Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Andrē Igudala atzīts par NBA finālsērijas vērtīgāko spēlētāju

Rolands Eliņš

Andrē Igudala atzīts par NBA finālsērijas vērtīgāko spēlētāju
Stefens Karijs apsveic komandas biedru Andrē Igudalu
Foto: AFP/Scanpix

Par 2014./15. gada NBA sezonas finālsērijas vērtīgāko spēlētāju līgas vadība atzinusi Goldensteitas "Warriors" pieredzējušo uzbrucēju Andrē Igudalu.

Andrē Igudala šajā regulārajā sezonā ne reizi neizgāja „Warriors” pamatsastāvā, ļaujot uzplaukt jaunajiem talantiem Herisonam Bārnsam un Dreimondam Grīnam, tāpat kā ne reizi nedarīja to līdz finālsērijas ceturtajam mačam, kad „Warriors” bija nonākusi iedzinējos 1:2. Igudala uzņēmās iniciatīvu gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, ierobežojot Lebrona Džeimsa pienesumu uzbrukumā, kas, galu galā, noveda pie „Warriors” pirmā čempiontitula pēdējos 40 gados.

Igudala finālsērijā vidēji guva 14.6 punktus, realizējot 55% metienu no spēles. Viņam arī vidēji 6.0 atlēkušās bumbas, kā arī 3.8 rezultatīvas piespēles un 1.2 pārtvertas bumbas, taču statistika vien šoreiz pilnībā neizsaka viņa sniegto artavu komandai.

31 gadu vecais Igudala regulārajā sezonā vidēji spēlē guva tikai 7.8 punktus, līdz ar to šī ir pirmā reize Bila Rasela balvas pasniegšanas vēsturē, kad to ieguvis spēlētājs, kurš attiecīgajā regulārajā sezonā nav pārsniedzis vidēji desmit gūto punktu robežu. Igudala savas karjeras pirmajā pusē Filadelfijas „76ers” sastāvā aizvadīja trīs sezonas ar vairāk nekā 18 vidēji spēlē gūtiem punktiem, bet pēc aizmainīšanas uz Denveras „Nuggets” kļuva par brīvo aģentu un, lai arī piedāvājumu viņam netrūka, izvēlējās „Warriors” piedāvājumu.

Pēc balvas saņemšanas Igudalam tika uzdots jautājums, kā viņš jūtas par savu pienesumu uzbrukumā, ņemot vērā, ka ilgus gadus līgā uzskatīts par aizsardzības spēlētāju. „Tam nav lielas nozīmes. Kad biju jauns puika, mani sauca par jauno Skotiju Pipenu, jauno Peniju Hārdeveju, taču vienmēr esmu bijis spēlētājs, kurš spēlē abās laukuma pusēs. Šoreiz komandai bija nepieciešamie mani precīzie metieni, tad nu to arī uzņēmos,” izteicās laimīgais Igudala.

NBA pēdējo desmit finālu MVP

GadsFināla MVP
2015Andrē Igudala
2014Kavai Lenards
2013Lebrons Džeimss
2012Lebrons Džeimss
2011Dirks Novickis
2010Kobe Braients
2009Kobe Braients
2008Pols Pīrss
2007Tonijs Pārkers
2006Dveins Veids

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 65 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2015-06-17 07:23, pirms 10 gadiem
Pelniti!
Igudala nesavtiguma paraugs, komandas kaplis, apsveicu!

  +5 [+] [-]

, 2015-06-17 07:30, pirms 10 gadiem
piestrādās pie sodiem un vispār būs top10 spēlētājs, attieksmes un smaga darba paraugs!
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 07:31, pirms 10 gadiem
Negaidiiti...Liku uz Lebronu vai Kariku..

  +8 [+] [-]

, 2015-06-17 08:04, pirms 10 gadiem
Pirmkārt, Andre finālsērijā nospēlēja lieliski uzbrukumā, gandrīz divkāršojot rādītājus visās nozīmīgākajās ailēs (ok, izņemot sodiņu %).

Otrkārt, tas pienesums, ko viņš deva aizsardzībā ir nenovērtējams. Bez viņa, lai gan domājams Kerrs būtu izvēlējies citu taktiku, Lebrons arī praktiski viens pats varētu sēriju uzvarēt.

Vairāk nekā pelnīts MVP gods!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 08:13, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Bet vai tos sodus Igudalas (viņa vecumā) gadījumā vispār vēl var uztrenēt? Vai tas, kā saka, ir hroniska kaite? Jautāju, jo pats profesionāli basketbolu neesmu spēlējis, tā kā īsti nezinu.
Diezvai Tev te kāds profesionālis atbildēs.

P.S.: Varbūt tikai Rietumu Vilciens...

  -2 [+] [-]

, 2015-06-17 08:34, pirms 10 gadiem
Ja jāizvēlas no uzvarētājiem MVP, tad Igudala, protams, ir cienīgs kandidāts. Ja viņš apmainītos ar Lebronu, tad CLE droši vien nebūtu spējīga izrādīt absolūti nekādu pretestību pret GSW. Ja tā tieši tulko MVP nozīmi, tad droši var apgalvot, ka viņš noteikti nebija MVP.

MPV finālsērijā % no spēles ir solīds - virs 50, bet spēja iemest tikai 10 no 28 soda metieniem.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:38, pirms 10 gadiem
Iguodala rakstīja: Pirmkārt, Andre finālsērijā nospēlēja lieliski uzbrukumā, gandrīz divkāršojot rādītājus visās nozīmīgākajās ailēs (ok, izņemot sodiņu %).

Otrkārt, tas pienesums, ko viņš deva aizsardzībā ir nenovērtējams. Bez viņa, lai gan domājams Kerrs būtu izvēlējies citu taktiku, Lebrons arī praktiski viens pats varētu sēriju uzvarēt.

Vairāk nekā pelnīts MVP gods!
Nevajag pārspīlēt. Ja Tavs sedzamais gūst spēlē vairāk par 30 punktiem, diez vai tas ir nenovērtējams sasniegums. Protams, ļoti daudzās epizodēs nospēlēja lieliski (t.sk. aizsardzībā), bet uzvaras pamatā bija komandas darbs ar daudziem ļoti labiem un teicamiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2015-06-17 08:38, pirms 10 gadiem
"I feel confident, because I am the best player in the world" Sēdi biksēs gaili. Tāpat kā visi aprobežotie un puberitāti nesasniegušie, 13 gadīgie lebrona faneļi.

     [+] [-]

, 2015-06-17 08:50, pirms 10 gadiem
Vienalga, ka iedeva Mvp Iggy, tikai ne Lbj, tas būtu apkaunojums.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:51, pirms 10 gadiem
fans81 rakstīja: Negaidiiti...Liku uz Lebronu vai Kariku..
Par ko tad S.Curry? Par to, ka sāka mest 3p? A.Iguodala pilnīgi pelnīti. Par LBJ, nu es tomēr vairāk turos pie principa, ka MVP jādod no komandas, kura uzvarējusi, lai gan vecis jau cīnījas.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-17 08:52, pirms 10 gadiem
matiss24 rakstīja: "I feel confident, because I am the best player in the world" Sēdi biksēs gaili. Tāpat kā visi aprobežotie un puberitāti nesasniegušie, 13 gadīgie lebrona faneļi.
Tā vien liekas, ka tev pašam 13

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:55, pirms 10 gadiem
Lebrona statistika finālā:
vidēji 35,8 punkti spēlē (39,8% no spēles un 68% no soda metienu līnijas); 13,3 bumbas; 8,8 piespēles, 1,3 pārķertās; 0,5 bloki; 3,4 kļūdas 45 minūtēs.

Igudalas:
vidēji 16,3 punkti (52% no spēles un 35% no soda metienu līnijas); 5,8 bumbas; 4 piespēles; 1,3 pārķertās; 0,3 bloki; 1 kļūda 36 minūtēs.

Vienīgais pamatojums ir uzvarētāju komanda, kas savā ziņā saprotams.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-17 08:59, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tā vien liekas, ka tev pašam 13
Man nē. Vienkārši kaitina visi, kas akli aizstāv viņu un vispār neklausās nekādos argumentos. Līdz šim bija kkada cieņa pret LBJ, lai gan neesmu fans. Bet pēc tā teksta no viņa puses pazuda pēdējās cieņas paliekas pret viņu.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-17 09:08, pirms 10 gadiem
matiss24 rakstīja: Man nē. Vienkārši kaitina visi, kas akli aizstāv viņu un vispār neklausās nekādos argumentos. Līdz šim bija kkada cieņa pret LBJ, lai gan neesmu fans. Bet pēc tā teksta no viņa puses pazuda pēdējās cieņas paliekas pret viņu.
Piedod, bet raksti lūdzu par basketbolu, nevis par savu vecumu. Te nav iepazīšanās portāls.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-17 09:08, pirms 10 gadiem
Apsveicu Igiju un GSW titulu!

  -4 [+] [-]

, 2015-06-17 09:11, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Piedod, bet raksti lūdzu par basketbolu, nevis par savu vecumu. Te nav iepazīšanās portāls.
Ko? Laikam vēl viens LBJ fans.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-17 09:11, pirms 10 gadiem
Straka nevis nelaut iemest 30 punktus, ir laba aizsadziba, bet gan laut iemest ar teju 40 metieniem tikai 30 punktus

  +5 [+] [-]

, 2015-06-17 09:15, pirms 10 gadiem
Stīva trumpis
Lauza sērijas gaitu uzticotos viņam vairāk un arī iuzvarēja sēriju tādā pašā garā..
Lai gan sērijas uzvara jau tāpat bija paredzama. Tāpat, kā Igija spējas... Nu reāli viņš ir spēcīgs SG, SF, pamata sastāva spēlētājs vismaz 25 no 30 komandām Nav jau tā, ka pēkšņi baigi pārsteidza ar savu spēli..

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 09:26, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Bet vai tos sodus Igudalas (viņa vecumā) gadījumā vispār vēl var uztrenēt? Vai tas, kā saka, ir hroniska kaite? Jautāju, jo pats profesionāli basketbolu neesmu spēlējis, tā kā īsti nezinu.
Grūti pateikt, viņš tāds dīvains kadrs, itkā trīņus liek bet kad pret Mozgoovu saņem bumbu un krievs atkāpjas uz sodiņu viņš nemet to trīni, tikai pēc ātrām izspēlēm! Gan jau ka var, katru dienu ja izmetīs pa kādiem 500 sodiem domāju rezultāts būtu redzams

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 09:26, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Straka nevis nelaut iemest 30 punktus, ir laba aizsadziba, bet gan laut iemest ar teju 40 metieniem tikai 30 punktus
Lebrona % no spēles pleiofos - 41,9%.
Pret GSW - 39,8%; pret ATL - 43,8%; pret CHI - 39,9%; pret BOS - 46,7%. Kā redzams, procents kopumā garākajās sērijās sliktāks . Nevajag aizmirst, ka pēdējos gados viņš spēlē par 20 spēlēm vairāk nekā citi.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-17 09:39, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Lebrona % no spēles pleiofos - 41,9%.
Pret GSW - 39,8%; pret ATL - 43,8%; pret CHI - 39,9%; pret BOS - 46,7%. Kā redzams, procents kopumā garākajās sērijās sliktāks . Nevajag aizmirst, ka pēdējos gados viņš spēlē par 20 spēlēm vairāk nekā citi.
Es īsti nelepotos ar procentu zem 40 vēl vairāk ja pāris punktus guva pret kariju, un liela daļa nosegtu lebronu, tas pats Bārns, ļoti labi tiek kājās līdz, vienīgi svarā jāpieliek, nosedz viņu, samierinies, nevajag priecāties par 40 pts un attaissnoties sliktajai precizitātei ar sliktiem palīgiem! Aizsardzībā neko neparādija, Igudala gan

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:03, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Es īsti nelepotos ar procentu zem 40 vēl vairāk ja pāris punktus guva pret kariju, un liela daļa nosegtu lebronu, tas pats Bārns, ļoti labi tiek kājās līdz, vienīgi svarā jāpieliek, nosedz viņu, samierinies, nevajag priecāties par 40 pts un attaissnoties sliktajai precizitātei ar sliktiem palīgiem! Aizsardzībā neko neparādija, Igudala gan
No kurienes Tev info, ka Lebrons vai kāds lepojas ar 40% precizitāti? Tās viņam nav visus pleiofus, bet par pamatu tam tiek uzskatīta Igudalas aizsardzība, lai gan šis tikai vienā komandā spēlē.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-17 10:18, pirms 10 gadiem
Igijam karjeras sākuma bija ļoti normāls soda %. PO laikā atzina ka viņa metienu tehnikai ir problēma.

Par MVP - ja neiedeva šogad James, tad NBA nekad vairs nedrīkst iedot zaudētājkomandas spēlētājam MVP. Neticu ka piedzīvošu vel tādu 1 spēlētāja komandu. Tas protams dēl Īrvinga un Lova traumām. Džeims spēlēja kopā ar normālu centru un Tomsonu, kura vienīgais uzdevums ir izcīnīt bumbas. No Šamperta un Smita ir tik pat liels ieguvums cik zāģis. Par pārējiem - neizteikšos vispār.

Džeimsam bija jābūt finālsērijas MVP. Šo balvu tad vajag saukt - uzvarētājkomandas MVP, nevis sērijas. Tik brīvs no distances cik Igijs neviens mazais spēlētājs sērijā nebija. Tas protams bija dēļ pārejo GSW spēlētāju spējas iemest metienus no distances, jo ar tik nabadzīgu sastāvu kaut kas bija jāupurē.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:20, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Lebrona % no spēles pleiofos - 41,9%.
Pret GSW - 39,8%; pret ATL - 43,8%; pret CHI - 39,9%; pret BOS - 46,7%. Kā redzams, procents kopumā garākajās sērijās sliktāks . Nevajag aizmirst, ka pēdējos gados viņš spēlē par 20 spēlēm vairāk nekā citi.
Karijs ar Tomsonu spēlēja pirms NBA izlasē. Lebrons paņēma šogad atvaļinājumu uz divām nedēļām. Igijs ierobežoja Lebronu pats sameta ar augstu procentu pelnīts mvp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:32, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: Igijam karjeras sākuma bija ļoti normāls soda %. PO laikā atzina ka viņa metienu tehnikai ir problēma.

Par MVP - ja neiedeva šogad James, tad NBA nekad vairs nedrīkst iedot zaudētājkomandas spēlētājam MVP. Neticu ka piedzīvošu vel tādu 1 spēlētāja komandu. Tas protams dēl Īrvinga un Lova traumām. Džeims spēlēja kopā ar normālu centru un Tomsonu, kura vienīgais uzdevums ir izcīnīt bumbas. No Šamperta un Smita ir tik pat liels ieguvums cik zāģis. Par pārējiem - neizteikšos vispār.

Džeimsam bija jābūt finālsērijas MVP. Šo balvu tad vajag saukt - uzvarētājkomandas MVP, nevis sērijas. Tik brīvs no distances cik Igijs neviens mazais spēlētājs sērijā nebija. Tas protams bija dēļ pārejo GSW spēlētāju spējas iemest metienus no distances, jo ar tik nabadzīgu sastāvu kaut kas bija jāupurē.
Vārdus no manas mutes esi izņēmis.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:38, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Lebrons bija pelnījis, viens pats faktiski aizveda komandu līdz finālam!
Nu taču nedos zaudētājiem...
Tas nav darīts praktiski nekad.
Un es tam arī piekrītu tomēr...
Lai dabūtu balvu ir jāuzvar, LBJ to nespēja.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:39, pirms 10 gadiem
Varbūt kāds ir stiprāks statistikā un zinās atbildēt.....vai šī nav pirmā reize NBA, kad regulārās sezonas MVP uzvarot finālā nedabū fināla MVP balvu?
No tiem, kas bijuši MVP regulārajā sezonā un uzvarējuši finālā man atmiņā paliek, ka fināla MVP dabū viens un tas pats spēlētājs.

Šogad uzskatu, ka Iguodalam pamatoti ir iedots MVP.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:39, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu taču nedos zaudētājiem...
Tas nav darīts praktiski nekad.
Un es tam arī piekrītu tomēr...
Lai dabūtu balvu ir jāuzvar, LBJ to nespēja.
vienreiz ir bijis.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 10:41, pirms 10 gadiem
Narkathshin rakstīja: Varbūt kāds ir stiprāks statistikā un zinās atbildēt.....vai šī nav pirmā reize NBA, kad regulārās sezonas MVP uzvarot finālā nedabū fināla MVP balvu?
No tiem, kas bijuši MVP regulārajā sezonā un uzvarējuši finālā man atmiņā paliek, ka fināla MVP dabū viens un tas pats spēlētājs.

Šogad uzskatu, ka Iguodalam pamatoti ir iedots MVP.
Un spēlētājs, ka sezonā ne reizi nav gājis pamatā dabū MVP, tas vispār ir apsurds!

     [+] [-]

, 2015-06-17 10:46, pirms 10 gadiem
Spēlētāja vērtība nav staigāt no komandas uz komandu labāku partneru meklējumos, bet spēja sev pulcēt blakus komandu,kas spējīga kļūt par čempioni. Viena spēlētāja šovs ir beidzies.

     [+] [-]

, 2015-06-17 10:51, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Un spēlētājs, ka sezonā ne reizi nav gājis pamatā dabū MVP, tas vispār ir apsurds!
Absurds un ne apsurds! Bet ja pat nesaproti, kāpēc viņam iedeva, tad vēl jo skumjāk!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 10:51, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Un spēlētājs, ka sezonā ne reizi nav gājis pamatā dabū MVP, tas vispār ir apsurds!
kads tur sakars, reg sezonai,ar Playoff? divi dazadi turniri,
kartejais pokemons
1 2 65 komentāri