Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Video: Vai Latvijaa kaadreiz sagaidiisim kaut ko tamliidziigu?

Netikai labs basketbolists , bet arii spilgta personiiba , kas ciena savu valsti!
Vērtējums: +16

 +16 [+] [-]

, 2009-05-06 21:44, pirms 15 gadiem
Par daudz viņš loca tos vārdus. Tā tak ir himna.
Tā par uzdrīkstēšanos, cepuri nost.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-06 21:47, pirms 15 gadiem
laba balss, vareetu arii naudu mosh taa pelniit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2009-05-06 21:52, pirms 15 gadiem
gludaiz rakstīja: Par daudz viņš loca tos vārdus. Tā tak ir himna.
Tā par uzdrīkstēšanos, cepuri nost.
Nu nav nemaz tik traki... daži Latvijas "dziedātāji" ir arī vēl vairāk aizrāvušies ar "aranžējumu".

 +13 [+] [-]

, 2009-05-06 21:58, pirms 15 gadiem
tipisks amerikaanju patriotisms. (kjipa patriotisms)

 +11 [+] [-]

, 2009-05-06 22:12, pirms 15 gadiem
Sitas jau drosi var iet uz american idol!

  +9 [+] [-]

, 2009-05-06 22:21, pirms 15 gadiem
Dirkam gan jautri bet dziedājums izcils.

 +17 [+] [-]

, 2009-05-06 22:22, pirms 15 gadiem
A mums taču arī ir savs dziedonis - Viļums!!!

 +15 [+] [-]

, 2009-05-06 22:54, pirms 15 gadiem
Melnādanajiem ir izcili tembri, man liekas, NBA katrs otrais varētu tīri ciešami nodziedāt! Bet Biedriņam LV himnu gan neuzticiet

  -4 [+] [-]

, 2009-05-07 00:03, pirms 15 gadiem
es domaaju muusu Anete ne vien taa nodziedaatu valsts himnu ...

  +5 [+] [-]

, 2009-05-07 00:08, pirms 15 gadiem
pat LBL vairs himnas neliek ... ljoti ljoti beedigi... TAS TACHU NEKO NEMAKSAA !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 09:12, pirms 15 gadiem
kas taa himnu dzied, un ja kads gribetu dziedat liidzi kaa to avretu izdarit! sviests kkads!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-07 09:52, pirms 15 gadiem
Nu šādi nodziedāt ir jābūt lielākam talantam, nekā vienkārši bez galotņu locīšanas. Tā ka cepuri nost!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 11:39, pirms 15 gadiem
Nepatika mazliet skatitaju reakcija. Tas jau nau nekads sovs kur jaatbalsta ar izsaucieniem. Tur dziedaja himnu, vai nu kluse vai dziedi lidz.
Un vispar, pec himnas neaplaude.

  -3 [+] [-]

, 2009-05-07 13:00, pirms 15 gadiem
Pēc himnas un kā vēl aplaudē, vajag TV ieslēgt, vai aiziet uz kādu sporta spēli...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 13:47, pirms 15 gadiem
nenodziedaas, bet nodejot esiisha stilaa gan vareetu chupa!

     [+] [-]

, 2009-05-07 16:02, pirms 15 gadiem
Timofejs rakstīja: Pēc himnas un kā vēl aplaudē, vajag TV ieslēgt, vai aiziet uz kādu sporta spēli...
Palasi ētikas likumus. varbūt sapratīsi, kpc pēc Himnas neaplaudē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 17:42, pirms 15 gadiem
Džekam baigi laba balss.
Pat tad, kad Himnu spēlēja pirms spēles, tie mūsu antiņi nedziedāja līdz, pat mutes neplātija.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 18:42, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: ja speciāli pieaicināts mākslinieks, šajā gadījumā spēlētājs, tad tu neapplaudēsi? mucā dzīvo ar savu ētiku?
himna ir un paliek himna, neatkarigi no tā, kurš to izpilda. bet nu ja tava divpirkstu pierīte to nesaprot, tad man tavis žēl maziņais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 18:51, pirms 15 gadiem
Piekrītu Prospektam. Pēc himnas nav jāaplaudē, vienīgais, ko es varu piedot tiem, kuri aplaudē, ir tas, ka viņi aplaudē komandai, lai uzmundrinātu, nevis, lai aplaudētu par himnu.

     [+] [-]

, 2009-05-07 19:38, pirms 15 gadiem
jūs varat pateikt kaut vienu iemeslu kāpēc pēc himnas nevar aplauudēt?? Tas, ka Jums skolā skolotaja tā teica neskaitas.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 19:51, pirms 15 gadiem
Ja kāds pēc himnas aplaudē, tad tas ir aiz sajūsmas. Pieļaujams tikai tad, ja visa zāle dzied.
Bet principā neaplaudē, jo tas nau koncerts. Tā ir Himna, Svēta lieta. [klusē vai dziedi līdz] Viss.

     [+] [-]

, 2009-05-07 20:12, pirms 15 gadiem
Aplaudē pēc priekšnesuma, paraugdemonstrējuma u.tml., himna nav priekšnesums, bet gan formāls valsts simbols. Bet tas arī nav nekāds noziegums, ja aplaudē, Amerikāņi vsp neiespringst šādos jautājumos ( pieklājības normās )

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 10:33, pirms 15 gadiem
Prospekts rakstīja: Ja kāds pēc himnas aplaudē, tad tas ir aiz sajūsmas. Pieļaujams tikai tad, ja visa zāle dzied.
Bet principā neaplaudē, jo tas nau koncerts. Tā ir Himna, Svēta lieta. [klusē vai dziedi līdz] Viss.
piekrītu ka pēc himnas neaplaudē. Taču sporta pasākumos tas ir pieņemts, jo tādējādi skatītāji cenšas uzmundrināt spēlētājus. Manuprāt nekā ļauna un zaimojoša tur nav.
Pats gan esmu dažas reizes gandrīz izgāzies, kad svinīgos(ne sporta) pasākumos nodzied himnu un pēc tam gribas aplaudēt. Tā ir ka bieži uz hoķi iet
Bet, īstenībā, himnas dziedāšana sporta pasākumos ir ļoti pozitīva un audzinoša lieta. Piemēram, mana trīs ar pusi gadus vecā meita himnu jau māk nodziedāt perfekti

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 10:59, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: piekrītu ka pēc himnas neaplaudē. Taču sporta pasākumos tas ir pieņemts, jo tādējādi skatītāji cenšas uzmundrināt spēlētājus. Manuprāt nekā ļauna un zaimojoša tur nav.
Pats gan esmu dažas reizes gandrīz izgāzies, kad svinīgos(ne sporta) pasākumos nodzied himnu un pēc tam gribas aplaudēt. Tā ir ka bieži uz hoķi iet
Bet, īstenībā, himnas dziedāšana sporta pasākumos ir ļoti pozitīva un audzinoša lieta. Piemēram, mana trīs ar pusi gadus vecā meita himnu jau māk nodziedāt perfekti
Nebut nesaku, ka zaimojoshi ir sporta spelju laika dziedat himnu, par aplaudeshanu, tas ir diskutabls jautajums.
Bet noskaties video velreiz, tur Himnas laika, ir spiedzieni, kliedzieni un plaukstu skanjas. Pec butibas man jau vienalga, dzheks labi nodziedaja. Tik aizkulises sho to liecina par amerikaniem.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-08 15:33, pirms 15 gadiem
Prospekts rakstīja: Nebut nesaku, ka zaimojoshi ir sporta spelju laika dziedat himnu, par aplaudeshanu, tas ir diskutabls jautajums.
Bet noskaties video velreiz, tur Himnas laika, ir spiedzieni, kliedzieni un plaukstu skanjas. Pec butibas man jau vienalga, dzheks labi nodziedaja. Tik aizkulises sho to liecina par amerikaniem.
Par tiem apbrīnas saucieniem un spiedzieniem piekrītu, himnas laikā tā darīt nevajag. It sevišķi amerikāņiem, kuri himnas laikā mēdz uzvesties pārāk uzspēlēti, visiem rādot kādi megapatrioti viņi ir. Man tā liekas tāda kā pokazuha.

     [+] [-]

, 2009-05-08 23:42, pirms 15 gadiem
Paskataties citus video amerikaņi vienmēr uz pedējām himnas notīm paņem tā emocionālāk, tas tač neko sliktu par viņiem neizsaka, ka viņi aplaudē pie himnas. Paskataties youtubā kautvai dziesmu svētkos pie Latvijas himnas arī ir līdzīgi. Un vai tad tas ir nosodāmi, ka cilvēki izrāda emocijas pie himnas??

     [+] [-]

, 2009-05-09 00:30, pirms 15 gadiem
Nu Super, vnk nav ko lieku nemaz piebilst Man patika ļoti un pat mazliet emocionāli paņēma.

     [+] [-]

, 2009-05-09 00:52, pirms 15 gadiem
da labi,peec himnas var plaudeet un tas ir jaadara,it iipashi peec shaada dziedaajuma
kad latvija vinneeja speeles un skaneeja himnna,tad jau nu chista neviens peectam neplaudeeja un nekliedza-nee nemas

     [+] [-]

, 2009-05-09 10:25, pirms 15 gadiem
tiešām smuki nodziedāja!

     [+] [-]

, 2009-05-09 18:08, pirms 15 gadiem
man jau patiik kaa visi roku tur kruuts labajaa pusee

     [+] [-]

, 2009-05-11 03:34, pirms 15 gadiem
Stackhouse, normāl ivēl sanāca, Huston Rockets, spēlētājs viens ar mēģināja(90.gadu vidu) , tur viņš pamatīgi pasākumu sačakarēja...

par to, vai tā var dziedāt himnu utt. amerikāņiem tā pieņemts, + himna viņiem kā dziesma to atļauj darīt.