Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Rondo sakrāj "triple-double", "Pistons" zaudē 12. spēli pēc kārtas

Rolands Eliņš

Rondo sakrāj "triple-double", "Pistons" zaudē 12. spēli pēc kārtas
Reižons Rondo
Foto: AFP/Scanpix

Bostonas "Celtics", lai arī ceturtajā ceturtdaļā izsēja 18 punktu pārsvaru, uzvarēja Vašingtonas "Wizards" ar 101:93, un "triple-double" šajā uzvarā guva Reižons Rondo, bet Džefs Grīns pievienoja 25 punktus.

Bostonas "Celtics" vakara agrajā spēlē uzņēma Vašingtonas "Wizards" ar ļoti pazīstamu seju tās sastāvā, proti, Polu Pīrsu. "Wizards" starpsezonas pastiprinājumi un jauno spēlētāju attīstība bija radījusi cerības, ka komanda noskaņota lielākiem panākumiem par "play-off" pirmās kārtas sasniegšanu, taču šovakar tai problēmas radās jau pret pārbūves procesā esošo "Celtics".

Bostonai padevās lielisks sākums (16:4), kamēr "Wizards" meta garām arī pavisam brīvus metienus. Pirmajā puslaikā arī nebija grūti novērot, kuram pieder pārsvars saspēles vadītāju divcīņā, proti, Reižons Rondo saviem komandas biedriem metienus izkārtoja daudz vieglākus, turklāt arī pats precīzi meta no distances un bija visai drošā ceļā uz "triple-double". "Celtics" pārsvars puslaika beigās sasniedza 17 punktus. Arī trešajā ceturtdaļā Bostona uzbruka pārliecinošāk, taču rezultāta ziņā neprata atrauties tik tālu, lai par uzvarētāju neviens vairs nešaubītos. Un tā nu sanāca, ka Bostonas uzvaru apšaubīja "Wizards" rezervists Rasūls Batlers - pēdējās ceturtdaļas sākumā viņš pusotrā minūtē iemeta trīs tālmetienus, nedaudz vēlāk trejaci ielidināja arī Pīrss, un Bostonas pārsvars bija praktiski izkūpējis. Trīs minūtes pirms papildlaika beigām Batlers iemeta vēl vienu tālmetienu (spēlē kopā 6/10, 22 punkti) , pievelkot līdz 91:92.

Tas gan izrādījās viss, jo izskaņā lieliski nospēlēja Rondo, īstajā brīdī precīzs bija Eivrijs Bredlijs, kamēr Vols vienā no pēdējiem uzbrukumiem izvairījās no puslīdz brīva pustālā metiena, tā vietā aizvadoties līdz laukuma stūrim un zaudējot bumbu. "Celtics" (7-11) uzvarēja 101:93, bet "Wizards" savā rēķinā ierakstījusi sesto zaudējumu (11-6).

Bostonas rindās 25 punkti Džefam Grīnam, taču par savu kārtējo "triple-double" (otro sezonā un 31. karjerā) parūpējās Rondo - 13 punkti, 13 atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles, kā arī trīs pārtvertas bumbas. 21 punktu sameta Markuss Torntons, kurš nospēlēja vien 17 minūtes, bet Vašingtonai bez jau pieminētā Batlera statistiski laba spēle arī Volam - 17 punkti, 14 piespēles, astoņas atlēkušās un trīs bloki, tiesa, sešas kļūdas.

Citā mačā Oklahomsitijas "Thunder" ar rezultātu 96:94 apspēlēja Detroitas "Pistons", sagādājot tai jau 12. zaudējumu pēc kārtas. Ar šo "Thunder" atdarīja par neveiksmi savā laukumā pirms mēneša, kas arī bija pēdējā "Pistons" uzvara līdz šim. Šoreiz gan "Thunder" rindās bija Kevins Durents un Rasels Vestbrukss, kuri arī bija rezultatīvākais komandā ar kopā gūtiem 50 punktiem (28+22).

Maiami "Heat" viesos bez ierunām atzina Memfisas "Grizzlies" pārākumu - 87:103. Nelīdzēja ne Dveina Veida 25 punkti, ne Džoša Makrobertsa 14 punkti. Uzvarētājiem pieci spēlētāji spēli beidza ar divciparu skaitli gūtajos punktos. Maiks Konlijs iemeta 18, bet no maiņas nākušais spēka uzbrucējs Džons Loiers izcēlās ar "double-double" (20+12). Ceturto panākumu pēc kārtas izcīnīja Portlendas "Trail Blazers", sagādājot Ņujorkas "Knicks" jau 18. zaudējumu 22 spēlēs - 103:99. Lamarkuss Oldridžs iemeta 24 punktus un izcīnīja 11 bumbas, bet Deimienam Lilardam 20 punkti. Ņujorkiešiem ar 23 punktiem un desmit bumbām ierasti labākais bija Karmelo Entonijs.

NBA spēļu rezultāti, 8. decembris

SpēleRezultāts
Celtics - Wizards101:93
Hawks - Nuggets96:84
Grizzlies - Nuggets103:87
Pistons - Thunder94:96
Mavericks - Bucks125:102
Knicks - Blazers99:103
Lakers - Pelicans87:104

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 47 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2014-12-07 22:50, pirms 10 gadiem
Labi,ka tā. Likās,ka neizvilks,kā nekā 8 kļūdas pēdējā ceturtdaļā ir par daudz...
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans

  +2 [+] [-]

, 2014-12-07 23:49, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 100 punkt kāds Bostonas faniņš šitādu rakstu cepis par vienu spēli.

Kārtējo reizi Rondo parādīja, cik pats ir impotents skoreris.
cik negaiditi kad to saka bos antifans
man liekas kad vins savu darbu izdarija apgadajot lieliski partnerus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 00:04, pirms 10 gadiem
Lai būtu stabila austrumu līdervienība, Celtics vajag tikai labu centru. Lai cīnītos par titulu vajag arī uzticamu go-to guy. Labi vien, ka Celtics neatdeva visu par Love. Sully ir potenciāls būt 20/10 spēlētājam.

     [+] [-]

, 2014-12-08 00:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 100 punkt kāds Bostonas faniņš šitādu rakstu cepis par vienu spēli.

Kārtējo reizi Rondo parādīja, cik pats ir impotents skoreris.
Vispār jau raksts uzcepts, jo tā bija agrā spēlē. Dažreiz šķiet, ka tev viss ir sūdīgs izņemot LAC un Grifinu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 00:35, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Ronda ir labs, bet komanda nav gļuko, it kā potenciāls netrūkst, bet vieta tabulā un līdzšinējais rezultāts par Play Off zonu neliecina, līdz treida beigām noteikti vajadzētu būt kādām izmaiņām.
Daudzi saka Ka Rondo tiks treidots uz NY bet to ka Rondo vispār tiks treidots tas ir tiesa un vispār gaidam deadlinu un tad redzēs kas būš R9R jaunā komanda

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 00:38, pirms 10 gadiem
Skatījos spēli un gandrīz ar sirdstrieku aizgāju no +20 uz +1 bet beigās izdevās uzvarēt pa +8 jācēr ka rīt ar uzveiksim Burvjus viņu mājās Let's GO CELTICS

  -3 [+] [-]

, 2014-12-08 01:09, pirms 10 gadiem
A.I3 rakstīja: cik negaiditi kad to saka bos antifans
man liekas kad vins savu darbu izdarija apgadajot lieliski partnerus
Es jau nenoliedzu, ka viņš normāli vada komandu, bet mest nemāk vispār. Sodiņu procents jau par kaut ko liecina....

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 01:18, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es jau nenoliedzu, ka viņš normāli vada komandu, bet mest nemāk vispār. Sodiņu procents jau par kaut ko liecina....
katram spēlētājam ir savi trūkumi - Rondo tas ir metiens. un tomēr viņš lieliski atlīdzina citās jomās.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 01:31, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Daudzi saka Ka Rondo tiks treidots uz NY bet to ka Rondo vispār tiks treidots tas ir tiesa un vispār gaidam deadlinu un tad redzēs kas būš R9R jaunā komanda
ko tad NY pretī dos ?
es pat nebūtu tik drošs, ka Rondo mainīs komandu. Bostona viņam patīk. Eindžam drīzāk vajadzētu meklēt iespējas nevis Rondo aizmainīt, bet gan dabūt normālu centru (Monro) un tad jau skats uz nākotni cerīgāks.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-08 01:56, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pfff... ja nezini, kas man NBA interesē, tad neburkši. Būdā iekšā, suns!
Tak nevienam neinteresē par ko tu fano. Nesaprotu kāda jēga tev visu laiku nākt NBA rakstos un noniecināt spēlētājus un komandas? Paēdis jūties?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 03:07, pirms 10 gadiem
Ko jus kerat piere LA antifanu Vina slapjo sapnu komanda Kleperi, ar Grifinu prieksgala ir un paliks muzigie luzeri.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-08 05:10, pirms 10 gadiem
host rakstīja: Tak nevienam neinteresē par ko tu fano. Nesaprotu kāda jēga tev visu laiku nākt NBA rakstos un noniecināt spēlētājus un komandas? Paēdis jūties?
Nu vot redzi, ka šajā rakstā ir tāds One man show un gohardorgohome, kuri nu nevar neinteresēties par manu viedokli un viņiem ļoti interesē par ko es fanoju. Tādi nu ir tie mazie bērniņi, kas domā, ka skatoties kādu sportu obligāti ir par kādu jāfano. Varu derēt, ka abi sēž mājās saģērbušies attiecīgo komandu formās un dročī skatoties. Tā vien liekas, ka bez tā vispār nevar iztikt.

Un kāds vēl izrādās norauj slapjos sapnīšus domājot par savu komandu. Way to go, one man show.

Un atbildot par noniecināšanu? A kāda jēga nākt rakstos un visiem kā zombijiem ar rozā brillītēm slavināt spēlētājus? Labāk paliek? Arī dienišķo maizīti jūties dabūjis, kad kaut ko labu uzraksti? Viedokļu dažādībai ir jābūt, lai būtu kaut kāda diskusija. Es pasaku, ka Rondo ir impotents šūteris, lūdzu rej pretī, ka nav, jo tā tev piedienas.

Un par tām rozā brillītēm visvairāk varēja redzēt AB laikos, ka visi uz kaut ko akli cerēja. Un ļoti rēcīga ir LV futbolas izlases sadaļa. Kā tur var vispār kaut ko pozitīvu atrast, ja ne ar rozā brillītēm?

Un labi vien ir, ka "nevienam" (izrādās tikai tev) neinteresē par ko "fanoju".

     [+] [-]

, 2014-12-08 08:20, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Daudzi saka Ka Rondo tiks treidots uz NY bet to ka Rondo vispār tiks treidots tas ir tiesa un vispār gaidam deadlinu un tad redzēs kas būš R9R jaunā komanda
Domāju, ka Lakers arī pacīnīsies par Rondo, Linam diez gan švaki iet!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:25, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: ko tad NY pretī dos ?
es pat nebūtu tik drošs, ka Rondo mainīs komandu. Bostona viņam patīk. Eindžam drīzāk vajadzētu meklēt iespējas nevis Rondo aizmainīt, bet gan dabūt normālu centru (Monro) un tad jau skats uz nākotni cerīgāks.
Monro itka iesot uz SAS Timija vieta,kad sis beigsot.Tpc vins nema 1 gada ligumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:25, pirms 10 gadiem
Grūti saprast, kuri šobrīd ir nožēlojamāki, 76ers (2-18) vai Lakers (5-16)! Un tikai nevajag kliegt atkal par to sastāvu, līgā ir komandas pat ar sliktākiem spēlētājiem! Un par sastāvu runājot, vecs, bet spilgts piemērs: S.Brown, D.Gibson, D.Gooden, L.Hughes, Ž.Ilgauskas, L.James, Damon Jones, Dwayne Jones, D.Marshall, I.Newble, S.Pavlović, S.Pollard, E.Snow, A.Varejão, D.Wesley.
Arī nav nekāda zvaigžņu komanda, bet kaut kā pamanījās tikt finālā, tiesa gan, kurā 0-4 pakāsa!

Ja kāds atsauksies uz Kobes gadiem (36), tad tas pats M.J (36) tika pie sava sestā gredzena! Protams, Bulls tad bija krietni labāks sastāvs par šī brīža Lakers. Bet visi taču pielīdzina tieši Kobi un nevienu citu M.J, ka viņš ir uzreiz nākamais aiz leģendas. Tad kā tur īsti ir? Komanda tik slikta vai vienkārši vecis vairs nevar pavilkt. Es personīgi uzskatu, ka ir no abiem - gan komanda, gan Kobe. Ne brīdi nenoniecinot to, kas viņš (Kobe) ir bijis, bet viņa laiks ir pagājis, to nu vajadzētu pat viņa kvēlākajiem faniem saprast.

Un piebilde, pat M.J BEZ komandas nebūtu sasniedzis to, ko sasniedza! Es šeit nerunāju par individuāliem sasniegumiem, bet gan komandas.

Par citām šīs nakts spēlēm, nekas nepārsteidz, izņemot Celtics uzvaru pār Wizards un pēc rezultāta spriežot, Thunder (7-13) mocīšanos ar Pistons (3-18) 96:94, tiesa gan Detroitai nemaz nav tas sliktākais sastāvs uz papīra.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:32, pirms 10 gadiem
Lakers ir pilnīga miskaste.
Tas kurš vāca sastāvu ir pilnīgs ibi...
Lins vispār nevelk, Būzers ar neko dižu nerāda, vienkārši nesaprotu tos klaunus pie kluba vadības ,cik ilgi vēl šis pazors būs jāskatās, Lakers no top komandas klūst par konkrētajiem lūzeriem, vnk ZB.
CIk var zaudēt

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:34, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Grūti saprast, kuri šobrīd ir nožēlojamāki, 76ers (2-18) vai Lakers (5-16)! Un tikai nevajag kliegt atkal par to sastāvu, līgā ir komandas pat ar sliktākiem spēlētājiem! Un par sastāvu runājot, vecs, bet spilgts piemērs: S.Brown, D.Gibson, D.Gooden, L.Hughes, Ž.Ilgauskas, L.James, Damon Jones, Dwayne Jones, D.Marshall, I.Newble, S.Pavlović, S.Pollard, E.Snow, A.Varejão, D.Wesley.
Arī nav nekāda zvaigžņu komanda, bet kaut kā pamanījās tikt finālā, tiesa gan, kurā 0-4 pakāsa!

Ja kāds atsauksies uz Kobes gadiem (36), tad tas pats M.J (36) tika pie sava sestā gredzena! Protams, Bulls tad bija krietni labāks sastāvs par šī brīža Lakers. Bet visi taču pielīdzina tieši Kobi un nevienu citu M.J, ka viņš ir uzreiz nākamais aiz leģendas. Tad kā tur īsti ir? Komanda tik slikta vai vienkārši vecis vairs nevar pavilkt. Es personīgi uzskatu, ka ir no abiem - gan komanda, gan Kobe. Ne brīdi nenoniecinot to, kas viņš (Kobe) ir bijis, bet viņa laiks ir pagājis, to nu vajadzētu pat viņa kvēlākajiem faniem saprast.

Un piebilde, pat M.J BEZ komandas nebūtu sasniedzis to, ko sasniedza! Es šeit nerunāju par individuāliem sasniegumiem, bet gan komandas.

Par citām šīs nakts spēlēm, nekas nepārsteidz, izņemot Celtics uzvaru pār Wizards un pēc rezultāta spriežot, Thunder (7-13) mocīšanos ar Pistons (3-18) 96:94, tiesa gan Detroitai nemaz nav tas sliktākais sastāvs uz papīra.
Ir diezgan idi.. salīdzināt ar visu laiku izcilāko spēlētāju Džordanu ar citiem.
Tie bija citi laiki un cits baskets, iespējams arī izcilākie spēlētāji kādi jelkad spēlējuši NBA

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:39, pirms 10 gadiem
zaxx rakstīja: Ir diezgan idi.. salīdzināt ar visu laiku izcilāko spēlētāju Džordanu ar citiem.
Tie bija citi laiki un cits baskets, iespējams arī izcilākie spēlētāji kādi jelkad spēlējuši NBA
Tur jau tā lieta, ka es neko nesalīdzinu. Ne LBJ, Kobi, K.D vai kādu citu ar M.J. Mani pašu kaitina šī salīdzināšana, jo nevar, manuprāt, objektīvi salīdzināt. Katram savs laiks, sava vieta. Kas cits, ja spēlētāji spēlē vienā laika posmā un savas karjeras augstākajos punktos viens pret otru, bet tad arī vēl ir citi faktori.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:39, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko jus kerat piere LA antifanu Vina slapjo sapnu komanda Kleperi, ar Grifinu prieksgala ir un paliks muzigie luzeri.
pa lielam LA komanda n1 ir Clipperi shobriid un tas kas centiisies to apshaubit lai gaida savstarpejo speli kad clippers paņems +30 un Jordan ar Griffinu varēs izpausties un atkal epizodes priekš menesha topa lasit. Clippers - Lakers kā 2:1 tāpat palieku pie tā ka Kobe liigums un kopuma GM izchakareeja lakerus.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:39, pirms 10 gadiem
zaxx rakstīja: Ir diezgan idi.. salīdzināt ar visu laiku izcilāko spēlētāju Džordanu ar citiem.
Tie bija citi laiki un cits baskets, iespējams arī izcilākie spēlētāji kādi jelkad spēlējuši NBA
To nu mēs nekad neuzzināsim. Kas tev liek domāt, ka viņi ir bijuši izcilākie? Tehnikas ziņā vien tagadējie saliek visiem vienos vārtos. Irvings gan jau tiešā nozīmē puikām potītes izmežģītu un lauztu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:46, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: To nu mēs nekad neuzzināsim. Kas tev liek domāt, ka viņi ir bijuši izcilākie? Tehnikas ziņā vien tagadējie saliek visiem vienos vārtos. Irvings gan jau tiešā nozīmē puikām potītes izmežģītu un lauztu.
Piekrītu pilnībā par ankle breaker! Tehnikas ziņā, basketbols ir tomēr krietni attīstījies kopš tiem laikiem, jo īpaši dribls.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 08:59, pirms 10 gadiem
Šoreiz pat jāpiekrīt Bos Antifanam, - Rondo ir teicams saspēlnieks, bet metiens zem katras kritikas... Pat Merions ar savu pretīgo metienu met precīzāk. Komandas jau pat nesedz Rondo tālāk par soda laukumu. Bet nu ja triple double gribās, arī tie 10 punkti ir kaut kā jāsakasa kobem diemžēl atkal melnais vakars bijis.. līdz ziemassvētkiem neizskatās, ka MJ noķers

     [+] [-]

, 2014-12-08 09:29, pirms 10 gadiem
Ja ņem vērā ka kobe pēdējā laikā danco ap rondo es nebrīnītos ka rondo būtu lakers. Liekas ka bija pat netā bilde ar rondo lakers formā un 3o nr ja pareizi atceros.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-08 09:43, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Grūti saprast, kuri šobrīd ir nožēlojamāki, 76ers (2-18) vai Lakers (5-16)! Un tikai nevajag kliegt atkal par to sastāvu, līgā ir komandas pat ar sliktākiem spēlētājiem! Un par sastāvu runājot, vecs, bet spilgts piemērs: S.Brown, D.Gibson, D.Gooden, L.Hughes, Ž.Ilgauskas, L.James, Damon Jones, Dwayne Jones, D.Marshall, I.Newble, S.Pavlović, S.Pollard, E.Snow, A.Varejão, D.Wesley.
Arī nav nekāda zvaigžņu komanda, bet kaut kā pamanījās tikt finālā, tiesa gan, kurā 0-4 pakāsa!

Ja kāds atsauksies uz Kobes gadiem (36), tad tas pats M.J (36) tika pie sava sestā gredzena! Protams, Bulls tad bija krietni labāks sastāvs par šī brīža Lakers. Bet visi taču pielīdzina tieši Kobi un nevienu citu M.J, ka viņš ir uzreiz nākamais aiz leģendas. Tad kā tur īsti ir? Komanda tik slikta vai vienkārši vecis vairs nevar pavilkt. Es personīgi uzskatu, ka ir no abiem - gan komanda, gan Kobe. Ne brīdi nenoniecinot to, kas viņš (Kobe) ir bijis, bet viņa laiks ir pagājis, to nu vajadzētu pat viņa kvēlākajiem faniem saprast.

Un piebilde, pat M.J BEZ komandas nebūtu sasniedzis to, ko sasniedza! Es šeit nerunāju par individuāliem sasniegumiem, bet gan komandas.

Par citām šīs nakts spēlēm, nekas nepārsteidz, izņemot Celtics uzvaru pār Wizards un pēc rezultāta spriežot, Thunder (7-13) mocīšanos ar Pistons (3-18) 96:94, tiesa gan Detroitai nemaz nav tas sliktākais sastāvs uz papīra.
Nozēlojamākā līgas komanda šobrīd viennozīmīgi ir Pistons. Lai arī 76ers ir švakāka bilance, tomēr arī viņu sastāvs ir ja ne pilnīgs mēsls, tad ļoti sūdīgs gan. Līdz ar to no viņiem neviens arī neko negaida, ja savāks 10 uzvaras sezonā, tad varēs uzskatīt, ka sezona ir superizdevusies. Turpretī Pistons sastāvs priekš austrumu komandas ir pat rīri o.k, bet tāpat kāš visiem pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 10:09, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Nozēlojamākā līgas komanda šobrīd viennozīmīgi ir Pistons. Lai arī 76ers ir švakāka bilance, tomēr arī viņu sastāvs ir ja ne pilnīgs mēsls, tad ļoti sūdīgs gan. Līdz ar to no viņiem neviens arī neko negaida, ja savāks 10 uzvaras sezonā, tad varēs uzskatīt, ka sezona ir superizdevusies. Turpretī Pistons sastāvs priekš austrumu komandas ir pat rīri o.k, bet tāpat kāš visiem pēc kārtas.
Pilnībā piekrītu! Vnk slikti skatīties uz Pistoniem. Nezinu pat kas tur pie vainas.

Van Gandijs esot izcils trenneris, sastāvs ar tīri ok. Protams Smits palicis par izsmieklu... Džennings ar vairāk puļļī ar savu .381% FG, nekā dalās ar tiem, kas var efektīvāk samest. DET pārstrukturēšanās aizgājusi pilnīgi greizi. Viennozīmīgi skumīgākā komanda līgā!

     [+] [-]

, 2014-12-08 14:03, pirms 10 gadiem
Kobe atkal "ķieģeļus" mētājis

  -2 [+] [-]

, 2014-12-08 14:25, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Grūti saprast, kuri šobrīd ir nožēlojamāki, 76ers (2-18) vai Lakers (5-16)! Un tikai nevajag kliegt atkal par to sastāvu, līgā ir komandas pat ar sliktākiem spēlētājiem! Un par sastāvu runājot, vecs, bet spilgts piemērs: S.Brown, D.Gibson, D.Gooden, L.Hughes, Ž.Ilgauskas, L.James, Damon Jones, Dwayne Jones, D.Marshall, I.Newble, S.Pavlović, S.Pollard, E.Snow, A.Varejão, D.Wesley.
Arī nav nekāda zvaigžņu komanda, bet kaut kā pamanījās tikt finālā, tiesa gan, kurā 0-4 pakāsa!

Ja kāds atsauksies uz Kobes gadiem (36), tad tas pats M.J (36) tika pie sava sestā gredzena! Protams, Bulls tad bija krietni labāks sastāvs par šī brīža Lakers. Bet visi taču pielīdzina tieši Kobi un nevienu citu M.J, ka viņš ir uzreiz nākamais aiz leģendas. Tad kā tur īsti ir? Komanda tik slikta vai vienkārši vecis vairs nevar pavilkt. Es personīgi uzskatu, ka ir no abiem - gan komanda, gan Kobe. Ne brīdi nenoniecinot to, kas viņš (Kobe) ir bijis, bet viņa laiks ir pagājis, to nu vajadzētu pat viņa kvēlākajiem faniem saprast.

Un piebilde, pat M.J BEZ komandas nebūtu sasniedzis to, ko sasniedza! Es šeit nerunāju par individuāliem sasniegumiem, bet gan komandas.

Par citām šīs nakts spēlēm, nekas nepārsteidz, izņemot Celtics uzvaru pār Wizards un pēc rezultāta spriežot, Thunder (7-13) mocīšanos ar Pistons (3-18) 96:94, tiesa gan Detroitai nemaz nav tas sliktākais sastāvs uz papīra.
Manuprāt jūs, Kobes antifaniņi par daudz nu jau pārspīlējat, sen ir pagājis laiks, kad no Kobes faniem varētu dzirdēt, ka viņš ir labākais utt. Sen to visi saprot, tik katrā rakstā atrodas kāds mudaks, kurš atnāk un mēģina pateikt, sen visiem saprotamo. Komanda nav ne tuvu laba, nezinu par spēlētājiem, bet skaidrs ir tas, ka visi kā viens nejēdz spēlēt aizsardzībā. Un es toč līdz nāk. sez vai kad notiks kāda maiņa, neskatīšos Lakers spēles. Tik ļoti izbesījis ir Lins, ka trakāk vairs nevar. 8M, viņam jāmaksā būtu 1dolārs par to ko viņš dara.

Un tev iesaku, beidzot beigt meklēt kkur to, ka visi saka, ka Kobe ir tāds pats kā agrāk. Protams nav, bet tas ko viņš dara 36 gados, no mazajiem spēlētājiem neredzu nevienu, kas to varētu atkārtot, arī princese.

     [+] [-]

, 2014-12-08 14:32, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: pa lielam LA komanda n1 ir Clipperi shobriid un tas kas centiisies to apshaubit lai gaida savstarpejo speli kad clippers paņems +30 un Jordan ar Griffinu varēs izpausties un atkal epizodes priekš menesha topa lasit. Clippers - Lakers kā 2:1 tāpat palieku pie tā ka Kobe liigums un kopuma GM izchakareeja lakerus.
Vecīt, es neko nesaku par to, kura šobrīd ir stiprākā komanda LA Pirmā protams būs LAL vienmēr, tur nav variantu. Skaidrs, ka Clippers atkal sāksies nīkulīgā ēra, kad Pols sapratīs, ka nav variantu pacelt gredzenus ar Griffinu. Viņi var uzvarēt LAL kaut ar +100, tik mūžīgā birka - lūzeri, no tā jau nepazudīs.

Komanda kurai sastāvs ir labs, bet ne pietiekami, lai tiktu NBA finālos. Līdz ar to stagnācija, un zāģēšāna PO katru gadu ... līdz Pols paliks vecs un pazudīs no Kleperiem. Un sāksies viss no jauna.

Par Lakeriem .... ir tik slikti cik var būt, un neko darīt. Spēles nevaru paskatīties, nervi netur un nejau Kobes kontrakts uz laukuma spēlē ne? Nekas to komandu neglābtu, ja arī būtu vēl kāds labs spēlētājs.

Vistrakākais ir tas, ka visi bļauj, ka Kobes kontrakts kko grauj, utt, bet neviens nevar pateikt, ko tad Lakers tādu varēja piesaistīt teiksim par papildus 10-14M? Vienu labu spēlētāju? Bet, ja tirgū visi bija aizņemti?

Labāk, lai zaud un iet uz loteriju, un paņem Porziņģi Nekā knapi tiek vai netiek PO un arī draftā ņem viduvējības.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 15:10, pirms 10 gadiem
Balmers tiem LAL ierādīs vietu ar Polu vai bez. Ir redzams, ka tas džeks nāk ar motivāciju. Līdzīgi kā Kjūbans visā iesaistās utt. Kā redzam DAL tas vienu titulu ir atnesis.

Tikai nestāsti, ka neko nevarētu dabūt par to naudu. Bija visādi spēlētāji, bet LAL jau tikai uz lielajiem skatās... Un tā nu ir viņu problēma. Tad vajadzēja Gazeli noturēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 15:53, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu vot redzi, ka šajā rakstā ir tāds One man show un gohardorgohome, kuri nu nevar neinteresēties par manu viedokli un viņiem ļoti interesē par ko es fanoju. Tādi nu ir tie mazie bērniņi, kas domā, ka skatoties kādu sportu obligāti ir par kādu jāfano. Varu derēt, ka abi sēž mājās saģērbušies attiecīgo komandu formās un dročī skatoties. Tā vien liekas, ka bez tā vispār nevar iztikt.

Un kāds vēl izrādās norauj slapjos sapnīšus domājot par savu komandu. Way to go, one man show.

Un atbildot par noniecināšanu? A kāda jēga nākt rakstos un visiem kā zombijiem ar rozā brillītēm slavināt spēlētājus? Labāk paliek? Arī dienišķo maizīti jūties dabūjis, kad kaut ko labu uzraksti? Viedokļu dažādībai ir jābūt, lai būtu kaut kāda diskusija. Es pasaku, ka Rondo ir impotents šūteris, lūdzu rej pretī, ka nav, jo tā tev piedienas.

Un par tām rozā brillītēm visvairāk varēja redzēt AB laikos, ka visi uz kaut ko akli cerēja. Un ļoti rēcīga ir LV futbolas izlases sadaļa. Kā tur var vispār kaut ko pozitīvu atrast, ja ne ar rozā brillītēm?

Un labi vien ir, ka "nevienam" (izrādās tikai tev) neinteresē par ko "fanoju".
Izskatās, ka esi kārtējais problēmu māktais jaunietis, kam patīk žulti izgāst internetā. Tiešām nezinu par ko vēl tu fanu un arī negribu zināt, bet gandrīz katrā rakstā pin iekšā savu LAC , uz kuriem pats esi rozā brilles uzlicis. Es arī varētu pateikt, ka Grifins ir floperis un mīkstais, kurš ja nemainīs pieeju spēlei, varēs turpināt ārdīties regulārajā čempī, bet PO nekur tālu netiks.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 15:57, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Tiešām nezinu par ko vēl tu fanu un arī negribu zināt, bet gandrīz katrā rakstā pin iekšā savu LAC , uz kuriem pats esi rozā brilles uzlicis. Es arī varētu pateikt, ka Grifins ir floperis un mīkstais, kurš ja nemainīs pieeju spēlei, varēs turpināt ārdīties regulārajā čempī, bet PO nekur tālu netiks.
Bet taču saki.

Man taču nerauj pinkšķi, kā jums te visiem citiem, ja kaut ko sliktu pasaka par "jūsējo".

Parādi tos rakstus, kur pinu LAC baigi iekšā?!?! Ja jāuzskaita West elite, tad loģiski, ka tiek iepīts. Ja jāuzskaita West PO komandas, tad loģiski tiek iepīti.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-08 16:09, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet taču saki.

Man taču nerauj pinkšķi, kā jums te visiem citiem, ja kaut ko sliktu pasaka par "jūsējo".

Parādi tos rakstus, kur pinu LAC baigi iekšā?!?! Ja jāuzskaita West elite, tad loģiski, ka tiek iepīts. Ja jāuzskaita West PO komandas, tad loģiski tiek iepīti.
LA-BOS antifans, 2014-12-07 09:15, vakar, ignorēt, atbildēt
Nez kur palika "superMVPkandidāts" Deiviss šodien pret LAC un Grifinu

Ilgi nebija jāmeklē, pietika ar vakardienu

  -1 [+] [-]

, 2014-12-08 16:12, pirms 10 gadiem
To spēli es redzēju un redzēju arī, ko Deiviss izdarīja pa visu spēli un ko Grifins darīja.

Deiviss, kad vēl spēlei bija nozīme, bija sametis 12 punktus un savācis 3 rebus. Nedaudz tā kā necienīgi priekš 25+12 džeka. Savus punktus savāca, kad spēle jau bija noskaidrota.
1 2 47 komentāri