Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beļavskis: "14. jūlijā ieradīšos Rīgā"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Beļavskis: "14. jūlijā ieradīšos Rīgā"
Aleksandrs Beļavskis darbā ar baltkrievu klubu
Foto: hcdinamo.by

Dienu pirms Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēdes mūsu galvaspilsētā ieradīsies Aleksandrs Beļavskis (50) - galvenais kandidāts uz hokeja izlases galvenā trenera posteni, liecina laikraksta "Bizness & Baltija" rīcībā esošā informācija.

"Pagaidām šajā sakarā nevēlos neko komentēt," saka Zviedrijas pilsētā Ūmeo dzīvojošais Beļavskis. "Jā, es jau biju Rīgā, un notika pārrunas ar LHF prezidentu. Tagad uz Rīgu atlidošu 14. jūlijā". Dienu vēlāk notiks LHF sēde, kurā tiks lemts par izlases galveno treneri.

Kā zināms, pirms 10 gadiem Beļavskis bija galvenā trenera Kurta Lidstrēma palīgs Latvijas izlasē. Pēc tam treneris strādāja Zviedrijā, Krievijā un Baltkrievijā. Līdz šim pēdējā darbavieta viņam bija MHL klubā Bobruiskas "Dinamo-Shinnik", kuru vadīja līdz maijam. Spēlētāja karjeras lielāko laiku malējais uzbrucējs Beļavskis spēlēja Rīgas "Dinamo" (1981-1991) un Ūmeo "Björklöven". Latvijas izlases sastāvā viņš piedalījies sešos pasaules čempionātos un 2002. gada olimpiskajās spēlēs. Nacionālajā izlasē 104 mačos guvis 95 (47+48) rezultativitātes punktus.

Kā jau ziņots, pēc Soču olimpiskajām spēlēm LHF prezidents Kirovs Lipmans teica, ka Latvijas izlases nākamo galveno treneri meklēs Ziemeļamerikā. Nedaudz vēlāk mūsu hokeja vadītājs izlēma, ka labāk būtu piesaistīt speciālistu no Eiropas - kā galveno kandidātu apsvēra pieredzējušo slovāku Jūliusu Šupleru, bet par viņa iespējamo palīgu minēja Aleksandru Beļavski. Savukārt pašreiz Beļavskis jau ir galvenais kandidāts uz izlases galvenā trenera posteni.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Bizness & Baltija"

1 2 68 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 15:45, pirms 10 gadiem
Cik zināms Beļavskis ir iemācījies zviedru valodu...varbūt arī latviešu apgùs?

 +18 [+] [-]

, 2014-07-07 15:47, pirms 10 gadiem
mnjaa...Kirovam sitas Belavskis izmaksaas reizes 30 mazak nekaa z-amerikas trneris...nu ko..atkal speeleesim kaa kaut kaadi neizdevushies krievi ..izvairiisimie no speeka speels utt.... atkal viss ies uz leju.

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:48, pirms 10 gadiem
KHL prezidents Lipmans? no kura laika

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 15:49, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Cik zināms Beļavskis ir iemācījies zviedru valodu...varbūt arī latviešu apgùs?
Nezinu kā tagad, pēc ilgākas dzīvošanas Zviedrijā, bet vismaz agrāk viņš zināja latviešu valodu.

  +8 [+] [-]

, 2014-07-07 15:51, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nezinu kā tagad, pēc ilgākas dzīvošanas Zviedrijā, bet vismaz agrāk viņš zināja latviešu valodu.
Personīgi neesmu dzirdējis viņu runājam latviski, bet savā laikā komentators Andersons vienmēr klāstīja, cik Saša esot inteļiģents un cik labi runājot latviski.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-07 15:54, pirms 10 gadiem
drivietis made my day..laikam veel jaanjus svin

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 15:55, pirms 10 gadiem
Ginobili rakstīja: KHL prezidents Lipmans? no kura laika
Aj, Medvedevam apnika. Lai Kira paņemās.

  +9 [+] [-]

, 2014-07-07 15:56, pirms 10 gadiem
Liekas, ka izlases trenera vārds jau skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:57, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Cik zināms Beļavskis ir iemācījies zviedru valodu...varbūt arī latviešu apgùs?
pirms dažiem gadiem viņš runāja latviski, un zināja vēl vairākas valodas!

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:00, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nezinu kā tagad, pēc ilgākas dzīvošanas Zviedrijā, bet vismaz agrāk viņš zināja latviešu valodu.
ko noziimee "zinaaja"? vinjsh nerunaaja! un bija galvenais , kas taisiija sacelshanos pret Vasiljevu valstsvieniibaa, jo negribeeja runaat latviski.

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 16:08, pirms 10 gadiem
Nez vai tas ir labākais variants, pat ne vidējs. Pieļauju lielu varbūtību , ka izlasē būs atteikumi arī Beļavska dēļ. Mikroklimats būs zem jautājuma zīmes, latviskā gaisotne - viņa noteikti saglabāsies spēlētāju vidū, bet kā Beļavskis tur iederēsies? Nemaz nav pārliecības,ka Beļavskis šajā situācijā būtu labs izlases treneris.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 16:09, pirms 10 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=sNj...

7.34.min. Beļavskis runā latviski

te: Zviedru valodā

https://www.youtube.com/watch?v=L6d...

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:13, pirms 10 gadiem
juhans rakstīja: ko noziimee "zinaaja"? vinjsh nerunaaja! un bija galvenais , kas taisiija sacelshanos pret Vasiljevu valstsvieniibaa, jo negribeeja runaat latviski.
Mazāk vajag visādu sviestu lasīt.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nez vai tas ir labākais variants, pat ne vidējs. Pieļauju lielu varbūtību , ka izlasē būs atteikumi arī Beļavska dēļ. Mikroklimats būs zem jautājuma zīmes, latviskā gaisotne - viņa noteikti saglabāsies spēlētāju vidū, bet kā Beļavskis tur iederēsies? Nemaz nav pārliecības,ka Beļavskis šajā situācijā būtu labs izlases treneris.
Lipmanam vienalga, galvenais ka lēts

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:13, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: bet savā laikā komentators Andersons vienmēr klāstīja, cik Saša esot inteļiģents un cik labi runājot latviski.
inteliģents ir, bet vai mūsu raupjos spēka spēlētājus spēs audzināt, lai skaistos zaudējumus nomainītu uzvaras,
Znaroka stila treneris ir nepieciešams (tik ar pieklājīgāku leksiku, Eiropā tomēr esam)

  +7 [+] [-]

, 2014-07-07 16:14, pirms 10 gadiem
juhans rakstīja: ko noziimee "zinaaja"? vinjsh nerunaaja! un bija galvenais , kas taisiija sacelshanos pret Vasiljevu valstsvieniibaa, jo negribeeja runaat latviski.
Klāt nebiju, bet cik atceros kā tas tka atspoguļots, īstie apvērsuma iniciatori bija citi, tas tika veikts ar Beļavska rokām, izmantojot viņa aizvainojumu pret Vasiļjevu - toreiz viņam bija labs čempionāts, bet treneris labāko uzbrucēju nosauca Vītoliņu. Toreiz vairums atzina ka vairāk bija pelnījis Beļavskis, Haris dabūja jo ir latvietis.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:23, pirms 10 gadiem
es NEKAD AGRĀK neesmu redzējis/dzidējis Sashu B. latv.v./ protams, kIRA ekonomē un kaifo par krieviem intervijā telegraph.lv;
Kiras patriotisms ir savādāks un arī gadi un arī zaharjins, kāds vēl bļin beļavskis (spelēja jau labi) kā national head coach...

  +9 [+] [-]

, 2014-07-07 16:25, pirms 10 gadiem
Šķiet ka Lipmans mierā neliksies ar LV izlases cūkošanu kamēr tā neizkritīs no Elites.
Var jau,protams, stāstīt, ka LV izlasi var trenēt jebkurš,un tā tāpat augstāk par savu pakaļu neuzlēks, bet, lai arī noturētu kaut patreizējo līmeni, ir jābūt pietiekoši augsta līmeņa trenerim.
Vai Beļavskis tāds ir? Es personiski tā nedomāju.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:27, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nez vai tas ir labākais variants, pat ne vidējs. Pieļauju lielu varbūtību , ka izlasē būs atteikumi arī Beļavska dēļ. Mikroklimats būs zem jautājuma zīmes, latviskā gaisotne - viņa noteikti saglabāsies spēlētāju vidū, bet kā Beļavskis tur iederēsies? Nemaz nav pārliecības,ka Beļavskis šajā situācijā būtu labs izlases treneris.
īstenībā baigo figņu tu te centies pasniegt, latvietis izlasi nav vadījis vairāk kā 10 gadus...
pie tam vēl nemaz nav apstiprināts, bet jau pasniedz, ka spēlētāji atteiksies no dalības jo izlasi nevada latvietis un būs problēmas ar mikroklimatu

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:28, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Klāt nebiju, bet cik atceros kā tas tka atspoguļots, īstie apvērsuma iniciatori bija citi, tas tika veikts ar Beļavska rokām, izmantojot viņa aizvainojumu pret Vasiļjevu - toreiz viņam bija labs čempionāts, bet treneris labāko uzbrucēju nosauca Vītoliņu. Toreiz vairums atzina ka vairāk bija pelnījis Beļavskis, Haris dabūja jo ir latvietis.
paldies par info. man tas bija pasliideejis garaam nepamaniits.

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:30, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Mazāk vajag visādu sviestu lasīt.
iespeejams, ka taa!

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šķiet ka Lipmans mierā neliksies ar LV izlases cūkošanu kamēr tā neizkritīs no Elites.
Var jau,protams, stāstīt, ka LV izlasi var trenēt jebkurš,un tā tāpat augstāk par savu pakaļu neuzlēks, bet, lai arī noturētu kaut patreizējo līmeni, ir jābūt pietiekoši augsta līmeņa trenerim.
Vai Beļavskis tāds ir? Es personiski tā nedomāju.
nu laikam Lipmanam naudas nav tāpat kā Dinamo, ja nav skanīgu uzvārdu...
tik vai skanīgs uzvārds dos kādus labumus izlasei? manuprāt nē...
katrā ziņā pagaidām nedomāju, ka Beļavskis varētu ko sačakarēt tiktāl, lai mēs atrastos tur kur tu visu laiku novēli...

p.s. šodien sāk treniņus HK Liepāja, varbūt zini ko sīkāk par sastāvu?
https://twitter.com/hkliepaja

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:33, pirms 10 gadiem
ritenis rakstīja: pirms dažiem gadiem viņš runāja latviski, un zināja vēl vairākas valodas!
Beļavskis latviešu valodu zin, bet tas jau nemaina lietas būtību. Var prast latviešu valodu bet viņš nav ar latvisku mentalitāti. Šoreiz runa nav arī par krievu mentalitāti kā tādu, runa ir par saderību. Izlase ir izteikti latviska un Beļavskis var ideāli prast arī latviešu valodu, bet tas nemaina būtību, jo viņš ir tipisks krievu cilvēks ar savu mentālu. Ne jau valoda nosaka kāds ir cilvēks pēc savas būtības. Tas būtu tas pats kas piemēram izlasē kur visi runā krieviski ienāktu izteikti nacionāli noskaņots latvietis piemēram kā Vasiļjevs (bijušais Latvijas izlases treneris). Piemēram viņš ar savu mentālu neiederētos Latvijas futbola izlasē tāpat kā neder Beļavsksi patreizējā Latvijas hokeja izlasē.

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:35, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: īstenībā baigo figņu tu te centies pasniegt, latvietis izlasi nav vadījis vairāk kā 10 gadus...
pie tam vēl nemaz nav apstiprināts, bet jau pasniedz, ka spēlētāji atteiksies no dalības jo izlasi nevada latvietis un būs problēmas ar mikroklimatu
Kā tu domā vai spēlētājiem un līdzjutējiem ir atšķirība -treneris zviedrs, kanādietis (indiānis) vai krievs. Šajā gadījumā man ir. Beļavskis man nav patīkams ar savu krieviskumu piemēram atšķirībā no Pahara kurš labi patīk (kaut kas patīkami eiropeisks no viņa nāk).

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu laikam Lipmanam naudas nav tāpat kā Dinamo, ja nav skanīgu uzvārdu...
tik vai skanīgs uzvārds dos kādus labumus izlasei? manuprāt nē...
katrā ziņā pagaidām nedomāju, ka Beļavskis varētu ko sačakarēt tiktāl, lai mēs atrastos tur kur tu visu laiku novēli...
Es neko mūsu izlasei sliktu nenovēlu. Pat neskatoties uz to ka domāju,ka reizēm vajag sāpīgi pakrist, lai saprastu kāpēc šī pakrišana notika.
Es jau neteicu/nerakstīju, ka galvenajam trenerim noteikti vajag būt ar skaļu uzvārdu. Galvenais,lai šim iespējamam trenerim būtu labs CV, kurā ir atzīmēta liela pieredze kā galvenajam trenerim.
Par HK ''Liepāja'' sastāvu neko sīkāk nepateikšu, jo sen neesmu ticies ne ar vienu no Liepājas hokeja sabiedrības. Būs jāsaņemas un jāaizsoļo līdz hallei parunāties.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:43, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu domā vai spēlētājiem un līdzjutējiem ir atšķirība -treneris zviedrs, kanādietis (indiānis) vai krievs. Šajā gadījumā man ir. Beļavskis man nav patīkams ar savu krieviskumu piemēram atšķirībā no Pahara kurš labi patīk (kaut kas patīkami eiropeisks no viņa nāk).
Tu Beļavski pazīsti? Viņš vispaŗ ir kaut kāds pusbaltkrievs, puspolis, kurš uzaudzis LV (tas noteikti viņu padarīja krievisku, jo hokeja vide tāda bija) un tagad vairāk kā 20 gadus dzīvo Zviedrijā, nez cik tur no tipiskā krieva palicis. Pagaidām Tu lej bulšitu, smieklīgākais ka par krieviskumu uztraucas cilvēks, kurš gatavs novākt latviskos simbolus, ja ciemos brauc krievi, lai tos neaizvainotu un kura lūpas ir atstājušas pamatīgus nospiedumus uz Svētā Jura pēcpuses.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:45, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu domā vai spēlētājiem un līdzjutējiem ir atšķirība -treneris zviedrs, kanādietis (indiānis) vai krievs. Šajā gadījumā man ir. Beļavskis man nav patīkams ar savu krieviskumu piemēram atšķirībā no Pahara kurš labi patīk (kaut kas patīkami eiropeisks no viņa nāk).
turpini vien liet herņu kā vienmēr

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:50, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neko mūsu izlasei sliktu nenovēlu. Pat neskatoties uz to ka domāju,ka reizēm vajag sāpīgi pakrist, lai saprastu kāpēc šī pakrišana notika.
Es jau neteicu/nerakstīju, ka galvenajam trenerim noteikti vajag būt ar skaļu uzvārdu. Galvenais,lai šim iespējamam trenerim būtu labs CV, kurā ir atzīmēta liela pieredze kā galvenajam trenerim.
Par HK ''Liepāja'' sastāvu neko sīkāk nepateikšu, jo sen neesmu ticies ne ar vienu no Liepājas hokeja sabiedrības. Būs jāsaņemas un jāaizsoļo līdz hallei parunāties.
kurš ir tas labais treneris ar lieliskiem CV kā galvenajiem? No Lipmana pretendentu loka, kas izskanējis publiski?
1.Šuplers, 2. Kanareikins un tagad Beļavskis...no šim trim es izvēlētos Beļavski viennozīmīgi. Vairāk jau kandidātu un naudas cik var saprast Lipmanam nav...jo kaut kādu amerikāni atšuva uzreiz jo negrib maksāt pusmiljona šim...
Varbūt savu lielisko treneri iesaki, kurš gatavs saņemt tik pat cik Beļavskis?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:50, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neko mūsu izlasei sliktu nenovēlu. Pat neskatoties uz to ka domāju,ka reizēm vajag sāpīgi pakrist, lai saprastu kāpēc šī pakrišana notika.
Es jau neteicu/nerakstīju, ka galvenajam trenerim noteikti vajag būt ar skaļu uzvārdu. Galvenais,lai šim iespējamam trenerim būtu labs CV, kurā ir atzīmēta liela pieredze kā galvenajam trenerim.
Par HK ''Liepāja'' sastāvu neko sīkāk nepateikšu, jo sen neesmu ticies ne ar vienu no Liepājas hokeja sabiedrības. Būs jāsaņemas un jāaizsoļo līdz hallei parunāties.
Katram jau tas CV rodas strādājot, mums jācer ka Beļavska CV labākie ieraksti parādīsies tuvākajās sezonās...Neredzu baigo iemeslu drūmām nākotnes prognozēm, bet protams ja balstās uz CV, arī optimismam nav liela pamata. Un pēdējais čempis parādīja ka arī no NHL supertrenera lielas jēgas nav, ja komandai pofig (Tu zini par ko runāju)

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kurš ir tas labais treneris ar lieliskiem CV kā galvenajiem? No Lipmana pretendentu loka, kas izskanējis publiski?
1.Šuplers, 2. Kanareikins un tagad Beļavskis...no šim trim es izvēlētos Beļavski viennozīmīgi. Vairāk jau kandidātu un naudas cik var saprast Lipmanam nav...jo kaut kādu amerikāni atšuva uzreiz jo negrib maksāt pusmiljona šim...
Varbūt savu lielisko treneri iesaki, kurš gatavs saņemt tik pat cik Beļavskis?
Es,piemēram,uzskatu,ka Šuplers priekš LV izlases nebūtu tas pats sliktākais variants. Ja mēs runājam konkrēti par šīm konkrētajām personībām. Beļavski es ņemtu pašu pēdējo.
Un,manuprāt, muļķīgs ir Lipmana uzstādījums, ka LV izlases trenerim jābūt brīvam no kluba. Šādi viņš pats sevi (jeb LV izlasi) finansiāli ļoti ierobežo, jo treneris kurš strādātu tikai ar izlasi attiecīgi arī vairāk censtos noplēst, nekā ja tas paralēli strādātu arī klubā.

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:00, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es,piemēram,uzskatu,ka Šuplers priekš LV izlases nebūtu tas pats sliktākais variants. Ja mēs runājam konkrēti par šīm konkrētajām personībām. Beļavski es ņemtu pašu pēdējo.
Un,manuprāt, muļķīgs ir Lipmana uzstādījums, ka LV izlases trenerim jābūt brīvam no kluba. Šādi viņš pats sevi (jeb LV izlasi) finansiāli ļoti ierobežo, jo treneris kurš strādātu tikai ar izlasi attiecīgi arī vairāk censtos noplēst, nekā ja tas paralēli strādātu arī klubā.
gadījumi ar Znaroku un Nolanu tomēr liecina, ka ātri vai vēlu notiek interešu konflikts...
klubu un izlasi var vadīt tikai tāds treneris, kas strādā Latvijas čempionatā un federācija var grozīt Latvijas čempionāta norisi atbilstoši izlases interesēm....

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:02, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Katram jau tas CV rodas strādājot, mums jācer ka Beļavska CV labākie ieraksti parādīsies tuvākajās sezonās...Neredzu baigo iemeslu drūmām nākotnes prognozēm, bet protams ja balstās uz CV, arī optimismam nav liela pamata. Un pēdējais čempis parādīja ka arī no NHL supertrenera lielas jēgas nav, ja komandai pofig (Tu zini par ko runāju)
Nenoliedzami ka Tev taisnība, bet nedomāju,ka LV izlase ar tās ierobežotajiem resursiem tagad būtu jāpakļauj maz pieredzējušu treneru spēju attīstībai. To var atļauties (kas arī notiek salīdzinoši reti) izlases ar augstas klases spēlētāju neierobežotu kontingentu.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 17:04, pirms 10 gadiem
Lipmans 29.05.2014

Rīgas «Dinamo» speciālista Arta Ābola kandidatūra šobrīd netiek izskatīta, viņš esot par «zaļu» un vēl neko neesot sasniedzis

O! Beļavskis, izrādās, kā treneris ir daudz sasniedzis, nezināju

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:07, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzami ka Tev taisnība, bet nedomāju,ka LV izlase ar tās ierobežotajiem resursiem tagad būtu jāpakļauj maz pieredzējušu treneru spēju attīstībai. To var atļauties (kas arī notiek salīdzinoši reti) izlases ar augstas klases spēlētāju neierobežotu kontingentu.
Paši ņaudam, ka mums 10 vieta apnikusi, tagad būs laba iespēja izlidot uz 1. divīziju, man katrā ziņā īpaša stresa nav, lai Kirovs domā, kas trenēs tas trenēs, sīs izlases treneri nav lielākā problēma, bet gan paši spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 17:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: gadījumi ar Znaroku un Nolanu tomēr liecina, ka ātri vai vēlu notiek interešu konflikts...
klubu un izlasi var vadīt tikai tāds treneris, kas strādā Latvijas čempionatā un federācija var grozīt Latvijas čempionāta norisi atbilstoši izlases interesēm....
Meklējot trenerus KHL un NHL,protams, ar šādām situācijām ir jārēķinās.
Priekš šādām situācijām jāmeklē labas kvalifikācijas palīgus. Ne tā kā bija Znaroka gadījumā,kad abi ar Vītoliņu bija aizņemti vienā klubā izlases sagatavošanas periodā.
Ar Nolanu situācija bija savādāka, jo cik zināms no publiskās telpas, tad pie viņa savlaicīgas neierašanās vainīga bija kaut kāda LHF nesamaksāta nauda.
1 2 68 komentāri