Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:370, Did:0, useCase: 3

NFL vērtīgākais - Peitons Menings

Juris Miņins
Juris Miņins

NFL vērtīgākais - Peitons Menings
Peitons Menings
Foto: AP

Nacionālā Futbola Līga (NFL) ir nosaukusi savu šīs sezonas vērtīgāko spēlētāju jeb MVP, šoreiz tas ir Indianapolisas "Colts" saspēles vadītājs Peitons Menings.

Meningam šī ir jau trešā vērtīgākā spēlētāja balva, iepriekšējās viņš ir saņēmis 2003. un 2004. gadā, taču otrā balva viņam gan ir dalīta ar Tenesī "Titans" saspēles vadītāju Stīvu Maknēru. Jāpiebilst, ka Peitons MVP titulu skaita ziņā ir panācis Ņujorkas "Jets" saspēles vadītāju Bretu Favru, kuram arī ir trīs vērtīgākā spēlētāja balvas (1995.-1997. gados).

"Jā, tā ir individuālā balva, taču es uzskatu, ka bez labas komandas to nevar iegūt", sacīja pats Menings, kurš balsojumā par vērtīgākā spēlētāja titulu saņēm 32 no 50 balsīm, "šī bija lieliska sezona un, domāju, daudzi komandas biedri man piekritīs."

Šosezon Menings piedalījās visās 16 spēlēs, tādējādi turpinot sēriju, kuras gaitā viņš nav izlaidis nevienu (!!!) spēli visas savas karjeras laikā, pat vairāk - viņš visās ir izgājis sākumsastāvā. Vēl Peitona kontā 371 precīza piespēle (no 555, 66.8%), 4002 jardi, 27 rezultatīvas piespēles, taču pieļautas 12 kļūdas. Skrienot "Colts" zvaigzne ir veicis 21 jardu (10 mēģinājumos) un veicis vienu piezemējumu.

Izmantotie resursi:
sportingnews.com

1 2 3 4 5 155 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2009-01-02 20:40, pirms 16 gadiem
Var jau saukt dažādus kandidātus, bet, ja Peitonu neatzītu par MVP, tas būtu bijis pārsteigums.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 20:40, pirms 16 gadiem
Neuzskatu, ka šī bija ļoti laba Meninga sezona, viņam ir bijušas labākas, taču nebija īsti citu spēlētāju, kuri izcēlās ar kaut ko ļoti īpašu. Tomēr man labāk būtu paticis Tērners kā MVP, viņš bija galvenais iemesls, kāpēc ATL tika PO. Turpretī Colts sastāvā ir vēl lielas zvaigznes, sevišķi jau piespēļu saņēmēju rindās - Veins, Harisons, Klārks un citi labi malējie uzbrucēji.

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:42, pirms 16 gadiem
tā kā Breidijs šosezon nespēlē, Meningam jau īsti tādu konkurentu laikam nebija.

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:43, pirms 16 gadiem
Viesturs Lācis rakstīja: Var jau saukt dažādus kandidātus, bet, ja Peitonu neatzītu par MVP, tas būtu liels pārsteigums.
Tagad vēl tikai ar bračku Super Bowl jāuzspēlē...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 20:47, pirms 16 gadiem
apsveicu! Pārsteigums, ka Penningtons arī ticis trijniekā nevis MIN A.Peterson. Jāatzīmē arī tas, ka lielais Manning pārsvars pār sekotājiem, domāju, ka Peterson un Turner izrādīs lielāku "neklātienes" konkurenci. + vēl, ka ir pamanīti aizsardzības spēlētāji - Harisson no PIT, kā arī Warner un Rivers...
1.Manning - IND
2.Pennington- MIA
3.Turner - ATL
4.Peterson - MIN
5.Harrison - PIT
6.Rivers - SD
7.Johnson -TEN
8.Warner - ARI

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:50, pirms 16 gadiem
janisd rakstīja: apsveicu! Pārsteigums, ka Penningtons arī ticis trijniekā nevis MIN A.Peterson. Jāatzīmē arī tas, ka lielais Manning pārsvars pār sekotājiem, domāju, ka Peterson un Turner izrādīs lielāku "neklātienes" konkurenci. + vēl, ka ir pamanīti aizsardzības spēlētāji - Harisson no PIT, kā arī Warner un Rivers...
1.Manning - IND
2.Pennington- MIA
3.Turner - ATL
4.Peterson - MIN
5.Harrison - PIT
6.Rivers - SD
7.Johnson -TEN
8.Warner - ARI
Vorneram bija pavāja sezonas otrā puse (un bez maz vai izgāztas tās beigas), tāpēc arī neatdeva... pie tam... vai Tu tiešām domā, ka Vorneram iedotu 3. MVP, ja var iedot Meningam?

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:52, pirms 16 gadiem
Njaa... Kaadreiz veertiigaako ir dabuujis arii speleetaajs nebuudams QB?

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:53, pirms 16 gadiem
Dabū, dabū. Tomlinsons, Aleksanders pavisam nesen.

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:53, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: ...Neuzskatu, ka šī bija ļoti laba Meninga sezona, viņam ir bijušas labākas, taču nebija īsti citu spēlētāju, kuri izcēlās ar kaut ko ļoti īpašu. Tomēr man labāk būtu paticis Tērners kā MVP, viņš bija galvenais iemesls, kāpēc ATL tika PO. Turpretī Colts sastāvā ir vēl lielas zvaigznes, sevišķi jau piespēļu saņēmēju rindās - Veins, Harisons, Klārks un citi labi malējie uzbrucēji.
Nepiekrītu, jo NFL malējos uzbrucējus par "izcilībām" izveido tikai un vienīgi QB, un vienīgā "neatkarīgā" zvaigzne šajā sarakstā ir WR Harrison, kuram šī sezona dēļ traumas ir neizdevusies.
Gan Turner, gan Manning es liktu vienā rindā - pēc ieguldījumu komandā, lai tā nokļūtu PO, taču ATL bija alternatīva - passing game, turpretī Colts tādu vnk nebija

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:55, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Njaa... Kaadreiz veertiigaako ir dabuujis arii speleetaajs nebuudams QB?
diezgan pasen MVP dabūju kicker, par ko vēl tagad NFL analītiķi pasmīn, kā arī viens line backer..

     [+] [-]

, 2009-01-02 20:57, pirms 16 gadiem
janisd rakstīja: diezgan pasen MVP dabūju kicker, par ko vēl tagad NFL analītiķi pasmīn, kā arī viens line backer..
1982. gads, Mark Moseley.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 20:58, pirms 16 gadiem
Ehh.. Vispaar interesanta speelee tas amerikaanju futbols. Man, vot interesee, ja tiem visiem, nezinu kaa tos sauc, kuri paliidz uzbrukumaa un aizsardziiba, vienkaarshi gruuzhot savu pretspeleetaaju un neljaujot tam nogaazt QB un uzbrukumaa attieciigi pashi meegjina to izdariit Domaaju ja shamiem uzdotu jautaajumu vai jums vispaar patiik tas ko juus darat, domaaju, vairaak par pusi, ja atbildeeto, godiigi teiktu ka nee. Nee, protams, naudaas zinjaa utt, tas ir ljoti labi, bet tieshi tas ko tu dari vienkaarshi gruusties, vai tas vispaar dot kaadu sportisko azartu? Nu saliidzinaajumaa ar to pashu Basketboli. Protams, ir taa apzinja ka tu nevar palaist saveejo garaam ka tad tava komanda zaudees, tas domaaju ir vieniigais plus visam shim

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:01, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Ehh.. Vispaar interesanta speelee tas amerikaanju futbols. Man, vot interesee, ja tiem visiem, nezinu kaa tos sauc, kuri paliidz uzbrukumaa un aizsardziiba, vienkaarshi gruuzhot savu pretspeleetaaju un neljaujot tam nogaazt QB un uzbrukumaa attieciigi pashi meegjina to izdariit Domaaju ja shamiem uzdotu jautaajumu vai jums vispaar patiik tas ko juus darat, domaaju, vairaak par pusi, ja atbildeeto, godiigi teiktu ka nee. Nee, protams, naudaas zinjaa utt, tas ir ljoti labi, bet tieshi tas ko tu dari vienkaarshi gruusties, vai tas vispaar dot kaadu sportisko azartu? Nu saliidzinaajumaa ar to pashu Basketboli. Protams, ir taa apzinja ka tu nevar palaist saveejo garaam ka tad tava komanda zaudees, tas domaaju ir vieniigais plus visam shim
Nu kā patīk vai nē? Katrai pozīcijai ir sava specifika, katrs var otru "izčakarēt"? Nu vot viņiem jau arī prieks "izčakarēt" pretinieku, "nosakot" pretinieku saspēles vadītāju, nobloķēt piespēli utt.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 21:06, pirms 16 gadiem
janisd rakstīja: Nepiekrītu, jo NFL malējos uzbrucējus par "izcilībām" izveido tikai un vienīgi QB, un vienīgā "neatkarīgā" zvaigzne šajā sarakstā ir WR Harrison, kuram šī sezona dēļ traumas ir neizdevusies.
Gan Turner, gan Manning es liktu vienā rindā - pēc ieguldījumu komandā, lai tā nokļūtu PO, taču ATL bija alternatīva - passing game, turpretī Colts tādu vnk nebija
Par WR viedošanu tev pilnībā nepiekrītu. Patiesībā tas pat skan absurdi, ka tikai QB veido labus WR. Protams, bez labiem WR nebūs tik laba QB un otrādāk. Bet visi nav vienādi, lai būtu izcils WR, tev ir jābūt talantam nevis tikai labam QB, kurš tev daiļā piespēles. Paskaties uz Andre Džonsonu, manuprāt, labāko WR līgā. Ne jau Šobs un Rozenfels ir tie, kuru dēļ Andre ir tik lielisks. Paskaties, cik jardus viņš izcīna pēc noķertas piespēles paša spēkiem, paskaties, kādos neticamos veidos viņš noķer neprecīzas piespēles. Ātrumu, spēku un ķeršanas tehniku neiemāca QB un bez tā visa par izcilu WR nekļūt. Ne par velti līgā ir t.s. WR ''playmakers'' - Ovens, Veins, Džonsons, Moss, Dženings u.c. Viņi ir tie, kas spēj atbrīvoties no sedzēja un aizskriet līdz TD, tādos gadījumos QB vien atliek nekļūdīties un precīzi piespēlēt.

Varbūt arī IND nebija citu alternatīvu, bet neviens jau neapšauba Meninga klasi. Es saku, ka viņš šosezon dažās spēlēs (vairāk kā parasti) bija krietni zem sava līmeņa. Turpretī Tērners konstanti spēlēja ļoti labi, guva daudz TD un bija labākais RB, pat labāks par Pītersonu. Turklāt IND ir laba aizsardzība, uz kuru Peitons vienmēr var paļauties. ATL iekļūšana PO ir daudz lielāks sasniegums, nekā IND iekļūšana PO, un lielākoties par to jāpateicas Tērneram. Nesaku, ka Menings nav pelnījis būt MVP, bet es labprātāk par MVP redzētu Tērneru.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:07, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu kā patīk vai nē? Katrai pozīcijai ir sava specifika, katrs var otru "izčakarēt"? Nu vot viņiem jau arī prieks "izčakarēt" pretinieku, "nosakot" pretinieku saspēles vadītāju, nobloķēt piespēli utt.
Nee, nu protams Labi, nenjemshos, te daudz spriest, esmu redzeejis tikai paaris speelju, bet peec taam man likaas ka tie chali saucamie "Big fellas" kas tur ir tiesi pa centur ka vinji nevienu nedomaa nogaazt, bet vienkaarshi sakjeraas ar savu pretspeleetaaju, pa malaam gan tur skrien "mazie" kas jau bruuk virsuu QB. Varbuut, tas taa izskataas tikai man, skatiitajam no malas kas diezko daudz no amiishu futbola nesaprot, bet tas taa + cik saprotu shamie, laikam jau uzbrucaaji, taa vinjus sauc, var aizmirst par MVP un citaam indviduaalajaam balvaam?

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:07, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vorneram bija pavāja sezonas otrā puse (un bez maz vai izgāztas tās beigas), tāpēc arī neatdeva... pie tam... vai Tu tiešām domā, ka Vorneram iedotu 3. MVP, ja var iedot Meningam?
redzi, šeit ir koks ar diviem galiem. Kāpēc? Ja šī sezona Colts būtu sākusies, kā 3 iepriekšējās, kad sliktākā bilance bija 7-0 un tie daži "zāģi" būtu finale posmā dēļ AIZSARDZĪBAS nevis Peitona , un Manning būtu šādi statistikas rādītaji, kā sezonu noslēdzot, domāju, ka balvai tuvāk būtu Warner, jo komandas rādītāji ir bezmaz vai vienādi un arī citi nerādīja sliktāku sniegumu (gan Rivers, gan Cassel, gan Brees ar ļoti retiem izņēmumiem), taču ir noticis tas, ka Warner spēlēja labāk sezonas 1.pusi, kamēr Manning bija lielisks 2.pusē, kas no atmiņas vēl nav "izdzēsies"...
Es atzīšos, ka man ļoti patīk Manning personība gan laukumā, gan ārpus tā, un tādēļ arī Colts panākumi mani priecē, taču jasaka tā: "Mēs visi esam vienlīdzīgi, taču atsevišķās dzīves epizodēs kāds ir drusku vienlīdzīgāks par citiem." (ko, starp citu, Peitons varētu būt arī pelnījis

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:10, pirms 16 gadiem
Un, btw, kaadam tieshi PO paarim juus ieteiktu pieveerst vislielaako uzmaniibu? Kursh solaas buut visaizrajoshaakais?

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:10, pirms 16 gadiem
Pilnīgi nekādu pārsteigumu. Menings šajā sezonā bija lielisks un MVP titulu viņš vienozīmīgi bija pelnījis. Nenoliedzami, viņš ir pārliecinoš "Colts" līderis uz laukuma un drošvien arī ārpus tā! Let`s go "Colts"!

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:11, pirms 16 gadiem
Jā, par tiem QB un WR.

Saspēlnieks var dalīt superelengantas piespēles uz 50+ jardiem, BET ja malējais nepratīs izvēlēties pozīciju, laikā atbrīvoties no sedzēja (vai labāk - ar dažiem "mūviem" vispār aizsūtīt sedzēju "mājās"), laikā uzlekt, prast saķert bumbu arī "in traffic", da kaut vai tīri uz spēku un atlētismu "salikt" aizsargus, tad rezultāta nebūs... pat ja piespēles dalītu - Menings/Breidijs/Favrs/Vorners kopāņemti (tb hipotētisks "super saspēles vadītājs")... .

P.S. Pie līgas labākajiem WR nevar nepieminēt abus "manējos" (es jau gandrīz apvainojos)...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 21:12, pirms 16 gadiem
janisd rakstīja: redzi, šeit ir koks ar diviem galiem. Kāpēc? Ja šī sezona Colts būtu sākusies, kā 3 iepriekšējās, kad sliktākā bilance bija 7-0 un tie daži "zāģi" būtu finale posmā dēļ AIZSARDZĪBAS nevis Peitona , un Manning būtu šādi statistikas rādītaji, kā sezonu noslēdzot, domāju, ka balvai tuvāk būtu Warner, jo komandas rādītāji ir bezmaz vai vienādi un arī citi nerādīja sliktāku sniegumu (gan Rivers, gan Cassel, gan Brees ar ļoti retiem izņēmumiem), taču ir noticis tas, ka Warner spēlēja labāk sezonas 1.pusi, kamēr Manning bija lielisks 2.pusē, kas no atmiņas vēl nav "izdzēsies"...
Es atzīšos, ka man ļoti patīk Manning personība gan laukumā, gan ārpus tā, un tādēļ arī Colts panākumi mani priecē, taču jasaka tā: "Mēs visi esam vienlīdzīgi, taču atsevišķās dzīves epizodēs kāds ir drusku vienlīdzīgāks par citiem." (ko, starp citu, Peitons varētu būt arī pelnījis
Tu lieliski pateici. Tīri statistiski citi QB varbūt par ir labāki šosezon, bet tā kā Colts sezonas beigas aizvadīja tikai ar uzvarām un Peitona vārds jau ir kā NFL seja, tad, protams, viņš bija reālākais kandidāts. Varbūt nav īsti godīgi, bet jāatzīst, ka Peitons to ir pelnījis.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 21:14, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Un, btw, kaadam tieshi PO paarim juus ieteiktu pieveerst vislielaako uzmaniibu? Kursh solaas buut visaizrajoshaakais?
IND Colts pret SD Chargers, varēsi arī vērot 2 lieliskus QB - MVP Meningu un kandidātu Riversu, plus RB Tomlinsonu, ja šis būs vesels (spēle arī rīt ir). Bet personīgi es visvairāk gaidu BAL Ravens un MIA Dolphins (parīt).

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:15, pirms 16 gadiem
janisd rakstīja: redzi, šeit ir koks ar diviem galiem. Kāpēc? Ja šī sezona Colts būtu sākusies, kā 3 iepriekšējās, kad sliktākā bilance bija 7-0 un tie daži "zāģi" būtu finale posmā dēļ AIZSARDZĪBAS nevis Peitona , un Manning būtu šādi statistikas rādītaji, kā sezonu noslēdzot, domāju, ka balvai tuvāk būtu Warner, jo komandas rādītāji ir bezmaz vai vienādi un arī citi nerādīja sliktāku sniegumu (gan Rivers, gan Cassel, gan Brees ar ļoti retiem izņēmumiem), taču ir noticis tas, ka Warner spēlēja labāk sezonas 1.pusi, kamēr Manning bija lielisks 2.pusē, kas no atmiņas vēl nav "izdzēsies"...
Es atzīšos, ka man ļoti patīk Manning personība gan laukumā, gan ārpus tā, un tādēļ arī Colts panākumi mani priecē, taču jasaka tā: "Mēs visi esam vienlīdzīgi, taču atsevišķās dzīves epizodēs kāds ir drusku vienlīdzīgāks par citiem." (ko, starp citu, Peitons varētu būt arī pelnījis
Es jau par to pašu... + Meningam balva vairāk ir par uzvārdu un tāpēc, ka līgai viņš vēl var būt noderīgāks, nekā Kurts (tb Vorners jau tūlīt beigs karjeru uz viņu naudu nopelnīt nevar)

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 21:15, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, par tiem QB un WR.

Saspēlnieks var dalīt superelengantas piespēles uz 50+ jardiem, BET ja malējais nepratīs izvēlēties pozīciju, laikā atbrīvoties no sedzēja (vai labāk - ar dažiem "mūviem" vispār aizsūtīt sedzēju "mājās"), laikā uzlekt, prast saķert bumbu arī "in traffic", da kaut vai tīri uz spēku un atlētismu "salikt" aizsargus, tad rezultāta nebūs... pat ja piespēles dalītu - Menings/Breidijs/Favrs/Vorners kopāņemti (tb hipotētisks "super saspēles vadītājs")... .

P.S. Pie līgas labākajiem WR nevar nepieminēt abus "manējos" (es jau gandrīz apvainojos)...
Piedošanu, Boldins un Ficdžeralds arī

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:16, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Un, btw, kaadam tieshi PO paarim juus ieteiktu pieveerst vislielaako uzmaniibu? Kursh solaas buut visaizrajoshaakais?
Es skatīšos ARI-ATL. ne jau tāpēc, ka kkas baigākais ir gaidāms, vnk "Cards" jau kādu laiku man ir tuva komanda... .

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:18, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Ehh.. Vispaar interesanta speelee tas amerikaanju futbols. Man, vot interesee, ja tiem visiem, nezinu kaa tos sauc, kuri paliidz uzbrukumaa un aizsardziiba, vienkaarshi gruuzhot savu pretspeleetaaju un neljaujot tam nogaazt QB un uzbrukumaa attieciigi pashi meegjina to izdariit Domaaju ja shamiem uzdotu jautaajumu vai jums vispaar patiik tas ko juus darat, domaaju, vairaak par pusi, ja atbildeeto, godiigi teiktu ka nee. Nee, protams, naudaas zinjaa utt, tas ir ljoti labi, bet tieshi tas ko tu dari vienkaarshi gruusties, vai tas vispaar dot kaadu sportisko azartu? Nu saliidzinaajumaa ar to pashu Basketboli. Protams, ir taa apzinja ka tu nevar palaist saveejo garaam ka tad tava komanda zaudees, tas domaaju ir vieniigais plus visam shim
redzi, es mierīgi šeit varētu vilkt paralēles ar hokeju vai basketbolu , kur 1.gadījumā ir "tīrais" aizsargs, 2.gadījumā - rezervists - centrs, tie nekad nekļūs par MVP vai leģendām (es nesaku, ka tā ir utopija, tomēr būsim reālisti), taču viņiem pietiek ar to, ka var piedalīties savas pārstāvētās komandas panākumos (piem., SuperBowl) vai kādam kolēģim palīdzēt kļūt par izcilību sportā, tāpēc kā kurš uz to skatās....

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:20, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es skatīšos ARI-ATL. ne jau tāpēc, ka kkas baigākais ir gaidāms, vnk "Cards" jau kādu laiku man ir tuva komanda... .
Labi, skatiishos COLTSvsCHARGERS. Taaka man tuvu komandu nav, vieniigais kas palicis atminjaa, viens QB ar baigo uzvaardu ROHELSBERGERS, kaut kaa taa.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:20, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Piedošanu, Boldins un Ficdžeralds arī
Un būtu bijis vēl Braients Džonsons palicis, tad vispār būtu "uboinākais" piespēļu uzbrukums līgā - 2 WR superstāri, 1 labs bekaps (Boldina savainojumu laikā), kurš citās komandās moš arī par starteri ietu + Vorners... .

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:22, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Labi, skatiishos COLTSvsCHARGERS. Taaka man tuvu komandu nav, vieniigais kas palicis atminjaa, viens QB ar baigo uzvaardu ROHELSBERGERS, kaut kaa taa.
Bens Rotlisbergers (a.k.a Big Ben) no Pitsburgas "Steelers" (bijušo(?) latviešu izcelsmes goleferes Natālijas Gulbis boifrendu)? Šamam, starp citu, pašlaik smadzeņu satricinājums.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 21:23, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Labi, skatiishos COLTSvsCHARGERS. Taaka man tuvu komandu nav, vieniigais kas palicis atminjaa, viens QB ar baigo uzvaardu ROHELSBERGERS, kaut kaa taa.
Rotlesbergers (laikam tā) no Pitsburgas Steelers. Šis spēlēs tieši pret SD-IND dueļa uzvarētājiem.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:23, pirms 16 gadiem
Es te intereses pēc drusku paskatīju vecos draftus. Kas kopš deviņdesmito gadu vidus no pirmajā kārtā paņemtajiem WR ir kļuvuši par patiešām augsta līmeņa zvaigznēm, kam ir vairāk kā pāris veiksmīgu sezonu? Herisons, Moss, Holts, Ficdžeralds. Vairāk kaut kā neviens nenāk prātā. Bet paņemti pāri par 50... Nosauciet man kādu WR, kurš no drafta ieradies komandā un uzreiz pacēlis tās sniegumu!

Paskatieties uz tiem pašiem Detroitas "Lions". Viņi taču kopš kāda 2003. gada gandrīz vienmēr savu pirmās kārtas izvēli ziedojuši, lai paņemtu kādu WR. Jēga no tā? Jocīgi paliek, paskatot, kādus spēlētājus paņēmušas komandas, kas drafta kārtībā aiz viņiem. Pītersons, Villiss, Merimans, Retlisbergers, Klārks, Andrē Džonsons - jebkurš no šiem varēja būt "Lions" spēlētājs.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:25, pirms 16 gadiem
Nu ko, Peijtons pievienojas Favram, pelnīti...
Lai arī, cik izcila bija Pītersona sezona, MVP šoreiz izpalika un pareizi ir, Vikings šosezon tiešām rāda ļoti labu spēli, talantīga komanda, daudz labu spēlētāju. Redz ir divas tādas komandas kā Falcons un Dolphins (pagāršezona abām komandām nebija no spīdošajām), tā tad Turners un Peningtons, vienam no šiem es atdotu savu balsi. Tikpat labi pārmaiņas pēc varēja MVP iedot aizsardzības spēlētājam - Harrisonam.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:27, pirms 16 gadiem
no sestdienas spēlēm: COLTS-CHARGERS, liekas, ka tas būs "kaut kas" salīdzinot ar otru pāri
svētdiena: PHI-MIN, tāpēc, ka bija iespēja redzēt PHI-DAL spēli un PHI tur bija ļoti, ļoti bīstama, ja, tā teikt, drīkst izteikties!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 21:30, pirms 16 gadiem
Kalvins Džonsons no Lions ir ļoti labs WR, 2. gads viņam tikai. Un vai tad nebija viens WR, kurš sezonas vidū no Lions aizgāja uz Cowboys, Viliams(?)? Arī tas, cik atceros, bija ļoti labs WR.

Rojals DEN sevi lieliski parādījis jau pirmajā gadā. Citi gan prātā uzreiz nenāk.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:31, pirms 16 gadiem
janisd rakstīja: no sestdienas spēlēm: COLTS-CHARGERS, liekas, ka tas būs "kaut kas" salīdzinot ar otru pāri
svētdiena: PHI-MIN, tāpēc, ka bija iespēja redzēt PHI-DAL spēli un PHI tur bija ļoti, ļoti bīstama!!!
Svētdien es arī skatīšos Filadelfijas - Minesotas spēli... Donovans Maknabs&Braiens Vestbruks pret Travarisu Džeksonu un Adrianu Pītersonu. Un ceru uz Maknaba kompānijas veiksmīgu spēli...

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:32, pirms 16 gadiem
Šķiet, ka skatīšos abas spēles rīt, neesmu šosezon redzējis Falcons - Raijens un Tērners Būs interesanti apskatīties... Gan jau arī, ka IND-SD nepalaidīšu garām, bet nu 7dien gan taupīšos tikai uz EAGLES-VIKINGS spēli
1 2 3 4 5 155 komentāri