Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas U18 izlasei ceturtdaļfinālā titulētās ASV vārtu mašīnas pārbaudījums

Agris Suveizda

Latvijas U18 izlasei ceturtdaļfinālā titulētās ASV vārtu mašīnas pārbaudījums
Deivs Rolovs. Foto: IIHF

Šodien Vācijā tiks aizvadīti pasaules U18 čempionāta ceturtdaļfināli hokejā un noslēdzošajā ceturtdaļfinālā laukumā dosies arī Oļega Sorokina vadītā Latvijas U18 izlase, kas Bavārijas pilsētā Landshūtā plkst. 20:30 pēc Latvijas laika tiksies ar vienu no turnīra favorītēm ASV komandu.

• Latvija turnīru sāka ar sensacionālu uzvaru pār Zviedriju (3:2), tomēr sekoja neveiksmes pret Somiju (1:4) un Šveici (3:4), atkāpjoties uz pēdējo – ceturto – vietu grupā. Krievijas un Baltkrievijas izslēgšanas dēļ visas astoņas izlases automātiski iekļuva ceturtdaļfinālā.

• Grupu turnīrā dominēja ASV, kas izcīnīja trīs lielas uzvaras – 8:3 pār Kanādu, 6:2 pār Čehiju un 10:2 pār Vāciju.

• ASV ar 24 vārtiem pārliecinoši kļuva par rezultatīvāko komandu grupu turnīrā – nākamajai izlasei Kanādai bija tikai 16 vārti.

• Neskatoties uz amerikāņu rezultativitāti un Čehijas divreiz mazāk gūtajiem vārtiem, punktu līderi ir čehi Eduards Šalē (1+6) un Jirži Kulihs (6+1).

• ASV sastāvā izcēlušies Aizeks Hovards (5+1), Logans Kūlijs (2+3), kuram paredz augstu vietu NHL draftā, Kruss Lūsiuss (1+4) un Ratgers Makgroartijs (4+0). Latvijai trīs piespēles ir Rodžeram Bukartam (Cīrihes "Lions U20"), divus vārtus guvis Ēriks Mateiko (HS "Rīga").

• Labākais vārtsargs grupu turnīrā bija amerikānis Kenens Ogastins (90,4% atvairītu metienu, ielaistas vidēji 2,50 ripas). Sestais abos rādītājos bija Deivs Rolovs (86,4%, 3,74).

• Pirms gada amerikāņi izstājās jau ceturtdaļfinālā, taču ASV ar 10 zeltiem ir titulētākā komanda čempionātu vēsturē. Tālāk ar četriem zeltiem seko somi un kanādieši. No 2004. līdz 2019. gadam ASV izcīnīja 16 medaļas pēc kārtas (9+4+3).

• Latvijas U18 izlase tikai otro reizi vēsturē aizvadīs elites ceturtdaļfinālu, pirms trim gadiem grupu turnīrā ar 2:0 pārspējot Slovākiju un ceturtdaļfinālā cienīgi piekāpjoties Kanādai (1:3).

• Latvijas un ASV izlases pasaules čempionātos aizvadījušas četras savstarpējās spēles, amerikāņiem līdz šim svinot četras graujošas uzvaras – 2019. gadā 7:1, 2016. gadā 12:1, 2013. gadā 7:1, 2007. gadā 8:0.

Ceturtdaļfināls

LaiksSpēle
15:30Somija – Kanāda
16:30Čehija – Šveice
19:30Zviedrija – Vācija
20:30ASV - Latvija

Latvijas U18 izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubs
VārtsargsDeivs Rolovs2004HS RĪGA
Linards Feldbergs2005Ogre Juniors/Pirāti
Markuss Brants2004HK KURBADS
AizsargsPēteris Bulāns2005HS RĪGA
Kristers Urbanovičs2005KARPAT U18 (Somija)
Renarts Bērziņš2004HK PIRĀTI
Mārtiņš Krūklītis2005HS RĪGA
Alekss Simanovičs2006HS RĪGA
Viktors Kurbaka2005HK DINABURGA
Elvis Laškovs2004HK TUKUMS
Dario Mackevičs2004HS RĪGA
UzbrucējsRainers Dārziņš2004HK RĪGA
Rainers Rullers2004HS RĪGA
Kristers Zvagulis2004ODENSE (Dānija)
Markuss Streikišs2005TABY (Zviedrija)
Otto Poļakovs2004HS RĪGA
Rodžers Bukarts2004ZSC LIONS (Šveice)
Ēriks Mateiko2005HS RĪGA
Erasts Nazarenko2004KARLSKOGA J18 (Zviedrija)
Raivis Strazdiņš2005HS RĪGA
Dāvis Borozinskis2004DES MOINES BUCANEERS (ASV)
Dans Ločmelis2004LULEA (Zviedrija)
Sandis Vilmanis2004LULEA (Zviedrija)
Emīls Veckaktiņš2004LUGANO (Šveice)
Dāvids Livšics2005HK KURBADS

Latvijas U18 izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez.
23.0419:30Zviedrija3:2
24.0415:30Somija1:4
26.0415:30Šveice3:4
28.0420:30ASV
1 2 36 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2022-04-28 10:58, pirms 3 gadiem
"Latvijas un ASV izlases pasaules čempionātos aizvadījušas trīs savstarpējās spēles, amerikāņiem līdz šim svinot četras graujošas uzvaras"

Tā kā nedaudz neloģiski sanāk...

  +1 [+] [-]

, 2022-04-28 10:59, pirms 3 gadiem
Ja izspruksim no 18+, tad tas būs gandrīz tikpat liels panākums kā uzvara pret zviedriem...

  +2 [+] [-]

, 2022-04-28 10:59, pirms 3 gadiem
petravicus rakstīja: Tā kā nedaudz neloģiski sanāk...
Paldies, labots.

  +4 [+] [-]

, 2022-04-28 11:19, pirms 3 gadiem
Paši vainīgi

  +6 [+] [-]

, 2022-04-28 11:29, pirms 3 gadiem
Nu, amerikāņi pat kanādiešiem uztaisīja 18+....

     [+] [-]

, 2022-04-28 11:33, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Paši vainīgi
Tā jau tas tipiskajam dīvanlīdzjutējam ir - iedod vienu brīnumu un tas prasīs brīnumus katru dienu

     [+] [-]

, 2022-04-28 11:43, pirms 3 gadiem
Uviss rakstīja: Tā jau tas tipiskajam dīvanlīdzjutējam ir - iedod vienu brīnumu un tas prasīs brīnumus katru dienu
Centies pārkāpt dīvānlīdzjutēja līmenim pāri un skatīties uz lietām objektīvi
Šveice bija jāuzvar

  +3 [+] [-]

, 2022-04-28 11:50, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Centies pārkāpt dīvānlīdzjutēja līmenim pāri un skatīties uz lietām objektīvi
jā, vai sanāk nezinu, bet cenšos. Paskatamies kaut vai 2003. gada izlasi kas spēlēja pērn, lielākā daļa runāja, ka nu tik būs uzvaras, lika lielas cerības, jo tur tiešām bija ļoti labi spēlētāji - Hodass, Laviņš, Purmalis, Veinbergs, Feņenko, Mežsargs utt. Kas rezultātā - 5 spēles ar pieciem zāģiem. Uz šo izlasi cerības nelika neviens, bet čaļi mums iedeva vēsturisku panākumu. Neko vairāk man nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-28 11:52, pirms 3 gadiem
To Uviss...

Te drīzāk runa ir par citu...protams, ja mēs neuzvaresim ASV, tad mūsu izlasei viss nostāsies savās vietās...sensacionāla uzvara, ..pēdējā vieta grupā un zaudējums izslēgšanas spēlēs..un tas nav pārmetumus...protams, ka paldies par uzvaru..un tomēr liekas, ka sportā neuzlādēta bise var izšaut visiem, izņemot mums...apstākļu sakritība, veiksme, nejaušība ļauj dažreiz uzkāpt virs savas galvas, tomēr mums tā nekad nav bijis...euro2004? Nu...itkā jau jā, bet jāatzīst, ka tā bija izcili saspēlēta komanda, kur katrs zināja savu vietu, uzdevumus laukumā un juta intuitīvi viens otru. Nu labi jaunieši...bet liekas, ka pieaugošo hokejā 1/4 fināls vienmēr ir bijis mūsu griesti..itkā cenšas, mēģina..bet nesanāk tikt tam pāri..tad atceries Belarus uzvaru olimpiādē par Sweden...Šveices medaļas čempionātos..un paliek nedaudz žēl.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-28 11:52, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Centies pārkāpt dīvānlīdzjutēja līmenim pāri un skatīties uz lietām objektīvi
Šveice bija jāuzvar
kapēc? desmit gadus nevarējām un tagad bija jāuzvar?

  +2 [+] [-]

, 2022-04-28 11:56, pirms 3 gadiem
Šī nu ir tā spēle, kad vienīgā cerība ir daudzmaz pieklājīgi cipari uz tablo. Labā ziņa, ka ši ir vienīgā tāda spēle turnīrā, senākos laikos vienīgais sapnis būtu par daudzmaz līdzīgu spēli ar šveiciešiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-04-28 11:56, pirms 3 gadiem
To RAZOR

Piekrītu, diemžēl tā ir - mūžīgā nolemtība ar "gandrīz, gandrīz, bet nedaudz pietrūka", "laba zaude", "iesākām ļoti labi..." utt

     [+] [-]

, 2022-04-28 11:58, pirms 3 gadiem
Ja zaudē, tad viss, mājupceļš?

  +1 [+] [-]

, 2022-04-28 11:59, pirms 3 gadiem
Uviss rakstīja: kapēc? desmit gadus nevarējām un tagad bija jāuzvar?
Spēle bija līdzīga, pat ar mūsu pārsvaru
mums bija ļoti labas izdevības

  +2 [+] [-]

, 2022-04-28 12:01, pirms 3 gadiem
RAZOR rakstīja: To Uviss...

Te drīzāk runa ir par citu...protams, ja mēs neuzvaresim ASV, tad mūsu izlasei viss nostāsies savās vietās...sensacionāla uzvara, ..pēdējā vieta grupā un zaudējums izslēgšanas spēlēs..un tas nav pārmetumus...protams, ka paldies par uzvaru..un tomēr liekas, ka sportā neuzlādēta bise var izšaut visiem, izņemot mums...apstākļu sakritība, veiksme, nejaušība ļauj dažreiz uzkāpt virs savas galvas, tomēr mums tā nekad nav bijis...euro2004? Nu...itkā jau jā, bet jāatzīst, ka tā bija izcili saspēlēta komanda, kur katrs zināja savu vietu, uzdevumus laukumā un juta intuitīvi viens otru. Nu labi jaunieši...bet liekas, ka pieaugošo hokejā 1/4 fināls vienmēr ir bijis mūsu griesti..itkā cenšas, mēģina..bet nesanāk tikt tam pāri..tad atceries Belarus uzvaru olimpiādē par Sweden...Šveices medaļas čempionātos..un paliek nedaudz žēl.
Nu Šveices medaļas jau tā kā drīzāk izskatās pēc saprotamām, nevis pēc tukšas bises izšaušanas. Piemēram tagad, ja potenciāli uz PČ viņiem būtu Meiers, Josi, Fiala, Hišers, Nīderraiters utt., tev šķiet viņi nebūtu pieskaitāmi pie reāliem kandidātiem uz medaļām?

  +2 [+] [-]

, 2022-04-28 12:06, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Spēle bija līdzīga, pat ar mūsu pārsvaru
mums bija ļoti labas izdevības
bija, un to pašu varēja teikt Zviedri pēc pirmās spēles, bet uzvarējām mēs. Ar Šveici labi cīnījāmies kā līzīgs ar līdzīgu, bet nedaudz pietrūka.

  -1 [+] [-]

, 2022-04-28 12:10, pirms 3 gadiem
Uviss rakstīja: Tā jau tas tipiskajam dīvanlīdzjutējam ir - iedod vienu brīnumu un tas prasīs brīnumus katru dienu
nelej, nelej- puķītēm arī atstāj!
uzvara trešajā spēlē pār Šveici nebūtu nekāds brīnums! tieši pretēji- Latvija bija vadībā pēc 2/3 un tikai pēdējā trešdaļā paši nolējās.

     [+] [-]

, 2022-04-28 12:14, pirms 3 gadiem
Pērkondēls rakstīja: nelej, nelej- puķītēm arī atstāj!
uzvara trešajā spēlē pār Šveici nebūtu nekāds brīnums! tieši pretēji- Latvija bija vadībā pēc 2/3 un tikai pēdējā trešdaļā paši nolējās.
varbūt es kādu citu spēli skatījos, bet cik atceros trešais periods sākās ar 3:3 un izlīdzinājām mēs tikai otrā perioda beigās.

  +3 [+] [-]

, 2022-04-28 12:33, pirms 3 gadiem
Uviss rakstīja: varbūt es kādu citu spēli skatījos, bet cik atceros trešais periods sākās ar 3:3 un izlīdzinājām mēs tikai otrā perioda beigās.
pareizi, mani pievīla atmiņa, kas nav brīnums skatoties daudzas spēles.
tomēr Šveici mūsējie varēja uzvarēt, un tas nebūtu nekāds brīnums.

     [+] [-]

, 2022-04-28 12:41, pirms 3 gadiem
Uviss rakstīja: To RAZOR

Piekrītu, diemžēl tā ir - mūžīgā nolemtība ar "gandrīz, gandrīz, bet nedaudz pietrūka", "laba zaude", "iesākām ļoti labi..." utt
Nu un ?
Varētu padomāt ,ka pasaules rankingā esam TOP3 komanda un elitē mums vixi būtu jāuzvar pamatlaikā ?

  +2 [+] [-]

, 2022-04-28 12:42, pirms 3 gadiem
Par skaistu hokeju un letiņu cīņassparu !

     [+] [-]

, 2022-04-28 14:11, pirms 3 gadiem
Brīnums varēja notikt un jau bijam tikt tuvu, trešajā parioda Rainers Dārziņš panāca 2:2, bet tad papildlaika mazliet pietrūka.

Oļegs Znaroks pēc spēles bija lakonisks: Sivodna mi igraļi za svjo Latviu, sdes bolshe nechivo govoritj.

     [+] [-]

, 2022-04-28 15:03, pirms 3 gadiem
Jākapā un tad jau redzēs, te arī ir laiks un vieta mūsu lielākajiem prospectiem parādīt sevi ! It sevišķi tiem čaļiem, kas jau u 20 spēlēja !

  -2 [+] [-]

, 2022-04-28 15:20, pirms 3 gadiem
Tur izskatās šoreiz pus komanda paņemta ar tādu mērķi - atrādīt prospektus skautiem. Par sportisko sasniegumu kā valstsvienībai domā retais. 😉

  -1 [+] [-]

, 2022-04-28 15:45, pirms 3 gadiem
Estepat rakstīja: Tur izskatās šoreiz pus komanda paņemta ar tādu mērķi - atrādīt prospektus skautiem. Par sportisko sasniegumu kā valstsvienībai domā retais. 😉
Tas ir katru gadu
Sorokins pats to atzina, ka primārais uzdevums parādīt čaļus skautiem

     [+] [-]

, 2022-04-28 16:07, pirms 3 gadiem
Šādā spēlē tikai vārtsargs var izcelt lielo lozi, ja aiziet spēle. Vienai no zonām ledus mašīna varēs 2x braukt pāri, kamēr otru nevajadzēs tīrīt Visu cieņu LV čaļiem, bet amīši šogad ir vienkārši monstri

  +3 [+] [-]

, 2022-04-28 16:20, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tas ir katru gadu
Sorokins pats to atzina, ka primārais uzdevums parādīt čaļus skautiem
kaut kur lasīju, ka CHL līgas nobanoja krievus un belarus. tātad CHL importa draftā parādīsies daudz vakances!

  +1 [+] [-]

, 2022-04-28 17:13, pirms 3 gadiem
To kino & j888

Šveices medaļas, normālos apstākļos, manā skatījumā būtu pārsteigums...uzskatu, ka USA, CAN, RUS, FIN, SWE, CZE ir tās izlases, kuras uzskatāmas par favorītiem.

Attiecībā uz "regulārām neveiksmēm"..es vēlos uzsvērt, ka tas tā bija vienmēr....es domāju, ka Jūs atceraties PČ hokejā, kur bija 4 grupas pa 4 komandām...es labi atceros, ka visu savu bērnību, es redzēju vienu un to pašu..vienai komandai LV smagi zaudēja...vēl vienai zaudēja cienīgāk...un vēl vienu bija jāuzvar....un tad mēs garantējam to, ka arī nākamgad bijām elites grupā...katru gadu es skatījos un katru gadu bija viens un tas pats...un mani tas pat īsti nekad neizbrīnīja...likās, ka ar mums "tā vienkārši ir jābūt"...tad lūk...gadi pagāja..bet rezultāts ir aptuveni tāds kā vienmēr.

     [+] [-]

, 2022-04-28 17:59, pirms 3 gadiem
RAZOR rakstīja: To kino & j888

Šveices medaļas, normālos apstākļos, manā skatījumā būtu pārsteigums...uzskatu, ka USA, CAN, RUS, FIN, SWE, CZE ir tās izlases, kuras uzskatāmas par favorītiem.

Attiecībā uz "regulārām neveiksmēm"..es vēlos uzsvērt, ka tas tā bija vienmēr....es domāju, ka Jūs atceraties PČ hokejā, kur bija 4 grupas pa 4 komandām...es labi atceros, ka visu savu bērnību, es redzēju vienu un to pašu..vienai komandai LV smagi zaudēja...vēl vienai zaudēja cienīgāk...un vēl vienu bija jāuzvar....un tad mēs garantējam to, ka arī nākamgad bijām elites grupā...katru gadu es skatījos un katru gadu bija viens un tas pats...un mani tas pat īsti nekad neizbrīnīja...likās, ka ar mums "tā vienkārši ir jābūt"...tad lūk...gadi pagāja..bet rezultāts ir aptuveni tāds kā vienmēr.
Čehija

     [+] [-]

, 2022-04-28 18:15, pirms 3 gadiem
Kur rāda????

     [+] [-]

, 2022-04-28 20:04, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: Kur rāda????
https://www.youtube.com/watch?v=CaC...

     [+] [-]

, 2022-04-28 20:39, pirms 3 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2022-04-28 20:54, pirms 3 gadiem
ASV iet pāri Letiņiem, kā es piektdienas vakarā pāri vecrīgas meičām

     [+] [-]

, 2022-04-28 21:30, pirms 3 gadiem
Viss pareizi un loğiski

     [+] [-]

, 2022-04-28 21:38, pirms 3 gadiem
EKSPERTU CENTRS rakstīja: ASV iet pāri Letiņiem, kā es piektdienas vakarā pāri vecrīgas meičām
Ko tu muldi tev sūdīgs propelers
1 2 36 komentāri