Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Mourinju: "Tas būs noziegums, ja Ronaldu nekļūs par gada labāko spēlētāju"

Agris Suveizda

Mourinju: "Tas būs noziegums, ja Ronaldu nekļūs par gada labāko spēlētāju"
Krištianu Ronaldu un pēdējo trīs gadu labākais spēlētājs Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Madrides "Real" galvenais treneris Žuzē Mourinju pēc nesenās savstarpējās spēles teica, ka nevēlas komentēt, kuram - Krištianu Ronaldu vai Lionelam Mesi - vajadzētu kļūt par šā gada labāko spēlētāju. Tomēr intervijā portugāļu laikrakstam A Bola Mourinju paudis citu viedokli, sakot, ka tas būs noziegums, ja Ronaldu neiegūs Ballon d'Or trofeju.

"Tas būtu noziegums, ja Krištianu to neiegūtu," teica Mourinju. "Ronaldu nepiedzima Madeiras salā, viņš piedzima uz Marsa, tātad viņš nav no planētas Zeme. Līdz ar to viņš ir labākais spēlētājs visā Visumā. Teikšu vēl vairāk. Ir grūtāk būt Krištianu Ronaldu nekā Lionelam Mesi, kurš uzauga kopā ar komandu un ar komandas biedriem, ar kuriem tagad spēlē kopā. Krištianu bija Anglijā, un atbrauca šeit uz komandu, kas bija zaudējusi dinamiku. Viņam bija jāpāraug pēdējie divi gadi komandā, kas vēl tiek veidota."

"Viens [Mesi] spēlē kā devītais numurs vai kā numur 9.5, un šajā 50 kvadrātmetru platībā ir mazāks attālums līdz vārtiem un aizsardzības telpa nav tika intensīva. Otrs [Ronaldu] ir malējais pussargs. Kā tas nākas, ka malējais pussargs gūst tikpat vārtu, cik uzbrucējs?" retoriski vaicāja Mourinju. "Viņš ir malējais pussargs, kurš aizsargājas un kurš 94.minūtē ir spējīgs veikt sprintu aizsardzībā, lai tiktu priekšā pavisam nepiesegtajam Pedro Rodrigesam. Viņš ir spēlētājs, kurš mirušu bumbu situācijās 20 reizes atgriežas aizsardzībā, jo viņam ir nozīmīga loma aizsardzības stratēģijā."

"Ronaldu neviens nesargā. Pretinieki redz dzīvnieka ķermeni un sper viņam. Bum! Bum! Lai tiktu pie dzeltenās kartītes, tā ir jādara daudz reižu. Bum! Vēlreiz, brīdinājuma nav. Pārkāpums un seko pirmā dzeltenā kartīte, bet pēc tam viņu aiztikt vairs nedrīkst, jo tad jau sekos noraidījums," Mourinju turpināja. "Ja balva tiek dota labākajam vai tiek dota Krištianu vai Mesi, sev vaicāju, kā tas var būt, ka viņi abi ir līdzvērtīgi, bet viens pie balvas tiek četras reizes, bet otrs tikai vienreiz? Nē. Normāli būtu, ja viens balvu būtu saņēmis trīsreiz, bet otrs - divreiz. Ja Krištianu šogad neiegūs balvu, tad tas būs tādēļ, ka viņš nav pārāk jauks, pārāk labi nepārdod savu tēlu un nesniedz intervijas, kurās atvainojas par strīdēšanos laukumā ar komandas biedru [Mesi nesen kādā spēlē vairākkārt strīdējās ar Davidu Vilju - A.S.].

Izmantotie resursi:
Football Espana - Primera Liga news, fixtures,...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-12 17:47, pirms 12 gadiem
pilnīgi pekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ņemu iekšā
Slēpts komentārs: Krizhanek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-12 18:07, pirms 12 gadiem
Maikl25 rakstīja: ka tadiem mulk... ka tev lauj kautko tik stulbu rakstit
Tu nopietni? Tak izaudz, valstī pastāv vārda brīvība. Tas, ka Tu esi kā apmāts ar Barsu un Messi nenozīmē, ka cits cilvēks nevar atbalstīt CR.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-12 18:33, pirms 12 gadiem
Draft rakstīja: Tu nopietni? Tak izaudz, valstī pastāv vārda brīvība. Tas, ka Tu esi kā apmāts ar Barsu un Messi nenozīmē, ka cits cilvēks nevar atbalstīt CR.
Pilnīgi piekrītu.

Par balvu - uzskatu, ka Mourinju viedoklis ir pietiekami argumentēts, lai to nevajadzētu apstrīdēt. Messi ir lielisks spēlētājs, taču pat Barselonā viņš nav labākais, un loģiski, ka arī lielākā kontekstā viņš nebūs labākais.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-12 18:47, pirms 12 gadiem
Mourinjo nopietni argumenti.

bet galvenajā turnīrā EČ arī CR palika tukšā (tāpat kā ČL), tāpat kā Messi. atšķirībā no Injestas - varētu iedot spānim.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-12 19:03, pirms 12 gadiem
Nav labakais Barselonaa? Come on, paskaties pedejo piecu gadu statistiku goli + piespeles!

Messi ir parliecinosi planetas nr.1 futbolists pedejos piecos gados, to apstiprina arii statistika. Sis gads ir pirmais, kad ir daudz maz lidziga situacija starp CR un LM
Phenomenal rakstīja: Pilnīgi piekrītu.

Par balvu - uzskatu, ka Mourinju viedoklis ir pietiekami argumentēts, lai to nevajadzētu apstrīdēt. Messi ir lielisks spēlētājs, taču pat Barselonā viņš nav labākais, un loģiski, ka arī lielākā kontekstā viņš nebūs labākais.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 19:13, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Mourinjo nopietni argumenti.

bet galvenajā turnīrā EČ arī CR palika tukšā (tāpat kā ČL), tāpat kā Messi. atšķirībā no Injestas - varētu iedot spānim.
EČ viņš ievila Portugāli pusfinālā, lai gan laba komanda,bez CR viņi no grupas neizkļūtu(ņemot vērā kādā grupā spēlēja)
Un ČL visu laiku vilka komandu,vienkārši nepaveicās.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-12 19:30, pirms 12 gadiem
Viennozīmīgi ka Ronaldu! Ronaldu ir daudzpusīgāks ar lielāku arsenālu.
messi nav slikts bombardieris,bet ar to vien nepietiek lai būtu izcils!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-12 20:21, pirms 12 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nav labakais Barselonaa? Come on, paskaties pedejo piecu gadu statistiku goli + piespeles!

Messi ir parliecinosi planetas nr.1 futbolists pedejos piecos gados, to apstiprina arii statistika. Sis gads ir pirmais, kad ir daudz maz lidziga situacija starp CR un LM
Sapratu, ka skolā tev tikai tagad skaitļus māca, tāpēc māki lasīt statistiku, tikai piemēram paskaidro - kāpēc Iniesta tika nosaukts par UEFA labāko gada spēlētāju, apsteidzot to pašu Messi?

     [+] [-]

, 2012-10-12 20:26, pirms 12 gadiem
Muoriņjo grib Krīstīni, jo līdz ar to arī viņa akcijas celtos.

     [+] [-]

, 2012-10-12 22:56, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Mourinjo nopietni argumenti.

bet galvenajā turnīrā EČ arī CR palika tukšā (tāpat kā ČL), tāpat kā Messi. atšķirībā no Injestas - varētu iedot spānim.
Cik daudz dod CR esamība laukumā POR un cik Messi ARG? Domāju jautājumi lieki. ARG ir daudz spilgtāki vārdi, bet tāpat nespēj neko izcīnīt un Messi sniegums ir vairāk kā bāls. Protams lieliskas spēles mijās ar sliktām. Bet Ronaldo bija izteikts līderis EČ, un tieši ar viņa sniegumu POR teju spēja tikt finālā. Kaut pirms EČ vairums paredzēja, ka netiks ārā no grupas. Tā kā tu kārtējo reizi kļūdies.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-13 00:52, pirms 12 gadiem
, muhaaaaaa mourinju nogopiijis textu kurš veltīts messi par uz citas planētas dzīvošanu! ! tupi ir tā izteikties no trenera puses ja tā padomā... kko salidzināt un meģināt celt saulīte kādu .. neredzu tam jēgu - aa nē ir , lai visās sporta lapās būtu ko diskutēt , cik var......
priekš manis messi ir slimākais šobrīt . cienu arii ronaldo tikai man vinja speeles stils neiet pie sirds tik ljoti cik leo . subbbbbbb peace

     [+] [-]

, 2012-10-13 10:23, pirms 12 gadiem
Lai gan esmu Real Madrid atbalstītājs un šajā kontekstā, neapšaubāmi, ZB būtu jādod Ronaldo, šogad to būtu jāpiešķir Spāniju pārstāvošam spēlētājam - Kasiljasam vai Injestam. Tas nav normāli, ka Spānija 3 rezies pēc kārtas iegūst lielu titulu pasaulē, bet ne reizi tās spēlētājs (tajā gadā) netiek atzīts par labāko. Protams, Spānija spēlē izteiktu komandas spēli, taču nevar neatzīmēt atsevišķu tās spēlētāju veikumu lielajos panākumos - Kasiljass, Čavi, Injesta. Vienam no viņiem beidzot jāsaņem Zelta Bumba.

Taču, ja izvēlēties starp Ronaldo un Messi, protams, beidzot jādod Ronaldo, jop Messi līdz šim ir pelnījis max 2 mumbas, nevis trīs (2010.gadā iedotā nebija taisnīga). Bet, ja tagad iedos ceturto, tad Mourinjo ir taisnība - 4 Messi un 1 Ronaldo --> nebūtu taisnīgi. Nav Messi 4.reizes labāks par Krištianu.

     [+] [-]

, 2012-10-13 13:10, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Cik daudz dod CR esamība laukumā POR un cik Messi ARG? Domāju jautājumi lieki. ARG ir daudz spilgtāki vārdi, bet tāpat nespēj neko izcīnīt un Messi sniegums ir vairāk kā bāls. Protams lieliskas spēles mijās ar sliktām. Bet Ronaldo bija izteikts līderis EČ, un tieši ar viņa sniegumu POR teju spēja tikt finālā. Kaut pirms EČ vairums paredzēja, ka netiks ārā no grupas. Tā kā tu kārtējo reizi kļūdies.
Tu vispār esi paskatījies pēdējā laika Argentīnas spēles? Ja esi, tad lūdzu parādi, kur ir bāls sniegums. Tas, ka 2 gadus atpakaļ Maradona, kam nav nekāda taktiskā sajēga vadīja izlasi, uzreiz nenozīmē, ka Messi Argentīna neko nespēj.

     [+] [-]

, 2012-10-20 18:28, pirms 12 gadiem
Mourinju-Tava Kristine parak augstas domas par sevi,tapat ka tu par sevi un realu.Labakais speletajs ir tas kursh tiek atzits par labako,nevis tas ko tu atzisti,un tavs viedoklis nav subjektivs,jo jebkura cita kluba treneris var teikt ka vinju parstaveta kluba speletajs ir labakais pasaule.Kristinei vel daudz asaras bus jaizlej,laio tiktu pie tiem buchiem,varbut tad kadam zhel paliks,un nobalsos par vinju.