Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Durants: "Man apnicis būt otrajam"

Andrejs Siliņš

Durants: "Man apnicis būt otrajam"
Kevins Durants
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Oklahomsitijas "Thunder" superzvaigzne Kevins Durants intervijā žurnālam "Sports Illustrated" atzinis, ka visu basketbolista karjeru, pat vēl pirms nonākšanas NBA, bijis otrais, un tas uzbrucējam beidzot esot apnicis.

"Esmu bijis otrais visu dzīvi. Biju otrais labākais spēlētājs vidusskolā. Biju otrā izvēle draftā. Esmu palicis otrais trīs sezonas MVP balsojumos. Biju otrais NBA finālā [pagājušajā gadā]. Esmu noguris būt otrais. Man pietiek!" sacīja Durants, kurš aizvadīto regulāro sezonu noslēdza arī kā otrais rezultatīvākais līgas spēlētājs ar 28,1 punktu vidēji mačā. Rezultatīvākais bija Ņujorkas "Knicks" līderis Karmelo Entonijs (28,7).

Jādomā, ka arī šogad balsojumā par sezonas vērtīgāko spēlētāju Durants paliks otrais aiz Lebrona Džeimsa no Maiami "Heat", kuram tas būs (ja būs) jau ceturtais MVP tituls.

24 gadus veco Durantu 2007. gada draftā izvēlējās Sietlas "SuperSonics", kas izmantoja Portlendas "Trail Blazers" neapdomību, izvēloties savainojumu mocīto Gregu Odenu ar pirmo numuru. Tieši Odens ASV tika uzskatīts arī par labāko vidusskolu spēlētāju, kad Durants saņēma vidējo izglītību.

Nav gan tā, ka Durants vienmēr būtu bijis otrais - 2008. gadā 206 centimetrus garais uzbrucējs kļuva par labāko sezonas pirmgadnieku, trīs reizes bijis NBA sezonas rezultatīvākais spēlētājs, atzīts par 2010. gada pasaules čempionāta MVP, 2012. gadā kļuva par Visu zvaigžņu spēles MVP, kā arī saņēmis vēl vairākus individuālos apbalvojumus.

Izmantotie resursi:
Sports Illustrated

1 2 63 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-04-23 21:37, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: 1.Kobe
2.Bārbija Džeimsa
3.Durants

Man sanāk Nr.3 :-/
Viss labi, tikai Džeimsu nenovērtē tā.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-23 21:38, pirms 12 gadiem
Samierinies, ne Tu pirmais, ne pēdējais tāds !

 +11 [+] [-]

, 2013-04-23 21:44, pirms 12 gadiem
Neko nevar darīt,daudzi ir sēdējuši ēnā,ne visiem ir dota iespēja būt pirmajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 21:47, pirms 12 gadiem
Sosezon es vienozimigi dotu MVP Durantam. Tiesaam vajag paskatiities dzilaak- MVP tas ir veertiigaakais speeleetaajs, bez kura komandai buutu gruuti. Jaa, Dzeims ir fenomenaals, bet arii bez Dzeimsa Miami buutu tur kur ir tagad- Wade, Bosh, Allen pienaaciigi vareetu aizstaat Dzeimsu. Bet bez Duranta, OKC vis neklaatos tik izcili, jo uzskatu ka Westbrooks savaa zinjaa ir klauns uz laukuma. Un arii- no visiem siis sezonas izcilniekiem (Dzeims, Antonijs, Kobe)- Durants ir vieniigais kurs nospeeleejis visu sezonu, nu protams iznemot pedejo speli, kad vinju beidzot vareja atputinat.

Uzskatu, ka Durants ja ne sogad tad kaut kad pavisam driiz buus arii 1.numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-04-23 22:10, pirms 12 gadiem
Manuprāt, arī Durants varētu savākt tādu pašu statistiku, kā Džeimss, dotumi tak ir..
Kā arī piekrītu tiem, kas saka, ka LBJ nevajadzētu dot VĒRTĪGĀKĀ spēlētāja apbalvojumu.. Kad LBJ spēlēja Cavs, viņš bija pelnīti(pierādīja Cavs pirmā sezona bez LBJ), bet Hītos vienkārši neredzu, viņu kā VĒRTĪGĀKO.. Durants savā komandā ir daudz vērtīgāks..

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:13, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Nejauc ar NHL MVP, kur definīcija ir, ka šī balva tiek dota labākajam spēlētājam savā komandā. NBA definīcija ir labākajam spēlētājam visā līgā nevis komandā.
Ja jau līgā, tad Melo ir piemērots, Melo krekliņus tak vairāk pārdeva..

  -3 [+] [-]

, 2013-04-23 22:19, pirms 12 gadiem
SandisLV rakstīja: Sosezon es vienozimigi dotu MVP Durantam. Tiesaam vajag paskatiities dzilaak- MVP tas ir veertiigaakais speeleetaajs, bez kura komandai buutu gruuti. Jaa, Dzeims ir fenomenaals, bet arii bez Dzeimsa Miami buutu tur kur ir tagad- Wade, Bosh, Allen pienaaciigi vareetu aizstaat Dzeimsu. Bet bez Duranta, OKC vis neklaatos tik izcili, jo uzskatu ka Westbrooks savaa zinjaa ir klauns uz laukuma. Un arii- no visiem siis sezonas izcilniekiem (Dzeims, Antonijs, Kobe)- Durants ir vieniigais kurs nospeeleejis visu sezonu, nu protams iznemot pedejo speli, kad vinju beidzot vareja atputinat.

Uzskatu, ka Durants ja ne sogad tad kaut kad pavisam driiz buus arii 1.numurs.
Ņemot vērā ko tu raksti, es uzskatu ka tu arī esi savā ziņā klauns.
1 pret 1 viņu apturēt nevar neviens PG. Protams, viņš regulāri aizraujas ar avantūrām, bet tāds ir viņa spēles stils.

MVP - James. Tur pat nav jādomā

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:26, pirms 12 gadiem
SandisLV rakstīja: Sosezon es vienozimigi dotu MVP Durantam. Tiesaam vajag paskatiities dzilaak- MVP tas ir veertiigaakais speeleetaajs, bez kura komandai buutu gruuti. Jaa, Dzeims ir fenomenaals, bet arii bez Dzeimsa Miami buutu tur kur ir tagad- Wade, Bosh, Allen pienaaciigi vareetu aizstaat Dzeimsu. Bet bez Duranta, OKC vis neklaatos tik izcili, jo uzskatu ka Westbrooks savaa zinjaa ir klauns uz laukuma. Un arii- no visiem siis sezonas izcilniekiem (Dzeims, Antonijs, Kobe)- Durants ir vieniigais kurs nospeeleejis visu sezonu, nu protams iznemot pedejo speli, kad vinju beidzot vareja atputinat.

Uzskatu, ka Durants ja ne sogad tad kaut kad pavisam driiz buus arii 1.numurs.
Stresa nav, es jau sezonas sākuma teicu, ka LBJ nebūs MVP. Vienkārši tā līga nedara, vienam spēlētājam tik bieži MVP nedod. Pat Maiklam nedeva.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 22:30, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: 1.Kobe
2.Bārbija Džeimsa
3.Durants

Man sanāk Nr.3 :-/
Nu beidziet, mūsdienās neviens nav labāks par Lebronu, tas taču universāli zināms fakts.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:30, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Ņemot vērā ko tu raksti, es uzskatu ka tu arī esi savā ziņā klauns.
1 pret 1 viņu apturēt nevar neviens PG. Protams, viņš regulāri aizraujas ar avantūrām, bet tāds ir viņa spēles stils.

MVP - James. Tur pat nav jādomā
Atceries gadu, kad dabūja Rouzs nevis LBJ?
Ja tas, par ko raksti ir westbrūks, tad nevienam viņš pat nav jāaptur, jāgaida, tikai, kad aizkritīs širmis, tādi spēlētāji ir enkurs ikvienā komandā. Cilvēki, kuriem nav spēja novērtēt situāciju, kuri nespēj savākt savas ambīcijas un ego, kā arī kuri nespēj atzīt savu komandas biedru acīmredzamu pārākumu profesionalitātē un mentalitātē. Kamēr komandā būs Westbrūks, Durantam kausu nepacelt.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-23 22:31, pirms 12 gadiem
Nu tad pako mantas un gatavojies Lakers. Ar Howardu pie sāna, tu, atkal nesīsi Lakers ēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-23 22:34, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: MVP dot labākajam spēlētājam NBA - lūdzu pasaki vai uz doto brīdi kāds ir labāks par Džeimsu?
Dveins Veids

Bet ja nopietni, nav svarīgi, ir vai nav labāks, vnk es neticu, ka ATKAL balva tiks LBJ, līgā tomēr ir jārosina kaut kādas situācijas pārmaiņas, tapēc LBJ pie balvas netiks, manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:35, pirms 12 gadiem
MVP - LBJ. Bet tieši ko Raitcha saka, ka šogad var notikt arī ne tā kā plānots. Sterns ir diriģents un viņa vārds ir likums. Nebrīnaties, ja tas būs Kobe, vai Durants.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:41, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: MVP - LBJ. Bet tieši ko Raitcha saka, ka šogad var notikt arī ne tā kā plānots. Sterns ir diriģents un viņa vārds ir likums. Nebrīnaties, ja tas būs Kobe, vai Durants.
Tieši tā. Teorētiski un pat arī praktiski - LBJ
Bet ja tas nebūs LBJ, tad personīgi es, nebūšu pārsteigts.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:43, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Dveins Veids

Bet ja nopietni, nav svarīgi, ir vai nav labāks, vnk es neticu, ka ATKAL balva tiks LBJ, līgā tomēr ir jārosina kaut kādas situācijas pārmaiņas, tapēc LBJ pie balvas netiks, manuprāt.
Jau tā Nba daudz kas tiek mākslīgi rosināts, vismaz MVP vajadzētu iedot kādam, kas tiešām pelnījis. Džeimss ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:44, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tieši tā. Teorētiski un pat arī praktiski - LBJ
Bet ja tas nebūs LBJ, tad personīgi es, nebūšu pārsteigts.
mhm, kas notiks, ja MVP būs LBJ - viss ir kā vajag, papriecāsies un aizmirsīs. Kas notiks, ja MVP nebūs LBJ - antireklāma arī ir reklāma, un popularitāte un haips tikai augs.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 22:51, pirms 12 gadiem
Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:56, pirms 12 gadiem
Esmu pārliecināts, ka MVP būs Džeimss, viņš bija galvas tiesu pārāks par visiem, komandas rezultāti un viņa statistika vien runā par to, pat, ja asociācijai ļoti gribētos iedot mvp Durantam, LBJ bija pārāk tālu visiem priekšā, lai KD viņam atņemtu šo godu ceturto reizi. Stērns neuzdrīkstēsies.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-23 22:56, pirms 12 gadiem
Marčelito - Ja IQ nav jaunībā, tas nebūs arī pēc 30. To nevar iemācīties, tas pavisam nopietni. Vestbruks ir labs, bet viņš varētu būt izcils, ja spētu sakārtot savu galvu. Viņa metienu izvēle ir vistizlākā līgā, jo tieši tāpēc, ka viņš nav snaiperis. Viņš ir ļoti dumšs basketbolists. Labs, bet stulbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:58, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB
NU beidz, kurš vēl normāls vecis mauc no laukuma vidus, tā pat vien, a varbūt būs sods.
Labi, tas tā nenopietni, bet lai vai kā, Rasels ir stipri salīdzināms ar Aiversonu. Respektīvi, viņi abi ir (skaitās) PG, bet ne tuvu viņiem tas padodas. Ideja, doma? Ja Vestbrūku ieliktu 2. numura pozīcijā, viņas sniegums būtu, kā Aiversonam, kad viņš Filadelfijā spēlēja pa 2. numuru. Viņš nav PG. Vienkārši nav. Un ja salīdzinām metienus, viens ir p[rocents, pavisam kaut kas cits ir lēmumu pieņemšana un Duranta FENOMENĀLĀS rokas. Viņa metiens, tā izpildījums un precizitāte ir vienkārīs apskaužama. Ātrums arī tam ir pievienojams, kāds tur Vestbrūks. Vēl aizvien saku, ka Vestbrūks bija jālaiž prom, nevis Hārdens.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:58, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Esmu pārliecināts, ka MVP būs Džeimss, viņš bija galvas tiesu pārāks par visiem, komandas rezultāti un viņa statistika vien runā par to, pat, ja asociācijai ļoti gribētos iedot mvp Durantam, LBJ bija pārāk tālu visiem priekšā, lai KD viņam atņemtu šo godu ceturto reizi. Stērns neuzdrīkstēsies.
Durants LBJ šogad ir tuvāk nekā jebkad. Līdz LBJ līmenim vēl ir ko augt, bet tālu viņš nav pavisam noteikti. Turpat, kur LBJ.

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:58, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: MVP - LBJ. Bet tieši ko Raitcha saka, ka šogad var notikt arī ne tā kā plānots. Sterns ir diriģents un viņa vārds ir likums. Nebrīnaties, ja tas būs Kobe, vai Durants.
Kobe?

A ja par rakstu, tad Durants ir arī otrais komandā... nu jau ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:59, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Esmu pārliecināts, ka MVP būs Džeimss, viņš bija galvas tiesu pārāks par visiem, komandas rezultāti un viņa statistika vien runā par to, pat, ja asociācijai ļoti gribētos iedot mvp Durantam, LBJ bija pārāk tālu visiem priekšā, lai KD viņam atņemtu šo godu ceturto reizi. Stērns neuzdrīkstēsies.
OK, no sezonas sākuma daļas ir viena lieta, kas par labu LBJ nosliecas. Heat uzaru sērija!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:00, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Durants LBJ šogad ir tuvāk nekā jebkad. Līdz LBJ līmenim vēl ir ko augt, bet tālu viņš nav pavisam noteikti. Turpat, kur LBJ.
Statistiski jau principā nav starpības

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:01, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB
Tak ko tu gaidi te no visādiem SC "ekspertiem". RWB jau sen ir nenosedzamāgais PG... ne labākais, bet nenosedzamākais. Tagadējā sērija pret HOU to tikai pierādīs- HOU vienkārši nav neviens, kas var nosegt RWB. Nezinu vai kāds līgā to vispār var izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:01, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB
Pilnīgi piekrītu, visi saka ka bez LBJ nekas Miami nemainītos (kas jau ir vienkārši absurds), un ka OKC bez Duranta bezmazvai nekā nav. Es neteiktu ka Bošs un nu jau arī diemžēl Wade ir baigie superstāri, taču Vestbrūks šosezon reāli močī. Daudzi viņam pārmet ka viņš par daudz izmet, vairāk par KD, bet ko ta pats KD neko nevar darīt lietas labā? Ja vajadzētu tad arī ņemtu vairāk uz sevi un mestu vairāk.

P.s. Ja LBJ neiedos šogad MVP, tad es tiešām nezinu kam dot. MJ arī šad tad nedeva, bet sezonās, kad viņš bija 4 galvas tiesas pārāks par citiem - iedeva. LBJ šī ir viennozīmīgi labākā sezona karjerā, 99% jādod MVP.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:03, pirms 12 gadiem
Tipiska nēģera domāšana un pseidoproblēma.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 23:06, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Statistiski jau principā nav starpības
Ja Durantam būtu Kobes mentalitāte, tad NBA piedzīvotu labāko skoreri visā pastāvēšanas vēsturē. Tur arī tā atšķirība. Durants ir pārāk neitrāls, vai piekāpīgs. LBJ uz sevi paņem slavu ar savu mežonīgo spēku un dankiem. Durants to varētu izdarīt ar punktu gūšanu, bet viņš piekāpjās. Vai tas ir labāk? Nu nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 63 komentāri