Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons par Zvaigžņu spēli: "Ja kļūšu iedomīgs, ģērbtuvēs mani dzīvu apēdīs"

Rolands Eliņš

Girgensons par Zvaigžņu spēli: "Ja kļūšu iedomīgs, ģērbtuvēs mani dzīvu apēdīs"
Zemgus Girgensons spēlē pret "Devils"
Foto: AFP/Scanpix

Zemgus Girgensons nākamajā dienā pēc spēles pret "Rangers" Ņujorkā piekrita intervijai ar Ziemeļamerikas vadošā sporta medija ESPN pārstāvi un pastāstīja, ka ļoti augstu novērtē līdzjutēju balsis par viņu, taču daudz labāk justos, ja Zvaigžņu spēlē nokļūtu pats saviem spēkiem, kā arī atklāja, ka "Sabres" komandā šis temats nav pārāk populārs.

"Ja tā padomā, cik cilvēku dzīvo Ņujorkā (aut.p. - vairāk nekā astoņi miljoni)?" interviju ar ESPN žurnālistu Vilu Rīvu uzsāka Zemgus Girgensons. "Latvijā mums ir tikai divi miljoni iedzīvotāju. Lūk, tā ir iespaidīga lieta."

"Hokejs manās mājās vienmēr bijusi svarīga lieta," Girgensons izteicās par balsošanas fenomenu, kurš nogādāja viņu Zvaigžņu spēles dalībnieku sarakstā. "Arī, kad vēl biju bērns, cilvēki skatījās spēlēs, ģimene mani ļoti atbalstīja. Bērniem Latvijā nav citas izvēles kā vien atbalstīt hokeja izlasi." Girgensons norādīja, ka liela loma viņa iebalsošanā bijusi Latvijas televīzijai un ziņu portāliem, taču pats viņš par šo tematu runā nedaudz samulsis un atzīst, ka komandā tam liela uzmanība netika pievērsta.

"Bufalo "Sabres" ģērbtuvēs par Zvaigžņu spēli daudz nerunājām," saka Girgensons. "Reizēm partneri pajokoja, bet pēc balsojuma beigām vienkārši apsveica. Dažreiz gan man klājās grūti un tika nedaudz skarbāk, taču joprojām esmu jauns, līdz ar to man klājas grūtāk arī situācijās, kas nav saistītas ar Zvaigžņu spēli. Tā ir daļa no ģērbtuvju stila, tā tas vienmēr ir bijis."

Uz jautājumu, vai iekļūšana Zvaigžņu spēlē neliks viņam pacelties mākoņos un kļūt iedomīgam, Girgensons atbildēja skaidri: "Es tad tiktu apēsts dzīvs, par to nav nekādu šaubu."

"Man pašam nav īstas nojausmas, kas notiek Zvaigžņu spēlē, taču paļaujos, ka man palīdzēs un ļaus saprast un iejusties. Nekas slikts tur nevarētu notikt," saka Girgensons, kurš ļoti labi apzinās, ka Zvaigžņu spēlē nokļuvis neparastā ceļā: "Tā visa balsošana ir nedaudz jocīga, bet tā nu ir sanācis. Pilnīgi noteikti, ka vēlāk manā dzīvē, ja iekļūšu Zvaigžņu spēlē saviem spēkiem, tas man sagādās lielu prieku. Tagad vairāk prieka tas sagādā līdzjutējiem."

Zvaigžņu spēle paredzēta 25. janvārī Kolumbusā, savukārt Girgensons savu nākamo NHL spēli aizvadīs jau šonakt, viesojoties pie Karolīnas "Hurricanes". Iepriekšējā mačā pret šo komandu Girgensons realizēja izšķirošo bullīti, izraujot "Sabres" uzvaru 4:3.

Izmantotie resursi:
Just who does All-Star Game voting sensation...

1 2 63 komentāri
Slēpts komentārs: Banss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-01-08 14:55, pirms 10 gadiem
Var saprast, ka pats Girgensons jūtas ne pārāk komfortabli šajā situācijā, jo labi arī apzinās savu vietu NHL uz doto brīdi.. Bet nu kopumā šis balsojums ir vērtējams pozitīvi, tā kā ļoti laba Latvijas reklāma
Slēpts komentārs: Gaskoins_2

  -1 [+] [-]

, 2015-01-08 14:58, pirms 10 gadiem
Zvaigžņu slimība? Nē, vienkārši turpmāk Zemgus aizsardzībā nespēlēs, tikai dežūrēs pie zilās līnijas, gaidīs piespēli un briesmīgi lamāsies un draudēs pāriet uz Dinamo, ja piespēle nesekos pietiekami mīksti un ērti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-08 15:05, pirms 10 gadiem
Ja esi hokeja zvaigzne nr.1 pasaulē, iedomība piezogas nemanot. Par to arī Zemgus runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2015-01-08 15:12, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Vinam vienigajam buus sava dushas svamme un zheleja. Bez tam kamer visi parejie slaucisies ar sarkaniem dvieliem (nezinu kapec krasnaja armija krasas) tikmer Zemgum buus dzeltens liidera dvielis, kkas lidzigis laikam kaa Tour de france liderim. Veel baumo (tas gan neoficiali) ka pecspeles oficialajas vakarinas visi eedis no zviedru galda, kamer Zemgum tiks pasniegtas lashmaizites. Jacer vien ka Ovechkins ari nepieslegsies. Tapec teikt ka musu puules bija veltigas isti nedrikst
Joki, jociņi, bet, ja cilvēks ir ņēmis 2 nedēļu bezalgas atvaļinājumu, sēdejis pa 16 stundām dienā Teikas balsotavā, pārticis no Bimbja kāpostu zupas, kakājis spainī turpat pie datora, tad viņam ir tiesības gaidīt kaut ko tādu.

  +2 [+] [-]

, 2015-01-08 15:20, pirms 10 gadiem
Nolicēji vien te savākušies! -Lašmaizītes un melnie ikriņi:-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-01-08 16:08, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Nolicēji vien te savākušies! -Lašmaizītes un melnie ikriņi:-)
Tev taisniba! Nu kur tadas preteklibas vispar var sarakstit? Lieki teikt, ka 90% so komentaru autoru no NHL un hokeja vispar neko nesajedz!
Kas attiecas uz Zemgu, pozitivi ir tas, ka vins nelidinas makonos un loti labi saprot kas ir kas - ASG vinam nakusi nedaudz avansa. Kas vel pozitivi un ko gribu uzsvert - Zemgus visu laiku nebaidas uzsvert, ka ir no Latvijas un ka tas vinam ir svarigi. Lidzigi savulaik intervijas to pasu darija ari Arturs Irbe (ipasi San Jose Sharks laikos). Tas vinam liela mera palidzeja klut ne gluzi par pirma lieluma zvaigzni, bet par stabilu NHL vertibu gan. Loti ceru, ka ar Zemgu nakotne bus lidzigi.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-08 17:51, pirms 10 gadiem
Lūk Girgensons par NHL zvaigžņu spēli. Viņa domas pilnībā sakrīt ar manējām.
"Tā visa balsošana ir nedaudz jocīga, bet tā nu ir sanācis. Pilnīgi noteikti, ka vēlāk manā dzīvē, ja iekļūšu Zvaigžņu spēlē saviem spēkiem, tas man sagādās lielu prieku. Tagad vairāk prieka tas sagādā līdzjutējiem."

Girgensons arī pats saprot, ka lielāks prieks viņam būs, ja iekļūs Zvaigžņu spēlē pats saviem spēkiem (tas nozīmē par viņu balsos neitrāli līdzjutēji kā par vienu no labākajiem visā NHL nevis kā par savējo).

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk Girgensons par NHL zvaigžņu spēli. Viņa domas pilnībā sakrīt ar manējām.
"Tā visa balsošana ir nedaudz jocīga, bet tā nu ir sanācis. Pilnīgi noteikti, ka vēlāk manā dzīvē, ja iekļūšu Zvaigžņu spēlē saviem spēkiem, tas man sagādās lielu prieku. Tagad vairāk prieka tas sagādā līdzjutējiem."

Girgensons arī pats saprot, ka lielāks prieks viņam būs, ja iekļūs Zvaigžņu spēlē pats saviem spēkiem (tas nozīmē par viņu balsos neitrāli līdzjutēji kā par vienu no labākajiem visā NHL nevis kā par savējo).
neitrālie nebalso...tie paši vien balsos, kas tagad, kas par Girgensonu, kas par Čikāgas piecīšiem, kas par Krosbiju u.t.t.!
neitrālie sēdēs dīvānā, bezdēs un gudri tirsīs komentāros...bet nebalsos ne par vienu, nekad! jo ir neitrāli

  -2 [+] [-]

, 2015-01-08 18:10, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk Girgensons par NHL zvaigžņu spēli. Viņa domas pilnībā sakrīt ar manējām.
"Tā visa balsošana ir nedaudz jocīga, bet tā nu ir sanācis. Pilnīgi noteikti, ka vēlāk manā dzīvē, ja iekļūšu Zvaigžņu spēlē saviem spēkiem, tas man sagādās lielu prieku. Tagad vairāk prieka tas sagādā līdzjutējiem."

Girgensons arī pats saprot, ka lielāks prieks viņam būs, ja iekļūs Zvaigžņu spēlē pats saviem spēkiem (tas nozīmē par viņu balsos neitrāli līdzjutēji kā par vienu no labākajiem visā NHL nevis kā par savējo).
Un? Paliec labāk pie sava Dinamo, nejaucies vīru lietās iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-08 18:22, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Un? Paliec labāk pie sava Dinamo, nejaucies vīru lietās iekšā.
Kāpēc tik ļauni, es gribēju iejaukties...

  -2 [+] [-]

, 2015-01-08 18:22, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk Girgensons par NHL zvaigžņu spēli. Viņa domas pilnībā sakrīt ar manējām.
"Tā visa balsošana ir nedaudz jocīga, bet tā nu ir sanācis. Pilnīgi noteikti, ka vēlāk manā dzīvē, ja iekļūšu Zvaigžņu spēlē saviem spēkiem, tas man sagādās lielu prieku. Tagad vairāk prieka tas sagādā līdzjutējiem."

Girgensons arī pats saprot, ka lielāks prieks viņam būs, ja iekļūs Zvaigžņu spēlē pats saviem spēkiem (tas nozīmē par viņu balsos neitrāli līdzjutēji kā par vienu no labākajiem visā NHL nevis kā par savējo).
Nemelo! Viņš saka jocīga, Tu rakstīji ka negodīga. Kur var šitā melot

  +1 [+] [-]

, 2015-01-08 18:23, pirms 10 gadiem
Nākošgad domāju mainīs balsošanas sistēmu NHL gan Girgensona sakarā , gan "Čikāgas piecīšu" sakarā.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-08 18:26, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Nemelo! Viņš saka jocīga, Tu rakstīji ka negodīga. Kur var šitā melot
Vai tad es saku, ka mums sakrīt domas identiski. Vai patiešām esi kā pilnīgi mazs bērns, pagaidām tu diskutē kā jaunāko klašu skolēns. Tu teici ka jauks, neteici ka skaists-tu melo utt. Ja ir jocīga vai tad nevar būt arī negodīga.
Godīga balsošanas sistēma ir tad, ja patiešām iebalso labākos un ļoti godīgi sistēmu izveidot ir grūti, bet vajag uz to tiekties.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-08 18:28, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad es saku, ka mums sakrīt domas identiski. Vai patiešām esi kā pilnīgi mazs bērns, pagaidām tu diskutē kā jaunāko klašu skolēns. Tu teici ka jauks, neteici ka skaists-tu melo utt. Ja ir jocīga vai tad nevar būt arī negodīga.
Godīga balsošanas sistēma ir tad, ja patiešām iebalso labākos un ļoti godīgi sistēmu izveidot ir grūti, bet vajag uz to tiekties.
Un Tu kā bērndārznieks, esi izvēlējies otra aizvainošanas taktiku.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-08 18:29, pirms 10 gadiem
prataveders rakstīja: Var saprast, ka pats Girgensons jūtas ne pārāk komfortabli šajā situācijā, jo labi arī apzinās savu vietu NHL uz doto brīdi.. Bet nu kopumā šis balsojums ir vērtējams pozitīvi, tā kā ļoti laba Latvijas reklāma
Piekrītu un tūlīt kāds man metīsies oponēt jo laba reklāma un negodīgums kādam neiet kopā. Es uzskatu ka laba reklāma var būt arī negodīga. Kā reklāma laba , bet godīgi tās nav.
Kaut kas līdzīgs tas bija ar Tele 2 un meteorītu. Es šādu reklāmu nosodīju kā negodīgu , bet kā reklāmu uzskatu, tā bija lieliska un tieši šīs negodīgās lieliskās reklāmas dēļ kļuvu par Tele2 klientu. Bet dažiem to nesaprast.

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:35, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Un Tu kā bērndārznieks, esi izvēlējies otra aizvainošanas taktiku.
Netēlo mazu bērnu, bet es gan neesmu bērndārznieks. Līdz tam vēl neesmu izaudzis, vēl jūtos kā zīdainis,

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:37, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu un tūlīt kāds man metīsies oponēt jo laba reklāma un negodīgums kādam neiet kopā. Es uzskatu ka laba reklāma var būt arī negodīga. Kā reklāma laba , bet godīgi tās nav.
Kaut kas līdzīgs tas bija ar Tele 2 un meteorītu. Es šādu reklāmu nosodīju kā negodīgu , bet kā reklāmu uzskatu, tā bija lieliska un tieši šīs negodīgās lieliskās reklāmas dēļ kļuvu par Tele2 klientu. Bet dažiem to nesaprast.
Ja tu tādā veidā izvēlējies savu mobilo sakaru operatoru, tad par Dinamo fanošanu laikam vispār lieki ko jautāt.

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:45, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Netēlo mazu bērnu, bet es gan neesmu bērndārznieks. Līdz tam vēl neesmu izaudzis, vēl jūtos kā zīdainis,
Beidz aizvainot zīdaiņus, ar sevis pielīdzināšanu viņiem. Viņi nav tādi melīgi liekuļi kā Tu, bet jauki, mīļi un dzīves nesamaitāti.

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:54, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ja tu tādā veidā izvēlējies savu mobilo sakaru operatoru, tad par Dinamo fanošanu laikam vispār lieki ko jautāt.

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:54, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ja tu tādā veidā izvēlējies savu mobilo sakaru operatoru, tad par Dinamo fanošanu laikam vispār lieki ko jautāt.

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:57, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Godīga balsošanas sistēma ir tad, ja patiešām iebalso labākos un ļoti godīgi sistēmu izveidot ir grūti, bet vajag uz to tiekties.
visu šnabi nevar izdzert un visas meičas izjāt, bet uz to vajag tiekties...teica viens vēsturnieks dažus gadu desmitus atpakaļ

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:58, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Beidz aizvainot zīdaiņus, ar sevis pielīdzināšanu viņiem. Viņi nav tādi melīgi liekuļi kā Tu, bet jauki, mīļi un dzīves nesamaitāti.
Melīgs liekulis. Kaut kā nekad neviens no maniem pazīstamiem reālā dzīvē pat mājienu nav devis , ka man kaut kas tamlīdzīgs būtu, bet droši vien tu no interneta orientējies daudz labāk un esi lielisks psihologs.
Ko tad tu diskutē ar tādiem melīgajiem kā es, būtu sarunājies ar tādiem īstiem gudriem cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2015-01-08 18:59, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: visu šnabi nevar izdzert un visas meičas izjāt, bet uz to vajag tiekties...teica viens vēsturnieks dažus gadu desmitus atpakaļ
Kāds nu kuram tas mērķis. Šie 2 mērķi galīgi mani neinteresē.

     [+] [-]

, 2015-01-08 19:00, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Melīgs liekulis. Kaut kā nekad neviens no maniem pazīstamiem reālā dzīvē pat mājienu nav devis , ka man kaut kas tamlīdzīgs būtu, bet droši vien tu no interneta orientējies daudz labāk un esi lielisks psihologs.
Ko tad tu diskutē ar tādiem melīgajiem kā es, būtu sarunājies ar tādiem īstiem gudriem cilvēkiem.
protams ka dzīvē nesaka, Tu sāksi likt nabaga bērniem sliktas atzīmes.

     [+] [-]

, 2015-01-08 19:01, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ja tu tādā veidā izvēlējies savu mobilo sakaru operatoru, tad par Dinamo fanošanu laikam vispār lieki ko jautāt.
Domāju kuru operatoru ņemt Tele 2 vai kādu citu tieši pirms šīs Tele 2 reklāmas un tad nāca meteorīts.
Par fanošanu par DR. Pirmā spēle pirmā sezonā DR pret Amur. Ņiživija pirmie vārti DR un visā KHL vēsturē un pēc šīs spēles sapratu - DR tas ir priekš manis un uz visiem laikiem.
1 2 63 komentāri