Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Par sankcijām Kambalam lems LBS

Jānis Pārums

Par sankcijām Kambalam lems LBS
Edgars Buļs un Kaspars Kambala
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šorīt Antidopinga komitejas sēdē tika secināts, ka basketbolists Kaspars Kambala diskvalifikācijas laikā pārkāpis Antidopinga kodeksu, taču viņa iespējamo sodīšanu nolemts uzticēt Latvijas Basketbola savienībai (LBS).

Iepazīstoties ar materiāliem, Antidopinga komiteja nonāca pie slēdziena, ka Kambala piedaloties LBS rīkotajos pasākumos, pārkāpis Antidopinga kodeksa 10.9 punktu, proti, sportists, kas diskvalificēts par aizliegtu vielu lietošanu, nedrīkst piedalīties nekādās LBS rīkotās sacensībās vai pasākumos.

Kā Kambalas būtiskākie pārkāpumi tiek minēti atrašanās uz valstsvienības soliņa Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlē starp Latvijas un Maķedonijas izlasēm un dalība pārbaudes spēlē "VEF Rīga" rindās pret "Valmieras" komandu. Jāpiebilst, ka pēc Starptautiskās Basketbola federācijas (FIBA) noteikumiem, atrašanās uz soliņa FIBA spēlē nozīmē, ka attiecīgais cilvēks ir komandas dalībnieks.

LBS divu nedēļu laikā būs jāizlemj kādas sankcijas piemērot Kambalam un vainīgajām LBS vai izlases amatpersonām. Ja tas netiks izdarīts, sankcijas var skart pašu basketbola savienību. Nākamajā trešdienā notiks LBS valdes sēde, kurā tiks skatīts arī šis jautājums.

Kambalam piespriestā diskvalifikācija par kokaīna lietošanu beigsies šī gada 12. decembrī.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-12 14:24, pirms 16 gadiem
Būtu interesanti redzēt, kādas mahinācijas tagad notiks LBS aizkulisēs, lai piesegtu savas pakaļas, jo vismaz daļa vainas KK pārkāpumos jāuzņemas viņiem. Skaidrs arī, ka tiks mēģināts piesegt pašu KK, jo neviens no mums negrib, ka KK netiktu pie spēlēšanas izlasē. LBS būs jāmeklē izdevīgs variants abām pusēm, kurš, cerams, tiks atrasts.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 14:32, pirms 16 gadiem
ja nezini,kas tev draud par izdarīto,tad vai nu nedari,vai noskaidro,ja apzinies,un tomēr dari,tad arī esi gatavs saņemt sodu,besī tādi nīkuļi,kas kaut ko izdara un tad sākas atmazkas,likums ir likums,un visiem tam būtu jābū vienādam.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 14:35, pirms 16 gadiem
juha rakstīja: Man kā parastam sporta līdzjutējam nekad nav bijis pieņemami, ka kāds izmanto neatļautas metodes. Kambala tādas izmantoja, pie tam tas nebija parasts dopings, bet gan koka. Lai priecājas, ka par šādu joku netika sodīts arī kriminālkodeksa ietvaros, tāpēc sods ir bijis pietiekami maigs.

ja Tu par Kambalas izmantotajām neatļautajām metodēm domā dopinga lietošanu - skatoties no līdzjutēja (nevis dopinga speciālista) viedokļa, kokaīns nav neatļautu metožu izmantošana ar mērķi iegūt priekšrocības pār citiem, bet gan tikai muļķība un pašam savas veselības bendēšana.

     [+] [-]

, 2008-09-12 14:37, pirms 16 gadiem
Nu Antidopinga aģentūra negrib būt tā sliktā, redzot sabiedrības nostāju, un tāpēc uzvēla visu LBS, tātad paši savārījāt putru un paši izstrebiet to!! Viss sarežģītais ir pavisam vienkāršs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-12 14:42, pirms 16 gadiem
Ja savējie intrigu dēļ noraks Latvijas cerību KK, kurš jau tā 2 gadus gaidījis, par šādu sīkumu, tad es vienkārši Latvijas basketbolu boikotēju

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 14:42, pirms 16 gadiem
monstrs
tu kaut kādu tuftu laid
Sadarbības līgums ar Antidopinga aģentūru ir neviss ieteicams, bet pat būtu obligāts!!! Par kādu peļņu semināros tu runā??? Ko tu murgo čali??? Kāds bizness??? Normāla prakse, ka ir organizācija, kas cīnās pret dopingu!!! Tev tas liekas nenormāli???

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 14:52, pirms 16 gadiem
"Kā Kambalas būtiskākie pārkāpumi tiek minēti atrašanās uz valstsvienības soliņa Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlē starp Latvijas un Maķedonijas izlasēm..."
Uvelim arī bērni turpat atradās un sēdēja Kāds tiem bija statuss?

  +3 [+] [-]

, 2008-09-12 14:55, pirms 16 gadiem
kakinovs
Jāpiebilst, ka pēc Starptautiskās Basketbola federācijas (FIBA) noteikumiem, atrašanās uz soliņa FIBA spēlē nozīmē, ka attiecīgais cilvēks ir komandas dalībnieks.
-------------------------------------------------------------
Uveļa bērni nesēdēja uz komandas soliņa, NEVAJAG PĀRSPLĪLĒT!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 14:58, pirms 16 gadiem
monstrs rakstīja: kāpēc neviens neapspriež, ka Antidopinga komitejas sēdes lēmumu var pārsūdzēt? neesmu par šo gadījumu interesējies, bet faktiski jebkuru lēmumu var pārsūdzēt, jo pretējā gadījumā valdītu baigā patvaļa(līdzīgi, kā šobrīd, kad notiek "mērīšanās ar gailīšiem")
par VEF spēli skaidrs, ka varēja spēlēt, bet vajag 'otmazku" par izlases soliņu, tikai jāpiestrādā pie ticamas versijas.
Un pareizi vien ir, ka LBs neparaksta nekādus sadarbības līgumus ar to komiteju un cerams, ka neparakstīs, ja tas protams nav obligāti. Cik var noprast, tad arī tāpēc notiek šis šovs ar komitejas režiju, jo parakstot sadarbības līgumus, kāds atkal gūtu peļņu rīkojot seminārus, lasot lekcijas u.t.t., tāpēc tas viss ir tikai bizness

tiesa tiktu noteikta apmēram uz 2009.gada decembri... un ja nu vēl kāds izdomā iesniegt apelāciju...

     [+] [-]

, 2008-09-12 14:59, pirms 16 gadiem
nu to Lemberga lapeli (Sporta Avīzi) es jau sen kā nelasu, man jau pietika, ka jau vairāk kā gadu viss kas saistīts ar ASK tur tiek nod**sts. Lielākā daļa rakstu tur tik tendenciozi takā bezmaz caur Putina tipa kontroli gājušu cauri,

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:02, pirms 16 gadiem
monstrs
Ir redzams, ka tev lielas skaidrības par notiekošo nav. Acīmredzot, LBS rīkoja VEF spēli (kas ir tikai loģiski), tātad - KK nevarēja tajā piedalīties. Par atrašanos uz soliņa vispār diskusijām nav jēgas, tas ir skaidrs pārkāpums. Ko tu šajā situācijā gribi pārsūdzēt, kur patvaļa?
Un tikai idiots varētu teikt, ka nevajag parakstīt līgumu ar antidopinga komiteju. Ja vēl neesi sapratis, šīs ir sekas līguma neesamībai. LBS vispār nav nekādas skaidrības, ko drīkst un ko nedrīkst darīt KK. Ar komitejas starpniecību nekas tamlīdzīgs droši ka nebūtu noticis. Protams, kāds uz to nopelnīs, bet policistiem par darbu arī maksā un bez viņiem valdītu anarhija. Kaut kas līdzīgs ir izveidojies tagad. Lai nekas tāds vairs neatkārtotos un LBS būtu lielākā skaidrībā par dopingu un diskābeļiem, maksa ir tikai likumsakarīga.
Slēpts komentārs: Juris.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-12 15:03, pirms 16 gadiem
Hey...kokaiins ir apreibinosha un atkariibu izraisosha viela un arii alkohols ir taada pati....Ja diskvalificee par kokaiina lietoshanu tad vajadzeetu arii par alkoholu.Un ja taa...tad peec vienas nedeelas nogales paarbaudes muusu izlasee vairs nebuutu neviena pasha speeleetaaja.
Slēpts komentārs: BookiesNightmare

  -3 [+] [-]

, 2008-09-12 15:05, pirms 16 gadiem
kakinovs rakstīja: "Kā Kambalas būtiskākie pārkāpumi tiek minēti atrašanās uz valstsvienības soliņa Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlē starp Latvijas un Maķedonijas izlasēm..."

Uvelim arī bērni turpat atradās un sēdēja Kāds tiem bija statuss?

Ja arī sēdēja (neko tādu neredzēju), viņi tur nekādi nedrīkstēja atrasties. Vēl kādi jautājumi?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:07, pirms 16 gadiem
Lai Kambala pameegina aizbraukt uz Igauniju, kaa to dariija Hingisa.redzeesim ko shie teiks!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:07, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Nu Antidopinga aģentūra negrib būt tā sliktā, redzot sabiedrības nostāju, un tāpēc uzvēla visu LBS, tātad paši savārījāt putru un paši izstrebiet to!! Viss sarežģītais ir pavisam vienkāršs!!!

Ministru kabineta noteikumi Nr.974
Rīgā 2004.gada 30.novembrī (prot. Nr.68 19.§)
Dopinga kontroles noteikumi
Izdoti saskaņā ar Sporta likuma 6.panta piektās daļas 4.punktu
45. Ja Antidopinga komitejas atzinumā norādīts, ka ar dopinga lietošanu saistītais pārkāpums ir noticis, Antidopinga komiteja informāciju par pārkāpumu, vienu dopinga kontroles anketas kopiju un laboratorijas atzinumu vai citu informāciju ierakstītā vēstulē nosūta sportistam un sporta federācijai, kuras biedrs ir attiecīgais sportists. Ja sportista asins vai urīna paraugā konstatētas šo noteikumu 1.pielikuma 7., 8. un 9.punktā minētās vielas, Antidopinga komiteja ierakstītā vēstulē nosūta ziņojumu tiesībaizsardzības iestādēm.
Palasot šos MK noteikumus, man šķiet, ka Antidopinga komiteja nemaz nav tiesīga nekādas sankcijas uzlikt un vienīgais veids, kā viņi vispār drīkstēja rīkoties šajā gadījumā bija nodod sankciju izvērtēšanu LBS.
Citā rīcības gadījumā viņi paši būtu rīkojušies prettiesiski.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-12 15:08, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: Un pēdējais jautājums -
KAM IR IZDEVĪGI KAMBALU TAGAD TĀ IZDIR**NĀT??? KAM? Čalis tagad NEKO nav lietojis, tikai uz soliņa apsēdās JO nezināja, ka nedrīkst, ja zinātu, 300% ka nebūtu apsēdies. Murgs kkāds!

Izdevīgi tas noteikti nevienam nav. Bet, čalīt, ir tāds sīkums kā likums. KK to pārkāpa, un tikai normāli, ka par to saņems sodu vai ne? LBS un pats KK arī ir vainīgi, ar likumu nezināšanu aizbildināties nevar.
Un nelieto caps lock un bold kur to nevajag

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:12, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Ministru kabineta noteikumi Nr.974

Rīgā 2004.gada 30.novembrī (prot. Nr.68 19.§)

Dopinga kontroles noteikumi

Izdoti saskaņā ar Sporta likuma 6.panta piektās daļas 4.punktu

45. Ja Antidopinga komitejas atzinumā norādīts, ka ar dopinga lietošanu saistītais pārkāpums ir noticis, Antidopinga komiteja informāciju par pārkāpumu, vienu dopinga kontroles anketas kopiju un laboratorijas atzinumu vai citu informāciju ierakstītā vēstulē nosūta sportistam un sporta federācijai, kuras biedrs ir attiecīgais sportists. Ja sportista asins vai urīna paraugā konstatētas šo noteikumu 1.pielikuma 7., 8. un 9.punktā minētās vielas, Antidopinga komiteja ierakstītā vēstulē nosūta ziņojumu tiesībaizsardzības iestādēm.

Palasot šos MK noteikumus, man šķiet, ka Antidopinga komiteja nemaz nav tiesīga nekādas sankcijas uzlikt un vienīgais veids, kā viņi vispār drīkstēja rīkoties šajā gadījumā bija nodod sankciju izvērtēšanu LBS.
Citā rīcības gadījumā viņi paši būtu rīkojušies prettiesiski.

Tieši tā. Antidopinga komiteja izskata, vai nav bijuši pārkāpumi un, ja tie ir bijuši (kā šajā gadījumā), tad viņi nodod lietu LBS, lai tā veic sankcijas. Ja LBS sankcijas neveic, tās tiek veiktas pret pašu LBS.

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:15, pirms 16 gadiem
Uzskatu, ka LBS NEVAR lemt stingru sodu, jo nav jau gluži tā, ka viņš atkal pieķert kko lietojot, tas būtu protams cits stāsts. Bet te čalis vienkārši apsēdās ne tur... Nevar draudēt ar kkādiem diskābeļiem par tik sīku pārkāpumu, domāju kkādu diskābeli varētu dot ja viņš atkal būtu lietojis kokaīnu vai tml. Savādāk tagad tā jau ir tāda birokrātiska piekasīšanās, jo neviens jau no tā visa neko neieguva, nekādas priekšrocības...
(kaut gan jāatzīst ka arī koks (ko piem Šķēle lieto ko baltmaizi) arī nav nekāds dopings un sportā noteikti nepalīdz. Bet nu tas jau ir cits stāsts)

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:19, pirms 16 gadiem
Mixes, kas par mērgli slēpjas tur aiz tava nika, kaut kā trakoti priecīgs izklausies KK problēmām, ka nebeidz kladzināt savu "sodīt, sodīt!" Un nevajag man tagad tikai atkal sākt savu "likums ir likums", jo labi zināms, ka šis KK pārkāpums nav gluži tas pats, kas dopings, un katrs pārkāpums ir jāvērtē pēc tā rupības un sekām, šis konkrētais gadījums, par ja arī tāds bija, bija sīkums.
Bet nu tu jau vari prasīt cietumu vai mūžu disk. ja tevi tas tā priecē

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:22, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Sakiet ko gribat bet es domāju, ka KK nav vietas ne tuvumā Latvijas izlasei. Viņš vispār nezina to, kā tas ir spēlēt izlasē no sirds. A šī ganīšanās ap izlasi bija tikai laba reklāma, lai meklētu klubu. Laikam daudzi ir aizmirsuši viņa attieksmi pret izlasi. Kad pēc koledžas vajadzēja dabūt klubu Eiropā viņš tiešām spēlēja labi izlasē, pēc tam attieksme mainījās. Tagad viņam atkal vajadzēja klubu un te nu viņš... Turklāt neaizmirstiet, ka viņu diskvalificēja par narkotiku lietošanu nevis nejaušu dopinga nonākšanu organismā...

Atradies te KK sirdsbalss vai emociju pārzinātājs! Pēc Tava teiktā var izsecināt, ka visi spēlētāji, kas spēlē izlasēs - to dara tikai tādēļ, lai parādītu sevi eiropas/pasaules skautiem un dabūtu labākus līgumus?!? Lai gan vienmēr visi sportisti ir apgalvojuši pretējo, proti, ka spēlēšana izlasē - tā ir goda lieta un patriotisma jūtu izpausme!!! Protams, ka profesionālajā sportā svarīga ir nauda/līgumi, taču sportisti, lielākoties, ir sava "darba" fanāti - sporto, jo tā ir viņu sirdslieta! Un tas, ka letiņi vienmēr "nories" tos, kam ir "paslīdējusi kāja" vai bijusi neveiksme - arī nav nekas jauns! Taču ja KK tiks sodīts ar diskvalifikācijas pagarināšanu vai vēl ko bargāku, tad tikai pierādīsies tas, cik ļoti mēs "palīdzam" cilvēkiem, kas cenšas atgūt dzīves jēgu - to, kas ir svarīgs!!! +ņemot vērā faktu, ka LBS pieļāva šos "bargos" pārkāpumus no KK puses.... Ja godīgi - smiekli nāk par sacelto traci! Ceru, ka visiem lēmējiem pietiks veselā saprāta(lai gan šaubas māc) un KK būs redzams Eiropas čempī ar MŪSĒJO LV izlasi - kur viņam arī ir jābūt!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 15:28, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Mixes, kas par mērgli slēpjas tur aiz tava nika, kaut kā trakoti priecīgs izklausies KK problēmām, ka nebeidz kladzināt savu "sodīt, sodīt!" Un nevajag man tagad tikai atkal sākt savu "likums ir likums", jo labi zināms, ka šis KK pārkāpums nav gluži tas pats, kas dopings, un katrs pārkāpums ir jāvērtē pēc tā rupības un sekām, šis konkrētais gadījums, par ja arī tāds bija, bija sīkums.
Bet nu tu jau vari prasīt cietumu vai mūžu disk. ja tevi tas tā priecē

Neesmu nekāds KK fans, un neesmu viņa ienaidnieks, Tāpat kā visi, es ļoti gribu redzēti viņu izlasē.
Bet dažiem vajag saprast, ka likumu nevar ignorēt un tas nav ''sīkums''. Šādas mentalitātes dēļ arī Latvijā ar likuma ievērošanu un vienlīdzību tā priekšā ir tik slikti.
Jā, katrs pārkāpums ir jāvērtā arī tā, bet, ja pārkāpums izdarīts, un it kā jau nekas nav noticis, nevienam jau sliktāk no tā nav palicis, bla, bla tā tālāk, nemaina to, ka pārkāpums ir bijis. Tātad jāseko attiecīgām sankcijām. Tas gluži nebija sīkums, jo KK piedalījās spēlē un atradās uz soliņa (abi pārkāpumi), bet es ceru, ka sods būs simbolisks.
Esmu no tiem, kuri cenšas būt likuma un taisnības pusē, kāmēr daudzi tik meklā variantus, kā to apiet.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 15:29, pirms 16 gadiem
Daukis rakstīja: ja Tu par Kambalas izmantotajām neatļautajām metodēm domā dopinga lietošanu - skatoties no līdzjutēja (nevis dopinga speciālista) viedokļa, kokaīns nav neatļautu metožu izmantošana ar mērķi iegūt priekšrocības pār citiem, bet gan tikai muļķība un pašam savas veselības bendēšana.

Acīmredzot nepārzini ķīmiju, cilvēka fizioloģiju un likumus.
1. Kokaīns ir dopings. Tas dod tonizējošu efektu. Iešņaucis koku, cilvēks gan tiešā, gan pārnestā nozīmē spēj kalnus gāzt. Tāpēc arī kokaīns ir iekļauts aizliegto vielu sarakstā. Papildus tonizējošajam efektam, koka dod arī kaifu (atšķirībā no lielākās daļas cita veida dopinga).
2. Ilgtermiņā kokaīns ir veselības bendēšana, taču veselības bendēšana ir arī jebkurš cits dopings, kuru pārmērīgi lietojot cilvēks izbeidzas ātrāk, nekā nelietojot (katram mehānismam ir limitēts resurss, ja mehānismu mākslīgi uzforsē, tas savu resursu izsmeļ ātrāk).
3. Es Kambalas gadījumu aplūkoju kā sporta līdzjutējs un kā savas valsts patriots. Man nav pieņemami, ka mūsu sportā grib naturalizēt visādus ieklīdeņus (lielākoties tie ātri vien nosvīst) un ka klaji tiek ignorētas normas, kas reglamentē godīgu cīņu.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 15:31, pirms 16 gadiem
demonix rakstīja: Atradies te KK sirdsbalss vai emociju pārzinātājs! Pēc Tava teiktā var izsecināt, ka visi spēlētāji, kas spēlē izlasēs - to dara tikai tādēļ, lai parādītu sevi eiropas/pasaules skautiem un dabūtu labākus līgumus?!? Lai gan vienmēr visi sportisti ir apgalvojuši pretējo, proti, ka spēlēšana izlasē - tā ir goda lieta un patriotisma jūtu izpausme!!! Protams, ka profesionālajā sportā svarīga ir nauda/līgumi, taču sportisti, lielākoties, ir sava "darba" fanāti - sporto, jo tā ir viņu sirdslieta! Un tas, ka letiņi vienmēr "nories" tos, kam ir "paslīdējusi kāja" vai bijusi neveiksme - arī nav nekas jauns! Taču ja KK tiks sodīts ar diskvalifikācijas pagarināšanu vai vēl ko bargāku, tad tikai pierādīsies tas, cik ļoti mēs "palīdzam" cilvēkiem, kas cenšas atgūt dzīves jēgu - to, kas ir svarīgs!!! +ņemot vērā faktu, ka LBS pieļāva šos "bargos" pārkāpumus no KK puses.... Ja godīgi - smiekli nāk par sacelto traci! Ceru, ka visiem lēmējiem pietiks veselā saprāta(lai gan šaubas māc) un KK būs redzams Eiropas čempī ar MŪSĒJO LV izlasi - kur viņam arī ir jābūt!!!

Piekrītu par visiem 100%
1) Par to atrādīšanos labākais piemērs ir Biedrs - viņam arī vajag jaunu līgumu...? Un viņš nav vienīgais. Lielākā daļa (izņemot protams Šķēli) ir patrioti, kā arī vienkārši izbauda iespēju uzraut kopā ar valsts labākajiem
2)Ja LBS lēmums būs diskābelis kaut uz mēnesi, tad sanāks, ka LBS ir KK uzmetusi pēc pilnas programmas. Jo KK nav jurists, viņš paļāvās uz to, ko viņam pateica vietēji, kas nu taisās vēl sodīt...
3)un ar to KK nolikšanu dēļ kokaīna arī jāpiebremzē, jo viņš gluži vienkārši ir vienīgais, kas iekrita. Bet vispār nelieto laikam no LV večiem tikai Bertāns Žēl, ka nav analīzes, kas parādītu, vai cilvēks ir lietojis arī pirms pusgada, tad redzētu visi, ka KK pavisam nav tas trakākais. ok, Šķēle liek visiem kloķi, bet arī Šķēle nav vienīgais... un 2 gadi (!) par apreibināšanos nevis dopingu... arī jau bija pabargs sods. Cik vēl vajag KK mocīt?

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:39, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: 2)Ja LBS lēmums būs diskābelis kaut uz mēnesi, tad sanāks, ka LBS ir KK uzmetusi pēc pilnas programmas. Jo KK nav jurists, viņš paļāvās uz to, ko viņam pateica vietēji, kas nu taisās vēl sodīt...

3)un ar to KK nolikšanu dēļ kokaīna arī jāpiebremzē, jo viņš gluži vienkārši ir vienīgais, kas iekrita. Bet vispār nelieto laikam no LV večiem tikai Bertāns Žēl, ka nav analīzes, kas parādītu, vai cilvēks ir lietojis arī pirms pusgada, tad redzētu visi, ka KK pavisam nav tas trakākais. ok, Šķēle liek visiem kloķi, bet arī Šķēle nav vienīgais... un 2 gadi (!) par apreibināšanos nevis dopingu... arī jau bija pabargs sods. Cik vēl vajag KK mocīt?

LBS ir neapskaužamā situācijā. Ja viņi soda KK, viņi tiešām viņam uzmet, jo arī viņu pašu vainas dēļ KK ir iekūlies sūdos. Ja viņi nesoda KK, tad viņi paši iegriež sev, jo par to saņems sankcijas. KK nav jurists, bet viņš arī nav muļķis, kuram jāklausa pirmajam, ko viņam saka. Katrā ziņā KK vajadzēja (kā tas tagad pierādās) konsultēties ar vairākām iestādēm (vispirms jau ar to, kuras nosaukums ir uzkrītoši saistīts ar šo situāciju - antidopinga komiteju).
Pastāsti vēl kaut ko no LV basketbola aizkulisēm, izskatās, ka tu zini ļoti daudz, pat to, cik un kurš ko lieto.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:42, pirms 16 gadiem
mutisks brīdinājums būs tieši OK!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 15:49, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: Piekrītu par visiem 100%
1) Par to atrādīšanos labākais piemērs ir Biedrs - viņam arī vajag jaunu līgumu...? Un viņš nav vienīgais. Lielākā daļa (izņemot protams Šķēli) ir patrioti, kā arī vienkārši izbauda iespēju uzraut kopā ar valsts labākajiem

2)Ja LBS lēmums būs diskābelis kaut uz mēnesi, tad sanāks, ka LBS ir KK uzmetusi pēc pilnas programmas. Jo KK nav jurists, viņš paļāvās uz to, ko viņam pateica vietēji, kas nu taisās vēl sodīt...

3)un ar to KK nolikšanu dēļ kokaīna arī jāpiebremzē, jo viņš gluži vienkārši ir vienīgais, kas iekrita. Bet vispār nelieto laikam no LV večiem tikai Bertāns Žēl, ka nav analīzes, kas parādītu, vai cilvēks ir lietojis arī pirms pusgada, tad redzētu visi, ka KK pavisam nav tas trakākais. ok, Šķēle liek visiem kloķi, bet arī Šķēle nav vienīgais... un 2 gadi (!) par apreibināšanos nevis dopingu... arī jau bija pabargs sods. Cik vēl vajag KK mocīt?

Vot te arī parādās tas, ko KK gribēja panākt. Lai visi domā, ka viņš ir cietējs šajā visā epopejā un ka disk. vispār bija bez mazvai nepamatots.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-12 15:50, pirms 16 gadiem
Šī situācija ir stulba jo:
LBS paši bija tie, kas ļāva Kambalam piedalīties visos, tagad jau par par pārkāpumiem nodēvētajos pasākumos. Sanāk kaut kā neloģiski:paši ļāva (ķipa sniedza palīdzīgu roku), bet tagad tie paši sodīs.
Ja jau LBS sēž durņi, kas necērt, ka diskvalificēts sportists nevar būt nekādā saistībā ar basi diskvalifikācijas laikā (pats sportists to drīkst arī nezināt), tad varbūt būtu jāsāk ar pašas LBS sodīšanu???
A, ja gadījumā piepildās sliktākais variants, cik lasīju Sportā Avīzē par šāda veida pārkāpumiem ir pat reāli noraut mūža diskābeli, kam būs jāpasakās par to ka mēs būsim "pasējuši" augstas klases basketbolistu???
Pareizi - LBS!!! Nu tad kurš te ir reāli ir pelnījis to sodu?? Man jau šķiet, ka Kambala būtu jāaiztiek pats pēdējais.
Tagad būtu tikai loģiski sagaidīt apmēram šādu LBS paziņojumu: Jā, mēs nezinājām noteikumus (smieklīgi vai ne??), jā mēs ļāvām sportistam piedalīties, jā pārkāpām, uzņemamies pilnu atbildību, turpmāk apsolam sekot lai nekas tamlīdzīgs neatkārtotos un tādā garā. Būtu arī tikai loģiski ja daži vadošie funkcionāri, pēc visa šī cirka zaudētu darbu.....bet būsim reālisti- kurš tad gribēs riskēt ar savu pakaļu. Te taču ir Latvija.

     [+] [-]

, 2008-09-12 15:50, pirms 16 gadiem
Tā tik turēt latviešu tauta, neba mums no krieviem jābaidās, bet gan no pašiem. Atcereties manus vārdus: Neviens cits kā tikai mēs paši sevi iznīcināsim.
Skumji

  +4 [+] [-]

, 2008-09-12 15:52, pirms 16 gadiem
Lūdzu, nerakstiet "KK" - visu laiku Kļaviņu atsit

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 15:58, pirms 16 gadiem
Fan-fans rakstīja: Tā tik turēt latviešu tauta, neba mums no krieviem jābaidās, bet gan no pašiem. Atcereties manus vārdus: Neviens cits kā tikai mēs paši sevi iznīcināsim.
Skumji

Kurš kuru te iznīcina, ko? Nekas tamlīdzīgs nenotiek, tikpat labi tiesas procesi Latvijā arī skaitās savas tautas iznīcināšana.

     [+] [-]

, 2008-09-12 16:12, pirms 16 gadiem
njā, labi darīts, negribēja sevi nostādīt krustugunīs tapēc slogu uzgrūda LBS...tagd sarežģīta situācija, savējo negribas iegāzt, bet nesodīt ar nevar, jo tas bojās LBS reputāciju pasaules acīs...
es teiktu jāuzliek kāds pāris tūkstošu sods, Kambis to var atļauties un lai visi, kam kaut kas nepatīk aizveras