Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Gagarina kausā 1. kārtas skatītāju rekords, Rīgas "Dinamo" regulārajā sezonā 10. vieta

Gatis Liepiņš
Gatis Liepiņš

Gagarina kausā 1. kārtas skatītāju rekords, Rīgas "Dinamo" regulārajā sezonā 10. vieta
Foto: Oksana Džadana, f64

Jau pavisam drīz sāksies Kontinentālās hokeja līgas (KHL) otrā ''play-off'' kārta. Kā ziņo līgas vadība, tad pirmajā KHL ''play-off'' kārtā uzstādīts jauns vidējais apmeklētības rekords. Vidēji spēli noraudzījās 8255 skatītāji.

Februāra beigās pirms ''play-off'' pirmās kārtas KHL nāca klajā ar paziņojumu par spēļu apmeklētību šajā sezonā. Diemžēl KHL nav izdevies pārspēt 2014.-2015.gada sezonas rekordu, kur toreiz spēles vidēji apmeklēja 6422 skatītāji. Šosezon vidēji spēli noraudzījās 6390 skatītāju. Salīdzinot ar pagājušo sezonu, šogad spēles noraudzījās par vidēji 160 cilvēkiem vairāk, bet līdz rekordam pietrūka vēl par vidēji 32 cilvēkiem vairāk.

Šosezon vidēji spēlē arēnas tika aizpildītas par 73,8%. Ja skatās atsevišķi pa konferencēm, tad Rietumu konferencē vidēji spēles apmeklēja 7348 skatītāji, bet austrumu konferencē – 5506 skatītāji.

Šosezon pieciem klubiem izdevās pārspēt vidējo apmeklētības rekordu – SKA, CSKA, ''Spartak'', ''AK Bars'' un ''Barys''. Tikmēr zemāko apmeklētības rekordu, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, uzrādīja Minskas ''Dinamo'', Omskas ''Avangard'', ''Salavat Yulaev'', ''Slovan'', ''Lokomotiv'' un ''Neftekhimik''.

Ja skatās par apmeklētākajām komandām, tad līdere ir SKA, kuru vidēji spēlē apmeklē 13 016 skatītāji. Tai seko Minskas ''Dinamo'' (9 495), ''Jokerit'' (8 776), CSKA (8 448) un ''Spartak'' (8 325). 10.vietā ierindojās Rīgas ''Dinamo'', kuru vidēji spēlē apmeklēja 6 669 skatītāji, kas ir par 1 195 skatītājiem vairāk nekā pērn.

Vismazāk skatītāji vidēji apmeklēja ''Kunlun'' (2 507), ''Neftekhimik'' (3 656), ''Severstal'' (3 676) un ''Vityaz'' (3 891) komandas.

Tāpat KHL apkopoja šīs sezonas pirmās KHL ''play-off'' kārtas apmeklētību, kur tika secināts, ka vidēji spēli apmeklēja 8 255 skatītāji, kas ir jauns rekords. Iepriekšējais rekords tika uzstādīts 2016.-2017.gada sezonā, kad toreiz pirmo ''play-off'' kārtu noraudzījās 8 050 skatītāji.

KHL spēļu apmeklētība 2018./2019.gada regulārajā sezonā

V.KomandaApmeklētībaIetilpība %
1 .SKA13 01695.64
2 .Dinam Mn9 49562.94
3 .Jokerit8 77668.22
4 .CSKA8 44871.05
5 .Spartak8 32570.95
6 .Lokomotiv7 87886.86
7 .AK Bars7 11980.08
8 .Traktor7 02693.68
9 .Metallurg Mg.6 96490.39
10 .Dinamo R.6 66964.51
11 .Slovan6 45065.42
12 .Barys6 45055.48
13 .Salavat Yulaev6 17676.53
14 .Amur6 03384.97
15 .Sibir5 98580.66
16 .Dinamo M.5 84550.12
17 .Sochi5 71147.59
18 .Avtomobilist5 42797.87
19 .Torpedo5 29296.22
20 .Avangard4 73378.88
21 .Admiral4 20971.15
22 .Vityaz3 89170.75
23 .Severstal3 67665.84
24 .Neftekhimik3 65666.47
25 .Kunlun RS2 50753.53

Izmantotie resursi:
sport.business-gazeta.ru
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат
Спорт: футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

1 2 42 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 15:16, pirms 6 gadiem
Šogad sakarīgaka spēle tapēc skatītāju uzreiz par 1,2k katru spēli vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 15:29, pirms 6 gadiem
Salīdzinoši ļoti augstu esam uzskāpušī, pagaišo gadu ja nemaldos pašā lejā gandrīz bijām.

     [+] [-]

, 2019-03-12 15:52, pirms 6 gadiem
Ir nu gan tā KHL miskastes līga, ja reiz tik nožēlojami zemi apmeklējumi.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-12 15:57, pirms 6 gadiem
izskatās ka ķuņļuņam gan visa Ķīna seko līdzi, viss miljards cīnās par perņas abonementiem, kuros ir iekļautas visdažādākas ekstras izņemot būšanu spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:02, pirms 6 gadiem
6669 vidēji spēlē. Nemaz nav slikti , ja ņem vērā cenas. Via varam sasniegt 7000. Jā ja komanda sezonas laikā turēsies PO zonā. Ja cīnīsies un būs +/- PO zona tad arī skatītāji būs aptuveni tikpat.

     [+] [-]

, 2019-03-12 16:03, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ir nu gan tā KHL miskastes līga, ja reiz tik nožēlojami zemi apmeklējumi.
Arī tevi priecē labais DR apmeklējuma līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: izskatās ka ķuņļuņam gan visa Ķīna seko līdzi
Kā uz to paskatās. Principā priekš sev sveša sporta veida 2,5 tk vidējais cipars nav nemaz tik slikts.
Interesanti, cik pie mums nāktu tautas, ja kāds izdomātu dibināt puslīdz spēcīgu lakrosa vai lauka hokeja klubu, kurš aizvadītu savas mājas spēles Rīgā?

     [+] [-]

, 2019-03-12 16:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 6669 vidēji spēlē. Nemaz nav slikti , ja ņem vērā cenas. Via varam sasniegt 7000. Jā ja komanda sezonas laikā turēsies PO zonā. Ja cīnīsies un būs +/- PO zona tad arī skatītāji būs aptuveni tikpat.
Kādas vēl cenas? Fuņi pērk abonomentus par sviestmaizi, bet vairums iet ar ielūgumiem. Ne jau velti tavs saimnieks Savickis reiz intervijā izteicās, ka dinamo pat 5% nespējot atpelnīt no saviem izdevumiem.

     [+] [-]

, 2019-03-12 16:13, pirms 6 gadiem
Minskas Dinamo -zemākais apmeklētības rezultāts salīdzinot ar iepriekšējo gadu.
Minskas Dinamo-apmeklētākā komanda ar 9495....
Sanāk , ka agrāk nāca vidēji padsmit tūkstoši uz spēli?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:16, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Kādas vēl cenas? Fuņi pērk abonomentus par sviestmaizi, bet vairums iet ar ielūgumiem. Ne jau velti tavs saimnieks Savickis reiz intervijā izteicās, ka dinamo pat 5% nespējot atpelnīt no saviem izdevumiem.
Nosaukšu 3 tādas parastās cenas. 10, 13 un 23 eiro. Saprotu ka tev skauž DR popularitāte Latvijā , bet ir tā kā ir nevis tā kā tu vēlies.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: izskatās ka ķuņļuņam gan visa Ķīna seko līdzi, viss miljards cīnās par perņas abonementiem, kuros ir iekļautas visdažādākas ekstras izņemot būšanu spēlēs
Ķīnieši labāk pa TV skatīsies NHL!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:20, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka funisms ir kā trakumsērga...

     [+] [-]

, 2019-03-12 16:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: 6669 vidēji spēlē. Nemaz nav slikti , ja ņem vērā cenas. Via varam sasniegt 7000. Jā ja komanda sezonas laikā turēsies PO zonā. Ja cīnīsies un būs +/- PO zona tad arī skatītāji būs aptuveni tikpat.
nekad neesmu maksājis.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:30, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Ķīnieši labāk pa TV skatīsies NHL!
NBA

     [+] [-]

, 2019-03-12 16:32, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Kā uz to paskatās. Principā priekš sev sveša sporta veida 2,5 tk vidējais cipars nav nemaz tik slikts.
Interesanti, cik pie mums nāktu tautas, ja kāds izdomātu dibināt puslīdz spēcīgu lakrosa vai lauka hokeja klubu, kurš aizvadītu savas mājas spēles Rīgā?
es pilnīgu pieļauju, ka krievi arī futenē ko līdzīgu izveidotu, ja UEFA būtu tādi pat kā IIHF vai FIBA...

  -4 [+] [-]

, 2019-03-12 16:39, pirms 6 gadiem
Patiesībā priekš pilsētas ar 700 tūkstošiem iedzīvotāju tas ir diezgan nožēlojams cipars.

     [+] [-]

, 2019-03-12 16:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā priekš pilsētas ar 700 tūkstošiem iedzīvotāju tas ir diezgan nožēlojams cipars.
uz vafelēm krievu līgā vēl mazāk nāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā priekš pilsētas ar 700 tūkstošiem iedzīvotāju tas ir diezgan nožēlojams cipars.
Tava pieejA ir interesanta. DR apmeklējums tavā izpratnē ir jātami labāks kā Ņujorkas Rangers (aptuveni 17 miljoni), Losandželosas Kings (varēty būt ap 15 miljoniem) utt. Ļoti labs rādītājs.
Kurš Latvijas klubs ir labāk apmeklēts par DR? TU esi no tās kategorijas (kopā ar zaipi) ,kurš uz neērtiem jautājumiem neatbildi.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: uz vafelēm krievu līgā vēl mazāk nāk.
nu un LBL/Est līga pulcē baigi vairāk skatītājus. Uz spēlēm nāk +/- vieni un tie paši fani(kodols) iekš VTB i LBL ir aptuveni vienāds līdzjutēju skaits.

Un DR ir apmeklētākais sporta klubs Latvijā. Tas pats Latvijas kausa fināls hoķī iekš arēnas nesalasīja tās vidēji 6+štukas. Ģinamka pēdējajā laikā ir bijis gavno tas gan, bet šī sezona pat mani pievilka nedaudz atpakaļ

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:00, pirms 6 gadiem
Cerams ka Namejs ir konsekvents un ja skatītāju skaitu rēķina uz pilsētas iiedzīvotāju skaitu, tad vajadzētu arī DR iegūtos pun ktus sezonā rēķināt uz ieguldīto naudu un tur mūsu komanda ir 2.vietā KHL. Redzēsim ko mums teiks misters Konsekventais. Ticamākā versija ka viņam atkal izdevīgi pamamīt ko vēlas pamanīt un kas nav izdevīgs par to nerunāt vai vēl labāk- nolamāt savu oponentu.

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:10, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Kā uz to paskatās. Principā priekš sev sveša sporta veida 2,5 tk vidējais cipars nav nemaz tik slikts.
Interesanti, cik pie mums nāktu tautas, ja kāds izdomātu dibināt puslīdz spēcīgu lakrosa vai lauka hokeja klubu, kurš aizvadītu savas mājas spēles Rīgā?
būtu 4 cilvēki, kas atbilst tiem 2.5 tūkstošiem

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tava pieejA ir interesanta. DR apmeklējums tavā izpratnē ir jātami labāks kā Ņujorkas Rangers (aptuveni 17 miljoni), Losandželosas Kings (varēty būt ap 15 miljoniem) utt. Ļoti labs rādītājs.
Kurš Latvijas klubs ir labāk apmeklēts par DR? TU esi no tās kategorijas (kopā ar zaipi) ,kurš uz neērtiem jautājumiem neatbildi.
Es jau tev n-tās reizes esmu teicis, ka uz LM spēlēm vidēji nāca 1000+ skatītāji, kas procentuāli ir krietni vairāk, ja rēķina, ka Liepājā ir/bija 70 tūkstoši un Rīgā ir/bija 700 tūkstoši. Tāpat uz LM spēlēm futbolā.
Vienīgi tavas ''homo sovjetikus'' smadzenes tādu matemātiku nespēj sagremot.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Cerams ka Namejs ir konsekvents un ja skatītāju skaitu rēķina uz pilsētas iiedzīvotāju skaitu, tad vajadzētu arī DR iegūtos pun ktus sezonā rēķināt uz ieguldīto naudu un tur mūsu komanda ir 2.vietā KHL. Redzēsim ko mums teiks misters Konsekventais. Ticamākā versija ka viņam atkal izdevīgi pamamīt ko vēlas pamanīt un kas nav izdevīgs par to nerunāt vai vēl labāk- nolamāt savu oponentu.
Vienīgais ko es varu atzīt ir tas, ka tu esi pamuļķis.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:43, pirms 6 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: nu un LBL/Est līga pulcē baigi vairāk skatītājus. Uz spēlēm nāk +/- vieni un tie paši fani(kodols) iekš VTB i LBL ir aptuveni vienāds līdzjutēju skaits.

Un DR ir apmeklētākais sporta klubs Latvijā. Tas pats Latvijas kausa fināls hoķī iekš arēnas nesalasīja tās vidēji 6+štukas. Ģinamka pēdējajā laikā ir bijis gavno tas gan, bet šī sezona pat mani pievilka nedaudz atpakaļ
dinamka daudz dala bezmaksas biļetes
Latvijas izlase ir vispopulārākā hokejā. tur parasti ir dārgas biļetes un haļavas nav

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau tev n-tās reizes esmu teicis, ka uz LM spēlēm vidēji nāca 1000+ skatītāji, kas procentuāli ir krietni vairāk, ja rēķina, ka Liepājā ir/bija 70 tūkstoši un Rīgā ir/bija 700 tūkstoši. Tāpat uz LM spēlēm futbolā.
Vienīgi tavas ''homo sovjetikus'' smadzenes tādu matemātiku nespēj sagremot.
Cik tagad nak skatitaji uz Liepajas spelem ? Ja mazak par 667 tad diezgan nozelojams cipars prieks pilsetas ar 70k.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:46, pirms 6 gadiem
pilnas trībīnes ir bijušas futbolā un hokejā. basī arī bija spirta pilī 90.gados...bet tās bija izlases.

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:58, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cik tagad nak skatitaji uz Liepajas spelem ? Ja mazak par 667 tad diezgan nozelojams cipars prieks pilsetas ar 70k.
Jā, piekrītu, ka tas ir gana nožēlojami pilsētai ar tādām sporta tradīcijām. Īpaši futbola.

     [+] [-]

, 2019-03-12 18:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pilnas trībīnes ir bijušas futbolā un hokejā. basī arī bija spirta pilī 90.gados...bet tās bija izlases.
Salidzini vel ar 13.gs nakamreiz. Musdienas viss sports/enterteinments ir pieejams pirkstu galos, biezi vien bezmaksas vai par mazam naudinam. Tada Latvija, kur ekonomiskais stavoklis nav tik labs videjam iedzivotajam un kur nav nekadas fanosanas kulturas, 6.5k + skatitaju videji sezonas laika (k-kadas ~30 speles ?) ir loooti daudz.

Edit: Aizmirsu pieminet, ka neviens vairs negrib skatities vietejos amatierus, ja pa TV/online var skatities cempionu ligu, NBA, NHL utt. Esam parak izlaisti.

     [+] [-]

, 2019-03-12 18:17, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Salidzini vel ar 13.gs nakamreiz. Musdienas viss sports/enterteinments ir pieejams pirkstu galos, biezi vien bezmaksas vai par mazam naudinam. Tada Latvija, kur ekonomiskais stavoklis nav tik labs videjam iedzivotajam un kur nav nekadas fanosanas kulturas, 6.5k + skatitaju videji sezonas laika (k-kadas ~30 speles ?) ir loooti daudz.

Edit: Aizmirsu pieminet, ka neviens vairs negrib skatities vietejos amatierus, ja pa TV/online var skatities cempionu ligu, NBA, NHL utt. Esam parak izlaisti.
13.gs ir ok. redzams ka rubī "fišku"! nav tālu no fuņa...tur pat vien grozies!

     [+] [-]

, 2019-03-12 18:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, piekrītu, ka tas ir gana nožēlojami pilsētai ar tādām sporta tradīcijām. Īpaši futbola.
Liepāja paši vainīgi, ka prot visu satirst pat tur kur praktiski nevarētu satirst...

     [+] [-]

, 2019-03-12 18:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja paši vainīgi, ka prot visu satirst pat tur kur praktiski nevarētu satirst...
Njā, tā gadās.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-12 18:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 13.gs ir ok. redzams ka rubī "fišku"! nav tālu no fuņa...tur pat vien grozies!
Laba atbilde, koncentrejies uz vienu visparinajumu par ko pasmejies, bet par galveno ideju neko nepateici. 90-tie un 10-tie ir vienkarsi nesalidzinami laiki, tiesi del onine tehnologijam. Kurs klubs vel var lepoties ar tadu apmeklejumu Latvija ?

Mani nevajag ne ar vienu salidzinat, ne ar Funi, ne ar buni.

Ja nav noslepums, lidz kuram gadu desmitam esi nodzivojis ? Tavas atbildes biezi vien ir loti berniskigas, bet briziem ta ka tads vecs opis uzvedies.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 19:11, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nosaukšu 3 tādas parastās cenas. 10, 13 un 23 eiro. Saprotu ka tev skauž DR popularitāte Latvijā , bet ir tā kā ir nevis tā kā tu vēlies.
Cenu jau var likt kādu vien vēlas, tikai kāda tam jēga, ja vairums spēles apmeklē bez maksas? Tikai tāds pamuļķītis kā tu varbūt no savas aldziņas ir ar mieru izdot 23 euro.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 19:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tava pieejA ir interesanta. DR apmeklējums tavā izpratnē ir jātami labāks kā Ņujorkas Rangers (aptuveni 17 miljoni), Losandželosas Kings (varēty būt ap 15 miljoniem) utt. Ļoti labs rādītājs.
Kurš Latvijas klubs ir labāk apmeklēts par DR?
Daugavpilī nāk vidēji 5 tūkst. skatītāji uz spīdveja sacensībām un šis cipars ir no 100 tūkst. iedzīvotājiem. Dinamo ir augstāks apmeklētības rādītājs, bet ne izteikti. Vienīgi jāņem vērā, ka spīdveja sacensību skaits ir vismaz uz pusi mazāks sezonā nekā Dinamo! Cenu diapazons uz līgas mačiem 2,50-10 EUR, uz starptautiskajiem augstāks +/- 5-25 EUR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 42 komentāri