Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bostona panāk Klīvlendu, Vestbrukam pirmais perfektais "triple-double"

Rolands Eliņš

Bostona panāk Klīvlendu, Vestbrukam pirmais perfektais "triple-double"
Rasels Vestbruks
Foto: AP/Scanpix

Denveras "Nuggets" savā laukumā ar 126:113 sakāva labākajā sastāvā spēlējošo Klīvlendas "Cavaliers", kamēr Bostona ar 109:100 pieveica "Pacers" un uzvaru skaita ziņā panāca Klīvlendu. Šonakt arī NBA statistikā pirmoreiz fiksēts "triple-double", kurš savākts, trāpot visus metienus, un to paveicis neviens cits kā Rasels Vestbruks.

"Cavaliers" sastāvā šonakt atgriezās Kails Korvers un pirmoreiz kopš Ērla "Dž.R." Smita traumas pašreizējā NBA čempione laukumā sūtīja savu labāko sastāvu, neatpūtinot nevienu līderi. Taču ar to izrādījās par maz, lai viesos pieveiktu "Nuggets", kas uzsākusi asu cīņu ar Portlendu par Rietumu konferences astoto vietu.

Denveras rindās pēc četru spēļu izlaišanas atgriezās Vilsons Čendlers, kurš guva 18 punktus un lieliski nospēlēja aizsardzībā pret Lebronu Džeimsu. Džeimss arī guva 18 punktus, taču spēli pabeidza ar katastrofāli sliktu +/- rādītāju mīnus 30. Viņa komandas biedrs Kairijs Ērvings sameta 33 punktus, taču aizsardzībā Klīvlendai neizdevās apturēt 126 punktus guvušo Denveru, kura turklāt izdarīja veselas 35 rezultatīvas piespēles. Septiņas no tām Nikolam Jokičam, kuram daudz netrūka līdz "triple--double" (16+10+7).

Klīvlendai šis ir astotais zaudējums pēdējās 14 spēlēs, un arvien reālāk tiek apdraudētas tās līderpozīcijas Austrumu konferencē. "Celtics" šonakt ar 109:100 apspēlēja "Pacers", neskatoties uz Pola Džordža 37 gūtajiem punktiem, un šobrīd gan Bostonai, gan Klīvlendai pa 46 uzvarām. "Cavaliers" gan vēl saglabā vadību, jo cietusi mazāk zaudējumus, taču Bostonai septiņas no atlikušajām desmit spēlēm būs jāaizvada mājās, kur "Celtics" šosezon uzvarējusi 26 no 35 reizēm.

Rasels Vestbruks tikmēr savā rēķinā ierakstījis sezonas 35. "triple-double" un līdz leģendārā Oskara Robertsona rekordam (41. "triple-double" sezonā) viņam pietrūkst arvien mazāk, turklāt šonakt pret Filadelfiju Vestbruks kļuva par pirmo NBA vēsturē, kurš savācis "triple-double", nekļūdoties nevienā metienā. Šonakt Vestbruks trāpīja 100% savu metienu (1p. 6/6, 2p. 6/6), gūstot 18 punktus, izdalīja 14 piespēles un savāca 11 bumbas zem groziem nospēlētajās 28 minūtēs. Vairāk Vestbrukam spēlēt nebija nepieciešams, jo "Thunder" pārliecinoši ar 122:97 sakāva "76ers", turku centram Enesam Kanteram izceļoties ar 24 punktiem.

Cīņā par vietu Austrumu labāko astotniekā svarīgas uzvaras izcīnīja Vašingtonas, Čikāgas un Šārlotas vienības. "Wizards" ar Bredlija Bīla 28 punktu un Džona Vola 22+10 palīdzību pieveica "Hawks", "Hornets" viesos apspēlēja Orlando, bet "Pistons", kas iepriekš zaudēja Bruklinai, šonakt visai bezcerīgi piekāpās "Bulls" ar 95:117. Čikāgas komanda izcēlās ar 36 rezultatīvām piespēlēm, no kurām 12 Džimija Batlera izpildījumā, bet NBA karjeras rezultatīvāko spēli aizvadīja Nikola Mirotičs, ar lielisku precizitāti gūstot 28 punktus (2p. 8/9, 3p. 4/6).

Savukārt "Bucks" viesos visai droši pārspēja "Kings" ar 116:98. Milvoki vienība otrajā ceturtdaļā paspēja samest veselus 44 punktus, kad arī ieguva izšķirošo pārsvaru. Milvoki kopumā trāpīja 16 tālmetienus, bet grieķu uzbrucējs Jannis Adetokunbo savāca 32 punktus un 13 atlēkušās bumbas. "Bucks" šis bija desmitais panākums pēdējās 12 spēlēs.

NBA spēļu rezultāti, 23. marts

KomandasRez.Rezultatīvākie
Magic-Hornets102:109Ross 19 - Vokers 22
Celtics-Pacers109:100Tomass 25 - Džordžs 37
Bulls-Pistons117:95Mirotičs 28 - Heriss 14
Thunder-76ers122:97Kanters 24 - Stauskas 20
Wizards-Hawks104:100Bīls 28 - Hārdevejs 29
Nuggets-Cavaliers126:113Heriss 21 - Ērvings 33
Kings-Bucks98:116Hīlds 21 - Adetokunbo 32
Jazz-Knicks108:101Gobērs 35 - Porziņģis 24

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1. Cavaliers462465.7 %1.Warriors571480.3%
2.Celtics462663.9%2.Spurs541677.1%
3.Wizards432860.6%3.Rockets492269.0%
4.Raptors422959.2%4.Jazz442861.1%
5.Hawks373452.1%5.Clippers432959.7%
6.Bucks363550.7%6.Thunder413057.7%
7.Pacers363550.7%7.Grizzlies403156.3%
8.Heat353649.3%8.Nuggets343747.9%
9.Bulls343847.2%9.Trail Blazers323845.7%
10.Pistons343847.2%10.Mavericks304042.9%
11.Hornets323945.1%11.Pelicans304142.3%
12.Knicks274438.0%12.Timberwolves284240.0%
13.76ers264536.6%13.Kings274438.0%
14.Magic264636.1%14.Suns224931.0%
15.Nets145620.0%15.Lakers205128.2%

Pasvītrotas komandas, kas jau nodrošinājušas vietu "play-off"

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 36 komentāri

     [+] [-]

, 2017-03-23 08:36, pirms 8 gadiem
Ko Lebis šodien darīja, defa vispār neskrēja? +/- koeficients -30 sliktākais komandā. Bostona iet garām,bet kā ierasti cavs faneļu atrunas ar par taupīšanos PO. izskatījās,ka cavs defa spēlē kā knicks.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-23 09:09, pirms 8 gadiem
HMB nagjenes izskolo Cavs
Kamēr HMB kosmonautiem bačas tukšas, tikmēr GSW kruīzā ņem 60+ uzvaras un pirmo vietu, lai īsto spēku rādītu PO!
Pēc pašreizējā Cavs snieguma saku, ka 99% šiem nebūs back to back tituls, es drīzāk teiktu, ka šobrīd jau labs sasniegums būs tikšana lielajā finālā!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-23 09:10, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Ko Lebis šodien darīja, defa vispār neskrēja? +/- koeficients -30 sliktākais komandā. Bostona iet garām,bet kā ierasti cavs faneļu atrunas ar par taupīšanos PO. izskatījās,ka cavs defa spēlē kā knicks.
Cavs nav neviena nesavtīgā kapļa kā Grīns un Igijs kuri padara melno darbiņu, lūk arī rezultāts!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-23 09:22, pirms 8 gadiem
Viss kārtībā. Kā man te viens basketbola eksperts vakar minēja - atliek tikai Lebronam ielikt ugunsrobā un Cavs visiem brauc pāri kā rullis. Izskatās, ka vakar Lebronam sērkociņu nebija līdzi, jo robā ielika, bet uguns nebija. Ja Cavs spēlētu Rietumos, viņi itkā cīnītos par 1. vietu, tajā pat laikā mēs skaidri redzam, ka pat Denvera viņus piesmej kā skola puikas. Izskatā, ka Cavs šogad vajadzēs tā pamatīgāk iesvīst, lai tiktu finālā...

  +4 [+] [-]

, 2017-03-23 09:47, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, ko jūs te panikojat? Nu zaudēja nagetiem, kuri plēšas kā traki, lai tiktu playoff. Un tad? Pirmā spēle pilnajā sastāvā, vēl padsmit, lai ieskrietos un playoff tad jau redzēs kas ir kas. Domāju, ka pirmie paliks jebkurā gadījumā.

Līdz finālam kruīzā, pēc tam nebūs žēl, ja rižiks pacels.
GSW keponi var nesapriecāties, jo ar klibu pusiju nekas tur nebūs. Kaut ko te safanojušies par dažām uzvarām pār lejasgala komandām un tagad domā, ka tādi roleplayeri kā Igijs kaut ko izšķirs playoff. Dabūs pa pakaļu no pirmās komandas ar jēdzīgu garo galu.

P.S. Par Lebrona koeficientu gan pārsteigums... laikam izlēmis vispār līdz playoff nespēlēt... tik vien kā atrasties laukumā.

     [+] [-]

, 2017-03-23 09:50, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: HMB nagjenes izskolo Cavs
Kamēr HMB kosmonautiem bačas tukšas, tikmēr GSW kruīzā ņem 60+ uzvaras un pirmo vietu, lai īsto spēku rādītu PO!
Pēc pašreizējā Cavs snieguma saku, ka 99% šiem nebūs back to back tituls, es drīzāk teiktu, ka šobrīd jau labs sasniegums būs tikšana lielajā finālā!
Tu neskaties uz East side, Tu vēro rietumu pusi ar savu kruīza kuģi, skaties ka tik kāds no pārējiem aizbergiem nenogremdē tavu GSW.
Nu, Valjero, tad deram ka GSW nepacels kausu?!

     [+] [-]

, 2017-03-23 10:05, pirms 8 gadiem
Bambareska rakstīja: Tu neskaties uz East side, Tu vēro rietumu pusi ar savu kruīza kuģi, skaties ka tik kāds no pārējiem aizbergiem nenogremdē tavu GSW.
Nu, Valjero, tad deram ka GSW nepacels kausu?!
tu jau tūlīt pirmajā nesen apgalvotajā izkritīsi, teici, ka GSW nebūs pat 60 uzvaras, es visu sezonu saku, ka būs, šiem atliek nomaukt 3-11 un 60 uzvaras kabatā.
Es nevaru apgalvot, ka 100% GSW ņems titulu, jo neesmu gaišreģis par traumām utt. Ar veselu KD GSW 99% jāņem tituls, pieļauju ka kādā kārtā nāksies diezgan mocīties, 4-0 18+ neparedzu.
Tad tu saki, ka Cavs ņems back to back titulu? Tad jau drīzāk Celtics vai Wizards spēlēs finālā

  -2 [+] [-]

, 2017-03-23 10:08, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Nesaprotu, ko jūs te panikojat? Nu zaudēja nagetiem, kuri plēšas kā traki, lai tiktu playoff. Un tad? Pirmā spēle pilnajā sastāvā, vēl padsmit, lai ieskrietos un playoff tad jau redzēs kas ir kas. Domāju, ka pirmie paliks jebkurā gadījumā.

Līdz finālam kruīzā, pēc tam nebūs žēl, ja rižiks pacels.
GSW keponi var nesapriecāties, jo ar klibu pusiju nekas tur nebūs. Kaut ko te safanojušies par dažām uzvarām pār lejasgala komandām un tagad domā, ka tādi roleplayeri kā Igijs kaut ko izšķirs playoff. Dabūs pa pakaļu no pirmās komandas ar jēdzīgu garo galu.

P.S. Par Lebrona koeficientu gan pārsteigums... laikam izlēmis vispār līdz playoff nespēlēt... tik vien kā atrasties laukumā.
Iguodala 2015 gadā GSW atnesa titulu un pacēla final MVP
Tad jau pēc tavas loģikas LJ ar pusijs, ka aizskrēja uz HEAT big trio taisīt?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-23 10:16, pirms 8 gadiem
Ka īsti čempioni Cavs kārtējo zāģi noraksta uz taupīšanos.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-23 10:24, pirms 8 gadiem
Regulārā sezona ir fufelis.. Galvenais ir PO rezultāts. LeBronam fināls un ļoti iespējams back2back..

  -1 [+] [-]

, 2017-03-23 10:30, pirms 8 gadiem
Paldies nagjeneem par sho fantastisko riitu

     [+] [-]

, 2017-03-23 10:48, pirms 8 gadiem
Cavs zaudē un visi viņus noraksta. Nu un ka zaudēja? Cavs bez iedvesmas kapā, kamēr Nuggets cīņa par izdzīvošanu. Galvenais, lai pirms PO Cavs iespēlē no traumām atnākušos Korveru un Lovu

Kas attiecas uz GSW, tad pagājušā sezona jau parādīja, ka var būt 70+ uzvaras sezonā, bet titulu tas negarantē.

     [+] [-]

, 2017-03-23 10:49, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Regulārā sezona ir fufelis.. Galvenais ir PO rezultāts. LeBronam fināls un ļoti iespējams back2back..
Par finālu jau nu toč nav šaubas. Finālā gan viegli nebūs, ja pretī nāks Pops ar Spurs

  -1 [+] [-]

, 2017-03-23 11:19, pirms 8 gadiem
Bambareska rakstīja: Tu neskaties uz East side, Tu vēro rietumu pusi ar savu kruīza kuģi, skaties ka tik kāds no pārējiem aizbergiem nenogremdē tavu GSW.
Nu, Valjero, tad deram ka GSW nepacels kausu?!
Skatoties, kā Nuggeti ņēma caur biksēm CAVS, tad GSW būs labi japacīnās PO, ja tabula būs tāda pati. Ārī GSW groza pakša izskatās pēc miskastes. Domāju ne CAvs, ne GSW ņems kausu šogad, vairāk pārliecina Spurs vai Celtics!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-23 11:51, pirms 8 gadiem
Ko juus kepkas var muldeet ka kaads neciinaas, visi pleshas i cavs i gsw utt utjp., visi dara ko var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-23 12:34, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Ko Lebis šodien darīja, defa vispār neskrēja? +/- koeficients -30 sliktākais komandā. Bostona iet garām,bet kā ierasti cavs faneļu atrunas ar par taupīšanos PO. izskatījās,ka cavs defa spēlē kā knicks.
Bet pēc pirmajām 6 vai 7 sezonas spēlēm tu taču jau paziņoji, ka Celtics galīgie lūzeri un overrated. Šobrīd skatos uz tevis slavinātajiem Pistons un Bulls - miskastnieki

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:00, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: tu jau tūlīt pirmajā nesen apgalvotajā izkritīsi, teici, ka GSW nebūs pat 60 uzvaras, es visu sezonu saku, ka būs, šiem atliek nomaukt 3-11 un 60 uzvaras kabatā.
Es nevaru apgalvot, ka 100% GSW ņems titulu, jo neesmu gaišreģis par traumām utt. Ar veselu KD GSW 99% jāņem tituls, pieļauju ka kādā kārtā nāksies diezgan mocīties, 4-0 18+ neparedzu.
Tad tu saki, ka Cavs ņems back to back titulu? Tad jau drīzāk Celtics vai Wizards spēlēs finālā
Tak labi, manis pēc lai viņi ir savākuši tās 60+ uzvaras, bet nav jābūt gaišreģim, 90% tomēr nav 50%. Tad deram?
Kas teica ka man patīk CAVS? Man vispār Ķelti ir favorīt komanda, nekad Lebrons nav paticis.

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:03, pirms 8 gadiem
Bambareska rakstīja: Tak labi, manis pēc lai viņi ir savākuši tās 60+ uzvaras, bet nav jābūt gaišreģim, 90% tomēr nav 50%. Tad deram?
Kas teica ka man patīk CAVS? Man vispār Ķelti ir favorīt komanda, nekad Lebrons nav paticis.
Tad tu liec ka BOS ņem kausu, es lieku, ka GSW!
Tikai atceries vienu, PO basī Aizeja tādus brīnumus nerādīs

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:03, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Skatoties, kā Nuggeti ņēma caur biksēm CAVS, tad GSW būs labi japacīnās PO, ja tabula būs tāda pati. Ārī GSW groza pakša izskatās pēc miskastes. Domāju ne CAvs, ne GSW ņems kausu šogad, vairāk pārliecina Spurs vai Celtics!
Es saku ka fināls būs SPURS pret Ķeltiem, nu, varbūt Wizards, bet hz. Ja godīgi, tad šogad pa lielam neko paredzēt nevar.

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:04, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tad tu liec ka BOS ņem kausu, es lieku, ka GSW!
Tikai atceries vienu, PO basī Aizeja tādus brīnumus nerādīs
Pofig, Ķelti jau sen ir favorīt komanda, tāpat ka tev GSW.
Atceries to, ka GSW benķis ir miskaste.

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:07, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tad tu liec ka BOS ņem kausu, es lieku, ka GSW!
Tikai atceries vienu, PO basī Aizeja tādus brīnumus nerādīs
Nu teiksim tā, es neticu ka BOS paņems kausu, bet ļoti gribētos. Es vairāk sliecos uz SPURS titulu. Liekas ka Rudajam no Rūjienas ar pirmo sezonu izdosies uzvilkt gredzenu.

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:11, pirms 8 gadiem
Bambareska rakstīja: Nu teiksim tā, es neticu ka BOS paņems kausu, bet ļoti gribētos. Es vairāk sliecos uz SPURS titulu. Liekas ka Rudajam no Rūjienas ar pirmo sezonu izdosies uzvilkt gredzenu.
Tad viņš būs pirmais latvietis ar gredzenu un pirmais latvietis, kurš debijas sezonā paceļ kausu
Jāsāk jau vēstures grāmatas rakstīt, tikai nevajadzētu izdot iekams nav uzvarēts čempis
Es novēlu Iguodalam pacelt kārtējo kausu un final MVP. lai pēc tam var 76erus pacelt PO līmenī!

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:24, pirms 8 gadiem
Bambareska rakstīja: Es saku ka fināls būs SPURS pret Ķeltiem, nu, varbūt Wizards, bet hz. Ja godīgi, tad šogad pa lielam neko paredzēt nevar.
Nekādi BOS vai WIZ nebūs finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-23 13:48, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Iguodala 2015 gadā GSW atnesa titulu un pacēla final MVP
Tad jau pēc tavas loģikas LJ ar pusijs, ka aizskrēja uz HEAT big trio taisīt?
Par Lebrona iešanu pie Veida jau daudz runāts... tomēr galvenais ir tas, ka viņš ar čomiem izveidoja savu big 3, nofeiloja ar Mavs, pacēla divus titulus esot komandas līderis utt., nevis aizmuka pie 73win komandas, kurai pakāsa esot vadībā ar 3:1. Viņš aizgāja pie gatava čempionu sastāva!!!. Lebrons neaizgāja pie konkurentiem, kuri viņu izfukāja. Lebrona gadījumā viņš būt tāds pat mīkstais kā pusijs, ja būtu aizgājis pie Celtics. Pusijs ir pusijs un punkts... Ja viņš būtu apvienojies, piem., ar CP3 un Bleiku vai uz OKC dabūjis kādu savu all star čomu, neko neteiktu, bet pēc gājiena pie GSW, nespēju viņu saukt savādāk.
Te pat nav vērts diskutēt, jo tie ir divi pretēji gadījumi.

     [+] [-]

, 2017-03-23 13:52, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nekādi BOS vai WIZ nebūs finālā.
Pilnīgi piekrītu. Tā būtu lielāka sensācija nekā GSW kāsien pag. gadā. Nesaprotu, ko viņi pīpē, ja domā, ka IT pret Caviem playoff būs tas pats, kas reg. sezonā un Cavs paši spēlēs it kā neko nevajag. Nenotiks tā. Cilvēki it kā katru gadu skatās playoff un tāpat nav pamanījuši atšķirību atdevē un līderu lomā. Ne Celtics, ne Wizards nav ne mazākās pieredzes kā ņemt 4 uzvaras pret nopietniem pretiniekiem... Abas labas komandas, bet ne jau sērijā līdz 4 pret Cavs, Spurs vai GSW pilnā sastāvā (ar veselu pusiju ierindā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-23 14:34, pirms 8 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Paldies nagjeneem par sho fantastisko riitu
Tu vispār nesaproti ko tu runā, kepka

     [+] [-]

, 2017-03-23 15:23, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Bet pēc pirmajām 6 vai 7 sezonas spēlēm tu taču jau paziņoji, ka Celtics galīgie lūzeri un overrated. Šobrīd skatos uz tevis slavinātajiem Pistons un Bulls - miskastnieki
Tev taisnība, negaidīju,ka Tomass būs Mvp top 6 kandidāts, un negaidīju,ka bulls gm noraks komandu. Pistons spēlē ļoti nestabili un manuprāt ir negaidīti regrasējuši. Sezonas gaitā viss var mainīties. Visi kļūdās.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-23 15:27, pirms 8 gadiem
Bambareska rakstīja: Pofig, Ķelti jau sen ir favorīt komanda, tāpat ka tev GSW.
Atceries to, ka GSW benķis ir miskaste.
West asg spēlētājs, Igijs final mvp os čempions, livingstons,kurš īsto spēku rādīs po.

     [+] [-]

, 2017-03-23 15:32, pirms 8 gadiem
HMB-PAVASARIS2 rakstīja: Austrumos skaidrs, vienalgaa kaa BET lebis buus finala. patik tev tas vai nee
Viens scenārijs ir cavs ahileja papēdis.pirmajā kārtā heat,kas pēkšņi piesaka boshu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-23 16:26, pirms 8 gadiem
Nav nekas pret Spurs, bet finālā viņi izskatās, ka nebūs.
1 2 36 komentāri