Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Smita tālmetieni pasniedz "Cavaliers" uzvaru pirmajā mačā pret Atlantu

Rolands Eliņš

Smita tālmetieni pasniedz "Cavaliers" uzvaru pirmajā mačā pret Atlantu
Ērls Smits un Kairijs Ērvings
Foto: AFP/Scanpix

NBA Austrumu konferences finālsērijas pirmajā mačā "Cavaliers" ar 97:89 pārspēja "Hawks". Astoņus tālmetienus pretinieku grozā salādēja Ērls "Dž.R." Smits, bet Atlantas sastāvā šķietami nopietnas ceļgala traumas dēļ spēli priekšlaicīgi atstāt bija spiests Demārs Kerols.

Atlantas "Hawks" pēc izcilā snieguma regulārās sezonas vidū pavasarī vairs neatgādināja komandu, kura izcīnījusi pirmo vietu Austrumu konferencē, un tikai ar lielām grūtībām pārvarēja "Nets" un "Wizards" pārbaudījumus. Šonakt pirmajās spēles minūtēs pret "Cavaliers" laukumā atkal bija janvāra-februāra "Hawks", rādot ātru un piespēlēm bagātu basketbolu un aktīvi mainoties sedzamajiem aizsardzībā, kas ļāva izrauties vadībā pret "Cavaliers", kuras sastāvā divas piezīmes ātri savāca Lebrons Džeimss.

Tiesa, turpinājumā Atlanta nespēja sev izkārtot labus metienus no distances, savukārt zem groza "Cavaliers" saņēmās un arī izcīnīja vairākas atlēkušās bumbas uzbrukumā. Trīs Ērla Smita tālmetieni un Džeimsa 16 punkti pirmajā puslaikā palīdzēja Klīvlendas komandai izturēt Džefa Tīga (17 punkti puslaikā) ātros caurgājienus un pēc pirmajām 24 minūtēm atrasties neizšķirta pozīcijās.

Trešajā ceturtdaļā spēli no rokām izlaida tiesneši, pieļaujot vairākas situācijas, kad ar piezīmi sodīts neīstais spēlētājs. Cenšoties šīs kļūdas labot, radās jauni nevietā nosvilpi sodi, taču pēc šīm pāris minūtes ilgajām jukām atkal uzliesmoja Dž. R. Smits, kurš iemeta divus sarežģītus tālmetienus, kamēr Atlanta mocījās ar savu metienu precizitāti.

Smits vēl iespaidīgāk nospēlēja pēdējās ceturtdaļas sākumā, un "Cavaliers" izrāvās jau 18 punktu vadībā. "Hawks" centās tikt galā ar Smita uzbrukumiem, viņa segšanā nozīmējot Demāru Kerolu, kamēr Džeimsu nu sedza spēka uzbrucējs Pols Milsaps. Atlantas problēmas kļuva jo lielākas, kad ātrajā uzbrukumā Džeimss un Īmans Šamperts nogāza Kerolu, kurš neveiksmīgi piezemējās un ceļgala traumas dēļ spēli atstāja. Pagaidām vēl nav zināms par viņa dalību turpmākajā sērijā.

Lai arī Džeimss ceturtdaļas vidū atļāvās visai klaji pazoboties par Milsapa centieniem segt viņu uz tālmetiena līnijas, "Hawks" uzbrucējs spēja revanšēties, apturot vairākus caurgājienus pēc kārtas, un kopā ar rezervista Kenta Beizmora aktīvo iesaistīšanos spēlē Atlantai izdevās pietuvoties līdz tikai četru punktu deficītam. Tiesa, šajā atbildīgajā brīdī "Hawks" aizsardzība pēdējā minūtē pajuka uz visām, ļaujot Džeimsam mierīgi triekt bumbu grozā no augšas, kas noveda pie zaudējuma 89:97.

Smits spēli noslēdza ar 28 punktiem un astoņiem precīziem tālmetieniem no 12, kamēr Džeimss izcēlās ar 31 punktu. Zaudētāju rindās Tīgam 27 punkti, bet visa Atlantas komanda uzbruka vāji no tālās distances, realizējot tikai četrus no 23 tālmetieniem.

Sērijā līdz ar to rezultāts 1:0 Klīvlendas labā, bet nākamā spēle paredzēta parīt.

1 2 41 komentārs

  -3 [+] [-]

, 2015-05-21 06:37, pirms 10 gadiem
Paldies par operativitāti, slavējami. Pats gan šādus mačus (lielākoties gan tikai pēdējās minūtes desmit) skatos pats, bet informācija portālā gandrīz vienmēr parādās tikai1 -3 stundas pēc fināla svilpes. Aptuveni tā, it kā korespondentam vēl būtu no mača jāaizbrauc līdz redakcijai, lai par redzēto uzrakstītu.

 +10 [+] [-]

, 2015-05-21 06:39, pirms 10 gadiem
Smits noaardiijaas.Cerams,ka Kerolam trauma nav loti nopietna.Cavs veertiiga uzvara izbraukumaa turklaat veel pirmajaa speelee!Spiediens uz Hawks....
Slēpts komentārs: zaxx

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 08:34, pirms 10 gadiem
ja trīņus met 4/23, var paskatīties, kas notika ar Memfisu..

 +10 [+] [-]

, 2015-05-21 08:40, pirms 10 gadiem
"...kad ātrajā uzbrukumā Džeimss un Īmans Šamperts nogāza Kerolu"
Kas tas par murgu?! Kurā vietā tur kāds kādu nogāza?! Bet nu ceru, ka D.Carroll viss būs Ok! Nekad nav paticis, ja kāds notraumējas.
Par J.R.Smith 8-12 3pm-a, ja tā krīt, kad liek pāri rokām, tad tur neko sedzējs nevar izdarīt. Hawks atkal katastrofa no 3p līnijas (4-23). LBJ jauns play-off rekords (most games with 30+ pts, 5+ reb, 5+ ast) - apsveicu!
Cavs svarīga uzvara, bet priekšā vēl grūts ceļš ejams!
Slēpts komentārs: BrooklynNets

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 08:48, pirms 10 gadiem
BrooklynNets rakstīja: Visu sēriju Smitam šādi nekritīs . Hawks sāks saprast kas notiek , saņemsies un paņems sēriju . Par gsw - atl , finālu
Neko Hawks nepanems, seit Cavaliers 4-2 panems un tiks lielajaa finala!!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 08:51, pirms 10 gadiem
Par Cavaliers pirmo titulu!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 08:51, pirms 10 gadiem
BrooklynNets rakstīja: Visu sēriju Smitam šādi nekritīs . Hawks sāks saprast kas notiek , saņemsies un paņems sēriju . Par gsw - atl , finālu
Vai tad kāds domā, ka J.R.Smith tagad katru spēli liks pa astoņiem 3p?! Labi, ka pateici, es jau padomāju, ka viņš tagad vienmēr tā metīs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 08:52, pirms 10 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Paldies par operativitāti, slavējami. Pats gan šādus mačus (lielākoties gan tikai pēdējās minūtes desmit) skatos pats, bet informācija portālā gandrīz vienmēr parādās tikai1 -3 stundas pēc fināla svilpes. Aptuveni tā, it kā korespondentam vēl būtu no mača jāaizbrauc līdz redakcijai, lai par redzēto uzrakstītu.
Neraudi! Lauj Suudveizdaam,Aliniem un Rubuliem izpampties

  -4 [+] [-]

, 2015-05-21 08:53, pirms 10 gadiem
Daumants666 rakstīja: Smits noaardiijaas.Cerams,ka Kerolam trauma nav loti nopietna.Cavs veertiiga uzvara izbraukumaa turklaat veel pirmajaa speelee!Spiediens uz Hawks....
Sajos plovos izbraukumaa ntas serijas sakusas ar uzvaru. Tas vel neko nenozime. Tomeer uzskatu Hawks par favoritiem. NE jau katru speli kritis JR trojkas shaadi

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 08:57, pirms 10 gadiem
Jo vairaak ieilgst playoffi jo mazvertigaks un nemanamaks kluust Korvers. Ne vairs taa lauj mest un ne vairs taa kriit. Parak vienpusigs vins ir, bez trojkas sim pat dribls reaali nav. No tada skata punkta ja skataas uz Bertaanu Daavi tad nez vai vinam butu NBA spozha karjera, jo vins jau ari ar katru dienu paliek mazpusigaks un identiski Korveram tik met trojkas pec sanemsanas, bet nu ko tur spriest, sakumaa jatiek NBA

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 09:00, pirms 10 gadiem
BrooklynNets rakstīja: Visu sēriju Smitam šādi nekritīs . Hawks sāks saprast kas notiek , saņemsies un paņems sēriju . Par gsw - atl , finālu
Atlanta saaks saprast ka nav iespejams aptureet Cavaliers un nesanemsies un pagrudiits seriju

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 09:02, pirms 10 gadiem
Malaci Klivlenda, ta tik turpinat. Jaaiet uz lielo finalu

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 09:03, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Jo vairaak ieilgst playoffi jo mazvertigaks un nemanamaks kluust Korvers. Ne vairs taa lauj mest un ne vairs taa kriit. Parak vienpusigs vins ir, bez trojkas sim pat dribls reaali nav. No tada skata punkta ja skataas uz Bertaanu Daavi tad nez vai vinam butu NBA spozha karjera, jo vins jau ari ar katru dienu paliek mazpusigaks un identiski Korveram tik met trojkas pec sanemsanas, bet nu ko tur spriest, sakumaa jatiek NBA
Bertans ir atletiskaks,garāks un var iziet cauri tikai traumas.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 09:05, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Sajos plovos izbraukumaa ntas serijas sakusas ar uzvaru. Tas vel neko nenozime. Tomeer uzskatu Hawks par favoritiem. NE jau katru speli kritis JR trojkas shaadi
Un pierādījies arī tas, ka esot vadībā pat ar 3:1 - vēl nekas nav beidzies. Par favorīta statusu, daļēji tev piekrītu, bet redzēs, kas būs ar D.Carroll. Pēc manām domām Hawks skaitās favorīti, jo regulārā sezona izdevusies + Cavs traumas, K.Irving nav uz visiem 100%. Gan jau LBJ ar vēl savu potīti jūt. Bet tas viss ir tikai uz papīra. Redzēsim kā būs dzīvē, šis ir tikai pats sākums sērijai.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 09:56, pirms 10 gadiem
Man kā Lebrona atbalstītājam prieks par uzvaru. Protams ir lietas ,kas nepatika, bet galvenais ir rezultāts. Mazliet jau tiesneši arī pabojāja spēli, jāatzīst gan ka iepējams nedaudz par labu Cavs. Patika, ka Lebrons šodien neaizrāvās ar trošaku mešanu, bet diezgan normāli centās spēlēt uz grozu. Pēdējā ceturtdaļā Lebrons ar savu individuālo "veikumu" gan mazliet pabojāja Cavs spēli, bet viss labs, kas labi beidzas. Smits, protams, zvērā. Skaidris, ka nemetīs katru spēli tā, bet tas nemaz nav vajadzīgs, galvenais lai katrā spēlē ir vismaz kāds kurš izšauj. Žēl, protams, Kerola trauma. Ja nevarēs spēlēt, tad ATL tas būs milzīgs zaudējums, bet nevjag tāpēc domāt, ka Cavs uzreiz pārbrauks pāri. šāda spēlētāju izkrišana var komandu ne tikai sagraut, bet arī ļoti labi motivēt un dot papildus cīņassparu un niknumu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 10:36, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Jo vairaak ieilgst playoffi jo mazvertigaks un nemanamaks kluust Korvers. Ne vairs taa lauj mest un ne vairs taa kriit. Parak vienpusigs vins ir, bez trojkas sim pat dribls reaali nav. No tada skata punkta ja skataas uz Bertaanu Daavi tad nez vai vinam butu NBA spozha karjera, jo vins jau ari ar katru dienu paliek mazpusigaks un identiski Korveram tik met trojkas pec sanemsanas, bet nu ko tur spriest, sakumaa jatiek NBA
Nu neesmu redzeejis kaa Korvers speelee Eiropaa un kaa Bertaans NBA, domaaju ka Eiropaa Korvers buutu daudz daudzpusiigaaks jo sedzeeji vairs nav tik gari un atleetiski, domaaju no Korvera veel daudz ko sagaidiisim shai seerijaa.

     [+] [-]

, 2015-05-21 11:08, pirms 10 gadiem
Atlantas "Hawks" pēc izcilā snieguma regulārās sezonas vidū pavasarī vairs neatgādināja komandu, kura izcīnījusi pirmo vietu Austrumu konferencē, un tikai ar lielām grūtībām pārvarēja "Nets" un "Wizards" pārbaudījumus
----------------
nu paņems arī Klīvlendu tādā pat stilā, kāds tur brīnums...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 11:20, pirms 10 gadiem
Palūidziet atcerēties - kurš trakais amīšu šūteris bija PAO uz pussezonu gadus trīs vai četrus atpakaļ - nebija tas pats Korvers gadījumā?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 11:27, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: Palūidziet atcerēties - kurš trakais amīšu šūteris bija PAO uz pussezonu gadus trīs vai četrus atpakaļ - nebija tas pats Korvers gadījumā?
Kapono.
Jason Kapono - Wikipedia, the free encyclopedia

     [+] [-]

, 2015-05-21 11:28, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: Palūidziet atcerēties - kurš trakais amīšu šūteris bija PAO uz pussezonu gadus trīs vai četrus atpakaļ - nebija tas pats Korvers gadījumā?
Josh Childress?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 11:31, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Josh Childress?
Childress jau bija Olympiacos..

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 12:25, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Josh Childress?
Childress shooters??must be kidding me

     [+] [-]

, 2015-05-21 12:28, pirms 10 gadiem
Smits šajā ziņā varētu būt viens no labākajiem līgā, kad širmis aizrauj ciet un viss krīt iekšā. kā nu norēja Džeimsu, ka jauns big 3, tagad atkal "viegli" viņam viss būs ... mhm, tagad arī jau Kairijs traumējās, principā nekādu pienesumu nedod, nemaz nerunājot par Lovu. izskatās, ka caviem vajadzētu Atlantu paņemt, kas būs diezgan apbrīnojami, ievilkt tādu komandu ar pilnīgi jaunu sastāvu un rookie treneri finālā

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 12:34, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Smits šajā ziņā varētu būt viens no labākajiem līgā, kad širmis aizrauj ciet un viss krīt iekšā. kā nu norēja Džeimsu, ka jauns big 3, tagad atkal "viegli" viņam viss būs ... mhm, tagad arī jau Kairijs traumējās, principā nekādu pienesumu nedod, nemaz nerunājot par Lovu. izskatās, ka caviem vajadzētu Atlantu paņemt, kas būs diezgan apbrīnojami, ievilkt tādu komandu ar pilnīgi jaunu sastāvu un rookie treneri finālā
Tam tak nav nozīmes. Tie, kas gribēs vienmēr atradīs par ko noriet, tad komanda par stipru, tad pretinieki par vājiem, tad kurpes no citas planētas... un tā tālāk un tā joprojām nevar taču vienkārši izbaudīt basketbolu - nebūs interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 12:43, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: Childress shooters??must be kidding me
NBA bija viduvējs, kā pārcēlās uz Eiropu tā es nesekoju viņam, nezinu. Redzēju tikai statistiku kaut kad, ka normāli lādē Eiropā. Tāpēc ierakstīju, biju aizmirsis par Kapono

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 12:44, pirms 10 gadiem
...turklāt, ja nopietni paskatās sastāvus, tad visām konkurētspējīgām komandām ir savs BIG 2/3. Nevar vairs izcīnīt titulu bez vismaz 2 superlabiem kapļiem (zvaigznēm).

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 13:10, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: ...turklāt, ja nopietni paskatās sastāvus, tad visām konkurētspējīgām komandām ir savs BIG 2/3. Nevar vairs izcīnīt titulu bez vismaz 2 superlabiem kapļiem (zvaigznēm).
tieši tā! Naivi ir tie cilvēki, kas iedomājās, ka ar vienu zvaigzni var izcīnīt titulus. Visām lielajām komandā vienmēr ir bijušas vairākas augsta kaluma zvaigznes komandā un tikai ar komandas darbu un kopēju ieguldījumu var tik pie panākumiem! Tāpat visi ar Bulls ēru saista tikai MJ, viņš vidēji spēlē guva ja nemaldos ~30 punktus, kurš tad iemeta pērējos ~70 punkuts? MJ bija, Pippens, Rodmans, Kukocs utt. Lakers bija Magic , Džabars, Worthy.
Celtics bija Bird, Machale, Parish. Detroit bija Thomas, Rodman, Dumars utt. Protams, ka katrai komandai bija viena lielā galvenā zvaigzne, kas bija labāka par visiem citiem komandā, bet iedomāties, ka vien būs vilcējs ir naivi un nepamatoti!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 14:02, pirms 10 gadiem
kaaja rakstīja: tieši tā! Naivi ir tie cilvēki, kas iedomājās, ka ar vienu zvaigzni var izcīnīt titulus. Visām lielajām komandā vienmēr ir bijušas vairākas augsta kaluma zvaigznes komandā un tikai ar komandas darbu un kopēju ieguldījumu var tik pie panākumiem! Tāpat visi ar Bulls ēru saista tikai MJ, viņš vidēji spēlē guva ja nemaldos ~30 punktus, kurš tad iemeta pērējos ~70 punkuts? MJ bija, Pippens, Rodmans, Kukocs utt. Lakers bija Magic , Džabars, Worthy.
Celtics bija Bird, Machale, Parish. Detroit bija Thomas, Rodman, Dumars utt. Protams, ka katrai komandai bija viena lielā galvenā zvaigzne, kas bija labāka par visiem citiem komandā, bet iedomāties, ka vien būs vilcējs ir naivi un nepamatoti!!!
Domaju tas arii Hawkiem varetu pietrukt. Briizhiem jau Tiigs demonstree lidera un zvaigznes lomu tomer vel nav nekaads staars.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 14:06, pirms 10 gadiem
Blin ja ne vienas sekundes un CP3 tad tagad sijaa brigadee Rockets vietaa butu Spurs un visus seit iznestu uz 1 kajas. Nu nebutu nevienam te varianti, a tgd te savakusies kkadi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 14:12, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: izskatās, ka caviem vajadzētu Atlantu paņemt, kas būs diezgan apbrīnojami, ievilkt tādu komandu ar pilnīgi jaunu sastāvu un rookie treneri finālā
treneris pa grozu nemet. LB/JR ir gana pieredzējuši. Es pat priecājos, ka Lovs tur nav, kas varētu izšūpot laivu/destabilizēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 14:20, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: treneris pa grozu nemet. LB/JR ir gana pieredzējuši. Es pat priecājos, ka Lovs tur nav, kas varētu izšūpot laivu/destabilizēt.
Par Lovu piekrītu, protams žēl sportista, kurš ir notraumējies, bet nu nepatīk tas statistikas vergs.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 15:02, pirms 10 gadiem
Toto beidz komentēt. Spurs pagrūda un viss samierinies puikiņ nevis te piss savas gudrās frāzes ka visus uz vienas kājas iznestu. Viņi pagrūda pirmajā raundā viņi nespēlē konferences finālā un viss. Ldz nākamajam gadam

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 15:25, pirms 10 gadiem
Tā lielākā bēda... Smits divas spēles pēc kārtas tā nemetīs.. Nekad nav metis... ko tad? 1-1
1 2 41 komentārs