Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Teodosičs: "Noteikti atgriezīšos Eiropā - ja ne šosezon, tad pēc sezonas"

Andrejs Siliņš

Teodosičs: "Noteikti atgriezīšos Eiropā - ja ne šosezon, tad pēc sezonas"
Milošs Teodosičs. Foto: AP / Scanpix

Serbijas basketbola zvaigzne Milošs Teodosičs apstiprinājis to, kas iepriekš baumots - nav izslēgts, ka jau šīs sezonas laikā aizsargs pametīs Nacionālo basketbola asociāciju (NBA) un atgriezīsies kādā Eiropas klubā.

Teodosičs uz NBA devās pagājušā gada vasarā, parakstot garantētu divu gadu līgumu par 12,3 miljoniem dolāru. Debijas sezonā Teodosičs aizvadīja 45 mačus un vidēji 25 minūtēs guva 9,5 punktus, atdeva 4,6 rezultatīvas piespēles un izcīnīja 2,8 atlēkušās bumbas.

Teodosiču debijas sezonā pavadīja arī vairāki ilgstoši savainojumi, toties šosezon serbu spēlētāja loma kļuvusi ļoti maza - astoņos mačos laukumā vidēji pavadītas desmit minūtes, gūti 2,9 punkti, atdotas 2,3 piespēles un izcīnītas 1,8 bumbas. "Clippers" sezonu sākusi lieliski - 11 uzvaras 17 spēlēs un šobrīd trešā pozīcija spēcīgajā Rietumu konferencē. Līdz ar to šobrīd neizskatās, ka drīzumā Teodosiča loma varētu mainīties.

"Godīgi sakot, ir mazliet grūtāk pierast [pie tik maza spēles laika]... bet es cenšos. Esmu pilnībā vesels, man nav nekādu savainojumu. Redzēsim, kā sezona attīstīsies," atklāts ir Teodosičs, kurš arī uzskata, ka vairāk būtu jāspēlē citam viņa komandas biedram gan klubā, gan Serbijas izlasē Bobanam Marjanovičam. "Bobijam bijušas lieliskas spēles un domāju, ka viņš ir pelnījis būt desmit spēlētāju rotācijā. Viņam droši būtu jātiek pie vairāk minūtēm. Domāju, ka viņam nākamsezon būs vairāk iespēju. Tomēr šī sezona tikai nupat sākusies, jāskatās, kas notiks tālāk." 221 centimetru garais Marjanovičs šosezon piedalījies 14 no 17 mačiem, vidēji 11 minūtēs gūstot 7,6 punktus un izcīnot 4,6 bumbas zem groziem.

Pats Teodosičs šobrīd ir pārliecināts, ka nepaliks NBA: "Domāju, ka noteikti nepalikšu, jo... Atbraucu, ieraudzīju, kā šeit viss izskatās un kaut kā... Vairāk izbaudu spēlēšanu Eiropā. Tāpēc noteikti atgriezīšos Eiropā - vai nu šosezon vai pēc sezonas. Redzēsim."

Tāpat basketbolists apliecināja, ka Serbijas izlases rindās spēlēs Pasaules kausa izcīņā, kas paredzēta nākamā gada septembrī Ķīnā.

31 gadu vecais Teodosičs karjeru sāka 2004. gadā Belgradas FMP rindās, bet 2007. gadā parakstīja piecu gadu līgumu par 2,8 miljoniem eiro ar Pirejas "Olympiacos". Grieķijas superkluba rindās Teodosičs kļuva par Eirolīgas MVP un FIBA Eiropas labāko spēlētāju (2010), kā arī Grieķijas līgas MVP (2010, 2011), bet 2011. gadā parakstīja līgumu ar Eiropas bagātāko klubu Maskavas CSKA uz trim gadiem par 5,7 miljoniem eiro. Kopumā Krievijas galvaspilsētas komandā Teodosičs pavadīja sešus gadus un 2016. gadā izcīnīja Eirolīgas titulu.

Izmantotie resursi"
https://www.glasamerike.net/

1 2 53 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2018-11-23 11:38, pirms 6 gadiem
Šādi mums spēlē Eirolīgas MVP

Tas par Eirolīgas un NBA līmeņa salīdzināšanu....

  -2 [+] [-]

, 2018-11-23 11:47, pirms 6 gadiem
Un pluss vel jau Serbijai jatiek uz pasaules kausu!

     [+] [-]

, 2018-11-23 11:50, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šādi mums spēlē Eirolīgas MVP

Tas par Eirolīgas un NBA līmeņa salīdzināšanu....
NBA jau svarīgākais ir 1 pret 1 spēle,tāpēc viņš jau netiek laukunā,ka aizsardzībā ir caurums. Pat eiropā viņam ar to bija problēmas. Bieži aizsardzībā slinkoja. Bet NBA,ja tev pretī nāk superatlēti,ko tad tāds Teodosičs var izdarīt? Teodosičs ir Šaras variants kurš eiropā arī bija super spēlētājs,bet aizbrauca pāri dīķim un saprata,ka NBA basis nav domāts viņam.

  +4 [+] [-]

, 2018-11-23 11:51, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šādi mums spēlē Eirolīgas MVP

Tas par Eirolīgas un NBA līmeņa salīdzināšanu....
Te jau nevis līmeņa atšķirība, bet gan spēles stils ir no svara.
Eiropā, basketbols balstās uz komandas spēli un katrs uzbrukums ir nozīmīgs. Bet NBA ir izteikta viens pret vienu apspēlēšana un šāds besketbols Teo neder! Varētu arī teikt to pašu par NBA duadziem spēlētājiem, kas Eiropā nerāda ne tuvu to sniegumu un meistarību!

     [+] [-]

, 2018-11-23 11:52, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šādi mums spēlē Eirolīgas MVP

Tas par Eirolīgas un NBA līmeņa salīdzināšanu....
Arvien vairāk līmenis tuvojas. Lielākā atšķirība ir tā ka Eiropā spēlē komandas spēli, Amerikā paļaujas uz līderiem. Es teiktu ka NBA lejas gals = ar Eiropas top spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-23 12:10, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šādi mums spēlē Eirolīgas MVP

Tas par Eirolīgas un NBA līmeņa salīdzināšanu....
Dončičs ar ir Eirolīgas MVP.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-23 12:17, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dončičs ar ir Eirolīgas MVP.
Viņš vēl jauns. Un met jau 20 punktus spēlē.

Teodosičs tā nevar.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-23 12:17, pirms 6 gadiem
Jā jā... NBA neesot komandas spēle... nu kur var liet...

     [+] [-]

, 2018-11-23 12:20, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņš vēl jauns. Un met jau 20 punktus spēlē.

Teodosičs tā nevar.
Ar Tevi viss skaidrs, ja nespīdi NBA, tad esi nulle. Arī Eiropā māk spēlēt basīti, bet Tev jau kā USA pakaļlaižai to nesaprast.

     [+] [-]

, 2018-11-23 12:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ar Tevi viss skaidrs, ja nespīdi NBA, tad esi nulle. Arī Eiropā māk spēlēt basīti, bet Tev jau kā USA pakaļlaižai to nesaprast.
Tieši tā.

     [+] [-]

, 2018-11-23 12:30, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jā jā... NBA neesot komandas spēle... nu kur var liet...
daļēji jau tā ir, tur ir daudz vairāk improvizācijas un nav noteiktas shēmas + viņu noteikumi ir piemēroti tam, lai vairāk tiktu veidoti 1 on 1 uzbrukumi

  +3 [+] [-]

, 2018-11-23 12:33, pirms 6 gadiem
Uz kopējā fona Eiropas basketbols ir tur pat aiz NBA. Kaut vai salīdzinām rezultātus Olimpiskajās spēlēs un Pasaules kausā. ASV ir visiem priekšā ar savu spēles stilu un lielo skaitu talantu. BET.... kopumā
OG - 1.ASV, 2.Serbija, 3.Spānija, 4.Austrālija un pēc tam Lietuva, Horvātija, Argentīna un Francija.
PK - 1.ASV, 2.Serbija, 3.Francija, 4.Lietuva, kam seko Turcija, Slovēnija, Spānija un Brazīlija
Ja TEO spēlētu, kāda no NBA klubiem,kur ir izteikts Eiropas stila basketbols, kā KINGS, SPURS, JAZZ un gan jau ka vēl kādu esmu piemirsis, tad viņa loma būtu daudz lielāka!

  -2 [+] [-]

, 2018-11-23 12:50, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņš vēl jauns. Un met jau 20 punktus spēlē.

Teodosičs tā nevar.
Dončičam pie pakaļas, kas notiek aizsardzībā!?
Un nav jāmet NBA 20+ spēlē, lai Eiropā varētu mest arī 30+ (un neesi naivs, nestāsti, ka Virtulis metīs karjeras laikā arī 30+ vidēji sezonā, kur tādi nonāk un ko izcīna, vari palūkot uz Bārdu vai RW-tikai viņi nesaprot, ka komandai tādi reāli NEKO nedod)
Palūko kaut Bertānu, kam loma SAS ir ļoti maza!?
Tie, kas Eiropā SPĒLĒ basketbolu (un JOPROJĀM nekas nav mainījies-tas ir KOMANDAS sports) tiem NBA vnk nepatīk spēles stila dēļ!?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-23 12:51, pirms 6 gadiem
MaratSafin rakstīja: Uz kopējā fona Eiropas basketbols ir tur pat aiz NBA. Kaut vai salīdzinām rezultātus Olimpiskajās spēlēs un Pasaules kausā. ASV ir visiem priekšā ar savu spēles stilu un lielo skaitu talantu. BET.... kopumā
OG - 1.ASV, 2.Serbija, 3.Spānija, 4.Austrālija un pēc tam Lietuva, Horvātija, Argentīna un Francija.
PK - 1.ASV, 2.Serbija, 3.Francija, 4.Lietuva, kam seko Turcija, Slovēnija, Spānija un Brazīlija
Ja TEO spēlētu, kāda no NBA klubiem,kur ir izteikts Eiropas stila basketbols, kā KINGS, SPURS, JAZZ un gan jau ka vēl kādu esmu piemirsis, tad viņa loma būtu daudz lielāka!
Savāc balto ASV izlasi-un palūkosim, ko viņi kaut EČ spētu parādīt!? Tīri uz melno fizisko viņi ir pārāki un nekas vairāk!!!

     [+] [-]

, 2018-11-23 13:05, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Savāc balto ASV izlasi-un palūkosim, ko viņi kaut EČ spētu parādīt!? Tīri uz melno fizisko viņi ir pārāki un nekas vairāk!!!
Njā, baltie vnk traģiski ASV šobrīd. Lavs visu laiku ar savainojumiem ārā, Heivords arī pēc traumas nevelk, kas tad vēl tur atliek vispār no baltajiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-23 13:13, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Savāc balto ASV izlasi-un palūkosim, ko viņi kaut EČ spētu parādīt!? Tīri uz melno fizisko viņi ir pārāki un nekas vairāk!!!
Nu ir kā ir! USA nav balto valsts!
Bet piekrītu, ja būtu baltai izlase no USA jāspēlē , tad viņi Eiropā netiktu medaļās!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-23 13:31, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu ir kā ir! USA nav balto valsts!
Bet piekrītu, ja būtu baltai izlase no USA jāspēlē , tad viņi Eiropā netiktu medaļās!
Tiktu tāpat

     [+] [-]

, 2018-11-23 13:36, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Dončičam pie pakaļas, kas notiek aizsardzībā!?
Un nav jāmet NBA 20+ spēlē, lai Eiropā varētu mest arī 30+ (un neesi naivs, nestāsti, ka Virtulis metīs karjeras laikā arī 30+ vidēji sezonā, kur tādi nonāk un ko izcīna, vari palūkot uz Bārdu vai RW-tikai viņi nesaprot, ka komandai tādi reāli NEKO nedod)
Palūko kaut Bertānu, kam loma SAS ir ļoti maza!?
Tie, kas Eiropā SPĒLĒ basketbolu (un JOPROJĀM nekas nav mainījies-tas ir KOMANDAS sports) tiem NBA vnk nepatīk spēles stila dēļ!?
Bija jau izrunāts 100x, ka Dončičs aizsardzībā nav peļams. Aizmirsi jau diskusiju?

     [+] [-]

, 2018-11-23 13:37, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu ir kā ir! USA nav balto valsts!
Bet piekrītu, ja būtu baltai izlase no USA jāspēlē , tad viņi Eiropā netiktu medaļās!
USA baltie vismaz 60-70%. Tāpēc tāds apgalvojums, kā minimums, ir pārspīlējums

     [+] [-]

, 2018-11-23 13:44, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu ir kā ir! USA nav balto valsts!
Bet piekrītu, ja būtu baltai izlase no USA jāspēlē , tad viņi Eiropā netiktu medaļās!
Nu ar to baltumu un melnumu dažiem grūti pateikt. Piemēram Kleju Tompsonu un Stefu Kariju īsti par melnajiem grūti nosaukt.
Man vairāk liekas interesanti būtu mačs ar eiropā dzimušajiem basketbolistiem pret ASV zvaigznēm. Pēc FIBA noteikumiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-23 13:52, pirms 6 gadiem
Nedomāju, ka Teodosičam ir problēmas ar prasmēm vai spēju iemest 20+ punktus NBA. Ticu, ka viņš ir viens no tiem, kas varētu dubli katrā spēlē vākts...
te jautājums ir par vēlmi, par attieksmi. Nu 30+ gados tu gribēji tur tikt, redzēji izaicinājumu, tiki, saprati, ka tā gālas mašīna nav vajadzīga. Turklāt arī Eiropā var miljonus nopelnīt.
Nu negrib viņš spēlēt šajā atlētiskajā un fiziski grūtajā līgā. 80+ spēles un parlidojumi. Cik tad Eiropā sanāk tur aizlidot uz Krieviju no spānijas... A ASV tur teksasa vien kā visa eiropa...
Plus vēl, no "Dieva" statusa atmesties uz vidi, kur tu esi, principā nekas un viss ir jāpierāda no jauna... arī tas 30 gadīgam EGO ir pa smagu....
Sākums jau bija tīri ciešams viņam, spēlēja OK, bet nu NBA ir gaļas mašīna... lai cik no malas tas izskatītos izstiepti un viegli, ar ntajām pauzēm spēles laikā utt... Tas nav viegli...

     [+] [-]

, 2018-11-23 13:55, pirms 6 gadiem
t0bis rakstīja: Nu ar to baltumu un melnumu dažiem grūti pateikt. Piemēram Kleju Tompsonu un Stefu Kariju īsti par melnajiem grūti nosaukt.
Man vairāk liekas interesanti būtu mačs ar eiropā dzimušajiem basketbolistiem pret ASV zvaigznēm. Pēc FIBA noteikumiem.
Un kā tevis piedāvātais formāts atškiras no, piemēram, pasaules čempionāta?

     [+] [-]

, 2018-11-23 13:58, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Savāc balto ASV izlasi-un palūkosim, ko viņi kaut EČ spētu parādīt!? Tīri uz melno fizisko viņi ir pārāki un nekas vairāk!!!
Kaut vai uz kājas izmēru - BET IR PĀRĀKI, nekas nemaina šo faktu!
Un nevajag noniecināt Eiropas izlases, arī Eiuropā spēlē labu basketbolu, un paskaties kāds ir Eiropas basketbolistu skaist NBA, kā tas ir audzis un mainās katru gadu.
Bet ja runājam par izlasi, tad Cilvēkresursu ziņā ASV ir lielāka pa visu Eiropu kopā ņemot, loģiski, ka ASV var savākt 4 augstākā līmeņa izlases, kamēr Eiropas komandu izlasēs ir maksimums 3-5 NBA spēlētāji, kuri ne visi ir zvaigznes savos klubos.

     [+] [-]

, 2018-11-23 14:00, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Un kā tevis piedāvātais formāts atškiras no, piemēram, pasaules čempionāta?
Pasaules čempionāts atšķiras ar to ka Antetokunmpo, KP, Dončič, Sabonis, Jokic utt nespēlē vienā komandā bet savas nacionālās izlases sastāvā.

     [+] [-]

, 2018-11-23 14:03, pirms 6 gadiem
t0bis rakstīja: Pasaules čempionāts atšķiras ar to ka Antetokunmpo, KP, Dončič, Sabonis, Jokic utt nespēlē vienā komandā bet savas nacionālās izlases sastāvā.
Ak tu gribēji EIROPAS izlasi, kā vienu komandu... Skaidrs... Jā, tas varētu būt jautrs pasākums...
Domāju, ka ar katru gadu Eiropas spēks tikai pieaug un pieaugs..

     [+] [-]

, 2018-11-23 14:08, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Ak tu gribēji EIROPAS izlasi, kā vienu komandu... Skaidrs... Jā, tas varētu būt jautrs pasākums...
Domāju, ka ar katru gadu Eiropas spēks tikai pieaug un pieaugs..
Es tektu, ka daži jaunie spīdekļi nomaina vecos eiropā. Bija Gazols, Novickis, Pārkers, Stojakovičš, tagad "grieķis", KP, Jokičs un vēl kāds.

     [+] [-]

, 2018-11-23 14:09, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es tektu, ka daži jaunie spīdekļi nomaina vecos eiropā. Bija Gazols, Novickis, Pārkers, Stojakovičš, tagad "grieķis", KP, Jokičs un vēl kāds.
Dončiču aizmirsi, tas laikam būtu jāliek šobrīd priekšā.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-23 14:18, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Nedomāju, ka Teodosičam ir problēmas ar prasmēm vai spēju iemest 20+ punktus NBA. Ticu, ka viņš ir viens no tiem, kas varētu dubli katrā spēlē vākts...
te jautājums ir par vēlmi, par attieksmi. Nu 30+ gados tu gribēji tur tikt, redzēji izaicinājumu, tiki, saprati, ka tā gālas mašīna nav vajadzīga. Turklāt arī Eiropā var miljonus nopelnīt.
Nu negrib viņš spēlēt šajā atlētiskajā un fiziski grūtajā līgā. 80+ spēles un parlidojumi. Cik tad Eiropā sanāk tur aizlidot uz Krieviju no spānijas... A ASV tur teksasa vien kā visa eiropa...
Plus vēl, no "Dieva" statusa atmesties uz vidi, kur tu esi, principā nekas un viss ir jāpierāda no jauna... arī tas 30 gadīgam EGO ir pa smagu....
Sākums jau bija tīri ciešams viņam, spēlēja OK, bet nu NBA ir gaļas mašīna... lai cik no malas tas izskatītos izstiepti un viegli, ar ntajām pauzēm spēles laikā utt... Tas nav viegli...
Domāju, tā ir milzīga problēma visiem Eiropā spēlējošajiem spīdekļiem, kuri aizbrauc meklēt laimi uz NBA. Kas uz turieni tik nav braukuši Jasikeviči, Navarro, Antiči utt. - visi vairāk vai mazāk ir aplauzušies un braukuši atpakaļ uz savu komforta zonu. Pareizi jau minēji - NBA gaļas mašīnā tu esi viens no pelēkās masas ar tukšu CV - statuss 0 - ej un savos 30+ gados pierādi, ka esi labāks par tādu 21gadīgu nereāli jaudīgu un sevi pierādīt izsalkušu melno čali. Eiropā biji karalis. Gribēji, varēji gan treneri pamācīt, gan vakarā aliņu iedzert, gan ar meitām pameņģēties. A te - nekā - kā cietumā, jo nākamajā treniņā fiziski un mentāli jābūt gatavam, ka atkal kāds štangists tev gribēs galvu nolauzt, lai izsistu no rotācijas. Kāda jēga un motivācija tam pašam Teo, kurš Maskavā bija pielūgsmes objekts, šeit sisties?! Nauda?! Domāju, ka arī Maskavā viņam viss ar naudām bija labākajā kārtībā... Tā arī ir - atbrauca, ieraudzīja un... saprata, ka nu i nafig!

     [+] [-]

, 2018-11-23 14:27, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: USA baltie vismaz 60-70%. Tāpēc tāds apgalvojums, kā minimums, ir pārspīlējums
Usa 70% ja skaita latīņamerikāņus, 60% ja neskaita. Tas kopumā, bet ir jau štati, kur vairākums nav baltie.

     [+] [-]

, 2018-11-23 14:38, pirms 6 gadiem
Pēc oficiālajiem datiem šobrīd gandrīz 75 % ASV iedzīvotāju ir tā sauktie baltie amerikāņi, pamatā eiropas ieceļotāju pēcteči.

     [+] [-]

, 2018-11-23 15:29, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es tektu, ka daži jaunie spīdekļi nomaina vecos eiropā. Bija Gazols, Novickis, Pārkers, Stojakovičš, tagad "grieķis", KP, Jokičs un vēl kāds.
Vēl jau ir Nurkičs, Bogdanovičs, Hernangomess

     [+] [-]

, 2018-11-23 15:43, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Domāju, tā ir milzīga problēma visiem Eiropā spēlējošajiem spīdekļiem, kuri aizbrauc meklēt laimi uz NBA. Kas uz turieni tik nav braukuši Jasikeviči, Navarro, Antiči utt. - visi vairāk vai mazāk ir aplauzušies un braukuši atpakaļ uz savu komforta zonu. Pareizi jau minēji - NBA gaļas mašīnā tu esi viens no pelēkās masas ar tukšu CV - statuss 0 - ej un savos 30+ gados pierādi, ka esi labāks par tādu 21gadīgu nereāli jaudīgu un sevi pierādīt izsalkušu melno čali. Eiropā biji karalis. Gribēji, varēji gan treneri pamācīt, gan vakarā aliņu iedzert, gan ar meitām pameņģēties. A te - nekā - kā cietumā, jo nākamajā treniņā fiziski un mentāli jābūt gatavam, ka atkal kāds štangists tev gribēs galvu nolauzt, lai izsistu no rotācijas. Kāda jēga un motivācija tam pašam Teo, kurš Maskavā bija pielūgsmes objekts, šeit sisties?! Nauda?! Domāju, ka arī Maskavā viņam viss ar naudām bija labākajā kārtībā... Tā arī ir - atbrauca, ieraudzīja un... saprata, ka nu i nafig!
Nu nez nez, Emilio un Raicha... Drīzāk te jautājums - negrib vai nevar? Vrb Teo centās, bet saprata, ka vnk nespēj to līmeni pavilkt? + Vēl traumas sākas, jo smagāks grafiks un atletiskāks basis. Ar piespēlēm sākumā baigi spridzināja, bet tas arī principā bija viss no viņa. Ja viņš tik labs butu uz komandas basi, tas jau viņš to statistiku baigo neeavāktu, bet komanda vinnētu... Bet pag gad taču tā nebija? Nu ir Eiropas basis zemāka līmeņa, sakiet ko gribiet. Kas tad veido izlašu sākumsastāvu? Principā tie ir NBA visi špīleri + labakie Eiropas čaļi... Viss... Un paradiet kadu izlasi kur tā nav?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-23 15:58, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bija jau izrunāts 100x, ka Dončičs aizsardzībā nav peļams. Aizmirsi jau diskusiju?
Jup, nav peļams Caurstaigājama sēta-būtu akurāti precīzs apgalvojums!?
Tupāks aizsardzībā ir tikai JR. Smits un Hārdens Ja šāda attieksme ir vēl nesasniedzot 20... nekas arī nemainīsies vēlāk!?

     [+] [-]

, 2018-11-23 15:58, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: USA baltie vismaz 60-70%. Tāpēc tāds apgalvojums, kā minimums, ir pārspīlējums
Neviens nerunā par iedzīvotāju, bet gan basketbolistu ādas krāsu... tā kā, kā minimums-saproti, kur atrodies?!

  -3 [+] [-]

, 2018-11-23 15:59, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņš vēl jauns. Un met jau 20 punktus spēlē.

Teodosičs tā nevar.
Iedod Virtulim 7minūtes laika, palūkosim, ko viņš var... minūtes tādas Virtulim būtu, sen jau ar mammu būtu atpakaļ Eiropā!
1 2 53 komentāri