Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Gailītis pēc zaudējuma izplūst par žurnālistu jautājumiem un Latvijas alkoholismu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Gailītis pēc zaudējuma izplūst par žurnālistu jautājumiem un Latvijas alkoholismu
Jānis Gailītis. Foto: FIBA Champions League

Otrdienas vakarā Čempionu līgas sezonu noslēdza Latvijas spēcīgākais basketbola klubs "VEF Rīga", kas savā laukumā ar 80:82 piekāpās "Manresa". Sešos mačos izdevās tikt pie vienas uzvaras. Komandas galvenais treneris Jānis Gailītis preses konferencē izplūda pārdomās par Latvijas sportu un attieksmi pret to.

Kā tu kopumā novērtētu Eirokausu kampaņu?
Tas ir jūsu darbs – vērtēt, rakstīt. Vakar man no Latvijas Televīzijas atnāca, paprasīja trīs tādus jautājumus, ka likās – klubs jāslēdz ciet. Viss slikti, mēs neko nemākam… Pēc šādas intervijas mums nākamajā vakarā jāsavāc [pilna] zāle. Tas ir Latvijas medijs, kas grib atbalstīt Latvijas sportu. Cilvēkiem vajadzētu izvērtēt, ar kādiem jautājumiem viņi nāk. Man nav jāvērtē. Es rīt nākšu, trenēšu, skatīšos, analizēšu, meklēšu. Domāsim. Vērtē cilvēki, kuri ir eksperti un korifeji.

Gribētos, lai mēs nerunātu par to, ir vai nav vajadzīgs profesionālais sports. Lai mēs runātu par to, kā varam izklaidēties zālēs, priecāties, atpūsties. Jāsaprot, ar kādiem budžetiem strādājam. Kāpēc futbols vienreiz pa cik gadiem tika kausā, un visi ir tik ļoti apmierināti? Mēs tur esam visu laiku. Bet tas mums prasa ļoti daudz, ļoti grūti tas ir. Tas nav vienkārši. Uzliksim ciparus. Cipari ļoti daudz nosaka. Protams, ne vienmēr, jo dažreiz mums tie veiksmīgāk jāapgūst. Bet – uzliksim ciparus, kāds atbalsts tiek saņemts, kam tas ir un kam tas nav vajadzīgs.

Esmu ļoti pesimistisks, redzot, kā Latvijas sports izskatās pēdējā laikā. Mums visiem ir par to skaļi jārunā, jābūt prasīgiem pret tiem, kuri dod naudu. Lietuvā, ja pašvaldība nav apsolījusi basketbolam naudu, viņi tur nekad neiekļūs iekšā. Latvijā raidījumi "De Facto" un vēl visādi slāna tos, kuri dod naudu sportam. TTT šajā gadījumā. Viņi nostāda publiku pret sportu.

Cik varam, tik darām, bet – tas ir vienkārši nožēlojami. Esam pirmajā vietā pēc alkoholisma valstī. Tas ir nožēlojami. Runājam par politiku, bet – vajag izvērtēt, ar kādiem jautājumiem, ar kādu noskaņu nāk. Sports ir pozitīva lieta, mēs visi gribam fanot. Ne tikai skatīties, kā Francija un Argentīna spēlē, bet – arī piedalīties. Ne gadījuma raksturā, bet sistemātiski – jo mēs tur liekam iekšā un strādājam. Fanātiķu šodien vēl pietiek. Par lekciju 20 dolāri.

Jautājums tev kā Latvijas izlases trenerim – vai Mārcis Šteinbergs vasarā būs tuvu, lai aizbrauktu uz Pasaules kausu?
Šodien mēs viņam palīdzējām. Mēs jau otro spēli viņam mērķtiecīgi palīdzam. Viņš ir malacis, cepuri nost. Viņš labi izskatījās, pārliecināts, labi spēlēja. Laikam Miška viņam ir labs draugs, jo atļāva kaut ko iemest. Problēma, ka viņš neļāva Miškam iemest pretī. Laikam draudzība ir tikai no vienas puses. Malacis Mārcis – atbrauca mājās, parādīja, ka ir līmenī, un aizbrauca atpakaļ tur, kur ir siltāks.

Kurš VEF komandā varētu būt labākais Ziemassvētku vecītis?
Kāds dzērājs... Ate droši vien. Vajag zināmu pieredzi ar bērniem. Tie, kuriem ir bērni. Droši vien Ate.

1 2 61 komentārs

  +6 [+] [-]

, 2022-12-21 12:15, pirms 2 gadiem
jibal Gada presene

  -2 [+] [-]

, 2022-12-21 12:18, pirms 2 gadiem
Un kas tur slikts ka esam pirmie?

  +8 [+] [-]

, 2022-12-21 12:22, pirms 2 gadiem
Tāda sajūta, ka treneris ir noguris no būšanas VEFā un vajadzētu pamainīt situāciju, varbūt kopā ar aģentu pameklēt kādus variantus ārzemēs. Nu mēs tak zinām kāds ir VEFs - ir tāds kā ir - ar ierobežotu budžetu, spēlē kā pagadās, nav komandas rokraksta, rezultātus arī neviens baigi nepieprasa, pietiek, ka piedalās - viena uzvara 6 spēlēs (ne tajā spēcīgākajā klubu kausā) un viss ir OK. Iespējams tāda rutīna un radītie siltumnīcas apstākļi ietekmē, ka treneris kļūst tāds ērcīgs.

  -2 [+] [-]

, 2022-12-21 12:33, pirms 2 gadiem
viņam 100% taisnība,visi tie gudrie rakstitaji un runātāji paprovējiet bez naudas izdzīvot. Viens muldoņa vienreiz stastija,ka Siguldas renes trasi nojaukt izmaksas 300000 eiro. Tas esot lētak,neka viņu uzturet. Ja macies žurnalistiku,tad matematiku ari paņem kaut vai kā fakutatīvo,noderes. Redz cik izmaksaja viens sūda pārdaugavas piemineklis! Tas par to naudu. Kopumā visas jomās sportā mes esam stingri atsēdināti,kopš toreiz Repše ieviesa jauninājumus. Pats gan viņš ir projām,bet karavana tāpat velkās,nez cik ilgi.

  +3 [+] [-]

, 2022-12-21 12:40, pirms 2 gadiem
Pareizi jau pateica, šobrīd visās līgās līmenis ir zems. Basketbolā zems, hokejā zems, futbolā zems. Nezinu, kas notiek volejbolā, handbolā utt., bet pieņemu, ka tur arī nekas spīdošs nav.
Diez gan skumji, ka valstī drīz visas profesionālās līgas būs pārvērtušās par pus-profesionālām līgām, kur daļai komandai spēlētāji sportu savienos ar darbu citur.

  +6 [+] [-]

, 2022-12-21 12:43, pirms 2 gadiem
Citreiz tie žurnālistu jautājumu toč ir pilnīgi kā no citas planētas. Bet nu Gailītim ar vajadzētu aizbraukt pastrādāt ārzemēs.

     [+] [-]

, 2022-12-21 12:52, pirms 2 gadiem
Skumji, tagadējo vefu varētu salīdzināt ar kaut kādu vidusmēra Lietuvas komandu, kaut arī Latvijā basi mīl tik pat stipri kā kaimiņos, vai tiešām Rīga nevar atvēlēt galvenai pilsētas komandai kādu papildu limonu vai divus?

  +1 [+] [-]

, 2022-12-21 13:03, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Pareizi jau pateica, šobrīd visās līgās līmenis ir zems. Basketbolā zems, hokejā zems, futbolā zems. Nezinu, kas notiek volejbolā, handbolā utt., bet pieņemu, ka tur arī nekas spīdošs nav.
Diez gan skumji, ka valstī drīz visas profesionālās līgas būs pārvērtušās par pus-profesionālām līgām, kur daļai komandai spēlētāji sportu savienos ar darbu citur.
Futbola čempionātā līmenis aug katru gadu un priekš mūsu resursiem tas ir labs.Vēl pērn arī OHL nebija slikts ,jo regulāri skatījos tiešraides tāpat kā futbola.Bet šajā sezonā OHL praktiski neskatos un arī Metis ar Zemgali interesi neizraisa.

 +13 [+] [-]

, 2022-12-21 13:05, pirms 2 gadiem
Robis87 rakstīja: Skumji, tagadējo vefu varētu salīdzināt ar kaut kādu vidusmēra Lietuvas komandu, kaut arī Latvijā basi mīl tik pat stipri kā kaimiņos, vai tiešām Rīga nevar atvēlēt galvenai pilsētas komandai kādu papildu limonu vai divus?
Tas ļimaks daudz vairāk noderētu visam Rīgas bērnu un jaunatnes sportam,bet profesionāls klubs ,lai sponsorus meklē pats.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-21 13:07, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Pareizi jau pateica, šobrīd visās līgās līmenis ir zems. Basketbolā zems, hokejā zems, futbolā zems. Nezinu, kas notiek volejbolā, handbolā utt., bet pieņemu, ka tur arī nekas spīdošs nav.
Diez gan skumji, ka valstī drīz visas profesionālās līgas būs pārvērtušās par pus-profesionālām līgām, kur daļai komandai spēlētāji sportu savienos ar darbu citur.
Ko tad tu lasi to žurnālistu rakstus un vēl komentē?

  +3 [+] [-]

, 2022-12-21 13:19, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Pareizi jau pateica, šobrīd visās līgās līmenis ir zems. Basketbolā zems, hokejā zems, futbolā zems. Nezinu, kas notiek volejbolā, handbolā utt., bet pieņemu, ka tur arī nekas spīdošs nav.
Diez gan skumji, ka valstī drīz visas profesionālās līgas būs pārvērtušās par pus-profesionālām līgām, kur daļai komandai spēlētāji sportu savienos ar darbu citur.
Tur pie vainas ir tas gailīša minētais alkoholisms? Vai tādēļ, ka LTV uzdod jautājumu - kāpēc no 6 spēlēm tikai vienu vinnēja un 3 zaudēja ar vairāk kā 15 punktu starpību? Da pofig Eiropas līgu, arī vietējā čempionātā VEF nebūt nav līderi, lai varētu izvirzīt kaut kādas prasības
Tas pats gailītis nav spējīgs savākt spēlētājus, lai viņi koncentrējas darbam, tādēļ vaino visus citus Latvijas sporta neveiksmēs.. Tipa uzņēmēji nedod naudu, valdība/pašvaldība neatbalsta, līdzjutēji nepietiekami izklaidējas arēnā utmldz

 +10 [+] [-]

, 2022-12-21 13:21, pirms 2 gadiem
Profesionālais sports ir izklaide! Man par tusiņa sarīkošanu savā pirtī valsts neko nemaksā! Diemžēl pie mums cilvēkos vēljoprojām ir šī komunistu domāšana, ka jātiek pie siles vai jauzraksta kāds projektiņš un tik varēs baroties. Nauda aug kokos...

  +9 [+] [-]

, 2022-12-21 13:27, pirms 2 gadiem
Opā! Viss ir slikti punkts lv. Izskatās kādam pamatīga depresija. Ja cilvēks šādā noskaņojumā vada komandu, tad rezultāts ari nebūs. Cerams tā nav kopējā noskaņa klubā, vadībā. Un te nav runa par to, ka liela daļa no teiktā ir patiesība. Vienkārši ar attieksmi, ka vainīgi visi citi, neko nesasniegt. Realitāte ir tāda, kada ir, vai nu pieņem to un dari ko vari, vai arī ej citu ceļu.
Uzbraucieni žurnālistiem arī ir lieki, tas parāda diezgan zemu intelektu vai arī iedomību. Visās profesijās ir cilvēki kas dara labāk un sliktāk, un arī tie kas dara labi, pa reizei kļūdās. Pirmais jautājums absolūti normāls, par ko tur psihot? Tā arī neatbildēja. Cerams izlasē gaisotni ae šādu attieksmi nebojās..

  +2 [+] [-]

, 2022-12-21 13:28, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Pareizi jau pateica, šobrīd visās līgās līmenis ir zems. Basketbolā zems, hokejā zems, futbolā zems. Nezinu, kas notiek volejbolā, handbolā utt., bet pieņemu, ka tur arī nekas spīdošs nav.
Diez gan skumji, ka valstī drīz visas profesionālās līgas būs pārvērtušās par pus-profesionālām līgām, kur daļai komandai spēlētāji sportu savienos ar darbu citur.
paskaties uz demogrāfiju, kopš 1990 gada jaundzimušo uz pusi mazāk nekā 80jos. kāds vēl līmenis ja cilvēku skaits no kuriem ņemt talantus sarūk kamēr pasaulē kopumā pieaug
vajag taisīt bērnus

     [+] [-]

, 2022-12-21 13:31, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tas ļimaks daudz vairāk noderētu visam Rīgas bērnu un jaunatnes sportam,bet profesionāls klubs ,lai sponsorus meklē pats.
Pilnībā piekrītu. Kā arī VEFam gadu laikā slikta slava sakrājusies, vajadzētu padomāt vai tādai vadībai ir loģiski dot šo naudu. Labāk attīstam LU vai vispār augstskolu ar basketbola apvienošanu.

  +7 [+] [-]

, 2022-12-21 13:44, pirms 2 gadiem
Salīdzināt iekļūšanu kausu grupu spēlēs futbolā un basketbolā, tas ir samērā drosmīgi. Basketbols, tāpat kā jebkura cita sporta spēle, vienmēr pienesīs ūdeni futbolam. Ja Gailīša kungs vēlas ovācijas par iekļūšanu Eiropas kausu grupu turnīrā, lai trenē FK Auda. Būs ovācijas un sajūsma, varu apsolīt. Prozit!

  +3 [+] [-]

, 2022-12-21 13:44, pirms 2 gadiem
raitīc rakstīja: Profesionālais sports ir izklaide! Man par tusiņa sarīkošanu savā pirtī valsts neko nemaksā! Diemžēl pie mums cilvēkos vēljoprojām ir šī komunistu domāšana, ka jātiek pie siles vai jauzraksta kāds projektiņš un tik varēs baroties. Nauda aug kokos...
Precīzi!

  -1 [+] [-]

, 2022-12-21 13:47, pirms 2 gadiem
Nav jākaunas par zaudējumiem, arī par smagiem zaudējumiem. Sports ir sports un var celties un krist. Var zaudēt hokejā Kanādai hokejā 0-11 vai futbolā zaudēt Andorai, Gibraltāram.
Piekrītu Gailītim. Žurnālistiem vajag ko asu, tauta prasa asinis, kādu skalpu jo daļai sabiedrības "vienmēr viss ir slikti".
Kauns par to, ka Latvija pirmā vietā pēc alkohola patēriņa. Viens no apkaunojošākiem faktiem, ko pēdējos gados esmu dzirdējis.
Kauns par toto skandāliem futbolā, basketbola izlases "Visu vai neko" uzvedību viesnīcā bet ne par spēli.

     [+] [-]

, 2022-12-21 13:50, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Pareizi jau pateica, šobrīd visās līgās līmenis ir zems. Basketbolā zems, hokejā zems, futbolā zems. Nezinu, kas notiek volejbolā, handbolā utt., bet pieņemu, ka tur arī nekas spīdošs nav.
Diez gan skumji, ka valstī drīz visas profesionālās līgas būs pārvērtušās par pus-profesionālām līgām, kur daļai komandai spēlētāji sportu savienos ar darbu citur.
Ja drīkst zināt, kuras ir/bija tās profesionālās līgas? Futbols? Ok. Kur futbols būtu bez mammas naudas? Turpat, kur basketbols un hokejs - amatieru līgas, kurās spēlē 1-2 profesionālas komandas. Sapņi šķiet daudz krāsaināki, kad piever acis - Latvijai šobrīd nav tādas ekonomiskās un tirgus kapacitātes, lai izveidotu profesionālu līgu da jebkurā sporta veidā. Prozit!

  +4 [+] [-]

, 2022-12-21 13:54, pirms 2 gadiem
Futbolā - klubi pieder privātām personām, kas tad arī pārsvarā dod līdzekļus klubam un attiecīgi prasa rezultātu, sitas kā māk - iekļūst eirokausos, kur dabū papildus naudu, paraksta nepazīstamu spēlētāju no siltām zemām, vēlāk pārdod par ciparu ar 5-6 nullēm galā. vai arī iespējams spēlē toto un tā savelk galus. basketbolā - dabū pašvaldības vai tās uzņēmuma naudu, vai ostas naudu - un to "apgūst". rezultāts - nevienu reāli neuztrauc ne īsti paši rezultāti, ne kāda attīstība (tikko pašvaldība pārtrauc dot naudu tā klubs aiziet pa skuju taku), ne arī kāda skatītāju piesaiste...

     [+] [-]

, 2022-12-21 14:26, pirms 2 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Ja drīkst zināt, kuras ir/bija tās profesionālās līgas? Futbols? Ok. Kur futbols būtu bez mammas naudas? Turpat, kur basketbols un hokejs - amatieru līgas, kurās spēlē 1-2 profesionālas komandas. Sapņi šķiet daudz krāsaināki, kad piever acis - Latvijai šobrīd nav tādas ekonomiskās un tirgus kapacitātes, lai izveidotu profesionālu līgu da jebkurā sporta veidā. Prozit!
Tā ir arī ļoti sportiskās valstīs kā Horvātijā- kur futbolā ir pāris klubi, basketbolā spēlē Adrijas līgā, bet spēcīgu līgu nav!
Pro sports ir tieši balstīts uz finansiālo pusi, ne cik spējīgi sportisti ir katrā valstī.

  +2 [+] [-]

, 2022-12-21 14:36, pirms 2 gadiem
Pandora rakstīja: Ko tad tu lasi to žurnālistu rakstus un vēl komentē?
Es nekomentēju žurnālistu rakstus, komentēju basketbola trenera izteikumus preses konferencē un izsaku savu viedokli par dzirdēto.

     [+] [-]

, 2022-12-21 14:51, pirms 2 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Ja drīkst zināt, kuras ir/bija tās profesionālās līgas? Futbols? Ok. Kur futbols būtu bez mammas naudas? Turpat, kur basketbols un hokejs - amatieru līgas, kurās spēlē 1-2 profesionālas komandas. Sapņi šķiet daudz krāsaināki, kad piever acis - Latvijai šobrīd nav tādas ekonomiskās un tirgus kapacitātes, lai izveidotu profesionālu līgu da jebkurā sporta veidā. Prozit!
Pirms KHL ienākšanas vietējā Samsung hokeja līga vai tad bija slikta?
Basketbolā labas komandas Ventspilī, Valmierā, divas komandas Rīgā. Klāt vēl Liepāja, Jelgava, Gulbene. Slikti nebija. Lielās komandas sitās Eiropā, konkurence Baltijas līgā. Tagad kauns skatīties uz tabulu apvienotajā Latvijas un Igaunijas līgā.
Par futbolu piekrītu, tur labas summas nāk no lielajām organizācijām. Bet, kas te saka, ka līgas līmenis pēdējos gados ir labs, nu, ja tāds vidējs līmenis jums ir pieņemams, tad varat priecāties tālāk.

Skaidrs, ka tik mazā tirgū kā Latvija katra līga nebūs milzīga, bet nu gribētos tomēr nopietnāku līmeni pāris lielajos sporta veidos.

Vai pašvaldībām būtu jāsponsorē profesionālais sports? Noteikti lielāko finansējuma daļu klubiem ir jāpiesaista no uzņēmumiem. Bet tomēr būtu tikai normāli, ja pašvaldība izdomātu mehānismus kā panākt pretī arī profesionālajiem klubiem. Mazākās pašvaldībās tā tomēr var būt gan viena no retajām izklaides iespējām uz kuru doties cilvēkiem, gan arī motivē jauniešus iesaistīties sportā, jo redz uz ko tiekties. Lielākām pašvaldībām, kur klubi spēlē Eiropā, tā ir sava veida popularitātes celšana un tūristu piesaiste.

     [+] [-]

, 2022-12-21 15:17, pirms 2 gadiem
Gailītim ir jāsaprot, ka žurnālistika Latvijā arī nav nekādi spožā līmenī.
1) Hokejs ir dārgākais komandu sporta veids ko uzturēt - kas Latvijā turās uz entuziastiem, jo biznesu taisīt ir grūti, jo nav tādi noteikumi un tirgus iespēja kā futbolā. Nevarētu teikt, ka nekas gluži neietu uz priekšu - OHL ir 9x komandas + viena komanda spēlē Somijas pēc spēka otrajā līgā. Mums Latvijā ir 20x slēgtās ledus halles (privātās/pašvaldības) - es dzīvoju Ventspilī un mums te ir HK Ventspils - bērni spēlē un laikam piedalās JAHL. Ir vietējie, kas dēļ hokeja ir gatavi atdot sirdi un dvēseli - varbūt pēc dažiem gadiem HK Ventspils spēlēs OHL, ja atradīsies kāds traks sponsors, kas būs gatavs izmest gadā vismaz 500k eur tad varbūt pat Ventspils Latvijas hokeja kartē parādīsies ātrāk, bet pašvaldība šobrīd sponsorēt 100% OHL līmeņa hokeja komandu atļauties nevar.
2) Basketbols? Uzskatu, ka līga ir transformējusies uz ko pozitīvu, jo apvienotā līga ir radījusi vismaz kaut kādu interesi, jo atceros, ka pēdējo reizi uz BK Ventspils spēli hallē biju vēl, tad kad vēl spēlēja BK Jelgava kur jau pēc 1/4 varēja iet mājās, jo Jelgava bija iedzinējos ar kaut kādu rezultātu 20:44, un spēle beidzās ar aptuveni 68:120 BK Ventspils labā, ja nav konkurences iekšējā līgā, tad tā ir jāmeklē ārpusē - leiši uz mums skatās no augšas un nevēlas Kauņas Žalgiris priekš mums tērēt savu laiku, tāpēc labi, ka ir vienošanās ar Igauniju - ir 16x komandas un ir vismaz kaut kāda cīņa. Pirms mēs noliekam VEF, vai BK Ventspils utt. un vaimanājot, ka lūk ne gana aizraujošās līgās mēs spēlējam un tādā garā - tad neesmu redzējis tās pilnās tribīnes uz Prometey spēlēm Rīgā kuriem budžets ir krietni lielāks par VEF un pārējām Latvijas komandām. Mums savukārt izlase progresē un esam iekļuvuši pirmo reizi valsts vēsturē PK.
3) Futbols - arī žurnālisti čīkst un pīkst - redziet Latvijas izlase nespēlē PK un neviens Latvijas klubs nespēlē Čempionu līgā - un vispār Virslīga ir teju vienīgā līga Eiropā, kas ir teju vai radniecīga sētas futbolam, un tikai Latvijā futbolā ir pustukšas tribīnes utt.
No biznesa viedokļa futbolam izdzīvot ir viss vieglāk, bet protams, ka vajag panākumus - viens veids ir izlases sniegums (kas šobrīd nu ir tāds kāds viņš ir) otrs Latvijas futbola latiņas cēlējs augšā ir Virslīga (manuprāt Virslīga šobrīd ir progresīvāka par izlasi). Virslīgā ir ienākusi tāda nauda kāda nekad Latvijs klubu turnīros vēl nav bijusi - arī beidzot ir pirmie panākumi RFS tēlā - agrāk FK Ventspils aizveda Virslīgu uz Eiropas līgu (joprojām vienīgas klubs Baltijā, kas ir spēlējis Eiropas līgas grupu turnīrā). Arī Nākotnes līgai futbolā sāk pievērst uzmanību, ka vajag viņu sakārtot - un varbūt paceļot leģionāru griestus izdosies sakārtot šo futbola piramīdas pakāpienu, lai beidzot ir stabilitāte starp Virslīgu un Nākotnes līgu. Futbola infrastruktūra ir vienīgais, kas vēl liek saraukt pieri, bet ceru, ka sāksim lēnām no tā iet ārā laika gaitā.

Lai tie žurnālisti parāda tos lieos citu valstu panākumus, jo Latvija ir retā Eiropas valsts kur kā prioritāte ir uzreiz 3x komandu sporta veidi, kas konkurē savā starpā hokejs, basketbols un futbols!!!

     [+] [-]

, 2022-12-21 15:25, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Pirms KHL ienākšanas vietējā Samsung hokeja līga vai tad bija slikta?
Basketbolā labas komandas Ventspilī, Valmierā, divas komandas Rīgā. Klāt vēl Liepāja, Jelgava, Gulbene. Slikti nebija. Lielās komandas sitās Eiropā, konkurence Baltijas līgā. Tagad kauns skatīties uz tabulu apvienotajā Latvijas un Igaunijas līgā.
Par futbolu piekrītu, tur labas summas nāk no lielajām organizācijām. Bet, kas te saka, ka līgas līmenis pēdējos gados ir labs, nu, ja tāds vidējs līmenis jums ir pieņemams, tad varat priecāties tālāk.


Skaidrs, ka tik mazā tirgū kā Latvija katra līga nebūs milzīga, bet nu gribētos tomēr nopietnāku līmeni pāris lielajos sporta veidos.

Vai pašvaldībām būtu jāsponsorē profesionālais sports? Noteikti lielāko finansējuma daļu klubiem ir jāpiesaista no uzņēmumiem. Bet tomēr būtu tikai normāli, ja pašvaldība izdomātu mehānismus kā panākt pretī arī profesionālajiem klubiem. Mazākās pašvaldībās tā tomēr var būt gan viena no retajām izklaides iespējām uz kuru doties cilvēkiem, gan arī motivē jauniešus iesaistīties sportā, jo redz uz ko tiekties. Lielākām pašvaldībām, kur klubi spēlē Eiropā, tā ir sava veida popularitātes celšana un tūristu piesaiste.
Kas vainas esošajai futbola stratēģijai un līmenim Virslīgā? ir notikuši pozitīvi pavērsieni bez RFS iekļūšanas Konferences līgas grupu turnīrā - beidzot ceturtās vietas ieguvējs Virslīgā nevarēja atļauties vienkārši veģetēt atlikušo sezonas daļu un saņēma mācību, ka RFS, Riga FC, Valmiera FC un FK Liepāja nav garantējušas sev vietu Eiropas turnīros un UEFA naudu, jo var atnākt vidus turnīra tabulas ieguvējs FK Auda personā un atņemt kādam no top četrinieka UEFA naudu (šoreiz FK Liepāja palika aiz borta ar visu to, ka atkal dabūja 4.vietu tabulā).
Runājot par pašvaldībām - tad jāsaprot, ka katrā pašvaldībā situācija ir savādāka - ir kur pašvaldības palīdz klubam utt., bet ir tādas kur vēl speciāli liek sprunguļus kājās, jo nav izteikušas atbalstu kādai konkrētai politiskajai partijai - kā tas ir piemēram BFC Daugavpils situācijā.

  +3 [+] [-]

, 2022-12-21 16:11, pirms 2 gadiem
Bļe reksi gaidu Tavu komentu 😡 Gailītis protams līmenī. Zem zemes līmenī, bet tomēr 😂 Tādu tekstu varētu pateikt tikai tas, kurš palīdz būt Latvijai pirmajā vietā alko 😂

  +5 [+] [-]

, 2022-12-21 16:17, pirms 2 gadiem
Labāk būtu paskatījies spogulī uz sevi un visu VEF klubu kopumā. Jau kuro gadu šiem dejotājiem traucē "olas". Vadībā sēž bars ar "speciālistiem" domāju ar nesliktu atalgojumu, bet rezultātš ir patstāvīga "žopa" Prese viņam esot vainīga......
Slēpts komentārs: norden

  +7 [+] [-]

, 2022-12-21 17:39, pirms 2 gadiem
Kāpēc futbols vienreiz pa cik gadiem tika kausā, un visi ir tik ļoti apmierināti? Mēs tur esam visu laiku.

Jānis, jus tur esat visu laiku jo jums tā vieta tur ir garantēta, futbolā jāiet cauri kvalifikācijai, cik kārtām un cik spēlēm RFS izgāja cauri lai uzspēlētu 6 spēles?

Es baigi neticu ka ja VEFam būtu uz to pašu ČL grupu turnīru jācinās caur kvalifikāciju ka VEFs tiktu grupu turnīrā!!

De Facto slānot tos kas dod naudu sportam? Vecīt, ja satiec to nabadziņu kas tiek "slānīti" pasaki viņiem ja nemāk zagt tad lai to labāk nedara, citādi viņus "slānīs" de facto!!

Šim trenerim ir jāatpūšas, cilvēks reāli lūzt nost!

  -1 [+] [-]

, 2022-12-21 17:41, pirms 2 gadiem
Un ja kungam nepatika LTV jautājumi tad kāpēc nemācīja žurnālistu kā pareizi strādāt un kādi "pareizie" jautājumi jāuzdod šim kungam?

  +1 [+] [-]

, 2022-12-21 17:42, pirms 2 gadiem
Neko nepareizu Gailītis jau nepateica, tikai veids kā to izdarija nebija iepējams pats korektākais.Laikam nav treneris pats veiksmīgākais runas vīrs, un vēl pēc spēles emocijās. Bet tas, ka mūsu žurnālisti meklē vairāk skandāliņus, un lētas sensācijas arī ir fakts. Negatīvo taču vieglāk pārdot.

  -1 [+] [-]

, 2022-12-21 17:51, pirms 2 gadiem
Kāpēc padomju Dinamo ir slikts bet padomju VEF ir labs??????

  +2 [+] [-]

, 2022-12-21 17:55, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Kāpēc padomju Dinamo ir slikts bet padomju VEF ir labs??????
Dynamo, also Dinamo, (Russian: Динамо; Ukrainian: Динамо, Belarusian: Дынама, Georgian: დინამო) was a sports and fitness society created in 1923 in the Soviet Union. The society was an association of multi-sport clubs whose members were drawn from the NKVD and, after World War II, the MVD and the KGB.

VEF, savukārt ir pirmspadomju Latvijas uzņēmums

     [+] [-]

, 2022-12-21 17:57, pirms 2 gadiem
Sitais fak you bleg ir vnk klauns, man ir aizdoma ka mozgas nodzeris

     [+] [-]

, 2022-12-21 18:01, pirms 2 gadiem
Vienu es toch zin, shitais gaileens ir no tiem kas klape sievas un sper suniem
Tads ujobaks
1 2 61 komentārs