Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Slovēnijas hokeja izlases uzbrucējam pozitīvas dopinga analīzes

Rolands Eliņš

Slovēnijas hokeja izlases uzbrucējam pozitīvas dopinga analīzes
Žiga Jegličs
Foto: Reuters/Scanpix

No Slovēnijas olimpiskās hokeja izlases atskaitīts uzbrucējs Žiga Jegličs, kuram konstatētas pozitīvas dopinga analīzes. KHL kluba „Neftekhimik” spēlētāja organismā atrastas fenoterola pēdas, un viņš kļuvis par trešo sportistu, kurš Phjončhanas olimpiskajās spēlēs pieķerts dopinga lietošanā.

Sporta arbitrāžas tiesa (CAS) pavēstījusi, ka Žiga Jegliča analīzēs novērotas fenoterola pēdas. Fenoterols ir sportā aizliegto vielu sarakstā un uzlabo gaisa apriti elpvados.

Jegličs attiecīgi ir izslēgts no Slovēnijas hokeja izlases un diskvalificēts no Phjončhanas olimpiskajām spēlēm. Viņam 24 stundu laikā jāpamet olimpiskais ciemats.

Jegličs kļuvis par trešo sportistu, kuram 2018. gada olimpiādē konstatētas pozitīvas dopinga analīzes – pirms sacensībām šorttrekā diskvalificēts tika arī japānis Kei Saito, bet pēc kērlinga sacensībām krievu sportists Aleksandrs Krušeļņickis, kurš Phjončhanā ieguva bronzu, saņēma ziņas par savu pozitīvu dopinga pārbaudi.

Slovēnijas izlase Jegliču atskaitījusi tieši pirms savas, visticamāk, svarīgākās turnīra spēles. Šorīt Slovēnijai paredzēta izslēgšanas spēļu pirmās kārtas spēle pret Norvēģiju, cenšoties iekļūt ceturtdaļfinālā (šī spēle jau sākusies). Jegličs līdz šim olimpiskajā turnīrā bija palīdzējis slovēņiem pieveikt Slovākiju pēcspēles metienos ar 3:2, un tieši Jegličs realizēja uzvaru nesošo bullīti.

29 gadus vecais Jegličs, kurš Slovēnijas izlasē piedalījies septiņos pasaules čempionātos, šo sezonu uzsāka kopā ar Kasparu Daugaviņu „Torpedo” komandas sastāvā, spēlējot Pētera Skudras vadībā. Sezonas gaitā viņš pārcēlās uz citu KHL klubu „Neftekhimik”, kura rindās 26 spēlēs guva sešus punktus (2+4). Pirms tam Jegličs vairākas sezonas aizvadīja Bratislavas „Slovan” rindās.

Izmantotie resursi:
Slovenia hockey's Ziga Jeglic tests positive...

1 2 43 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2018-02-20 10:04, pirms 6 gadiem
Jomajo Olimpiskās spēles ir zem reālas lupas,bet šie tik turpina rīt visu
Slēpts komentārs: purva_velns
Slēpts komentārs: studentss

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 10:45, pirms 6 gadiem
Interesanti, vai mūsu KHL leģionārus arī baro ar ko neatļautu?😂

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 10:54, pirms 6 gadiem
studentss rakstīja: Un visi norvēği "tīri"?
Kāpēc atkal, kāds raksta banālu komentāru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-02-20 10:59, pirms 6 gadiem
Ojāristiem ir daži pamatpostulāti, kas jāievēro un pie ikvienas tēmas jāatgādina:
-Dukuri vainīgi, ka krieviem jābūt ojāriem
-Norvēģu astma
-nabaga krievus visi apmelo

  +3 [+] [-]

, 2018-02-20 11:01, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: bija laikus jākļūst par astmatiķi, tiem drīkst visu.
Skumji ir nevis, ka cilvēks slimo ar astmu, bet gan, ka pieauguši vīri ir tik aprobežoti.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 11:04, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: norvēģus var tikai apbrīnot kā astmas, incesta un homoseksuālisma dzimtene var noraut tik daudz medaļu

nez ko viņi rij?
nez ko Tu rij ,jo visu laiku no Tevis izskan neadekvāti komentāri,jeb esi apmaksāts trollis ,jo visu laiku dirn netā,ārā jauks laiks būtu vismaz pastaigājies ,jo cik saprotu sportot nav iekšā..

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 11:06, pirms 6 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: norvēģus var tikai apbrīnot kā astmas, incesta un homoseksuālisma dzimtene var noraut tik daudz medaļu

nez ko viņi rij?
kur tev dati,ka Norvēģiem orientācija lielākai daļai nav pareiza?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 11:07, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: bija laikus jākļūst par astmatiķi, tiem drīkst visu.
Nevajag rakstīt muļķības, jo cik zinu, tad neesi vateņu trollis.
Ja kāds domā, ka norvēģu asmātiķiem ir kāda priekšrocība attiecībā pret saviem konkurentiem, tad iesaku dziļāk iepazīties ar WADA un SOK noteikumiem par medikamentu kontroli tiem sportistiem, kuri ir saņēmuši atļauju lietot kādu no medikamentiem, kuri ir aizliegto vielu sarakstā.

     [+] [-]

, 2018-02-20 11:09, pirms 6 gadiem
Aste rakstīja: Ojāristiem ir daži pamatpostulāti, kas jāievēro un pie ikvienas tēmas jāatgādina:
-Dukuri vainīgi, ka krieviem jābūt ojāriem
-Norvēģu astma
-nabaga krievus visi apmelo
Lasot komentārus ir pamatotas aizdomas, ka Tu esi ļoti.ļoti tuvu taisnībai.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-20 11:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag rakstīt muļķības, jo cik zinu, tad neesi vateņu trollis.
Ja kāds domā, ka norvēģu asmātiķiem ir kāda priekšrocība attiecībā pret saviem konkurentiem, tad iesaku dziļāk iepazīties ar WADA un SOK noteikumiem par medikamentu kontroli tiem sportistiem, kuri ir saņēmuši atļauju lietot kādu no medikamentiem, kuri ir aizliegto vielu sarakstā.
Jā, tā ir milzīga problēma sabiedrībā vispār - veidot viedokli balstītu uz dezinformāciju. Zināšanu konkrētajā jautājumā faktiski nekādu, ar faktiem neko pamatot nevar, tik nobubināt kkādu sendzirdētu frāzi, bet viedoklis stalts un stabils kā ozols, nevienā vējā nelūzīs. Nu, piemēram, tev saistībā ar kērlingu, slodzēm un dopa lietderību tur.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-20 11:14, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kur tev dati,ka Norvēģiem orientācija lielākai daļai nav pareiza?
te vismaz nav neviena..
https://www.outsports.com/2018/2/6/...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 11:17, pirms 6 gadiem
Khl doks vainigs. Uzspeles echl un bus atpakal. Shitas vismaz met golus atskiriba no Pavlova

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 11:19, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Jā, tā ir milzīga problēma sabiedrībā vispār - veidot viedokli balstītu uz dezinformāciju. Zināšanu konkrētajā jautājumā faktiski nekādu, ar faktiem neko pamatot nevar, tik nobubināt kkādu sendzirdētu frāzi, bet viedoklis stalts un stabils kā ozols, nevienā vējā nelūzīs. Nu, piemēram, tev saistībā ar kērlingu, slodzēm un dopa lietderību tur.
Jā, taisnība!
Piekrītu, ka pamatotu argumentu pamaz.
Taisnība, ka vakar man pamatīgi iegrieza ar tiem spēcīgiem argumentiem. Vienīgi neguvu atbildi, ka tā teorija iet kopā ar reālo praksi.

     [+] [-]

, 2018-02-20 11:21, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: te vismaz nav neviena..
https://www.outsports.com/2018/2/6/16924846/2018-winter-olympics-pyeongchang-out-gay-lesbian-bisexual-athletes
Vusta tajā sarakstā ar ir .

     [+] [-]

, 2018-02-20 11:23, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: te vismaz nav neviena..
https://www.outsports.com/2018/2/6/16924846/2018-winter-olympics-pyeongchang-out-gay-lesbian-bisexual-athletes
2 renistes ar ir

     [+] [-]

, 2018-02-20 11:25, pirms 6 gadiem
Mājinieki Korejieši jau protams atkal pagaidām visi tīri..

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 11:34, pirms 6 gadiem
Skaidrs, kas pa lietu, kas vainīgs!!! Kuras valsts klubā spēlē? Krievijas! Baro tur viskautko iekšā.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 11:47, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Skumji ir nevis, ka cilvēks slimo ar astmu, bet gan, ka pieauguši vīri ir tik aprobežoti.
zini, meitēn, man bērnībā bija astma un bija jālieto speciāli medikamenti, ārstējos arī Gaujaslīču sanatorijā. divus gadus bija atbrīvojums no sporta nodarbībām. tāpēc nevajag te ļa ļa par astmu un lielo sportu, labi?

     [+] [-]

, 2018-02-20 11:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, taisnība!
Piekrītu, ka pamatotu argumentu pamaz.
Taisnība, ka vakar man pamatīgi iegrieza ar tiem spēcīgiem argumentiem. Vienīgi neguvu atbildi, ka tā teorija iet kopā ar reālo praksi.
Informācija jāmeklē un jāanalizē pašam, mūsdienās iespēju netrūkst, nevis jāgaida, kad kāds atnāks un visu ar karoti iebaros. Vakar gan kā reiz bija tāds gadījums, kur faktiski skaidrāk, detalizētāk un pamatotāk vairs nebija iespējams izskaidrot reālo situāciju, bez kkādiem tendeciozām norādēm utt.

Bet vispār, ne par to šoreiz ir stāsts. Tas ir pilnīgi normāli, ka cilvēkam ir kkāds savs viedoklis vai, ja viņš kko nezin, problēma ir tajā kā mēs ar savu uz nezināšanu balstīto viedokli ejam pasaulē- neko nezinu, arī īpaši neko vairāk negribu uzzināt, bet esmu ļoti pārliecināts par sava viedokļa pareizumu.

     [+] [-]

, 2018-02-20 11:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag rakstīt muļķības, jo cik zinu, tad neesi vateņu trollis.
Ja kāds domā, ka norvēģu asmātiķiem ir kāda priekšrocība attiecībā pret saviem konkurentiem, tad iesaku dziļāk iepazīties ar WADA un SOK noteikumiem par medikamentu kontroli tiem sportistiem, kuri ir saņēmuši atļauju lietot kādu no medikamentiem, kuri ir aizliegto vielu sarakstā.
astmas pretlīdzekļu lietošana atvieglo elpošanu un dod priekšrocības. sevišķi, ja to dara veseli cilvēki.
turklāt, kāds sakars te ar vateņiem.

     [+] [-]

, 2018-02-20 12:02, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: zini, meitēn, man bērnībā bija astma un bija jālieto speciāli medikamenti, ārstējos arī Gaujaslīču sanatorijā. divus gadus bija atbrīvojums no sporta nodarbībām. tāpēc nevajag te ļa ļa par astmu un lielo sportu, labi?
Un? Kāds sakars tavām bērnu dienas nedienām ar lielo sportu, kā pats saki? Esi lasījis un analizējis kādus pētījumus, kur tiek izskatīts, kādus medikamentus šie sportisti vispār drīkst lietot, kā tas viņus ietekmē, cik viņi tiek uzraudzīti un kā kontrolēti no attiecīgajām institūcijām utt., utjp. Vai arī viss tavs viedoklis ir balstīts uz to, ka bērnībā slimojis, ārstējies un bija atbrīvojums no sporta?

P. S. Manis saukšana par meitēnu, tāda veidā cenšoties pazemināt mana sacītā nozīmību, norāda tikai un vienīgi uz tavu vājumu un neko citu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:03, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: astmas pretlīdzekļu lietošana atvieglo elpošanu un dod priekšrocības. sevišķi, ja to dara veseli cilvēki.
turklāt, kāds sakars te ar vateņiem.
Sakars ar vateņiem-tas ir viņu jājam zirdziņš.
Attiecībā uz astmu. Man pazīstami Liepājas sportisti slimo ar astmu, un viņiem tās ir dażādas formas smaguma, bet nevienam tādā formā, lai nevarētu augstā līmenī sportot.
Un Tu tiešām domā, ka skandināviem tāda ietekme, ka visi tā piever acis uz to?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:07, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Un? Kāds sakars tavām bērnu dienas nedienām ar lielo sportu, kā pats saki? Esi lasījis un analizējis kādus pētījumus, kur tiek izskatīts, kādus medikamentus šie sportisti vispār drīkst lietot, kā tas viņus ietekmē, cik viņi tiek uzraudzīti un kā kontrolēti no attiecīgajām institūcijām utt., utjp. Vai arī viss tavs viedoklis ir balstīts uz to, ka bērnībā slimojis, ārstējies un bija atbrīvojums no sporta?

P. S. Manis saukšana par meitēnu, tāda veidā cenšoties pazemināt mana sacītā nozīmību, norāda tikai un vienīgi uz tavu vājumu un neko citu.
ja tev krūtīs šņāc tā ka dzird visi apkārtējie, trūkst elpas un cilvis sāk palikt zils, kad vienīgais glābiņš ir aerosols, cilvim nav prātā slēpošana vai hokejs.
P.S. tu pirmā sāki ar pieaugušu vīru nomināciju zināmās kategorijās.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sakars ar vateņiem-tas ir viņu jājam zirdziņš.
Attiecībā uz astmu. Man pazīstami Liepājas sportisti slimo ar astmu, un viņiem tās ir dażādas formas smaguma, bet nevienam tādā formā, lai nevarētu augstā līmenī sportot.
Un Tu tiešām domā, ka skandināviem tāda ietekme, ka visi tā piever acis uz to?
nemāku teikt, kāda viņiem ietekme. Skandināvijas gaiss nav pats piesārņotākais, lai astma tur kļūtu par masveida problēmu, sevišķi sportistu vidū.

     [+] [-]

, 2018-02-20 12:15, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: nemāku teikt, kāda viņiem ietekme. Skandināvijas gaiss nav pats piesārņotākais, lai astma tur kļūtu par masveida problēmu, sevišķi sportistu vidū.
Palasi kaut vai šo, kur visai vienkāršā veidā paskaidrots, kāpēc sportisti SASLIMST ar astmu
https://www.mayoclinic.org/diseases...

     [+] [-]

, 2018-02-20 12:23, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: ja tev krūtīs šņāc tā ka dzird visi apkārtējie, trūkst elpas un cilvis sāk palikt zils, kad vienīgais glābiņš ir aerosols, cilvim nav prātā slēpošana vai hokejs.
P.S. tu pirmā sāki ar pieaugušu vīru nomināciju zināmās kategorijās.
Vai slimībām nevar būt dažādas smaguma pakāpes? Un vai ar medikamentiem ar atbilstošām devām to nevar ierobežot un radīt cilvēkam apstākļus, lai viņš tomēr varētu sportot, nedod viņam kādas priekšrocības pret to, kurš neslimo ar šo slimību? Taču jautājumu un nianšu tur ir daudz un dažādu, lai izteiktu tik smagus apvainojumus, tomēr nedaudz vairāk tajā visā ir jaiedziļinās un jāizprot.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:33, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Vai slimībām nevar būt dažādas smaguma pakāpes? Un vai ar medikamentiem ar atbilstošām devām to nevar ierobežot un radīt cilvēkam apstākļus, lai viņš tomēr varētu sportot, nedod viņam kādas priekšrocības pret to, kurš neslimo ar šo slimību? Taču jautājumu un nianšu tur ir daudz un dažādu, lai izteiktu tik smagus apvainojumus, tomēr nedaudz vairāk tajā visā ir jaiedziļinās un jāizprot.
neapšaubāmi. var būt iedzimtas un iegūtas kaites utt. bet
Norvēģijas olimpiskā izlase uz Koreju aizvedusi...
starp citu, NRK ir pašu norvēģu raidsabiedrība.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:38, pirms 6 gadiem
Tātad norvēģiem nav nekā slēpjama.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:39, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: neapšaubāmi. var būt iedzimtas un iegūtas kaites utt. bet
http://www.delfi.lv/sports/news/ziemas-olimpiskas-speles/zinas/norvegijas-olimpiska-izlase-uz-koreju-aizvedusi-vairak-neka-6000-astmas-zalu-vienibas.d?id=49721035
Man īsti neceltos roka saukt tevis prezentēto rakstu par zinātnisku pētījumu, kuru varētu analizēt un attiecīgi veidot kādu viedokli viss, ko tur var secināt, ka viņi ir paņēmuši vairāk rezerves līdz kā citi, ka visās komandās ir astmas slimnieki, kuriem ir pašiem savi medikamenti līdz un tas pa lielam arī ir viss. Vispār kāda starpība, cik tur kas līdzi paņemts, katram sportistam taču ir pieļaujamais medikamentu daudzums, ko viņš drīkst lietot, atbilstoši savas slimības smaguma pakāpei, ja lietos vairāk, tas uzrādīsies analizēs.

     [+] [-]

, 2018-02-20 12:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Man īsti neceltos roka saukt tevis prezentēto rakstu par zinātnisku pētījumu, kuru varētu analizēt un attiecīgi veidot kādu viedokli viss, ko tur var secināt, ka viņi ir paņēmuši vairāk rezerves līdz kā citi, ka visās komandās ir astmas slimnieki, kuriem ir pašiem savi medikamenti līdz un tas pa lielam arī ir viss. Vispār kāda starpība, cik tur kas līdzi paņemts, katram sportistam taču ir pieļaujamais medikamentu daudzums, ko viņš drīkst lietot, atbilstoši savas slimības smaguma pakāpei, ja lietos vairāk, tas uzrādīsies analizēs.
tā ir tikai norvēģu raidsabiedrības NRK informācija, kura pati ( nevis es vai kāds cits) izsaka zināmas aizdomas par valsts programmu.
nevienā vārdā es to nesaucu par pētījumu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:44, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Skumji ir nevis, ka cilvēks slimo ar astmu, bet gan, ka pieauguši vīri ir tik aprobežoti.
Domā, slimot ar astmu ir forši?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-20 12:47, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: nemāku teikt, kāda viņiem ietekme. Skandināvijas gaiss nav pats piesārņotākais, lai astma tur kļūtu par masveida problēmu, sevišķi sportistu vidū.
vārbūt tie atsmaķi ir tik daudz dēļ Černobiļas katastrofas?
1 2 43 komentāri