Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Miglinieks kļūst par "Barona" treneri

Miglinieks kļūst par "Barona" treneri
Kārlis Muižnieks un Igors Miglinieks
atkal strādās kopā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Basketbola klubs "Barons/LMT" papildinājis savu treneru sastāvu ar latviešu speciālistu Igoru Miglinieku, kurš palīdzēs taktiskajā sagatavošanā un individuāli strādās ar jaunajiem spēlētājiem.

"Esam vienojušies, ka neliksim šķēršļus, ja viņam būs izdevīgāki darba piedāvājumi. Taču būtu muļķīgi neizmantot viņa pieredzi un zināšanas," tā portālam diena.lv izteicās "Barona" ģenerālmenedžeris Andris Vanags. Miglinieka galvenie pienākumi būs jauno spēlētāju individuāla attīstīšana, kā arī "Barona" pretinieku spēļu analizēšana.

Miglinieks savas trenera karjeras laikā jau ir strādājis Latvijā, pēdējo reizi ar BK "Rīga" klubu. Treneris arī strādājis Ukrainas klubā "BC Kyiv", Sanktpēterburgas "Spartak", kuru viņš sāka vadīt pagājušās sezonas vidū un Limasolas "AEL", ar kuru viņš kļuva par Kipras čempionu. Interesanti, ka "AEL" kluba sastāvā Miglinieks ir trenējis pašreizējo "ASK Rīga" serbu uzbrucēju Milutinu Aleksiču. Pagājušajā sezonā pēc Miglinieka atlaišanas Aleksičs izteica atzinīgus vārdus par latviešu treneri: "Man patika arī mūsu bijušais treneris Igors Miglinieks. Viņš bija labs speciālists." 1988. gada Olimpiskais čempions Miglinieks ir bijis arī Ķīnas un Latvijas izlašu trenera asistents.

Izmantotie resursi:
barons.lv
diena.lv
fibaeurope.com

  +4 [+] [-]

, 2008-09-19 16:37, pirms 16 gadiem
>gazool
tikai ar Muižnieka gudriem taktiskiem gājieniem, Barons izvlika spēles no patsmit mīnusiem un pat -20! Tādejādi arī izcīnot šos kausus! Tāka te nu tev nav taisnība!
10 kārtējs (laikam, ja nemaldos) latvijas čempions nevar būt slikt taktiski!!!
Vienīgi Barona mērķi aug, tāpēc arī viņi strādā pie tā! Un tas ir apsveicami!
Slēpts komentārs: murziks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zisis

  +3 [+] [-]

, 2008-09-19 16:51, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Tie, kuri kritize Igoru par spelesanu NVS izlase 1992.gada, lai padoma ar galvu! Sportam vispar nav nekada sakara ar politiku. Otrkart, 1992.gada Latvija vel nemaz ta isti nebija atguvusi neatkaribu. Treskart, speleja vins ne jau kaut kada ASV vai Vacijas izlase, bet gan braligaja NVS izlase, kas bija PSRS mantojums- faktiski savas valsts izlasē vins speleja. Ta ka mutes ciet! Lai Igoram un Baronam panakumi!
pilnīgi nojūdzies? cik leišhu spēlēja tai izlasē un cik neatkarīgi jautad bija lietuvieši? pieļauju, ka čaļiem tajā laikā vienkārši bija ļoti kosmopolītiski uzskati, ko vēl vairāk vairoja tusēšana vienā barā ar visu psrs'a basketbolu. Tomēr tajā situācijā tā bija tīrākā nodevība un, kā zināms, tādām lietām noilguma nav!
piekrītu, ka tagad nav ko tās lietas cilāt, bet aizmirst - nekad!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-19 16:55, pirms 16 gadiem
zisis rakstīja: Nu jā Teterim ar Zībartu ir baigā pieredze un šie protams ir baigie spečuki...!
1kārt es runāju par Miginieku, kā pieredzējušu speciālistu! Teteris,Zībarts - viņi ir jauni treneri, kuriem būs laba skola pamācīties no Miglas taktiku.
Tava ironija nevietā, jo pat ja Migla nebūtu, viņi sevi pagājušosezon parādija tika no labākās puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-09-19 17:01, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Un atgadinasu, ka tiesi NVS izlase svarigaja maca lietuviesus piesita.
bija gan otrādi, 92. gadā Lietuva piesita mačā par bronzu NVS un visi ''kosmopolīti'' palika tukšā OS, bet leiši gardi smējās

  +2 [+] [-]

, 2008-09-19 17:02, pirms 16 gadiem
JĀ BIMBAMBOLS IR GALĪGI NOJŪDZIES

     [+] [-]

, 2008-09-19 17:02, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Analitiski vertejot, ta ir laba izvele. Treneris ar NBA pieredzi tomer ir neatsverams speks. Cik zinu, Barona vadiba izskatija ari citus variantus- savulaik veiksmigo Pakoni, kas vadija Arizonas universitati, ka ari Dzounsu. Pedejais, protams, butu vel specigaks arguments, tomer laikam bija par dargu. Igors labi orientejas Eiropas basketa tendences, ari pats savulaik bija lielisks speletajs, Olimpiskais cempions galu gala. Ari SWH-Broceni panakumi savulaik aizsakas tiesi tad, kad pie stures ka spelejosais treneris stajas tiesi Miglinieks. Ari Latvijas izlase 1997.gada EC Barselona bija tik veiksmiga pateicoties Igora labajai spelei. Lai veicas! Turam ikskus!
njirgaajies tu meistariigi, tikai nez kuri ir tie jaunieshi, kuri salika plusinjus ?! :-PPP

p.s.
1. NBA Tumanovs nav straadaajis
2. SWH/Broceni nav speeleejis (kaut gan jaapieziimee, ka 1992. gadaa Broceeni/Parair nebuutu uzvareejushi, VEF buutu, ja vien peec diskaabeles VEF nestaatos pozaa un nelaistu Tumanovu laukumaa)
3. 1997. gada EC LV zaudeeja visaas 3 apakshgrupas speelees (t.sk. poljiem), par 13.-16. vietu saakumaa zaudeeja UKR, bet peedeejaa speelee arii BIH
4. kaa treneris ir normaals, galiigus lunjus kiprieshi vai kjiinieshi netureetu pie seviim, tomeer shamais un Vetrovs ir divi briezhi, kuri var meenesi no debesiim nomest, bet shamiem nekad neesmu applaudejis un neapplaudeeshu - "Klaasa pelni veel kveel uz kruutiim"

  +4 [+] [-]

, 2008-09-19 17:02, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Vai tikai Tu neesi balelins pastalas? Tipa, baigais nacionalists. Lietuviesi vienmer bijusi pamulkisi. Un atgadinasu, ka tiesi NVS izlase svarigaja maca lietuviesus piesita. Es toreiz biju lepns gan par Miglinieku, gan par Vetru, kuri godam parstaveja NVS godu kopa ar krieviem un ukrainiem!
mauhahhahaa, atgāni pats sev , ka esi kārtīgs pajols, jo NVS jeb CIS tieši leišiem zaudēja par trešo vietu pusfinālā par aci zaudēja Horvātiem, bet par trešo vietu pa 4 piekāpās leišiem. speciāli atradu un pārlieicnājos, dari arī tu to - en.wikipedia.org: Basketball at the 1992 Summer Olympics -...
un lepojies tik tālāk par šādiem gājiniem - es gan biju par leišiem, kā arī par tiem čaļiem, kuri tomēr spēlēja olimpiskajā kvalī LATVIJAS izlases sastāvā!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-19 17:03, pirms 16 gadiem
būtu labāk gājis uz CSKA kur Vētra treneris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-19 17:05, pirms 16 gadiem
tu bimbambol,tu taču esi stulbs!! un atmiņa ar tev švaka!! kurš kuru tad toreiz sasita??? leiši krievus ta ka bērnus paņēma priekšā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:06, pirms 16 gadiem
b-bols vnk taisa sev lētu popularitāti vai nu tiešām ir nojūdzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:11, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Jus pasi esat stulbi- NVS ar musejiem leisus vinneja pusfinala ar 92:77 (44:38). Luk ir links, kurs to skaidri atspogulo: www.basketstatistics.com/1992olympics/semifinals
hahahaaaa
Firefox can't find the server at basketstatistics.com.
Internet Explorer cannot display the webpage
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-19 17:12, pirms 16 gadiem
krauklis rakstīja: He...kur interesanti sanāk,tikai KM vietā vajadzēja Vetrova k-gu un tad visi trīs Latvijas dezertieri būtu vienā komandā,trešais jau tāpat visiem ir zināms....Cvaņķi,tā tik turpināt!
Kādi trīs Latvijas dezertieri?! Kaut kā neatceros, ka Muižnieks kaut kad būtu atteicies spēlēt Latvijas izlasē un spēlējis citā izlasē.

  -4 [+] [-]

, 2008-09-19 17:16, pirms 16 gadiem
nav tikai pieminēts, ka 1992 gadā uzmeta Latviju...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:28, pirms 16 gadiem
smx rakstīja: nav tikai pieminēts, ka 1992 gadā uzmeta Latviju...
* Ja skatīties no patriotiska viedokļa, es tev piekrītu!
* Latvija 1992.gads - razruha, ko darīt profesionālam basketbolistam labakajos gados, lai izssitos starptautiskā arēnā???? No šī skatu punkta -nē.
Šis ir ļoti dikutējams jautājums! Es arī esmu Lv patriots, bet jāskatās mazliet dziļāk.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:28, pirms 16 gadiem
Vau, nu gan rej kā sētas kranči - kurš kuru vairāk apries.....

  -1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:29, pirms 16 gadiem
Nu smieklīgi no malas skatoties, ja ne pretīgi...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:30, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Analitiski vertejot, ta ir laba izvele. Treneris ar NBA pieredzi tomer ir neatsverams speks. Cik zinu, Barona vadiba izskatija ari citus variantus- savulaik veiksmigo Pakoni, kas vadija Arizonas universitati, ka ari Dzounsu. Pedejais, protams, butu vel specigaks arguments, tomer laikam bija par dargu. Igors labi orientejas Eiropas basketa tendences, ari pats savulaik bija lielisks speletajs, Olimpiskais cempions galu gala. Ari SWH-Broceni panakumi savulaik aizsakas tiesi tad, kad pie stures ka spelejosais treneris stajas tiesi Miglinieks. Ari Latvijas izlase 1997.gada EC Barselona bija tik veiksmiga pateicoties Igora labajai spelei. Lai veicas! Turam ikskus!
Kurš tur ir ar NBA pieredzi? Tā arī nesapratu ... . Katrā ziņā, tie kas brēc, ka šis ar Vētru nebija nodevēji, tad lūdzu nerakstat vispār. Leišiem visi spēlēja kopā, mums atradās divi āksti, kas gribēja pie krieviem uzspēlēt.. to tauta arī atcerās un atcerēsies ilgi.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-19 17:31, pirms 16 gadiem
Tukums rakstīja: Shitaa zinja mani priecee,lai veicas Igoram Baronaa,toties mani nepriecee taadi atmarozoki kaa Zhanis Vimba un vinjam liidziigie,ko tur teikt,beernudaarza liimenis,kaapeec uzreiz viss ir jaanoliek,vai kaads no noliceeju kungiem ir redzeejis,vai zin,kaa Miglinieks analizee pretinieku speeles,vai apmaaca jaunieshus?Ka tikai kaadu nolikt kam ir sakars ar Baronu,negribaas man atdarinaat juus,bet lai notiek,nolikshu SKA katraa rakstaa no tgalvas liidz kaajaam un panjirgaasos pa vinjiem no sirds,jo ja jau to dariet pret citiem,tad noteikti jums patiks,ka to dara pret jums.SKA un vinju liidzjuteejiem vairaak nekaadas cienjas,vismaz no manas puses jau nu noteikti.
Es tikai atbildēju vienam stulbam Barona fanam... pasmējos par taisnību. SKA? Tu kaut ko gadījumā nejauc? Izaudz lūdzu. Ka tik neesi no inteliģentās Ultru kompānijas ...

     [+] [-]

, 2008-09-19 17:37, pirms 16 gadiem
nu kuram ta beigaas bija abloms? Bimbulim vai vinja pretiniekiem? funny juus esat!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:43, pirms 16 gadiem
Igors gan parasti ilgi nekur neaizkavējas.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-19 17:52, pirms 16 gadiem
Viss sleepjas vaardos - Migla, Rajeckis.... - aatri sabiezee un pazuud...!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-19 18:12, pirms 16 gadiem
Tukums rakstīja: Shitaa zinja mani priecee,lai veicas Igoram Baronaa,toties mani nepriecee taadi atmarozoki kaa Zhanis Vimba un vinjam liidziigie,ko tur teikt,beernudaarza liimenis,kaapeec uzreiz viss ir jaanoliek,vai kaads no noliceeju kungiem ir redzeejis,vai zin,kaa Miglinieks analizee pretinieku speeles,vai apmaaca jaunieshus?Ka tikai kaadu nolikt kam ir sakars ar Baronu,negribaas man atdarinaat juus,bet lai notiek,nolikshu SKA katraa rakstaa no tgalvas liidz kaajaam un panjirgaasos pa vinjiem no sirds,jo ja jau to dariet pret citiem,tad noteikti jums patiks,ka to dara pret jums.SKA un vinju liidzjuteejiem vairaak nekaadas cienjas,vismaz no manas puses jau nu noteikti.
šis bija tiešām smieklīgi. tu jau tā pat visu laiku noliki ASK un tagad uztaisi no sevis balto un pūkaino it kā beidzot tavs pacietības mērs ir pilns. par bērnudārzu un atmarozkiem tiešām smieklīgi.

     [+] [-]

, 2008-09-19 18:14, pirms 16 gadiem
Automatiski - neinteresē mani vairs Barons dēļ šitās sūd**vaboles Miglinieka Gošas...tik jauki bija toreiz,kad p*** Nr.2-Vetrovs pameta šo komandu,bet nu atkal otrs mēsl* nevar darbu atrast

     [+] [-]

, 2008-09-19 18:21, pirms 16 gadiem
tas labi ka būs kāds kas beidzos varēs baronā strādāt ar spēlētājiem inuviduāli, kas bija lielākā kārļa problēma, nezinu cik labi to mācēs milginieks, jācer ka izdosies, bet vrbūt tomēr šim nolūkam vaidzēja kādu dienvidslāvu, viņi to māk labāk īpāši strādāt ar garajiem viņiem labi izdodas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-19 18:38, pirms 16 gadiem
Loti nepatik vins ka cilveks, tacu prieks, ka tik labs specialists stradas Barona! Jauki!