Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Vītoliņš: "Bez rakstura mums nebūtu četru uzvaru septiņās spēlēs"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vītoliņš: "Bez rakstura mums nebūtu četru uzvaru septiņās spēlēs"
Harijs Vītoliņš, Lauris Dārziņš, Ville Peltonens. Foto: LHF

Latvijas izlases galvenais treneris Harijs Vītoliņš pēc pasaules čempionāta noslēguma vairākas reizes uzteica komandas raksturu un stāstīja, kāpēc par trīs labākajiem hokejistiem izvēlējies Kristeru Gudļevski, Kasparu Daugaviņu un Rodrigo Ābolu.

"Puiši cīnījās līdz galam, neskatoties uz to, kas nāca pretī. Sākumā bijām pārāk pasīvi, bija pārāk liela cieņa pret zvaigznēm, bet pateicām: vienīgais, kur varam piekāpties, ir algās. Attieksme, cīņasspars, agresija – te mēs nedrīkstam viņiem zaudēt. Bija momenti, kad amerikāņi no mūsu vārtu priekšas tika izstumti, nogāzti, baidījās no divcīņām. Parādījām, ka mums ir raksturs, jo bez rakstura nebūtu četras uzvaras septiņās spēlēs," teica Harijs Vītoliņš.

Latvijas izlase pasaules čempionātu noslēdza devītajā vietā, Ostravas apakšgrupā apsteidzot Kazahstānu, Franciju un Poliju. Pārspēta arī Slovākija, bet zaudējumi piedzīvoti pret vāciešiem, zviedriem un amerikāņiem.

Lielākais klupšanas akmens bija skaitliskais vairākums, kas Latvijai turnīra noslēgumā bija pat sliktāks nekā poļiem. "Ja skatāmies profesionāli, paskatāmies atkārtojumus, tad momenti bija, tikai pietrūka pēdējais metiens vai tas bija neprecīzs. Izspēles bija. Vairākumā viennozīmīgi ir jāiemet," teica Vītoliņš.

"Sazīmēt vari jebko, bet laukumā pareizais lēmums jāpieņem spriedzē, jātrāpa precīzi stūrī. Puiši centās. Lauris [Dārziņš], Ville [Peltonens] katru dienu rādīja video, labos un sliktos momentus. Analīze notika katru dienu, man pat likās, ka varbūt ir par daudz. Pietrūka pēdējais metiens. Tā ir tēma, kam vienmēr pievērsīs uzmanību, jo vairākums dod svarīgus vārdus. Pie tā strādāsim," norādīja galvenais treneris.

Latvija vairākumā nospēlēja 45:10 minūtes un guva tikai vienus vārtus, tikpat arī ielaižot. 4,55% realizācija bija arī Polijai, kas vairākumā nospēlēja par pusminūti mazāk, līdz ar to Latvijas vairākums uzskatāms par sliktāko pasaules čempionātā.

"Cīņasspars mums bija. Mēs cīnījāmies līdz pēdējam. Pēdējā spēle bija noteicošā, tāpat kā pagājušajā gadā. Šogad bija spēcīgāks pretinieks. Apdomāsim, kas un kā, jāpaiet laikam. Bet man patika, ka komandai bija raksturs," Vītoliņš uz karstām oglēm neatrada atbildi, kāpēc pēc pagājušā gada sapņa šoreiz nav izdevies sasniegt ceturtdaļfinālu.

"Jaunie atbrauca, mācījās attālināti. Ar viņiem bija sarunāts, ka brauc uz maksimums vienu nedēļu, bet viņi izkaroja vietu sastāvā. Pārejas brīdis. Aizvietoja traumētos, cīnījās par vietu sastāvā. Septiņi debitanti, pieci no viņiem no koledžām. Puiši centās," teica Vītoliņš. "Jā, ceturtā maiņa ienesa dinamiku. Tāds ir mērķis. Pārējiem jāķeras iekšā, un aiziet. Viņi spēlēja labi, arī iemeta vārtus."

Par turnīra trīs labākajiem spēlētājiem Vītoliņš izvēlējās Kristeru Gudļevski, Kasparu Daugaviņu un Rodrigo Ābolu. "Spēlēs, ko vajadzēja izvilkt, viņi parādīja, ka ir līderi. Katrs centās. Ja man būtu vairāk balvu, es iedotu vairākiem," pasmaidīja Vītoliņš. "Mamčics iemeta trīs vārtus. Neviens no aizsargiem nežēloja sevi. Aizsargi ir vikingi, kuri karo pret visiem, liekas zem ripām. Reizēm liekas – ja nav golu, tad neesi spēlējis, bet visi bija cienīgi."

Nākamais turnīrs gaida jau vasaras beigās, kad Latvija Rīgā cīnīsies pret Franciju, Slovēniju un Ukrainu par olimpisko ceļazīmi. Vītoliņš pauda, ka gatavošanās grafiks solās būt saraustīts, jo noteikumi paredz, ka klubiem spēlētāji jāpalaiž tikai trīs dienas pirms turnīra sākuma. "Ar katru klubu vajadzēs runāt individuāli. Mēģināsim panākt, lai palaiž ātrāk, jo vēl paredzētas divas spēles pret Dāniju," teica Vītoliņš. Sarunas ar klubiem sāksies jūlija sākumā, teica Vītoliņš.

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

     [+] [-]

, 2024-05-21 22:28, pirms 7 mēnešiem
vec, noziedot punktus poļiem un frančiem. nograbēt kā ļepājas ivītis pret sētu ar fričiem.. nav nekāds sasniegums.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 22:36, pirms 7 mēnešiem
Pie ostravas hiltona Rūjienas karogs lepni plīvo
Jo tur Aigars, Viesturs, Dainis un Rūjienas Stiprais dzīvo!💪🏆🇱🇻

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 22:46, pirms 7 mēnešiem
Pirmajās spēlēs praktiski visas komandas vēl tikai ieskrienas. Šoreiz nebija tā kā bijām pieraduši, ka sākumā pretī ir top izlases. Domāju, ja poļi francūži un kazahi būtu nākuši pretī uz beigām, tur viss būtu ok. Par Vāciju... Nolikt viņus vienā līmenī ar poļiem un francūžiem.. tad jau kubls tam hoķim ar vienu puspievērtu aci seko līdzi pēdējos gadus.

  +7 [+] [-]

, 2024-05-21 22:50, pirms 7 mēnešiem
Čaļi nokapāja diezgan pieklājīgi. Ņemot vērā šīgada sastāva starpību pret 2023, es pat teiktu ka ļoti labi. Laikam jau pats svarīgais šis čempis individuāli bija Elvim, lai paceltu savas akcijas nhl starpsezonā. Bet nu, laiks rādīs.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-21 23:02, pirms 7 mēnešiem
Vītoliņ! - Uz redzēšanos!

 +10 [+] [-]

, 2024-05-21 23:07, pirms 7 mēnešiem
Tak viss ir vislabakaja kartiba, jau entos gadus būt priekšā valstīm ar 5x lielākiem budžetiem un resursiem kā Francija, Norvēğija, Dānija, Austrija, blakus būt pēc vietām Vācijai, Šveicei, es nezinu ko var vairak veleties. Mes izspiežam vairāk kā sulu no tā kas mums ir pieejams. Busim tak reali. Man pietika ieslēgt šodien spēli 5vs3 kad spelejam vairakuma. Nu nav tas meistaribas tadas, lai ieliktu no labas pozicijas kā masasļkis teica A klases metienu. No 5 A klases metienu pozicijam 4 metieni ir garām, viens nolūst.. tad nav pārmetums, tā ir realitate par to ka 9 vieta ir sasniegums!

  +8 [+] [-]

, 2024-05-21 23:22, pirms 7 mēnešiem
Bonzoo rakstīja: Čaļi nokapāja diezgan pieklājīgi. Ņemot vērā šīgada sastāva starpību pret 2023, es pat teiktu ka ļoti labi. Laikam jau pats svarīgais šis čempis individuāli bija Elvim, lai paceltu savas akcijas nhl starpsezonā. Bet nu, laiks rādīs.
Īstenībā tev piekrītu. Lielos vilcienos nospēlējām cienījami. Kas attiecas uz Elvi. Nu Elvis ir Elvis. Katrs mēs esam ar saviem mīnusiem un tarakāniem galvā, neviens cilvēks nav ideāls.
Un jā, pērnā gada bronza bija teicams sasniegums Latvijas hokejam. Bet vajag saprast vienu lietu. Latvija ir tk liela, cik ir. Hokejistu mums ir, tik cik ir. Hokeja saimniecība Latvijā, vietējais čempionāts, par šīm tēmām pat īsti negribu runāt... Līdz ar to, secinājums varētu būt tāds - nu nebūs katru gadu Latvijai medaļas, to ir jāpieņem. Tanī pat laikā šīgada 9. vieta ir pat ļoti ok sasniegums. Un tas vēl ņemot vērā, ka nebija mums visu pērno bronzas varoņu Šilova, Rubīna, Balcera, Ķēniņa u.c.
Bet jebkurā gadījumā paldies džekiem par šī gada 9.vietu! Un piekrītu Vītoliņam - uzvaras mums bija vairāk par zaudējumiem šogad - 4 uzvaras 7 spēlēs. Un tas nebūt nav slikti!

  +5 [+] [-]

, 2024-05-22 07:28, pirms 7 mēnešiem
Varbūt kaut kur ir minēts, kādas bija treneru atbildības? Ja par vairākumu bija atbildīgs Dārziņš, tad šeit būs gaidāmas izmaiņas treneru štābā. Varbūt trešo somu? Ja godīgi, tad saprotu, ka galveno treneri varam meklēt ārzemnieku, jo pašiem nav resursu, kas trenētu aigstā līmenī, bet palīgiem ir jābūt vietējiem. Nummelins ir izgāzies, jo tik daudz brīva sava vārtu priekša un atkāpšanās no sedzēja ir aizsargu brāķis. Uzbrukumā mums trūka labu izpildītāju, ja puse no Dzierkala un Bukartu momentiem būtu realizēti, tad tā bilde būtu gaišākos toņos. Spēlētājs ar ripu ir nogādāts pie vārtiem - trenera nopelns, bet gols jau ir spēlētāja maizīte.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 07:35, pirms 7 mēnešiem
Viss kārtībā.Aiz hokeja lielvalstīm,pie kurām tagad arī varam pieskaitīt Šveici,Vāciju un Slovākiju esam labākie!Paldies čaļiem par šo čempi! Augstāk ,šoreiz,ar šo sastāvu uzlekt nebija iespējams.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-22 08:14, pirms 7 mēnešiem
Bet vai tev pietiek rakstura, Hari, atlūgumu iesniegt? Ar pakāstiem punktiem pret poļiem (viņiem vienīgais punkts), francūžiem un tikai 2-0 pret kazahiem - nav jālielās. Pirms čempja tik lielīgs biji - labi padarīts sagatavošanās darbs, esam gatavi, bet čempī, godīgi sakot, nostartējāt zem līmeņa. Nav runa par medaļām, bet, ja grib tikt tālāk, švakie jāuzvar, no stiprajiem jāņem punkti. LHF uzdevums nav izpildīts, esi atbildīgs, Hari!

     [+] [-]

, 2024-05-22 08:55, pirms 7 mēnešiem
Paldies čaļiem. Nospēlēja labi, nav ko salīdzināt ar pagājušo gadu. Trūka vairāki līderi un šogad visas komandas ir atvedušas spēcīgākus sastāvus.
Nesaprotu pat tos briesmīgos kritiķus, laikam no saprašanas par sportu, hokeju tālu. Cik hokejistu ir hokeja lielvalstīs, kādās komandās viņi spēlē, kā NHL, spēcīgos Šveices, Zviedrijas, Somijas, Vācijas, Čehijas čempionātos. Mums Latvijā vispār ir tikai amatieru čempionāts, spēlētāju skaits salīdzinot ar hokeja lielvalstīm niecīgs.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 08:58, pirms 7 mēnešiem
To raksturu droši vien varēja redzēt spēlē pret Slovākiju, bet citās... nu nē, šogad šī standarta frāze izskatās nevietā. Joprojām ausīs griežas stāsts par četrām uzvarām. Ierosinātu būt godīgiem pret sevi un atzīt, ka īsta uzvara bija tikai viena, vēl viena uzvara tika labi izcīnīta pēcspēles soda metienos, bet divas uzvaras bija tādas, kas jau PČ sākumā nobruģēja ceļu uz mērķa neizpildīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 09:09, pirms 7 mēnešiem
Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 09:15, pirms 7 mēnešiem
Ceru ka Haris ņems priekšā treneri kurš par vsirākumiem atbild. Būtu tie gājuši, būtu ceturtdaļfinālā jau pirms spēles pret ASV

  +5 [+] [-]

, 2024-05-22 09:47, pirms 7 mēnešiem
Morics rakstīja: Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?
Ja skatās uz absolūto vietu tabulā - nav slikti. Bet paskatoties detaļās - tad ir jautājumi.
Mums ir visvairāk noraidījumu - teorētiski, varētu norakstīt uz to, ka mums ir jauna komanda, jauni spēlētaji - pretī nāk tehniskāki un pieredzējušāki. Bet - mums bija vairāk noraidījumi gan pret Poļiem, gan pret Kazahiem. Mazākumā savukārt - visai bieži laižam līderus - kuri mums nav jaunākie.
Tā pati problēma bija arī pagājušogad - mēs bijām noraidījumu līderi..un tieši tāpat līderi arī vairākuma iespējās - un arī tur vairākums bija sūdīgs. Tik starpība, ka pagājušogad bija vairāk pieredzējušo.
Attiecīgi par mazākumu - jautājums ir par disciplīnu - kādēļ viņa nav. Tur zaudējam ļoti daudz spēku. Šogad ļoti iespējams, ka zaudējā spēkus pirmajās spēlēs vienkārši pavado ttik daudz laika mazākumā pret pastarīšiem.

Par vairākumu - šogad tas ir traģikomisks. Vieni iesisti, vieni ielaisti, no 22 iespējām. Vakar izcēlās viena no galvenajām problēmām - vienkārši nemetam. Pēdējās minūtes palikušas, esam vairākumā, bet metienu pa vārtiem - nav.

Šis teksts no Harija nedaudz biedē -> "Sazīmēt vari jebko, bet laukumā pareizais lēmums jāpieņem spriedzē, jātrāpa precīzi stūrī. Puiši centās. Lauris [Dārziņš], Ville [Peltonens] katru dienu rādīja video, labos un sliktos momentus. Analīze notika katru dienu, man pat likās, ka varbūt ir par daudz. Pietrūka pēdējais metiens. Tā ir tēma, kam vienmēr pievērsīs uzmanību, jo vairākums dod svarīgus vārdus. Pie tā strādāsim," spriežot pēc šī, izklausās, ka esam aizsapņojušies par mega skaistām izspēlēm. Bet reizem ir vienkārši jāmet - it īpaši esot vairākumā. Poļi tam ir labs piemērs...
Tāpēc ir jautājums par to, vai Dārziņš pats izbijis ļoti tehnisks spēlētajs nav aizrāvies ar fokusu uz izspēlēm, un aizmirsis par elementāru uzmetienu uz vārtiem.

  +6 [+] [-]

, 2024-05-22 09:48, pirms 7 mēnešiem
Haris ar Peltonenu super trāpījis mērķī Tāds vairākuma speciālists sen nav redzēts

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 09:52, pirms 7 mēnešiem
Pandora rakstīja: Bet vai tev pietiek rakstura, Hari, atlūgumu iesniegt? Ar pakāstiem punktiem pret poļiem (viņiem vienīgais punkts), francūžiem un tikai 2-0 pret kazahiem - nav jālielās. Pirms čempja tik lielīgs biji - labi padarīts sagatavošanās darbs, esam gatavi, bet čempī, godīgi sakot, nostartējāt zem līmeņa. Nav runa par medaļām, bet, ja grib tikt tālāk, švakie jāuzvar, no stiprajiem jāņem punkti. LHF uzdevums nav izpildīts, esi atbildīgs, Hari!
Atlūgums Par to, ka pagājušogad sasniedza izcilāko rezultātu LV hokeja vēsturē? Vai par to, ka šogad vairāk uzvaras nekā zāģu?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 10:04, pirms 7 mēnešiem
Moric, kad iespēlēsi jauno paaudzi, ja uz čempi gribēji ņemt Džeriņu, Smirnovu un Andersonu, jo viņiem tak PČ pieredze?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 10:28, pirms 7 mēnešiem
Cienījama spēle un labs rezultāts. Paldies treneriem un spēlētājiem par to!!!

Lai vēlreiz uzlēktu augstāk par savu sēžamvietu, pietrūka veiksmes (rikošetu sērijas pirmajās spēlēs) un lēruma dažādu sīkumu. Un visas pazīmes liecina, ka šie sīkumi ir pamanīti un pie tiem tiks strādāts! Veiksmi augustā!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 10:28, pirms 7 mēnešiem
WreckLV rakstīja: Ja skatās uz absolūto vietu tabulā - nav slikti. Bet paskatoties detaļās - tad ir jautājumi.
Mums ir visvairāk noraidījumu - teorētiski, varētu norakstīt uz to, ka mums ir jauna komanda, jauni spēlētaji - pretī nāk tehniskāki un pieredzējušāki. Bet - mums bija vairāk noraidījumi gan pret Poļiem, gan pret Kazahiem. Mazākumā savukārt - visai bieži laižam līderus - kuri mums nav jaunākie.
Tā pati problēma bija arī pagājušogad - mēs bijām noraidījumu līderi..un tieši tāpat līderi arī vairākuma iespējās - un arī tur vairākums bija sūdīgs. Tik starpība, ka pagājušogad bija vairāk pieredzējušo.
Attiecīgi par mazākumu - jautājums ir par disciplīnu - kādēļ viņa nav. Tur zaudējam ļoti daudz spēku. Šogad ļoti iespējams, ka zaudējā spēkus pirmajās spēlēs vienkārši pavado ttik daudz laika mazākumā pret pastarīšiem.

Par vairākumu - šogad tas ir traģikomisks. Vieni iesisti, vieni ielaisti, no 22 iespējām. Vakar izcēlās viena no galvenajām problēmām - vienkārši nemetam. Pēdējās minūtes palikušas, esam vairākumā, bet metienu pa vārtiem - nav.

Šis teksts no Harija nedaudz biedē -> "Sazīmēt vari jebko, bet laukumā pareizais lēmums jāpieņem spriedzē, jātrāpa precīzi stūrī. Puiši centās. Lauris [Dārziņš], Ville [Peltonens] katru dienu rādīja video, labos un sliktos momentus. Analīze notika katru dienu, man pat likās, ka varbūt ir par daudz. Pietrūka pēdējais metiens. Tā ir tēma, kam vienmēr pievērsīs uzmanību, jo vairākums dod svarīgus vārdus. Pie tā strādāsim," spriežot pēc šī, izklausās, ka esam aizsapņojušies par mega skaistām izspēlēm. Bet reizem ir vienkārši jāmet - it īpaši esot vairākumā. Poļi tam ir labs piemērs...
Tāpēc ir jautājums par to, vai Dārziņš pats izbijis ļoti tehnisks spēlētajs nav aizrāvies ar fokusu uz izspēlēm, un aizmirsis par elementāru uzmetienu uz vārtiem.
Jā, šim visam rakstītajam piekrītu. Turklāt šogad, ņemot vērā, ka mums pietrūka vēl šo pagājušā gada līderu, tas bija vēl vairāk redzams.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 10:30, pirms 7 mēnešiem
guntis86 rakstīja: Moric, kad iespēlēsi jauno paaudzi, ja uz čempi gribēji ņemt Džeriņu, Smirnovu un Andersonu, jo viņiem tak PČ pieredze?
Nemēģināju neko iespēlēt. Tikai centos minēt tās lietas, kas, manuprāt, būtiski ietekmēja mūsu iespējas iegūt medaļas un tikt ceturtdaļfinālā.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-22 10:34, pirms 7 mēnešiem
guntis86 rakstīja: Varbūt kaut kur ir minēts, kādas bija treneru atbildības? Ja par vairākumu bija atbildīgs Dārziņš, tad šeit būs gaidāmas izmaiņas treneru štābā. Varbūt trešo somu? Ja godīgi, tad saprotu, ka galveno treneri varam meklēt ārzemnieku, jo pašiem nav resursu, kas trenētu aigstā līmenī, bet palīgiem ir jābūt vietējiem. Nummelins ir izgāzies, jo tik daudz brīva sava vārtu priekša un atkāpšanās no sedzēja ir aizsargu brāķis. Uzbrukumā mums trūka labu izpildītāju, ja puse no Dzierkala un Bukartu momentiem būtu realizēti, tad tā bilde būtu gaišākos toņos. Spēlētājs ar ripu ir nogādāts pie vārtiem - trenera nopelns, bet gols jau ir spēlētāja maizīte.
Uzskatu, ka lielajai izlasei jāpiesaista Herberts Vasiļjevs kā viens no treneriem. Cik viņā paklausos, viņa viedoklis bieži vien sakrīt ar manējo par izlases spēli. Tātad - labs spečuks

  +5 [+] [-]

, 2024-05-22 10:47, pirms 7 mēnešiem
Ar tik impotentu vairākumu, 9. vieta ir kaut kas nereāls. Skatīties, kā mūsējie spēlē 5;3 vispār ir mazohisms...

  +3 [+] [-]

, 2024-05-22 11:16, pirms 7 mēnešiem
Morics rakstīja: Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?
Kopumā piekrītu, bet dažas kļūdas tavā tekstā. Džeriņš netika paņemts savainojuma dēļ, nevis, ka jaunie kaut ko izkonkurēja.

Un par vārtusargiem - bija kļūdas arī no viņiem. Tieši tajās Vācijas un Zviedrijas spēlēs. Visvairāk jau Elvim. Pret Zviedriju Elvis konkrēti vismaz pie diviem goliem bija atbildīgs, tā kā pamatīgi iedragāja savas akcijas Kolumbusā. Viņš ir lielākais zaudētājs šajā turnīrā. Gudis kopumā bija stabils un pret Slovākiju vispār nereāls. Tā kā viņam noteikti turnīrs ar plus zīmi.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-22 11:31, pirms 7 mēnešiem
Čempi nevar vērtēt ne ar plusu, ne mīnusu. Esam tur, kur piederam. Bet kā man tā pļūtīšana par RAKSTURU ir piegriezusies. Katru spēli (vai pirms) raksturs tur, raksturs te.

     [+] [-]

, 2024-05-22 12:22, pirms 7 mēnešiem
Moric, pareizi saki, ka nemēģi iespēlēt jaunos. Tāpēc interesē, kad un kā no Tava skatu punkta izskatītos paaudžu maiņa?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 12:23, pirms 7 mēnešiem
Morics rakstīja: Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?
Būtībā vienīgais, ko gribētos pārmest komandai (un vairāk treneriem) ir pirmās 2 spēles un vairākums. Gaidīt brīnumus pret šī gada ASV, SVK, GER un SWE - bija panaivi, taču sagaidījām 1 tāpat. Toties spēles pret poļiem un fra - izskatījāmies nesagatavoti - vai nenovērtējām pretinieku, vai fiziskais tika gatavots vēlākam periodam, vai citi iemesli - nu nevajadzētu būt tā, ka mokamies ar debitantiem pēc 20 gadu pauzes un uzdāvinam viņiem vienīgo punktu, mokamies ar frančiem, kas pēdējā laikā ir liftenieki, ja mērķis ir top8.
Un vairākums - tas ir tas par ko gribētos pārmest. Bet arī, vairāk treneriem nevis puišiem. Jā, var teikt iztrūka 2 stabili vairākuma džeki - Uvis un Rūdis, bet lielā daļā spēļu neredzēja pat izspēli. Spilgtakie piemēri laikam jau 5 minūtes pret Swe un 5.3 vakar. Nu nevar būt tā, ka "lielajā vairākumā" 5 minūšu laikā 1 metiens vai 5.3 spēlējot 2 minūtes ripa tiek slidināta pa ledu tā itkā mēs būtu vadībā 3.0. Regulāri izskatījās, ka nemaz nav sagatavota vairākuma - viss tiek darīts uz improvizācijām.

     [+] [-]

, 2024-05-22 12:28, pirms 7 mēnešiem
Par izlases sniegumu diži nepārdzīvoju, jo savās domās negaidīju no izlases ceturtdaļfinālu, bet neapmierināja mūsu vairākuma izspēle. Arī vārtsargu rotācija neliecināja par plānu. Vārtsargu izvēlējās vadoties no iepriekšējās spēles. Prieks par jauno iesaisti. Viņiem tas bija vērtīgi, kas mums dos labumu ilgtermiņā. Vītoliņš var saglabāt savu amatu, bet palīgi jāizvērtē.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 13:18, pirms 7 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Regulāri izskatījās, ka nemaz nav sagatavota vairākuma - viss tiek darīts uz improvizācijām.
Es lasīju, ka vairākums esot trenēts daudz. Te varētu būt cita problēma, ka spēlētāji mēģināja atcerēties un precīzi izspēlēt vairākumu pēc mācītās shēmas, nevis improvizēja. Ļoti krita acīs lēnā saspēle.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-22 14:51, pirms 7 mēnešiem
Komentāri - aprobezotības etalons !!!!!
It kā sportā pietiek patrenneties un uzvara būs ar garantiju
Nopietni ? 🐐

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 17:51, pirms 7 mēnešiem
Kāds raksturs. Uzvaras nāca grūtā cīņā pret vājākajām komandām. Trīs spēles mocījās, kamēr papildlaikā guva vārtus. Nesaprotu, par ko slavēt. Pret Polijas izlasi nespēj gūt Trīs punktus.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-22 17:53, pirms 7 mēnešiem
EsIrLetinsh rakstīja: Īstenībā tev piekrītu. Lielos vilcienos nospēlējām cienījami. Kas attiecas uz Elvi. Nu Elvis ir Elvis. Katrs mēs esam ar saviem mīnusiem un tarakāniem galvā, neviens cilvēks nav ideāls.
Un jā, pērnā gada bronza bija teicams sasniegums Latvijas hokejam. Bet vajag saprast vienu lietu. Latvija ir tk liela, cik ir. Hokejistu mums ir, tik cik ir. Hokeja saimniecība Latvijā, vietējais čempionāts, par šīm tēmām pat īsti negribu runāt... Līdz ar to, secinājums varētu būt tāds - nu nebūs katru gadu Latvijai medaļas, to ir jāpieņem. Tanī pat laikā šīgada 9. vieta ir pat ļoti ok sasniegums. Un tas vēl ņemot vērā, ka nebija mums visu pērno bronzas varoņu Šilova, Rubīna, Balcera, Ķēniņa u.c.
Bet jebkurā gadījumā paldies džekiem par šī gada 9.vietu! Un piekrītu Vītoliņam - uzvaras mums bija vairāk par zaudējumiem šogad - 4 uzvaras 7 spēlēs. Un tas nebūt nav slikti!
Tieši tā, 9 vieta nav slikta, nu cilvēkiem jāatver acis un japaskatās kādas komandas ir 1/4....
Turklāt pati Somija knapi caur adatas aci pat tika ceturdaļfināla....

  +3 [+] [-]

, 2024-05-22 19:46, pirms 7 mēnešiem
Spriežot pēc trenera konteksta viss bija brīnišķīgi, visi atdevās līdz pēdējam ( it īpaši spēlē ar Vāciju un Poliju) un vienkārši nepaveicās lai uzvarētu ASV kas jau bija gatavi zaudējumam... Cik suns var sev pats celt asti gaisā??

     [+] [-]

, 2024-05-23 11:40, pirms 7 mēnešiem
raksturs bija , bet meistaribas nee . Visu laiku sliktaka aizsardziba , kada redzeta , vai sakritiba , kad Vella Peltonens atnaca macit aizsragus , ka spelet ?!!

     [+] [-]

, 2024-05-23 13:45, pirms 7 mēnešiem
Citi priecājas par labiem rezultātiem un medaļām, bet Vītoliņš uzskata, ka viss ir kārtībā. Vācijas izlase strauji aizgāja mums priekšā. Kam rezultāti vienaldzīgi, nevar strādāt par galveno treneri Latvijas izlasē.