ko sakarīgāku izdomājuši..tiešām luņ..i
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:12, pirms 19 gadiem
Kurš nopizdija licences?

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:15, pirms 19 gadiem
smirdiigie [cenzēts] nemaak zaudeet ar godu un saglabaajot pashcienju...
p.s. vinjam gan ne gods, ne pashcienja nav bijusi!

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:37, pirms 19 gadiem
tas vairs nav smieklīgi. vai tik tuvumā nav V.Valters.

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:38, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis baac
smirdiigie [cenzēts] nemaak zaudeet ar godu un saglabaajot pashcienju...
p.s. vinjam gan ne gods, ne pashcienja nav bijusi!


Pilnīgu piekrītu es ar to pašu pa Gulbeni padomāju.

     [+] [-]

, 2006-05-18 18:44, pirms 19 gadiem
ai tie [cenzēts] sniedz veseli protestus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 19:21, pirms 19 gadiem
par shito jau var graamatu uzraxtiit

     [+] [-]

, 2006-05-18 19:24, pirms 19 gadiem
Ask tāpat paliks trešie !!! Gulbenei nav variantu !!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 19:30, pirms 19 gadiem
Ko var gribēt no kluba , ja tas pastāv nepilnu gadu un
vienu no vadošajām amatpersonām jau paņem pie [cenzēts] par naudas fenderēšanu.

     [+] [-]

, 2006-05-18 19:37, pirms 19 gadiem
izskataas ka te 80% komenteetaaju nav izlasijushi rakstu un nezina kas notika speelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-18 20:13, pirms 19 gadiem
nekad un nekir neesmu redzējis ka pirms spēles treneri rādītu kādam spēlētāju licenzesneesmu es rīgas fans bet jūs paši sajēdzat ko runājat[cenzēts].

     [+] [-]

, 2006-05-18 20:30, pirms 19 gadiem
Paardodu basketbolistu licenzes, 5 lati par katru. Laba kvalitaate, kraasainas bildes. Ir viena arii bez bildes, to varat nopirkt par 3 latiem. Ja juus tas interesee, zvaniet 909631946. Par piegaadi vienosimies.

P.S. Peec licenzhu nopirkshanas visa atbildiiba par taam tiek jums.

     [+] [-]

, 2006-05-18 20:50, pirms 19 gadiem
neticams bērnudārzs. gājiens ar licenču prasīšanu ir ļoti gļēvs un vārgulīgs, jo pēc būtības tāpat skaidrs, ka tie ir ASK spēlētāji. tas būtu tas pats kā man atņemt automašīnu, jo aizmirsušās mājās tiesības. un nevajag gvelzt par kaut kādu attieksmi, jo šeit ir sports un vissvarīgākā ir sportiskā attieksme ar kuru, domāju, ASK viss kārtībā.

latvijas basketbolam nesekoju līdz. nedaudz BBL, bet, pateicoties šim ārprātam, neviļus kļūstu par ASK līdzjutēju.

     [+] [-]

, 2006-05-18 21:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Tanabe
neticams bērnudārzs. gājiens ar licenču prasīšanu ir ļoti gļēvs un vārgulīgs, jo pēc būtības tāpat skaidrs, ka tie ir ASK spēlētāji. tas būtu tas pats kā man atņemt automašīnu, jo aizmirsušās mājās tiesības. un nevajag gvelzt par kaut kādu attieksmi, jo šeit ir sports un vissvarīgākā ir sportiskā attieksme ar kuru, domāju, ASK viss kārtībā.

latvijas basketbolam nesekoju līdz. nedaudz BBL, bet, pateicoties šim ārprātam, neviļus kļūstu par ASK līdzjutēju.



driizaak neticams beernudaarzs ir pazaudeet (vai nepanemt liidzi uz speeli vai.......lai nu kas tur buutu noticis) licences!!!!! citiem nez kaapeec taa negadaas!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 21:36, pirms 19 gadiem
Piekrītu sheed-man, tāpat kā ja tev nav auto vadītāja tiesību līdz tu nedrīksti vadīt mašīnu, Tā pat tu nedrīksti spēlēt.

     [+] [-]

, 2006-05-18 21:37, pirms 19 gadiem
Vispār labi būtu ja tādam valteram vai Bilupsam tādas būtu tāpēc jau arī valmierieši laikam ir iesnieguši protestu...

     [+] [-]

, 2006-05-18 21:59, pirms 19 gadiem
nez nez nafig ta raxti ja neko nezini

     [+] [-]

, 2006-05-18 22:15, pirms 19 gadiem
ha ha zaudeeja kkaadiem bukiem [cenzēts] bars!!!

     [+] [-]

, 2006-05-18 23:05, pirms 19 gadiem
To ArtyLive

Nu zaudēt 6 vīru sastāvā un ka tie nav visi pamatsastāva spēlētāji tad tas ir normāli un zaudēja tikai ar 7 punktiem!!!

     [+] [-]

, 2006-05-19 08:31, pirms 19 gadiem
citāts no LATVIJAS AVIZES:

Gulbenē visai neparasti sākās Latvijas basketbola čempionāta mačs par bronzas medaļām, kurā piedalās mājinieku "Bumerangs/ASK" un "ASK Rīga".

Kur pazuda licences?

Dažas minūtes pirms spēles sākuma pēc Gulbenes komandas menedžera Egīla Čakara lūguma spēles komisārs pieprasīja "ASK Rīga" basketbolistiem uzrādīt spēlētāju licences. Izrādījās, ka to nav četriem – Darjum Lukminam, Rodnijam Bilapam, Jānim Laksam un Jurim Patmalniekam, bet Sandim Valteram licence bija bez fotogrāfijas. Šim piecniekam netika atļauts piedalīties spēlē, tāpēc "ASK Rīga" maču aizvadīja sešu cilvēku sastāvā.

Pirmo puslaiku rīdzinieki uzvarēja ar 43:40, taču otrā sākumā zaudēja 15 punktus pēc kārtas un, faktiski spēlējot bez maiņām (Kaspars Bērziņš ātri sakrāja četras personiskās piezīmes), vairs nespēja mainīt cīņas gaitu. Mača izskaņā piezīmju normas dēļ rīdzinieki palika četratā. Līdz šim licenču pārbaudes pirms spēlēm pildītas formāli, un teorētiski "ASK Rīga" komandai vajadzētu maksāt par savu menedžeru neizdarību. Ja vien nebūtu kāds bet – rīdzinieki apgalvo, ka otrdienas vakarā visas licences vēl bijušas pie komandas menedžera Gulbenes viesnīcā.

"ASK Rīga" ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš: "Pēc spēles protokolā atzīmējām, ka tiks iesniegts protests, un ceturtdien noteikumos paredzētajā kārtībā to arī izdarījām. Mūsu prasība ir pirmā mača pārspēle. Latvijas čempionāta nolikumā nekur nav teikts, ka spēlētājiem, kuri ir licencēti, bet nevar uzrādīt pašu licenci, drīkst liegt piedalīšanos spēlē. Šis lēmums tika pieņemts Gulbenes komandas vadības spiediena rezultātā un, mūsuprāt, ir nepamatots. Tāpat vērsīsimies ar iesniegumu policijā, jo naktī pirms spēles Gulbenes viesnīcā "Bumeranga/ASK" menedžeris Čakars zvanīja mūsu komandas basketbolistam Atim Ozolam, liekot pamodināt komandas menedžeri Andreju Misulovinu un viņam atstāt viesnīcas numuru. Vēl ceturtdienas vakarā visas licences bija mapē pie komandas menedžera, bet pirms spēles daļa bija pazudušas. Vai tās ir nozagtas? Katrs to var saprast, kā grib, lai par pārējo lemj likuma sargi. Mēs cienām Gulbenes komandas spēlētājus un trenerus, ko vairs nevar teikt par kluba vadību, esam apņēmības pilni uzvarēt šo sēriju un arī turpmāk turēsimies pie godīgas spēles principiem."

LBL galvenais tiesnesis Ainārs Čukste: "Ir iesniegts protests pret manu lēmumu nepielaist piecus spēlētājus mačam. Gaidīšu, ko izlems apelācijas komisija, kurā ir vairāki juristi, un tās lēmumu arī respektēšu. Komisijas sēde notiks piektdien vakarā. Es joprojām nevaru viennozīmīgi pateikt, vai mans lēmums ir bijis pareizs vai ne. Nolikumā šāda situācija un par to paredzētais sods nav strikti atrunāts. Trešdien lēmums bija jāpieņem dažu minūšu laikā stresa apstākļos, un tas bija šāds. Par to, ka spēlētājiem licences varētu nebūt vispār, nevar būt pat runas. Visiem pieciem tās pirms tam bija izsniegtas. Esmu dzirdējis, ka tās tikušas nozagtas, taču tā vairs nav mana kompetence. Šodien (ceturtdien) Rīgas komandas pārstāvji ieradās LBS un iztrūkstošās licences spēlētājiem tika atjaunotas."

Abu komandu vadības pārstāvji (Gulbenē, šķiet, apvainojušies, ka nu armijas galvenais atbalsts tiek Rīgas klubam) ar asām replikām apmainījušies arī agrāk, nu dzirkstelei pāraugot pamatīgā ugunsgrēkā. Tā apdzēšanai Latvijas čempionāta rīkotājiem vajadzēs ne vien turēties pie likuma burta, bet arī saglabāt vēsu galvu abu komandu savstarpējās ķildās. Diskutējama ir Gulbenes komandas rīcības atbilstība godīgas spēles principiem, turklāt arī Gulbenē skatītāji vēlējās redzēt ne tikai savas komandas uzvaru, bet arī šās sezonas Latvijas klubu vērtīgākā spēlētāja Sanda Valtera, olimpiskā medaļnieka Darjus Lukmina un amerikāņa Rodnija Bilapa spēli. Šis prieks viņiem tika laupīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-19 18:24, pirms 19 gadiem
[cenzēts] lai vinji savu protestu iesprauz!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja