Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Medijs: Jaks, Bukarts, Indrašis - vismazāk atalgotie leģionāri KHL Krievijas klubos

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Medijs: Jaks, Bukarts, Indrašis - vismazāk atalgotie leģionāri KHL Krievijas klubos
Miks Indrašis un Rihards Bukarts. Foto: HC Admiral / @buky10

Medijs publiskojis neoficiālu informāciju par leģionāru algām Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) spēlējošajos Krievijas klubos - Latvijas hokejisti pozicionējas kā vismazāk atalgotie.

Minētajos klubos leģionāru summārais atalgojuma apmērs ir par 154 miljoniem Krievijas rubļu mazāks nekā pagājušajā sezonā, kaut gan viņu skaits ir palielinājies no 95 līdz 100. Attiecīgā leģionāra vidējā alga ir 39.3 miljoni rubļu (par 4 miljoniem mazāka nekā pagājušajā sezonā).

Šajos klubos šosezon spēlē arī trīs Latvijas pārstāvji. Medija apkopotā informācija liecina, ka latviešu uzbrucējs Miks Indrašis (9 miljoni par sezonu) pelnīja vismazāk starp Maskavas apgabala "Vityaz" leģionāriem, bet pēc pārcelšanās uz Vladivostokas "Admiral" viņa atalgojums kļuvis lielāks - 12 miljoni par sezonu. Indraša komandas biedrs Rihards Bukarts šajā sezonā saņem 10 miljonus rubļu. Soču komandas latviešu aizsargs Jānis Jaks ar 4 miljoniem tikmēr ir lētākais leģionārs KHL Krievijas klubos.

Atgādinām, ka Jānis Jaks sakrāja visvairāk balsu starp visiem aizsargiem un tika iebalsots KHL Zvaigžņu spēlē.

KHL klubu algu budžetu oficiālā informācija pēdējoreiz tika publiskota tālajā 2013. gadā. Patlaban nākas iztikt ar neoficiālo.

Dārgākie esošie leģionāri

Spēlētājs (valsts)PozīcijaKlubsRUB milj. (EUR milj.)
Tēmu Hartikainens (Somija)uzbrucējsSalavat Yulaev90 (1.08)
Filips Laresens (Dānija)aizsargsSalavat Yulaev80 (0.96)
Juha Metsola (Somija)vārtsargsSalavat Yulaev80 (0.96)
Stefans Da Kosta (Francija)uzbrucējsAvtomobilist75 (0.9)
Rīds Bušē (ASV)uzbrucējsLokomotiv75 (0.9)
Edvards Paskvāle (Kanāda)vārtsargsLokomotiv75 (0.9)

Lētākie esošie leģionāri

Spēlētājs (valsts)PozīcijaKlubsRUB milj. (EUR)
Jānis Jaks (Latvija)aizsargsSochi4 (47 896)
Rihards Bukarts (Latvija)uzbrucējsAdmiral10 (119 740)
Miks Indrašis (Latvija)uzbrucējsAdmiral12 (143 689)
Adams Liška (Slovākija)uzbrucējsSeverstal15 (179 611)
Džeisī Lipons (Kanāda)uzbrucējsSochi15 (179 611)

Piezīme: KHL Krievijas klubos šosezon bija vēl vairāki lēti leģionāri, tomēr viņu līgumi jau ir izbeigti.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

1 2 3 4 109 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2021-12-03 01:54, pirms 2 gadiem
Zināju, ka latvieši tur spēlē par nelielām naudām... Bet šis atklājums gan ir šokējošs...

     [+] [-]

, 2021-12-03 01:56, pirms 2 gadiem
Rīgas "Dinamo" tātad nav Krievijas klubs... Es to zināju, bet dažiem komentētājiem te ir cits viedoklis...

  +4 [+] [-]

, 2021-12-03 02:10, pirms 2 gadiem
ritenis rakstīja: Rīgas "Dinamo" tātad nav Krievijas klubs... Es to zināju, bet dažiem komentētājiem te ir cits viedoklis...
No juridiskā viedokļa pilnīgi noteikti Latvijas kompānija, un tas nav svarīgi, no kurienes nāk finansējums!

  +3 [+] [-]

, 2021-12-03 03:03, pirms 2 gadiem
47k jebal. Protams viss apmaksāts utml., be tāpat priekš KHL šķiet mega maz

  +2 [+] [-]

, 2021-12-03 05:53, pirms 2 gadiem
Info neprecīza
Septembrī daudz nopietnāki KHL insaideri rakstīja, ka Jakam 6 milj (kas gan arī ir maz) un Indulim Vitjaz 25 milj. Par Bukartu nezinu
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +1 [+] [-]

, 2021-12-03 07:05, pirms 2 gadiem
Tumanovs rakstīja: Info neprecīza
Septembrī daudz nopietnāki KHL insaideri rakstīja, ka Jakam 6 milj (kas gan arī ir maz) un Indulim Vitjaz 25 milj. Par Bukartu nezinu
kas tad tur 25 citroni vai 12 ,nujā...

  +6 [+] [-]

, 2021-12-03 07:06, pirms 2 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Čaļi molodčiki! Spēlē dēļ goda, nevis domā kā saraust naudas maisu!
gribēšu redzēt kā tu dzīvosi un ģimeni barosi ar savu ''godu''.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-03 07:36, pirms 2 gadiem
salming18 rakstīja: gribēšu redzēt kā tu dzīvosi un ģimeni barosi ar savu ''godu''.
Tu un cilvēki, kas domā lidzigi...Jūs domājat, ko rakstat (tas nav jautājums, bet aicinājums)...Jaka 4 M ir kādi 50 k EUR jeb kādi 4 k mēnesī... Ja par 4 k mēnesī nevar pabarot ģimeni, tad ko teikt skolotājam, ārstam, policistam, sēniekam utt...? ...cik tad pēc Tavas sapratnes cilvēku Latvijā "baro ģimeni ar godu"?...paskaties datus par vidējo algu Latvijā..Tu laikam to vienkārši nezini, jo pelni šo naudu un visi Tavā lokā arī....

Un tas ir tikai komentārs par Jaku...par Indraši un Bukartu es vispār kluseēu..atkal...lai viņi pelna...es neskaitu viņu naudu...mani vienkārši fascinē citi tautieši, kas dzīvo uz Marsa...t.sk arī tādēļ, kā uzskata, ka sports ir kaut kāds neticams sasniegums un visiem iesaistītajiem tajā, nezin kādēļ, de fakto ir jāpienākas kosmiskam atalgojumam

  -4 [+] [-]

, 2021-12-03 07:45, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Tu un cilvēki, kas domā lidzigi...Jūs domājat, ko rakstat (tas nav jautājums, bet aicinājums)...Jaka 4 M ir kādi 50 k EUR jeb kādi 4 k mēnesī... Ja par 4 k mēnesī nevar pabarot ģimeni, tad ko teikt skolotājam, ārstam, policistam, sēniekam utt...? ...cik tad pēc Tavas sapratnes cilvēku Latvijā "baro ģimeni ar godu"?...paskaties datus par vidējo algu Latvijā..Tu laikam to vienkārši nezini, jo pelni šo naudu un visi Tavā lokā arī....

Un tas ir tikai komentārs par Jaku...par Indraši un Bukartu es vispār kluseēu..atkal...lai viņi pelna...es neskaitu viņu naudu...mani vienkārši fascinē citi tautieši, kas dzīvo uz Marsa...t.sk arī tādēļ, kā uzskata, ka sports ir kaut kāds neticams sasniegums un visiem iesaistītajiem tajā, nezin kādēļ, de fakto ir jāpienākas kosmiskam atalgojumam
Teicami rūkts. Nav ko piebilst.

  -4 [+] [-]

, 2021-12-03 07:48, pirms 2 gadiem
salming18 rakstīja: gribēšu redzēt kā tu dzīvosi un ģimeni barosi ar savu ''godu''.
Es tev varu 100% garantēt, ka ar Jaka algu badā nenomirtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-03 08:30, pirms 2 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Es tev varu 100% garantēt, ka ar Jaka algu badā nenomirtu.
Tā ir plebeja domāšana - badā nenomirtu. Pēc tavas loģikas sanāk, ka viņiem ir jāsaņem iztikas minimums. Smieklīgi. Jaka alga ir smieklīga.

     [+] [-]

, 2021-12-03 08:39, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Tā ir plebeja domāšana - badā nenomirtu. Pēc tavas loģikas sanāk, ka viņiem ir jāsaņem iztikas minimums. Smieklīgi. Jaka alga ir smieklīga.
Klau, rokfeller, kur tu izfantazēji par kaut kādu iztikas minimumu? Jā varbūt viņa alga ir smieklīga uz Šipačova un tamlīdzīgu vaļu fona, bet Janka noteikti nav trūkumcietējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-12-03 08:51, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Tā ir plebeja domāšana - badā nenomirtu. Pēc tavas loģikas sanāk, ka viņiem ir jāsaņem iztikas minimums. Smieklīgi. Jaka alga ir smieklīga.
Vēlreiz...Tu esi no Marsa...piekrītu pernambucan0.....smieklīga salīdzinājumā ar ko?? Cik % Latvijas iedzīvotāju mēnesī pelna 4 tūkstošus EUR? un ko tieši tādu viņš dara, ka viņam būtu jāsaņem tie simti tūkstoši (jo, cik noprotu, Bukarta alga arī ir maza, Tavā izpratnē)..

Smieklīgs esi tikai Tu...jo Tu esi cilvēks, kas ar saviem tekstiem apvaino dominējošo daļu savas valsts iedzīvotāju...ja jau mūsu cilvēki var pabarot savu ģimeni ar 1,5 T EUR mēnesī, tad gan jau Jaks ar saviem 4 arī...

Vēlreiz...nekādu pretenziju pret Jaku, bet gan pret latviešiem, kuri dzīvo greizo spoguļu karaļvalstī.

  +4 [+] [-]

, 2021-12-03 09:04, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Vēlreiz...Tu esi no Marsa...piekrītu pernambucan0.....smieklīga salīdzinājumā ar ko?? Cik % Latvijas iedzīvotāju mēnesī pelna 4 tūkstošus EUR? un ko tieši tādu viņš dara, ka viņam būtu jāsaņem tie simti tūkstoši (jo, cik noprotu, Bukarta alga arī ir maza, Tavā izpratnē)..

Smieklīgs esi tikai Tu...jo Tu esi cilvēks, kas ar saviem tekstiem apvaino dominējošo daļu savas valsts iedzīvotāju...ja jau mūsu cilvēki var pabarot savu ģimeni ar 1,5 T EUR mēnesī, tad gan jau Jaks ar saviem 4 arī...

Vēlreiz...nekādu pretenziju pret Jaku, bet gan pret latviešiem, kuri dzīvo greizo spoguļu karaļvalstī.
Hmm, kur te greizo spoguļu valsts? Smieklīga Jaka alga ir uz citu KHL leģu fona nevis uz Latvijas iedzīvotāju. Tas būtu tā pat, kā no tevis piesauktajiem policistiem, ārstiem vai sētniekiem liela daļa saņemtu teiksim 1000 EUR, bet pārītis saņemtu 200 EUR, lai gan darbu dara vienādi labi. Tad tam pārītim alga būtu smieklīga salīdzinot ar pārējiem cunftes biedriem.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-03 09:19, pirms 2 gadiem
Ulrihs rakstīja: Hmm, kur te greizo spoguļu valsts? Smieklīga Jaka alga ir uz citu KHL leģu fona nevis uz Latvijas iedzīvotāju. Tas būtu tā pat, kā no tevis piesauktajiem policistiem, ārstiem vai sētniekiem liela daļa saņemtu teiksim 1000 EUR, bet pārītis saņemtu 200 EUR, lai gan darbu dara vienādi labi. Tad tam pārītim alga būtu smieklīga salīdzinot ar pārējiem cunftes biedriem.
Nu, ja Tu lasīji manu tekstu, tad es uzdevu jautājumu..."smieklīga salīdzinājumā ar ko?".....pirmais mans komentārs bija saistīts ar kādu citu komentāru:

"gribēšu redzēt kā tu dzīvosi un ģimeni barosi ar savu ''godu''".

Es nedomāju, ka salming18 paralēles starp šādu algu un iespējām "tik tikko savilkt galus" ir korekta. Viss stāsts
Slēpts komentārs: pernambucan0

     [+] [-]

, 2021-12-03 09:23, pirms 2 gadiem
Indrasim un Bukartam normāli atalgojumi pāri 100 k gadā, cik tad Dinamo maksā ja indrasis par to atalgojumu bija gatavs uz Krieviju braukt

  +2 [+] [-]

, 2021-12-03 09:24, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Vēlreiz...Tu esi no Marsa...piekrītu pernambucan0.....smieklīga salīdzinājumā ar ko?? Cik % Latvijas iedzīvotāju mēnesī pelna 4 tūkstošus EUR? un ko tieši tādu viņš dara, ka viņam būtu jāsaņem tie simti tūkstoši (jo, cik noprotu, Bukarta alga arī ir maza, Tavā izpratnē)..

Smieklīgs esi tikai Tu...jo Tu esi cilvēks, kas ar saviem tekstiem apvaino dominējošo daļu savas valsts iedzīvotāju...ja jau mūsu cilvēki var pabarot savu ģimeni ar 1,5 T EUR mēnesī, tad gan jau Jaks ar saviem 4 arī...

Vēlreiz...nekādu pretenziju pret Jaku, bet gan pret latviešiem, kuri dzīvo greizo spoguļu karaļvalstī.
Kurā brīdī esmu teicis, ka Jaks ar 4k mēnesī nevar pabarot ģimeni? Tikai uzskatu, ka viņa alga ir neadekvāta salīdzinājumā ar to pašu Indraši. Un kā šādā gadījumā es aovainoju "dominējošo valsts iedzīvotāju daļu"?
Sports ir tāds pats bizness, kā citi. OK, KHL ir drusku cits stāsts, jo tā līga pa lielam tiek subsidēta. Bet tas nemaina būtību - ja KHL vadība vēlas, lai tai būtu pietiekami augsts līmenis, viņi ir spiesti maksāt attiecīgas algas. Bet nevis tādas, lai tikai spēlētājs varētu "pabarot ģimeni". Tam pašam Šipačovam maksā tieši tik daudz, lai viņam nebūt intereses doties uz NHL (ja nu vienīgi viņš nav kaut kāds izņēmums kā superpatriots). Tā tas darbojas un ir muļķīgi teikt "ko viņi tādu dara", lai saņemtu tādas summas. Piemēram, Ronaldo arī "neko tādu nedara", lai saņemti 100 mio gadā, vai ne? Vai tad viņš navarētu "pabarot ģimeni" ar 1 mio? Portugāle nav daudz tālu priekšā LV dzīves līmeņa ziņā, ja kas. Tava filozofija ir kā īstam boļševikam - atņemt un sadaīt, vai arī krieviski to sauc par uravņilovku. Tas noved pie tā, ka visi kļūst vienādi nabagi, nevis vienādi turīgi. Padumājs Savienības pieredze to jau uzskatāmi parādīja.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-03 09:48, pirms 2 gadiem
Diez vai čaļus kāds klapēja ar mietu un piespieda parakstīt šos līgumus! Visticamāk, ka viņi ir apmierināti un bauda dzīvi ikdienā nodarbojoties ar savu sirdslietu! Pat neskatoties uz to, ka sportacentra miljardieri ar to nevar samierināties!

  +1 [+] [-]

, 2021-12-03 10:02, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Tā ir plebeja domāšana - badā nenomirtu. Pēc tavas loģikas sanāk, ka viņiem ir jāsaņem iztikas minimums. Smieklīgi. Jaka alga ir smieklīga.
Šis augšā ir komentārs uz Tavu pirmo jautājumu....un kurā brīdī pernambucan0 teiktais liecinātu, ka viņš uzskata, ka hokejistam būtu jāsaņem iztikas minimums?

1) Atkal piekrītu pernambucan0...varbūt Jakam pašam jāpajautā, vai viņa alga ir zema?

2) raksts nav pareizs...kāpēc ir jāsalīdzina savā starpā sportisti? Mēs zinām algoritmu kā veidojas alga? Varbūt tad jāskatās plašāk? Vai citās nozarēs alga vienmēr atbilst kvalitātei? ASV profesors tiešām ir 100 reizes zinošāks par mūšu pasniedzējiem? Holivudas aktieris vienmēr labāks?

3) Galvenā pretenzija ir klasiskā Forda jautājumā: "Ar kādu māšīnu Jūs pats atbraucāt?"...es tagad nerunāju par Tevi...bet mani kaitina, kad cilvēki salīdzinoši labas algas (nevis salīdzināmos, bet gan skaitliskos rādītājos, neatkarībā no tā, ko tieši salīdzina) sauc par "smieklīgām"...Atkal nerunāju par Tevi...bet esmu pārliecināts, ka 90% cilvēku, kas 4 k algu sauc par smieklīgu saņem mazāk..

  +2 [+] [-]

, 2021-12-03 10:04, pirms 2 gadiem
par ko stress? es piemaksā no savas kabatas lai šaibu padzenātu, šitiem ir gan dzīvoklis, gan vāģis, medicīna, šad tad barošana un vēl stipendiju maksā.

     [+] [-]

, 2021-12-03 10:09, pirms 2 gadiem
Nesaprotu,ko Jaks,tad meklē krievijā,jo AHL viņš pelnītu vairāk.

  +8 [+] [-]

, 2021-12-03 10:12, pirms 2 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Drausmas, kāds tas urīnihs tomēr ir mēsls!
Par tevi lielāka mēsla SC komentāru sadaļā nav neviena,pat funis uz tava fona ir dimanta gabaliņš

  +3 [+] [-]

, 2021-12-03 10:13, pirms 2 gadiem
tā taču rusņa, tā ir tikai oficiālā nauda. Skaidroju tiem, kas nesaprot - pārējais cashā tiek maksāts

  +5 [+] [-]

, 2021-12-03 10:15, pirms 2 gadiem
sūcs,tā krievu līga rakstīja: Par tevi lielāka mēsla SC komentāru sadaļā nav neviena,pat funis uz tava fona ir dimanta gabaliņš
Ir vēl viens ,kurš bliež entos komentārus beidzamajā laikā antivakseru murgus.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-03 10:16, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Ir vēl viens ,kurš bliež entos komentārus beidzamajā laikā antivakseru murgus.
kurš?

  +2 [+] [-]

, 2021-12-03 10:17, pirms 2 gadiem
yura rakstīja: tā taču rusņa, tā ir tikai oficiālā nauda. Skaidroju tiem, kas nesaprot - pārējais cashā tiek maksāts
Huilo tak par nodokļu nemaksāšanu ietupina daudzus no opozīcijas,bet sportā to atbalsta sanāk.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-03 10:17, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Nesaprotu,ko Jaks,tad meklē krievijā,jo AHL viņš pelnītu vairāk.
domāju, ka daudz mazāk viņš saņemtu AHL ar AHL līgumu ar iespēju dirnēt ECHL. nav jau viņam NHL līguma, kur minimālā alga AHL ir 70 pakas USD.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-03 10:19, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: kurš?
Beidzamo reizi,kad ignorēju vinš laikam bija fakinga fans.

     [+] [-]

, 2021-12-03 10:19, pirms 2 gadiem
Players playing in the AHL on an AHL Standard Player’s Contract shall receive minimum compensation as follows:

2019-20 - $50,000 U.S.
2020-21 - $51,000 U.S.
2021-22 - $52,000 U.S.
2022-23 - $52,500 U.S.
2023-24 - $52,725 U.S

Players on loan to the AHL from lesser leagues shall receive minimum compensation as follows:

2019-20 - $38,250 U.S. Clubs/ or $49,725 Cdn. Clubs
2020-21 - $39,000 U.S. Clubs/ or $50,700 Cdn. Clubs
2021-22 - $39,750 U.S. Clubs/ or $51,675 Cdn. Clubs
2022-23 - $41,250 U.S. Clubs/ or $53,625 Cdn. Clubs
2023-24 - $41,625 U.S. Clubs/ or $54,100 Cdn. Clubs

     [+] [-]

, 2021-12-03 10:21, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Nesaprotu,ko Jaks,tad meklē krievijā,jo AHL viņš pelnītu vairāk.
No kurienes tu to izraki, ka AHL viņš pelnītu vairāk?
1 2 3 4 109 komentāri