Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kurš progresējis, kurš nē?

LBL sezona beigusies, tāpēc šobrīd būtu vērts uz to atskatīties, izvērtējot katra spēlētaja progresu vai regresu. Kopumā sezona LBL, skatoties no valsts izlases interesēm, bijusi slikta - izņemot dažus, izlases interešu lokā esošie spēlētāji spēlēja sliktāk nekā no viņiem gaidīja.

Progresējušāko spēlētāju TOP5

1. Kaspars Bērziņš, Rīgas "Barons/LMT" uzbrucējs
Šī bija pirmā sezona, kad viņš nospēlēja ļoti stabili, bez lieliem kritumiem. Varbūt sezonas beigas vairs nebija tik spīdošas, cik cerēts, bet bez viņa "Barons" komanda bija praktiski neiedomājama. Var redzēt, ka viņš spēlē uz talanta rēķina, pie tam sāk krāties pieredze klāt. Cik zinu, viņš brauks prom uz ārzemēm. Ja viņš sev latiņu liks augstāk un ļoti nopietni attieksies pret darbu, var kļūt par ļoti labu spēlētāju. Talanta ziņā viņš daudzās pozīcijās ir priekšā Andrim Biedriņam, ko varēja redzēt arī agrāk. Jāpamaina attieksme un jābūt lielākai motivācijai sasniegt ko augstāku.

2. Jānis Strēlnieks, "Ventspils" aizsargs
Sezonu iesāka ļoti veiksmīgi un bija viens no komandas līderiem. Pēc tam bija neliels kritums. Beigās varbūt komanda vairāk uzticējās Kingam, tomēr kopumā tik jaunam spēlētājam sezona vērtējama tikai ar lielu plusa zīmi. Nākotnē viņš, turpinot strādāt un attīstīties, var kļūt par labu papildinājumu izlasei.

3. Ingus Bankevics, "Valmieras" aizsargs
Ļoti veiksmīgs sniegums uzbrukumā, tomēr, lai kļūtu par ļoti labu basketbolistu, viņam nāksies iemācīties spēlēt aizsardzībā un jāiemācās spēlēt uz komandu. Kā līderis un punktu guvējs viņš ir ļoti labs. Ja grib spēlēt augstākā līmenī un pretendēt uz iekļūšanu izlasē, viņam ir jāpieliek vēl daudz. Tas viņam šobrīd pietrūkst, bet progress ir. Viņam ir augsta motivācija sasniegt augstus rezultātus.

4. Jurijs Aleksejevs, Rīgas VEF uzbrucējs
Progress varbūt ir ļoti minimāls, bet jau no pirmās spēles šosezon bija komandas līderis un vilka spēles. Statistikā bijis viens no labākajiem progresiem salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu. Ja pagājušajā sezonā viņš nospēlēja dažas spēles, tad šosezon jau praktiski visās bija līderis. Vasarā ļoti labi pastrādāja, mainīja attieksmi un pielika arī basketbola elementos. Ja tā turpinās, tad būs OK.

5. Artūrs Štālbergs, "Liepājas Lauvas" uzbrucējs
Lai cik tas būtu interesanti, labāku sezonu aizvadīja arī Štālbergs. Zināmā mērā atbrīvojās līdera vieta, un viņš to aizņēma. Praktiski bija vilcējs visu sezonu un bez viņa komanda bija neiedomājama. Tas parāda tikai to, ka arī 24 gados var progresēt un sasniegt augstākus rezultātus, nevis apstāties.

Pārējie
Vēl no VEF varētu uzsvērt Andreja Šeļakova un sezonas beigās arī Rolanda Freimaņa progresu. No "Ķeizarmeža" noteikti jāatzīmē Reinis Strupovičs, kurš atradis komandu, kur var būt izteikts līderis. Var redzēt, ka spēle kļuvusi nosvērtāka, un ir prieks, ka viņš ir progresējis. Lai spēlētu lielākā komandā, jāpiestrādā pie aizsardzības. Laurim Blaus vel ir iespējas augt. Jāmeklē vieta, kur trenēties un turpināt augt labākā līmenī. "Zemgalē" laba sezona bija Ilmāram Bergmanim, bez kura komandai nebūtu daudz variantu.

Grūti vērtēt Ernestu Kalvi (Rīgas ASK), kurš tomēr reāli pie spēles laika tika tikai pussezonu. Skaidrs, ka viņš ir progresejis, bet liela problēma viņam ir ļoti vājā aizsardzība. Viņš ir kļuvis ļoti lēns trešajā pozīcijā un praktiski visus savus punktus guvis kā ceturtais numurs. Spēlējot pret ātrākajiem trešajiem numuriem, viņam rodas problēmas. Ja agrāk liku lielas cerības uz viņu, tad šobrīd ļoti šaubos, vai viņš tiks izlasē. Uvis Helmanis ir klasiska vērtība un nospēleja pat labāku sezonu nekā no viņa gaidīja. Ar plusa zīmi sezona vērtējama Ronaldam Zaķim. No "Valmieras" laba sezona bez Bankevica bija arī Rinaldam Sirsniņam, lai gan viņš var spēlēt vēl labāk. Izšķirošajās spēlēs gan nedaudz sabruka, bet tas bija normāli, jo viņam būtībā nebija maiņas, un visu sezonu viņš spēlēja viens. Gulbenes ASK komandā varu uzteikt Zinti Plivdu, kurš ienācis Latvijas centru saimē.

Regresējušie

TOPu šoreiz neveidošu, bet kopumā tādu spēlētāju ir daudz. Māris Gubis (VEF), lai arī iesāka labi, kopumā aizvadīja ļoti sliktu sezonu. Tāpat Edgaram Jeromanovam bijusi daudz sliktāka sezona nekā iepriekšējā, kurš nenospēlēja tā, kā vajadzētu. Iespējams, bērna piedzimšana ģimenē noņēma enerģiju, bija daudz savainojumu, un tas viss kopumā neļāva uzņemties to lomu, ko viņš spēlēja pagājušogad. Dairim Bertānam ļoti izteikts kritums bija pēc pārejas uz "Ventspili", ko spēlētajam var nosaukt par vienkārši katastrofālu. Rīgā viņš meta savus punktus, iekļāvās sistēmā, bet Ventspilī viņam gan statistika, gan aizsardzība ir vāja, uzbrukumā liela nepārliecība par sevi. Protams, viss vēl ir iespējams. Jautājums - vai viņš sevi no jauna spēs parādīt Ventspilī?

Mārtiņa Berķa pārejas no kluba uz klubu šosezon vien jau liecina par to, ka spēlētājam ir problēmas ar disciplīnu un pakļaušanos komandas interesēm. Slikta sezona arī Jurim Umbraško ("Ventspils") - savainojumi, neattaisnoja uz sevi liktās cerības. Nestabila sezona arī Marekam Jurevičam. Arī Pāvelam Veselovam kā izlases spēlētājam jārāda labāks sniegums. No "Barona" ļoti slikta sezona Armandam Šķēlem - savainojumi, brīžiem nevarība. Protams, no viņa prasa vairāk, bet viņam arī vairāk ir jādod. Jo ilgāk paliks Latvijā, jo vairāk kritīsies meistarība. Jāstrādā pilnvērtīgos treniņos, jo nevar visu laiku turēties tikai uz caurgajieniem un fizisko spēku. Viņš nevarēs mest sodus 0/10 profesionālā komandā, un neviens viņam neko neteiks. "Liepājas Lauvās" ļoti sliktu sezonu aizvadīja Klāvs Ansons. Savulaik bija līderis, bet šosezon vienkārši pazuda. Regress ir acīmredzams.

Rezerves izlasei nav redzamas

Neredzu nevienu spēlētāju, kurš varētu pa taisno iesoļot izlasē, un tas nedaudz biedē. Izskatās, ka izlases kodols Kemzuram jau varētu būt skaidrs – lielākā daļa ārzemēs spēlējošo nospēlējuši labas sezonas, bet par Latvijā spēlējošajiem, izņemot Bērziņu un Helmani, paliek liela jautajuma zīme. Neliktu lielas cerības, ka no otrās izlases kāds, varbūt izņemot Zaķi, varētu tikt uz augšu tuvākajā laikā. Tikai gadījumā, ja kāds no pirmās izkritīs. No tiem spēlētājiem, kas pēc gadiem trīs varētu papildināt izlasi, izņemot Strēlnieku, neviens cits šosezon sevi īsti neparādīja – Mizis, Bertāns. Tālākā nākotnē Blaus, ja turpinās progresēt. Nupat aizvadīto sezonu piecu baļļu sistēmā vērtēju ar 3+, jo pie spēlēšanas tika daudzi jaunie. Tagad ir no 90. līdz 93. gadā dzimušajiem jāizvērtē, kurš var, un jāsāk ar tiem strādāt, citādi izlasei tuvākajā nākotnē vairs nebūs papildinājums.

1 2 69 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2009-06-04 17:02, pirms 16 gadiem
pilnībā piekrītu!

 +18 [+] [-]

, 2009-06-04 17:05, pirms 16 gadiem
Jā, ģenerālis beidzot runā ļoti prātīgi
Piekrītu par 100%!

 +27 [+] [-]

, 2009-06-04 17:06, pirms 16 gadiem
ļoti veselīga kritika no W puses.paldies!
Slēpts komentārs: ansiso

 +13 [+] [-]

, 2009-06-04 17:11, pirms 16 gadiem
Baigi Valteram patīk tas Zaķis.

Veselovu pie regresējušajiem spēlētājiem pieskatīt arī nebija īpaši prātīgi, bet visā visumā piekrītu Valda domām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ZhanisVimba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-06-04 17:15, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: varbūt es ne tā sapratu, bet W domā, ka izlasē no LBL spēlēs tikai Bērzs un Helmanis? Un Šķēle nē?!

izlases kodols Kemzuram jau varētu būt skaidrs – lielākā daļa ārzemēs spēlējošo nospēlējuši labas sezonas, bet par Latvijā spēlējošajiem, izņemot Bērziņu un Helmani, paliek liela jautajuma zīme.
Drošvien aizmirsa pieminēt Šķēli, jo viņš tomēr ir viens no izlases līderiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NANI27

     [+] [-]

, 2009-06-04 17:18, pirms 16 gadiem
No arzemes spelejosiem izlase nav ko darit S Valteram.tur ir palikusi tikai parodija no basketbola.ja 2007I 2008 GADS VALTERAM ASK RIGA SASTAVA bija labakais tad salidzinot to gadu un so regress ir vairak ka acimredzams.komandas statistikas tabula galvgali ir tikai divas pozicijas-kludu skaits un piezimes.

     [+] [-]

, 2009-06-04 17:19, pirms 16 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2009-06-04 17:24, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Laba sezona? Tu no marsa nokritis? Kas šosezon viņa izpildījumā bija labāks nekā pagājušajā sezonā un vienu iepriekš? Manuprāt totāli apstājies izaugsmē, sodiņus met draņķīgāk, traumas piemeklē biežāk- kā te var saskatīt progresu?
Vai tad pagājušās sezonas bija sliktas? Tik pat labas kā šī. Es jau neteicu, ka viņš ir baigi progresējis, jo šeit viņš to vairs nevar izdarīt. Es arī neteicu, ka šī sezona ir izcila, bet gan laba. Bet to, ka viņš ir regresējis.. - to gan ir pilnīgi aplami teikt. Tu jau laikam esi tas, kurš visu sezonu novērtēs pēc pedējo spēļu soda metienu statistikas. Ar to arī apsveicu. PO viņu NEVIENS nevarēja apturēt. Statistika lieliska, pat neskatoties uz soda metieniem. Piedod, bet tas ir stulbi no tavas puses.

  -4 [+] [-]

, 2009-06-04 17:26, pirms 16 gadiem
ko mēs darītu bez šā izcilā speciālista pārdomām ik pa laikam!
Paldies Valdi ......
p.s. kā var no malas tik labi to visu redzēt? Tas , ka spēlētājs iepriekšējā sezonā spēlējis zemāka līmeņa klubā...kā Mareks un Berķis , bet tagadējā klubā nav vienīgais kurš met pa grozu un velk visu komandu! To var saukt par regresu?!
Valdi....davai raksti kaut kur citur savus dilērija murgus,ok?
Slēpts komentārs: krievs

  -4 [+] [-]

, 2009-06-04 17:34, pirms 16 gadiem
jā, Helmanis savos 40 tiek nosaukts parprogresējušu jautri....
klau... a šitie raksti drīz būs kā anekdotes
Un visa raksta sāls ir pēdējā rindkopā
izdaram tā, ka ik pāris nedēļas esportā vienk. parādās neliels raksts kurā ir viens teikums - "Neredzu tuvākā laikā spēlētājus, kuri ir izlases līmenim atbilstoši" vv
lai nav tuikši salmi jākuļ
Slēpts komentārs: ZhanisVimba

  +2 [+] [-]

, 2009-06-04 17:45, pirms 16 gadiem
Nu K. Valteram šī bija diezgan laba sezona spānijā. nu par s. valteru gan nezinu, nu S. Valters nekad īpaši nav aizsardzībā spēlējis, tikai tāds vien metējs ir.

     [+] [-]

, 2009-06-04 17:46, pirms 16 gadiem
nu par JUREVIČU viņš kļudas,jo viņš manuprat tiesi otrādak ir progresējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-04 17:57, pirms 16 gadiem
Par veselovi nepiekriitu..
Tieshaam shosezon ir manaami progreseejis...

     [+] [-]

, 2009-06-04 17:58, pirms 16 gadiem
kā jau parasti pārāk daudz nepamatotas un pat nepatiesas kritikas..

 +12 [+] [-]

, 2009-06-04 18:09, pirms 16 gadiem
girto, 17:34, pirms 33 minūtēm, citēt
jā, Helmanis savos 40 tiek nosaukts parprogresējušu jautri....
klau... a šitie raksti drīz būs kā anekdotes
Un visa raksta sāls ir pēdējā rindkopā
izdaram tā, ka ik pāris nedēļas esportā vienk. parādās neliels raksts kurā ir viens teikums - "Neredzu tuvākā laikā spēlētājus, kuri ir izlases līmenim atbilstoši" vv
lai nav tuikši salmi jākuļ
--------------------------------------------------------

Bāc, domāju, ka izturēšu, bet tavs stulbums lika man tomēr ielogoties esportā, lai pateiktu, ka vislielākā anekdote te esi tu.

  +6 [+] [-]

, 2009-06-04 18:11, pirms 16 gadiem
Skarbi diezgan
Bet VV zin ko runā!

  +9 [+] [-]

, 2009-06-04 18:23, pirms 16 gadiem
betsinfo.info rakstīja: Nu K. Valteram šī bija diezgan laba sezona spānijā. nu par s. valteru gan nezinu, nu S. Valters nekad īpaši nav aizsardzībā spēlējis, tikai tāds vien metējs ir.
Haha Šitas gan bija absolūti stulbi. S. Valters vienmēr bijis spēcīgs aizsardzībā, tikai to novērtēt ir spējis retais. Starp citu, Brocēnos viņš kļuva par līderi ne jau tādēļ, ka meta labi 3punktniekus, bet gan tādēļ, ka spēlēja un spēlēja labi aizsardzībā un bija lielisks cīnitājs. Bet tas tā. Tas tiem, kuri skatās uz visu tikai virspusēji.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-04 19:10, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Haha Šitas gan bija absolūti stulbi. S. Valters vienmēr bijis spēcīgs aizsardzībā, tikai to novērtēt ir spējis retais. Starp citu, Brocēnos viņš kļuva par līderi ne jau tādēļ, ka meta labi 3punktniekus, bet gan tādēļ, ka spēlēja un spēlēja labi aizsardzībā un bija lielisks cīnitājs. Bet tas tā. Tas tiem, kuri skatās uz visu tikai virspusēji.
tieši tā. viņa maize basketbolā kādreiz bija tikai aizsardzība. pēctam viņš pielika uzbrukumā un kļuva par pieprasītāku spēlētāju. bročos viņš bija tikai dēļ aizsardzības, jo pa grozu meta maz, tāpat vēlāk arī Skonto.

     [+] [-]

, 2009-06-04 19:14, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: Kur tad VEF jauno talantu kalve?

Vairāk regresa, nekā progresa
viņš to vismaz godīgi atzīst.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-04 19:21, pirms 16 gadiem
es par Jureviču nepiekristu

  +2 [+] [-]

, 2009-06-04 19:21, pirms 16 gadiem
Nu jā,VEFu arī mazliet veselīgi kritizē,bet varētu nepiekrist par Jurēviču,jo džeks jau spēlēja iepriekšsezon nedaudz vājākā komandā,kur bija izteikts vilcējs,bet BKV viens no,kgan sezonas beigās aizspēlējās arī līdz līderim.
Par Strēlnieku domāju,ka varētu džeks tikt izlasē ja nebūtu viens no abiem saspēlniekiem(Blūms vai Ādolfs) tad jau tiktu,bet anyway domāju ka Jānis ir 3. pēc iepriekšminētajiem.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-04 19:37, pirms 16 gadiem
Par Šķēli "jo nevar visu laiku turēties tikai uz caurgajieniem un fizisko spēku. ". Šo sezon tieši Šķēle pielika daudz pie metiena no distances, un ja Armands iemet no distances viņš ir nenosedzams, jo visos pick and roll aizsargi pret viņu iet pa apakšu un atļauj mest.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-04 19:41, pirms 16 gadiem
hate rakstīja: Nu jā,VEFu arī mazliet veselīgi kritizē,bet varētu nepiekrist par Jurēviču,jo džeks jau spēlēja iepriekšsezon nedaudz vājākā komandā,kur bija izteikts vilcējs,bet BKV viens no,kgan sezonas beigās aizspēlējās arī līdz līderim.
Par Strēlnieku domāju,ka varētu džeks tikt izlasē ja nebūtu viens no abiem saspēlniekiem(Blūms vai Ādolfs) tad jau tiktu,bet anyway domāju ka Jānis ir 3. pēc iepriekšminētajiem.
Nu nez, man šķiet, ka R.Gabrāns tomēr ir priekšā Strēlniekam

     [+] [-]

, 2009-06-04 19:43, pirms 16 gadiem
Skarbi bet kā saspēles vadītājs sevi neviens neparādīja un tas vieš bažas par izlases nākotni!!!!
Vidusmēra spēlētāju masa....

  +6 [+] [-]

, 2009-06-04 19:49, pirms 16 gadiem
ņjā žēl Bertāna. ASK bija viens no favorītiem, tāds talantīgs. Ventspilī viņš ir pilnīgi savādāks.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-04 20:18, pirms 16 gadiem
Valdis te gudri runā, bet visvairāk progresējuši ir tieši Barons spēlētāji
Bērzs ar lielu +
Armands - vismaz palicis iepriekšējā līmeni, pielicis metienos no distances, jatiek galā ar soda metienu precizitāti
Skiris - labākais sniegums pēdējos gados
Brūniņš - noteikti pielicis
Kravčenko - arī pielicis, vairs ne tikai met trīnīšus, bet arī iet caurgājienā
Abernetijs - kāds atbrauca un kāds aizbrauca, progress milzīgs

Ja nu vienīgi ar - zīmi jāvērtē Viļuma sniegums
1 2 69 komentāri