Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Spurs" panāk 38-0 savā laukumā, "Raptors" pirmā 50 uzvaru sezona

Rolands Eliņš

"Spurs" panāk 38-0 savā laukumā, "Raptors" pirmā 50 uzvaru sezona
Tonijs Pārkers un Manu Džinobili smaida par tiesneša lēmumu spēlē pret "Pelicans"
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Sanantonio „Spurs” kļuvusi par pirmo komandu, kas spējusi sezonu sākt ar 38 uzvarām savā laukumā pēc kārtas. Par to parūpējās šīs nakts panākums 100:92 pret „Pelicans”.

Mačā pret traumu novājināto Ņūorleānas vienību, kas pirms pāris dienām tik un tā pieveica Kristapa Porziņģa „Knicks”, „Spurs” izmantoja savu labāko sastāvu un atpūta tika dota tikai veterānam Deividam Vestam Grega Popoviča vadītā komanda bija vadībā spēles lielāko daļu un, lai arī nekur īpaši tālu neatrāvās, uzvarēja ar 100:92.

Ar 20 punktiem rezultatīvākais bija Manu Džinobili, kamēr Denijs Grīns pēc ilgstošām neveiksmēm no tālmetienu līnijas trāpīja četrus tālmetienus no sešiem. „Spurs” kopumā trāpīja 50% savu trejaču un guva savu 63. uzvaru šosezon.

„Bulls” 72 uzvaru rekordu Sanantonio pārspēt vairs nevar, taču šonakt tā labojusi citu rekordu. „Bulls” 1995./96. gadā uzvarēja pirmās 37 spēles savā laukumā, „Spurs” šosezon to paveikusi 38 reizes pēc kārtas (kopumā jau 47 spēlēs pēc kārtas) un joprojām pretendē uz sezonas noslēgšanu ar nullīti zaudējumu ailītē mājas spēlēs. To pašu gan dara arī „Warriors”, kurai pašlaik mājas spēļu bilance 36-0.

Treneris Popovičs par uzstādīto NBA rekordu gan īpašā sajūsmā nebija, vismaz pēcspēles intervijā nekādi to neizrādīja: „Tas man neko nenozīmē. Pilnīgi neko. Ja nu vienīgi nosvinēt ar kafijas tasi.”

„Bulls” 72 uzvaru rekorda kārotāja „Warriors” tikmēr viesos tikai papildlaikā tika galā ar Jūtas „Jazz” (103:96). Pamatlaika beigās neizšķirtu izrāva Kleja Tompsona tālmetiens, kamēr „Jazz” savas iespējas neizmantoja, bet papildlaikā „Warriors” nospēlēja jau daudz pārliecinošāk. Ar 31 punktu izcēlās Stefens Karijs, kamēr 18 pievienoja Tompsons. Jūtas rindās 11+18 savāca franču centrs Rudijs Gobērs. Jāpiemin, ka „Warriors” joprojām jāiztiek bez Festusa Ezili un Andrē Igudalas, diviem svarīgiem rezervistiem, un Zelta štata komandas treneris Stīvs Kers norādījis, ka abus sagaida ierindā nākamnedēļ.

Toronto „Raptors” ar 105:97 pieveica citu Austrumu favorīti „Hawks”. Ar 26 punktiem izcēlās Demārs Derouzans, Kails Laurijs izdalīja 11 piespēles, bet lietuviešu centrs Jons Valančūns guva 19 punktus. Līdz ar to „Raptors” pirmoreiz savā 20 sezonu ilgajā vēsturē spējusi sasniegt 50 uzvaru robežu. Toronto tikai vienreiz pratusi iekļūt „play-off” otrajā kārtā, taču iepriekšējās divās sezonās bija tuvu 50 uzvaru robežai, gūstot attiecīgi 48 un 49 uzvaras.

Pēdējo savstarpējo spēli aizvadījuši Kobe Braients un Dveins Veids. Abu superzvaigžņu duelis gan izvērtās visai pieticīgs, jo Braients traumas dēļ nospēlēja tikai deviņas minūtes, gūstot divus punktus. Veids sameta 26 punktus un savāca 10 atlēkušās bumbas, taču viņa pārstāvētā „Heat”, viena no Austrumu spēcīgākajām komandām tik un tā neprata pieveikt pamatīgā krīzē esošo „Lakers” – zaudējums papildlaikā ar 100:102.

„Lakers” rindās 26 punktus guva Džordans Klārksons, kamēr pamatīgu vētru sacēlušais debitants D`Andželo Rasels savāca 16 punktus. Rasels „Lakers” ģērbtuvēs ierakstīja privātas sarunas video ar partneri Niku Jangu, kas savukārt radījis konfliktu komandā, jo video nesen ticis publicēts. Pirms spēles Rasels sarunā ar medijiem gan atvainojās par savu rīcību un izteica nožēlu.

NBA spēļu rezultāti, 31. marts

KomandasRez.Rezultatīvākie
Kings-Wizards120:111Kazinss 29 – Bīls 24
Raptors-Hawks105:97Derouzans 26 – Tīgs 18
Grizzlies-Nuggets105:109Rendolfs 26 – Bārtons 25
Bucks-Suns105:94Midltons 26 – Takers 20
Timberwolves-Clippers79:99Taunss 16 – Pols 20
Mavericks-Knicks91:89Barea 26 – Entonijs 31
Spurs-Pelicans100:92Džinobili 20 – Ažinsā 18
Jazz-Warriors96:103 PHeivords 21 – Karijs 31
Lakers-Heat102:100 PKlārksons 26 Veids 26

Austrumu konferences kopvērtējums

Poz.KomandaU-ZUzv. %Sērija
1. "Cavaliers"52-2270.3%1 Z
2."Raptors"50-2467.6%1 U
3."Hawks"45-3159.2%1 Z
4."Celtics"43-3158.1%1 Z
5."Heat"43-3158.1%1 Z
6."Hornets"43-3158.1%2 U
7."Pistons"40-3553.3%1 U
8."Pacers"39-3552.7%1 Z
9."Bulls"37-3750.0%1 U
10."Wizards"36-3948.0%2 L
11."Magic"31-4341.9%2 U
12."Bucks"31-4441.3%1 U
13."Knicks"30-4639.5%3 Z
14."Nets"21-5328.4%2 Z
15.76ers9-6612.2%10 Z

Rietumu konferences kopvērtējums

V.KomandaU-ZUzv. %Sērija
1."Warriors"68 -790.7%6 U
2."Spurs"63-1284.0%2 U
3."Thunder"52-2369.3%1 Z
4."Clippers"46-2763.5%3 U
5."Grizzlies"41-3454.7%4 Z
6."Trail Blazers"39-3 652.0%2 U
7."Rockets"37-3849.3%1 U
8."Jazz"37-3849.3%1 Z
9."Mavericks"37-3849.3%2 U
10."Nuggets"32-4442.1%1 U
11."Kings"30-4540.0%1 U
12."Pelicans"27-4736.5%1 Z
13."Timberwolves"25-5033.3%1 Z
14."Suns"20-5526.7%4 Z
15."Lakers"16-5921.3%1 U

Pasvītrotas komandas, kas jau šobrīd garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Izmantotie resursi:
NBA.com
D’Angelo Russell: ‘I am sorry I recorded that...

     [+] [-]

, 2016-03-31 08:48, pirms 9 gadiem
Wizards ar Bulls dara visu, lai Pistons beidzot būtu playoff. Priecē.

     [+] [-]

, 2016-03-31 08:55, pirms 9 gadiem
Kpc Raptors turpina spēlēt ar Kailu?...Neguva mācību pagāšgad laikam

     [+] [-]

, 2016-03-31 08:58, pirms 9 gadiem
krisla rakstīja: Wizards ar Bulls dara visu, lai Pistons beidzot būtu playoff. Priecē.
pistons pašiem vien būs jāizcīna vieta play-off. vēl spēles pret DAL, CHI, WAS. visas play-off pretendentes. Un vēl 2x MIA un 1 CLE. Nav nekāda pastaiga.

     [+] [-]

, 2016-03-31 09:02, pirms 9 gadiem
Warriors burtiski izcīnija uzvaru, papildlaika varēja just kura komanda ir čempioni un kurai komandai ir vairāk rakstura, dreimonds grīns ir vnk nezvērs, viennozīmīgi vērtīgākais spēlētajs warriors mikroklimatam.
Btw jūtai kkas nav ar groziem manuprāt, nekad vēl nebiju redzējis tik sliktu sodmetienu mešanu no abām komandām, no pilnīgi visiem vadošajiem spēlētajiem, izskatījās briesmīgi bet nu tāda ir spēle, jūtas komentētājiem katrā ziņā bija par ko paraudat
Lakers malači, saņēmās un parādīja ka tomēr ir komanda un uzvarēja daudz talantīgaku komandu pat caur visu apkārtesošo contreversity, kas ir gaisā.
Cits stāsts protams ka viņu interesēs ir zaudēt pēc iespējas vairāk, bet nu šī uzvara bija emocionali ļoti svarīga un stratēģija noteikti nespēlēja galveno lomu

     [+] [-]

, 2016-03-31 09:07, pirms 9 gadiem
Par Raselu - vai tas tiešām bija ģērbtuvē?

Vakar tieši skatījos:
Report: Lakers Angry At D’Angelo Russell Over...

Te tie video arī publicēti un pierakstīts, ka ierakstīšana notikusi viesnīcas istabā.

     [+] [-]

, 2016-03-31 09:47, pirms 9 gadiem
Mani fascinē Pops - reti kuram NBA trenerim ir tik laba humora izjūta kā vecajam zēnam. Labs!
Kas attiecas uz tiem rekordiem - marasms! Warriors taču arī šosezon savā laukumā nav zaudējuši nevienu spēli. Ko nozīmē - sākuši sezonu tikai ar uzvarām savā laukumā? Ķipa Warriors mājas uzvaras neskaitās vai arī tās ietilpst kkādā citā mistiskā kategorijā? Nav brīnums, ka Pops tik sarkastiski izteicās par šo "rekordu" kurš ir, maksimums, kafijas tasītes vērts...

     [+] [-]

, 2016-03-31 10:46, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kpc Raptors turpina spēlēt ar Kailu?...Neguva mācību pagāšgad laikam
Godīgi sakot atbildība uz paša Laurija pleciem, ja trenneri izraus var zaudēt ritmu, ja spiedīs var pārdegt, pašam Laurijam jābūt galvai uz pleciem un jādomā vai jūtas noguris, vai lietderīgāk būtu atpūtināt ķermeni vai piebremzēt spēles laiku, vai turpināt skriet.

     [+] [-]

, 2016-03-31 10:54, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Warriors burtiski izcīnija uzvaru, papildlaika varēja just kura komanda ir čempioni un kurai komandai ir vairāk rakstura, dreimonds grīns ir vnk nezvērs, viennozīmīgi vērtīgākais spēlētajs warriors mikroklimatam.
Btw jūtai kkas nav ar groziem manuprāt, nekad vēl nebiju redzējis tik sliktu sodmetienu mešanu no abām komandām, no pilnīgi visiem vadošajiem spēlētajiem, izskatījās briesmīgi bet nu tāda ir spēle, jūtas komentētājiem katrā ziņā bija par ko paraudat
Lakers malači, saņēmās un parādīja ka tomēr ir komanda un uzvarēja daudz talantīgaku komandu pat caur visu apkārtesošo contreversity, kas ir gaisā.
Cits stāsts protams ka viņu interesēs ir zaudēt pēc iespējas vairāk, bet nu šī uzvara bija emocionali ļoti svarīga un stratēģija noteikti nespēlēja galveno lomu
NBA ir pateicīga vide rekordu taisīšanai
Eiropā pie +3 Jazz būtu uzsitis sodu un neļautu Warriors tikt pie divām iespējām no 3pt. līnijas.
Šito ir grūti saprast. Snaiperu komandai dot iespējas, tā vietā, lai noliktu viņus uz labdarības līnijas

     [+] [-]

, 2016-03-31 11:20, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: NBA ir pateicīga vide rekordu taisīšanai
Eiropā pie +3 Jazz būtu uzsitis sodu un neļautu Warriors tikt pie divām iespējām no 3pt. līnijas.
Šito ir grūti saprast. Snaiperu komandai dot iespējas, tā vietā, lai noliktu viņus uz labdarības līnijas
Tas jau vairāk no trennera individuali atkarīgs neka no līgas, nekur nav tā ka visi trenneri atbalstītu vienu vai otru stratēģiju, es arī teiktu lai sit ja būtu nba trenneris, jo spelētāju individuālais talants ir pārāk augsts(atšķirībā no eiropas un citām līgām) un riskēt nevajag, taču var saprast arī trennerus kas neatbalsta soda sišanu šādā situācijā, itsevišķi jazz trenneri vakar jo ja es būtu viņa vieta, es nu vispār nebūtu paliecinats ka manējie varēs iemest sodmetienus un pabeigt spēli, domāju ka arī šāda taktika jazz nebūtu šodien glābusi, bet to jau mēs vairs neuzzināsim

     [+] [-]

, 2016-03-31 11:29, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Tas jau vairāk no trennera individuali atkarīgs neka no līgas, nekur nav tā ka visi trenneri atbalstītu vienu vai otru stratēģiju, es arī teiktu lai sit ja būtu nba trenneris, jo spelētāju individuālais talants ir pārāk augsts(atšķirībā no eiropas un citām līgām) un riskēt nevajag, taču var saprast arī trennerus kas neatbalsta soda sišanu šādā situācijā, itsevišķi jazz trenneri vakar jo ja es būtu viņa vieta, es nu vispār nebūtu paliecinats ka manējie varēs iemest sodmetienus un pabeigt spēli, domāju ka arī šāda taktika jazz nebūtu šodien glābusi, bet to jau mēs vairs neuzzināsim
NBA uzstādījums ir šovs kopā ar basketbolu.
Ļoti reti, kad treneri izvēlas sist sodus pie +3. No skatāmības viedokļa tas ir ieguvums, bet ne no basketbola kā tāda.
Šodienas spēlē ļaut snaiperiem izmest divus 3pt. bija pašnāvība. Kā pareizi saki, talants ir pārāk liels, lai cerētu, ka aizmetīs garām
Apzināto sodu stratēģija uz vāju soda metienu izpildītāju ir krietni nebaudāmāka nekā loģisks sods pie +3

     [+] [-]

, 2016-03-31 13:47, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: NBA uzstādījums ir šovs kopā ar basketbolu.
Ļoti reti, kad treneri izvēlas sist sodus pie +3. No skatāmības viedokļa tas ir ieguvums, bet ne no basketbola kā tāda.
Šodienas spēlē ļaut snaiperiem izmest divus 3pt. bija pašnāvība. Kā pareizi saki, talants ir pārāk liels, lai cerētu, ka aizmetīs garām
Apzināto sodu stratēģija uz vāju soda metienu izpildītāju ir krietni nebaudāmāka nekā loģisks sods pie +3
Skaidrs ka ir šovs, jo tā ir amerika, bet ja tu doma ka kāds tur no spēlētājiem vai komandas vērtē šovu augstāk par uzvaru tad tu kļūdies un nejau mums par prieku trenneris izvēlās savu stratēģiju

     [+] [-]

, 2016-03-31 14:31, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Skaidrs ka ir šovs, jo tā ir amerika, bet ja tu doma ka kāds tur no spēlētājiem vai komandas vērtē šovu augstāk par uzvaru tad tu kļūdies un nejau mums par prieku trenneris izvēlās savu stratēģiju
Nerakstīta basketbola ābece māca, ka pie +3 sist sodu būtu pareizākais risinājums
Reg. sezonu NBA daudzi sauc par treniņu, kurā uzvara ne vienmēr ir primārais
Šajā sakarā nereti tiek pārspīlēts ar it kā pārdabiskajām slodzēm. Jā, spēļu ir daudz, bet spēlētāji neizliekas katrā epizodē par 110%. Eiropā katru epizodi spēlētāji spēlē ar lielāku pašatdevi un vairāk ziedojas komandas uzvaras vārdā. Īstais basketbols sākas ar play off

     [+] [-]

, 2016-03-31 15:09, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Nerakstīta basketbola ābece māca, ka pie +3 sist sodu būtu pareizākais risinājums
Reg. sezonu NBA daudzi sauc par treniņu, kurā uzvara ne vienmēr ir primārais
Šajā sakarā nereti tiek pārspīlēts ar it kā pārdabiskajām slodzēm. Jā, spēļu ir daudz, bet spēlētāji neizliekas katrā epizodē par 110%. Eiropā katru epizodi spēlētāji spēlē ar lielāku pašatdevi un vairāk ziedojas komandas uzvaras vārdā. Īstais basketbols sākas ar play off
Nba nevar salīdzinat nearvienu citu līgu spēļu skaita dēļ un spēles kvalitates atšķirības dēļ. Nu nevar salīdzināt kkādu janičenoku spēlējam lbl ar nba, tāds lbl, bbl utt labākājā gadījuma ir salīdzināms ar vidusskolēnu spēlēm usa, pat ne ar koledžu.
Nevar salīdzināt arī tādu eirolīgu, jo pat ja kvalitāte vairs nav briesmīga tad spēļu skaits tpt ir minimāls un arī tur līmeņu atsķirība ir milzīga, nba arī pietiek smieklīgu komandu, bet tādi 76eri atbrauktu un kkādu bambergu vai laboral vnk pazemotu un jā nba slodzes ir pārdabiskas, tieši tpt lielākā daļa spēlētaju sezonu dzīvo uz painkilleriem utt, un ja medicīna būtu tāda līmenī kā eiropā tad spēlētaji to slodzi vnk neizturētu un savainojumu skaits būtu milzīgs.
Ir komandas kuram īstais basketbols tiešām sākas playoff, bet tādas ir tikai dažas, cavs, sanantonio, tas arī viss būtībā, sanantonio ta vienmēr ir bijis, cavs var redzēt ka saprot ka austrumos viņiem jau viss ir garantēts un regulārajā sezona tiešam pārak neiespringst, bet pat labākā komanda līgā warriors nebūt nespēlē ar mazāku atdevi, tieši otrādāk jo viņi iet uz rekordu, un tās komandas kuras cīnās par playoffiem, tavuprāt viņi haltūrē kkur, neatdod savu maksimumu?
Nu nav tā, protams ka gandrīz katram spēlētajam ir spēles sezonas gaita kur viņs neizliks sevi visu, jo sezona tiešām ir ļoti gara un mocoša, bet šādu spēļu tiešām nav daudz un par spēlētaju atdevi nevar sūdzēties

     [+] [-]

, 2016-03-31 15:20, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Nba nevar salīdzinat nearvienu citu līgu spēļu skaita dēļ un spēles kvalitates atšķirības dēļ. Nu nevar salīdzināt kkādu janičenoku spēlējam lbl ar nba, tāds lbl, bbl utt labākājā gadījuma ir salīdzināms ar vidusskolēnu spēlēm usa, pat ne ar koledžu.
Nevar salīdzināt arī tādu eirolīgu, jo pat ja kvalitāte vairs nav briesmīga tad spēļu skaits tpt ir minimāls un arī tur līmeņu atsķirība ir milzīga, nba arī pietiek smieklīgu komandu, bet tādi 76eri atbrauktu un kkādu bambergu vai laboral vnk pazemotu un jā nba slodzes ir pārdabiskas, tieši tpt lielākā daļa spēlētaju sezonu dzīvo uz painkilleriem utt, un ja medicīna būtu tāda līmenī kā eiropā tad spēlētaji to slodzi vnk neizturētu un savainojumu skaits būtu milzīgs.
Ir komandas kuram īstais basketbols tiešām sākas playoff, bet tādas ir tikai dažas, cavs, sanantonio, tas arī viss būtībā, sanantonio ta vienmēr ir bijis, cavs var redzēt ka saprot ka austrumos viņiem jau viss ir garantēts un regulārajā sezona tiešam pārak neiespringst, bet pat labākā komanda līgā warriors nebūt nespēlē ar mazāku atdevi, tieši otrādāk jo viņi iet uz rekordu, un tās komandas kuras cīnās par playoffiem, tavuprāt viņi haltūrē kkur, neatdod savu maksimumu?
Nu nav tā, protams ka gandrīz katram spēlētajam ir spēles sezonas gaita kur viņs neizliks sevi visu, jo sezona tiešām ir ļoti gara un mocoša, bet šādu spēļu tiešām nav daudz un par spēlētaju atdevi nevar sūdzēties
Par to Sixers gan pārspīlēji - nepazemotu viņi nedz Bambergu, nedz Laboral.
Kas attiecas uz spēli UTA/GSW, tad es uzskatu, ka tā bija vai nu trenera kļūda/naiva cerība, ka nesita sodus pie -3, vai nu arī viņš nebija pārliecināts, ka viņa komandas spēlētāji spēs samest sodus tāpat kā GSW un vnk sabijās izmantot šo taktiku. Taču, par cik pretī bija GSW, ir jābūt galīgi trakam, lai izaicinātu likteni un ļautu viņiem lādēt troikas, cerībā, ka neiemetīs.

     [+] [-]

, 2016-03-31 15:54, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Par to Sixers gan pārspīlēji - nepazemotu viņi nedz Bambergu, nedz Laboral.
Kas attiecas uz spēli UTA/GSW, tad es uzskatu, ka tā bija vai nu trenera kļūda/naiva cerība, ka nesita sodus pie -3, vai nu arī viņš nebija pārliecināts, ka viņa komandas spēlētāji spēs samest sodus tāpat kā GSW un vnk sabijās izmantot šo taktiku. Taču, par cik pretī bija GSW, ir jābūt galīgi trakam, lai izaicinātu likteni un ļautu viņiem lādēt troikas, cerībā, ka neiemetīs.
Es vispār neesmu redzējis, ka NBA kāds sistu sodus, ja ir vadībā.
Savā ziņā tas ir princips, ne vienmēr izdevīgs un "pareizs", bet princips. NHL jau tīri teorētiski arī nav pieņemts simulēt pārkāpumus tas graujot komandas prestižu.
It kā varētu saprast, cīņa un kaut kā pierādīšana, bet tas viss sabrūk ar "hack a .... " sistēmu, kas principā dod to pašu rezultātu. Laikam statistikas treneriem nav tāfelīte ar kombināciju "piezīme", ja esam vadībā
Bet pretīm tācu ir GSW No otras puses, ja nu Karijs uzmet groza virzienā pie soda un sanāk 3+1

  -1 [+] [-]

, 2016-03-31 16:29, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Nba nevar salīdzinat nearvienu citu līgu spēļu skaita dēļ un spēles kvalitates atšķirības dēļ. Nu nevar salīdzināt kkādu janičenoku spēlējam lbl ar nba, tāds lbl, bbl utt labākājā gadījuma ir salīdzināms ar vidusskolēnu spēlēm usa, pat ne ar koledžu.
Nevar salīdzināt arī tādu eirolīgu, jo pat ja kvalitāte vairs nav briesmīga tad spēļu skaits tpt ir minimāls un arī tur līmeņu atsķirība ir milzīga, nba arī pietiek smieklīgu komandu, bet tādi 76eri atbrauktu un kkādu bambergu vai laboral vnk pazemotu un jā nba slodzes ir pārdabiskas, tieši tpt lielākā daļa spēlētaju sezonu dzīvo uz painkilleriem utt, un ja medicīna būtu tāda līmenī kā eiropā tad spēlētaji to slodzi vnk neizturētu un savainojumu skaits būtu milzīgs.
Ir komandas kuram īstais basketbols tiešām sākas playoff, bet tādas ir tikai dažas, cavs, sanantonio, tas arī viss būtībā, sanantonio ta vienmēr ir bijis, cavs var redzēt ka saprot ka austrumos viņiem jau viss ir garantēts un regulārajā sezona tiešam pārak neiespringst, bet pat labākā komanda līgā warriors nebūt nespēlē ar mazāku atdevi, tieši otrādāk jo viņi iet uz rekordu, un tās komandas kuras cīnās par playoffiem, tavuprāt viņi haltūrē kkur, neatdod savu maksimumu?
Nu nav tā, protams ka gandrīz katram spēlētajam ir spēles sezonas gaita kur viņs neizliks sevi visu, jo sezona tiešām ir ļoti gara un mocoša, bet šādu spēļu tiešām nav daudz un par spēlētaju atdevi nevar sūdzēties
Pārspīlē tu ar basketbola kvalitāti Amerikā
Leģionāri, kas atbrauc no Amerikas koledžām uz LBL bieži vien ir truli strītbolisti
VV pag. overtaimā teica, ka NBA reg. sezonā spēle pa īstam notiek tikai pēdējo 1/4 ar retiem izņēmumiem
Ir tevis minētie klubi, bet vēl cita kategorija ir tie, kas sezonas otrajā pusē iet uz augstāku drafta izvēli
NBA atlasa zvērus no dabas, kuriem vieglāk ir pārvarēt slodzes ar krietni mazāku piepūli. Bet motivācija spēlēt gudri un pašaizliedzīgi ir nedaudz kaut kas cits
Tas, ka Filadelfija sistu Eirolīgas klubus, ir no gaisa parauta doma
Tīri kaut vai basketbola izpratne stipri pieklibo. Teodosičs ar vāju fizisko daudzus paņemtu tīri uz basketbola izpratni. Daudzas NBA spēles ir nebaudāmas tīri dēļ prastumu situāciju risinājumos

     [+] [-]

, 2016-03-31 16:33, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Es vispār neesmu redzējis, ka NBA kāds sistu sodus, ja ir vadībā.
Savā ziņā tas ir princips, ne vienmēr izdevīgs un "pareizs", bet princips. NHL jau tīri teorētiski arī nav pieņemts simulēt pārkāpumus tas graujot komandas prestižu.
It kā varētu saprast, cīņa un kaut kā pierādīšana, bet tas viss sabrūk ar "hack a .... " sistēmu, kas principā dod to pašu rezultātu. Laikam statistikas treneriem nav tāfelīte ar kombināciju "piezīme", ja esam vadībā
Bet pretīm tācu ir GSW No otras puses, ja nu Karijs uzmet groza virzienā pie soda un sanāk 3+1
Kas ir prestižs šajā gadījumā? Es to sauktu par muļķīgu pieeju, it kā skatāmības dēļ

     [+] [-]

, 2016-03-31 16:53, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Pārspīlē tu ar basketbola kvalitāti Amerikā
Leģionāri, kas atbrauc no Amerikas koledžām uz LBL bieži vien ir truli strītbolisti
VV pag. overtaimā teica, ka NBA reg. sezonā spēle pa īstam notiek tikai pēdējo 1/4 ar retiem izņēmumiem
Ir tevis minētie klubi, bet vēl cita kategorija ir tie, kas sezonas otrajā pusē iet uz augstāku drafta izvēli
NBA atlasa zvērus no dabas, kuriem vieglāk ir pārvarēt slodzes ar krietni mazāku piepūli. Bet motivācija spēlēt gudri un pašaizliedzīgi ir nedaudz kaut kas cits
Tas, ka Filadelfija sistu Eirolīgas klubus, ir no gaisa parauta doma
Tīri kaut vai basketbola izpratne stipri pieklibo. Teodosičs ar vāju fizisko daudzus paņemtu tīri uz basketbola izpratni. Daudzas NBA spēles ir nebaudāmas tīri dēļ prastumu situāciju risinājumos
Nu dieva dēļ ja gribi savu viedokli ar kādu piemēru paust, tad nejau nu miloš aka wannabe karijs aka mister overrated aka psiholoģiskā noturība kā mazai meitenei
Un jā filadelfija ir mēsls uz nba fona bet tādu bambergu viņi tiešām sistu tīri uz individualās meistarības rēķina un uz to ka eiropā ir daudz sliktāka individuala aizsardzība nekā nba, jo spēlētaji nav pieraduši pie meistarīgiem pretiniekiem, to pierāda kvai fakts ka teo ir starta pg labākajai eiropas komandai, un nba viņs nebūtu ne tuvu starting pg līmenim, pat ne backup pg.
Un leģionāri kuri spēlē eirpoā pirmkārt nav augsta līmeņa, tie kas spēlē lbl nav pat pieminēšanas vērti, tie ir 6 šķiras leģionāri kuri reāli arī tikai ar strītbolu parkā amerika varētu nodarboties, bet takā diemžel uz planētas tikai tik vien ir to labo basketbolistu ka ārpus nba tādiem čaļiem maksā naudu, tad nu viņi ar to arī nodarbojas

     [+] [-]

, 2016-03-31 17:22, pirms 9 gadiem
enzo360 rakstīja: Nu dieva dēļ ja gribi savu viedokli ar kādu piemēru paust, tad nejau nu miloš aka wannabe karijs aka mister overrated aka psiholoģiskā noturība kā mazai meitenei
Un jā filadelfija ir mēsls uz nba fona bet tādu bambergu viņi tiešām sistu tīri uz individualās meistarības rēķina un uz to ka eiropā ir daudz sliktāka individuala aizsardzība nekā nba, jo spēlētaji nav pieraduši pie meistarīgiem pretiniekiem, to pierāda kvai fakts ka teo ir starta pg labākajai eiropas komandai, un nba viņs nebūtu ne tuvu starting pg līmenim, pat ne backup pg.
Un leģionāri kuri spēlē eirpoā pirmkārt nav augsta līmeņa, tie kas spēlē lbl nav pat pieminēšanas vērti, tie ir 6 šķiras leģionāri kuri reāli arī tikai ar strītbolu parkā amerika varētu nodarboties, bet takā diemžel uz planētas tikai tik vien ir to labo basketbolistu ka ārpus nba tādiem čaļiem maksā naudu, tad nu viņi ar to arī nodarbojas
LBL leģionāri nav tik vāji. Harelsons ir spēlējis NBA. Tomēr viņš neizskatās daudz pārāks par tiem, kas nav spēlējuši.
Teodosičs noteikti nav sliktāks par Kalderonu. Uz maiņu viņš varētu nākt. Vienkārši CSKA viņš var justies kā varonis. Visi NBA spēlētāji tak nenāk no Amerikas koledžām....
Neteiktu, ka Filadelfija ir dikti meistarīgāka par Bambergu. Bet CSKA noteikti ir spēcīgāka par dažiem NBA klubiem
Starptautiskajos mačos NBA spēlētāji bieži vien izskatās švakāk par Eiropā spēlējošajiem

     [+] [-]

, 2016-03-31 17:24, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: LBL leģionāri nav tik vāji. Harelsons ir spēlējis NBA. Tomēr viņš neizskatās daudz pārāks par tiem, kas nav spēlējuši.
Teodosičs noteikti nav sliktāks par Kalderonu. Uz maiņu viņš varētu nākt. Vienkārši CSKA viņš var justies kā varonis. Visi NBA spēlētāji tak nenāk no Amerikas koledžām....
Neteiktu, ka Filadelfija ir dikti meistarīgāka par Bambergu. Bet CSKA noteikti ir spēcīgāka par dažiem NBA klubiem
Starptautiskajos mačos NBA spēlētāji bieži vien izskatās švakāk par Eiropā spēlējošajiem
Takš meistarība nav tā, kas izšķir visu. Protams bez meistarības tur netikt, bet ir jābūt fiziski spēcīgam, lai spētu spēlēt katru otro dienu

     [+] [-]

, 2016-03-31 17:30, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: LBL leģionāri nav tik vāji. Harelsons ir spēlējis NBA. Tomēr viņš neizskatās daudz pārāks par tiem, kas nav spēlējuši.
Teodosičs noteikti nav sliktāks par Kalderonu. Uz maiņu viņš varētu nākt. Vienkārši CSKA viņš var justies kā varonis. Visi NBA spēlētāji tak nenāk no Amerikas koledžām....
Neteiktu, ka Filadelfija ir dikti meistarīgāka par Bambergu. Bet CSKA noteikti ir spēcīgāka par dažiem NBA klubiem
Starptautiskajos mačos NBA spēlētāji bieži vien izskatās švakāk par Eiropā spēlējošajiem
Atradi vienu džeku, kurš NBA nospēlējis 40 spēles ar 3+3 statistiku

Aha un kā izskatās NBA džeki, kad atbrauc uz EČ? Paskaties uz tādiem Batumiem, Shroderiem, Novickiem, Gazoliem. Nez vai švakāk izceļās. Viņi drīzāk izceļās ar to, ka viņi ir 2x labāki.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-31 17:33, pirms 9 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Takš meistarība nav tā, kas izšķir visu. Protams bez meistarības tur netikt, bet ir jābūt fiziski spēcīgam, lai spētu spēlēt katru otro dienu
Tieši tā
NBA ir uzsvars uz fiziski spēcīgiem basketbolistiem. Eiropā ir citas kvalitātes
Taču savstarpējos mačos Eiropā spēlējošie ir labāki

     [+] [-]

, 2016-03-31 17:38, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Atradi vienu džeku, kurš NBA nospēlējis 40 spēles ar 3+3 statistiku

Aha un kā izskatās NBA džeki, kad atbrauc uz EČ? Paskaties uz tādiem Batumiem, Shroderiem, Novickiem, Gazoliem. Nez vai švakāk izceļās. Viņi drīzāk izceļās ar to, ka viņi ir 2x labāki.
Novickis un Gazols neder tavam piemēram, jo viņi ir zvaigznes
Nav jautājums par to, ka visas lielākās basketbola zvaigznes spēlē NBA
Bet ne visi NBA spēlējošie ir pārāki par Eiropā spēlējošajiem un ne visas NBA komandas uzveiktu labākos Eirolīgas klubus
Par to, vai Šroders ir dikti pārāks par Teodosiču, viennozīmīgu neteiktu

     [+] [-]

, 2016-03-31 18:45, pirms 9 gadiem
Nez... apnikusi šitā salīdzināšanas tēma. Tur nav divu domu, ka NBA ir galvas tiesu pārāka līga.

Retais klubs varētu cīnīties NBA.

Jau cik reizes esmu minējis Eiropas MVP Navarro, kas NBA neko neparādīja un notinās mājās.

Taču savstarpējos mačos Eiropā spēlējošie ir labāki
/i]

Kas tas pa murgu ir?!?!?!

     [+] [-]

, 2016-03-31 18:47, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Novickis un Gazols neder tavam piemēram, jo viņi ir zvaigznes
Nav jautājums par to, ka visas lielākās basketbola zvaigznes spēlē NBA
Bet ne visi NBA spēlējošie ir pārāki par Eiropā spēlējošajiem un ne visas NBA komandas uzveiktu labākos Eirolīgas klubus
Par to, vai Šroders ir dikti pārāks par Teodosiču, viennozīmīgu neteiktu
1vs1 Šroders viennozīmīgi paņemtu un vēl jau Šroderam ir kur augt, labāko basi rādīs pēc 5 gadiem, protams ja traumas nevajās

     [+] [-]

, 2016-03-31 20:18, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Mani fascinē Pops - reti kuram NBA trenerim ir tik laba humora izjūta kā vecajam zēnam. Labs!
Kas attiecas uz tiem rekordiem - marasms! Warriors taču arī šosezon savā laukumā nav zaudējuši nevienu spēli. Ko nozīmē - sākuši sezonu tikai ar uzvarām savā laukumā? Ķipa Warriors mājas uzvaras neskaitās vai arī tās ietilpst kkādā citā mistiskā kategorijā? Nav brīnums, ka Pops tik sarkastiski izteicās par šo "rekordu" kurš ir, maksimums, kafijas tasītes vērts...
No rīta nesapratu par ko borzies. Tagad palasīju NBA.com. SAS ir 38-0 bilance, kas pārspēj 37-0 CHI sezonas sākumu. Toties GSW ir 36-0. Tātad viņi tikai tuvojas abiem, kas priekšā. Gan jau arī tiks tur.

SAS-GSW tak vēl viena spēle iekš SAS, ne? (negribas meklēt) Bet tas gan būtu fenomenāli, ka divas komandas noslēgtu sezonu ar 41-0 bilanci mājās....