Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2945, Did:0, useCase: 3

Bertānam četri tālmetieni "Wizards" septītajā uzvarā pēc kārtas

Artūrs Šāblis
Artūrs Šāblis

Bertānam četri tālmetieni "Wizards" septītajā uzvarā pēc kārtas
Lugencs Dorts uzbrukumā pret Aizeku Bongu. Foto: AP/Scanpix

Dāvja Bertāna pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Vašingtonas "Wizards" turpina cīņu par izslēgšanas spēlēm, šoreiz ar 129:109 viesos pieveicot Oklahomsitijas "Thunder". Bertāns izpildīja tikai tālmetienus un guva 12 punktus.

Dāvis Bertāns sev atvēlētajās 22 minūtēs guva 12 punktus, izpildot septiņus tālmetienus un realizējot četrus no tiem. Tāpat rūjienietim divas atlēkušās bumbas, trīs personīgās piezīmes, viena tehniskā piezīme un +/- rādītājs plus seši. Jau septīto reizi astoņās spēlēs Bertāns no spēles grozam uzbruka tikai no tālās distances.

Latvietis deviņās aprīlī aizvadītās spēlēs, no kurām pirmā bija pret "Mavericks" bez Porziņģa, spējis gūt vidēji 14,9 punktus, tālmetienus realizējot ar 49% precizitāti, bet caurmērā visā sezonā šie rādītāji ir zemāki - 11,3 punkti un 40,4%. Šomēnes basketbolists divas spēles izlaidis arī ģimenes pieauguma dēļ, bet pats atminējies, ka pēc pirmā bērna piedzimšanas aizvadījis, iespējams, labāko mēnesi savā karjerā.

Vašingtonas "Wizards" uzvarējusi jau septiņās spēlēs pēc kārtas, bet pēdējos desmit mačos šis bija devītais panākums. Veiksmīgais sezonas nogrieznis iesākās 8. aprīlī ar uzvaru pār "Magic", bet šajā laikā uzvarēta arī NBA līdervienība Jūtas "Jazz", kamēr vienīgais zaudējums piedzīvots pret "Suns". Komandas lieliskais sniegums skaidri atspoguļojas arī turnīra tabulā, jo "Wizards" no 13. vietas pacēlusies uz desmito, kas nozīmē vietu pārspēlēs par iekļūšanu izslēgšanas turnīrā. Par desmito vietu Austrumu konferencē norit visai sīva cīņa, jo līdzīga bilance ir arī "Raptors" un "Bulls", tomēr galvaspilsētas komanda ir spēlējusi nedaudz veiksmīgāk.

Pirmā ceturtdaļa aizritēja līdzīgā gultnē, Bertānam laukumā dodoties tās vidū un realizējot savu pirmo izmesto tālmetienu, taču jau pavisam ātri tika nopelnītas divas personīgās piezīmes. Lieliski pirmajā puslaikā bija "Wizards" līderi Rasels Vestbruks un Bredlijs Bīls - Vestbruks ar 22+5+7 jau domāja par triple-double, bet Bīls sameta 17 punktus. "Latvijas lāzers" puslaika izskaņā neveiksmīgi nospēlēja aizsardzībā, nopelnot piezīmi, bet par reakciju saņemot arī tehnisko piezīmi, taču komandas pārtraukumā šķīra tikai viens precīzs metiens.

Otro puslaiku lieliski iesāka burvji, uzreiz panākot pirmo divciparu pārsvaru mačā. Vestbruks double-double nokārtoja jau pirmajās piecās minūtēs, bet pietiekami drīz savāca divciparu skaitļus arī trīs statistikas ailītēs. Noslēdzošās ceturtdaļas ievadā "Thunder" rezultāta starpību centās samazināt, un brīžiem tas arī izdevās, bet turpinājumā veiksmīgāk spēlēja viesi, kas arī ļāva Vašingtonas "Wizards" svinēt panākumu ar rezultātu 129:109.

Uzvarētāju rindās ar kārtējo triple-double izcēlās Rasels Vestbruks, kurš pretinieku grozā salādēja 37 punktus (1p. 6/7, 2p. 11/19, 3p. 3/4), savāca 11 atlēkušās bumbas un tikpat reizes rezultatīvi piespēlēja. Bredlijs Bīls, kurš zaudējis līgas rezultatīvākā spēlētāja troni, atzīmējās ar 33 punktiem (1p. 5/5, 2p. 8/18, 3p. 4/6), bet "Thunder" labā Dariuss Bezlijs 20 punktiem (1p. 5/8, 2p. 3/7, 3p. 3/5) pievienoja piecas pārtvertas bumbas. Tāpat 20 punktus (1p. 6/7, 2p. 1/5, 3p. 4/6) un astoņas rezultatīvas piespēles sakrāja Teo Maledons. Nākamā spēle Dāvja Bertāna pārstāvētajai "Wizards" plānota 26. aprīlī pret Klīvlendas "Cavaliers".


NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Nets40-2066.7%1.Jazz44-1574.6%
2.75ers39-2066.1%2.Suns42-1771.2%
3.Bucks36-2262.1%3.Clippers43-1969.4%
4.Knicks33-2755.0%4.Nuggets38-2065.5%
5.Hawks32-2754.2%5.Lakers35-2459.3%
6.Celtics32-2853.3%6.Trail Blazers32-2655.2%
7.Heat31-2951.7%7.Mavericks32-2655.2%
8.Hornets29-3049.2%8.Grizzlies29-2850.9%
9.Pacers27-3146.6%9.Spurs29-2950.0%
10.Wizards26-3344.1%10.Warriors29-3049.2%
11.Bulls25-3442.4%11.Pelicans26-3344.1%
12.Raptors25-3442.4%12.Kings24-3540.7%
13.Cavaliers21-3835.6%13.Thunder20-4033.3%
14.Magic18-4130.5%14.Timberwolves16-4426.7%
15.Pistons18-4230.0%15.Rockets15-4525.0%

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/standings
https://www.nba.com/

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 05:35, pirms 4 gadiem
Bertāns neizpildīja tikai tālmetienus, viens bija pustālais. NBA mājaslapā nepareizi, šie arī laikam pieraduši, ka Berča tikai tālos met.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 06:03, pirms 4 gadiem
Būtu guvis arī vairāk ja ne stulbie tiesneši kā dēļ Bertānu uzreiz atsēdināja rezervistos nu un arī partneri, īpaši Bīls nedodot piespēles !

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 06:27, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Būtu guvis arī vairāk ja ne stulbie tiesneši kā dēļ Bertānu uzreiz atsēdināja rezervistos nu un arī partneri, īpaši Bīls nedodot piespēles !
Galīgi neesmu no tiem, kas saka, ka Bīlu vajag prom mainīt utt, nekādā gadījumā, bet šodien gan bija ļoti jūtams, ka viņam galvā sākusies cīņa par skorera titulu. Bet kamēr pretinieks vājš, tikmēr ok.
Iešķiebi mīnusu par pustālo? Nja, autors arī neliekas traucēties, komentu uzrakstīju, kamēr vēl "informācija tiek papildināta", protams, ka atstās, ja jau NBA lapā tā rakstīts, neko nevar pārmest

     [+] [-]

, 2021-04-24 08:57, pirms 4 gadiem
3 uzvaras līdz 8. vietai austrumos.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 08:58, pirms 4 gadiem
Vispār jau Bīls man patīk, taču šīs spēles beigās viņš spēlēja vājrātīgi individuāli. Kā dabū bumbu, tā noliec paurīti un mauc uz grozu. Ja netiek, apstājas un mauc. Spēlīte - viens pret pieci.
Dāvis šajā spēlē bumbu dabūja vēl mazāk, nekā Kristaps vienā ceturtdaļā. Pirmoreiz kopš junioru laikiem ieraudzīju, ka arī Neto ir labs spēlētājs. Taču, ko tu padarīsi Bīla un Vestbrūka ēnā...

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 09:03, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: 3 uzvaras līdz 8. vietai austrumos.
Kāda starpība tai astotajai? Drīzāk, ja paliek viss, kā pašreiz ir, jāuzrāpo līdz devītajai, tad play inn pretīm nāks Siseņi nevis Maiami Tveice (kā izskatās pašlaik). Un Hornets ir veicami, kas notiek pēc tam - visticamāk kirdiks no Neta, Sikseriem vai Bukiem.

     [+] [-]

, 2021-04-24 09:05, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kāda starpība tai astotajai? Drīzāk, ja paliek viss, kā pašreiz ir, jāuzrāpo līdz devītajai, tad play inn pretīm nāks Siseņi nevis Maiami Tveice (kā izskatās pašlaik). Un Hornets ir veicami, kas notiek pēc tam - visticamāk kirdiks no Neta, Sikseriem vai Bukiem.
Tālāk no Bulls, ārpus play inn.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 09:09, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bertāns neizpildīja tikai tālmetienus, viens bija pustālais. NBA mājaslapā nepareizi, šie arī laikam pieraduši, ka Berča tikai tālos met.
Mhm, par to metienu arī komentētāji teica to pašu.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 09:19, pirms 4 gadiem
A kad vispār Bīls nav bijis individuālists . Wiz katram lomas sadalītas izteikti, ja "Rūjienas lāzeram " iedod bumbu,tad viņam ar savs darbs jādara. Avdija gan tgd.ārā.,bet šosezon vēl cerība pastāv tikt kaut kur tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 09:57, pirms 4 gadiem
Wašingtona reāli pamodusies un var aizķerties uz pārspēlēm

     [+] [-]

, 2021-04-24 10:10, pirms 4 gadiem
+6 arī "Rūjienas lāzeram". Laikam būs šosezon Wašingtonai play inn. Labi.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 10:15, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kāda starpība tai astotajai? Drīzāk, ja paliek viss, kā pašreiz ir, jāuzrāpo līdz devītajai, tad play inn pretīm nāks Siseņi nevis Maiami Tveice (kā izskatās pašlaik). Un Hornets ir veicami, kas notiek pēc tam - visticamāk kirdiks no Neta, Sikseriem vai Bukiem.
Starpība ir tāda, ka jāuzvar divas spēles pēc kārtas, lai iekļūtu.. kas nemaz nav tik viegli.. kamēr finišējot astotajiem, pietiek uzvarēt vismaz vienu spēli no divām, lai tiktu tālāk..

At the conclusion of the regular season, the team with the seventh-highest winning percentage in each conference will host the team with the eighth-highest winning percentage in its conference in a Play-In Game (the “Seven-Eight Game”). The winner of the Seven-Eight Game in each conference will be the seventh seed in the playoffs for its conference.

"The team with the ninth-highest winning percentage in each conference will host the team with the tenth-highest winning percentage in its conference in a Play-In Game (the “Nine-Ten Game”). The loser of the Seven-Eight Game will host the winner of the Nine-Ten Game in a Play-In Game, and the winner of that game will be the eighth seed in the playoffs for its conference"

Ne pa tēmu, bet tviterī redzēju izceltas Wizards bilances pret katru no konferencēm, kas atkal pierāda cik komanda ir nestabila
17-10 pret Rietumu komandām, 9-23 pret Austrumu. Interesanta komanda..

     [+] [-]

, 2021-04-24 10:30, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Būtu guvis arī vairāk ja ne stulbie tiesneši kā dēļ Bertānu uzreiz atsēdināja rezervistos nu un arī partneri, īpaši Bīls nedodot piespēles !
Slikti.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 10:34, pirms 4 gadiem
Liekas neticami, ka Raptori, Heat un Pacers tik zemu. Visiem praktiski pag gada sastāvi

  +5 [+] [-]

, 2021-04-24 11:00, pirms 4 gadiem
Kas tie pa 75ers tabulaa?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 11:07, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Starpība ir tāda, ka jāuzvar divas spēles pēc kārtas, lai iekļūtu.. kas nemaz nav tik viegli.. kamēr finišējot astotajiem, pietiek uzvarēt vismaz vienu spēli no divām, lai tiktu tālāk..

At the conclusion of the regular season, the team with the seventh-highest winning percentage in each conference will host the team with the eighth-highest winning percentage in its conference in a Play-In Game (the “Seven-Eight Game”). The winner of the Seven-Eight Game in each conference will be the seventh seed in the playoffs for its conference.

"The team with the ninth-highest winning percentage in each conference will host the team with the tenth-highest winning percentage in its conference in a Play-In Game (the “Nine-Ten Game”). The loser of the Seven-Eight Game will host the winner of the Nine-Ten Game in a Play-In Game, and the winner of that game will be the eighth seed in the playoffs for its conference"

Ne pa tēmu, bet tviterī redzēju izceltas Wizards bilances pret katru no konferencēm, kas atkal pierāda cik komanda ir nestabila
17-10 pret Rietumu komandām, 9-23 pret Austrumu. Interesanta komanda..
Piekrītu , jo sanāk (teorētiski) pret tiem pašiem Siseņiem. Taču tos (no devītās vietas startējot) vismaz ir cerība uzvilkt 2x pēc kārtas. Tā kā ir pašreiz (2x pēc kārtas Maiami Heat), tas būtu dabasu duovana. Un ja no astotās pret Hornetiem - tad play off gandrīz vai saujā.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 11:15, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Piekrītu , jo sanāk (teorētiski) pret tiem pašiem Siseņiem. Taču tos (no devītās vietas startējot) vismaz ir cerība uzvilkt 2x pēc kārtas. Tā kā ir pašreiz (2x pēc kārtas Maiami Heat), tas būtu dabasu duovana. Un ja no astotās pret Hornetiem - tad play off gandrīz vai saujā.
Tev vēl nav skaidrs, ka nav formāts 10 pret 7 un 9 pret 8, bet gan
7 pret 8 un 9 pret 10 kur tālāk 7/8 pāra lūzeri tiekas pret 9/10 pāra uzvarētāju.

Tā, ka divas spēles pret siseņiem točna nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 11:21, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Piekrītu , jo sanāk (teorētiski) pret tiem pašiem Siseņiem. Taču tos (no devītās vietas startējot) vismaz ir cerība uzvilkt 2x pēc kārtas. Tā kā ir pašreiz (2x pēc kārtas Maiami Heat), tas būtu dabasu duovana. Un ja no astotās pret Hornetiem - tad play off gandrīz vai saujā.
Lai tiktu PO nebūs jāuzvar viena un tā pati komanda 2x. Ja Wizardi paliek 10. viņiem jāuzvar Pacers un pēc tam Heat un Hornets dueļa zaudētājs.. Tātad jādabū 2 uzvaras pēc kārtas. Izspiežot 8. vietu (kuru tu noliec, sakot, ka nav starpība 8. vai 10.) vispirms būtu duelis ar 7. vietu, pieņemsim Heat - to varēs atļauties zaudēt, jo pietiks uzvarēt 9./10. vietas pāra uzvarētāju.
Vienkārsi sakot - ar 8. vietu play-in turnīrā vajag 1 uzvaru, kamēr paliekot 9.-10. vietā vajag 2 uzvaras pēc kārtas. Nu un, protams, nepieminētais, ka esot 8. vietā tikt kaut vai play-in ir drošāk, kā balansejot uz robežas - tas ir 10. vieta.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 11:28, pirms 4 gadiem
Vairāk, gan jācer, ka Wizards vnk nosargās to 10. vietu, jo tik viegls kalendārs viņiem nav, lai cerētu uz 8.to vai pat 9.to pleķi.

Pacers visdrīzāk appies siseņus.

Manuprāt beigās būs šādi:

7.v. - Hawks
8.v. - Pacers
-------------------
9.v. - Hornets
10.v. - Wizards

Kā arī vēl ir nelielas cerības, ka Knicks tomēr nokritīsies uz 7.to vietu, jo kalendārs viņiem uz beigām ir diezgan pasmags.
Tad teorētiski pastāv iespēja, ka Knicks netiks play-offos.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 11:28, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Piekrītu , jo sanāk (teorētiski) pret tiem pašiem Siseņiem. Taču tos (no devītās vietas startējot) vismaz ir cerība uzvilkt 2x pēc kārtas. Tā kā ir pašreiz (2x pēc kārtas Maiami Heat), tas būtu dabasu duovana. Un ja no astotās pret Hornetiem - tad play off gandrīz vai saujā.
nav jāuzvar 2x viena komanda. izspēlē 7. vs 8. un 9. vs 10. 7. vs. 8. uzvarētājam tiek 7.v. tabulā, zaudētājs cīnās ar 9. vs 10. uzvarētāju par 8. vietu. Pašreizējā situācijā Wizardiem būtu jāspēlē ar Pacers, ja uzvar - tad ar Heat/Hornets zaudētāju par 8.v.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 11:53, pirms 4 gadiem
Atlanta patīkami pārsteidz. Tikko apskatījos, ka ar jauno treneri bilance 19-7, par spīti visām daudzajām traumām. "Uz papīra" labākais aizsardzības spēlētājs Dans, vispār šosezon vēl nav spēlējis..
Domāju, ka tiks pāri pirmajai kārtai, sastāvs patiešām labs.

     [+] [-]

, 2021-04-24 12:20, pirms 4 gadiem
ASV !!! Baidens mums tomēr ir ASV, tieši Wašingtonā.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 12:35, pirms 4 gadiem
Pardon, to pley - in sistēmu biju nepareizi sapratis. Pērn vienkārši tai nesekoju līdzi, tagad sapratu.

     [+] [-]

, 2021-04-24 12:42, pirms 4 gadiem
Domāju, ka divās spēlēs pieveikt Siseņus un Peiserīšus Vašingtonai ir iespējams, vienalga, kādā secībā. Tāpat (vismaz pašreiz šķiet), ka Maiami dabūs to septīto.
Vienīgā problēma - pašiem neievelties bedrē un garām nepalaist Bullēnus un Rāpuļus (nedo' allahs - abus).

     [+] [-]

, 2021-04-24 13:46, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Pardon, to pley - in sistēmu biju nepareizi sapratis. Pērn vienkārši tai nesekoju līdzi, tagad sapratu.
Pērn arī bija tā, kā teici.

     [+] [-]

, 2021-04-24 14:14, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: A kad vispār Bīls nav bijis individuālists .
Bieži vien tas ir attaisnojams, galu galā, viņam arī labi sanāk. Un diezgan bijušas reizes, kad viņš vispār ir vienīgais, kurš spēj iemest. Un es domāju, ja WSH tiks tālāk, tad arī Bīls nespēlēs gluži tā, kā šodien, vispār jau viņš ir labs.

     [+] [-]

, 2021-04-24 14:37, pirms 4 gadiem
kas ar KeiPī? spēlēt var?

     [+] [-]

, 2021-04-24 17:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bieži vien tas ir attaisnojams, galu galā, viņam arī labi sanāk. Un diezgan bijušas reizes, kad viņš vispār ir vienīgais, kurš spēj iemest. Un es domāju, ja WSH tiks tālāk, tad arī Bīls nespēlēs gluži tā, kā šodien, vispār jau viņš ir labs.
Skaidrs,ka labs,it sevišķi ja Bīls būtu letiņš,tad mēs te vienos priekos dzīvotu par viņa spēli.A viņam blakus ir Rūjienas lāzers,kuram pēc Bīla labvēlības un garīgā,bieži vien pāris sekunžu laikā jānotēmē un jāpalaiž savs lāzers

     [+] [-]

, 2021-04-24 17:51, pirms 4 gadiem
marxx2001 rakstīja: kas ar KeiPī? spēlēt var?
Pēc redzētā,KP jābūt gumijas potītei,ja viņš jau spēlētu pret leikeriem.
Uzreiz jau bieži tāda trauma neliekas nopietna,bieži vēl pat paskriet var,kaut gan nedaudz sāp. A pēc tam-novelc kedu,pieliec auksto un gaidi.. Un,diemžēl,viss notiek kam jānotiek.

     [+] [-]

, 2021-04-24 17:57, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Pēc redzētā,KP jābūt gumijas potītei,ja viņš jau spēlētu pret leikeriem.
Uzreiz jau bieži tāda trauma neliekas nopietna,bieži vēl pat paskriet var,kaut gan nedaudz sāp. A pēc tam-novelc kedu,pieliec auksto un gaidi.. Un,diemžēl,viss notiek kam jānotiek.
+1