Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" beidzot uzvar

Andrejs Siliņš

"Lakers" beidzot uzvar
Kobe Braients pret Radža Belu
Foto: AFP/Scanpix

Pirmo uzvaru šajā sezonā Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) agrā trešdienas rītā izcīnīja Losandželosas "Lakers", kas pēc diviem zaudējumiem ar rezultātu 96:71 apspēlēja Jūtas "Jazz",sagādājot tai neveiksmi sezonas pirmajā spēlē.

"Lakers" pilnībā kontrolēja notikumus laukumā otrajā un trešajā ceturtdaļā, ieliekot pamatus drošai uzvarai. Neviens no "Jazz" starta piecinieka vīriem nespēja gūt pat desmit punktus, kamēr "Lakers" rindās uzdevumu augstumos bija abi komandas līderi Kobe Braients un Pau Gazols. Kobe iemeta 26 punktus, izcīnīja astoņas bumbas un atdeva piecas piespēles, bet spāņu centram Gazolam 22 punkti, deviņas atlēkušās bumbas un pieci bloķēti metieni.

Šī bija "Lakers" trešā spēle trijās dienās un pēc divām neveiksmēm beidzot izcīnīta uzvara. Mājas spēļu sērija turpināsies pēc vienas dienas atpūtas, kad Losandželosā viesosies Ņujorkas "Knicks", bet Vecgada vakarā jāuzņem arī Denveras "Nuggets".

"Jazz" šī bija pirmā spēle sezonā un pirmais zaudējums, taču sezonu ar panākumu atklāja Atlantas "Hawks", kas izbraukumā ar rezultātu 106:70 neatstāja nekādus variantus Ņūdžersijas "Nets". Vladimirs Radmanovičs uzvarētāju labā guva 17 punktus un atdeva piecas rezultatīvas piespēles. Pie pārliecinoša panākuma tika arī Portlendas "TrailBlazers", kas mājās ar 101:79 apspēlēja Sakramento "Kings".

Krietni aizraujošāki mači norisinājās Maiami un Milvoki.

"Heat" mājās uzņēma Bostonas "Celtics" un pirmajā puslaikā ielika pamatus uzvarai (69:54), jo otrajā spēles cēlienā bostonieši strauji deldēja mājinieku pārsvaru. "Celtics" gan joprojām nevarēja palīdzēt savainojumu ārstējošais Pols Pīrss. Redžons Rondo iemeta 22 punktus, atdeva 12 piespēles un izcīnīja astoņas bumbas, bet 28 punkti un četras piespēles Rejam Alenam. Vairāk nekā 20 tūkstošus Maiami līdzjutēju ar 26 gūtiem punktiem iepriecināja Lebrons Džeimss, kuram arī sešas bumbas un piecas piespēles, bet Dveinam Veidam 24 punkti, astoņas piespēles un četri bloķēti metieni.

Milvoki "Bucks" uzņēma Minesotas "Timberwolves" un pirms pēdējām 12 minūtēm atradās vadībā ar 11 punktiem (79:68), taču pārsvaru noturēt neizdevās. Maikls Bīzlijs ar trejaci un pēcāk arī pustālo metienu minūti un 40 sekundes līdz beigām panāca tikai mīnus divi (92:94), bet tuvāk "vilki" vairs nespēja pienākt... Pēdējais uzbrukums gan piederēja tieši viesiem, tomēr Kevina Lova trīspunktnieks nesasniedza mērķi divas sekundes pirms izskaņas, un "Bucks" izcīnīja pirmo uzvaru sezonā.

24 punkti un septiņas piespēles Brendonam Dženingsam, bet Stīvens Džeksons pievienoja 16 punktus un piecas bumbas zem groziem. "Wolves" otrajā zaudējumā divos mačos naskākais punktu guvējs bija Kevins Lovs, izceļoties ar iespaidīgu "double-double" - 31 punkts un 20 atlēkušās bumbas. Lovs izmeta 24 (!) soda metienus, trāpot 19 no tiem.

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 61 komentārs

  +7 [+] [-]

, 2011-12-28 08:50, pirms 13 gadiem
Piespēli iedot Rubio māk... Diezgan skaisti!
Miami rūkija spēle bija pieminēšanas vērta, labs ieguldījums uzvarā.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-28 09:07, pirms 13 gadiem
Lovs turpina pagājušo sezonu

  +6 [+] [-]

, 2011-12-28 09:35, pirms 13 gadiem
izskatas ka miami labakais papildinaajums bus jaunais rookijs Norris Cole nevis Shane Battier bet jebkuraa gadiijumaa nevar neoiekrist ka miami ir palikushi tikai stipraaki!
Slēpts komentārs: Ko4inja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-28 10:02, pirms 13 gadiem
Ko4inja rakstīja: Laba debija Jūtas kluba centram Kanteram. Debijas spēlē savākt 11 reb pret Gasolu un Bainamu. Labs starts. Žēl, ka to pabojāja metienu procents, bet tam pienāks laiks.
Bainams nespēlēja...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 10:07, pirms 13 gadiem
bildē klasika - Bells pret Kobi! ņemot vērā faktu, ka Kobem patīk ap sevi pulcināt tos defa spečukus, kuri pret viņi ir visasāk spēlējuši, Bellam jau sen vajadzēja valkāt Lakers uniformu! tas tā, out of topic.

kas attiecas uz Miami - ar šādu spēli viņi iet uz 66-0 sezonā un 16-0 pleiofos! ja nopietni, tad šobrīd centra un saspēlnieka trūkumus viņi pagaidām novērš ar vēl lielākiem ātrumiem un intensitāti kā pagājušajā sezonā, vārdu sakot - brutāli noskrien pretinieku.

Raitcha - kādi iespaidi pēc pirmajām Miami spēlēm? kādas atziņas?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-28 10:18, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: bildē klasika - Bells pret Kobi! ņemot vērā faktu, ka Kobem patīk ap sevi pulcināt tos defa spečukus, kuri pret viņi ir visasāk spēlējuši, Bellam jau sen vajadzēja valkāt Lakers uniformu! tas tā, out of topic.

kas attiecas uz Miami - ar šādu spēli viņi iet uz 66-0 sezonā un 16-0 pleiofos! ja nopietni, tad šobrīd centra un saspēlnieka trūkumus viņi pagaidām novērš ar vēl lielākiem ātrumiem un intensitāti kā pagājušajā sezonā, vārdu sakot - brutāli noskrien pretinieku.

Raitcha - kādi iespaidi pēc pirmajām Miami spēlēm? kādas atziņas?
Atziņas...
Ja nebūs traumas, gaidu jau play-off
Hazlems man ar bizītēm labāk patika
LBJ, šķiet var arī ASV 100 m sprintā mierīgi pārstāvēt, un izskatās, ak ir pielicis pie pustālā metiena.
Vēl jo projām gribu redzēt tik ļoti strādājušo Kariju.
Bet ja nopietni, jāgaida, kādas desmit divdesmit spēles un jāskatās, pagaidām tās ir emocijas un pamosānās, kas nu kuram sanācis. Pretendenti viennozīmīgi uz gredzenu, kā sanāks, jāskatās sezonas otrajā pusē...
P.S.
Centrs būs nepieciešams tak vai tā...
Piesardzīgi....

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 10:26, pirms 13 gadiem
nestrebsim karstu, miami pirmās 3 cetutdaļas rādīja Space Jam cienīgu basketbolu un domāju, ka pie -20 bostonai spēle jau tik norakstīta, bet tad nāca maģiskā 4. ceturdaļa, kas gandrīz kārtējo reizi iegāza Heat, kas zina kā viss būtu izvērties ja, piemēram:
- pie -3 un 2 min spēles laika rondo piespēle ātrajam būtu izgājusi panākot minimālu pārsvaru
- tiesneši nebūtu nozaguši 2 punktus, kad Cole uzleca virsū Bass, bet piezīmi iedeva uzbrukumā, kaut gan tur pat Latiševs nebūtu atļāvies iedot ja, piemēram, Celtics vietā būtu VEF un Heat vietā Žalgiris
- vai arī ja Cole nebūtu uzkritis pēdējā 1/4.
protams, tās visas ir spekulācijas un Miami bija labākā komanda laukumā, bet tas tikai norāda uz to, ka atkal sākas vecie niķi un uzvaras galvā tiek svinētas maķenīt iepriekš pirms ir teikts pēdējais vārds.
un diez vai tā bizot Miami spēs visu sezonu, bet spēles ir pat ļoti skatāmas.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 10:47, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Atziņas...
Ja nebūs traumas, gaidu jau play-off
Hazlems man ar bizītēm labāk patika
LBJ, šķiet var arī ASV 100 m sprintā mierīgi pārstāvēt, un izskatās, ak ir pielicis pie pustālā metiena.
Vēl jo projām gribu redzēt tik ļoti strādājušo Kariju.
Bet ja nopietni, jāgaida, kādas desmit divdesmit spēles un jāskatās, pagaidām tās ir emocijas un pamosānās, kas nu kuram sanācis. Pretendenti viennozīmīgi uz gredzenu, kā sanāks, jāskatās sezonas otrajā pusē...
P.S.
Centrs būs nepieciešams tak vai tā...
Piesardzīgi....
Hazlems bez bizēm izskatās kā tāds rukijs t.i. 10 gadus jaunāks!
Lebrons jā - metiens viņam sāk parādīties, tiesa, labi un stabili mest/iemest no distances viņš ir sācis tieši pēdējās divās sezonās.
bet saki ko gribi - pirmajās spēlēs Miami ir kļuvuši vēl skrienošāki - ierasts, ka naskas kājas ir LJ, Veidam un Čalmersam, bet tagad Bošs arī tāds ņiprāks izskatās - nav vairs tik apātisks...

par centriem runājot - vakar papētīju komandu sastāvus, paskatījos gan jaunus, gan vecus video roļikus, papētīju vēstures annāles un nonācu pie secinājuma - līgā akūti trūkst patiešām augsta līmeņa centru! ir vesela virkne nenormāli pārmaksātu viduvējību, bet tādu patiešām izcilu meistaru vienkārši nav! kaut vai paskatīsimies 90tos - līgā vienlaicīgi bija 4-5 stabili centri-superzvaigznes - Šaks, Hakims, Robinsons, Jūings, Dankans, arī Alonzo - spēlētāji, kuri vienkārši dominēja zem groziem! tagad tādu spilgtu dominanšu vairs nav, vienīgi Hovards uz pārējo fona izceļas ar saviem fiziskajiem dotumiem. nevar saprast - vai nu ir mainījusies centru specifika, nozīme laukumā - vai nu vidējais līmenis ir tā izaudzis, ka zvaigznes uz viņu fona pazūd..

     [+] [-]

, 2011-12-28 10:52, pirms 13 gadiem
opā

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 10:57, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Hazlems bez bizēm izskatās kā tāds rukijs t.i. 10 gadus jaunāks!
Lebrons jā - metiens viņam sāk parādīties, tiesa, labi un stabili mest/iemest no distances viņš ir sācis tieši pēdējās divās sezonās.
bet saki ko gribi - pirmajās spēlēs Miami ir kļuvuši vēl skrienošāki - ierasts, ka naskas kājas ir LJ, Veidam un Čalmersam, bet tagad Bošs arī tāds ņiprāks izskatās - nav vairs tik apātisks...

par centriem runājot - vakar papētīju komandu sastāvus, paskatījos gan jaunus, gan vecus video roļikus, papētīju vēstures annāles un nonācu pie secinājuma - līgā akūti trūkst patiešām augsta līmeņa centru! ir vesela virkne nenormāli pārmaksātu viduvējību, bet tādu patiešām izcilu meistaru vienkārši nav! kaut vai paskatīsimies 90tos - līgā vienlaicīgi bija 4-5 stabili centri-superzvaigznes - Šaks, Hakims, Robinsons, Jūings, Dankans, arī Alonzo - spēlētāji, kuri vienkārši dominēja zem groziem! tagad tādu spilgtu dominanšu vairs nav, vienīgi Hovards uz pārējo fona izceļas ar saviem fiziskajiem dotumiem. nevar saprast - vai nu ir mainījusies centru specifika, nozīme laukumā - vai nu vidējais līmenis ir tā izaudzis, ka zvaigznes uz viņu fona pazūd..
Piekrītu par centriem, it kā poteciāls būtu, tas pats Bainams, Odens, Hovards, izteikti auguma parametri, bet traumas, traumas. Labi Hovards ir monstrs. Bet man leikas, ka šodien ārējā līnija ir tik labi snaiperi, tik kustīga un tik atlētiska, ka nav vairs laika ganīties soda laukumā, apspēlēt. Kaut gan tie cīnītāji un soda laukuma saimniekotāji ir cieņā, par ko liecina tā pārmaksātība, vienkārši viņi neatbilst iecerēm. Runājot par Biedriņu, viņš ir izteikts centrs, strādā soda laukumā, metiens nav tas labaķais, bloķē, vāc bumbas, tiesa izpidlījums varēja būt labāks, bet teorētiski... Kādreiz Gārnetu lama'ja, ka Minesotā tāds garais (garāks par centru) spēlē 4. Nr.pozicijā, šodien visi centri ir 4. Nr. Čendlers, Okafors, Bošs, Gazols... Abi vienā...
Par to Miami skriešanu, skriešana parasti akusu neatnes, jāskatās ko treneris teiks pēc trim, četriem zaudējumiem.
Par to, ka Miami spēs skriet arī play-off, par to nešaubos, komandas līderi spēs, īsā sezona, intensīvs grafiks, skries, kā velni, viņi viens otru velk uz priekšu, turklāt Veids un LBJ, vienmēr ir skrējuši, ar viņu starta ātrumu visiem ir problēmas...

     [+] [-]

, 2011-12-28 11:14, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: nevar saprast - vai nu ir mainījusies centru specifika, nozīme laukumā - vai nu vidējais līmenis ir tā izaudzis, ka zvaigznes uz viņu fona pazūd..
tur visi mazie ātri skrien, labi met, danko un bloķē. Nu jā, Hovards izņēmums šodien.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 11:14, pirms 13 gadiem
Nu Miami manuprat bisku parak leni kustas bumba, kad nostajas preti zona ar kuru ari Bostona 4/4 pievilka. Bet visuma ja, patreiz bizo vel trakak ka pagajushaja gada, cilveks/cilveks aizsardzibu plosa bez variantiem. Divaini, ka pret zonu Jones netiek izmantots, 2 speles praktiski visi trinishi ieksha, bet tada bridi sezh mala.
Un Miami rukijs patreiz viens no interesantakajiem shi gada rukijiem, loti atrs un pagaidam bez ipasham mulkibam. Jasaka gan, ka prieks rukija tiesneshi vinu parak respekte - uzbrukuma nebija sods, kad atgruda Garnetu nelaujot bloket un beigas pret Basu ari bija kustiba.
Ne ta labaka spele tiesneshiem, paris kludas, kas nelava zalajiem izvilkt speli galotne.

     [+] [-]

, 2011-12-28 11:17, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu par centriem, it kā poteciāls būtu, tas pats Bainams, Odens, Hovards, izteikti auguma parametri, bet traumas, traumas. Labi Hovards ir monstrs. Bet man leikas, ka šodien ārējā līnija ir tik labi snaiperi, tik kustīga un tik atlētiska, ka nav vairs laika ganīties soda laukumā, apspēlēt. Kaut gan tie cīnītāji un soda laukuma saimniekotāji ir cieņā, par ko liecina tā pārmaksātība, vienkārši viņi neatbilst iecerēm. Runājot par Biedriņu, viņš ir izteikts centrs, strādā soda laukumā, metiens nav tas labaķais, bloķē, vāc bumbas, tiesa izpidlījums varēja būt labāks, bet teorētiski... Kādreiz Gārnetu lama'ja, ka Minesotā tāds garais (garāks par centru) spēlē 4. Nr.pozicijā, šodien visi centri ir 4. Nr. Čendlers, Okafors, Bošs, Gazols... Abi vienā...
Par to Miami skriešanu, skriešana parasti akusu neatnes, jāskatās ko treneris teiks pēc trim, četriem zaudējumiem.
Par to, ka Miami spēs skriet arī play-off, par to nešaubos, komandas līderi spēs, īsā sezona, intensīvs grafiks, skries, kā velni, viņi viens otru velk uz priekšu, turklāt Veids un LBJ, vienmēr ir skrējuši, ar viņu starta ātrumu visiem ir problēmas...
jā - tas ir variants, ka atlētiskie un universālie +/- 2metrinieki ir vienkārši izēduši 7 pēdas garo un meistarīgo centru jēgu un šobrīd līgā nav vajadzīgi centri, kuri met ap 30 puntiem, vāc ap 15 bumbām un bloķē ap 3 metieniem. acīmredzot viņi ir izmiruši kā dinozauri.
Tevis minētie mūsdienu centri - nezinu - viņi nav dominējoši - viņi vienkārši ir un viss. Noa, Okafors, Čendlers, Džordans, Biedriņš defā, Gazoli, Nene, Džefersons, Brūks Lopess, Horfords uzbrukumā, bet... viņi nedominē - viņi neievieš pretiniekos bijību ar saviem izmēriem, meistarību un harizmu. "pēdējais mohikānis" bija Jao un pavisam pēdējais ir palicis Hovards - tālāk ir tukšums.
par 4.nummeriem - jā, mums ir Grifins, Aldridžs, Bošs, bet man domāt, ka labi 4tie bija arī savā laikā - Melouns, Vēbers, Bārklijs...
Miami skrien un skries līdz pat finālam(ja tur tiks), bet tikai ar skriešanas opciju atkal var izrādīties par maz, lai tiktu pie gredzeniem!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-28 11:22, pirms 13 gadiem
Bostonai pietrūkst Pīrsa - acīmzredzami!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 11:41, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: jā - tas ir variants, ka atlētiskie un universālie +/- 2metrinieki ir vienkārši izēduši 7 pēdas garo un meistarīgo centru jēgu un šobrīd līgā nav vajadzīgi centri, kuri met ap 30 puntiem, vāc ap 15 bumbām un bloķē ap 3 metieniem. acīmredzot viņi ir izmiruši kā dinozauri.
Tevis minētie mūsdienu centri - nezinu - viņi nav dominējoši - viņi vienkārši ir un viss. Noa, Okafors, Čendlers, Džordans, Biedriņš defā, Gazoli, Nene, Džefersons, Brūks Lopess, Horfords uzbrukumā, bet... viņi nedominē - viņi neievieš pretiniekos bijību ar saviem izmēriem, meistarību un harizmu. "pēdējais mohikānis" bija Jao un pavisam pēdējais ir palicis Hovards - tālāk ir tukšums.
par 4.nummeriem - jā, mums ir Grifins, Aldridžs, Bošs, bet man domāt, ka labi 4tie bija arī savā laikā - Melouns, Vēbers, Bārklijs...
Miami skrien un skries līdz pat finālam(ja tur tiks), bet tikai ar skriešanas opciju atkal var izrādīties par maz, lai tiktu pie gredzeniem!
Nu jā, tieši Dominance, kā bieds, ka vizītkarte nav. Precīzāk sakot nav koamndas, kur galvenā zvaigzne, seja, vizītkarte būtu centrs. Ir Orlando , bet jā, tas arī viss.
Mani te nesen saceltā ažiotāža ap LA Kliperiem ieinteresēja.
Paņemot grifinu, spēcīgs, atlētisks, jauns puika.... Interesanti, uz kuru pusi viņu veidos treneri, uz smagsvaru, ar labu aizsardzību un pustālo, vai mēģinās uztaisīt vēl vienu skrejošos muskuļkalnu multimākslinieku kā LBJ...

     [+] [-]

, 2011-12-28 11:44, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu Miami manuprat bisku parak leni kustas bumba, kad nostajas preti zona ar kuru ari Bostona 4/4 pievilka. Bet visuma ja, patreiz bizo vel trakak ka pagajushaja gada, cilveks/cilveks aizsardzibu plosa bez variantiem. Divaini, ka pret zonu Jones netiek izmantots, 2 speles praktiski visi trinishi ieksha, bet tada bridi sezh mala.
Un Miami rukijs patreiz viens no interesantakajiem shi gada rukijiem, loti atrs un pagaidam bez ipasham mulkibam. Jasaka gan, ka prieks rukija tiesneshi vinu parak respekte - uzbrukuma nebija sods, kad atgruda Garnetu nelaujot bloket un beigas pret Basu ari bija kustiba.
Ne ta labaka spele tiesneshiem, paris kludas, kas nelava zalajiem izvilkt speli galotne.
Miami nav normāla, play-off nozīmīgu lomu spēlējuša, saspēlnieka. Bilaps bija perfekts kandidāts....
Nav jau, kas to bumbiņu kustinātu, kas izspēlētu tās kombinācijas uz tām zvaizgnītēm...
Tiesa, kapēc Džounsu marinā uz soliņa, es jau otro gadu nesaprotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:21, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Heat jau nu sākumā ieskrējušies. Esmu par 66-0 sezonā un 4 zaudējumiem sērijā PO. Kas arī notiks. Tas būs liels prieks.


Sāk iepatikties ļoti Trail Blazers komanda. Bez tādām izteiktām zvaigznēm (Aldridžu par tādu nenosauksi) komanda spēlē patiešām labi. Patika kā fani sauca - Gerald Wallace, Gerald Wallace. Forši
Par Lakers īsti vēl neko nevar saprast, jāgaida, kad pievienosies Bainams. Liekas, ka komanda pat nav palikusi vājāka. Un Kobe - tas ir vienkārši fantastisks spēlētājs. Jāgaida, kad izārstēs rokas savainojumu. Viņš kā vīns, jo vecāks, jo vērtīgāks. Tā spēlēt ar visu savainojumu - amaizing ....

Pie tam Lakers ir Heat slimība, ar 4. ceturtdaļām. Tā tas bija abās pirmajās spēlēs, un teju varēja notikt arī šajā. Ja Brauns nebūtu uzmetis atpakaļ Kobi laukumā, Jazz jau bija pamanījušies veikt 9-0 izrāvienu. Tad Kobe ar 2p un 3p ātri nomierināja Jazz un aizgāja atpūsties.
Pa daudz met atkal Kobe...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:38, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu jā, tieši Dominance, kā bieds, ka vizītkarte nav. Precīzāk sakot nav koamndas, kur galvenā zvaigzne, seja, vizītkarte būtu centrs. Ir Orlando , bet jā, tas arī viss.
Mani te nesen saceltā ažiotāža ap LA Kliperiem ieinteresēja.
Paņemot grifinu, spēcīgs, atlētisks, jauns puika.... Interesanti, uz kuru pusi viņu veidos treneri, uz smagsvaru, ar labu aizsardzību un pustālo, vai mēģinās uztaisīt vēl vienu skrejošos muskuļkalnu multimākslinieku kā LBJ...
un tieši šo dominējošo centru trūkuma dēļ arī tik pamatīgi tiek pārmaksāts viduvējībām! vēl aizmirsu pieminēt Amari - bet viņš gan vairāk tomēr ir kā 4.nr. - kā Vēbers jaunībā.
par Grifinu - priekš Lebrona ampluā spēlētāja viņš ir maķenīt par garu. jā, viņam priekš garā spēlētāja ir netipiski žiglas kājas, laba piespēle un labs dribls, par koordināciju un atlētismu nemaz nerunājot, bet... es domāju, ka viņš tomēr izaugs/tiks audzināts kā priekšējās līnijas spēlētājs, kurš var iemest arī pa tālākam metienam un apspēlēt pretinieku, aizejot garām ar driblu. principā kkas līdzīgs Amarem, taču vēl atlētiskāks un krietni ātrāks.
par aizsardzību - domāju, šī ir tā joma, kurā Grifinam vēl ir daudz kur pielikt vai pareizāk teikt - viņam obligāti aizsardzībā ir jāpieliek! 'tikai kā plikam augstlēcējam un hailaitu zvaigznei viņam vērtība ir krietni zemāka kā augstlēcējam, kurš arī labi spēlē defā. domāju, šobrīd viņa spējas aizsardzībā pretiniekos nekādu dižo bijību neiedveš.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-28 12:44, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Miami nav normāla, play-off nozīmīgu lomu spēlējuša, saspēlnieka. Bilaps bija perfekts kandidāts....
Nav jau, kas to bumbiņu kustinātu, kas izspēlētu tās kombinācijas uz tām zvaizgnītēm...
Tiesa, kapēc Džounsu marinā uz soliņa, es jau otro gadu nesaprotu
Jautajums vai viniem tads ir vajadzigs vispar, nemot vera, ka piespele 90% tiek ta pat dota uzreiz Lebronam vai Wade un tad sakas izspeles. Drizak vini iet uz Bulls modeli 96-98 bez izteikta saspelnieka un ari bez nopietna centra.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-28 12:51, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: un tieši šo dominējošo centru trūkuma dēļ arī tik pamatīgi tiek pārmaksāts viduvējībām! vēl aizmirsu pieminēt Amari - bet viņš gan vairāk tomēr ir kā 4.nr. - kā Vēbers jaunībā.
par Grifinu - priekš Lebrona ampluā spēlētāja viņš ir maķenīt par garu. jā, viņam priekš garā spēlētāja ir netipiski žiglas kājas, laba piespēle un labs dribls, par koordināciju un atlētismu nemaz nerunājot, bet... es domāju, ka viņš tomēr izaugs/tiks audzināts kā priekšējās līnijas spēlētājs, kurš var iemest arī pa tālākam metienam un apspēlēt pretinieku, aizejot garām ar driblu. principā kkas līdzīgs Amarem, taču vēl atlētiskāks un krietni ātrāks.
par aizsardzību - domāju, šī ir tā joma, kurā Grifinam vēl ir daudz kur pielikt vai pareizāk teikt - viņam obligāti aizsardzībā ir jāpieliek! 'tikai kā plikam augstlēcējam un hailaitu zvaigznei viņam vērtība ir krietni zemāka kā augstlēcējam, kurš arī labi spēlē defā. domāju, šobrīd viņa spējas aizsardzībā pretiniekos nekādu dižo bijību neiedveš.
Nu tā ir tā Amerikas tendence, visus taisīt par multimāksliniekiem... Man patiktos no grifina redzēt kārtīgu zem groza spiediena spēlētāju, nav ko plivināt troikas. Bet nu skatīsies, Defā, 100% jāpieliek.

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:57, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jautajums vai viniem tads ir vajadzigs vispar, nemot vera, ka piespele 90% tiek ta pat dota uzreiz Lebronam vai Wade un tad sakas izspeles. Drizak vini iet uz Bulls modeli 96-98 bez izteikta saspelnieka un ari bez nopietna centra.
Nu paskatīsimies, kā sezona aizies, būs trīs, četru zaudējumu sērija, tad jau tikai nāks uz āru tas, kas iet greizi...
Pagaidām izskatās, ka treneris par savu sākotnējo nostāju - aizsardzība ir piemirsis, jo visi brutāli skrien...

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:05, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tā ir tā Amerikas tendence, visus taisīt par multimāksliniekiem... Man patiktos no grifina redzēt kārtīgu zem groza spiediena spēlētāju, nav ko plivināt troikas. Bet nu skatīsies, Defā, 100% jāpieliek.
tipisks troiku pūtējs gan jau viņš nebūs, bet laika gaitā no groza noteikti attālināsies. būs tāda kā Karla Melouna uzlabotā versija. vēl tikai ādas jaķele, ūsas un Harley Davidson prasītos!

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:09, pirms 13 gadiem
Davai puikas, pamodelēsim USA sastāvu uz Londonu!

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:15, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jautajums vai viniem tads ir vajadzigs vispar, nemot vera, ka piespele 90% tiek ta pat dota uzreiz Lebronam vai Wade un tad sakas izspeles. Drizak vini iet uz Bulls modeli 96-98 bez izteikta saspelnieka un ari bez nopietna centra.
augstas klases saspēlnieks ir vērtība, kas vienmēr ir vajadzīga! it īpaši tā ir vērtība brīžos, kad jāspēlē gudri t.i. pleiofos! nesaku, ka Miami spēlētu slikti, bet prognozējami gan. laba saspēlnieka un(vai) laba centra piesaiste krietni paplašinātu Heat daudzpusību un līdz ar to arī varenību! šobrīd tīri teorētiski ir tā - ja spēj nobremzēt Heat ātrumu, tad rēķini, ka uzvara rokā! praktiski tas ir grūti izdarāms, bet ir! Miami šobrīd pietrūkst iespēju apspēlēt pretinieku dažādos veidos, jo eksistē tikai skriešana, skriešana, skriešana... jā, atšķirībā no GSW, šī skriešana ir mērķtiecīga un arī izpildītāji ir kietni labāki, bet nu tomēr tā ir viela pārdomām.

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:19, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Davai puikas, pamodelēsim USA sastāvu uz Londonu!
TOP 4-5 punktu guvēji, TOP 3-4 līderi cīņā zem groza, TOP 3 piespēlētāji un pa kādam TOP bloķētājam un pārtvērējam. sastāvs gatavs! domāju, ka par 70% sastāva nesmu kļūdījies...

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:19, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: augstas klases saspēlnieks ir vērtība, kas vienmēr ir vajadzīga! it īpaši tā ir vērtība brīžos, kad jāspēlē gudri t.i. pleiofos! nesaku, ka Miami spēlētu slikti, bet prognozējami gan. laba saspēlnieka un(vai) laba centra piesaiste krietni paplašinātu Heat daudzpusību un līdz ar to arī varenību! šobrīd tīri teorētiski ir tā - ja spēj nobremzēt Heat ātrumu, tad rēķini, ka uzvara rokā! praktiski tas ir grūti izdarāms, bet ir! Miami šobrīd pietrūkst iespēju apspēlēt pretinieku dažādos veidos, jo eksistē tikai skriešana, skriešana, skriešana... jā, atšķirībā no GSW, šī skriešana ir mērķtiecīga un arī izpildītāji ir kietni labāki, bet nu tomēr tā ir viela pārdomām.
Es gan neteiktu, ka gudrība ir tas, kas vajadzīgs PO (par skādi gan, protams, arī nenāk). Drīzāk vēlme "kapāt", novērtēt pretinieku un neatslābināties.

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:24, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es gan neteiktu, ka gudrība ir tas, kas vajadzīgs PO (par skādi gan, protams, arī nenāk). Drīzāk vēlme "kapāt", novērtēt pretinieku un neatslābināties.
profesionālajā sportā ar kapāšanos un brutālu spēku vien čempionu titulus neizcīna - ir jābūt arī gudrībai, viltībai un aukstasinībai kā arī adekvātām darbībām saspringtās situācijās! kā smej - tieši šo īpašību trūkums arī ir par iemeslu tam, ka Lebrons vēl arvien sēž bez gredzena!

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:25, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: TOP 4-5 punktu guvēji, TOP 3-4 līderi cīņā zem groza, TOP 3 piespēlētāji un pa kādam TOP bloķētājam un pārtvērējam. sastāvs gatavs! domāju, ka par 70% sastāva nesmu kļūdījies...
Es kaut kad iepriekš pafilosofēju par to, cik būtiksi sastāvs mainīsies attiecībā pret Pekinu, jo šajā laikā klāt nākuši ne mazums ievērības cienīgi kandidāti. Lovs, Rouzs, Durants, Lopezs, Grifins...

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:29, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es kaut kad iepriekš pafilosofēju par to, cik būtiksi sastāvs mainīsies attiecībā pret Pekinu, jo šajā laikā klāt nākuši ne mazums ievērības cienīgi kandidāti. Lovs, Rouzs, Durants, Lopezs, Grifins...
kurš no Lopesiem? tas, kurš ar lauztu pēdu sēž malā, vai tas, kurš sezonu iesācis sev netipiski iespaidīgi?
Lovs, Rouzs, Durants, Grifins - tie jau arī ir tie manis iepriekš minētie statistikas aiļu izcilnieki.

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:31, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Es gan neteiktu, ka gudrība ir tas, kas vajadzīgs PO (par skādi gan, protams, arī nenāk). Drīzāk vēlme "kapāt", novērtēt pretinieku un neatslābināties.
Play-Off liela nozīme ir treneru darbam un ģērbtuvei...
Skaidri redzams, ka zvaigznes pagājušo sezon un negācijs no skatītājiem Miami bija sakāpis galvā un tur iesēdies... Kaut gan, nu Dallasa bija laba, lai baigi meklētu attaisnojumus, stiprāks pretinieks un viss...
Par ASV izlasi...
Nekas jauns jau nebūs, pie traumu un atteikšanās gadījumiem pienāks klāt kāds...
Domāju ka Reds un Kids atkrīt no izlases, Grifins un Rouzs pievienojas... Citādi, diezin vai kandidātu loks mainīsies... Tiesa, nu neesmu sekojis līdz, kā sokas ar to solījumu ievērot visu 4 gadu ciklu... respektīvi, kas nepiedalās ciklā, uz turnīru netiks aicināti...

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:34, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: kurš no Lopesiem? tas, kurš ar lauztu pēdu sēž malā, vai tas, kurš sezonu iesācis sev netipiski iespaidīgi?
Lovs, Rouzs, Durants, Grifins - tie jau arī ir tie manis iepriekš minētie statistikas aiļu izcilnieki.
Bruks, protams.

     [+] [-]

, 2011-12-28 13:37, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Play-Off liela nozīme ir treneru darbam un ģērbtuvei...
Skaidri redzams, ka zvaigznes pagājušo sezon un negācijs no skatītājiem Miami bija sakāpis galvā un tur iesēdies... Kaut gan, nu Dallasa bija laba, lai baigi meklētu attaisnojumus, stiprāks pretinieks un viss...
Par ASV izlasi...
Nekas jauns jau nebūs, pie traumu un atteikšanās gadījumiem pienāks klāt kāds...
Domāju ka Reds un Kids atkrīt no izlases, Grifins un Rouzs pievienojas... Citādi, diezin vai kandidātu loks mainīsies... Tiesa, nu neesmu sekojis līdz, kā sokas ar to solījumu ievērot visu 4 gadu ciklu... respektīvi, kas nepiedalās ciklā, uz turnīru netiks aicināti...
Gribi teikt, ka Dutantam (pagājušā PČ MPV, divkārtējam NBA scorin čempionam, kurš teicami sevi parādījis "starptautiskajā" basketbolā) vieta neatradīsies?
1 2 61 komentārs