Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2945, Did:0, useCase: 3

Bertānam 0/6 tālmetienos, "Wizards" pieveic čempionvienību "Lakers"

Artūrs Šāblis
Artūrs Šāblis

Bertānam 0/6 tālmetienos, "Wizards" pieveic čempionvienību "Lakers"
Dāvis Bertāns pret Losandželosas "Lakers". Foto: Getty Images/AFP/Scanpix

Dāvja Bertāna pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Vašingtonas "Wizards" ar 116:107 pieveica līgas čempionvienību Losandželosas "Lakers". Bertāns nerealizēja nevienu no izpildītajiem metieniem, bet Rasels Vestbruks izcēlās ar triple-double.

Dāvis Bertāns laukumā pavadīja 24 minūtes, kurās palika bez punktiem, nerealizējot nevienu no sešiem izpildītajiem tālmetieniem, izcīnīja divas atlēkušās bumbas, reizi rezultatīvi piespēlēja, pārtvēra vienu bumbu, nopelnīja divas personīgās piezīmes un sakrāja +/- rādītāju plus trīs. Šī bija līdz šim vienīgā spēle sezonā, kurā Dāvis Bertāns palicis sausā.

"Latvijas lāzers" aprīlī sagaidījis ģimenes pieaugumu un pēc ne pārāk veiksmīgā marta aizvadījis labāko mēnesi šosezon. 12 nospēlētās spēlēs laukumā pavadītas vidēji 25,9 minūtes, kurās gūti vidēji 13 punkti un ar 44,8% precizitāti realizēti 3,6 tālmetieni mačā, bet pirms blāvā šodienas mača statistika bija vēl labāka. Kopumā šosezon Bertāns no tālienes uzbrūk ar 40,7% precizitāti, iemet vidēji trīs trejačus spēlē un gūst 11,6 punktus.

Vašingtonas "Wizards" šis mēnesis iesākās ar trim zaudējumiem pēc kārtas, taču turpinājums izvērtās īpaši veiksmīgs - izcīnītas arī astoņas uzvaras pēc kārtas, bet 11 maču nogrieznī pat desmit panākumi. Šāda uzvaru sērija ir komandas garākā 20 sezonu laikā, turklāt tā ļāvusi vienībai atkal cerēt uz iekļūšanu izslēgšanās spēlēs. Fantastiskais mēnesis, kurā kopumā bilance 11-5, ļāvis Austrumu konferences kopvērtējumā pakāpties uz desmito vietu, kas dod vietu pārspēlēs par iekļūšanu izslēgšanās turnīrā.

Dāvis Bertāns nerealizēja pirmos divus izpildītos tālmetienus, taču pirmajā puslaikā neviena no vienībām vērā ņemamu pārsvaru sakrāt nespēja, kaut gan spēles noteikumus lielākoties diktēja "Lakers", jo lielāko daļu no pimajām 24 minūtēm bija vadībā ar pārsvaru, kas ne reizi nepārsniedza plus seši, tomēr pārtraukumā ar plus seši devās "Wizards". Kārtējo reizi ceļu uz triple-double jau pirmajā puslaikā bruģēja Vestbruks, kuram 9+7+5, bet Bredlijs Bīls atzīmējās ar 15 punktiem.

Arī otrā puslaika sākums izvērtās visai saspringts, nevienai no komandām neļaujot pretiniekiem pārņemt iniciatīvu, tomēr veiksmīgāk spēlēja ASV galvaspilsētas komanda, kas pirmo reizi sasniedza arī divciparu pārsvaru. Rūjienietis turpināja uzbrukt no tālienes, taču arī četri mēģinājumi otrajā puslaikā bija neveiksmīgi, tādēļ Bertāns spēli noslēdza bez gūtiem punktiem. Tas gan netraucēja Vašingtonas "Wizards" pārspēt NBA čempioni Losandželosas "Lakers" ar rezultātu 116:107.

"Wizards" labā pie sava sezonas 30. triple-double tika Rasesls Vestbruks, kuram 18 punkti (1p. 3/4, 2p. 6/13, 3p. 1/3), tikpat atlēkušās bumbas un 14 rezultatīvas piespēles, bet līgas rezultatīvākā spēlētāja godu atguvušais Bredlijs Bīls pievienoja 27 punktus (1p. 2/2, 2p. 8/13, 3p. 3/5). "Lakers" rindās ar 26 punktiem (1p. 4/6, 2p. 8/15, 3p. 2/5) un diviem bloķētiem metieniem izcēlās Entonijs Deiviss, kamēr double-double savāca Andrē Dramonds, kuram 17 punkti (1p. 1/4, 2p. 8/12) un 11 atlēkušās bumbas, no kurām četras uzbrukumā. Nākamais mačs "Wizards" paredzēts 1. maijā viesos pie Klīvlendas "Cavaliers".


NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Nets*42-2067.7%1.Jazz*44-1772.1%
2.76ers*41-2166.1%2.Suns43-1870.4%
3.Bucks38-2362.3%3.Clippers43-2068.2%
4.Knicks35-2855.6%4.Nuggets40-2165.6%
5.Hawks34-2954.0%5.Lakers36-2658.1%
6.Celtics33-3052.4%6.Mavericks34-2755.7%
7.Heat32-3051.6%7.Trail Blazers33-2854.1%
8.Hornets30-3248.4%8.Grizzlies31-2951.7%
9.Pacers29-3247.5%9.Spurs31-2951.6%
10.Wizards28-3445.2%10.Warriors31-3150.0%
11.Bulls26-3641.9%11.Pelicans27-3444.3%
12Raptors26-3641.9%12.Kings25-3641.0%
13.Cavaliers21-4133.9%13.Thunder21-4133.9%
14.Magic19-4330.6%14.Timberwolves19-4430.2%
15.Pistons19-4330.6%15.Rockets15-4724.2%

* - nodrošināta vieta izslēgšanas turnīrā

Izmantotie resursi:
https://www.nba.com/
https://www.espn.com/nba/standings

  -1 [+] [-]

, 2021-04-29 05:20, pirms 4 gadiem
Lāzerim baterejas nosēdušās.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-29 05:53, pirms 4 gadiem
Tā gadās. Būs cita diena. Prieks, ka komandai uzvaras krājas, un play-in pozīcijas nostiprinās.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-29 06:00, pirms 4 gadiem
Nu Bērča, labi ka komandas biedri izvilka šo maču

  -3 [+] [-]

, 2021-04-29 07:02, pirms 4 gadiem
Lāzera stars atregulējies, galvińa ar spirtu jānotīra un būs ok
Wesrbruks monstrs

  +3 [+] [-]

, 2021-04-29 07:27, pirms 4 gadiem
Man gan liekas ka tas vienpusīgums Bertānu ļoti sāk degradēt! Bet agrāk viņš taču spēlēja arī citādāk!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-29 07:33, pirms 4 gadiem
Piekrītu
Tikai un vienīgi ganības uz 3 punktu līnijas
Tāpēc arī rebounds tik maz
Ar tādu spēles laiku un auguma parametriem būtu jābūt stipri vairāk
Slēpts komentārs: janx13

     [+] [-]

, 2021-04-29 08:00, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Nez algu ar maksā par tik sūdīgi padarītu darbu, 0 punkti?
kārtējais tipiskais latvietis. ko var piesieties tam, cik viņš saņem? Tu viņam maksā? dari savu darbu (ja tev tāds vispar ir) un priecājies par to, ka mūsējie ir spēlē NBA. katram gadās sūdīgas dienas.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-29 08:26, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Lāzera stars atregulējies, galvińa ar spirtu jānotīra un būs ok
Wesrbruks monstrs
Ir vajadzīga kalibrēšana,savādāk tīri kaut vai ar putna pienu,nepalīdzēs...

  -1 [+] [-]

, 2021-04-29 08:53, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Man gan liekas ka tas vienpusīgums Bertānu ļoti sāk degradēt! Bet agrāk viņš taču spēlēja arī citādāk!
Tā ir. Bet NBA līmenī sēlējot, tas ir vienīgais, ko viņš var darīt. Šaurs lomas spēlētājs. Spēlētu LBL, būtu citādi. Un, ja jau ir regulārajā rotācijā, tad jau savu darbiņu kopumā padara. Pa retam gan ir uzkrītošas sitācijas, kad pats varētu mest no vidējas distences, bet labāk izvēlas atmest.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-29 09:02, pirms 4 gadiem
kiegeli tik daudz ka maju vares uzbuvet

  -4 [+] [-]

, 2021-04-29 10:08, pirms 4 gadiem
Tāds ir mūsdienu basketbols, ātrs , fiziski spēcīgi veči, bet ar precizitāti visādi iet. . .
Tomēr jāatceras aizgājušie laiki, kad labs snaiperis , teiksim no 10 metieniem retu reizi kļūdījās. . .

  +2 [+] [-]

, 2021-04-29 12:02, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Tāds ir mūsdienu basketbols, ātrs , fiziski spēcīgi veči, bet ar precizitāti visādi iet. . .
Tomēr jāatceras aizgājušie laiki, kad labs snaiperis , teiksim no 10 metieniem retu reizi kļūdījās. . .
ko tu tur murgo vecpapinj? tavaa padomijaa snaiperi ar 90% meta?

     [+] [-]

, 2021-04-29 12:13, pirms 4 gadiem
Kur highlight video?!?!

     [+] [-]

, 2021-04-29 12:30, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: kiegeli tik daudz ka maju vares uzbuvet
priecajies varbut bus tev beidzot kur dzivot un varesi pamest uzcelto kartona kasti zem dienvidnieka

  -3 [+] [-]

, 2021-04-29 12:50, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ko tu tur murgo vecpapinj? tavaa padomijaa snaiperi ar 90% meta?
Nu ar 80% vismaz, ja neko nezini, tad labāk paklusē!

  -4 [+] [-]

, 2021-04-29 12:54, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ko tu tur murgo vecpapinj? tavaa padomijaa snaiperi ar 90% meta?
Varētu tev nosaukt veselu rindu slavenus basketbolistus, arī Latvijā, kuri ļoti reti meta garām.
Jā temps bija lēnāks, aizsardzība ne tik fiziska, pat parupja, spēlētāji jau maz kas bija virs 2 metriem. Tagad jūsmo par dankiem ko 2metrīgs vecis ieliek? Smieklīgi!!!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-29 13:48, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Varētu tev nosaukt veselu rindu slavenus basketbolistus, arī Latvijā, kuri ļoti reti meta garām.
Jā temps bija lēnāks, aizsardzība ne tik fiziska, pat parupja, spēlētāji jau maz kas bija virs 2 metriem. Tagad jūsmo par dankiem ko 2metrīgs vecis ieliek? Smieklīgi!!!
Te ir tāds džeks ar niku NAMEJS, domāju, ka jūs būtu labi čomi. Abi ar putniem un bez mazākās sajēgas par ko runā

     [+] [-]

, 2021-04-29 13:55, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Te ir tāds džeks ar niku NAMEJS, domāju, ka jūs būtu labi čomi. Abi ar putniem un bez mazākās sajēgas par ko runā
Njā... 80% džeku būtu cieņā. Kaut vai skrietu 70% lēnāk.

     [+] [-]

, 2021-04-29 14:27, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Nu ar 80% vismaz, ja neko nezini, tad labāk paklusē!
iedod piemeru, varesim parbaudit

  +1 [+] [-]

, 2021-04-29 16:35, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Te ir tāds džeks ar niku NAMEJS, domāju, ka jūs būtu labi čomi. Abi ar putniem un bez mazākās sajēgas par ko runā
nu ja tu jau mums pasaules gudrais un specialists ar ipasham spejam

     [+] [-]

, 2021-04-29 17:53, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Varētu tev nosaukt veselu rindu slavenus basketbolistus, arī Latvijā, kuri ļoti reti meta garām.
Jā temps bija lēnāks, aizsardzība ne tik fiziska, pat parupja, spēlētāji jau maz kas bija virs 2 metriem. Tagad jūsmo par dankiem ko 2metrīgs vecis ieliek? Smieklīgi!!!
Pasaules labākajā līgā rekords ir ap 45% karjerā... https://www.basketball-reference.co...

     [+] [-]

, 2021-04-29 17:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pasaules labākajā līgā rekords ir ap 45% karjerā... https://www.basketball-reference.com/leaders/fg3_pct_career.html
Es tapāt kā daudzi Kerra rekordu neatzīstu tomēr.

     [+] [-]

, 2021-04-29 18:07, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Es tapāt kā daudzi Kerra rekordu neatzīstu tomēr.
Nu neatzīsti Kerru. Te vairāk doma par to ka NBA, kura tā kā skaitās pasaules labakā līga nevienam karjeras garumā nav bijusi kaut 50% precizitāte trīspunktniekus. A te stāsta, ka redz vecos laikos PSRS ar 80% žarīja.

     [+] [-]

, 2021-04-29 18:17, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu neatzīsti Kerru. Te vairāk doma par to ka NBA, kura tā kā skaitās pasaules labakā līga nevienam karjeras garumā nav bijusi kaut 50% precizitāte trīspunktniekus. A te stāsta, ka redz vecos laikos PSRS ar 80% žarīja.
Protams, nezinu ko tas vecis tur murgo

     [+] [-]

, 2021-04-29 19:02, pirms 4 gadiem
Ko te diskutét ar załknãbjiem, kuri neko nezin par basketbola, vismaz Latvijas vésturi.No ne tik seniem laikiem minéśu tikai Valdi ValterI, Gundaru Vétru, par vél senãkiem laikiem jau te gandrîz visiem tumśa bilde.
Bet varbût kãds arî atcerésies- Cezars Ozers, Juris Kalniñś, Gunãrs Siliñś un beidzot Valdis Muižnieks, Maigonis Valdmanis, Raimonds Karnîtis.
Jã, tas bija cits, kombinacionãls basketbols, izspéléja brîvam un tad tieśãm reti neiemeta.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-29 21:07, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ko te diskutét ar załknãbjiem, kuri neko nezin par basketbola, vismaz Latvijas vésturi.No ne tik seniem laikiem minéśu tikai Valdi ValterI, Gundaru Vétru, par vél senãkiem laikiem jau te gandrîz visiem tumśa bilde.
Bet varbût kãds arî atcerésies- Cezars Ozers, Juris Kalniñś, Gunãrs Siliñś un beidzot Valdis Muižnieks, Maigonis Valdmanis, Raimonds Karnîtis.
Jã, tas bija cits, kombinacionãls basketbols, izspéléja brîvam un tad tieśãm reti neiemeta.
Tu esi garigi slims? Ja jaa, tad zinasu, ka nevajag smieties par tevi Nosauc vel 30o gadu basketbolistus, laikam visus dzive redzeji. Pat 3pt linijas nebija, un sorry, bet tie dzeki musdienu basi pat 1pt neimestu, biskin mainijies viss. No nesenakiem laikiem VV likt pie snaipieriem Vins pat sodus 70% apm tik meta, Vetra bija labs snaiperis 40+% meta trojkas.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-29 21:08, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ko te diskutét ar załknãbjiem, kuri neko nezin par basketbola, vismaz Latvijas vésturi.No ne tik seniem laikiem minéśu tikai Valdi ValterI, Gundaru Vétru, par vél senãkiem laikiem jau te gandrîz visiem tumśa bilde.
Bet varbût kãds arî atcerésies- Cezars Ozers, Juris Kalniñś, Gunãrs Siliñś un beidzot Valdis Muižnieks, Maigonis Valdmanis, Raimonds Karnîtis.
Jã, tas bija cits, kombinacionãls basketbols, izspéléja brîvam un tad tieśãm reti neiemeta.
"Bet varbut kads ari atceresies" Jaa te daudz 100 gadnieki komentaros.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-29 22:15, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ko te diskutét ar załknãbjiem, kuri neko nezin par basketbola, vismaz Latvijas vésturi.No ne tik seniem laikiem minéśu tikai Valdi ValterI, Gundaru Vétru, par vél senãkiem laikiem jau te gandrîz visiem tumśa bilde.
Bet varbût kãds arî atcerésies- Cezars Ozers, Juris Kalniñś, Gunãrs Siliñś un beidzot Valdis Muižnieks, Maigonis Valdmanis, Raimonds Karnîtis.
Jã, tas bija cits, kombinacionãls basketbols, izspéléja brîvam un tad tieśãm reti neiemeta.
Ha ha... Derums no krūmiem izlīdis. Precīzi nepateikšu, bet viens džeks iet uz 100/50/50 sezonu. Nesen bija raksts, bet kaut kādi PSRS mudaki metuši 80% 3pt. Nu jebal vnk...

     [+] [-]

, 2021-04-29 22:19, pirms 4 gadiem
Labs % karjerā ir Korveram. Vai viņš pats sev izkārto metienus, vai tomēr saspēles rezultātā dabū brīvu metienu? Un izrādās, ka krievi spēlēja labāk...

     [+] [-]

, 2021-04-29 22:48, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ko te diskutét ar załknãbjiem, kuri neko nezin par basketbola, vismaz Latvijas vésturi.No ne tik seniem laikiem minéśu tikai Valdi ValterI, Gundaru Vétru, par vél senãkiem laikiem jau te gandrîz visiem tumśa bilde.
Bet varbût kãds arî atcerésies- Cezars Ozers, Juris Kalniñś, Gunãrs Siliñś un beidzot Valdis Muižnieks, Maigonis Valdmanis, Raimonds Karnîtis.
Jã, tas bija cits, kombinacionãls basketbols, izspéléja brîvam un tad tieśãm reti neiemeta.
Visi tevis nosauktie ir dzirdēti. Pirmkārt, ja visi mestu ar tādu statistiku kā tu stāsti, tad pasaules rekordu grāmatas būtu pilnas ar latviešu vai vismaz PSRS basketbolistu uzvārdiem un sasniegumiem. Otrkārt, arī NBA tad spēlēja lēnāk, prātīgāk, taču kaut kā tur neviens nemeta ar 80% trīņus. Ja jau PSRS/letiņi bija tik vareni - kāpēc viņi nav vienīgie medaļņieki visos pč un OS tajos laikos? Treškārt, lai arī tev nav taisnība un tu stāsti pasakas, pat ja iedomājamies, ka tev ir taisnība - tu salīdzini 2 dažādus laikmetus. Ja tagad snaiperis spēlē var izmest 10 trīņus un tas liksies nekas īpašs, tad tad 3-4 trīņi vienam čalim spēlē jau bija daudz. Turklāt, pats izcel - lēnāka spēle, sagatavotāki metieni. Tiešam domā, ja tas pats Dāvis varētu 2-3 sekundes sagatavot katru metienu, nevis mest catch & shoot (turklāt, šobrīd 3p līnija ir arī tālāk kā senāk) viņam nebūtu vēl augstāka statistika, kā, piemēram, pagājušajā sezonā? Patriotam būt ir labi, aizstāvēt savējos ir labi, neaizmirst pagātni arī. Bet nevajag jukt prātā un izdomāt faktus, kuru nav. Turklāt, kāds sakars, piemēram, Valdmanim ar diskusiju par 3 punktu metieniem? Viņa laikmetā tādu vispār nebija.

     [+] [-]

, 2021-04-30 09:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Visi tevis nosauktie ir dzirdēti. Pirmkārt, ja visi mestu ar tādu statistiku kā tu stāsti, tad pasaules rekordu grāmatas būtu pilnas ar latviešu vai vismaz PSRS basketbolistu uzvārdiem un sasniegumiem. Otrkārt, arī NBA tad spēlēja lēnāk, prātīgāk, taču kaut kā tur neviens nemeta ar 80% trīņus. Ja jau PSRS/letiņi bija tik vareni - kāpēc viņi nav vienīgie medaļņieki visos pč un OS tajos laikos? Treškārt, lai arī tev nav taisnība un tu stāsti pasakas, pat ja iedomājamies, ka tev ir taisnība - tu salīdzini 2 dažādus laikmetus. Ja tagad snaiperis spēlē var izmest 10 trīņus un tas liksies nekas īpašs, tad tad 3-4 trīņi vienam čalim spēlē jau bija daudz. Turklāt, pats izcel - lēnāka spēle, sagatavotāki metieni. Tiešam domā, ja tas pats Dāvis varētu 2-3 sekundes sagatavot katru metienu, nevis mest catch & shoot (turklāt, šobrīd 3p līnija ir arī tālāk kā senāk) viņam nebūtu vēl augstāka statistika, kā, piemēram, pagājušajā sezonā? Patriotam būt ir labi, aizstāvēt savējos ir labi, neaizmirst pagātni arī. Bet nevajag jukt prātā un izdomāt faktus, kuru nav. Turklāt, kāds sakars, piemēram, Valdmanim ar diskusiju par 3 punktu metieniem? Viņa laikmetā tādu vispār nebija.
Jā, toreiz bija cits stils, ne tā kā tagad skrien un met, bieži nepaiet ne 10 sekundes. Bet tas ir gaumes jautājums, pat ja salīdzina NBA un Eiropu. Daudziem, tajā skaitā pašiem basketbolistiem, Eiropas patīk labāk, tas ir interesantāks , kombicionalāks. NBA daudzi melnie ņem ar atlētismu!
Bet tālajos impērijas gados daudzi latvieši bija pasaules klase, ne visi pat tika PSRS izlasē. Valdis Valters tika atzīts par Eiropas labāko basketbolistu, tas tomēr ir rādītājs. Vētra tika NBA. Vēl agrāk, kad Gunārs Siliņš, kad pārstāvēja Maskavas CSKA arī tika atzīts par labāko Eiropā. Toreiz 3 punktnieki kā tādi nebija, bet pustālos, tālos lādēja ar apbrīnojamu precizitāti, ja tika pie brīva, izkombinēta metiena pat ļoti reti aizmeta garām!