Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Štelmahers: "Apturējām bosniešus aizsardzībā, taču devām viņiem otrās iespējas"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Štelmahers: "Apturējām bosniešus aizsardzībā, taču devām viņiem otrās iespējas"
Roberts Štelmahers un Latvijas valstsvienība: 1-1 Sarajevā. Foto: Basket.lv

"Vēlos pateikties visiem komandai – prieks, ka notika abas spēles un varam mājās atvest vienu uzvaru. Nākamajā sabraukumā centīsimies piesaistīt visus pieejamos spēlētājus," pēc otrās spēles Sarajevā teica Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Roberts Štelmahers.

Vedrans Bosničs, Bosnijas valstsvienības galvenais treneris

“Paldies federācijai, faniem un komandas vadībai par atbalstu. Sarajevā aizvadījām divas ļoti labas spēles – īpaši otro. Latvijai ir ļoti labi spēlētāji un komanda, kuru cienu. Kā teica Sulejmanovičs, spēlējām ļoti neatlaidīgi. Aizsardzībā ir mūsu spēles stūrakmens. Darbs un ticība rezultējās mūsu valstij īpašā veikumā – pēc septiņu gadu pārtraukuma spēlēsim finālturnīrā.

Emirs Sulejmanovičs, Bosnijas valstsvienības spēlētājs

“Aizvadīt divas spēles tādā intensitātē nebija viegli. Spēlējām bez skatītājiem, tāpēc vajadzēja atbalstīt vienam otru. Mūsu enerģijas līmenis bija lielisks. Ja notici sev, tu vari izdarīt lielas lietas. Esmu lepns par visiem puišiem – mums ir gados jauna komanda.”

Mareks Mejeris, Latvijas valstsvienības kapteinis

“Smaga, fiziska spēle. Apsveicu Bosnijas izlasi ar panākumu (un kvalificēšanos Eiropas čempionāta finālturnīram). Centāmies atspēlēties, ievērojami samazinājām starpību, taču uzvarai nepietika. Tagad jāskatās nākotnē un jāgatavojas nākamajai spēlei.”

Roberts Štelmahers, Latvijas valstsvienības galvenais treneris

“Viens no zaudējuma iemesliem bija nelabvēlīgā attiecība cīņā par atlēkušajām bumbām. Zinājām, ka Bosnija pret mums spēlēs agresīvāk. Piedzīvojām kāpumus un kritumus, tomēr ļāvām pretiniekiem gūt daudz otrās iespējas punktu. Tā kļuva par vienu no spēles atslēgām.

Cīņa par atlēkušajām bumbām ir visas komandas atbildība – tas nav tikai garo spēlētāju darbs. Pirmajā puslaikā bosnieši izcīnīja 13 bumbas pie mūsu groza. Pēc maniem novērojumiem paši uz nulles nepalikām, taču, protams, varējām to darīt labāk.

Devām pretī fizisku spēli, taču kļūdījāmies vienkāršās situācijās. Aizsardzībā bosniešus apstādinājām – neļāvām viņiem gūt punktus ar pirmajām iespējām. Cita lieta, ka viņi savāca atlēkušās bumbas un uzbruka atkārtoti.

Bosnieši kontrolēja tempu. Uzbrukumā darbojās agresīvi – netikām pie bumbas (un pārķeršanām). No otras puses, mums uzbrukumā bija pietiekami daudz brīvu metienu, situācijas, kad izskrējām trijatā pret diviem aizsargiem.

Pret (saspēles vadītāju Džonu) Robersonu sākumā labi aizsargājāmies – par to liecināja viņa nesagatavotie un neprecīzie metieni. Uzbrukumā centāmies spēlēt caur Atiču. Varējām izvēlēties – iet pa augšu vai apakšu. Vairāk problēmu sagādāja viņa veiksmīgā spēle uzbrukumā.

Jānis Bērziņš un Ingus Jakovičs fiziski bija gatavi spēlēt, taču šoreiz netika rotācijā. Skatoties no turnīra situācijas, būtu labāk, ja viena uzvara divās spēlēs būtu izcīnīta pret Bosniju, taču jāpieņem esošais iznākums.

1 2 49 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 00:53, pirms 4 gadiem
galīgi mīksts

  +4 [+] [-]

, 2020-11-30 00:54, pirms 4 gadiem
Vajag citu galveno treneri un Zoriku vairs izlases tuvumā nelaist! Paldies.

Respekts Laksai!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 00:57, pirms 4 gadiem
Jako te būtu noderējis

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 01:01, pirms 4 gadiem
"Skatoties no turnīra situācijas, būtu labāk, ja apspēlētu Bosniju, taču jāpieņem esošais iznākums.”
Un šito saka LV izlases galvenais treneris,ka būtu bijis labāk,ja mēs uzvarētu Bosniju. Izskatās,ka viņam ir pofig,ka mēs zaudējām.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 01:06, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: "Skatoties no turnīra situācijas, būtu labāk, ja apspēlētu Bosniju, taču jāpieņem esošais iznākums.”
Un šito saka LV izlases galvenais treneris,ka būtu bijis labāk,ja mēs uzvarētu Bosniju. Izskatās,ka viņam ir pofig,ka mēs zaudējām.
Nē, viņš saka, ka būtu labāk, ja būtu uzvarējuši Bosniju, nevis Grieķiju.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-30 01:27, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nē, viņš saka, ka būtu labāk, ja būtu uzvarējuši Bosniju, nevis Grieķiju.
Pareizi, pārlasījos.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 01:41, pirms 4 gadiem
Nekad no šī trenera neesmu dzirdējis - uzņemos pilnu atbildību par zaudējumu.

Salīdzinām ar kādu iedvesmu runaa Bosnijas treneris. Es saprotu, ka viens ir uzvarējis un otrs zaudējis un emocijas ir dažādas. Bet tik klasiskas frāzes, bez jebkādas atbildības uznjemasanaas. Tas ir Roberta Štelmahera stils. Bagijs vismaz shad tad ironiski pateica, ka ir vainigs. Bet nu štelmahers... Zaje bal jau skatīties. Štālberga atradums.

 +12 [+] [-]

, 2020-11-30 01:53, pirms 4 gadiem
Bāc, netika rotācijā. Štelmaher, piedod, Tu nekad netiksi augsta līmeņa treneru rotācijā. Piedod, kā spēlētājs Tu biji labs, bet kā treneris tomēr Tu netiec tajā rotācijā🤦🏻‍♂️🤦🏻 ‍♂️🤦🏻‍♂️

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 01:58, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nekad no šī trenera neesmu dzirdējis - uzņemos pilnu atbildību par zaudējumu.

Salīdzinām ar kādu iedvesmu runaa Bosnijas treneris. Es saprotu, ka viens ir uzvarējis un otrs zaudējis un emocijas ir dažādas. Bet tik klasiskas frāzes, bez jebkādas atbildības uznjemasanaas. Tas ir Roberta Štelmahera stils. Bagijs vismaz shad tad ironiski pateica, ka ir vainigs. Bet nu štelmahers... Zaje bal jau skatīties. Štālberga atradums.
Zinkā, kad man savulaik pieleca Bagija spēlētais basketbols, es skaidri sapratu viņa fišku, ja zaudētajās spēlēs spēlētāji, kuri parasti met ar augstu precizitāti nespēja ne vella iemest pilnīgi brīvus metienus. Tad ko vēl var izdarīt treneris? Šeit šī atruna nestrādā. Tādas vienkārši nav.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 07:31, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nekad no šī trenera neesmu dzirdējis - uzņemos pilnu atbildību par zaudējumu.

Salīdzinām ar kādu iedvesmu runaa Bosnijas treneris. Es saprotu, ka viens ir uzvarējis un otrs zaudējis un emocijas ir dažādas. Bet tik klasiskas frāzes, bez jebkādas atbildības uznjemasanaas. Tas ir Roberta Štelmahera stils. Bagijs vismaz shad tad ironiski pateica, ka ir vainigs. Bet nu štelmahers... Zaje bal jau skatīties. Štālberga atradums.
beidz melot, Bagijs nekad savu vainu zaudējumos neatzina, vienmer citi bija vainīgi, bet tas neattaisno, protams, Štelmahera nekompetenci

  +9 [+] [-]

, 2020-11-30 07:43, pirms 4 gadiem
"Jānis Bērziņš un Ingus Jakovičs fiziski bija gatavi spēlēt, taču šoreiz netika rotācijā"...ģeniāla atbilde Štelmaheram... Abi aizvada savas labākās sezonas karjerā, ir labā formā... J.Bērziņš viens no komandas līderiem Polijas līderos un VTB līgas klubā, Jahovičam pārsteidzoši labs sniegums Itālijā... bet te netiek rotācijā.

 +11 [+] [-]

, 2020-11-30 07:52, pirms 4 gadiem
Paturpinot manu iepriekšējo komentāru...Netiek rotācijā, bet tajā pašā laikā laukumā tiek pārturēts katastrofāli spēlējošais Zoriks (iespējams, kad sakrās pieredzi dienās būs labs spēlētājs, bet tagad reāli profesionāli pašlaik aizvadījis labā līmenī pāris spēles)... plus nozīmīgas lomas komandā spēlē nu dikti blāvi sezonu iesākušais Vītols un Ate... Jahoviča un Bērziņa gadījumā kas vēl ir viņiem jāizdara, lai pie Štelmahera tiktu laukumā??? Mana prognoze ka abi uz nākamo sasaukumu nebrauks

 +11 [+] [-]

, 2020-11-30 08:27, pirms 4 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Vajag citu galveno treneri un Zoriku vairs izlases tuvumā nelaist! Paldies.

Respekts Laksai!
Man arī patīk Kitija! Bračka arī labs!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 09:05, pirms 4 gadiem
Šis vienmēr tāds interesants jautājums, cik liela vaina ir zaudējumos trenerim. Nezinu, man škiet, ka katastrofa no soda metiena līnijas, daudās kļūdas un nespēja savākt rebus saistāma ar koncentrācijas trūkumu. Kurš vainīgs, ka spēlētāji nav gatavi spēlei? Treneris? Varbūt. Bet paši spēlētāji? Viņi taču ir profesionāļi un saprot konkrētās spēles nozīm, ne? Basketbols taktiskā arsenāla ziņā nav nekāda raķešu zinātne. Štelmaheram tik daudzus gadus pavadījušam profesionālajā basketbolā tā kā būtu labi jāizprot kas konkrētajā brīdī notiek laikumā un kas būtu darāms, lai kaut ko manītu. Neprot izstāsīt, tā lai spēlētāji saprot, nav vajadzīgā respekta no spelētāju puses? Neadekvāta spēlētāju rotācija? Jā, viss var būt.

  +7 [+] [-]

, 2020-11-30 09:08, pirms 4 gadiem
Zema līmeņa speciālists, bet neskatoties uz to labā ziņa ir tā, ka mums vēl ir labas izredzes tikt uz EČ... tikai nezinu vai ar Štelmaheru mums tur būtu ko darīt

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 09:11, pirms 4 gadiem
Trešās ceturtdaļas vidū aizgāju gulēt. Nervi neturēja. Man šī komanda atgādināja no nespējnieku patversmes nejauši savāktus distrofiķus , nevis jaunus, spēka pilnus jaunus čaļus, kuru trenējas katru dienu.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-30 09:18, pirms 4 gadiem
Mums divi extra treneri: viens vektors , otrs rotators.

  +8 [+] [-]

, 2020-11-30 09:21, pirms 4 gadiem
Neviens nevar, negrib saprast, ka Latvijai nav vidusslāņa basketbolisti. Ja mēs novācam visus labākos, rezultāts neizpaliks. Bet ja rodas šāds scenārijs, ka dūži nespēlē - viss, beigta balle! Piemēram, leišiem (ne slavēju, jo arī pagrūda) visi, kuri spēlē ārzemēs - spēlē 1 vijoli savās komandās. Mums, tas pats jakovic, bērziņš, freimis- nu bl##, spēlē labos klubos, viņiem klubā uzticas, nafig štelmis nedo iespēju?!? Kas tas tāda zoriks, ka var iet trīs uzbrukumus pēc kārtas, uzpuļīt troiku un štelmis neko pat nrsaka, aplaudē un rāda, lai skrien dīfensā!!
Sorry, bet te arī parādās mūsu varēšana un līmenis.

  +8 [+] [-]

, 2020-11-30 09:30, pirms 4 gadiem
Kādēļ tik maz spēlēja Laksa, kurš pret grieķiem meta 100%?
Nedeva iespēju arī ne Bērziņam, ne Jakovičam, bet milzīga uzticība Zorikam, kurš tik pārsteidzīgi steidzas un tik met garām un Vītolam??
Kādreiz gribētu dzirdēt arī no mūsu žurnālistiem tiešus, asus jautājumus?
Spēlētāji? Ja neviens nedabūja 5 piezīmes, tad tas liecina, ka cīnījās pārāk jēli. Soda metieni- katastrofa! Būtu tie precīzi- ar to vien pietiktu uzvarai! Atlecošās bumbas, kļūdas piespēlēs, kaut kādi dullie metieni. . .
Nebija pelnījuši uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 09:31, pirms 4 gadiem
Ps Robis pieviļ kā taktiķis. Pat tāda BiH var izspēlēt uz salīdzinoši brīvu metienu - ja nu radīsies iespēja tikt uz čempi un tiek Euroleague, nba čaļi - vajag trenera maiņu. Nevar robis dabūt autoritāti. Un skillsets nevelk!

 +12 [+] [-]

, 2020-11-30 09:37, pirms 4 gadiem
Runchis pilnīga taisnība
Zoriks, Ate, Vītols- nu šos kadrus bija jāmaina, lai salauztu spēli
Kaspars Bērzińš- garākais spēlētājs no visa sastāva- netiek pat pieteikumā, atlēkušās zaudējam katastrofāli
J.Bērzińš, Jakovičs- klubos patreiz rāda labu spēli, izlasē laukumā netiek
Tā vietā spēlē kautkādi zoriki , ates, kuri pat no groza apakšas nevar iemest, trijnieki zorikam 1/7
Ārprāts. Vai ir vēl kāds treneris, kurš to klaunu nebūtu nomainījis????
Un tagad gudri runā, ka Bonis un Jako netiek rotäcijā
Netiek, jo tur tak klauns zorixxx priekšā

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 10:08, pirms 4 gadiem
Nākamajā sabraukumā Zoriku atkal pamatā un varesim atkal izlaist lielo turnīru!

  +6 [+] [-]

, 2020-11-30 10:16, pirms 4 gadiem
Njā, Zoriks, Ate un Vītols - zems līmenis. Nu priekš LBL jau laikam labs, bet ne jau priekš izlases. Es šos vispār laukumā gandrīz nelaistu.
Bērziņš un Jakovičš netiek rotācijā? Tas ir joks? Vai ņirgāšanās par izlasi?
Jau iepriekš Štelmaheram ir bijušas problēmas sajēgt kas jālaiž laukumā, kas labam trennerim būtu neiespējami. Nu ja viņš nesaprot, nu lai kāds trennera palīgs to dara. Ārprāaaaaats! Jau otro reizi nespēj pieņemt adekvātu, drosmīgu lēmumu! Iepriekš nelaida Žagaru, tagad šos divus. Un bez normāla pamatojuma. Neatkarīgi no pēdējās spēles iznākuma, šim trennerim ir jāatkāpjās un jāturās pa gabalu no izlases.

  +8 [+] [-]

, 2020-11-30 10:44, pirms 4 gadiem
Jānis Bērziņš un Ingus Jakovičs fiziski bija gatavi spēlēt, taču šoreiz netika rotācijā.
Tukši, neko neizsakoši vārdi, kas liecina par Štelmahera kā trenera kvalifikāciju. No šī vīra, kā trenera neko nesagaidīsim. Diemžēl.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 10:53, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Jānis Bērziņš un Ingus Jakovičs fiziski bija gatavi spēlēt, taču šoreiz netika rotācijā.
Tukši, neko neizsakoši vārdi, kas liecina par Štelmahera kā trenera kvalifikāciju. No šī vīra, kā trenera neko nesagaidīsim. Diemžēl.
Tā tiešām izskatās.

  +7 [+] [-]

, 2020-11-30 10:57, pirms 4 gadiem
Ja būtu rezultāts, t.i. Uzvara, varbūt šie jautājumi tagad tik asi neuzpeldētu
Bet tagad Štelmaheram būtu jäatbild, kāpēc tika norakta otra spēle pret Bosniju?
Kāpēc tika jau sākotnēji laists laukumä tas nespējnieks Zoriks, kurš izgāzās jau pirmajā spēlē???
Redzot, ka vińš šādā līmenī norok komandu, kāpēc spēles gaitā vińš netika nomainīts, lai redzêtu, ko spēj komandai iedot Jakovičs vai J.Bērzińš? Tad arī būtu pilna aina par katra spēlētāja varējumu izlases kontekstā!
Patreiz ir tikai zaudējums, kurš rezultējies no Štelmja subjektīvā lēmuma turpināt izmantot spēlētājus, kuriem vai nu pietrūkst meistarības, vai nav īstā diena, vai olas kājstarpē maisa. Diemžēl!
Jā - tie bija Zoriks, Ate, Vītols. Arī Lomažs, manuprāt, varēja tikt vairāk pamainīts
Kāpēc šāds Štelmahera lēmums- to tā arī nesadzirdējām. Vai arī neviens vińam konkrēti nav uzprasījis

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 11:02, pirms 4 gadiem
Labi, veči, aizmirstam šito vakardienas spēli. Tur bija viss kaut kas, kas salikās kopā un veidoja rezultātu. Piekrītu, ka Zoriks īsti vēl nav gatavs šādam līmenim, bet potenciāls čalim noteikti ir. Laukumu viņš redz labāk par Ati, kas ceturtajā ceturtdaļā, kad vilkām klāt, nespēj ieraudzīt brīvu Lomažu uz 3p līnijas, kas lūdzoši gaida piespēli, bet pats tajā pašā laikā bezcerīgi laužas uz grozu. Nepiekrītu, ka spelētāji nebija koncentrējušies spēlei. Viss bija labi, bet neviens no tiem, kas bija laukumā nav līderis savā klubā, vismaz nav līderis spēcīgā klubā. Te arī redzējām, ka no šī otrā ešalona nebija neviena, kas spētu uzņemties līdera lomu, kas spētu lauzt spēli. Ja nu vienīgi Lomažam tas ir pa spēkam, bet izskatās, ka pēc pārciestā vīrusa viņš nav labākā formā.
Labā ziņa - lai tiktu uz finālturnīru, iespējams, pietiks ar jebkuru uzvaru pār bulgāriem. Jo tajā gadījumā Bulgārijai būs obligāti jāvinnē arī Bosnija. +7 pret bulgāriem noņems visus jautājumus pirms pēdejās kārtas. Tas mūsu izlasei jebkurā sastāvā ir pa spēkam, bet ticu, ka savāksim maksimāli labāko sastāvu no februārī pieejamā. Un tas viss pateicoties uzvarai pār Grieķiju. Tā ka paldies puišiem arī par šo te vienu uzvaru šajā sabraukumā.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 11:16, pirms 4 gadiem
beiziiters rakstīja: Ja būtu rezultāts, t.i. Uzvara, varbūt šie jautājumi tagad tik asi neuzpeldētu
Bet tagad Štelmaheram būtu jäatbild, kāpēc tika norakta otra spēle pret Bosniju?
Kāpēc tika jau sākotnēji laists laukumä tas nespējnieks Zoriks, kurš izgāzās jau pirmajā spēlē???
Redzot, ka vińš šādā līmenī norok komandu, kāpēc spēles gaitā vińš netika nomainīts, lai redzêtu, ko spēj komandai iedot Jakovičs vai J.Bērzińš? Tad arī būtu pilna aina par katra spēlētāja varējumu izlases kontekstā!
Patreiz ir tikai zaudējums, kurš rezultējies no Štelmja subjektīvā lēmuma turpināt izmantot spēlētājus, kuriem vai nu pietrūkst meistarības, vai nav īstā diena, vai olas kājstarpē maisa. Diemžēl!
Jā - tie bija Zoriks, Ate, Vītols. Arī Lomažs, manuprāt, varēja tikt vairāk pamainīts
Kāpēc šāds Štelmahera lēmums- to tā arī nesadzirdējām. Vai arī neviens vińam konkrēti nav uzprasījis
Zoriks slikti meta tālmetienus (1/7), bet labi vadīja saspēli un atdeva 5 piespēles. +/- koeficients viņam -2. Atem tas bija -11, spēlējot 12 minūtes. (Vissliktākais +/- koeficients bija Čavaram -16 septiņarpus minūtēs.) Vītols nospēlēja tikai sešarpus minūtes. Lomažs vakar bija rezultatīvākais ar 19 punktiem.

  +6 [+] [-]

, 2020-11-30 11:32, pirms 4 gadiem
Vai kāds Štelmaheram uzdos šos jautājumus kas te parādās?
Mūsu žurnālistiem ir briesmīgs respekts pret autoritatēm, it tā viņi būtu kādi Dievi?
Tas ir ne tikai par konkrēto spēli un ne tikai par basketbolu. . .Kāpēc tas spēlētājs ir izlasē, kāpēc cits ne sliktāks, pat labāks nav paņemts, kāpēc viens sēž visu laiku rezervē, kāpēc meitene gandrīz katrā spēlē laukumā lamājas(tas par tenisu). . . .
Sportisti ir tādi paši cilvēki kā visi, tikai publiskas personas. . . .

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 11:56, pirms 4 gadiem
Joprojām nesaprotu, kāpēc Bagijs aizgāja. Nu zaudēja galotnē nākamajiem čempioniem, kuri citiem brauca pāri ar ceļa rulli, nu so what.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 11:59, pirms 4 gadiem
Bet nu jebkurā gadījumā situācija daudz labvēlīgāka, nekā pirms šī sabraukuma. Tā viena uzvara ļoti noderēs.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 12:23, pirms 4 gadiem
Jāmaina vektors !

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 12:25, pirms 4 gadiem
Daži jau te minēja, ka ja būtu 2/4 beigās iekrituši brīvie truļi, viss savādāk aizietu. Nevar noliegt, ka bosniešiem īstajos brīžos labi sakrita. Par Jakoviču un Bērziņu neliels pārsteigums tiešām.. Daudzi te lamā Zoriku, bet to saspēli jau viņš vadīja un arī piespēles atdod jēdzīgas, varēja manīt, ka pirmās spēles izlasē un uzreiz startā, klubā un parastā spēlē drošvien pusi no brīvi netrāpītajiem būtu iemetis. Trenerim tik varbūt gan, drusku izmēģināt vajadzēja Jakoviču. A sērija tomēr nav nekāds zemais līmenis. Bet, diezvai treneris īsti vainīgs, ka daudzus brīvos nesameta, sodiņus nesamet un nesavāc atlēkušās. Nekas jau arī uzvarot, diezvai būtu mainījies, jo bulgāri jāuzvar tāpat. Cerams, ka februārī būs vismaz visi šie paši.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 13:25, pirms 4 gadiem
Štelmahera vieta izlases treneru korpusā saucas “mūžīgais asistents”

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 14:06, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Štelmahera vieta izlases treneru korpusā saucas “mūžīgais asistents”
Cik tad ilgi viņš darbojas kā treneris? Protams, ir jau treneri, kam uzreiz širmis atverās. Es, saprotams, negribu Štelmi baigi aizstāvēt, bet lielāko ties ir daudz pudu sāls jāapēd, lai taptu par lielu treneri. Viņa gadījumā es svītru vēl nevilktu. Un kuri mums ir tie lielie treneri? Visus tur mākam kritizēt, ieskaitot Bagatski, bet, kā velamies norādīt, kuru no latviešu treneriem likt par izlases galveno, tā uzreiz sākas problēmas. Cits mūsejais to speli vadītu citādi, bet vai ar šiem džekiem laukumā vakar būtu cits rezultāts? Iedod, protams, izlases starta pieciniekā Porziņģi, Dāvi, Rodionu, Strēlnieku un Timmu, tad mierīgi varētu izlasi trenēt jebkurš no Lat-Est līgas galveniem un ka jau būtu arī kāds sakarīgs rezultāts. Bet šajā situācijā? Ja latviešu treneri neapmierina, nu tad atveram maciņu un maksājam superstāram no ārzemēm. Bet vai šis super speciālists ar lielo naudu vakar būtu uzvarējis?
1 2 49 komentāri