Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:370, Did:0, useCase: 3

NFL drafta trešais numurs vēl aizvien bez līguma

Juris Miņins
Juris Miņins

NFL drafta trešais numurs vēl aizvien bez līguma
Džoijs Bosa
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās futbola līgas (NFL) 2016. gada jauno spēlētāju izvēles ceremonijā ar trešo kārtas numuru nosauktais Džoijs Bosa, kuru izvēlējās Sandjego "Chargers" vēl aizvien nav parakstījis līgumu ar komandu.

Aizsargs Džoijs Bosa savu koledžas futbolista karjeru aizvadīja spēcīgajā Ohaio štata universitātē, kuras sastāvā 2014. gadā kļuva par Nacionālo čempionu, kā arī ieguva vairākas indivudālās balvas. Savukārt NFL draftam aizsardzības līnijas malējais aizsargs pieteicās pēc trim koledžā pavadītajiem gadiem, jo pirms jauno spēlētāju izvēles ceremonijas viņš tika saukts par vienu no labākajiem jaunajiem spēlētājiem valstī.

Draftā Džoioju Bosu izvēlējās Sandjego "Chargers", kuri izmantoja savas tiesības draftēt kā trešajiem. Tiesa, ar šo soli viņi, kā izskatās pašlaik, ieguva nevis perspektīvu jauno spēlētāju, bet gan jaunas galvassāpes, jo panākt vienošanos par jauno līgumu izrādījās ļoti sarežģīti.

Spēlētājs savā pirmajā profesionālajā līgumā vēlas redzēt lielākas summas pirmajās sezonās, kas īsti nav pieņemami Sandjego komandai. Līdz šim abas puses tā arī nav nonākušas līdz kopsaucējam. Interesanti, ka spēlētāja māte ir izteikusies, ka "Chargers" ir izvēlējusies "otro Īlaju Meningu", liekot saprast, ka viņas dēls, tāpat kā savulaik Īlajs Menings īsti nevēlas spēlēt komandā, kura viņu ir draftējusi (tāpat to nevēlējās darīt arī Īlaja vecākais brālis, Peitons Menings).

Savukārt Sandjego kluba pārstāvji ir norādījuši, ka viņi ir darījuši visu no vislabākās sirdsapziņas un piedāvājuši Bosam gan pēdējos divos gados lielāko parakstīšanas bonusu, gan arī otru lielāko atalgojumu starp visiem šī gada draftā izvēlētajiem spēlētājiem (pirmais ir Filadelfijas "Eagles" pārstāvis Kārsons Ventzs).

Savukārt spēlētāja pārstāvji, atbildot uz šādiem paziņojumiem, nosauca līguma piedāvājumu par ļoti neveiksmīgu un vaino komandu tajā, ka sarunas ir ieilgušas, jo pirmajās divās pirmssezonas treniņu nedēļās tieši "Chargers" puse esot bijusi tā, kas nav devusi nekādu ziņu, tādējādi, pēc aģentu domām, mēģinot novilcilāt laiku, lai nostādītu spēlētāju neērtā situācijā un viņš piekristu mazāk izdevīgam līgumam.

Kā arī…

- Lai arī vakardien tika ziņots, ka Jaunanglijas "Patriots" atlaiž savu sākumsastāva centru Braienu Storku, realitātē izrādījās mazliet citādāk. Storks patiešām pameta komandu, taču viņu nevis atlaida, bet aizmainīja uz Vašingtonas "Redskins".

- Savukārt "Patriots" zvaigžņotais uzbrucējs Robs Gronkovskis ir atsācis treniņus pēc tam kā bija aizdomas, ka viņš ir guvis savainojumu. Interesanti, ka Gronkovskis nav spēlējis pirmssezonas mačos jau kopš 2012. gada un, visdrīzāk, tas nenotiks arī šosezon.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader in Sports

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 13:50, pirms 8 gadiem
Agrāk šitie raksti par NFL, Austrālijas regbija čempionātiem, beisboliem un vēl kaudzi nevienam Latvijā īsti neiznteresējošu sporta veidu bija retums. Tagad jau gandrīz katrs otris raksts. Sāk jau izskatīties tendenciozi.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 13:56, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Agrāk šitie raksti par NFL, Austrālijas regbija čempionātiem, beisboliem un vēl kaudzi nevienam Latvijā īsti neiznteresējošu sporta veidu bija retums. Tagad jau gandrīz katrs otris raksts. Sāk jau izskatīties tendenciozi.
Kas konkrēti ir tendenciozi?

Tas, ka tiek parādīts, ka pasaulē ir arī citi sporta veidi, ne tikai hokejs-futbols-basketbols?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 13:57, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Agrāk šitie raksti par NFL, Austrālijas regbija čempionātiem, beisboliem un vēl kaudzi nevienam Latvijā īsti neiznteresējošu sporta veidu bija retums. Tagad jau gandrīz katrs otris raksts. Sāk jau izskatīties tendenciozi.
nu ja

kamer par Smukulja veikumu Vuelta, vai,ka Palameikai shovakar svarigs starts neko neviens neuzdrukaa

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:00, pirms 8 gadiem
Cik esmu dzirdējis, šeit Chargers ir tie sliktie, turklāt, kā jau atzīmēts, viņi vēsturiski jau ir izcēlušies kā komanda, no kuras spēlētāji cenšas izvairīties.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 14:02, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu ja

kamer par Smukulja veikumu Vuelta, vai,ka Palameikai shovakar svarigs starts neko neviens neuzdrukaa
Tur vainot vajag citu autoru neizdarību, nevis to, ka Miņins aktīvi dara savu darbu.

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:20, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Agrāk šitie raksti par NFL, Austrālijas regbija čempionātiem, beisboliem un vēl kaudzi nevienam Latvijā īsti neiznteresējošu sporta veidu bija retums. Tagad jau gandrīz katrs otris raksts. Sāk jau izskatīties tendenciozi.
Un tas ir ļoti labi, ka sūnu ciemu arvien vairāk iepazīstina ar pasaules profesionālo sportu. Paldies Jurim.

     [+] [-]

, 2016-08-25 14:26, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Agrāk šitie raksti par NFL, Austrālijas regbija čempionātiem, beisboliem un vēl kaudzi nevienam Latvijā īsti neiznteresējošu sporta veidu bija retums. Tagad jau gandrīz katrs otris raksts. Sāk jau izskatīties tendenciozi.
skauž, ka nav 15 rakstu dienā par KHL un Dinamo?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 15:16, pirms 8 gadiem
Par KHL vispār nospļauties. Vienā dienā SC starp rakstiem pamanīju, ka sezona sākusies. LV skeitborda parku ir vairāk kā beisbola vai Amerikāņu futbola laukumu. Kāpēc tad netiek ziņots par šiem sporta veidiem? Amerikāņu futbols un beisbols or lokāli sporta veidi, kas Eiropā nevienu diez ko nekrata. Šaubos, ka ASV centrālajos sporta portālos regulāri ir raksti par Eirolīgu vai Anglijas premjerlīgu.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 15:27, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Par KHL vispār nospļauties. Vienā dienā SC starp rakstiem pamanīju, ka sezona sākusies. LV skeitborda parku ir vairāk kā beisbola vai Amerikāņu futbola laukumu. Kāpēc tad netiek ziņots par šiem sporta veidiem? Amerikāņu futbols un beisbols or lokāli sporta veidi, kas Eiropā nevienu diez ko nekrata. Šaubos, ka ASV centrālajos sporta portālos regulāri ir raksti par Eirolīgu vai Anglijas premjerlīgu.
vispār jau gan espn, gan bleacher reportā un citās top ASV sporta ziņu lapās ir atsevišķas sadaļas gan futbolam, gan arī premjerlīgai

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 15:38, pirms 8 gadiem
Tipiski latviski, galvenais nav, lai man būtu liela raža, bet lai kaimiņam zirgs nosprāgtu, nevis sist SC kāpēc neraksta par Palameiku, bet sist Miņinu, kāpēc viņš ir uzrakstijis par kaut ko, ko katrs otrais Latvijā neskatās

     [+] [-]

, 2016-08-25 15:58, pirms 8 gadiem
Edgars rakstīja: Tipiski latviski, galvenais nav, lai man būtu liela raža, bet lai kaimiņam zirgs nosprāgtu, nevis sist SC kāpēc neraksta par Palameiku, bet sist Miņinu, kāpēc viņš ir uzrakstijis par kaut ko, ko katrs otrais Latvijā neskatās
Piekrītu, bet vai tiešām tu domā, ka katrs otrais Latvijā skatās NFL, MLB vai Austrālijas futbolu... Drusku smieklīgi Vai tiešām nevar uzrakstīt kādu analītisku rakstu par tiem pašiem hokejfutbolbasketboliem?? Jūsu visu pieminētais bleacherreport ir pilns ar tādiem, šeit ir plikas ziņas pārsvarā. Juri, tu taču arī par hokeju rakstīji ko vairāk par ziņām, kur tas ir palicis?

  +4 [+] [-]

, 2016-08-25 16:12, pirms 8 gadiem
Bosam ir stulbi aģenti, kas šitā sačakarēs viņa karjeru. Skaidrs, ka neviens arī baigi neraujas spēlēt uz Sandiego, bet cmon. Viņš nosēdēs visu sezonu bez līguma, nākamsezon viņu nekad mūžā nenodraftēs trešo un viņš galu galā saņems mazāk nekā viņam tagad dod Chargers. Goda vārds, es labprāt redzētu kā Bosu ATKAL nodraftē Chargers. Tas būtu mamsimāls trollinga levels

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 16:25, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Par KHL vispār nospļauties. Vienā dienā SC starp rakstiem pamanīju, ka sezona sākusies. LV skeitborda parku ir vairāk kā beisbola vai Amerikāņu futbola laukumu. Kāpēc tad netiek ziņots par šiem sporta veidiem? Amerikāņu futbols un beisbols or lokāli sporta veidi, kas Eiropā nevienu diez ko nekrata. Šaubos, ka ASV centrālajos sporta portālos regulāri ir raksti par Eirolīgu vai Anglijas premjerlīgu.
Tikai 1 rindkopa, bet tik daudz muļķību sarakstīts

1. Kāpēc par skeitbordu neraksta, lai gan ir daudz skeitparku? Jo absolūtajam vairākumam skeiteru tas ir hobijs, nevis nopietna nodarbošanās. Es pat arī izteiktu minējumu, ka dažiem čalīšiem tas ir veids, kā būt ''stilīgiem''. Turklāt tas ir sports, kas neitrālam cilvēkam no malas interesē mazāk, nekā komandu sporta veidi.

2. Ir skaidri redzams, ka tava izpratne par šo sportu veidu izplatību ārpus ASV ir ļoti vāja.

3. Mums būtu jāuztraucas, par ko ziņo ASV sporta mediji? Ķipa - ja jūs par mums ne, tad mēs par jums arī ne?! Nav gluži tas rādītājs, kas mums būtu jādara.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-25 18:12, pirms 8 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Piekrītu, bet vai tiešām tu domā, ka katrs otrais Latvijā skatās NFL, MLB vai Austrālijas futbolu... Drusku smieklīgi Vai tiešām nevar uzrakstīt kādu analītisku rakstu par tiem pašiem hokejfutbolbasketboliem?? Jūsu visu pieminētais bleacherreport ir pilns ar tādiem, šeit ir plikas ziņas pārsvarā. Juri, tu taču arī par hokeju rakstīji ko vairāk par ziņām, kur tas ir palicis?
Lai visu tā kārtīgi izliktu, vajadzēs vairāk brīvas vietas uz papīra.

1. Sportacentrā, ja nemaldos, nekad nav bijuši raksti par Austrālijas futbolu (AFL turnīru).
2. Pretēji kaut kādām ex-sovjetikas idejām, pie mums ir gana daudz cilvēku, kas skatās un interesējas par NFL. Jā, varbūt tā interese nav padziļināta, taču tāda ir. Ko vēl gribu piebilst - amfutbola līdzjutēju grupa Latvijā, protams, nevar sacensties ar TRTD baru, taču tā ir gana liela un, kas mani priecē, augoša.
3. Ar MLB ir līdzīgi, taču te ir jāsaprot, ka profesionālais beisbols mūsu cilvēkam nevar būt tuvs, jo te nav informācijas. Teiksim, mēs zinām kas ir Lakers-Celtics NBA, taču absolūtais vairākums neko nezina par, teiksim, Yankees-Red Sox iekš MLB. Nemaz nerunājot par spēles noteikumu pārzināšanu. Taču arī beisbola fanu bāze ļoti lēni, bet gribētos domāt, ka aug arī Latvijā.
4. Regbijs. Vispār šajā ziņā man ir kauns par Latvijas sporta faniem. Nopietni. Regbijs Latvijā ir jau sen, ir bijuši zināmi panākumi, ir pat profesionālie regbisti, kas spēlē ļoti augstā līmenī, bet... te to pielīdzina austrāliešu futbolam. Žēl.

Kopumā - lai darbs tiktu izdarīts pietiekoši labi, vai vismaz tajā līmenī, kādu mēs esam sev nospraudiši, ir nepieciešama PATIESA ieinteresētība. Tāpēc tie paši sporta notikumus aprakstošie vai atspoguļojošie cilvēki izvēlas prioritates. Pēc savām interesēm.

Kāpēc kaut kas tiek rakstīts, bet kaut kas cits nē - tas noteikti nav un nevar būt jautājums man.

Kur palicis hokejs? Vai tad kādam tajā visā ar uzmanības trūkumu sirgstošajā hokejkomentētāju barā ir vajadzīgi raksti, kur tiek izteiktas domas? Tas nevienam nav interesanti, bet man - vēl jo vairāk, jo tas nav mans lasītājs (man gribētos tā cerēt).

     [+] [-]

, 2016-08-25 18:49, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai visu tā kārtīgi izliktu, vajadzēs vairāk brīvas vietas uz papīra.


Kopumā - lai darbs tiktu izdarīts pietiekoši labi, vai vismaz tajā līmenī, kādu mēs esam sev nospraudiši, ir nepieciešama PATIESA ieinteresētība. Tāpēc tie paši sporta notikumus aprakstošie vai atspoguļojošie cilvēki izvēlas prioritates. Pēc savām interesēm.

Kāpēc kaut kas tiek rakstīts, bet kaut kas cits nē - tas noteikti nav un nevar būt jautājums man.

Kur palicis hokejs? Vai tad kādam tajā visā ar uzmanības trūkumu sirgstošajā hokejkomentētāju barā ir vajadzīgi raksti, kur tiek izteiktas domas? Tas nevienam nav interesanti, bet man - vēl jo vairāk, jo tas nav mans lasītājs (man gribētos tā cerēt).
pamataa shis ir kadu 6 sportu portals(futbols basketbols hokejs teniss F 1 bokss un "tavi" sporti)

par parejiem ir ljoti maz kas

     [+] [-]

, 2016-08-25 19:03, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: pamataa shis ir kadu 6 sportu portals(futbols basketbols hokejs teniss F 1 bokss un "tavi" sporti)

par parejiem ir ljoti maz kas
Tā ir iespēja - piesakies par autoru un aizpildi šo robu! (bez nekādas ironijas, nopietni)
Latvijas sporta fanu izglītošanā varēs aizpildīt vismaz vēl kādu robu.

     [+] [-]

, 2016-08-25 21:00, pirms 8 gadiem
Jurčik? Nezinu vai neesi aizbraucis auzas bet Peitonu drafteja Colts un Ilaju Chargers un pectam kad aklais negribeja spēlēt SD tad aizmainīja uz NYG... Kas to zin? Varbūt vēsture melo?