Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Žagars: "Uzskatu, ka šajā Latvijas izlases modelī biju labākais saspēles vadītājs"

Agris Suveizda

Žagars: "Uzskatu, ka šajā Latvijas izlases modelī biju labākais saspēles vadītājs"
Artūrs Žagars. Foto: FIBA

Latvijas basketbola izlases un Spānijas kluba Badalonas "Joventut" 20 gadus vecais saspēles vadītājs Artūrs Žagars intervijā ar Valdi Valteru 11TV YouTube kanālā neslēpa, ka, viņaprāt, bija pelnījis lielāku spēles laiku valstsvienībā, taču arī piebilda, ka pilnībā ciena trenera Roberta Štelmahera izvēli un to nekritizē.

Pirms gada Žagars mājas spēlē pret bosniešiem (61:62) palika malā, taču trīs dienas vēlāk Bulgārijā (104:110 pagarinājumā) aizvadīja 29 minūtes un sakrāja 13 punktus, piecas atlēkušās bumbas, trīs rezultatīvas piespēles un divas kļūdas. Savukārt šā gada februārī pret bulgāriem (65:66) nospēlēja tikai divas minūtes, bet pret grieķiem (94:97 pagarinājumā) – 10. "Domāju, ka otrajā Bulgārijas spēlē pietiekami pierādīju, ka esmu gatavs spēlēt, nekrītu ārā un varu palīdzēt komandai, tieši uzbrukumā.

Beigu beigās tas ir trenera lēmums - varu būt dusmīgs vai nebūt dusmīgs. Man, kā spēlētājam, protams, ir tāds ego, ka pēc spēles, kurā neuzlaiž laukumā, šķiet, ka vajadzēja laist, bet tas ir trenera lēmums. Pēc spēlēm, netiekot laukumā, emocijas sit augstu vilni, bet tā ir jebkuram spēlētājam. Mans personīgais viedoklis, protams, ir tāds, ka man vajadzēja spēlēt, bet tas ir mans viedoklis – pilnībā cienu trenera Štelmahera izvēli nelaist mani laukumā. Tas ir viņa spēles stils, viņa plāns."

Tāpat Žagars necentās atbildēt diplomātiski, vai, viņaprāt, viņš bija labākais izlases saspēles vadītājs šajā izlases modelī: "Man tā šķiet. Tas ir mans personīgais viedoklis – noteikti! Domāju, ka arī treniņos sevi labi parādīju. Es domāju, ka jā. Tas varbūt skan nedaudz iedomīgi, tas ir tas, kā jūtos es pats. Un tas arī kaut kādā veidā dzen mani uz priekšu, ja mani neuzlaiž laukumā vai treneris neuzticas." Interesanti, ka Žagaram pēc izlases bija jādodas uz savu jauno klubu Tallinā, lai sezonu pabeigtu Štelmahera vadītajā "Kalev"/"Cramo", taču cirkšņa savainojuma dēļ nācās atgriezties Spānijā. Lai arī Žagars neizslēdza iespēju uzspēlēt vēl arī šajā sezonā, visdrīzāk tas nenotiks, jo klubs vēlas, lai talantīgais aizsargs pilnībā sadziedētu traumu un būtu gatavs savam līguma pēdējam gadam, kurā sola beidzot atvēlēt lielāku lomu komandā.

 +14 [+] [-]

, 2021-03-12 15:13, pirms 4 gadiem
Robert Stelmaherov tā nedomāja... Viņš cerēja visu paņemt uz defu... tomēr "monstrāli" pretinieki bija.... Žagars, Bertāns, Bonis, Timma un Meiers, Freimis uz maiņu un būtu +30 abās spēlēs... Bet Stelmaherovs tā nedomāja, trenēja kā jaunatnes līgā, kur pēc katras mazākās ķļūdas ņēma nost, izņemot Dimitaru Lomažovu!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 15:27, pirms 4 gadiem
Viss pareizi, ja Bertāns saspēli nevada šajā sabraukumā, tad Zoriks vai Žagars, Šķele nezin ,kur to bumbu likt labāk,lai spēlē par 2 numuru.
Slēpts komentārs: darbagalds

  +7 [+] [-]

, 2021-03-12 15:37, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Skat, kā puikam sakāpis galvā! Vēl neko nav parādījis laukumā, bet jau sevi uzskata par stāru!
Latvijas U18 sudrabu dabūja, tieši viņa dēļ. Tākā sēdi savās biksēs, vienšūni!

  +6 [+] [-]

, 2021-03-12 15:38, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Skat, kā puikam sakāpis galvā! Vēl neko nav parādījis laukumā, bet jau sevi uzskata par stāru!
Neredzu sakāpšanu galvā.... pateica kā bija.... sakāpis tur bija tam Stelmaherovam, kurš bija izdomājis tur nezin ko.... bikses pietaisīja 5 no 6 spēlēm un "VISI" bija trenera zaudējumi.... tikpat labi KP būtu atbraucis, bet Stelmaherova aizsardzibas planam neder un sēdi uz beņķa....

  +8 [+] [-]

, 2021-03-12 15:54, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Skat, kā puikam sakāpis galvā! Vēl neko nav parādījis laukumā, bet jau sevi uzskata par stāru!
Daudziem tieši tas pietrūkst. Pārāk daudz tā latvieša pieticība.. ko tad es, es jau neko, utt..
Slēpts komentārs: sandis444444
Slēpts komentārs: sandis444444

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 16:00, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Gribētos lai šos vārdus viņš apstiprina vismaz klubā un tur spēlējot, bet viņš nespēlē NEKUR!!

Un tie kas piemin U18 - nebrīnīšos ja tas būs viņa karjeras augstākais punkts, jo kopš tā laika vispār nekas uz priekšu nav kustējies viņa karjerā!! Traumas, traumas, dziļa rezerve klubā.....
Cik Joventut spēles esi redzējis? Tur tāds pats dīvainis kā Stelmaherovs trenē, kam akcents ir uz mega defu....

  +9 [+] [-]

, 2021-03-12 16:16, pirms 4 gadiem
Jēziņ, izlasat tak kaut visu rakstu nevis tikai virsrakstu. Viņš maksimāli cieņpilni izsakās pret treneri un komandas biedriem, bet saka, ka būtu varējis palīzēt daudz vairāk.

Man šī mentalitāte liekas ļoti apsveicama.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-12 16:18, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Skat, kā puikam sakāpis galvā! Vēl neko nav parādījis laukumā, bet jau sevi uzskata par stāru!
Stārs vai nē,bet viņš komandā bija VIENĪGAIS tīrais saspēlnieks

 +13 [+] [-]

, 2021-03-12 16:18, pirms 4 gadiem
Un vispār:

Fani: Žagars bija labākais saspēlnieks komandā, bija jālaiž pamatsastāvā!!!
Žagars: Nuu man personīgi arī tā liekas...
Fani: Fuuu kā šim sakāpis galvā!!!

  +3 [+] [-]

, 2021-03-12 16:33, pirms 4 gadiem
Ja sportā grib kaut ko sasniegt, tad ambīcijām ir jābūt!

Manā skatījumā tieši ambīciju trūkums (to var nosaukt par zaudētāju psiholoģiju vai daudzos citos vārdos) ir galvenais iemesls, kāpēc LV basketbolisti sistemātiski zaudē:
- cīņu zem groziem;
- galotnes.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 16:56, pirms 4 gadiem
Vasarā gribētos lai ir kāda pārbaudes spēlē piemēram pret Kipru vai Slovākiju un redzēt jaunās rezerves piemēram PG Žagars , Zoriks. SG Leimanis , Kurucs , Vēveris SF Strautiņš , Bonis, Kohs PF Blumbergs , Raimo , Mālmanis un C Šiliņš , Beks nav redzēts vēl jau Igaunijas turnīrā bija Mežulis un Šteinbergs tākā būtu iespējams redzēt kurš varētu noderēt izlasē vairāk Igauņi deva iespēju daudz jaunajiem un viņi nepieviļ tagad

     [+] [-]

, 2021-03-12 17:43, pirms 4 gadiem
Lomažs varēja dalīt laiku 50:50, bet varbūt labi,ka Žagaru pasaudzēja Štelmis pret savainojumiem

  +3 [+] [-]

, 2021-03-12 18:32, pirms 4 gadiem
Pirmkārt, kā tīrais saspēlnieks ,nevis multitaskinga visa kā darītājs ardievuuzpusēm, viņš vispār bija vienīgais saspēlnieks mūsu izlasē. Zoriks ir vairāk uz uzbrukumu tendētais metējs, arī visi pārējie ir vairāk saspēlnieki piespiedu kārtā. Žagars laukumu redz izcili.

     [+] [-]

, 2021-03-12 18:33, pirms 4 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vasarā gribētos lai ir kāda pārbaudes spēlē piemēram pret Kipru vai Slovākiju un redzēt jaunās rezerves piemēram PG Žagars , Zoriks. SG Leimanis , Kurucs , Vēveris SF Strautiņš , Bonis, Kohs PF Blumbergs , Raimo , Mālmanis un C Šiliņš , Beks nav redzēts vēl jau Igaunijas turnīrā bija Mežulis un Šteinbergs tākā būtu iespējams redzēt kurš varētu noderēt izlasē vairāk Igauņi deva iespēju daudz jaunajiem un viņi nepieviļ tagad
Nu pat varētu uzraut kādu spēli pret pieredzējušajiem pašu izlases špīleriem.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-12 18:59, pirms 4 gadiem
Neko "nemudrijot" pēdējā spēlē:

Vismaz 75% Spēles laika Žagaram, Timmam un Bertānam ieskaitot galotni.

Un Latvija spēlētu EČ.

  -4 [+] [-]

, 2021-03-12 19:39, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Neko "nemudrijot" pēdējā spēlē:

Vismaz 75% Spēles laika Žagaram, Timmam un Bertānam ieskaitot galotni.

Un Latvija spēlētu EČ.
Vai tu jau pieteicies LV izlases trenera amatam? Tāds zinošs izklausies

     [+] [-]

, 2021-03-12 20:16, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vai tu jau pieteicies LV izlases trenera amatam? Tāds zinošs izklausies
Nu principā jau neko nepareizu nepateica. Pēdējo ceturtdaļu vai pat puslaiku būtu turējis sastāvu no izlaseS izggadējā kodola, Timma, Bertāns, Mejeris/Freimanis(vai arī Siliņš), Bērzs/Meiers plus Žagars, spēle visticamāk beigtos ar +padsmit divdesmit.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 21:28, pirms 4 gadiem
100% piekrītu. Mums tiem dažiem treneriem Ego stipri augstāks par meistarību! Tāpēc jau ir rezultāts, kāds ir! Izeja tikai normāls ārzemju treneris!

  -3 [+] [-]

, 2021-03-12 21:46, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu principā jau neko nepareizu nepateica. Pēdējo ceturtdaļu vai pat puslaiku būtu turējis sastāvu no izlaseS izggadējā kodola, Timma, Bertāns, Mejeris/Freimanis(vai arī Siliņš), Bērzs/Meiers plus Žagars, spēle visticamāk beigtos ar +padsmit divdesmit.
Timma un Bertāns ir meistarīgi spēlētāji, bet pret BUL viņiem bija vienīgā spēle EČ atlasē Štelmahera vadītās izlases sastāvā, un uz to viņi ieradās tikai pāris dienas iepriekš. Manuprāt, loģiski, ka spēles beigās Štelmahers vairāk uzticējās tiem basketbolistiem, ar kuriem bija vairāk strādājis, mācījis taktiku un kombinācijas.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-13 00:33, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Timma un Bertāns ir meistarīgi spēlētāji, bet pret BUL viņiem bija vienīgā spēle EČ atlasē Štelmahera vadītās izlases sastāvā, un uz to viņi ieradās tikai pāris dienas iepriekš. Manuprāt, loģiski, ka spēles beigās Štelmahers vairāk uzticējās tiem basketbolistiem, ar kuriem bija vairāk strādājis, mācījis taktiku un kombinācijas.
Ā tās izcilās kombinācijas pēc kurām guva veselus 6 punktus...

  +2 [+] [-]

, 2021-03-13 01:24, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Timma un Bertāns ir meistarīgi spēlētāji, bet pret BUL viņiem bija vienīgā spēle EČ atlasē Štelmahera vadītās izlases sastāvā, un uz to viņi ieradās tikai pāris dienas iepriekš. Manuprāt, loģiski, ka spēles beigās Štelmahers vairāk uzticējās tiem basketbolistiem, ar kuriem bija vairāk strādājis, mācījis taktiku un kombinācijas.
Manis iepriekš nosauktais kodols turpat jau 10 gadus kopā dragā basi. Visi ir pieredzējuši, spēka gados, spēlē augsta līmeņa basketbolu, bet Tev nav pat neviena sakarīga argumenta? Kauns

  -2 [+] [-]

, 2021-03-13 10:00, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Gribētos lai šos vārdus viņš apstiprina vismaz klubā un tur spēlējot, bet viņš nespēlē NEKUR!!

Un tie kas piemin U18 - nebrīnīšos ja tas būs viņa karjeras augstākais punkts, jo kopš tā laika vispār nekas uz priekšu nav kustējies viņa karjerā!! Traumas, traumas, dziļa rezerve klubā.....
Precīzi-neviens nenoliedz,ka viņš bija ļoti labs 18 gados,bet pieaugušo basketbolu viņš praktiski nav spēlējis,tāpēc lai vispirms nospēlē vienu normālu sezonu kādā klubā,bet izlasē pagaidām lai pasēž vien maliņā.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-13 10:02, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Neko "nemudrijot" pēdējā spēlē:

Vismaz 75% Spēles laika Žagaram, Timmam un Bertānam ieskaitot galotni.

Un Latvija spēlētu EČ.
Bertāns un Žagars pilnīgi garām. Jo vairāk minūšu,jo vairāk mālu.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-13 11:49, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Manis iepriekš nosauktais kodols turpat jau 10 gadus kopā dragā basi. Visi ir pieredzējuši, spēka gados, spēlē augsta līmeņa basketbolu, bet Tev nav pat neviena sakarīga argumenta? Kauns
Tad kāda ir izlases trenera loma? Vienkārši uzlaist pieredzējušākos spēlētājus un lai dragā? Vai tomēr gatavot sadarbības un izstrādāt taktiku konkrētajam pretiniekam?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-13 17:27, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tad kāda ir izlases trenera loma? Vienkārši uzlaist pieredzējušākos spēlētājus un lai dragā? Vai tomēr gatavot sadarbības un izstrādāt taktiku konkrētajam pretiniekam?
Bet tieši tā! Skatoties Štelmahera spēles, visu laiku izskatījās, ka džeki tikai dragā un nekas nebija sagatavots. Ja nav nekas sagatavots, neko uz vietas galva nespēj izdomāt, tad laid pieredzējušos džekus laukumā, ja eso bijis daudzkārt kopā ar viņiem izlasē, izrunā ar viņiem sadarbības, kuras kopā savulaik ir veidotas pie Bagija, un aidā. Tie pieredzējušie džeki, kuri mums bija, pēc jebkuras loģikas tobrīd bija iederīgi laukumā, pēc visiem parametriem viņi bija soli, pussoli vai divus augstāki, gatavāki, rūdītāki. Tur jau nebija neviens Blūma vecumā, vecākai bija Lielbērzs, Freimanis 32, visi ap 30, kas ir labākie brieduma gadi basketbolā. Turklāt tie visi džeki nav nekad skubināmi, vienmēr gatavi nākt laukumā.

     [+] [-]

, 2021-03-17 10:55, pirms 4 gadiem
Nevajag aizmirst, ka tieši Žagars noraka vinnētu spēli pret Bosniju, izmetot sasteigtu 3 punktu metienu, tā vietā, kaut vai, lai pārtērētu 24 sekundes. Protams, tas saistīts ar pieredzes trūkumu un jaunības maksimālismu, bet tad nevajag brīnīties, ka nākamajās spēlēs īsti vairs neuzticas

     [+] [-]

, 2021-03-22 04:21, pirms 4 gadiem
skars rakstīja: Nevajag aizmirst, ka tieši Žagars noraka vinnētu spēli pret Bosniju, izmetot sasteigtu 3 punktu metienu, tā vietā, kaut vai, lai pārtērētu 24 sekundes. Protams, tas saistīts ar pieredzes trūkumu un jaunības maksimālismu, bet tad nevajag brīnīties, ka nākamajās spēlēs īsti vairs neuzticas
Pret Bosniju?? Pirmajā spēlē viņu noturēja uz sola visu spēli, otrajā viņš nebija. Droši vien, Bulgāriju biji domājis. Un, ko tad viņš tur noraka? Viņš aizvadīja pat ļoti labu spēli (t.sk. panāca +7 40 sek pirms beigām ar pustālo). Kas attiecas uz beigām, viss sākās ar nenospēlēšanu aizsardzībā un stulbiem sodiem un Šķēles nespēju izmest autu (tur gan visa komanda vainīga un galvenais treneris pirmkārt, ja nespēja pamācīt, kur kam tobrīd atrasties). Par "pieredzes trūkumu" piekrītu, bet atkal - vai tad trenerim nav jājūt, ka 19g čalis nav labākā izvēle pēdējām sekundēm?