Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Vējainos apstākļos Buliņai savā debijas iedzīšanā pieci soda apļi un 46. vieta

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Vējainos apstākļos Buliņai savā debijas iedzīšanā pieci soda apļi un 46. vieta
Sanita Buliņa. Foto: Latvijas Biatlona federācija

Šodien noslēdzošajā Pasaules kausa posmā biatlonā Estešundā 10 km iedzīšanā uzvaru svinēja norvēģiete Marte Olsbu Roiselande, kas aiz sevis atstāja savu tautieti Tirilu Ekhofu un baltkrievieti Hannu Solu. Sanita Buliņa savā debijas iedzīšanā Pasaules kausa posmos ar pieciem soda apļiem ieņēma 46. vietu.

Sanita Buliņa 10 km iedzīšanas sacensības uzsāka no 32. vietas, atpaliekot no līderes Tirilas Ekhofas par nedaudz vairāk kā minūti. Tā jaunajai sportistei bija debija iedzīšanas sacensībās Pasaules kausa posmos.

Šaušanā bija vērojams liels vējš, kas daudzām sportistēm jau pirmajā guļus šaušanā lika kļūdīties. Vienu soda apli nopelnīja arī uzvarētāja sprintā Tirila Ekhofa un par līderi kļuva cita norvēģiete Tandrevola. Sanita Buliņa šāva lēni un nopelnīja vienu soda apli, trasē atgriežoties 37. vietā.

Norvēģiete Tandrevola otrajā guļus šaušanā pieļāva trīs neprecizitātes, tādējādi zaudējot līderes godu. Pirmajā vietā izvirzījās Roiselande, kas vienīgā spēja vējainajos apstākļos veikt šaušanu bez kļūdām. Sanita Buliņa otrajā šaušanā ieradās 40. pozīcijā un nopelnīja vēl divus soda apļus. Pēc pusdistances Buliņa atradās 46. vietā.

Trešajā šaušanā vēja dēļ notikumi turpināja mainīties. Ar divām kļūdām Roiselande līderes godu nosargāja, pie tam, atrāvās no tuvākajām sekotājām. Par 50 sekundēm atpalika francūziete Simona, kamēr par 55 sekundēm Ekhofa, kas prata sašaut visus mērķus trešajā šaušanā. Buliņa pirmajā stāvus šaušanā ieradās 49. pozīcijā. Buliņa kļūdījās pēdējā šāvienā, nopelnot savu ceturto soda apli un atgriežoties 42. vietā.

Marte Olsbu Roiselande pēdējā šaušanā pieļāva divas kļūdas, tomēr spēja nosargāt uzvaru. Tirilu Ekhofu pievīla precizitāte pēdējā šāvienā, kas liedza saasināt cīņu par uzvaru, tādējādi Norvēģijai svinot dubultuzvaru. Pēdējā aplī notika cīņa par trešo vietu starp baltkrievieti Solu un francūzieti Simonu, kur ātrāka izrādījās baltkrieviete. Buliņa arī pēdējā šaušanā nopelnīja vienu soda apli, pēdējo apli uzsākot 41. vietā. Līdz finišam jaunā biatloniste zaudēja piecas pozīcijas, finišējot 46. vietā.

Ar vējainiem apstākļiem reti kura biatloniste veiksmīgi tika galā šaušanā. Neviena sportiste nesašāva visus 20 mērķus. Vislabāk ar šaušanu tika galā norvēģiete Kalkenberga, kas kļūdījās divas reizes.

Pasaules kausa posms Estešunda, 10 km iedzīšana sievietēm

VSportisteValstsLaiksKļūdas
1.M.O. RoiselandeNorvēģija32:54.84
2.T.EkhofaNorvēģija+29.34
3.H.SolaBaltkrievija+44.05
4.Ž.SimonaFrancija+1:01.75
5.E.A. KalkenbergaNorvēģija+1:54.82
6.F.ProisaVācija+2:05.94
7.I.FialkovaKrievija+2:08.65
8.U.KaiševaKrievija+2:11.15
46.S.BuliņaLatvija+4:22.95

Pasaules kausa sezonas pēdējais posms, Estešunda

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
19.03.13:30Sprints (s)Ekhofa (Norvēģija)Vīrere (Itālija)Tandrevola (Norvēģija)
16:30Sprints (v)Hofers (Itālija)Sāmuelsons (Zviedrija)T. Bē (Norvēģija)
20.03.13:15Iedzīšana (s)Roiselande (Norvēģija)Ekhofa (Norvēģija)Sola (Baltkrievija)
16:15Iedzīšana (v)
21.03.14:00Masu starts (s)
1630Masu starts (v)
1 2 39 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2021-03-20 13:56, pirms 4 gadiem
Buliņa labi turējās šaušanā, salīdzinot ar citām! Daudz līdz punktiem netrūka. Cerams, ka nākamsezon regulāri redzēsim 2 latvietes punktos un iedzīšanā!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-20 14:01, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Buliņa labi turējās šaušanā, salīdzinot ar citām! Daudz līdz punktiem netrūka. Cerams, ka nākamsezon regulāri redzēsim 2 latvietes punktos un iedzīšanā!
Punktus atstāja 3 šautuvē 20 sekundes šaujot uz vienu mērķi un vienalga nopelnot apli!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-20 14:03, pirms 4 gadiem
Visas šāva briesmīgi. Varbūt Buliņai pietrūka spēka beigās un pieredze. Bet vismaz cerību stariņš ir, ka mums aiz Baibas ir vēl kāda, kas pie labas sakritības un mega darba, var regulāri punktos braukt.
Apsveicami

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Punktus atstāja 3 šautuvē 20 sekundes šaujot uz vienu mērķi un vienalga nopelnot apli!
tur gan visas gaidīja, kas bija šautuvē, noteikti traki iepūta tajā brīdī. Hermanei daudz trakāk - gaidīja, gaidīja, tad šava lēni, un rezultāta 4 apļi..

  +2 [+] [-]

, 2021-03-20 14:09, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tur gan visas gaidīja, kas bija šautuvē, noteikti traki iepūta tajā brīdī. Hermanei daudz trakāk - gaidīja, gaidīja, tad šava lēni, un rezultāta 4 apļi..
Tas gan, bet tieši Buliņai tas maksāja punktus, jo varēja būt 35 ar visu apli, bet iznāca jau pēc 40 vietas!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-20 14:11, pirms 4 gadiem
Manuprāt, ļoti pieklājīgi gan šaušanas ziņā, gan slēpošanas ziņā. Jā, beigās noplīsa, bet šī Buliņai ir pirmā pilnā PK sezona ar tik daudz startiem (šosezon 22, pērn 16). Potenciāls ir liels. Varbūt kāds var pastāstīt, cik nopietni un pie kā Buliņa līdz šim ir trenējusies?

Nākamajai sezonai Bendkikai un Buliņai PK kvalifikācijas ir līdz pat sezonas beigām, bet Sabulei tikai pirmajam trimestrim. Priekšā astoņi mēneši treniņiem...

     [+] [-]

, 2021-03-20 14:12, pirms 4 gadiem
Buliņa parādīja, ka ar lielu gribasspēku var tikt uz priekšu rezultātos. Malacīte!
Viņas rezultāts parāda to, ka Slotiņš un daļēji Patrijuks nemaz nav gribējuši nopietni pielikt rezultātos. Par Sabuli labāk neizteikšos.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-20 14:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tur gan visas gaidīja, kas bija šautuvē, noteikti traki iepūta tajā brīdī. Hermanei daudz trakāk - gaidīja, gaidīja, tad šava lēni, un rezultāta 4 apļi..
Skatos, ka TOP 4 trīs (izņemot Ekhofu) ir izvēlējušās taktiku negaidīt un šaut ātri. Ātršāvēja Vīrere šodien sapinusies meistarībā - šāva gandrīz minūti ilgāk nekā ātrākas un tāpat netrāpīja septiņas reizes.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-20 14:18, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tas gan, bet tieši Buliņai tas maksāja punktus, jo varēja būt 35 ar visu apli, bet iznāca jau pēc 40 vietas!
nu teorētiski, no finiša rezultātiem noņemot tās 17 sek viņa varēja labākajā gadījumā 40ajā vietā beigās tikt, bet domāju, ka Mikinena tik un tā būtu finišā apgājusi un tas punktiņš tā pat izpaliktu. jebkurā gadījumā, neko nepareizu viņa nedarīja, tajā konkrētajā brīdī nogaidot, tā dara praktiski visas un šaujot kkādā trakā brāzmā tur pa 90% skaidrs, ka netrāpīsi, ja neesi ātrs slēpotājs, labāk tomēr pagaidīt.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:18, pirms 4 gadiem
Norvēģiete Kalkenberga kā pasakā par bruņurupuci

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:21, pirms 4 gadiem
Ekk, Buliņai būtu noderējis finansējums LOK junioru olimpiskā drafta... Kā saprotu, biatlona federācijai ar naudām ir bēdīgi.

https://sportacentrs.com/citi/17032...

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:23, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ekk, Buliņai būtu noderējis finansējums LOK junioru olimpiskā drafta... Kā saprotu, biatlona federācijai ar naudām ir bēdīgi.

https://sportacentrs.com/citi/17032021-lok_organizeta_olimpiska_drafta_finalisti
Jāliek personiskais konts iekšā! Man nebūtu žēl noziedot biatlona attīstībai

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:23, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Skatos, ka TOP 4 trīs (izņemot Ekhofu) ir izvēlējušās taktiku negaidīt un šaut ātri. Ātršāvēja Vīrere šodien sapinusies meistarībā - šāva gandrīz minūti ilgāk nekā ātrākas un tāpat netrāpīja septiņas reizes.
nu VĪrere vispār ir sapinusies meisterībā šosezon, viņa pamanās arī 9 netrāpīt teju bezvējā
Būs interesanti paskatīties, kādu taktiku veči piekops, it kā jau liekas, ka, ja esi labs slēpotājs, tad prātīgāk būtu vnk maukt, jo tādā vējā tur kko satēmēt tā pat smagi. Man gan liekas, ka Lagreids šaus prātīgi un Bē ar baigi neriskēs (te gan neko nevar zināt, šim ar baigā pīšanāš meisterībā šausānas ziņā pēc jaunā gada pauzes). No Žakelēna varētu varbūt sagaidīt kkādus ātršaušanas brīnumus, stāvus vismaz.

     [+] [-]

, 2021-03-20 14:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nu teorētiski, no finiša rezultātiem noņemot tās 17 sek viņa varēja labākajā gadījumā 40ajā vietā beigās tikt, bet domāju, ka Mikinena tik un tā būtu finišā apgājusi un tas punktiņš tā pat izpaliktu. jebkurā gadījumā, neko nepareizu viņa nedarīja, tajā konkrētajā brīdī nogaidot, tā dara praktiski visas un šaujot kkādā trakā brāzmā tur pa 90% skaidrs, ka netrāpīsi, ja neesi ātrs slēpotājs, labāk tomēr pagaidīt.
Ir nedaudz mazāk, bet sportā katrs sīkums ir svarīgs!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:26, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Jāliek personiskais konts iekšā! Man nebūtu žēl noziedot biatlona attīstībai
Cik?

     [+] [-]

, 2021-03-20 14:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nu VĪrere vispār ir sapinusies meisterībā šosezon, viņa pamanās arī 9 netrāpīt teju bezvējā
Būs interesanti paskatīties, kādu taktiku veči piekops, it kā jau liekas, ka, ja esi labs slēpotājs, tad prātīgāk būtu vnk maukt, jo tādā vējā tur kko satēmēt tā pat smagi. Man gan liekas, ka Lagreids šaus prātīgi un Bē ar baigi neriskēs (te gan neko nevar zināt, šim ar baigā pīšanāš meisterībā šausānas ziņā pēc jaunā gada pauzes). No Žakelēna varētu varbūt sagaidīt kkādus ātršaušanas brīnumus, stāvus vismaz.
Jā, J.Bē arī šosezon pamatīgi sapinies. Tikai četras uzvaras, iepriekšēja pirms gandrīz diviem mēnešiem (24. janvārī Antholcas masu startā). Būs interesanti mači.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 14:44, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Norvēģiete Kalkenberga kā pasakā par bruņurupuci
Ivona Fialkova bija aiz Buliņas sprintā, bet šodien nomauca tā, ka tika uz masu startu!
brīnumi notiek, tāpēc nekad nevajag steigties un pasludināt rezultātus pirms laika
tas par to, ka Buliņai jau pirms starta skribents raksta , ka pēdējā "gonka"!

     [+] [-]

, 2021-03-20 14:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Ivona Fialkova bija aiz Buliņas sprintā, bet šodien nomauca tā, ka tika uz masu startu!
brīnumi notiek, tāpēc nekad nevajag steigties un pasludināt rezultātus pirms laika
tas par to, ka Buliņai jau pirms starta skribents raksta , ka pēdējā "gonka"!
un izdarīja to ar tik pat kļūdām, cik Buliņa... tev jau nu šausmīgi te patīk visus lamāt (man ar parasti ), bet nu šoreiz piekrītu, ka iespēju tikt pie masu starta Sanitai, ņemot vērā visus apstākļus, tiešām bija tikai teorētiska un pat tad stirpi aiz matiem pievilkta. Vai viņa būtu tikusi uz masu startu, pat ja būtu šāvusi vislabāk no visām (viena kļūda) un visas pārējās būtu šāvušās tik pat slikti?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:03, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Manuprāt, ļoti pieklājīgi gan šaušanas ziņā, gan slēpošanas ziņā. Jā, beigās noplīsa, bet šī Buliņai ir pirmā pilnā PK sezona ar tik daudz startiem (šosezon 22, pērn 16). Potenciāls ir liels. Varbūt kāds var pastāstīt, cik nopietni un pie kā Buliņa līdz šim ir trenējusies?
Cik zinu, līdz šai sezonai tā īsti Sanita tikai pie pirmā trenera Sverčkova bija trenējusies. Pirms iepriekšējās it kā pie Čakara mēģināja, bet ne uz ilgu laiku. No malas radies iespaids, ka liels akcents uz vispārējo fizisko sagatavotību bijis, visādi Stirnubuki, riteņbraukšana...

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: un izdarīja to ar tik pat kļūdām, cik Buliņa... tev jau nu šausmīgi te patīk visus lamāt (man ar parasti ), bet nu šoreiz piekrītu, ka iespēju tikt pie masu starta Sanitai, ņemot vērā visus apstākļus, tiešām bija tikai teorētiska un pat tad stirpi aiz matiem pievilkta. Vai viņa būtu tikusi uz masu startu, pat ja būtu šāvusi vislabāk no visām (viena kļūda) un visas pārējās būtu šāvušās tik pat slikti?
nezinu! slinkums rēķināt, skatos alpine!
bet skribentiem var piesieties par jebko viņu skricilējumos.
šajā rakstelī piemēram acīs cērtas, ka Ivona Fialkova šitam skribentam esot krievene
tāpat nav iedzīšanas un kopvērtējuma tabulas un citu fīču, kas piedienas sporta rakstiem!

     [+] [-]

, 2021-03-20 15:14, pirms 4 gadiem
Kalkenberga ar 51 vietu slēpošanā, tika kā top5 uz masu startu!
Nezinu cik biezi var tikt top5, ja slēpošanā esi ārpus top50!
Zaipja pieminētajai Fialkovai ir 14-tais laiks!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:14, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nu teorētiski, no finiša rezultātiem noņemot tās 17 sek viņa varēja labākajā gadījumā 40ajā vietā beigās tikt, bet domāju, ka Mikinena tik un tā būtu finišā apgājusi un tas punktiņš tā pat izpaliktu. jebkurā gadījumā, neko nepareizu viņa nedarīja, tajā konkrētajā brīdī nogaidot, tā dara praktiski visas un šaujot kkādā trakā brāzmā tur pa 90% skaidrs, ka netrāpīsi, ja neesi ātrs slēpotājs, labāk tomēr pagaidīt.
un tagad vieta skaistajam, kā būtu ja būtu, ko pati iesāki - nebūtu tā soda apļa ieekonomētu tevis nosauktās 17 sekundes + mazliet vairāk enerģijas un arī psiholoģiskais būtu labāks - o, sašāvu visu precīzi, esmu punktos, jāmauc. Un ar to varbūt arī nezaudētu to 1 punktiņu.
Jebkurā gadījumā - meitene malacis. Pēdējos gados bialtonā prieka maz, viņa rada vismaz kādu cerību, ka pēc Baibas un Andreja nebūs pilnīgs tukšums.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu! slinkums rēķināt, skatos alpine!
bet skribentiem var piesieties par jebko viņu skricilējumos.
šajā rakstelī piemēram acīs cērtas, ka Ivona Fialkova šitam skribentam esot krievene
tāpat nav iedzīšanas un kopvērtējuma tabulas un citu fīču, kas piedienas sporta rakstiem!
vai tad neteici, ka sen vairs rakstus nelasi?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:16, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai tad neteici, ka sen vairs rakstus nelasi?
ja lasītu būtu vēl vairāk kur piepisties
vienkārši ritinot rakstu uz komentāriem iecirtās acīs uzraksts Krievija aiz Fialkovas tabulā
parasti vairāk par virsrakstu neizlasu

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:32, pirms 4 gadiem
neputnam kvēls sveiciens no ziemas
https://ciklons.tvnet.lv/7206196/vi...

     [+] [-]

, 2021-03-20 15:44, pirms 4 gadiem
elements rakstīja: Cik zinu, līdz šai sezonai tā īsti Sanita tikai pie pirmā trenera Sverčkova bija trenējusies. Pirms iepriekšējās it kā pie Čakara mēģināja, bet ne uz ilgu laiku. No malas radies iespaids, ka liels akcents uz vispārējo fizisko sagatavotību bijis, visādi Stirnubuki, riteņbraukšana...
Ja tā, tad, pārejot uz profesionālu trenēšanos, Buliņai ir iespējas būtiski progresēt. Lielajā sportā tomēr prasās arī specifiski treniņi, atšķirība no amatieriem, kur, manuprāt, jo vispusīgākas fiziskās aktivitātes, jo labāk (piemēram, nesaprotu tos mtb amatierbraucējus, kuriem ir tikai pedāļu mīšana). Atceros, kad Patrijuks pamēģināja braukt MTB, pirmajā sezonā bija pavisam nevarīgs. Otrajā jau rezultāti bija labāki, bet tāpat profesionālam sportistam prasījās labāks sniegums.

Atceros, ka Rastorgujeva junioru laikos bija tāds Sverčkovs, kurš izskatījās pārāks par Rastiju. Tas pats Sverčkovs?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:48, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja tā, tad, pārejot uz profesionālu trenēšanos, Buliņai ir iespējas būtiski progresēt. Lielajā sportā tomēr prasās arī specifiski treniņi, atšķirība no amatieriem, kur, manuprāt, jo vispusīgākas fiziskās aktivitātes, jo labāk (piemēram, nesaprotu tos mtb amatierbraucējus, kuriem ir tikai pedāļu mīšana). Atceros, kad Patrijuks pamēģināja braukt MTB, pirmajā sezonā bija pavisam nevarīgs. Otrajā jau rezultāti bija labāki, bet tāpat profesionālam sportistam prasījās labāks sniegums.

Atceros, ka Rastorgujeva junioru laikos bija tāds Sverčkovs, kurš izskatījās pārāks par Rastiju. Tas pats Sverčkovs?
Tā Sverčkova tēvs, pie viņa gandrīz visi Alūksnes jaunie biatlonisti ir trenējušies.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 15:49, pirms 4 gadiem
elements rakstīja: Tā Sverčkova tēvs, pie viņa gandrīz visi Alūksnes jaunie biatlonisti ir trenējušies.
Izskatās, ka vīram ir ķēriens uz trenēšanu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 16:07, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja tā, tad, pārejot uz profesionālu trenēšanos, Buliņai ir iespējas būtiski progresēt. Lielajā sportā tomēr prasās arī specifiski treniņi, atšķirība no amatieriem, kur, manuprāt, jo vispusīgākas fiziskās aktivitātes, jo labāk (piemēram, nesaprotu tos mtb amatierbraucējus, kuriem ir tikai pedāļu mīšana). Atceros, kad Patrijuks pamēģināja braukt MTB, pirmajā sezonā bija pavisam nevarīgs. Otrajā jau rezultāti bija labāki, bet tāpat profesionālam sportistam prasījās labāks sniegums.

Atceros, ka Rastorgujeva junioru laikos bija tāds Sverčkovs, kurš izskatījās pārāks par Rastiju. Tas pats Sverčkovs?
Milzīgs progress slēpošanā! Sezonas pirmajā startā bija 2:23 un 93 vieta, bet tagad par minūti mazāk un vieta top60!

     [+] [-]

, 2021-03-20 16:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: neputnam kvēls sveiciens no ziemas
https://ciklons.tvnet.lv/7206196/vidzeme-var-izveidoties-pat-10-centimetru-bieza-sniega-sega
labi, ka es atrodos Vidzemes ziemeļos, nevis rietumos galvenais, lai aprīlī šitas viss neievelkas, marts tā pat izskatās, ka būs norakstīts.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 16:17, pirms 4 gadiem
nolāpītais eurosports, kā nav kauna biatlonu nerādīt būs jāklausās kaitinošais Kreipāns ar Upenieku

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 16:18, pirms 4 gadiem
bļin būs Kreipis ar Upenieku jāklausās
pa vienu eurosportu pedāļus min, pa otru bumbu dauza

     [+] [-]

, 2021-03-20 16:19, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nolāpītais eurosports, kā nav kauna biatlonu nerādīt būs jāklausās kaitinošais Kreipāns ar Upenieku
pipec vai ne! fonā bija uzlikta ziemeļu divcīņa, atnāku no pīpauzes nevis biatlons sākas, bet bumbu dauza

  +1 [+] [-]

, 2021-03-20 16:36, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2021-03-20 16:42, pirms 4 gadiem
Bē, tomēr malacis 3 soda apļi. nu ko Laigreida kārta!
1 2 39 komentāri