Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Timma: "Bez līguma uz Vasaras līgām spēlēt vairs nebraukšu"

Timma: "Bez līguma uz Vasaras līgām spēlēt vairs nebraukšu"
Jānis Timma
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latviešu basketbolists Jānis Timma intervijā „Sporta Avīzes” marta numurā norāda, ka uz NBA Vasaras līgām viņš tāpat vien vairs negrasās braukt, tādēļ viņpus okeānam viņu var aizvilināt tikai līgums.

„Man tuvāks ir Eiropas basketbols. Īpaši šobrīd, kad gandrīz jebkura spēle Eirolīgā ir saspringta un izšķiras tikai pašā galotnē. Man vairāk patīk gudrs basītis, taktisks, izspēlēt līdz brīvam metienam, nevis tas, kas tagad notiek NBA regulārajā čempionātā – ko tur veido pāris komandas. Tas vairāk tāds alstārgeims – kam uzkrīt, tas met,” spriež Timma.

NBA draftā Jāni izvēlējās Memfisas „Grizzlies” komanda, bet tagad viņš ir Orlando „Magic” īpašums. „Man ir 24 gadi, visa karjera vēl priekšā. Šobrīd es gribu skatīties uz priekšu, nevis atpakaļ. Varbūt pēc gadiem 20 vai 30 uzrakstīšu memuārus. Tas, ko sapratu – tas vispirms ir bizness.”

Runājot par pašreizējām attiecībām ar „Magic” klubu, Timma stāsta, ka seko komandas sniegumam, esot arī kontakts ar kluba pārstāvjiem, taču nav tā, ka naktīs Jānis skatītos Orlando komandas spēles un katru dienu pārbaudītu e-pastu. „Saprotu, ka jebkurā gadījumā pirmais kontakts būs nevis ar mani, bet ar aģentu, un tā arī esmu pateicis: ja ir kaut kas tiešām nopietns, tad par to runājam, bet, ja kārtējā taustīšanās un interese – es negribu to zināt. Nav jēgas čakarēt prātu. Kamēr neesmu parakstījis līgumu, uz Vasaras līgām spēlēt vairs nebraukšu. Tas man vairs nav interesanti.”

Vai Kristapa Porziņģa un Dāvja Bertāna spēlēšana NBA palielina Jāņa un citu latviešu izredzes iekļūt šajā līgā? „Domāju, ka kaut kādā brīdī tas noteikti nospēlē savu lomu, taču droši vien tas vairāk attiecas uz tiem, kas pretendēs uz draftu tuvākajā nākotnē – vairāk uz jaunajiem. Varbūt uzmanība Latvijas basketbolam tagad patiešām iegūst citu dimensiju, jo gan Kristaps, gan Dāvis ir darījuši daudz, lai viņus atpazītu tieši kā latviešus. Protams, es sevi nepieskaitu pie veterāniem, gados vēl jauns, bet manā gadījumā šobrīd jau skatās uz rezultātu, ko varu parādīt, nevis kaut kādu perspektīvu.”

Timma piebilst, ka otrpus okeānam būtu gatavs doties tikai ar līgumu uz rokas. „Katrā gadījumā – ne ar solījumiem. Atbrauc, uzspēlē, tev būs iespēja... Nē, tas neies cauri, tam es vairs neticu.”

P.S. Pilnu interviju ar Latvijas izlases un Sanktpēterburgas "Zenit" basketbolistu Jāni Timmu variet izlasīt "Sporta Avīzes" marta numurā.

1 2 66 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2017-03-07 10:27, pirms 8 gadiem
Nākamais solis - eirolīga!
Slēpts komentārs: chubaki

  +2 [+] [-]

, 2017-03-07 10:37, pirms 8 gadiem
No vienas puses vislabākais būtu doties jau tagad uz NBA, jo cik skatos tiem pašiem Magic trūkst kvalificēti 3ie numuri, kas var arī iespiest un atdot piespēli. Jo ja Timma ies vēl cauri Eirolīgai, nav garantijas, ka viņam tur labi ies. Timma Eirolīgā vienmēr paspēs atgriezties, ja viņš būs NBA kaut uz sola, vienmēr viņu atpakaļ paņems kāds Eirolīgas klubs.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-07 10:38, pirms 8 gadiem
Njaaa... Magic būs ko palauzīt galvu, jo vajag kaut kādas izmaiņas komandā - un Timma ir variants kā pastiprināt spēli, bet vai būs ar mieru vienkārši paņemt tā pa taisno kā Bertānu?

 +16 [+] [-]

, 2017-03-07 10:39, pirms 8 gadiem
Pareiz ir,sevi ir apliecinaajis,cena uzsista tapat..nav vairs nekaads puikins.

  +4 [+] [-]

, 2017-03-07 10:43, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Neticu, ka viņš būs NBA, pats atzina, ka labāk patīk Eiropā, tad jau viss skaidrs!
Jānim Timmam stati un pārējais ir labāks nekā Dāvim Bertānam kad viņš spēlēja Spānijā - pie tam Spurs nav nekādu problēmu ar tikšanu play-off, bet vienalga viņš tika uzaicināts uz NBA.
Te drīzāk viss var izšķirties no tā - ko izdosies draftēt Orlando Magic komandai un kā izdosies pastiprināt SF pozīciju no tā, kas ir pieejams NBA tirgū. Var vienkārši notikt tā, ka Magic akūti vajag SF poīcijas spēlētāju, un nekas cits neatliks kā piedāvāt Jānim 2x gadu līgumu, un pārējais tad jau ir paša Jāņa rokās!

  +4 [+] [-]

, 2017-03-07 10:44, pirms 8 gadiem
Viedi vārdi. Prozit!

     [+] [-]

, 2017-03-07 10:50, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: No vienas puses vislabākais būtu doties jau tagad uz NBA, jo cik skatos tiem pašiem Magic trūkst kvalificēti 3ie numuri, kas var arī iespiest un atdot piespēli. Jo ja Timma ies vēl cauri Eirolīgai, nav garantijas, ka viņam tur labi ies. Timma Eirolīgā vienmēr paspēs atgriezties, ja viņš būs NBA kaut uz sola, vienmēr viņu atpakaļ paņems kāds Eirolīgas klubs.
Nu diez vai jebkurš Eirolīgas klubs der
Ir atšķirība CSKA, Feners vai kāds Žalgiris
Lai tiktu reālā Eirolīgas top klubā, ar pliku pierakstu var arī nepietikt

  +1 [+] [-]

, 2017-03-07 10:52, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nu diez vai jebkurš Eirolīgas klubs der
Ir atšķirība CSKA, Feners vai kāds Žalgiris
Lai tiktu reālā Eirolīgas top klubā, ar pliku pierakstu var arī nepietikt
Timmas gadījumā viņš pat uz CSKA varētu aiziet, viņa pašreizējais sniegums to mierīgi atļauj, jebšu īsāk sakot, viņa vieta nebūs eirolīgas vājākie klubi

  +2 [+] [-]

, 2017-03-07 11:06, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Jānim Timmam stati un pārējais ir labāks nekā Dāvim Bertānam kad viņš spēlēja Spānijā - pie tam Spurs nav nekādu problēmu ar tikšanu play-off, bet vienalga viņš tika uzaicināts uz NBA.
Te drīzāk viss var izšķirties no tā - ko izdosies draftēt Orlando Magic komandai un kā izdosies pastiprināt SF pozīciju no tā, kas ir pieejams NBA tirgū. Var vienkārši notikt tā, ka Magic akūti vajag SF poīcijas spēlētāju, un nekas cits neatliks kā piedāvāt Jānim 2x gadu līgumu, un pārējais tad jau ir paša Jāņa rokās!
Bertāns tika final 4 Eirolīgā! Timma nemaz nav Eirolīgā. VTB nav ACB!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-07 11:11, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Neticu, ka viņš būs NBA, pats atzina, ka labāk patīk Eiropā, tad jau viss skaidrs!
Tā ir tikai atmazka. NBA ar Eiropu līmenis nav pat salīdzināms, ja kādam Eiropā labāk "patīkot", tas tikai nozīmē ka viņam nav pietiekamu ambīciju un negrib dabūt iekšās no labākajiem. Satraucies par alstārgeimu, kamēr pats 17 truļus var spēlē izmest

  -2 [+] [-]

, 2017-03-07 11:12, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tā ir tikai atmazka. NBA ar Eiropu līmenis nav pat salīdzināms, ja kādam Eiropā labāk "patīkot", tas tikai nozīmē ka viņam nav pietiekamu ambīciju un negrib dabūt iekšās no labākajiem. Satraucies par alstārgeimu, kamēr pats 17 truļus var spēlē izmest
smagi kļūdies

 +15 [+] [-]

, 2017-03-07 11:18, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tā ir tikai atmazka. NBA ar Eiropu līmenis nav pat salīdzināms, ja kādam Eiropā labāk "patīkot", tas tikai nozīmē ka viņam nav pietiekamu ambīciju un negrib dabūt iekšās no labākajiem. Satraucies par alstārgeimu, kamēr pats 17 truļus var spēlē izmest
Saki, ko gribi, bet Eiropā spēlē gudrāk, ar daudz vairāk kombinācijām. To arī Mārtiņš Gulbis teica. Tas, ka tur individuāli labākie spēlē - tas tiesa, bet tāds Vujačič u.c. 9-15 spēlētāji NBA nav ne ar ko labāki par Eiropas labākajiem.

Ja no tiem 17 truļiem iemet 7 (procents - 41%), tad lai met kaut vai katru spēli.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-07 11:20, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Bertāns tika final 4 Eirolīgā! Timma nemaz nav Eirolīgā. VTB nav ACB!
VTB nav ACB- neteiktu vis
Piecas VTB komandas (CSKA, Unics, Loko, Himki, Zenit) būtu ACB top klubi. CSKA visdrīzāk paņemtu titulu. Pēdējā laika rezultāti starp ACB un VTB klubiem ir krievu klubu labā. Kā CSKA izmazgāja grīdu ar Barcelonu spāņu laukumā...........
Tas, ka apakšgals VTB ir vājāks, ir tiesa. Vidusdaļas komandas aptuveni vienādas. Bet augšgals spēcīgāks ir VTB

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:22, pirms 8 gadiem
Varbūt tiks NBA kā Kuzminskas

  +1 [+] [-]

, 2017-03-07 11:23, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: No vienas puses vislabākais būtu doties jau tagad uz NBA, jo cik skatos tiem pašiem Magic trūkst kvalificēti 3ie numuri, kas var arī iespiest un atdot piespēli. Jo ja Timma ies vēl cauri Eirolīgai, nav garantijas, ka viņam tur labi ies. Timma Eirolīgā vienmēr paspēs atgriezties, ja viņš būs NBA kaut uz sola, vienmēr viņu atpakaļ paņems kāds Eirolīgas klubs.
Gads uz soliņa NBA nepaiet bez sekām. Ir bijuši piemēri no Eiropas, kad pēc tāda gada spēlētājs vairs nespēj pacelties vecajā līmenī.

Turklāt pats zini, cik Jankam svarīga izlase. Mums visiem būs labāk, ja šogad NBA vietā viņš koncentrēsies izlasei.

Novēlu Timmam tikt pie līguma ar Eiropas krējumu (Real, Olympiacos u.tt)!

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:24, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Varbūt tiks NBA kā Kuzminskas
Pareizi, Kuzminsks bija 27 gadu vecs, kad izgāja uz laukuma NBA.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-07 11:29, pirms 8 gadiem
Pareizi Timma runā. Man skatīties arī labāk patīk Eiropas, pasaules čempionāti, olimpiāde. Protams, ka NBA apgrozās liela nauda, tur ir cits līmenis un arī citi basketbolisti- galvenokārt melnie- ar citādām fiziskām īpašībām un iespējām. Ir interesanti, kā sevi uz ši fona parāda mūsējie, Kristapam izdodas labi. Bet principā mani neaizrauj un ir diezgan vienaldzīgi kā viena melno blice nospēlē ar citu melno blici. Tas ir viņu lauciņš un uz olimpiādi, vai pasaules čempi ASV var'atsūtīt vairākas tādas melno blices un uzvarēt! Tāpēc ko tik briesmīgi var jūsmot daži par šo NBA melno čempionātu??
Jā, piekr'tu Eiropā spēlē gudrāk, interesantāk. Par tiem dankiem, blokiem arī tāda naiva jūsmošana. Tad jau visvairāk jājūsmo par Dārgo, kurš nebūdams goliāts liek tādus dankus kur garie slīmesti netiek līdzi.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-07 11:29, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Saki, ko gribi, bet Eiropā spēlē gudrāk, ar daudz vairāk kombinācijām. To arī Mārtiņš Gulbis teica. Tas, ka tur individuāli labākie spēlē - tas tiesa, bet tāds Vujačič u.c. 9-15 spēlētāji NBA nav ne ar ko labāki par Eiropas labākajiem.

Ja no tiem 17 truļiem iemet 7 (procents - 41%), tad lai met kaut vai katru spēli.
Nu un NBA tas pats - "kam uzkrīt, tas met", paša Timmas vārdi!
Tas tā sauktais gudrākais basis jau arī ir tāpēc, ka individuālā meistarība krietni zemāka. Kāda jēga salīdzināt divus pavisam dažādus līmeņus un teikt, ka viens ir gudrāks. Varbūt LBL arī ļoti gudri spēlē. Un ja Tu salīdzini Eirolīgas labākos ar NBA rezervistiem, tad apsveicu, arī tu esi sapratis līmeņu lielo starpību.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-07 11:29, pirms 8 gadiem
Ir jau starpība, vai tie 17 ir labi sagatavoti un izspēlēti metieni, vai Karameļu Antona raidījums groza virzienā pāri divu sedzēju rokām!

  +3 [+] [-]

, 2017-03-07 11:32, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Nu un NBA tas pats - "kam uzkrīt, tas met", paša Timmas vārdi!
Tas tā sauktais gudrākais basis jau arī ir tāpēc, ka individuālā meistarība krietni zemāka. Kāda jēga salīdzināt divus pavisam dažādus līmeņus un teikt, ka viens ir gudrāks. Varbūt LBL arī ļoti gudri spēlē. Un ja Tu salīdzini Eirolīgas labākos ar NBA rezervistiem, tad apsveicu, arī tu esi sapratis līmeņu lielo starpību.
Ne jau meistarības ziņā, bet gan tajā, ka Eiropā spēlē aizsardzībā un uzbrukums ir spiests strādāt, atšķirībā no NBA, to pašu norādīja pēc NBA komandu spēlēm ar eiropas klubiem, ka šeit uzbrukums ir daudzreiz labāks nekā tur

  +1 [+] [-]

, 2017-03-07 11:37, pirms 8 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Ir jau starpība, vai tie 17 ir labi sagatavoti un izspēlēti metieni, vai Karameļu Antona raidījums groza virzienā pāri divu sedzēju rokām!
To spēli gan neredzēju, bet ja tiešām 17 reizes pretinieks ļāva izspēlēt Timmam uz brīvu trīni, tad kaut kas ar to pretinieku aizsardzību gan nav bijis kārtībā Gan jau metis pāri rokām arī. Kā pats teica - kam uzkrīt, tas met.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-07 11:37, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ne jau meistarības ziņā, bet gan tajā, ka Eiropā spēlē aizsardzībā un uzbrukums ir spiests strādāt, atšķirībā no NBA, to pašu norādīja pēc NBA komandu spēlēm ar eiropas klubiem, ka šeit uzbrukums ir daudzreiz labāks nekā tur
Tas ka NBA nespēlē aizsardzībā ir mīts. Tieši individuāli spēcīgāki uzbrukuma spēlētāji rada tos lielos rezultātus (un, protams, 48 min. spēles laiks). Piekrītu, ka Eiropā basketbols ir kombinācijām bagātāks, bet nevajag malt sūdu, ka NBA nespēlē aizsardzībā. Ja tā būtu, tad KP ar savu lielo augumu būtu super rezultatīvs, ar labu procentu, bet kaut kā tā nav. Galvenais nesāc kārtējo idiotismu, ka Eiropas labākie klubi arī NBA būtu starp labākajiem.

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:39, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ne jau meistarības ziņā, bet gan tajā, ka Eiropā spēlē aizsardzībā un uzbrukums ir spiests strādāt, atšķirībā no NBA, to pašu norādīja pēc NBA komandu spēlēm ar eiropas klubiem, ka šeit uzbrukums ir daudzreiz labāks nekā tur
cik ļoti pamaina spēles stilu aizsardzības 3 sekundes un sodu nedošana, ja ir tajā mazajā pusriņķī aizsargs? sanāk drusku mazāka C "rīcības brīvība"?

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:42, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ne jau meistarības ziņā, bet gan tajā, ka Eiropā spēlē aizsardzībā un uzbrukums ir spiests strādāt, atšķirībā no NBA, to pašu norādīja pēc NBA komandu spēlēm ar eiropas klubiem, ka šeit uzbrukums ir daudzreiz labāks nekā tur
To jau es saku - tā izdoma ir TĀPĒC, ka individuāli daudz zemāks līmenis. Atkārtošos - tad varbūt arī LBL spēlē gudrāk, ir jāatstrādā aizsardzībā, uzbrukumā. Un jēga no tāda salīdzinājuma, ja līdz NBA līmenim kā līdz kosmosam?

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:43, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Tas ka NBA nespēlē aizsardzībā ir mīts. Tieši individuāli spēcīgāki uzbrukuma spēlētāji rada tos lielos rezultātus (un, protams, 48 min. spēles laiks). Piekrītu, ka Eiropā basketbols ir kombinācijām bagātāks, bet nevajag malt sūdu, ka NBA nespēlē aizsardzībā. Ja tā būtu, tad KP ar savu lielo augumu būtu super rezultatīvs, ar labu procentu, bet kaut kā tā nav. Galvenais nesāc kārtējo idiotismu, ka Eiropas labākie klubi arī NBA būtu starp labākajiem.
Beidz dzīt savu idiotismu, esmu redzējis tās spēles, kur KP ir bijis un laba daļa no tām komandām nespēlē tādā aizsardzībā, lai tas būtu skatāms, it īpaši dažas zvaigznes tur, kuri vienkārši palaiž pretinieku garām neiespringstot....Es nesaku, ka viņi tur nespēlē aizsardzībā, bet šeit ir ielikts lielāks uzsvars uz to

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:44, pirms 8 gadiem
elmurcis rakstīja: cik ļoti pamaina spēles stilu aizsardzības 3 sekundes un sodu nedošana, ja ir tajā mazajā pusriņķī aizsargs? sanāk drusku mazāka C "rīcības brīvība"?
nu par pusriņķi jau bija vienādi noteikumi, tik tās trīs sekundes mainījās, bet es domāju aizsardzību kā tādu, šeit tam ir lielāks uzsvars

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:46, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: To jau es saku - tā izdoma ir TĀPĒC, ka individuāli daudz zemāks līmenis. Atkārtošos - tad varbūt arī LBL spēlē gudrāk, ir jāatstrādā aizsardzībā, uzbrukumā. Un jēga no tāda salīdzinājuma, ja līdz NBA līmenim kā līdz kosmosam?
Kāda pie velna izdoma, teiksim, tajā pašā eirolīgā tā ir, tikai to neļauj aizsardzība izdarīt, esmu redzējis, ka NBA iet uz danku un pretinieks to mierīgi palaiž, kamēr šeit tiks sists sods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-07 11:57, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Tas ka NBA nespēlē aizsardzībā ir mīts. Tieši individuāli spēcīgāki uzbrukuma spēlētāji rada tos lielos rezultātus (un, protams, 48 min. spēles laiks). Piekrītu, ka Eiropā basketbols ir kombinācijām bagātāks, bet nevajag malt sūdu, ka NBA nespēlē aizsardzībā. Ja tā būtu, tad KP ar savu lielo augumu būtu super rezultatīvs, ar labu procentu, bet kaut kā tā nav. Galvenais nesāc kārtējo idiotismu, ka Eiropas labākie klubi arī NBA būtu starp labākajiem.
Grūti spēlēt aizsardzība, kad pretī visādi dabas brīnumi, kā Grieķu Frīks, vai Lebrons, vai Porziņģis, kas nesas pa laukumu ar 2.21...

  +4 [+] [-]

, 2017-03-07 11:59, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Pareizi Timma runā. Man skatīties arī labāk patīk Eiropas, pasaules čempionāti, olimpiāde. Protams, ka NBA apgrozās liela nauda, tur ir cits līmenis un arī citi basketbolisti- galvenokārt melnie- ar citādām fiziskām īpašībām un iespējām. Ir interesanti, kā sevi uz ši fona parāda mūsējie, Kristapam izdodas labi. Bet principā mani neaizrauj un ir diezgan vienaldzīgi kā viena melno blice nospēlē ar citu melno blici. Tas ir viņu lauciņš un uz olimpiādi, vai pasaules čempi ASV var'atsūtīt vairākas tādas melno blices un uzvarēt! Tāpēc ko tik briesmīgi var jūsmot daži par šo NBA melno čempionātu??
Jā, piekr'tu Eiropā spēlē gudrāk, interesantāk. Par tiem dankiem, blokiem arī tāda naiva jūsmošana. Tad jau visvairāk jājūsmo par Dārgo, kurš nebūdams goliāts liek tādus dankus kur garie slīmesti netiek līdzi.
Mani visvairāk kaitina emociju remdenība, kas valda uz NBA laukumiem. Eiropā ir cīņa, dažreiz pat kariņš, spēlētāji dusmīgi, skatītāji taisa draivu, vismaz 90. gados vēl kkas līdzīgs NBA bija, kad spēlētāji vēl uztvēra visu personiskāk, kaislīgāk. Faktiski izzuduši nikni dueļi. Tagad pasmaida, pamāj ar roku, iedod pieci, pat ja spēle bezdievīgi nolieta.

     [+] [-]

, 2017-03-07 12:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: nu par pusriņķi jau bija vienādi noteikumi, tik tās trīs sekundes mainījās, bet es domāju aizsardzību kā tādu, šeit tam ir lielāks uzsvars
Jo vājāka komandai meistarība, jo lielāks uzsvars uz aizsardzību, tā ir sporta aksioma. Bet tā līmeņu atšķirība diemžēl ir tāda, ka eiropas komandas neko nevarētu izdarīt nba tieši dēļ tā, ka netiktu garām atlētiskajiem pretiniekiem, nesavāktu atlēkušās. ASV izlases pretinieki arī nemaz līdz grozam netiek.

  +4 [+] [-]

, 2017-03-07 12:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Beidz dzīt savu idiotismu, esmu redzējis tās spēles, kur KP ir bijis un laba daļa no tām komandām nespēlē tādā aizsardzībā, lai tas būtu skatāms, it īpaši dažas zvaigznes tur, kuri vienkārši palaiž pretinieku garām neiespringstot....Es nesaku, ka viņi tur nespēlē aizsardzībā, bet šeit ir ielikts lielāks uzsvars uz to
Eiropā lielāks uzsvars uz aizsardzību ir tādēļ, ka šeit nav tāds zvaigžņu kults un sports nav padarīts par tik lielu biznesu (šeit tomēr vairāk dominē sportiskais princips). Varētu pat teikt, ka Eiropā ir treneru kults un treneris ir tas, kas diktē notikumu laukumā. NBA tikai retajam trenerim ir tāds svars, lai spētu kontrolēt visus komandas spēlētājus, tostarp likt spēlēt aizsardzībā uz visiem 100%. Vēl viena būtiska nianse ir tā, ka NBA basketbols sākas tikai plovos un tad arī parādās aizsardzība, kas krietni pārsit jebkuru aizsardzību Eiropā. NBA Play-off aizsardzības intensitātē, manuprāt, pazustu jebkurš Eiropas labāko komandu uzbrukums un tieši spēlētāju individuālās meistarības līmeņa un fiziskās sagatavotības līmeņa atšķirības dēļ. Tas, ka daudzi spēlētāju un arī komandas regulāro sezonu uztver tikai kā pastaigu un uz to īpaši neiesprings nav nekāds noslēpums.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-07 12:03, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Mani visvairāk kaitina emociju remdenība, kas valda uz NBA laukumiem. Eiropā ir cīņa, dažreiz pat kariņš, spēlētāji dusmīgi, skatītāji taisa draivu, vismaz 90. gados vēl kkas līdzīgs NBA bija, kad spēlētāji vēl uztvēra visu personiskāk, kaislīgāk. Faktiski izzuduši nikni dueļi. Tagad pasmaida, pamāj ar roku, iedod pieci, pat ja spēle bezdievīgi nolieta.
Sezonā 82 spēles, ko tu gribi, lai visu laiku karo? Playoff jau pavisam cits stāsts uzreiz.

     [+] [-]

, 2017-03-07 12:14, pirms 8 gadiem
Varu tikai atkārtoties, pilnīgi bezjēdzīgi salīdzināt kaut kādas shēmas, taktikas, gudrību, ja līmeņu atšķirība ir kosmoss. Pagalmā bērni arī var spēlēt cītīgi, no sirds un gudri savainot pretinieku, kas iet uz danku Salīdzināt bezjēdzīgi. Labākie spēlē NBA. Citur spēlē pārējie.
1 2 66 komentāri