Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Lūzerisma pakāpes

Lūzerisma pakāpes
Lūzeru duelis vai labu spēlētāju duelis? Atkarīgs no tā, kurš un kā uz to skatās
Foto: Scanpix/AP

Kad pagājušajā nedēļā publicēju versiju par Latvijas labāko basketbolistu rangu, dažu līdz sirds dziļumiem aizskāra Andra Biedriņa atrašanās tā pirmajā vietā. Jo tas džeks taču esot totāls lūzeris! Šodien fani visā pasaulē pamazām ceļ jaunu "pieminekli" lūzerim Lebronam - tas zaudējis NBA finālu. Zaudējis citam lūzerim. Pardon, labojums - nu jau bijušajam lūzerim...

Godīgi sakot, iebildes par Biedriņa atrašanos Latvijas šobrīd labāko basketbolistu ranga priekšgalā mazliet pārsteidza, jo šaubu par pirmo vietu nevienu brīdi nebija ne pašam, ne kādam no basketbola cilvēkiem, ar kuriem pirms tam sanāca pakonsultēties. Pat nerunājot par kapteiņa zīmotni vai stabilo vietu starta pieciniekā - kurš vēl būtu spējīgs kaut vienkārši spēlēt šajā līgā? Vai varbūt palaists garām kāds, kas pēdējo piecu gadu laikā būtu apliecinājis sevi nopietna Eirolīgas kluba pamata rotācijā? It kā ne. Labi, pieņemsim, ka daļai tuvāka "labāk pirmais ciemā nevis pēdējais pilsētā" filozofija, taču - tad jāliek rangā arī Grīziņkalna Jurka, kas var iedankot no abām kājām un šovasar vēl nav zaudējis 1:1 mačos uz divīti. Ne reizi! Nu, labi, pārspīlēju, taču - tobrīd sanāca uz brīdi aizdomāties par "lūzerisma" definīciju. Ja reiz pat savu vienīgo NBA spēlētāju šajā kategorijā liekam.

Pie tēmas sanāca atgriezties šodien - vērojot kā līdz ar NBA finālsērijas beigām (dunči jau bija uzasināti...) visu zemju proletārieši azartiski sāk dauzīt Lebrona Džeimsa daudzcietušo personību. Nekad neesmu bijis šī spēlētāja fans, drīzāk pretēji, taču - džeks šogad izdarīja ļoti daudz, lai no Austrumiem finālā spēlētu nevis rūdītā Bostona vai spoži uzaustošā Čikāga, bet pilnībā no jauna izveidota komanda (pajautājiet jebkuram basketbola trenerim, ko tas nozīmē). Finālā? Finālā Džeimss gluži vienkārši apliecināja, ka vēl nav nobriedis būt izcils - pagaidām tikai ļoti labs.

Lebrons, protams, nav pasaulē aptēstākais džeks, un attiecīgi (tajā skaitā ar savas biznesa komandas "atbalstu") pamanās sarunāt vai izstrādāt muļķības - pietiks kaut vai ar pēdējo iesaistīšanos Novicka izmēdīšanā. Džekam acīmredzami pietrūkst dažu svarīgu īpašību un harizmas, kas viņu padarītu no pelnoša mārketinga agregāta par īstenu līdzjutēju elku. Taču - basketbolu viņš spēlēt prot. Nav un visticamāk nekad nebūs Maikla līmenī, taču - tāpat vien regulāri gadu no gada basketbola lietpratēji nevienu starp līgas vērtīgākajiem neliek. Grozies kā gribi - pasaules labāko spēlētāju pieciniekā, ja ne trijniekā. Un - šobrīd lielākais lūzeris...

Šajā klubiņā viņš ieņēmis Dirka Novicka atbrīvoto vietu. Līdz pat šim pavasarim vācietis bija viens no tiem, uz kuru ar pirkstiem rādīja visbiežāk. Kopš 2006. gada pavasara, kad šofera krēslā sēdošā Dalasa sabruka un atdeva finālsēriju Maiami, kā arī nākamā gada, kad jau kā visas līgas favorīte play-off pirmajā kārtā atdevās Goldensteitai - Novickis bija simbols līdera mazspējai izšķirošos brīžos. "Dirks saka, ka viņi [tiesneši] mums atdeva pagājušā gada titulu, taču patiesais zaudējuma iemesls ir tieši viņš - jo izšķirošajos brīžos nebija tas līderis, kāds bija vajadzīgs," starp diviem šiem notikumiem toreiz izteicās Dveins Veids. "Lai kas notiktu, tevi atceras pēc tā, ko esi paveicis beigās." Šodien Novickis ir varonis - tas, uz kuru vienmēr var paļauties tieši būt vai nebūt minūtēs. NBA čempions un MVP. 2006. gada finālā Dirkam bija 27. Lebronam šobrīd ir tikai 26.

Meklēt starp apkārtējiem lūzerus ir cilvēka dabā - vienam tas vismaz uz mirkli ļauj sajusties virs savām paša nepilnvērtības sajūtām (vai vienkārši izlādēt dienas stresa devu...), citam - pamatot kādus viņa saskatītus cēloņus un sakarības. Iemeslu var būt daudz. Taču nevajadzētu sakārt birkas, kuras pēc tam pašiem klusiņām būs jācenšas noņemt. Ja Biedriņš ir lūzeris, tad - kas ir pārējie Latvijas izlasē, kurā viņš ir zvaigzne? Lūzeris uz Lebrona fona? Laikam jau. Tas džeks tomēr NBA finālā triple-double taisa, nevis play-off tikai pa teļļuku skatās. Džeimss savukārt kopš šodienas - lūzeris uz Novicka fona. Kurš līdz šim bija lūzeris uz Veida fona... Tā, gradējot lūzerisma pakāpes, varētu turpināt līdz absurdam. Bet - kurš tad beigu beigās būs tas īstais vecis?

  +6 [+] [-]

, 2011-06-13 17:00, pirms 13 gadiem
Ingmār, bieži ar tevi nesanāk pa prātam, bet šoreiz gan daļu manus vārdus no mutes izņēmi..

  +9 [+] [-]

, 2011-06-13 17:04, pirms 13 gadiem
Labi, nav lūzeris, bet vienkārši totāli izlaidies čalis. Čalis, kam ir talants Čalis, kas, ja grib, tad var. Bet tikko parādās kabatā labs "čaukstošais", tā uzreiz jūtas it kā "Dievu aiz olām" būtu noķēris. Un vairs negrib. Jo sapnis piepildīts. Nu tāds manā skatījumā ir Biedriņš.
Slēpts komentārs: heh

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 17:13, pirms 13 gadiem
aizmirsi tik biebilst, ka 2006. gadā daudz ko izšķira ne tikai Dirka nevarība, bet arī Kubana faktors

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 17:14, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ingmār, bieži ar tevi nesanāk pa prātam, bet šoreiz gan daļu manus vārdus no mutes izņēmi..
nu škiet ka saukt Lebronu par lūzeri ir ārpus jebkādiem rāmjiem! Piekrītu par 100%! Drīzaķ jau teiktu, ka tā "lūzerošana"ap Lebronu vairāk saistīta ar personīgu nepatiku pret viņu kā personību! Jo jebkuram cilvēkam, kas saprot no basketbola kaut nedaudz ir skaidrs, ka Lerbons ir kā MINIMUMS top 3 spēlētājs pasaulē...

bet tas ko viņš ir sadarījis savā dzīvē ārpus laukuma atstās lielu iespaidu uz viņu kā tēlu ... Iespējams arī atstās iespaidu uz viņa sportisko sasniegumu pienācīgu novērtēšanu!

p.s. Tas nemaina faktu, ka Lebrons manās acīs ir izlutināta primadonna (un nē man viņu nevajag personīgi pazīt lai tā domātu

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 17:15, pirms 13 gadiem
basis89 rakstīja: aizmirsi tik biebilst, ka 2006. gadā daudz ko izšķira ne tikai Dirka nevarība, bet arī Kubana faktors
un arī tiesneši... par nevienu citu finālsērīju NBA vēsturē tik ļoti nediskutē attiecībā uz tiesnešu darbībām un sodu svilpšanu vienai komandai par labu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 17:29, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: un arī tiesneši... par nevienu citu finālsērīju NBA vēsturē tik ļoti nediskutē attiecībā uz tiesnešu darbībām un sodu svilpšanu vienai komandai par labu!
jā, bet tiesnešu darbība vairāk vai mazāk bija tieši atkarīga no Kubana

  +8 [+] [-]

, 2011-06-13 17:32, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: He he, Ingmāram nepatīk kritika! Tika pamatīgi nokritizēts par basketbolistu rangu, un tagad dod vaļā savas slūžas, atriebjoties lasītājiem, kas uzdrošinājušies apšaubīt "eksperta" sastādīto TOPu. Pie tam neviens neprasīja Biedriņu izņemt no TOPa vispār, bet tikai pārvietot par 2-3 vietām zemāk.

Kristaps Valters. Jānis Blūms. Abi no šiem basketbolistiem visas sezonas laikā spēlēja un kā līdzīgi cīnījās ar NBA līmeņa spēlētājiem Spānijas līgā.
Laikam lieki stāstīt, kas ir Spānijas līga. Barcelona piemēram pazemoja tos pašus Lakerus, un nešaubīgi izdarītu to pašu ar vēl duci NBA komandu, padod tik šurp.
Tāpat Caja Laboral, Real Madrid - virtuāli ieliekot šīs komandas NBA vidē, tās cīnītos par playoff pozīcijām, nevis būtu zaudētāju galā kopā ar Klīvlendu...

Un šādā spēcīgā līgā, abi mūsu leģionāri izskatījās ļoti labi! Tas pats Blūms - jā, OK, nespēlē NBA, bet spēja izkapāt 2.vietu Spānijā!

Tā kā "eksperta" lēmumi par lietotāju mazspēju kvalitatīvi izanalizēt viņa paša sastādīto "basketbola rangu" ir izrādījušies kā ziepju burbuļi, ko piecgadīgs puika palaiž no trešā stāva balkona. Pukš! Un nav vairs to!

Paldies par uzmanību, un gaidīsim ar nepacietību nākošos nevarīgos lietotāju viedokļu "atspēkojumus".
Es tomēr atļaušos apšaubīt! Par kuru pazemošanu tu runā: to vasaras treniņ spēli, kurā pēc FIBA noteikumiem izbraukumā pārkarsētā Barcelona mājas arēnā fanu atbalstīta tā i't kā spēle būtu uz dzīvību un nāvi (kamēr Lakers līderi spēlēja vien vidēji kādas 20 līdz 25 minūtes) Barcelona uzvarēja ar 92-88???

būsim tomēr godīgi... pasaules spēcīgākajā līgā (un Nevis Spānijas līgā, kur kopumā ir kādi 3 līdz 6 NBA līmeņa spēlētāji visā līgā) neviens no latviešiem izņemo Biedriņu nevarētu spēlēt... un tas jau ir rādītājs!

     [+] [-]

, 2011-06-13 17:33, pirms 13 gadiem
basis89 rakstīja: jā, bet tiesnešu darbība vairāk vai mazāk bija tieši atkarīga no Kubana
Un Sterna... kurš savukārt gribēja izrādīt vienu Kjubanam.. tas tiesa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 17:37, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: He he, Ingmāram nepatīk kritika! Tika pamatīgi nokritizēts par basketbolistu rangu, un tagad dod vaļā savas slūžas, atriebjoties lasītājiem, kas uzdrošinājušies apšaubīt "eksperta" sastādīto TOPu. Pie tam neviens neprasīja Biedriņu izņemt no TOPa vispār, bet tikai pārvietot par 2-3 vietām zemāk.

Kristaps Valters. Jānis Blūms. Abi no šiem basketbolistiem visas sezonas laikā spēlēja un kā līdzīgi cīnījās ar NBA līmeņa spēlētājiem Spānijas līgā.
Laikam lieki stāstīt, kas ir Spānijas līga. Barcelona piemēram pazemoja tos pašus Lakerus, un nešaubīgi izdarītu to pašu ar vēl duci NBA komandu, padod tik šurp.
Tāpat Caja Laboral, Real Madrid - virtuāli ieliekot šīs komandas NBA vidē, tās cīnītos par playoff pozīcijām, nevis būtu zaudētāju galā kopā ar Klīvlendu...

Un šādā spēcīgā līgā, abi mūsu leģionāri izskatījās ļoti labi! Tas pats Blūms - jā, OK, nespēlē NBA, bet spēja izkapāt 2.vietu Spānijā!

Tā kā "eksperta" lēmumi par lietotāju mazspēju kvalitatīvi izanalizēt viņa paša sastādīto "basketbola rangu" ir izrādījušies kā ziepju burbuļi, ko piecgadīgs puika palaiž no trešā stāva balkona. Pukš! Un nav vairs to!

Paldies par uzmanību, un gaidīsim ar nepacietību nākošos nevarīgos lietotāju viedokļu "atspēkojumus".
..vari uzsist tagad sev uz pleca un teikt, ka nokaitināji Ingmāru
Tikai nelasi rakstu - vilsies un pašapziņa nokritīsies, jo tur nav nekā no nepatikas pret kritiku, bet gan diezgan loģiski pamatota atbilde, uz kuru Tev nav pretargumentu..
..un apgalvojumi, ka ACB līgas komandas ir līdzvērtīgas NBA, arī ir muļķīgi, jo šīs līgas vnk nevar salīdzināt; redzētu, ko iespētu tā pati Barcelona, ja būtu jāspēlē tādā režīmā, kā NBA, kad nebūtu tik daudz laika treniņos slīpēt taktiskās nianses, lai kompensētu meistarības trūkumu (salīdzinoši)..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 17:58, pirms 13 gadiem
Negribas piekrist tam rakstam. Autors ir sametis visu kaut ko rakstā, kas man galīgi neiet kopā.
1. Basketbols ir komandu sporta veids. Ne viens pats Biedriņš nosaka komandas rezultātu un ne viens pats Lebrons Džeimss nosaka komandas rezultātu. Tas, kāds ir komandas sniegums, neatspoguļo viena spēlētāja darbību, bet visu to spēlētāju, kas ir laukumā. Attiecīgi, piemēram, man ir vienalga, cik čempionu gredzenu ir konkrētam spēlētājam, tas nav rādītājs viņa sniegumam, bet komandas.
2. Nav arī būtisks arguments, kur spēlētājs spēlē, bet cik labi viņš spēlē. Jautājums, vai, ja Biedriņam nebūtu milzu līgums, vai viņš šobrīd spēlētu NBA? Es šaubos. Ja viņš spēlētu Eiropā, vai viņš spēlētu labāk, piemēram, par Blūmu? Es arī šaubos.

     [+] [-]

, 2011-06-13 18:27, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Negribas piekrist tam rakstam. Autors ir sametis visu kaut ko rakstā, kas man galīgi neiet kopā.
1. Basketbols ir komandu sporta veids. Ne viens pats Biedriņš nosaka komandas rezultātu un ne viens pats Lebrons Džeimss nosaka komandas rezultātu. Tas, kāds ir komandas sniegums, neatspoguļo viena spēlētāja darbību, bet visu to spēlētāju, kas ir laukumā. Attiecīgi, piemēram, man ir vienalga, cik čempionu gredzenu ir konkrētam spēlētājam, tas nav rādītājs viņa sniegumam, bet komandas.
2. Nav arī būtisks arguments, kur spēlētājs spēlē, bet cik labi viņš spēlē. Jautājums, vai, ja Biedriņam nebūtu milzu līgums, vai viņš šobrīd spēlētu NBA? Es šaubos. Ja viņš spēlētu Eiropā, vai viņš spēlētu labāk, piemēram, par Blūmu? Es arī šaubos.
Piekrītu par Biedriņa līgumu, ja viņam šis līgums nebūtu, tad iespējams viņš nespēlētu NBA, jo patreiz viņš nerāda to sniegumu, kāds ar viņa līgumu ir vajadzīgs

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 19:12, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Negribas piekrist tam rakstam. Autors ir sametis visu kaut ko rakstā, kas man galīgi neiet kopā.
1. Basketbols ir komandu sporta veids. Ne viens pats Biedriņš nosaka komandas rezultātu un ne viens pats Lebrons Džeimss nosaka komandas rezultātu. Tas, kāds ir komandas sniegums, neatspoguļo viena spēlētāja darbību, bet visu to spēlētāju, kas ir laukumā. Attiecīgi, piemēram, man ir vienalga, cik čempionu gredzenu ir konkrētam spēlētājam, tas nav rādītājs viņa sniegumam, bet komandas.
2. Nav arī būtisks arguments, kur spēlētājs spēlē, bet cik labi viņš spēlē. Jautājums, vai, ja Biedriņam nebūtu milzu līgums, vai viņš šobrīd spēlētu NBA? Es šaubos. Ja viņš spēlētu Eiropā, vai viņš spēlētu labāk, piemēram, par Blūmu? Es arī šaubos.
NBA spēlē individuāli labākie spēlētāji, un tas tiesa, ka komandas spēlē liela daļa eiropiešu ir priekšā NBA, bet tā kā jau Tu raksti, ka vienalga cik gredzenu būtu Biedriņam, jo tas raksturotu arī komandas spēli un jāskatās spēlētāja loma komandā... BET, ja skatamies raksta kontekstā, tad iet runa par LV labāko basketbolistu rangu, nevis to komandu sasniegumiem.. un tur jau tā lieta, ka dažs labs grib Blūmu (visu cieņu Jānim) redzēt augstāk par Biedriņu lielā mērā pateicoties tieši BBB panākumiem.. atgriežoties pie nosaukuma LABĀKIE LV basketbolisti Jūs tiešām domājat, ka Blūms ir labāks par Biedriņu - tad pamēģiniet iedomāties Blūmu NBA, grūti ne? un Biedriņu ACB BBB sastāvā - bez problēmām.. lūk arī atšķirība! Tas, ka Biedriņam trūkst motivācijas, lai būtu labs NBA mērogā ir cits jautājums, bet priekš mums LV viņš ir zvaigzne Nr.1 joprojām..
..un tas, ka viņš nespēlētu NBA, ja nebūtu lielā līguma, ir muļķīgākais, ko var izdomāt.. manuprāt situācija būtu gluži pretēja - ja būtu mazāks līgums, slikta snieguma gadījumā viņu daudz vienkāršāk varētu aizmainīt uz kādu citu NBA klubu, un gribētāji ir bijuši vienmēr, tas iespējams arī dotu jaunu motivāciju pašam Biedriņam..

     [+] [-]

, 2011-06-13 19:31, pirms 13 gadiem
Nu diemžēl tādi ir tie cilvēki, labi, ka ne visi... Latvijā vispār zems saprašanas līmenis šim visam, laikam padomju laiku iespaids vēl turās tautā.
Kā var nosaukt Biedru par lūzeri ja viņš spēlē augstākajā līgā un iet starting 5 ?

     [+] [-]

, 2011-06-13 19:34, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Piekrītu par Biedriņa līgumu, ja viņam šis līgums nebūtu, tad iespējams viņš nespēlētu NBA, jo patreiz viņš nerāda to sniegumu, kāds ar viņa līgumu ir vajadzīgs
Kā būtu, ja būtu...diezgan bezjēdzīgi šādi spriedelēt, jo ir tā, kā ir. Ja viņam tā lielā līguma nebūtu, tad arī pārējie apstākļi būtu citādi. Kā jau smailiite rakstīja, viņu būtu vieglāk aizmainīt uz citu komandu. Tāpat, ja viņam nebūtu tā lielā līguma, ļoti iespējams, viņa attieksme, līdz ar to arī sniegums, būtu pavisam cita. Mainot vienu faktoru, jāmaina arī pārējie. Ja AB nebūtu lielā līguma, tad pilnīgi noteikti būtu citādi, taču nekur nav teikts, ka būtu sliktāk - proti, viņš nespēlētu NBA.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 19:36, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kristaps Valters. Jānis Blūms. Abi no šiem basketbolistiem visas sezonas laikā spēlēja un kā līdzīgi cīnījās ar NBA līmeņa spēlētājiem Spānijas līgā.
Muļķības jau patīk tev rakstīt cik es skatos... Reals, Caja Lab, Barca neko neizdarītu NBA. Vienkārši fiziski melnie viņus paņemtu, pārskrietu, apskrietu pārlēktu un metieni arī nav sliktāki par eiropiešu.
Pirmsssezonas treniņspēles ir pirmssezonas treniņspēles.

     [+] [-]

, 2011-06-13 20:46, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: [...]
Kristaps Valters. Jānis Blūms. Abi no šiem basketbolistiem visas sezonas laikā spēlēja un kā līdzīgi cīnījās ar NBA līmeņa spēlētājiem Spānijas līgā.
Laikam lieki stāstīt, kas ir Spānijas līga. Barcelona piemēram pazemoja tos pašus Lakerus, un nešaubīgi izdarītu to pašu ar vēl duci NBA komandu, padod tik šurp.
Tāpat Caja Laboral, Real Madrid - virtuāli ieliekot šīs komandas NBA vidē, tās cīnītos par playoff pozīcijām, nevis būtu zaudētāju galā kopā ar Klīvlendu...

Un šādā spēcīgā līgā, abi mūsu leģionāri izskatījās ļoti labi! Tas pats Blūms - jā, OK, nespēlē NBA, bet spēja izkapāt 2.vietu Spānijā!

Tā kā "eksperta" lēmumi par lietotāju mazspēju kvalitatīvi izanalizēt viņa paša sastādīto "basketbola rangu" ir izrādījušies kā ziepju burbuļi, ko piecgadīgs puika palaiž no trešā stāva balkona. Pukš! Un nav vairs to!
[...]
piekrītu, taču, var jau norādīt uz citu kļūdām, izvēršot konstruktīvu kritiku un polemiku. Konstruktīvu, par tēmu

     [+] [-]

, 2011-06-13 22:38, pirms 13 gadiem
Cik var cepties. Objektīvi reitingi ir vieglatlētikā. Taisnība, ka ne Blūms, ne Kristaps Valters savos posteņos nekad nevarētu spēlēt NBA. Biedriņš savā pozīcijā - var. Un nevar zināt, kā Biedram ietu vienā komandā , teiksim, ar Stīvu Nešu, nevis Montu.
Bet reitingi - tā tomēr vairāk mutes dzesēšana, ja nav runa par pirmajām vijolēm komandā. Tad vai nu Kobe (Dirks, Lebrons) uztaisa rezultātu, vai neuztaisa.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 22:54, pirms 13 gadiem
Ingmār, izskatās, ka pokemoni Tevi ir aizķēruši!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-14 00:23, pirms 13 gadiem
Skotijs Pipens: "Lebrons ir labāks all around spēlētājs iespējams pat labāks par MJ"
Jursons: "basketbolu viņš spēlēt prot. Nav un visticamāk nekad nebūs Maikla līmen"

Skotijs ar Maiklu ir spēlējis kopā un kopā izcīnijis titulus. Kpc tu uzskati ka viņš nekad nebūs MJ līmenī? Tu nēsi starptautiski atzīts eksperts! Un ja Tu esi autors tad manuprāt ir jāievēro vismaz kautkāda objektivitāte nevis rakstā parādīt ka esi fans vai viens no daudzajiem James heiteriem.
Uzticēšos Pipena viedoklim.

     [+] [-]

, 2011-06-14 08:31, pirms 13 gadiem
Nez, nez, vērtējot tikai vienu konkrētu pēdējo sezonu, es vienalga palieku pie pārliecības, ka Biedriņš nebija labākais Latvijas basketbolists. Jqa šādu titulu dala tikai pēc garantēta līguma un NBA birkas, tad - varbūt. Bet citādi - ļoti neveiksmīga sezona. Un iespējamais zvaigznes statuss izlasē vēl nenozīmē, ka attiecīgs pienesums būs arī Eiropas laukumos. Vismaz līdz šim tāds īsti nav bijis.

     [+] [-]

, 2011-06-14 09:07, pirms 13 gadiem
smailiite rakstīja: NBA spēlē individuāli labākie spēlētāji, un tas tiesa, ka komandas spēlē liela daļa eiropiešu ir priekšā NBA, bet tā kā jau Tu raksti, ka vienalga cik gredzenu būtu Biedriņam, jo tas raksturotu arī komandas spēli un jāskatās spēlētāja loma komandā... BET, ja skatamies raksta kontekstā, tad iet runa par LV labāko basketbolistu rangu, nevis to komandu sasniegumiem.. un tur jau tā lieta, ka dažs labs grib Blūmu (visu cieņu Jānim) redzēt augstāk par Biedriņu lielā mērā pateicoties tieši BBB panākumiem.. atgriežoties pie nosaukuma LABĀKIE LV basketbolisti Jūs tiešām domājat, ka Blūms ir labāks par Biedriņu - tad pamēģiniet iedomāties Blūmu NBA, grūti ne? un Biedriņu ACB BBB sastāvā - bez problēmām.. lūk arī atšķirība! Tas, ka Biedriņam trūkst motivācijas, lai būtu labs NBA mērogā ir cits jautājums, bet priekš mums LV viņš ir zvaigzne Nr.1 joprojām..
..un tas, ka viņš nespēlētu NBA, ja nebūtu lielā līguma, ir muļķīgākais, ko var izdomāt.. manuprāt situācija būtu gluži pretēja - ja būtu mazāks līgums, slikta snieguma gadījumā viņu daudz vienkāršāk varētu aizmainīt uz kādu citu NBA klubu, un gribētāji ir bijuši vienmēr, tas iespējams arī dotu jaunu motivāciju pašam Biedriņam..
Kāpēc Tu esi tik ļoti pārliecināta par to, ka visi NBA šobrīd gribētu Biedriņu ar mazāku līgumu? Ir divas lietas, kur viņa sniegums ir tuvu nullei - uzbrukums un sodiņi.
Savu viņš atstrādā aizsardzībā, bet arī ir sajūta, ka viņš iederas tikai tādā komandā kā Warriors pie Nellija, kad visi bezjēgā skrien uzbrukumā, met pie pirmās izdevības, nedomā par saspēli un aizsardzību. Tad šāds spēlētājs, kurš neapdraud grozu, bet pacīnās aizsardzībā un ir diezgan kustīgs priekš centra, ir īsti vietā.
PS. Varbūt viņš atgūs pārliecību par savām spējām uzbrukumā, ko arī viņam novēlu, bet tā jau ir nākotne un tas būs nākotnes vērtējums...