Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Muižnieks: ''Spēlējam aizvien labāk''

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Muižnieks: ''Spēlējam aizvien labāk''
Kārlis Muižnieks
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Basketbola kluba ''Barons/LMT'' galvenais treneris Kārlis Muižnieks uzskata, ka salīdzinājumā ar regulārās sezonas sākumu viņa padotie pēdējā laikā spēlē aizvien labāk.

''Mūsu grupā tika ielozētas pēc spēka un līmeņa ļoti līdzīgas komandas, un to pierāda arī rezultāti. Katra spēle mums ir ļoti svarīga, un grūti pateikt, kāda būs uzvaru un zaudējumu attiecība apakšgrupu turnīra noslēgumā. Tika prognozēts, ka mūsu grupas favorīte ir Rostovas ''Lokomotiv'', bet pagaidām viņi savu līderu statusu neattaisno. Tomēr situācija Rostovā ir krietni mainījusies - pie komandas ''stūres'' ir jauns treneris, tāpat iegādāti pāris jauni spēlētāji, tā kā šī komanda 2. aplī būs pavisam cita. Viss vēl priekšā!'' par situāciju grupā stāsta Muižnieks.

''Spēles ar Rīgas ASK vienmēr ir ļoti interesantas. Domāju, ka spēlētājiem tā ir lieliska iespēja sevi pierādīt. Par šo maču noteikti būs liela interese no skatītāju puses, jo pēdējo reizi pret ASK spēlējām tikai pašā sezonas sākumā, un mums tagad ir pavisam cita komanda, arī ASK ir iespēlējušies, tāpēc gaidām šo spēli un vēlamies sevi pierādīt,'' par rītdienas principiālo cīņu ar Rīgas ASK stāsta ''Barons/LMT'' galvenais treneris.

''Noteikti esam savu spēli pacēluši citā līmenī. Sezonas sākumā ar komandas komplektāciju, kura vēl turpinās veicās ļoti raibi un grūti, tomēr komandas kodols ir izveidojies un komanda jau ir saspēlējusies, manuprāt, mēs rādām labu spēli,'' pēdējo maču sniegumu komentē Muižnieks.

Izmantotie resursi:
Radio SWH

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 21:42, pirms 17 gadiem
Baronsfans,

neeprotams bet vnk tracina kaa te dazh labs KM celj gjeenija statusaaa... nozheelojami

  +2 [+] [-]

, 2008-01-11 21:43, pirms 17 gadiem
jaa Bet Horvaatus uzraava...

to baronsfans
es nestresoju,spele bus smaga...

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 21:43, pirms 17 gadiem
to iirulatvis
Tu runā apmēram tā itkā būtu Bk Ventspils tuvu stāvoša persona, tādeļ arī apšaubu tavus apgalvojumus ka Zvirgzdiņš bija smadzene, bet Muižnieks izpildītājs. Par izlasi piekrītu, tā nospēlēja mazliet zem sava līmeņa, bet ja mēs būtu uzveikuši Portugāli, tad Muižnieks jau būtu kļuvis par varoni. Bija skaistas uzvaras pār Eiropas 1. un 3. komandu. Un bija tikai otrs 'panākums EČ vēsturē, kad tika uzveikta tāda kalibra komanda kā Horvātija!

  +4 [+] [-]

, 2008-01-11 21:46, pirms 17 gadiem
Nē, iirulatvi.

Izlase bija 13. vietā, kad Muižnieks uzņēmās vadīt un arī pēdējā Eiropas čempionātā Latvija palika 13. vietā. Vai tā skaitās izlases nolaišana?

Bez tam - viņš jau nav vainīgs, ka Latvijai nav tādu spēlētāju kādi bija Krauliņam - Kambala savos plaukuma gados, labais piespēļu dalītājs Miglinieks, Štelmahers, snaiperis Bagatskis, .....utt...jā Muižniekam bija Biedriņš...

  +1 [+] [-]

, 2008-01-11 21:46, pirms 17 gadiem
to iirulatvis

Peec tava teiktaa sanaak ka Ventspili un Izlasi nenoraka KM bet gan tas (tip) smadzenes...

     [+] [-]

, 2008-01-11 21:47, pirms 17 gadiem
Par KM runajot: manuprat, vins, Butauts un Okorns ir viena limeni. Par ritdienas speli: Barons vinnes, gaidu no viniem davanu dzimene, kas bija 10, rit saksim svinibas ar kolektivu speles apmeklejumu, ta ka gaigu labu sakumu!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-01-11 21:53, pirms 17 gadiem
Žilets
kalu nevajaga butu tuvu staavoshai personai lai saprastu kas toreiz notika un kaa bija kad zvirgzdinjsh aizgaaja no BKV!!! un kaa ir tagad...

-Par izlasi piekrītu, tā nospēlēja MAZLIET(!!) zem sava līmeņa-
Zaudeet portugaalei ir mazliet???

par taam uzvaraam.
1.uzvara par horvaatiem.mees metaam ar gandriiz 60% triiniishus,mums bija viens no labaakajiem cenriem eiropaa.horvaatiem pralstyiski nekrita nekas.vnk nenormaala veiksme un tur es KM nekaada gadiijumaa negribu izcelt!jo speeles beigaas tika mesti taadi metieni kur pie cita trenera vnkk tie meteeji buutu apseedinaati pat uz naakamo speeli,bet paldie sdievam tie krita!
2.uzvara paar leishie.vnk paarbaudes speele.beigaas noveicaaas nenormaali ar janichenoka metienu.jo taa bij zaudeeta speele.peedeejaas minuutes vnk nobumbuleetas.(vienoziimiigi vainiigs treneris)
3.uzvara paar krieviem.10 dienu gara fiziskaas sagatavottiibas treninnometne un veel neviena nsopeeleeta speele. komentaari lieki.


kur tad KM ir tik labs???

     [+] [-]

, 2008-01-11 21:55, pirms 17 gadiem
a pa tv raaada?

  +2 [+] [-]

, 2008-01-11 21:56, pirms 17 gadiem
Straka
un netikai biedrs bet arii janichenoks kuru vinjsh marineeja uz solinja pret portugaali...

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 21:57, pirms 17 gadiem
iirulatvi, ja jau pret horvātiem viens no uzvaru iemesliem bija viens no Eiropas labākajiem centriem, kāpēc šis faktors nenospēlēja pret Portugāli...viņam jau atļāva daudz spēlēt. Baigās pretrunas.

  -2 [+] [-]

, 2008-01-11 21:58, pirms 17 gadiem
Janičenoks tika nomarinēts arī pret Spāniju (un spēle nebija pirms mēneša) un iemesls marinēšanai bija trauma, ne?

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 21:59, pirms 17 gadiem
to iirulatvis
Šī diskusīja tā pat pie nekā laba nenovedīs, tapēc vairs nemēģināsu atspēkot.Apgalvot ka Muižnieks nav labs trenneris, kā tu teici nu galīgi nau pareizi. Pasaki lūdzu man kādu labu trenneri no latviešiem, ja ne labu tad pasaki vismaz kādu ne tik sliktu kā Muižnieks trenneris!

     [+] [-]

, 2008-01-11 22:03, pirms 17 gadiem
Žilets
zvirgzdinjsh

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 22:06, pirms 17 gadiem
Strakam taisniiba Kristapam trauma.... Tu saki ka speelee pret Horvaatiju Latvijai bija nenormaala veiksme... Bet horvaatiem fataali negaaja... to pashu es varu teikt pa Portugaales speli-ka latviesiem negaaja bet horvaatiem taa bija nenormaala veiksme...

  +2 [+] [-]

, 2008-01-11 22:06, pirms 17 gadiem
bik sajaucu Horvvatiem ne bet portugaaljiem (peeedejais teik.)

  +1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:07, pirms 17 gadiem
Straka
kaada huja peec tad vinju uzlaida peedeejaa ceturdaljaa un chalis salaadeeja 17 punktus?????? totaala marineeshana... trenera nevariiba sapringtaas situaacijaaas.un tas veeljoprojaam redzams baronelju speelees.


jaa traumu vinjsh dabuuja speeles beigaas pret horvaatiem, bet uz speeli pret portugaali bij jau viss kaartiibaaa... Varbuut MK vinjuu taupiija????( ) tikai interesanti kam..??

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:08, pirms 17 gadiem
Zilets
Visnevics

     [+] [-]

, 2008-01-11 22:09, pirms 17 gadiem
nos89
tad sanaak ka speeli pret portugaali tu norakstiitu un totaalu neveiksmi...??????? tev pasham smiekli nenaak... taa vnk ir trenera nekompetence... vinjsh nemaak ne speelaatjus noskanjot ne savaakt ne lauzt speeles gaitu ar taktiskiem vai psihologjiskiem gaajieniem...

  +1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:11, pirms 17 gadiem
PAr to ka Arii ASK ir iespeeleejushies, diemzeel Kaarlim piekrist nevar. Praktiski visu sezonu kautkaada sasodiita lazarete. Par to vareeja paarliecinaaties jau pagaajusaa speelee pret Dragoniem. Par laimi tie speeleeja veel suudiigaak par suudiigu. Nu , lai uzvar sobriid stipraakais!

  +2 [+] [-]

, 2008-01-11 22:11, pirms 17 gadiem
kādu cimdu? mašīnā esmu kko atstājis?

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:13, pirms 17 gadiem
un galu galaa par to uzvaru paar horvaatiem... ja truljus laadee ar 60% tad zaudet man liekas ir gruuti vai ne???

  +1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:14, pirms 17 gadiem
nez kapec tad tu neesi Kehra Kunga vieta gudriniek!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 22:15, pirms 17 gadiem
to iirulatvis
Mēs runājam par vīru basketbolu
Un atgriežoties pie spēles ar Portugāli, ir tā, ja spēlētāji patiešām negrib uzvarēt, tad trennera spēkos nav neko mainīt. Latvijas spēlētāji ir psiholoģiski vāji. Ja vadās pēc baumām, tad var secināt, ka pus izlase ir dzērāji, bet otra puse atkarīga no azartspēlēm. Šādus cilvēkus trennēt ir ļoti grūti, ja tā tas notiktu Lietuvā, šādi spēlētāji tiktu atskaitīti, jo viņiem ir rezerves. Lieta tāda, ka mums tās rezerves nav, un nebaidoties no konkurences līderi var to atļauties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 22:16, pirms 17 gadiem
Nu te irulatvietis nedaudz nesagaaja. Pilniigi identiska situacija, kaa Horvatiem pret Latviju. Un KM nedaudz taupija Janicenoku, jo teiksim godigi, neviens neticeja, ka spani savas majas zaudes horvatiem, kurus bija uzvarejusi latvija.

Par spelu galotnem barona un vpili.
Ko tu teiktu, par visam sii gada Butauta spelu galotnem. Tadas ir diezgan daudz. Pedeja pret sauliem. Pirms tam uleb ari kadas divas pagrustas speles beigas. Pret dragoniem izbraukuma un pret benetonu. Kijevai jau majas ari diez ko monstrigi nenospeleja.

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 22:18, pirms 17 gadiem
ne nu pec irulatvja sanāk, ka visi Latvijā strādājošie treneri ir nenormālas viduvējības vai nulles, ja skatāmies pēc pasaules/eiropas mēroga. Man piemēram KM ir labs treneris. Protams, ASV "labs" treneris un "viduvējība" būs daudz savādāk, kā latvijā. Izskataas, ka irulatvis un parejie domaa daudz maz lidzigi, bet formulejumi vnk ir savadaki. Tie, kas raksta, ka KM ir ģēnijs jau nedomā tur ģēnijs Eiropā vai kkā tā. Vnk priekš Latvijas mērogiem ļoti labs treneris.

  +3 [+] [-]

, 2008-01-11 22:19, pirms 17 gadiem
nos89, es gan Kehri par kungu nesauktu

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:19, pirms 17 gadiem
Ja dotajā mirklī Barons nevinnēs, tad Muižniekam jāgatavo atlūgums(par ko šaubos)......tā viņiem ir pēdējā cerība uzvarēt novājināto ASK sastāvu!Vimaz Urlas lai kādu mēnesi padzied savas dziesmiņas...Muižnieks pats palaida baumu, ka esot baigi labais treneris....bet tā arī nav rezultātu, izņemot Ventspils vietas Uebā, kur aiz muguras bija Zvirgzdiņš vai sākumā Krauliņš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-01-11 22:27, pirms 17 gadiem
Žilets
nu gan tu chaliit auzaas iebrauci... noskatie sveelreiz to speeli.. vinji gribeeja uzvareetu visiem acis dega bet vnk nezinaaja ko dariiti jo nebij normaala trenera... bij totaals haoss,nebija noskanjoshanaaas nebij pietiekami pretinieki izanalizeeti no treneru puses... pilniigi trenera vaina...

traktorins
jau nos speeles saakuma bij skaidrs ka buus gruuuti... un tuurists,tfu treneris vnk marineeja janicenoku nevis taupiiija... jo reaali sanaaca ka nemaz nebij kam taupiit!! un tuir taa lieta vai driizaak probleema ka ir jaauzvar pashiem nevis jaacer uz kaadu... a treneris tik lolo izluuzijas un akli cer uz citiem... blj.a es nez bet man vinjsh jau no BKV laikiem jau tracina... kvai atcereesimies kaa ulebaaa BKV ir zaudeejushi 2 gadus peec kaartyas ar 1 viens 8daljfinaalaa serbiem... un vai tad pie taa ir vainiigi speeleetaaji??? nu psdc juus man nepieraadiisietr ka KM ir labs treneris.. vinjam treneet max lauvas!!

  +2 [+] [-]

, 2008-01-11 22:27, pirms 17 gadiem
melns ar pelēku.... nav mans toč. Laikam šamējais aizmirsis. Atsūti pa pastu

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:28, pirms 17 gadiem
Babuīns
nu vo vismaz normaali domaajosh cilveeks te ar paraadiijaaas... respekt

  +1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:30, pirms 17 gadiem
nu kā irieti var ar tevi runāt par KM, ja tev vinš kretinē? Tu esi ieņēmis, ka KM ir pabira un atrodas kip BKV un Baronā nez ar kaut kādiem blatiem, neviens tavu domu gājienu vairs nevar apturēt

  -1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:31, pirms 17 gadiem
Turēšu visus, kas saka, ka rīt Barons vinnēs, pie vārda jo ... uzvarēs ... ASK!
Neizprotama šāda Muižnieka plātīšanās pirms rītdienas spēles, nekas, gan jau rīt apdedzināsies!

  +1 [+] [-]

, 2008-01-11 22:33, pirms 17 gadiem
to iirulatvis
Nebija gan dzirsktelītes, atsevišķos spēlētājos tik bija. Visu spēli spēlētāji bija, kā aizmiguši, un nespēlēja ar pilnu jaudu. Tev pašam vaidzētu noskatīties to spēli, jo bija vairākkārt redzams, ka Muižnieks mēģina veikt dažadas izmaiņas spēlētāju maiņās un taktikā, diemžēl nepaveicās un netrāpija uz īstajām!