Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" iekļūst nākamajā kārtā

MaxDam
MaxDam

Dalasas „Mavericks” basketbolisti kā pirmie iekļuvuši NBA izslēgšanas spēļu otrajā kārtā, šonakt ar 102:76 pieveicot Memfisas „Grizzlies” un izcīnot uzvaru sērijā ar 4:0.

Uzvarētājiem Dirks Novickis guva 27 punktus, bet zaudētājiem Po Gasola rēķinā 25 punkti.

Citā sērijā Detroitas „Pistons” izcīnīja trešo uzvaru ar 109:99 pieveicot Milvokī „Bucks”. Čonsijs Bilapss uzvarētājiem guva 34 punktus, bet zaudētājiem rezultatīvākais bija Maikls Reds ar 33 punktiem.


NBA. 1.maijs.
Dalasas "Mavericks" 102 - Memfisas "Grizzlies" 76 (sērijā 4:0)
Detroitas "Pistons" 109 - Milvokī "Bucks" 99 (sērijā 3:1)
Denveras "Nuggets" 83 - Losandželosas "Clippers" 101 (sērijā 1:4)

     [+] [-]

, 2006-05-02 19:41, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis jorain
Tāpēc, ka LAC izskatās un spēlē patreiz daudz labāk nekā LAL.
Tāpēc, ka LAC ir daudz pieredzējušāka komanda kā LAL, kas playoffos nozīmē ļoti daudz.
Tāpēc, ka LAC ir vairāk iespēju un spēlētāju, kas var izšaut izšķirošajos mometnos.
Tāpēc, ka LAC ir ļoti laba aizsardzības komanda, un atšķirībā no PHO, viņiem ir ļoti labi un pieredzējuši garā gala spēlētāji !!!
Pie tam - pierunāt Kobi dot piespēles un spēles uzsvaru likt uz pār'jeime spēlētājiem ir pavisam kas cits, kā pierunāt visus pērējos tagad akal spēlēt tāpat kā regulārajā sezonā.
LAC sezonas gaitā vājākā vieta ir bijusi 3pt metienu, un šo caurumu viņi lēnām lāpa ciet !
Visu šo faktoru ietekmē
MAN LIEKAS, ka LAC nebūs problēmu pārspēt LAL, JA, komandas tiksies play-off otrajā kārtā !!!



Par to pieredzi tu gan pārspīlē mazlietiņ. Clippers pirmo kārtu nebija pārvarējuši 30 gadus. No tagadējiem spēlētājiem tikai Keselss un varbūt vēl Moblijs ir nopietnu play-off rūdījumu guvuši, kamēr spēlēja citur. Tai pat laikā Kobe play-off spēlējis vairāk kā jebkurš no Clippers, Odoms austrumos ar Veidu arī tika otrajā kārtā, bet ar pārējiem tā švakāk. BET Kobe ar Odomu ir Lakers līderi, kamēr Clippers ir ļoti svarīgi sagaidīt labu spēli arī no Brenda un Magetī, kuriem ar to pieredzi (play-off) ir kā ir. Es domāju, ka šajā ziņā komandas ir diezgan līdzvērtīgas.

     [+] [-]

, 2006-05-02 19:54, pirms 19 gadiem
un jorain paskaties kaa Kobe speelee play-off,tu kaadu speeli esi redzeejis,vinjsh tagad tieshi paarsvaraa speelee uz piespeeleem

     [+] [-]

, 2006-05-02 20:00, pirms 19 gadiem
Cassell abi ar Mobley ir play-off ļoti daudz spēles aizvadījuši - un tā atšķirība starp Cassel un Kobi ir diezgan niecīga ! Odom tā pieredze ar tāda nekāda - tāpat nedrīkst aizmirst par Radmanioviču - to var nolikt pretī Odomam - abiem līdzīga tā play-off pieredze.
Pie tam, ar pieredzi es domāju ne tikai play-off pieredzi - bet pieredzi vispār ! Brand šitā ir 7 tā sezona - nu gnadrīz visas 7 sezonas viņš nācias savas komandas sākuma sastāvā - tāpat arī Maggette - šitā ir 7 sezona - arī Kaman un Rebrača nau nekādi iesācēji ! Šajā ziņā Clippers tomēr ir pārāki - grozi kā gribi

     [+] [-]

, 2006-05-02 20:04, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis reinis2408
un jorain paskaties kaa Kobe speelee play-off,tu kaadu speeli esi redzeejis,vinjsh tagad tieshi paarsvaraa speelee uz piespeeleem



par to es arī runāju - ka šādu spēles stilu spēlējot LAC ir pārāki par LAL ! un tagad, kad spēlētāji, kas visu laiku ēnā sēdēja, ir sajutuši spēli - diez vai pat Džeksonam izdosies kaut ko tur baigi mainīt !!
Ja LAC paši kādus sū.. nesastrādās - tad nevajadzētu viņiem būt problēmām ar LAL - vēl jau gan SUNS nau pilnībā norakstām iar - tā ka..

     [+] [-]

, 2006-05-02 21:15, pirms 19 gadiem
Dalasa rullē!It īpaši NOVITSKIS

     [+] [-]

, 2006-05-02 21:39, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis jorain
Cassell abi ar Mobley ir play-off ļoti daudz spēles aizvadījuši - un tā atšķirība starp Cassel un Kobi ir diezgan niecīga ! Odom tā pieredze ar tāda nekāda - tāpat nedrīkst aizmirst par Radmanioviču - to var nolikt pretī Odomam - abiem līdzīga tā play-off pieredze.
Pie tam, ar pieredzi es domāju ne tikai play-off pieredzi - bet pieredzi vispār ! Brand šitā ir 7 tā sezona - nu gnadrīz visas 7 sezonas viņš nācias savas komandas sākuma sastāvā - tāpat arī Maggette - šitā ir 7 sezona - arī Kaman un Rebrača nau nekādi iesācēji ! Šajā ziņā Clippers tomēr ir pārāki - grozi kā gribi



Radmanoviču nav nekāds aizsargs un Odomu viņš nenosegs. Viņš vispār Clippers lielu lomu nespēlē. par kopējo jā, es sapratu, ka tu runā par play-off pieredzi...

     [+] [-]

, 2006-05-02 21:40, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Dalasa1
Dalasa rullē!It īpaši NOVITSKIS



vēl viens vai tu neesi tas pats kastanis?

     [+] [-]

, 2006-05-02 21:45, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis reinis2408
un jorain paskaties kaa Kobe speelee play-off,tu kaadu speeli esi redzeejis,vinjsh tagad tieshi paarsvaraa speelee uz piespeeleem



par to es arī runāju - ka šādu spēles stilu spēlējot LAC ir pārāki par LAL ! un tagad, kad spēlētāji, kas visu laiku ēnā sēdēja, ir sajutuši spēli - diez vai pat Džeksonam izdosies kaut ko tur baigi mainīt !!
Ja LAC paši kādus sū.. nesastrādās - tad nevajadzētu viņiem būt problēmām ar LAL - vēl jau gan SUNS nau pilnībā norakstām iar - tā ka..



šeit es nepiekrītu - tieši ar "regulārās sezonas Kobi", domājams, Lakers jau būtu tuvu izlidošanai pret Fīniksu... tā kā šādas pārmaiņas spēles stilā vajadzēja jau sen.

pret Clippers gan būs grūtāk spiest uz apakšu - Suns nav neviens nomināls spēka uzbrucējs, kurš varētu spēlēt, bet Clippers ir Brends. vēl gan Lakers ir jātiek tālāk...

     [+] [-]

, 2006-05-02 21:55, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis jorain
Dalasa ir šogad ļoti laba - un nevaig Nowitzki pārvērtēt !!! Tur visa komanda ir ļoti laba - un ja tiks līdz finālam - viņiem ir visas izredzes - arī Detroitai vēl līdz finālam jātiek, pie tam, detroit vs dallas - es dallasai dodu priekšroku, jo viņiem ir 10 spēlētāji, kas visi var spēlēt augstā līmenī, kamēr detroita spēlē tika ar 6 - pie tam, kad fināli pienāks - fiziskais nogurums būs pamatīgs. un šajā gadījumā dallasai iespējas paverās ļoti labas.
Par divu LA komandu cīņu pusfinālos - nedomāju, ka būs interesanti - Fīniksai nu galīgi spēle neiet - met viņi pa 10 - 15 % no spēles sliktāk nekā sezonā - tāpē arī lakeri tiek pie uzvarām - Clippers ir pavisam cita komanda - ja tiksies abas LA komandas - tur būs tāds blowouts maliekas, ka Kobi līdz austrumu krastam aizpūtīs ! Clippers Rietumu konferences fināla - tas būs kaut kas jauns !!



detroita speelee ar 6 speeleetaajiem????? nevajadzeetu aizmirst par taadiem speeleetaajiem kaa hanters, delks un evans!!!! un mavs liidz finaalam nemaz netiks!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:00, pirms 19 gadiem
to jorain: neaizmirsti taadu faktoru kaa ZEN MASTER!!!! un tici man pret clippers lakers nespeelees taadu pasu speeli kaa pret suns, jo katram, kas kaut cik saprot no basketbola, ir skaidrs, ka clippers groza apaksa ir krietni labaaka kaa lakers un taada speele kaa pret suns buutu skriesana ar galvu sienaa!!!! PS. protams lakers veel nav tikusi taalaak, bet par to nesaubos

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:00, pirms 19 gadiem
man no Dalllas loti patiik Howards...un dallasi tiesaam ir leiliskas iespeejas pievareet, tik loti labus play-offus neaizvadosos Spurs...Uz SUNIISIEM es veel ceru, bet....bet! un Nets cerams, ka vinnes Bullus pusfinaalaa...!

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:04, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis SUNS_champion
man no Dalllas loti patiik Howards...un dallasi tiesaam ir leiliskas iespeejas pievareet, tik loti labus play-offus neaizvadosos Spurs...Uz SUNIISIEM es veel ceru, bet....bet! un Nets cerams, ka vinnes Bullus pusfinaalaa...!



tu tiesaam tici, ka bulls pacels miami???? un mavs ir loti nieciigas izredzes paarspeet spurs!!!! taa nav nekaada memfisa, ko var 4 speeles peec kaartas apspeeleet ar vienu un to pasu kombinaaciju (to vispeer pat nevar nosaukt par kombinaaciju), respektiivi dirks ar terriju speelee "pick and roll" un nevis raujaas ieksaa, bet paliek uz metienu!!! nesaprotu kaa 4 speeles nevar izdomaat, ko dariit saadaa situaacijaa!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:08, pirms 19 gadiem
tiesaam ticu, ka var Bulli panjems miami....vinji ir saniknoti Bulli, un Sakam bail, ka neuzliek veel 25 000 sodu

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:25, pirms 19 gadiem
ideaali,mavericks buus labi....

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:26, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis SUNS_champion
tiesaam ticu, ka var Bulli panjems miami....vinji ir saniknoti Bulli, un Sakam bail, ka neuzliek veel 25 000 sodu



nu es gan domaaju, ka piredze te nospeelees galveno lomu, taatad miami "in six"!!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:37, pirms 19 gadiem
un man skiet, ka kas uzverees sodienas speelees tur kur 2:2, tas arii vinnes visu seeriju....!

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:46, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis SUNS_champion
un man skiet, ka kas uzverees sodienas speelees tur kur 2:2, tas arii vinnes visu seeriju....!



taatad miami!!!! PS. es neesmu par miami, es pat loti gribeetu, lai bulls vinee (ar savu attieksmi, ciinassparu utt. vini to buutu pelniijusi), bet šaks ir šaks un es gaidu "monster game" no šaka sonakt, protams, ja tiesnesi vinu atkal nenoraks (es tiesaam uzskatu, ka tiek smagi pietiesaats bulls)!!!!! 4. speelee miami 5 soda metieni, bulls ap 30, tas izsaka visu!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-02 22:54, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis e-mat

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis reinis2408
un jorain paskaties kaa Kobe speelee play-off,tu kaadu speeli esi redzeejis,vinjsh tagad tieshi paarsvaraa speelee uz piespeeleem



par to es arī runāju - ka šādu spēles stilu spēlējot LAC ir pārāki par LAL ! un tagad, kad spēlētāji, kas visu laiku ēnā sēdēja, ir sajutuši spēli - diez vai pat Džeksonam izdosies kaut ko tur baigi mainīt !!
Ja LAC paši kādus sū.. nesastrādās - tad nevajadzētu viņiem būt problēmām ar LAL - vēl jau gan SUNS nau pilnībā norakstām iar - tā ka..



šeit es nepiekrītu - tieši ar "regulārās sezonas Kobi", domājams, Lakers jau būtu tuvu izlidošanai pret Fīniksu... tā kā šādas pārmaiņas spēles stilā vajadzēja jau sen.

pret Clippers gan būs grūtāk spiest uz apakšu - Suns nav neviens nomināls spēka uzbrucējs, kurš varētu spēlēt, bet Clippers ir Brends. vēl gan Lakers ir jātiek tālāk...



īstenībā tieši par to es visu laiku runāju - Lakers izmainīja spēli - sāka spēlēt uz groza apakšu - un Kobe nogāja malā. Pret Suns tas darbojas, jo gan K.Thomas, gan Stadamairs ir ārā ar savainojumiem.
Bet, tagad, spēlētāji, kas visu sezonu ne ar ko daudz nau izcēlušies, spēlē un gūst punktus, un neviens no viņiem akal negribēs noiet ēnā, respektīvi, spēles stilu LAL patreizējo, diez vai tā izdosies mainīt, bet šādā manierē LAC viņi nevinnēs ! Clippers ir visu sezonu tieši šādā manierē arī spēlē !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-02 23:00, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis jorain
Dalasa ir šogad ļoti laba - un nevaig Nowitzki pārvērtēt !!! Tur visa komanda ir ļoti laba - un ja tiks līdz finālam - viņiem ir visas izredzes - arī Detroitai vēl līdz finālam jātiek, pie tam, detroit vs dallas - es dallasai dodu priekšroku, jo viņiem ir 10 spēlētāji, kas visi var spēlēt augstā līmenī, kamēr detroita spēlē tika ar 6 - pie tam, kad fināli pienāks - fiziskais nogurums būs pamatīgs. un šajā gadījumā dallasai iespējas paverās ļoti labas.
Par divu LA komandu cīņu pusfinālos - nedomāju, ka būs interesanti - Fīniksai nu galīgi spēle neiet - met viņi pa 10 - 15 % no spēles sliktāk nekā sezonā - tāpē arī lakeri tiek pie uzvarām - Clippers ir pavisam cita komanda - ja tiksies abas LA komandas - tur būs tāds blowouts maliekas, ka Kobi līdz austrumu krastam aizpūtīs ! Clippers Rietumu konferences fināla - tas būs kaut kas jauns !!



detroita speelee ar 6 speeleetaajiem????? nevajadzeetu aizmirst par taadiem speeleetaajiem kaa hanters, delks un evans!!!! un mavs liidz finaalam nemaz netiks!!!!




tas ka Pistons palaida tur soliņa beigas drusku vairāk pa laukuma paskraidīt sezonas beigās, lai atpūtinātu pamatsastāvu - vēl nebūt nenozīmē ka šie spēlētāji te playoffos ko daudz dabūs un nedabūn arī. Tas ka visi tie delki un evansi uz piecām minūtēm izskrien laukumā - arī veiksmīgi - neko daudz nedod - bikiņ tas sešinieks jau atpūšas, bet...komanda visu sezonu - un arī tagad spēlē ar 6 spēlētājiem. Pārējie tur i tikai skata pēc !

     [+] [-]

, 2006-05-02 23:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis jorain
īstenībā tieši par to es visu laiku runāju - Lakers izmainīja spēli - sāka spēlēt uz groza apakšu - un Kobe nogāja malā. Pret Suns tas darbojas, jo gan K.Thomas, gan Stadamairs ir ārā ar savainojumiem.
Bet, tagad, spēlētāji, kas visu sezonu ne ar ko daudz nau izcēlušies, spēlē un gūst punktus, un neviens no viņiem akal negribēs noiet ēnā, respektīvi, spēles stilu LAL patreizējo, diez vai tā izdosies mainīt, bet šādā manierē LAC viņi nevinnēs ! Clippers ir visu sezonu tieši šādā manierē arī spēlē !




īstenībā vinnēs gan. Fils jau nav nekāds [cenzēts]. Ja tiks pāris Suns, tad LAC arī




laiks rādīs - tomēr es domāju, ka viņiem nespīd pat pietuvoties !!!
Nezinu vai Fils spēs tās no dubļiem izlīdušās galviņas (Laker spēlētāji - Kobe) iebāzt atpakaļ un mainīt spēli!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-02 23:11, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis jorain
īstenībā tieši par to es visu laiku runāju - Lakers izmainīja spēli - sāka spēlēt uz groza apakšu - un Kobe nogāja malā. Pret Suns tas darbojas, jo gan K.Thomas, gan Stadamairs ir ārā ar savainojumiem.
Bet, tagad, spēlētāji, kas visu sezonu ne ar ko daudz nau izcēlušies, spēlē un gūst punktus, un neviens no viņiem akal negribēs noiet ēnā, respektīvi, spēles stilu LAL patreizējo, diez vai tā izdosies mainīt, bet šādā manierē LAC viņi nevinnēs ! Clippers ir visu sezonu tieši šādā manierē arī spēlē !




īstenībā vinnēs gan. Fils jau nav nekāds [cenzēts]. Ja tiks pāris Suns, tad LAC arī




laiks rādīs - tomēr es domāju, ka viņiem nespīd pat pietuvoties !!!
Nezinu vai Fils spēs tās no dubļiem izlīdušās galviņas (Laker spēlētāji - Kobe) iebāzt atpakaļ un mainīt spēli!!!



veelreiz saku: nekad nenoveertee ZEN MASTER par zemu, es uzskatu, ka ne jau speeleetaaji ir iemesls lakers panaakumiem, ar pareizu taktiku var lielus kalnus gaazt!!!! PS. lakers-spurs west final!!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-02 23:13, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis jorain
Dalasa ir šogad ļoti laba - un nevaig Nowitzki pārvērtēt !!! Tur visa komanda ir ļoti laba - un ja tiks līdz finālam - viņiem ir visas izredzes - arī Detroitai vēl līdz finālam jātiek, pie tam, detroit vs dallas - es dallasai dodu priekšroku, jo viņiem ir 10 spēlētāji, kas visi var spēlēt augstā līmenī, kamēr detroita spēlē tika ar 6 - pie tam, kad fināli pienāks - fiziskais nogurums būs pamatīgs. un šajā gadījumā dallasai iespējas paverās ļoti labas.
Par divu LA komandu cīņu pusfinālos - nedomāju, ka būs interesanti - Fīniksai nu galīgi spēle neiet - met viņi pa 10 - 15 % no spēles sliktāk nekā sezonā - tāpē arī lakeri tiek pie uzvarām - Clippers ir pavisam cita komanda - ja tiksies abas LA komandas - tur būs tāds blowouts maliekas, ka Kobi līdz austrumu krastam aizpūtīs ! Clippers Rietumu konferences fināla - tas būs kaut kas jauns !!



detroita speelee ar 6 speeleetaajiem????? nevajadzeetu aizmirst par taadiem speeleetaajiem kaa hanters, delks un evans!!!! un mavs liidz finaalam nemaz netiks!!!!




tas ka Pistons palaida tur soliņa beigas drusku vairāk pa laukuma paskraidīt sezonas beigās, lai atpūtinātu pamatsastāvu - vēl nebūt nenozīmē ka šie spēlētāji te playoffos ko daudz dabūs un nedabūn arī. Tas ka visi tie delki un evansi uz piecām minūtēm izskrien laukumā - arī veiksmīgi - neko daudz nedod - bikiņ tas sešinieks jau atpūšas, bet...komanda visu sezonu - un arī tagad spēlē ar 6 spēlētājiem. Pārējie tur i tikai skata pēc !



nu hanteram peern bija pietiekami liela loma!!!! un ja jau pirms diviem gadiem vareeja vineet ar 6 speeleetaajiem, tad kaapeec, lai to neizdariitu veelreiz!!!!

     [+] [-]

, 2006-05-02 23:41, pirms 19 gadiem
Dallasa izgaazaas NHL toties labi nospeeleeja NBA!

     [+] [-]

, 2006-05-03 00:11, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis jorain
Dalasa ir šogad ļoti laba - un nevaig Nowitzki pārvērtēt !!! Tur visa komanda ir ļoti laba - un ja tiks līdz finālam - viņiem ir visas izredzes - arī Detroitai vēl līdz finālam jātiek, pie tam, detroit vs dallas - es dallasai dodu priekšroku, jo viņiem ir 10 spēlētāji, kas visi var spēlēt augstā līmenī, kamēr detroita spēlē tika ar 6 - pie tam, kad fināli pienāks - fiziskais nogurums būs pamatīgs. un šajā gadījumā dallasai iespējas paverās ļoti labas.
Par divu LA komandu cīņu pusfinālos - nedomāju, ka būs interesanti - Fīniksai nu galīgi spēle neiet - met viņi pa 10 - 15 % no spēles sliktāk nekā sezonā - tāpē arī lakeri tiek pie uzvarām - Clippers ir pavisam cita komanda - ja tiksies abas LA komandas - tur būs tāds blowouts maliekas, ka Kobi līdz austrumu krastam aizpūtīs ! Clippers Rietumu konferences fināla - tas būs kaut kas jauns !!



detroita speelee ar 6 speeleetaajiem????? nevajadzeetu aizmirst par taadiem speeleetaajiem kaa hanters, delks un evans!!!! un mavs liidz finaalam nemaz netiks!!!!




tas ka Pistons palaida tur soliņa beigas drusku vairāk pa laukuma paskraidīt sezonas beigās, lai atpūtinātu pamatsastāvu - vēl nebūt nenozīmē ka šie spēlētāji te playoffos ko daudz dabūs un nedabūn arī. Tas ka visi tie delki un evansi uz piecām minūtēm izskrien laukumā - arī veiksmīgi - neko daudz nedod - bikiņ tas sešinieks jau atpūšas, bet...komanda visu sezonu - un arī tagad spēlē ar 6 spēlētājiem. Pārējie tur i tikai skata pēc !



nu hanteram peern bija pietiekami liela loma!!!! un ja jau pirms diviem gadiem vareeja vineet ar 6 speeleetaajiem, tad kaapeec, lai to neizdariitu veelreiz!!!!



varbūt arī izdarīs , tomēr ceru ka nē !!!
pie tam - šeit es runāju par priekšrocībām un izredzēm !
ja paskatās detroitas spēļu box score, tad tur var redzēt, ka 6 spēlētāji spēlē virs 10 min, pārējie ne vairkā pa 7 min. - nezinu kāda loma var būt spēlētājam, kurš laukumā pavada 7 minūtes - maximums

     [+] [-]

, 2006-05-03 00:15, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez
es nesaprotu kāpēc tu domā, ka ja visu sezonu LAC spēlēja ar LAL līdzīgi, tad tagad, kad LAL spēlē komandiskāku (un labāku) basketbolu, tad LAC viņus sagraus?



kāpēc tu nesaproti - es nez - moš tam i kāds sakars a tavu niku...
negribētu arī uzreiz piekrist, ka LAL spēlē labāk nekā sezonā - savādāk ! Tas darbojas pret SUNS, bet LAC ir pavisam cita komanda ! LAC ir ļoti laba post un perimetra aizsardzība - tā kā Lakers spēlē tagad - nedomāju ka spīd viņiem kaut kas
un jāpiebilst - personīgi ceru, ka LAL vēl dabūs iekšās no PHO !!!

     [+] [-]

, 2006-05-03 00:17, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis sheed-man

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis jorain
īstenībā tieši par to es visu laiku runāju - Lakers izmainīja spēli - sāka spēlēt uz groza apakšu - un Kobe nogāja malā. Pret Suns tas darbojas, jo gan K.Thomas, gan Stadamairs ir ārā ar savainojumiem.
Bet, tagad, spēlētāji, kas visu sezonu ne ar ko daudz nau izcēlušies, spēlē un gūst punktus, un neviens no viņiem akal negribēs noiet ēnā, respektīvi, spēles stilu LAL patreizējo, diez vai tā izdosies mainīt, bet šādā manierē LAC viņi nevinnēs ! Clippers ir visu sezonu tieši šādā manierē arī spēlē !




īstenībā vinnēs gan. Fils jau nav nekāds [cenzēts]. Ja tiks pāris Suns, tad LAC arī




laiks rādīs - tomēr es domāju, ka viņiem nespīd pat pietuvoties !!!
Nezinu vai Fils spēs tās no dubļiem izlīdušās galviņas (Laker spēlētāji - Kobe) iebāzt atpakaļ un mainīt spēli!!!



veelreiz saku: nekad nenoveertee ZEN MASTER par zemu, es uzskatu, ka ne jau speeleetaaji ir iemesls lakers panaakumiem, ar pareizu taktiku var lielus kalnus gaazt!!!! PS. lakers-spurs west final!!!!!



par to Lakers spurs finālu nu gan vēl varētu pastrīdēties. Es nemaz i nekādu garantu nedotu, ka SA nedabūs iekšās no Kings - arī ceru ka tā būs (Kevin Martin un B.Wells vienkārši rullē patreiz)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-03 00:20, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis jorain

Citāts:

Publicējis nez.nez
es nesaprotu kāpēc tu domā, ka ja visu sezonu LAC spēlēja ar LAL līdzīgi, tad tagad, kad LAL spēlē komandiskāku (un labāku) basketbolu, tad LAC viņus sagraus?



kāpēc tu nesaproti - es nez - moš tam i kāds sakars a tavu niku...
negribētu arī uzreiz piekrist, ka LAL spēlē labāk nekā sezonā - savādāk ! Tas darbojas pret SUNS, bet LAC ir pavisam cita komanda ! LAC ir ļoti laba post un perimetra aizsardzība - tā kā Lakers spēlē tagad - nedomāju ka spīd viņiem kaut kas
un jāpiebilst - personīgi ceru, ka LAL vēl dabūs iekšās no PHO !!!


pēc šitā tava komenta es sapratu, ka tu esi statistiķis
Ok davaj rocies vēl pa netu vairāk.
viss.




statistiķis - ko tas vēl nozīmē ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-03 00:27, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis nez.nez

Citāts:

Publicējis jorain
statistiķis - ko tas vēl nozīmē ???


perimetra aizsardzība!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KO TAS NOZĪMĒ



laba perimetra aizsardzība => tas nozīmē => ka komanda labi spēj nosegt 3 pt līniju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-03 00:30, pirms 19 gadiem
izskatās ka tu pats neko nesaproti !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja