Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kurš progresējis, kurš nē?

LBL sezona beigusies, tāpēc šobrīd būtu vērts uz to atskatīties, izvērtējot katra spēlētaja progresu vai regresu. Kopumā sezona LBL, skatoties no valsts izlases interesēm, bijusi slikta - izņemot dažus, izlases interešu lokā esošie spēlētāji spēlēja sliktāk nekā no viņiem gaidīja.

Progresējušāko spēlētāju TOP5

1. Kaspars Bērziņš, Rīgas "Barons/LMT" uzbrucējs
Šī bija pirmā sezona, kad viņš nospēlēja ļoti stabili, bez lieliem kritumiem. Varbūt sezonas beigas vairs nebija tik spīdošas, cik cerēts, bet bez viņa "Barons" komanda bija praktiski neiedomājama. Var redzēt, ka viņš spēlē uz talanta rēķina, pie tam sāk krāties pieredze klāt. Cik zinu, viņš brauks prom uz ārzemēm. Ja viņš sev latiņu liks augstāk un ļoti nopietni attieksies pret darbu, var kļūt par ļoti labu spēlētāju. Talanta ziņā viņš daudzās pozīcijās ir priekšā Andrim Biedriņam, ko varēja redzēt arī agrāk. Jāpamaina attieksme un jābūt lielākai motivācijai sasniegt ko augstāku.

2. Jānis Strēlnieks, "Ventspils" aizsargs
Sezonu iesāka ļoti veiksmīgi un bija viens no komandas līderiem. Pēc tam bija neliels kritums. Beigās varbūt komanda vairāk uzticējās Kingam, tomēr kopumā tik jaunam spēlētājam sezona vērtējama tikai ar lielu plusa zīmi. Nākotnē viņš, turpinot strādāt un attīstīties, var kļūt par labu papildinājumu izlasei.

3. Ingus Bankevics, "Valmieras" aizsargs
Ļoti veiksmīgs sniegums uzbrukumā, tomēr, lai kļūtu par ļoti labu basketbolistu, viņam nāksies iemācīties spēlēt aizsardzībā un jāiemācās spēlēt uz komandu. Kā līderis un punktu guvējs viņš ir ļoti labs. Ja grib spēlēt augstākā līmenī un pretendēt uz iekļūšanu izlasē, viņam ir jāpieliek vēl daudz. Tas viņam šobrīd pietrūkst, bet progress ir. Viņam ir augsta motivācija sasniegt augstus rezultātus.

4. Jurijs Aleksejevs, Rīgas VEF uzbrucējs
Progress varbūt ir ļoti minimāls, bet jau no pirmās spēles šosezon bija komandas līderis un vilka spēles. Statistikā bijis viens no labākajiem progresiem salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu. Ja pagājušajā sezonā viņš nospēlēja dažas spēles, tad šosezon jau praktiski visās bija līderis. Vasarā ļoti labi pastrādāja, mainīja attieksmi un pielika arī basketbola elementos. Ja tā turpinās, tad būs OK.

5. Artūrs Štālbergs, "Liepājas Lauvas" uzbrucējs
Lai cik tas būtu interesanti, labāku sezonu aizvadīja arī Štālbergs. Zināmā mērā atbrīvojās līdera vieta, un viņš to aizņēma. Praktiski bija vilcējs visu sezonu un bez viņa komanda bija neiedomājama. Tas parāda tikai to, ka arī 24 gados var progresēt un sasniegt augstākus rezultātus, nevis apstāties.

Pārējie
Vēl no VEF varētu uzsvērt Andreja Šeļakova un sezonas beigās arī Rolanda Freimaņa progresu. No "Ķeizarmeža" noteikti jāatzīmē Reinis Strupovičs, kurš atradis komandu, kur var būt izteikts līderis. Var redzēt, ka spēle kļuvusi nosvērtāka, un ir prieks, ka viņš ir progresējis. Lai spēlētu lielākā komandā, jāpiestrādā pie aizsardzības. Laurim Blaus vel ir iespējas augt. Jāmeklē vieta, kur trenēties un turpināt augt labākā līmenī. "Zemgalē" laba sezona bija Ilmāram Bergmanim, bez kura komandai nebūtu daudz variantu.

Grūti vērtēt Ernestu Kalvi (Rīgas ASK), kurš tomēr reāli pie spēles laika tika tikai pussezonu. Skaidrs, ka viņš ir progresejis, bet liela problēma viņam ir ļoti vājā aizsardzība. Viņš ir kļuvis ļoti lēns trešajā pozīcijā un praktiski visus savus punktus guvis kā ceturtais numurs. Spēlējot pret ātrākajiem trešajiem numuriem, viņam rodas problēmas. Ja agrāk liku lielas cerības uz viņu, tad šobrīd ļoti šaubos, vai viņš tiks izlasē. Uvis Helmanis ir klasiska vērtība un nospēleja pat labāku sezonu nekā no viņa gaidīja. Ar plusa zīmi sezona vērtējama Ronaldam Zaķim. No "Valmieras" laba sezona bez Bankevica bija arī Rinaldam Sirsniņam, lai gan viņš var spēlēt vēl labāk. Izšķirošajās spēlēs gan nedaudz sabruka, bet tas bija normāli, jo viņam būtībā nebija maiņas, un visu sezonu viņš spēlēja viens. Gulbenes ASK komandā varu uzteikt Zinti Plivdu, kurš ienācis Latvijas centru saimē.

Regresējušie

TOPu šoreiz neveidošu, bet kopumā tādu spēlētāju ir daudz. Māris Gubis (VEF), lai arī iesāka labi, kopumā aizvadīja ļoti sliktu sezonu. Tāpat Edgaram Jeromanovam bijusi daudz sliktāka sezona nekā iepriekšējā, kurš nenospēlēja tā, kā vajadzētu. Iespējams, bērna piedzimšana ģimenē noņēma enerģiju, bija daudz savainojumu, un tas viss kopumā neļāva uzņemties to lomu, ko viņš spēlēja pagājušogad. Dairim Bertānam ļoti izteikts kritums bija pēc pārejas uz "Ventspili", ko spēlētajam var nosaukt par vienkārši katastrofālu. Rīgā viņš meta savus punktus, iekļāvās sistēmā, bet Ventspilī viņam gan statistika, gan aizsardzība ir vāja, uzbrukumā liela nepārliecība par sevi. Protams, viss vēl ir iespējams. Jautājums - vai viņš sevi no jauna spēs parādīt Ventspilī?

Mārtiņa Berķa pārejas no kluba uz klubu šosezon vien jau liecina par to, ka spēlētājam ir problēmas ar disciplīnu un pakļaušanos komandas interesēm. Slikta sezona arī Jurim Umbraško ("Ventspils") - savainojumi, neattaisnoja uz sevi liktās cerības. Nestabila sezona arī Marekam Jurevičam. Arī Pāvelam Veselovam kā izlases spēlētājam jārāda labāks sniegums. No "Barona" ļoti slikta sezona Armandam Šķēlem - savainojumi, brīžiem nevarība. Protams, no viņa prasa vairāk, bet viņam arī vairāk ir jādod. Jo ilgāk paliks Latvijā, jo vairāk kritīsies meistarība. Jāstrādā pilnvērtīgos treniņos, jo nevar visu laiku turēties tikai uz caurgajieniem un fizisko spēku. Viņš nevarēs mest sodus 0/10 profesionālā komandā, un neviens viņam neko neteiks. "Liepājas Lauvās" ļoti sliktu sezonu aizvadīja Klāvs Ansons. Savulaik bija līderis, bet šosezon vienkārši pazuda. Regress ir acīmredzams.

Rezerves izlasei nav redzamas

Neredzu nevienu spēlētāju, kurš varētu pa taisno iesoļot izlasē, un tas nedaudz biedē. Izskatās, ka izlases kodols Kemzuram jau varētu būt skaidrs – lielākā daļa ārzemēs spēlējošo nospēlējuši labas sezonas, bet par Latvijā spēlējošajiem, izņemot Bērziņu un Helmani, paliek liela jautajuma zīme. Neliktu lielas cerības, ka no otrās izlases kāds, varbūt izņemot Zaķi, varētu tikt uz augšu tuvākajā laikā. Tikai gadījumā, ja kāds no pirmās izkritīs. No tiem spēlētājiem, kas pēc gadiem trīs varētu papildināt izlasi, izņemot Strēlnieku, neviens cits šosezon sevi īsti neparādīja – Mizis, Bertāns. Tālākā nākotnē Blaus, ja turpinās progresēt. Nupat aizvadīto sezonu piecu baļļu sistēmā vērtēju ar 3+, jo pie spēlēšanas tika daudzi jaunie. Tagad ir no 90. līdz 93. gadā dzimušajiem jāizvērtē, kurš var, un jāsāk ar tiem strādāt, citādi izlasei tuvākajā nākotnē vairs nebūs papildinājums.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-04 20:31, pirms 16 gadiem
Slesers, kurs gan cits....

     [+] [-]

, 2009-06-04 20:38, pirms 16 gadiem
Nez, ko Valdis domā par Peineru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-04 20:45, pirms 16 gadiem
Interesants un labs raksts. Cerams arī turpmāk būs šādas analīzes no treneriem sagaidāmas (ne tikai basketbolā).

  +2 [+] [-]

, 2009-06-04 21:06, pirms 16 gadiem
Īsti nepiekrītu par Berķi un Bertānu, jo lai arī viņi sameta mazāk un vispār spēlēja sliktāk kopš pievienojās Ventspilij', tomēr lielā mērā tas ir dēļ pievienošanās sezonas vidū. Kopumā jau viņiem sezona ir ar mīnus zīmi, tomēr teikt, ka viņi ir regresējuši ? Drīzāk to varēs par viņiem redzēt nākamsezon.

Es pie progesējušajiem noteikti liktu arī Skirmantu un Brūniņu, it sevišķi Brūniņu, kurš dažubrīd bija pat komandas līderis.

Bet vispār labs izvērtējums.

     [+] [-]

, 2009-06-04 21:44, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Haha Šitas gan bija absolūti stulbi. S. Valters vienmēr bijis spēcīgs aizsardzībā, tikai to novērtēt ir spējis retais. Starp citu, Brocēnos viņš kļuva par līderi ne jau tādēļ, ka meta labi 3punktniekus, bet gan tādēļ, ka spēlēja un spēlēja labi aizsardzībā un bija lielisks cīnitājs. Bet tas tā. Tas tiem, kuri skatās uz visu tikai virspusēji.
par Brocēnu laiku nerunāsim,man tad vēl nebija televizors,un Eiropas čempis būs šogad,tā kā tā laika meistarība vai nemākulība lai paliek basketbola vēstures mēslainē,liekas ka pašlaik S.V manprāt ir veiksmīgās spēles un neveiksmīgās,līdz ar to jautājums varētu būt par stabilitāti,bet zinot to, ka šīs Latvijas izlases moto ir kad tad ja ne tagad,tad domāju ka lielos vilcienos Valdim var piekrist,izlases sastāvs par 95 % ir zināms.ar vienvārd sakot,tiks dota pēdējā iespēja visiem tiem ,uz ko lika lielas cerības jau sen ,bet kas kaut kā nepiepildījās,bet nu lai veicas...

     [+] [-]

, 2009-06-04 21:49, pirms 16 gadiem
livs rakstīja: Skarbi bet kā saspēles vadītājs sevi neviens neparādīja un tas vieš bažas par izlases nākotni!!!!
Vidusmēra spēlētāju masa....
Rinalds Sirsniņš kādu reizīti,bet puika vēl pieliks,un skat ka Blūmam nav jāsēž uz soliņa

  +1 [+] [-]

, 2009-06-04 21:51, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Jautājums par Abernitiju- kurā brīdī tas ir progress, kurā- spēlēšana ar domu par nākamo sezonu / kontraktu, respk. viesspēlētāji vienmēr sarosās un parāda savu īsto potenciālu tikai uz izšķirošajiem mačiem.

Par kontraktu runājot- paskatieties 7-ajā spēlē, kurš iemeta izšķirīgo 3-nīti 4/4 beigās. Atceraties? Jā, tas bija Tods. Tomēr, paskatieties vēlreiz- viņš pāris sekunžu laikā izmeta divus diezgan nepārdomātus un nesagatavotus truļus! Protams, veiksme, ka iekrita, bet reāli..
kurā brīdī to pēdējo metienu sāka dēvēt kā meistarības izpausmi vai potenciālu,jomajo,vai tad tagad zilos truļus tagad tā sauc?

     [+] [-]

, 2009-06-04 22:05, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: par Brocēnu laiku nerunāsim,man tad vēl nebija televizors,un Eiropas čempis būs šogad,tā kā tā laika meistarība vai nemākulība lai paliek basketbola vēstures mēslainē,liekas ka pašlaik S.V manprāt ir veiksmīgās spēles un neveiksmīgās,līdz ar to jautājums varētu būt par stabilitāti,bet zinot to, ka šīs Latvijas izlases moto ir kad tad ja ne tagad,tad domāju ka lielos vilcienos Valdim var piekrist,izlases sastāvs par 95 % ir zināms.ar vienvārd sakot,tiks dota pēdējā iespēja visiem tiem ,uz ko lika lielas cerības jau sen ,bet kas kaut kā nepiepildījās,bet nu lai veicas...
Brocēnu vai ne Brocēnu laiki, arī šogad un visus iepriekšējos gados ASK Valters ir spēlējis labi aizsardzībā, tikai reti kurš to ir pratis novērtēt. Jā, uzbrukumā šī sezona nebija tik stabila un veiksmīga, bet Valters nav tas spēletājs, kurš aprobežojas tikai ar uzbrukumu. Viņš ir labs arī aizsardzībā!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-04 22:06, pirms 16 gadiem
Jautājums Valdim:

Vai tu esi vīlies par to, ka spēlētāji no tavas komandas regresē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-04 23:40, pirms 16 gadiem
eu, gudrinieki! uzliek īstos vārdue un tad kritizējiet Valdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 07:09, pirms 16 gadiem
būtu interesanti arī no citiem treneriem uzzināt viņu domas par šīs sezonas LV spēlētājiem ...
savādāk muļķīgi sanāk ,ka mēs tik VV domas lasām ,it kā nebūtu citu speciālistu .....

     [+] [-]

, 2009-06-05 07:58, pirms 16 gadiem
Reti,pat vienmēr neesmu piekritis W vērtējumam,bet šoreiz viņš uzrakstijis - izteicis pilnīgi manas domas,es vēl būtu piebildis kā varēja iedot MVP - nekam nederīgam spēlētājam aizsardzībā ,tikai tāpēc ka divas reizes iemeta zilu trīnīti????!!!!,nezinu iemeslu kāpēc man Jurēvičš liekas nekam nederīgs spēlētājs ,tāds karandaš un viss....

     [+] [-]

, 2009-06-05 08:09, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Jautājums par Abernitiju- kurā brīdī tas ir progress, kurā- spēlēšana ar domu par nākamo sezonu / kontraktu, respk. viesspēlētāji vienmēr sarosās un parāda savu īsto potenciālu tikai uz izšķirošajiem mačiem.

Par kontraktu runājot- paskatieties 7-ajā spēlē, kurš iemeta izšķirīgo 3-nīti 4/4 beigās. Atceraties? Jā, tas bija Tods. Tomēr, paskatieties vēlreiz- viņš pāris sekunžu laikā izmeta divus diezgan nepārdomātus un nesagatavotus truļus! Protams, veiksme, ka iekrita, bet reāli..
Aha, it kā jau nu tur bija baigi daudz laika sagatavot metienu - viss bija pāris sekunžu jautājums... Jebkurš cits arī būtu metis tāpat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-05 09:45, pirms 16 gadiem
Nu par Jurevichu tochna nepiekritu, biju uz visaam BKV speleem labi kapaa chalis!

     [+] [-]

, 2009-06-05 10:29, pirms 16 gadiem
Nu sakiet ko gribiet ,bet nu ļoti atgādina bimbambola un leo analīzi....un AB arī tika ...pietrūka tik TURIAFS

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 10:58, pirms 16 gadiem
Nu, es nezinu par Zaķi izlasē... Finālsērijā izskatījās, ka aizsardzībā viņš ir apaļa nulle, zem groza viņu neapspēlēja tikai slinkie. Ja kāds izgāja 1:1 ar viņu, tad 100% vai nu divi punkti, vai piezīme Zaķim.

     [+] [-]

, 2009-06-05 11:27, pirms 16 gadiem
Reiz bija viens Valdis, kas teica, ka Bērziņam nemaz nav talanta un Dairis viņam arī nu ļoti nepatīk!!! ...un par Šķēli noteikit piekrītu - nevienā augsta līmenā komandā viņš netiks ar tādu soda metienu procentu, bet pie tā var piestrādāt.

     [+] [-]

, 2009-06-05 12:21, pirms 16 gadiem
Daudz maz varētu piekrist šim VV vērtējumam.

Taču Ģenerālis nav ierakstījis (pie neveiksmīgajiem), manuprāt, šīs sezonas lielāko neveiksninieku, proti Jahoviču. Pašā sezonas sākumā gūtā trauma viņu izsita laukā uz visu sezonu.

Kopumā ņemot šī sezona ir bijusi veiksmīga jaunajiem spēlētājiem. Nedaudz žēl, ka Bertānam pāreja pie Ventiņiem nebija ar + zīmi. Cerams nākamsezon būs iejuties Ventiņos. Tāpat ceru, ka nākamsezon nozīmīgāku lomu spēlēs Zeidaks Baronos.

Vispār bija interesanta sezona pat neskatoties uz to, ka daudziem klubiem sākās finansiālas problēmas.

     [+] [-]

, 2009-06-05 12:31, pirms 16 gadiem
Nu jā, tā jau ir! Bet limenis Latvijas basketbolam bus... paskatoties uz siem visiem speletajiem ir zinams ka limenis bus... uz ''Venstpili'' paskatoties jau var teikt Latvijas izlasei bus laba mainja - visi tik jauni, bet jau pat paspeja izcinait LBL kausu! Novelu visiem nakamgad progreset un soljot ienjemt vietas Latvijas izlase, jo tagadejie jau nespeles muzigi!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 12:50, pirms 16 gadiem
Labāk Valdi paanalizē savu talantu kalvi VEFā jo cita acī skabargu tu redzi bet savā baļķi nē.

     [+] [-]

, 2009-06-05 13:01, pirms 16 gadiem
deepam rakstīja: Valdis te gudri runā, bet visvairāk progresējuši ir tieši Barons spēlētāji
Bērzs ar lielu +
Armands - vismaz palicis iepriekšējā līmeni, pielicis metienos no distances, jatiek galā ar soda metienu precizitāti
Skiris - labākais sniegums pēdējos gados
Brūniņš - noteikti pielicis
Kravčenko - arī pielicis, vairs ne tikai met trīnīšus, bet arī iet caurgājienā
Abernetijs - kāds atbrauca un kāds aizbrauca, progress milzīgs

Ja nu vienīgi ar - zīmi jāvērtē Viļuma sniegums
neveertee pec finaal serijas!

     [+] [-]

, 2009-06-05 15:21, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Daudz maz varētu piekrist šim VV vērtējumam.

Taču Ģenerālis nav ierakstījis (pie neveiksmīgajiem), manuprāt, šīs sezonas lielāko neveiksninieku, proti Jahoviču. Pašā sezonas sākumā gūtā trauma viņu izsita laukā uz visu sezonu.

Kopumā ņemot šī sezona ir bijusi veiksmīga jaunajiem spēlētājiem. Nedaudz žēl, ka Bertānam pāreja pie Ventiņiem nebija ar + zīmi. Cerams nākamsezon būs iejuties Ventiņos. Tāpat ceru, ka nākamsezon nozīmīgāku lomu spēlēs Zeidaks Baronos.

Vispār bija interesanta sezona pat neskatoties uz to, ka daudziem klubiem sākās finansiālas problēmas.
Godo sakot, zel Jahovica, sosezon nespeleja, nakamaja kulsies pa BBL celendzeri. Prom jabrauc, bet neviens vinu preti nenems...

     [+] [-]

, 2009-06-05 16:16, pirms 16 gadiem
deepam rakstīja: Valdis te gudri runā, bet visvairāk progresējuši ir tieši Barons spēlētāji
Bērzs ar lielu +
Armands - vismaz palicis iepriekšējā līmeni, pielicis metienos no distances, jatiek galā ar soda metienu precizitāti
Skiris - labākais sniegums pēdējos gados
Brūniņš - noteikti pielicis
Kravčenko - arī pielicis, vairs ne tikai met trīnīšus, bet arī iet caurgājienā
Abernetijs - kāds atbrauca un kāds aizbrauca, progress milzīgs

Ja nu vienīgi ar - zīmi jāvērtē Viļuma sniegums
Izklausās, ka tu viņus vērtē tikai pēc pa TV redzētā fināla 7 spēlēm, nevis visas sezonas...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-05 17:17, pirms 16 gadiem
lol, nu diezgan pretrunīgi. Vieni Armando atzīst par gada super mvp bezmazvai. A vietējā basketa leģenda pasaka, ka viņš ir fuj.
Bet pēc tam tiem, kas komentos uzraksta, ka viņš nav fuj, tiek salikts dafiga mīnusu. (Laigan diskusijā kur šamo kronē par karali visi ir starā.)

Tad laikam var izdarīt secinājumus par LV basketbolu, ja par labāko tiek atzīts tāds tik pretrunīgi vērtēts spēlētājs.

     [+] [-]

, 2009-06-05 17:53, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Par Šķēli nepiekrītu. Sezona bija laba.
Tieši par Šķēli ir vistīrākā patiesība
te arī ir teikts par viņa sēdēšanu Latvijas klubos kur meistarība neaug
P.S. par pēdējo teikumu jau esam diskutējuši smagi piedod par rupjumu

  +1 [+] [-]

, 2009-06-05 18:09, pirms 16 gadiem
jakpe rakstīja: būtu interesanti arī no citiem treneriem uzzināt viņu domas par šīs sezonas LV spēlētājiem ...
savādāk muļķīgi sanāk ,ka mēs tik VV domas lasām ,it kā nebūtu citu speciālistu .....
Ļoti laba doma .
Un ko esports par to saka?

     [+] [-]

, 2009-06-06 19:00, pirms 16 gadiem
labdien rakstīja: lol, nu diezgan pretrunīgi. Vieni Armando atzīst par gada super mvp bezmazvai. A vietējā basketa leģenda pasaka, ka viņš ir fuj.
Bet pēc tam tiem, kas komentos uzraksta, ka viņš nav fuj, tiek salikts dafiga mīnusu. (Laigan diskusijā kur šamo kronē par karali visi ir starā.)

Tad laikam var izdarīt secinājumus par LV basketbolu, ja par labāko tiek atzīts tāds tik pretrunīgi vērtēts spēlētājs.
Pilnīgi bezsakarīgs komentārs. Kobe arī tiek vērtēts pretrunīgi. Vieni uzskata, ka viņš ir pasaules labākais basketbolists, jo vidēji spēlē iemet 40 punktus, citi atkal domā, ka viņš ir individuālists un spēlē uz statistiku, jo vidēji spēlē izmet 40 metienus.
Tad jau laikam var izdarīt arī secinājumus par NBA basketbolu, ja pirms gada par regulārās sezonas MVP tiek nosaukts tāds pretrunīgi vērtēts basketbolists kā Kobe
Un neviens jau Šķēli nesauc par superMVP. Viņš vienkārši LBL ir ārpus konkurences, un viņa īstā vieta ir Eirolīga

     [+] [-]

, 2009-06-06 19:37, pirms 16 gadiem
ansiso rakstīja: Pilnīgi bezsakarīgs komentārs. Kobe arī tiek vērtēts pretrunīgi. Vieni uzskata, ka viņš ir pasaules labākais basketbolists, jo vidēji spēlē iemet 40 punktus, citi atkal domā, ka viņš ir individuālists un spēlē uz statistiku, jo vidēji spēlē izmet 40 metienus.
Tad jau laikam var izdarīt arī secinājumus par NBA basketbolu, ja pirms gada par regulārās sezonas MVP tiek nosaukts tāds pretrunīgi vērtēts basketbolists kā Kobe
Un neviens jau Šķēli nesauc par superMVP. Viņš vienkārši LBL ir ārpus konkurences, un viņa īstā vieta ir Eirolīga
Tev Šķēli jau nu noteikti vajdzēja salīdzinat ar pašu Kobi
Ar Kobi ir nedaudz savādāk.
Jā, viņa īstā vieta ir Eirolīgā. Uz beņķa kaut kādā Unicaja.

''Bet pēc tam tiem, kas komentos uzraksta, ka viņš nav fuj, tiek salikts dafiga mīnusu. (Laigan diskusijā kur šamo kronē par karali visi ir starā.)''

Man visvairāk šitas sķiet savādi.

     [+] [-]

, 2009-06-06 20:31, pirms 16 gadiem
labdien rakstīja: Tev Šķēli jau nu noteikti vajdzēja salīdzinat ar pašu Kobi
Ar Kobi ir nedaudz savādāk.
Jā, viņa īstā vieta ir Eirolīgā. Uz beņķa kaut kādā Unicaja.

''Bet pēc tam tiem, kas komentos uzraksta, ka viņš nav fuj, tiek salikts dafiga mīnusu. (Laigan diskusijā kur šamo kronē par karali visi ir starā.)''

Man visvairāk šitas sķiet savādi.
Es Šķēli nesalīdzinu ar Kobi. Es vienkārši velku paralēles.
Un man jau nav salikti daudz mīnusu tikai -26 Jā, nu tas ir diezgan dīvaini. Bet te nu neko nevar darīt, ka esportā ir tik daudz nekompetentu cilvēku, kas Šķēli novērtē tikai pēc soda metienu procenta LBL izslēgšanas spēlēs. Nu, iemesls, kāpēc te Šķēles slavinātājiem liek daudz mīnusus, varbūt ir tas, ka Valdi Valteru lielākoties lasa tikai tie, kam patīk kritizēt citus. Kaut gan jocīgi tas ir

     [+] [-]

, 2009-06-06 22:18, pirms 16 gadiem
secinajumi galigi garam.ja Gulbis,Eromanovs regresejusi tad tevi ka komandas galveno treneri ar sudainu koku jadzen prom netikai no komandas, bet no basketbola.tu ka galvenais treneris esi nulle.ar sadu pieeju basketbolamkartejo reizi apstiprinascilveku teicieni ,ka tu dari visu lai izvilktu savus delus.un nav svarigi par kadu cenu.ja godigi tad ari vbs tika radita tikai taviem deliem.varbut sakuma tu ka treneris tur ari darbojies,betno Feldmana atlaisanas es tevi sporta zale treninos neredzeju.divi mani deli trenejas pie Otersona un Endzela.ka kristaps aizgaja ta tava interese izzuda.un tas ka paradijas Latvijas basketbola Janicenoks,Skele.Biedrins,Bankevics,ari Cunda,Raiskums,bijusie vbs audzekni,un daudzi citi, kuri tavas bezjedzigas un neinteresibas del pameta basketbolu,no vienas puses nopelns ir Plavinam,Otersonam,Endzelim,Karklinam.tai pasai Zitanei,tavai bijusajai sievai Zentai,Baumeistaram,Zintim no bauskas neatceros uzvardu,BET TIKAI NE TEV.Pat tagad tu megini nomelnot speletajus tikai tapec ka vini atteicas spelet tava komanda.bet tie kas piekrita tos tu lieli.tu saproti ka vecakajam delam viss jau beidzies.ka tevs es tevi saprotu.bet tas nedot tev tiesibas,it seviski uz savas nevaresanasfona{Gulbis,Jeromanovs ka pats atzini}atvaino par izteicienu -apdirstcitus speletajus.Ja un pedejais ko gribu tevatgadinat-pedeja spele par treso vietu pret vef-a zvaigzni-kolesnikovu speleja Kalve ar slikto aizsardzibu.Cik Kolesnikovs iemeta 3 un 4 ceturdalas?Tu pateiksi -vinam nekrita, bet Kalve pleiofos nospeleja stabili ka visu sezonu un Kolesnikovu nosedza.ta ka nevajag vainigos meklet citur.paskaties savas majas.