Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kas notiek NBA?

Gribētu akcentēt uzmanību vairākos blokos – komandas, kas pretendē uz NBA čempiontitulu, spēlētāji, kuri ir reālākie kandidāti uz vērtīgākā spēlētāja balvu, spēlētājiem, kuri visvairāk progresējuši, lielākās vilšanās un pārsteigumi.

Komandas

Labākā komanda šobrīd, manuprāt, ir Losandželosas „Lakers”, otrie ir Klīvlendas „Cavaliers”, trešie Sanantonio „Spurs” un ceturtie Bostonas „Celtics”. Īsi pirms un pēc „All Star” spēles visas komandas spēlēja savā starpā un bija interesanti pavērot, kas kā izskatās. „Lakers” uzvarēja visus oponentus, lai gan pēdējā laikā viņiem ir arī trīs zaudējumi izbraukumā, bet zaudējumi ir visiem. Šobrīd viņi kā komanda izskatās visgatavākā, pat neskatoties uz to, ka Bainums ir izgājis no ierindas, pie tam nav skaidrs, vai viņš šosezon vispār vēl spēlēs. Klīvlenda spēlē pret „Lakers” parādīja, ka komandai tomēr ir ļoti daudz vājas vietas, tāpat ierindā kādu laiku nebija Delonte Vests. Komanda tik un tā ir augšgalā, abām ar „Lakers” ir tikai pa 12 zaudējumiem. Cik saprotu, viņi meklē papildinājumu – lielākā problēma ir tieši ceturtās pozīcijas spēlētājs. Gan Bens Voless, gan Andersons Varežao īsti neder, jo viņi ir piektie numuri pēc būtības. Viņiem vajadzētu mobilu ceturto numuru, piemēram, Džeimisonu, kurš var uzbrukt arī no tālienes. Otrs vājais punkts ir tas, ka vairāk vai mazāk Lebronu sāk atšifrēt un viņam vairs nav tik viegli, kā bija iepriekš.

Sanantonio nupat ir pastiprinājušies ar Drū Gūdenu, kas būtībā nozīmē, ka viņiem ir četri ļoti labi spēlētāji. Viņiem bija problēmas tieši garajā galā un, atnākot Gūdenam, ir lielas iespējas, ka komanda kļūs krietni stiprāka. Izslēgšanas spēlēs komanda būs ļoti liels spēks. Pie tam pierādījies, ka viņi uzvar vienmēr nepāra gados un šogad ir nepāra gads. Iespējams, tas arī būs komandas pēdējais tango šiem spēlētājiem. Kopumā Rietumu konferences komandas kļuvušas vājākas – tiem pašiem „Rockets” nespēlē Treisijs. Jūtai bija daudzi savainoti, bet tagad strauji iet uz augšu, jo visi veseli, un tas ir ļoti svarīgs faktors. Austrumos, savukārt, ir divi izteikti līderi atšķirībā no Rietumiem, kur situācija ir nedaudz līdzīgāka.

Vērtīgākie spēlētāji

Kobe un Lebrons
Ja līdz pēdējai spēlei starp „Cavaliers” un „Lakers” Lebrons bija absolūts līderis, tad tagad tā situācija ir mainījusies par labu Kobem. Šobrīd manā reitingā pirmais noteikti ir Kobe, tad Lebrons – abi ir ļoti līdzīgās pozīcijās, un viens no viņiem arī izcīnīs MVP titulu. Tas, vai Lebrons dabūs MVP, atkarīgs no tā, kā komanda nospēlēs pēdējās 20 spēles. Ļoti labi sevi parādījis ir Mo Viljamss, bet komanda joprojām ir meklējumos.

Pārējie
Trešais varētu būt Tims Dankans, kurš spēlē labāk nekā pagājušosezon, komanda augstu kotējas, uzvarējuši pat Bostonu, daudz uzvaru galotnēs. Ceturtais Dvaits Hovards – dominējošākais centrs visā līgā. Orlando tik augstu nav bijusi kopš Šakila O’Nīla laikiem, un tas ir liels Hovarda nopelns. Piektais – Dveins Veids vai Kriss Pols. Amerikāņu mediji Polu sauc par dominējošāko saspēles vadītāju līgā kopš Maģiskā Džonsona. Viņš būtībā kontrolē visu spēli, un tādu spēlētāju ir ļoti maz. Veids aizvada vienkārši fantastisku sezonu, bet komanda kaut kas pietrūkst – ne Merions bija pietiekami labs, ne tagad O’Nīls, ne Bīzlijs un Čalmerss vēl nav īpaši gatavi būt nopietni palīgi.

Jaunpienācēji

Absolūts līderis ir Deriks Rouzs – īpaši sezonas sākumā demonstrēja lielisku sniegumu, tagad pēdējā laikā spēlē nedaudz vājāk. Tik un tā izskatās, ka viņam konkurentu īsti nav. Otrajā sezonas pusē labāk sācis spēlēt gan Brūks Lopezs no Ņūdžersijas – ļoti interesants personāžs. Palasīju, ka pirms drafta viņu tā nopietni neviens neņēma galvā, teica, ka vajadzēja mācīties visus četrus gadus universitātē, nevis divus. Viņu salīdzina ar Dankanu – kad nobriedīs, būs ļoti labs spēlētājs. Varbūt nav pārāk atlētisks, bet labi saprot spēli, katrā ziņā nākotnes spēlētājs. Tālāk jau varētu minēt O. Dž. Mejo, kurš labi iesāka sezonu, tagad ir nedaudz pieklusis, tāpat Raselu Vestbrūku no Oklahomsitijas. Šis pagājušā gada drafts noteikti nebija tik talantīgs kā, piemēram, Džeimsa gads.

Vilšanās un pārsteigumi

Lielākā vilšanās noteikti ir Detroitas „Pistons” – komanda, kas sezonas sākumā bija vieni no favorītiem, šobrīd noslīdējusi uz robežas par tikšanu izslēgšanas spēlēs. Nesen pierādīja, ka var pat Bostonu uzvarēt, tiesa, bez Aiversona, bet tas ir cits stāsts. Savā ziņā vilšanās ir arī Ņujorka – it kā visu laiku veido jaunu komandu, bet tikai gaidīt Lebronu uz 2010. gadu ir muļķīgi. No otras puses Robinsons ir sevi parādījis no labākās puses – pats progresējušākais spēlētājs šosezon. Pie vilšanās noteikti var pieskaitīt „Clippers”, kuriem bija labas spēlētāju maiņas, bet komandas nav nekādas. Tāpat arī „Warriors” var nosaukt par vilšanos – maiņas nav sanākušas. Trenera Nelsons ir nestandarta treneris, tāpēc bieži nav saprotamas viņa idejas, piemēram, tagad jauno iespēlēšana sezonas beigās. Lielākais kāpums bija Orlando „Magic”, bet nesen no ierindas izgāja Nelsons, kas ir svarīgs faktors. Maiņās dabūja Alstonu un Lū, redzēs, kā viņi iedzīvosies. Katrā ziņā izslēgšanas spēlēs viņi būs ļoti nopietns spēks.

Ja runājam par spēlētājiem, tad, iespējams, lielākā vilšanās ir Stefona Mārberija nespēlēšana – saņemot otru lielāko algu līgā, viņš nespēlēja. Tā ir liela vilšanās Ņujorkai, viņam pašam un visai līgai. Komandai jau ir divi ļoti labi saspēles vadītāji – Kriss Duhons un Neits Robinsons, bet aizmainīt bija grūti lielā atalgojuma dēļ. Otra vilšanās – Aiversons. Trešais apmaksātākais basketbolists līgā – spēlē Denverā, Denvera spēlē slikti, spēlē Detroitā, Detroita spēlē slikti... Biju dzirdējis par viņa slikto attieksmi pret darbu, un, kad biju Filadelfijā, jau tad teica, ka viņam būs grūti pēc 30 gadiem – meistarība kritīsies un tā arī ir. Ap 35 gadiem tieši meistarība ir noteicošais, jo ātrums pazūd, motivācija vairs nav tik augsta.

Kopsavilkums

Kopumā šobrīd līgai pietrūkst jaunas zvaigznes – Pēc Lebrona, Vieda un Krisa Boša gadiem vairs neviena jauna superzvaigzne, izņemot Hovardu, nav parādījusies. Vēl ir Kevins Durants, bet viņam komanda ir pārāk švaka - spēlēt lejasgala komandā un mest 30 punktus var daudzi spēlētāji līgā. Vairāk ir viduvējības, bet tas jau ir drafta jautājums. Par draftu vēl sagatavošu citu rakstu, kur atskatīšos uz pagātni, lielākajām cerībām, vilšanām, paanalizēšu, kuras komandas visveiksmīgākās draftā, bet par to tad citu reizi.

Kopumā līgā ir izveidojusies situācija, ka ir ļoti izteiktas līderkomandas un pārējās visas ir vispār bez izredzēm kaut ko sasniegt. Tā bijis reti. Ar katru gadu arvien retāk un retāk notiek gadījumi, ka izslēgšanas spēlēs astotā vieta izsit pirmo un tamlīdzīgi. Četras komandas, kuras nosaucu pašā sākumā, visdrīzāk, arī būs konferenču finālos. Parasti dominējoša ir viena komanda, bet tagad ir pat trīs četras, un tas ir pārsteigums. Lielākā interese ir klasika – „Celtics” pret „Lakers”. Šīm spēlēm ir lielākie reitingi. Iespējams, NBA atkal vēlas šīs abas komandas redzēt finālā – divi lielākie brendi, ko var labi pārdot, jo līgai nav tie labākie laiki. Mani baida tas, ka līga varētu nedaudz piebremzēt Klīvlendu vai Sanantonio.

1 2 63 komentāri

 +23 [+] [-]

, 2009-03-04 12:22, pirms 16 gadiem
is raksts gan bija labs... nenoliegsu ... taa turpinat... bus interesanti palasit par draftu

  -4 [+] [-]

, 2009-03-04 12:22, pirms 16 gadiem
Jā, manas domas tajā visā ir ļoti līdzīgas!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 12:27, pirms 16 gadiem
Paldies par pārdomām

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:27, pirms 16 gadiem
Kobe 4 MVP

 +25 [+] [-]

, 2009-03-04 12:29, pirms 16 gadiem
Pistons bez Aiversona jau 3 uzvara pēc kārtas, iepriekš bija 8 zāģi pēc kārtas(ar Aiversonu)...

  -3 [+] [-]

, 2009-03-04 12:29, pirms 16 gadiem
nu es domaju lai nu kaa... lebrons butu vairak pelnijis... protams vel jau sezonas noslegums

 +12 [+] [-]

, 2009-03-04 12:30, pirms 16 gadiem
Njaa... Aiversons vecs palicis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:41, pirms 16 gadiem
Ļoti labprāt palasītu Valtera paŗdomas par nebasketbolu Latvijā- piem. hokejs, Dinamo sezona, izlases perspektīvas, ko projekts dod vai nedod vai atņem citiem sporta veidiem vai utml.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 12:48, pirms 16 gadiem
Nu jā, tā gan ir, ka baigi izteiktas tās stiprās komandas! Finālā jau citas komandas diez i ka būs... kāda no tām ko Valters jau nosauca! Bet es domāju, ka Laikers būs finālā...

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:49, pirms 16 gadiem
kur par Gūdenu ir kas tāds atrodams???

  +7 [+] [-]

, 2009-03-04 12:49, pirms 16 gadiem
Nedaudz gribētu iebilst šim:
"Ar katru gadu arvien retāk un retāk notiek gadījumi, ka izslēgšanas spēlēs astotā vieta izsit pirmo un tamlīdzīgi."

Tādi gadījumi nevis tagad notiek reti, bet vienmēr ir bijuši super-reti un tas ir labi zināms!
Piemēram, kad GSW (8) izsita Mavs (1), tad izziņoja, ka tas ir 4 gadījums visā ~60 gadus ilgajā līgas vēsturē, kad kautkas tāds noticis.

Par superzvaigznēm piekrītu - tādu potenciālu pēdējos draftos neredz, un pāris nākošajos arī. Bet tas daļēji tāpēc ka Kobe & Lebrons to latiņu ir pacēluši fantastiski augstu!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 12:51, pirms 16 gadiem
Shonakt atkal Detroita uzvareeja bez Aiversona.Tas par daudz ko liecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 12:52, pirms 16 gadiem
Obs (vecais) rakstīja: Nedaudz gribētu iebilst šim:
"Ar katru gadu arvien retāk un retāk notiek gadījumi, ka izslēgšanas spēlēs astotā vieta izsit pirmo un tamlīdzīgi."

Tādi gadījumi nevis tagad notiek reti, bet vienmēr ir bijuši super-reti un tas ir labi zināms!
Piemēram, kad GSW (8) izsita Mavs (1), tad izziņoja, ka tas ir 4 gadījums visā ~60 gadus ilgajā līgas vēsturē, kad kautkas tāds noticis.

Par superzvaigznēm piekrītu - tādu potenciālu pēdējos draftos neredz, un pāris nākošajos arī. Bet tas daļēji tāpēc ka Kobe & Lebrons to latiņu ir pacēluši fantastiski augstu!
nu, pērn arī Atlanta tika līdz 7tai spēlei ar Bostonu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:58, pirms 16 gadiem
superraksts

  -3 [+] [-]

, 2009-03-04 12:59, pirms 16 gadiem
Nu ja Drew Gooden nepele San antonio,bet gan Sacramento

     [+] [-]

, 2009-03-04 13:05, pirms 16 gadiem
Nepiekriitu par Durantu.Kaada starpiiba kaada ir komanda.Ja tev ir taadas prasmes tad ir.Pretinieki visiem ir vienaadi kas tev ljauj vai neljauj izpausties uz laukuma.

 +10 [+] [-]

, 2009-03-04 13:10, pirms 16 gadiem
nezin_ko rakstīja: Nepiekriitu par Durantu.Kaada starpiiba kaada ir komanda.Ja tev ir taadas prasmes tad ir.Pretinieki visiem ir vienaadi kas tev ljauj vai neljauj izpausties uz laukuma.
Ja tagad Durantu iemestu iekš "Lakers" komandas, viņam arī būtu 30+ PPG?
Slēpts komentārs: Vynilz

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 13:19, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: Ja nebuutu Kobes tad noteikti.
Nebūtu, nebūtu. Viņam netiktu pat tie 15 metieni izmest, kas vajadzīgi 30 punktiem. Durantam vajag bumbu lai viņš labi spēlētu, bet ja komandā ir Kobe, tad bumbu neviens cits īpaši nedabū, kautkāds mīksts sofomors, kas nevar pat 1x 185 lbs benchpress'ā uzspiest jau nu noteikti.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-04 13:26, pirms 16 gadiem
Interesanti... Vienīgi Veidu starp MVP gan liktu augst;ak.. Jo viņš praktiski viens velk komandu... Treneris ir jauns un nepieredzējis, a palīgi nav nekādi labie... Stabilākais no tiem komandas kapteinis Hazlems... Ne Merions ne Bīzlijs neattaisno no viņa gaidīto, Tagad Onīls, viņam ar labākie gadi ir aiz muguras... Bīzlijam gan vajadzētu atvērties, jo brīžīem tas viņa potenciāls parādās diezgan labi... Pars saspēles vadītājiem... Nu Čalmers ir ok, tikai laikam vēl nav īsti iejuties līgā, jo arī nav stabilitāte... Ja Veids spēlētu šādi, gadā kad vinēja čempionātu un bija viņam atbalsts no Izcila centra Onīla, tad nebūtu finālā 6 spēlēs...
A Dankanam ir izcili partneri, kas palīdz viņa sniegumu uzspodrināt...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 13:27, pirms 16 gadiem
Obs (vecais) rakstīja: Nebūtu, nebūtu. Viņam netiktu pat tie 15 metieni izmest, kas vajadzīgi 30 punktiem. Durantam vajag bumbu lai viņš labi spēlētu, bet ja komandā ir Kobe, tad bumbu neviens cits īpaši nedabū, kautkāds mīksts sofomors, kas nevar pat 1x 185 lbs benchpress'ā uzspiest jau nu noteikti.
pats sajeedz ko nokomentee?Protams lai sasniegtu taadus skaitljus tev ir jaabuut komandas liiderim,kursh arii visvairaak izmet tos metienus un prporcionaali arii samet iekshaa kaut kaadu dalju!protams ja buutu Kobe+Durants vienaa komandaa nevienam nebuutu tik augsti raadiitaaji,tas jau laikam ir skaidrs visiem....

  +5 [+] [-]

, 2009-03-04 13:32, pirms 16 gadiem
Vispār par draftiem...
Tas drafts ar Lebronu un Veidu, Karmelo arī laikam tajā gadā ... Nav bijis un noteikti ilgi nebūs tāds drafts vairs, kad trīs no 5iem pirmajiem drafta nummuriem Kļust par stabiliem līgas līderiem un tādām NBA sejām tik ātri...
Vispār jau laikam viņu uzstādītā latiņa ir tik augsta, ka pēdējos draftus īsti nespējam nemaz tā novērtēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-03-04 13:57, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: pašvaks blogs par nba
uzraksti komentaros labak ... M?

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 13:58, pirms 16 gadiem
Veidu liktu augstāk MVP prognozēs. Tas, ko šis čalis dara pēdējās nedēļās ir vienkārši nereāli. Domāju, ka 3. vieta ir godam pelnīta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 14:08, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Vispār par draftiem...
Tas drafts ar Lebronu un Veidu, Karmelo arī laikam tajā gadā ... Nav bijis un noteikti ilgi nebūs tāds drafts vairs, kad trīs no 5iem pirmajiem drafta nummuriem Kļust par stabiliem līgas līderiem un tādām NBA sejām tik ātri...
t, tādu Vispār jau laikam viņu uzstādītā latiņa ir tik augsta, ka pēdējos draftus īsti nespējam nemaz tā novērtēt...
Arī es viennozīmīgi piekrītu... Pat nezinu, kur visi tā salasījās vienā draftā. Atskaitot Dzeimsu, Entoniju un Veidu, piemiņas vērti noteikti ir āri tādi spēlētāji kā Dz.Howards, Deivids Wests, Keimans, TJ Fords, Hainrihs, Leandro Barbosa, Mo Viljamss... Kā arī viens no maniem mīļākajiem spēlētājiem - Air France

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 14:21, pirms 16 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Arī es viennozīmīgi piekrītu... Pat nezinu, kur visi tā salasījās vienā draftā. Atskaitot Dzeimsu, Entoniju un Veidu, piemiņas vērti noteikti ir āri tādi spēlētāji kā Dz.Howards, Deivids Wests, Keimans, TJ Fords, Hainrihs, Leandro Barbosa, Mo Viljamss... Kā arī viens no maniem mīļākajiem spēlētājiem - Air France
Jā, ir tikai vēl viens gads, kas "pienesuma" ziņā ir bijis pārāks - tas ir 1984. gads. Tad draftēja Oladžuvanu (1), Džordanu (3), Bārkliju (5), Stoktonu, Kevinu Villistu, Otisu Torpu, bet vistalantīgakais skaitījās #2 7'1" garais, bet visai traumatiskais Sems Bovijs, kurš lai gan nospēlējā līgā 10 gadus, tomēr ne reizi nenospēlēja pilnu sezonu un savu #2 picku neattaisnoja tieši veselības dēļ.

Šitas piecinieks izsistu LJ, Melo, Bosh, Wade, Fordu.

     [+] [-]

, 2009-03-04 14:24, pirms 16 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Arī es viennozīmīgi piekrītu... Pat nezinu, kur visi tā salasījās vienā draftā. Atskaitot Dzeimsu, Entoniju un Veidu, piemiņas vērti noteikti ir āri tādi spēlētāji kā Dz.Howards, Deivids Wests, Keimans, TJ Fords, Hainrihs, Leandro Barbosa, Mo Viljamss... Kā arī viens no maniem mīļākajiem spēlētājiem - Air France
Bija arii Bošs un Darko ''Tzskisvilli'' Miličičs.
Ja kas nbadraft.net: 2003 NBA Draft | NBADraft.net

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 14:29, pirms 16 gadiem
Naakoshgad jaacer ieraudziit Rikijs Rubio

  +5 [+] [-]

, 2009-03-04 14:32, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: Bija arii Bošs un Darko ''Tzskisvilli'' Miličičs.
Ja kas http://www.nbadraft.net/nba_draft_history/2003.html
Jā, Bošu piemirsu, bet Darko pieminot — ievērības cienīgs ir tikai viņa drafta numurs, smieklīgi, bet tas ir arī viņa augstākais sasniegums karjerā. Piekritīsiet, tā saucamajā "Lebrona" draftā, tikt izvēlētam ar otro nummuru ir WOW
1 2 63 komentāri