Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

NBA nosauc "Slam Dunk" konkursa dalībniekus, to vidū Grifins

NBA nosauc "Slam Dunk" konkursa dalībniekus, to vidū Grifins
Bleiks Grifins
Foto: AP/Scanpix

Nacionālā Basketbola Asociācija (NBA) šodien nosaukusi tos četrus spēlētājus, kas Zvaigžņu spēles nedēļas nogales laikā piedalīsies "Slam Dunk" konkursā.

NBA danku konkursā iekļāvusi Bleiku Grifinu (Losandželosas "Clippers"), Brendonu Dženingsu (Milvoki "Bucks"), Serdži Ibaku (Oklahomsitijas "Thunder") un Dževeilu Makgī (Vašingtonas "Wizards"). Šogad šajā konkursā visi četri dalībnieki tajā piedalīsies pirmo reizi, kas nozīmēs jauna čempiona noskaidrošanu. Pēdējos divos "Slam Dunk" konkursos triumfējis bija Neits Robinsons.

Jādomā, ka piepildījušās daudzu basketbola mīļotāju cerības par Bleika Grifina iekļaušanu konkursā, kurš šosezon vairākas reizes izcēlies ar efektīgiem bumbas triecieniem grozā no augšas. Tāpat iespaidīgas epizodes bijušas arī Ibakam un Makgī, bet konkursa īsākais dalībnieks Brendons Dženingss pašreiz ārstē savainojumu un laukumā atgriezīsies tikai pēc dažām nedēļām.

Līdzīgi kā iepriekšējos trijos "Slam Dunk" konkursos, arī šogad uzvarētāju noskaidros fanu balsojums. Šīgada NBA All-Star nedēļas nogale februāra vidū notiks Losandželosā.

SPRITE SLAM DUNK konkursa uzvarētāji

1984—Larry Nance, Phoenix
1985—Dominique Wilkins, Atlanta
1986—Spud Webb, Atlanta
1987—Michael Jordan, Chicago
1988—Michael Jordan, Chicago
1989—Kenny Walker, New York
1990—Dominique Wilkins, Atlanta
1991—Dee Brown, Boston
1992—Cedric Ceballos, Phoenix
1993—Harold Miner, Miami
1994—Isaiah Rider, Minnesota
1995—Harold Miner, Miami
1996—Brent Barry, L.A. Clippers
1997—Kobe Bryant, L.A. Lakers
2000—Vince Carter, Toronto
2001—Desmond Mason, Seattle
2002—Jason Richardson, Golden State
2003—Jason Richardson, Golden State
2004—Fred Jones, Indiana
2005—Josh Smith, Atlanta
2006—Nate Robinson, New York
2007—Gerald Green, Boston
2008—Dwight Howard, Orlando
2009—Nate Robinson, New York
2010—Nate Robinson, New York

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:00, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Pārvērtēts var būt no daudziem skata punktiem. Aizmiglojot cilvēkiem acis, cilvēki kļūst stulbi un sauc Tevi par labāko ko ir redzējuši, tas ir laikam kad cilvēki ap Tevi saceļ lielu brēku, kā tas ir Grifina variantā, bija Kārters un Kobes(HOF/ATG) variantā, varbūt arī Aiversona(HOF), tomēr uzskatu, ka Aiversons ir īpašs. Kā arī Tu minēji pārmaksāšana, kas liecina, ka GM ir stulbs vai spēlētājs ir pārvērtēts, kā tas ir Džonsona, Luisa. Vēl kad uz spēlētāju ir liktas cerības kā nākotnes spēlētāju, titula pienesēju, bet viņš izgāžas, jo nespēj vienkārši panest pirmā vīra lomu - Bošs, Onīls(Dž.). Arī ir spēlētāji kas dzīvo uz vecajiem lauriem - Bibijs, Reds Kā arī ir izgāšanās, kuras ir draftētas ar neiedomājamu augstu ciparu(es neteiktu, ka viņiem bija baigais talants, vienkārši iegrābšanās) - Brauns un tas Eiropas talants, Miličičs vai kā tur . Vēl ir viendimensionālie spēlētāji - Nešs(es viņu mīlu, viņš ir HOF) , Makgreidijs(HOF), un vēl ir jaunie kuri nespēj pielāgoties NBA - Mejo, Tērners un Evanss. Kā arī spēlētāji kuri ir pārvērtēti, jo ir vienkārši domāti, lai uz viņiem paskatītos - Bojkins, Jao(viņš ir labs, tomēr ja viņš būtu 215 un skillotāks viņš būtu TAS YAO?). Ir vēl daži faktori, bet nu tie ir tādi nenozīmīgākie, katrā ziņā es centos pēc kārtas uzskaitīt sākot ar svarīgāko.

Es vispār zinu vienu spēlētāju kurš bez neviena all-star spēlētāju ir dabujis titulu, nu vismaz bez neviena zināma spēlētāja, varbūt zināma dēļ tālākās karjēras pēc basketbola, bet ne dēļ pašas spēles uz laukuma. 1994. gada Hjūstonas ''Rockets'' ar, manuprāt, visu laiku skillotāko centra spēlētāju Hakīmu Olažuānu.

Man liekas, ka Lovs ar būtu kandidāts, bet konkurence ir pārāk liela, viņš spēlē mazā komandā, bet ir labs. Nebrīnītos, ja viņam ar Grifinu būtu sava ''rivalary'' līdzīgi kā Gārnetam un Dankanam savulaik.
J.O'neal nekad nav bijis pat tuvu tik labs kā Bošs. Par Kobiju piekrītu, ka viņu pārāk biežitiek minēts vienā teikumā ar MJ, kas ir pilnīgs absurds.

Mcgrady nav un nebūs HOF.

Boykins jau nav pārvērtēts, be gan ir tik labs cik viņš ir - var iemest 20 un var neiemest neko, bet viņu jau neviens nav cēlis gaisā. Yao bija pārāk daudz traumas, un ja viņš būtu 215, gan jau būtu kustīgāks un viņam piemīt pustālais + sodiņus ar augstu % met, tā kā nevar apgalvot, ka būtu sliktāks.

1994 Rocketiem bija fantastisks soliņš, un pārējie visi varēja izšaut, kad vajadzēja (clutch).

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:16, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: J.O'neal nekad nav bijis pat tuvu tik labs kā Bošs. Par Kobiju piekrītu, ka viņu pārāk biežitiek minēts vienā teikumā ar MJ, kas ir pilnīgs absurds.

Mcgrady nav un nebūs HOF.

Boykins jau nav pārvērtēts, be gan ir tik labs cik viņš ir - var iemest 20 un var neiemest neko, bet viņu jau neviens nav cēlis gaisā. Yao bija pārāk daudz traumas, un ja viņš būtu 215, gan jau būtu kustīgāks un viņam piemīt pustālais + sodiņus ar augstu % met, tā kā nevar apgalvot, ka būtu sliktāks.

1994 Rocketiem bija fantastisks soliņš, un pārējie visi varēja izšaut, kad vajadzēja (clutch).
Onīls tika uzskatīts par Millera aizvietotāju Paceros. Viņam tika piedēvēti Boša mērķi. Nav atšķirība kurš bija labāks, taču no šiem spēlētājiem sagaidija vairāk nekā tie sniedza. Nu ne jau titulus, bet nopietna contenderu komanda kura tiktu apbūvēta tikai ap šiem spēlētājiem.

Par Makgreidiju un Kārteru kā HOF var pastrīdēties. Manuprāt, viņi abi varētu tur iekļūt.

Neiet runa par to vai Jao būtu labāks vai sliktāks, bet vai pa to vai viņš būtu nenovērtētākais? Īpašie cilvēki baigi bieži savāc slavu, tāpat ir ar Bojkinsu un Jao.

Ir vēl komandas, 1975. gada Warriors ar Riku Beriju. Un iespējams 1977. gada Blazers ar Valtonu, kaut vai Lūkass bija all-star tajā sezonā, tā komanda tika balstīta tīri uz Valtonu. Bet protams uzvarēt ir vienam labam/izcilam spēlētājam. Es uzskatu, ka Aiversons pat ir paveicis lielāku darbu nekā Lebrons. Kaut vai Aiversonam bija Dikembe, viņš spēlēja apkārt daudz sliktākiem spēlētājiem. Viņš bija patiešām īpašs un uzskatu, ka viņš ir manas paaudzes visslavenākais basketbolists ar vislielāko ieguldijumu basketbolā. Džordans, Dakteris, Lerijs/Ervins un Aiversons ir bijušas NBA sejas. Daudzi cilvēki nesaprot, ka Aiversona ieguldijums līga ir daudz lielāks nekā Kobes vai Lebrona.

     [+] [-]

, 2011-01-06 22:27, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Onīls tika uzskatīts par Millera aizvietotāju Paceros. Viņam tika piedēvēti Boša mērķi. Nav atšķirība kurš bija labāks, taču no šiem spēlētājiem sagaidija vairāk nekā tie sniedza. Nu ne jau titulus, bet nopietna contenderu komanda kura tiktu apbūvēta tikai ap šiem spēlētājiem.

Par Makgreidiju un Kārteru kā HOF var pastrīdēties. Manuprāt, viņi abi varētu tur iekļūt.

Neiet runa par to vai Jao būtu labāks vai sliktāks, bet vai pa to vai viņš būtu nenovērtētākais? Īpašie cilvēki baigi bieži savāc slavu, tāpat ir ar Bojkinsu un Jao.

Ir vēl komandas, 1975. gada Warriors ar Riku Beriju. Un iespējams 1977. gada Blazers ar Valtonu, kaut vai Lūkass bija all-star tajā sezonā, tā komanda tika balstīta tīri uz Valtonu. Bet protams uzvarēt ir vienam labam/izcilam spēlētājam. Es uzskatu, ka Aiversons pat ir paveicis lielāku darbu nekā Lebrons. Kaut vai Aiversonam bija Dikembe, viņš spēlēja apkārt daudz sliktākiem spēlētājiem. Viņš bija patiešām īpašs un uzskatu, ka viņš ir manas paaudzes visslavenākais basketbolists ar vislielāko ieguldijumu basketbolā. Džordans, Dakteris, Lerijs/Ervins un Aiversons ir bijušas NBA sejas. Daudzi cilvēki nesaprot, ka Aiversona ieguldijums līga ir daudz lielāks nekā Kobes vai Lebrona.
Godīgi sakot, es par tiem gadiem tik daudz zinu kas ir uzvarējis, un pāris zvaigznes zinu, tāpēc nesanāks sakarīgi padiskutēt.

Carters tikai dēļ 2000. gada dunk konkursa un viņa spēļu dankiem varētu tikt HOF. Mcgrady nebūtu traumu, neapšaubāmi tiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-07 15:18, pirms 14 gadiem
kobe.james rakstīja: Celtics notiek komandas spēle, nevelti Allens, Pīrss un Garnets nav tik rezultīvi kā pirms četriem gadiem. Neticu, ka Grifins spētu gūt vidēji 20 punktus spēlē, kaut ja viņš gūtu 15, dabūtu 9 atlēkušās un Bostona tiktu PO an nebūtu nekādu iebildumu, jo vismaz zinātu, ka viņa statistika nav izrauta uz sliktu spēlētāju fona.

Kurējie tad ir tie sliktie spēlētāji iekš kliperiem? Pirms sezonas runāja, ka vnk monstrāls ir pirmais piecinieks, bet laikam nesanāk saspēle, bet nu spēlētāji jau nu ir labu labie.
Keimans traumēts, un viņiem nav 3. numura.

     [+] [-]

, 2011-01-07 15:35, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Godīgi sakot, es par tiem gadiem tik daudz zinu kas ir uzvarējis, un pāris zvaigznes zinu, tāpēc nesanāks sakarīgi padiskutēt.

Carters tikai dēļ 2000. gada dunk konkursa un viņa spēļu dankiem varētu tikt HOF. Mcgrady nebūtu traumu, neapšaubāmi tiktu.
Kārters HOF varētu tikt uz savu popularitāti(šaubos vai 2000. gads tiks aizmirsts) un vēl ar to, ka ir visu laiku labākais Toronto spēlētājs.
Makgredijs savos karjēras labākajos gados(Magic) bija neapturams, vispār pārsvarā jau tie kuri ir 'scoring' čempioni kādā sezonā tiek HOF, viņš to ir izdarijis divas reizes. Vispār no šīs paaudzes ir daudz lielisku spēlētāju, varbūt ne tik daudz kā Džordana, bet daudz. Manuprāt, ir pieci ATG(noteikti būs vairāk), ATG(top25):
Kobe,
Šaks,
Tims Dankans,
Kevins Gārnets,
Alens Aiversons.
Ir vēl spēlētājiem kuriem mazliet pietrūkst:
Džeisons Kids,
Dirks Novickis,
Stīvs Nešs,
Gerijs Pejtons.
Un ir kuriem ir potenciāls par tādiem kļūt:
Lebrons(lielas izredzes),
Veids(nepārāk spožas),
(brīnumu izredzes, bet tomēr)
Pols,
Rondo,
Rozs,
Stademairs,
Durants,
Karmelo,
Hovards,
Derons Viljams.

Ar visu šito es gribu teikt, ka mūsu NBA līgā, mūsu laikos nav tikai viens spēlētājs - Grifins, ir daudz citi lieliski, un ja mums ir iespēja viņus vērot, kapēc to nedarīt? Tik liels potenciāls, bet mēs runājam tikai par Grifinu.