Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kurucs ar desmit punktiem un bloku pret Deivisu sekmē "Nets" uzvaru

Rolands Eliņš

Kurucs ar desmit punktiem un bloku pret Deivisu sekmē "Nets" uzvaru
Rodions Kurucs spēlē pret Entonija Deivisa "Pelicans". Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Bruklinas „Nets” pirmajā puslaikā iemeta 73 punktus un ar 126:121 pieveica Ņūorleānas „Pelicans”. Rodions Kurucs turpināja spēlēt „Nets” sākumsastāvā un palīdzēja komandai ar desmit gūtiem punktiem.

Rodions Kurucs šonakt laukumā pavadīja 26 minūtes, kurās guva desmit punktus (2p. 2/4, 3p. 2/3) un savāca divas atlēkušās bumbas. Viņam arī viena rezultatīva piespēle, viena kļūda un trīs piezīmes, ieskaitot arī savas NBA karjeras pirmo nesportisko piezīmi, kuru viņš saņēma par to, ka savā caurgājienā ar elkoni trāpīja pretiniekam. Kuruca rēķinā arī viens bloķēts metiens, turklāt tas paveikts pret NBA superzvaigzni Entoniju Deivisu pēdējā ceturtdaļā.

Kurucam šī bija desmitā spēle NBA sākumsastāvā, turklāt „Nets” šonakt paziņoja, ka savainotais Alens Krebs tomēr vēl nevarēs atgriezties laukumā, uz ko klubs bija cerējis jau tuvākajās dienās. Kreba ceļgala trauma tiks atkārtoti izvērtēta pēc 1-2 nedēļām.

Taču „Nets” izdevās veiksmīgs spēles sākums arī ar Kurucu ierindā. „Pelicans” sastāvā bija šaubas par Entonija Deivisa iziešanu laukumā, un viņš izrādījās gatavs spēlei, taču nespēja glābt savu komandu no nokļūšanas desmit punktu iedzinējos un 39 punktu ielaišanas pirmajā ceturtdaļā. „Nets” kopumā pirmajā puslaikā sameta 73 punktus (kluba labākais rādītājs kopš 2003. gada) un uz brīdi bija ieguvusi pat 20 punktu pārsvaru, bet pārtraukumā devās ar +15.

Laukumā praktiski visu laiku turot savu sākumsastāvu, „Pelicans” izdevās atgūties un pēdējā ceturtdaļā sarūpēt intrigu par spēles uzvarētāju. Sešas minūtes pirms beigām „Pelicans” ar izrāvienu 9:0 pietuvojās līdz 105:113 un Deiviss bija tuvu vēl vienam groza guvumam, taču šoreiz viņu groza apakšā ar bloku apturēja Kurucs. Kurucs pēc tam spēles pēdējās piecās minūtēs nespēlēja, bet viņa komanda noturēja uzvaru. „Pelicans” pēdējā minūtē vēl pievilka līdz -5, bet laika bija atlicis pārāk maz.

„Nets” šī bija pirmā uzvara pēc diviem zaudējumiem un sezonas bilance uzlabota līdz 18-21, kamēr „Pelicans” turpinājusi spēlēt vāji izbraukumā, šonakt zaudējot jau 16. reizi 20 mačos pretinieku arēnā. Deiviss izcēlās ar 34 punktiem un 26 atlēkušajām bumbām, kamēr visa pārējā „Pelicans” komanda savāca tikai 15 atlēkušās bumbas. „Nets” rindās 21 punkts Džo Herisam, bet D`Andželo Raselam 22 punkti un 13 rezultatīvas piespēles. Jāuzsver milzīgā atšķirība abu komandu rezervistu ieguldījumā – kamēr vairāk nekā 90% „Pelicans”punktu guva sākumsastāva basketbolisti, Bruklinai 55 punktus iemeta rezervisti.

Rodions Kurucs mača izskaņā bloķē Entonija Deivisa metienu

”Nets” (18-21) - ”Pelicans” (17-22) 126:121

(39:29, 34:29, 32:29, 21:34)
Nets: Rasels 22 (13 rez.p.), Heriss 21, Kerols 19, Dinvidijs 18, Napjērs 12, Kurucs 10, Alens 10 (11 atl.b.), Dadlijs 8, Deiviss 6 (12 atl.b.).
Pelicans: Deiviss 34 (26 atl.b.), Peitons 25, Rendls 21, Holidejs 20, Mors 16, Millers 3, Freizers 2, Klārks, Hils, Džeksons.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiUZ%V.RietumiUZ%
1.Bucks261072.2%1.Nuggets241168.6%
2.Raptors281171.8%2.Warriors251365.8%
3.Pacers251267.6%3.Thunder241364.9%
4.76ers251464.1%4.Rockets211558.3%
5.Celtics221559.5%5.Trail Blazers221657.9%
6.Heat181850.0%6.Clippers211656.8%
7.Hornets181948.6%7.Lakers211755.3%
8.Pistons171947.2%8.Spurs211755.3%
9.Nets182146.2%9.Kings191851.4%
10.Magic172045.9%10.Grizzlies181948.6%
11.Wizards152339.5%11.Mavericks181948.6%
12.Hawks112629.7 %12.Jazz182047.4%
13.Bulls102826.3%13.Timberwolves172144.7%
14.Knicks92923.7%14.Pelicans172243.6%
15.Cavaliers83021.1%15.Suns93023.1%

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +5 [+] [-]

, 2019-01-03 07:52, pirms 6 gadiem
Kas par Bloku, gan jau Deivis bija dusmīgs, , domājot bļin kurš mani te nobloķēja..

Kurucs turpina priecēt ar savu spēli..

  +2 [+] [-]

, 2019-01-03 07:53, pirms 6 gadiem
Bloks bija smuks, arī ļoti labs ātrums Kurucam , kā vienmēr. Patīk viņa tie izgājieni un centieni, nākamo sezonu mauks ar vidēji 20+ punktiem, varu derēt!

     [+] [-]

, 2019-01-03 08:28, pirms 6 gadiem
Pelikāņiem 5 džeki spēlē, benčs pa visu spēli tik 5 punktus pienesa, wow

  +3 [+] [-]

, 2019-01-03 08:29, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Bloks bija smuks, arī ļoti labs ātrums Kurucam , kā vienmēr. Patīk viņa tie izgājieni un centieni, nākamo sezonu mauks ar vidēji 20+ punktiem, varu derēt!
Deram!

  +4 [+] [-]

, 2019-01-03 09:47, pirms 6 gadiem
Nemauks ar 20+ punktiem, tas nav viņa uzdevums....galvenais ir, lai komandas snaiperiem ir komfortabli, kad Rodions ir laukumā...

     [+] [-]

, 2019-01-03 10:05, pirms 6 gadiem
Aigaro rakstīja: Pelikāņiem 5 džeki spēlē, benčs pa visu spēli tik 5 punktus pienesa, wow
Principā nekas jauns tas nav.Pēdējo divu sezonu standarts.Vai vnk nevar iemest,vai lazaretē atrodas

  +1 [+] [-]

, 2019-01-03 10:26, pirms 6 gadiem
Deivisam monstruāla spēle, bet Pelicans kārtējā zaude. Te viss iet uz to, ka drīz viņš pieprasīs maiņu uz citu komandu.
Prieks, ka Kurucam atkal ir veiksmīga spēle abos laukuma galos, pieprasījums pēc labiem two-way spēlētājiem NBA būs vienmēr.

     [+] [-]

, 2019-01-03 10:45, pirms 6 gadiem
Šī spēle ir kārtējais pierādījums un, pie viena, arī atbilde tam, kāpēc Giannis ir fanu iemīļotāks par Deivisu. Nu kuru interesē tāds Deiviss ar savu superstatistiku, ja viņš komandu jau kuro gadu nespēj izcelt no Rietumu pakaļgala. Jā, bija tur divreiz tie pleiofi, no kuriem pēdējie bija arī liels Kazinsa nopelns, bet nu tomēr - Deiviss nav spējīgs savu komandu padarīt labāku, pacelt augstākā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-03 10:51, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Šī spēle ir kārtējais pierādījums un, pie viena, arī atbilde tam, kāpēc Giannis ir fanu iemīļotāks par Deivisu. Nu kuru interesē tāds Deiviss ar savu superstatistiku, ja viņš komandu jau kuro gadu nespēj izcelt no Rietumu pakaļgala. Jā, bija tur divreiz tie pleiofi, no kuriem pēdējie bija arī liels Kazinsa nopelns, bet nu tomēr - Deiviss nav spējīgs savu komandu padarīt labāku, pacelt augstākā līmenī.
Nosacīti, jo kā minēji, PO bija un Kazinsa nopelns bija arī, taču kad viņš norāva traumu, Deiviss ieslēdza nākamo ātrumu un komanda ņēma uzvaru pēc uzvaras. Nevar visas veiksmes vai neveiksmes pierakstīt vienam spēlētājam.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-03 10:53, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Šī spēle ir kārtējais pierādījums un, pie viena, arī atbilde tam, kāpēc Giannis ir fanu iemīļotāks par Deivisu. Nu kuru interesē tāds Deiviss ar savu superstatistiku, ja viņš komandu jau kuro gadu nespēj izcelt no Rietumu pakaļgala. Jā, bija tur divreiz tie pleiofi, no kuriem pēdējie bija arī liels Kazinsa nopelns, bet nu tomēr - Deiviss nav spējīgs savu komandu padarīt labāku, pacelt augstākā līmenī.
Ar kādu sastāvu viņam ievilkt viņus PO?Milvokī bez grieķa ir jaunie talanti + 3pt mašīna Lopezs,Midltons,Bledsoe utt..
NO ir reāli 3 garie AD,Mirotičš,Randls + Jrue.Viņiem vingu kā tādu vispār nav.Iepriekšējos gados sadeva mistiskus līgumus rotācijas čaļiem pa gandrīz 10 mil katram,kā minimums.Tā pilsēta un komanda nav pievilcīga brīvajiem aģentiem.Vienīgais variants ir tagad treidot AD pret jaunajiem talantiem,jo savādāk nekā tur nebūs.Ja treido šīs sezonas laikā,tad vienīgais variants ir Lakers,jo uz Bostonu nevar treidot Kyrie dēļ.Tad Bostonai ir jātreido Kyrie kaut kāda līgas likuma dēļ

AD+ Mirotičš bija daudz labāks kombo par AD+Bugijs

     [+] [-]

, 2019-01-03 10:53, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Šī spēle ir kārtējais pierādījums un, pie viena, arī atbilde tam, kāpēc Giannis ir fanu iemīļotāks par Deivisu. Nu kuru interesē tāds Deiviss ar savu superstatistiku, ja viņš komandu jau kuro gadu nespēj izcelt no Rietumu pakaļgala. Jā, bija tur divreiz tie pleiofi, no kuriem pēdējie bija arī liels Kazinsa nopelns, bet nu tomēr - Deiviss nav spējīgs savu komandu padarīt labāku, pacelt augstākā līmenī.
Es gan šim laikam nepiekrītu. Bucks šosezon spēlē pavisam citu basketbolu un tas nav grieķa nopelns. Giannis ir izcils komandas līderis, bet tāds viņš bija arī pagājušajā sezonā. Rezultāta viens no galvenajiem iemesliem ir treneris.

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:05, pirms 6 gadiem
Milvoki kopā ar Gianni progresē katru gadu - progresē Giannis, progresē arī komanda. Nenoliegšu, ka Bucks sastāvs bez vadošās superzvaigznes ir labāks/dziļāks nekā Pelicans t.i. uz papīra, taču fakts paliek fakts - Giannis savu komandu velk, Deiviss nē.

Kas attiecas uz pagājušos sezonu, tad Deiviss kopā ar Bugiju to komandu iekustināja, uzveda uz uzvaru takas, bet pēc Bugija traumas Pelicans jau mauca pēc inerces, protams, nenoliedzot arī Deivisa iespaidīgo statistiku. Protams, nevar visas veiksmes un neveiksmes norakstīt uz vienu spēlētāju, taču, ja esi komandas un visas līgas superzvaigzne, tad nekas cits neatliek, kā to darīt...

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:12, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Milvoki kopā ar Gianni progresē katru gadu - progresē Giannis, progresē arī komanda. Nenoliegšu, ka Bucks sastāvs bez vadošās superzvaigznes ir labāks/dziļāks nekā Pelicans t.i. uz papīra, taču fakts paliek fakts - Giannis savu komandu velk, Deiviss nē.

Kas attiecas uz pagājušos sezonu, tad Deiviss kopā ar Bugiju to komandu iekustināja, uzveda uz uzvaru takas, bet pēc Bugija traumas Pelicans jau mauca pēc inerces, protams, nenoliedzot arī Deivisa iespaidīgo statistiku. Protams, nevar visas veiksmes un neveiksmes norakstīt uz vienu spēlētāju, taču, ja esi komandas un visas līgas superzvaigzne, tad nekas cits neatliek, kā to darīt...
Jocīgs komentārs. pats pasaki, ka bez vadošās zvaigznes sastāvs visējādi labāks Bucks, bet tāpat velk Grieķis. Un Pelicans uzvar pēc inerces? Tas vispār ir iespējams, kad no komandas izrauj teju galveno (teorētiski) šo uzvaru iemeslu? Nu nezinu gan. Fanam ierastajam pa lielam ir vienalga kā spēlē Buki vai Pelināki, grieķis vienkārši ir skatāmāks uzbrukumā, bet tam ir sava cena, jo parasti uz sezonas otro daļu tā maukšana caurgājienos spēkus izsmeļ.

  +1 [+] [-]

, 2019-01-03 11:24, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jocīgs komentārs. pats pasaki, ka bez vadošās zvaigznes sastāvs visējādi labāks Bucks, bet tāpat velk Grieķis. Un Pelicans uzvar pēc inerces? Tas vispār ir iespējams, kad no komandas izrauj teju galveno (teorētiski) šo uzvaru iemeslu? Nu nezinu gan. Fanam ierastajam pa lielam ir vienalga kā spēlē Buki vai Pelināki, grieķis vienkārši ir skatāmāks uzbrukumā, bet tam ir sava cena, jo parasti uz sezonas otro daļu tā maukšana caurgājienos spēkus izsmeļ.
Cik tu esi paredzams! Tiklīdz tiek slavēti nejeņķu spēlētāji, izņemot mūsējos, protams, tā uzreiz tu klāt ar savām piecām kapeikām, lai pazeminātu šos spēlētājus...

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:26, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Deiviss nav spējīgs savu komandu padarīt labāku, pacelt augstākā līmenī.
Jebkurš līderis savu komandu padara labāku un izcīna vairāk uzvaras, kā bez šī līdera!
Vienīgais jautājums: Cik uzvarām vairāk, cik tālu playoff tiks, titulus izcīnīs!

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:30, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Cik tu esi paredzams! Tiklīdz tiek slavēti nejeņķu spēlētāji, izņemot mūsējos, protams, tā uzreiz tu klāt ar savām piecām kapeikām, lai pazeminātu šos spēlētājus...
PRieks, ka es tevi satraucu.

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:48, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jocīgs komentārs. pats pasaki, ka bez vadošās zvaigznes sastāvs visējādi labāks Bucks, bet tāpat velk Grieķis. Un Pelicans uzvar pēc inerces? Tas vispār ir iespējams, kad no komandas izrauj teju galveno (teorētiski) šo uzvaru iemeslu? Nu nezinu gan. Fanam ierastajam pa lielam ir vienalga kā spēlē Buki vai Pelināki, grieķis vienkārši ir skatāmāks uzbrukumā, bet tam ir sava cena, jo parasti uz sezonas otro daļu tā maukšana caurgājienos spēkus izsmeļ.
Runa ir par, tā saucamo impact vai līdera faktoru. Respektīvi - cik nozīmīgs ir līdera faktors uzvaru izcīnīšanā. Visu cieņu, taču Giannim tas ir augstāks, pat, neskatoties uz to, ka uz papīra viņa komandas biedri ir individuāli meistarīgāki. Nu, piemēram, nevar salīdzināt vai, pareizāk sakot - tieši tagad varam lieliski salīdzināt kas bija un ir CAVS ar un bez Lebrona. Un tas pats ir attiecināms uz daudziem dižajiem spēlētājiem - milzīga ietekme uz komandas veiksmēm vai neveiksmēm. Ja Deivisu vēlamies saukt par ko vairāk kā fantastisku statistikas mašīnu, tad viņam vajadzētu būt spējīgam savu komandu regulāri ievilkt PO zonā, lai tur vai kas. Godīgi? Šobrīd izskatās tā, ka Pelicans savā nodabā var "žļurgāt" vienādā līmenī ar vai bez Deivisa. Ok, kāda uzvara mazāk, kāda vairāk, taču kopējais fons diži nemainītos. Viņš nespēj komandu pacelt augstākā līmenī - no vidusmēra uz eliti.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-03 11:52, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Runa ir par, tā saucamo impact vai līdera faktoru. Respektīvi - cik nozīmīgs ir līdera faktors uzvaru izcīnīšanā. Visu cieņu, taču Giannim tas ir augstāks, pat, neskatoties uz to, ka uz papīra viņa komandas biedri ir individuāli meistarīgāki. Nu, piemēram, nevar salīdzināt vai, pareizāk sakot - tieši tagad varam lieliski salīdzināt kas bija un ir CAVS ar un bez Lebrona. Un tas pats ir attiecināms uz daudziem dižajiem spēlētājiem - milzīga ietekme uz komandas veiksmēm vai neveiksmēm. Ja Deivisu vēlamies saukt par ko vairāk kā fantastisku statistikas mašīnu, tad viņam vajadzētu būt spējīgam savu komandu regulāri ievilkt PO zonā, lai tur vai kas. Godīgi? Šobrīd izskatās tā, ka Pelicans savā nodabā var "žļurgāt" vienādā līmenī ar vai bez Deivisa. Ok, kāda uzvara mazāk, kāda vairāk, taču kopējais fons diži nemainītos. Viņš nespēj komandu pacelt augstākā līmenī - no vidusmēra uz eliti.
Labi izskaidroji, bet kino ir tikai viens nozīmīgs lielums - tu esi amerikānis vai tu neesi, un tu neesi, vai tu apdraudi kaut kā KP (slavu, statusu tml) Tā ir viņa apsēstība, kas neaprobežojas tikai ar Dončiča nolikšanu

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:52, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Runa ir par, tā saucamo impact vai līdera faktoru. Respektīvi - cik nozīmīgs ir līdera faktors uzvaru izcīnīšanā. Visu cieņu, taču Giannim tas ir augstāks, pat, neskatoties uz to, ka uz papīra viņa komandas biedri ir individuāli meistarīgāki. Nu, piemēram, nevar salīdzināt vai, pareizāk sakot - tieši tagad varam lieliski salīdzināt kas bija un ir CAVS ar un bez Lebrona. Un tas pats ir attiecināms uz daudziem dižajiem spēlētājiem - milzīga ietekme uz komandas veiksmēm vai neveiksmēm. Ja Deivisu vēlamies saukt par ko vairāk kā fantastisku statistikas mašīnu, tad viņam vajadzētu būt spējīgam savu komandu regulāri ievilkt PO zonā, lai tur vai kas. Godīgi? Šobrīd izskatās tā, ka Pelicans savā nodabā var "žļurgāt" vienādā līmenī ar vai bez Deivisa. Ok, kāda uzvara mazāk, kāda vairāk, taču kopējais fons diži nemainītos. Viņš nespēj komandu pacelt augstākā līmenī - no vidusmēra uz eliti.
Es domu saprotu, bet tā tik tālu ir teorija. Kas ir kas varētu pateiktu, ja grieķi ieliktu tādā žļurgā, kāda ir Pelicans. Citādi, piekrītot, ka grieķim komandas biedri ir augstākas kvalitātes, viss Tevis minētais ir tikai teorija.

     [+] [-]

, 2019-01-03 11:56, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Labi izskaidroji, bet kino ir tikai viens nozīmīgs lielums - tu esi amerikānis vai tu neesi, un tu neesi, vai tu apdraudi kaut kā KP (slavu, statusu tml) Tā ir viņa apsēstība, kas neaprobežojas tikai ar Dončiča nolikšanu
Muļķības. Man patīk ASV basktbols, Kanādas hokejs un Vācijas futbols. Es nepieslienos vispārīgi vienai nācijai.

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:04, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es domu saprotu, bet tā tik tālu ir teorija. Kas ir kas varētu pateiktu, ja grieķi ieliktu tādā žļurgā, kāda ir Pelicans. Citādi, piekrītot, ka grieķim komandas biedri ir augstākas kvalitātes, viss Tevis minētais ir tikai teorija.
Deiviss ir viens no sliktākajiem clutch spēlētājiem starp all stāriem.
Kaut vai salīdzinot ar Gianni:
AD: 50.8% TS -20.9 net rating Pelicans ir 6-14 šajās spēlēs ( punktu starpība 5 vai mazāk)
Giannis: 65.7% TS 12.9 net rating Bucks ir 10-7
Turklāt usage rate nemaz tik daudz neatšķirās abiem. Deiviss nevar izvilkt spēles galotnes.

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:10, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es domu saprotu, bet tā tik tālu ir teorija. Kas ir kas varētu pateiktu, ja grieķi ieliktu tādā žļurgā, kāda ir Pelicans. Citādi, piekrītot, ka grieķim komandas biedri ir augstākas kvalitātes, viss Tevis minētais ir tikai teorija.
Grieķis ir pavisam citā pozīcījā! Deiviss nevar driblēt un spēlēt kā mazais spēlētājs! Grieķis to var!

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:14, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Milvoki kopā ar Gianni progresē katru gadu - progresē Giannis, progresē arī komanda. Nenoliegšu, ka Bucks sastāvs bez vadošās superzvaigznes ir labāks/dziļāks nekā Pelicans t.i. uz papīra, taču fakts paliek fakts - Giannis savu komandu velk, Deiviss nē.

Kas attiecas uz pagājušos sezonu, tad Deiviss kopā ar Bugiju to komandu iekustināja, uzveda uz uzvaru takas, bet pēc Bugija traumas Pelicans jau mauca pēc inerces, protams, nenoliedzot arī Deivisa iespaidīgo statistiku. Protams, nevar visas veiksmes un neveiksmes norakstīt uz vienu spēlētāju, taču, ja esi komandas un visas līgas superzvaigzne, tad nekas cits neatliek, kā to darīt...
nepiekrītu, noņem Jāni no laukuma un rezultātu tas nekādi neietekmēs, Midltons, Bledso, Lopezs, Brogdons ar pārējiem soliņa un lomu spēlētājiem savu darbiņu izdarīs godam

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:24, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es domu saprotu, bet tā tik tālu ir teorija. Kas ir kas varētu pateiktu, ja grieķi ieliktu tādā žļurgā, kāda ir Pelicans. Citādi, piekrītot, ka grieķim komandas biedri ir augstākas kvalitātes, viss Tevis minētais ir tikai teorija.
Nu nav tā tikai teorija! Nevajag jau arī pilnībā norakstīt NOP sastāvu. Jā, tas nav tik dziļš un līdzvērtīgs kā Bucks, kur principā, aiz pamatsastāva ir vēl 5-6 labi rezervisti. Taču, nevar noliegt, ka pamatsastāvs un pirmie 2-3 rezervisti NOP nav daudz sliktāki. Man vienkārši derdzas 1:1 salīdzināt spēlētājus, tāpēc to nedarīšu, taču es negribētu piekrist, ka komandā, kurā spēlē viens no labākajiem kombo aizsargiem līgā, ir divi izcili 4. nr. un ir patiešāms labs, taču nenovērtēts saspēlnieks, uzskatāma par bezcerīgi sliktu. Pelicans sastāvs faktiski beidzas tur, kur sākas resnais Solomons ar Džalilu. Līdz viņiem ir pietiekami labi zipātāji. Un otrādi - kas ir Bucks "vēderā", ja pieejam šim jautājumam kritiski? "Piemineklis" ar 3p metienu - Lopess, savulaik atlētiskais Bledso, dīvainais(pēc pozīcijas laukumā) Brogdons, spozmi zaudējušais Hils, mūžīgi talantīgie prospekti Meikers un Iljasova, no kuriem viens tāds ir un būs, kamēr otrs ir un bija un koka kluči Snells ar Konautonu. Vienīgais jēdzīgais tajā visā ir Midltons.
Protams, tā bija ironija, taču ar to atkal vēlējos pateikt, ka Giannis, salīdzinājumā ar Deivisu, ir kas vairāk par fantastisku individuālo sniegumu.

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:26, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nu nav tā tikai teorija! Nevajag jau arī pilnībā norakstīt NOP sastāvu. Jā, tas nav tik dziļš un līdzvērtīgs kā Bucks, kur principā, aiz pamatsastāva ir vēl 5-6 labi rezervisti. Taču, nevar noliegt, ka pamatsastāvs un pirmie 2-3 rezervisti NOP nav daudz sliktāki. Man vienkārši derdzas 1:1 salīdzināt spēlētājus, tāpēc to nedarīšu, taču es negribētu piekrist, ka komandā, kurā spēlē viens no labākajiem kombo aizsargiem līgā, ir divi izcili 4. nr. un ir patiešāms labs, taču nenovērtēts saspēlnieks, uzskatāma par bezcerīgi sliktu. Pelicans sastāvs faktiski beidzas tur, kur sākas resnais Solomons ar Džalilu. Līdz viņiem ir pietiekami labi zipātāji. Un otrādi - kas ir Bucks "vēderā", ja pieejam šim jautājumam kritiski? "Piemineklis" ar 3p metienu - Lopess, savulaik atlētiskais Bledso, dīvainais(pēc pozīcijas laukumā) Brogdons, spozmi zaudējušais Hils, mūžīgi talantīgie prospekti Meikers un Iljasova, no kuriem viens tāds ir un būs, kamēr otrs ir un bija un koka kluči Snells ar Konautonu. Vienīgais jēdzīgais tajā visā ir Midltons.
Protams, tā bija ironija, taču ar to atkal vēlējos pateikt, ka Giannis, salīdzinājumā ar Deivisu, ir kas vairāk par fantastisku individuālo sniegumu.
Es tam varēšu piekrist, ja Grieķis tiešām lidz kaut kam Bucks aizvedīs. Tik tālu tas nav noticis.

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:28, pirms 6 gadiem
PēterisP rakstīja: nepiekrītu, noņem Jāni no laukuma un rezultātu tas nekādi neietekmēs, Midltons, Bledso, Lopezs, Brogdons ar pārējiem soliņa un lomu spēlētājiem savu darbiņu izdarīs godam
Jā, kā tad!

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:32, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es tam varēšu piekrist, ja Grieķis tiešām lidz kaut kam Bucks aizvedīs. Tik tālu tas nav noticis.
Pagaidām pietiks ar to, ka Giannis kopā ar Bucks šobrīd ir pieskaitāmi līgas Elites komandām ar domu, ka īstās spēles sākas tikai PO fāzē, kamēr Pelicans ar Deivisu balansē uz lejasgala/vidusslāņa komandu fona ar galveno mērķi - "čudoi" ielauzties 8niekā, lai pirmajā kārtā ar bļīkšķi izkristu...

     [+] [-]

, 2019-01-03 12:38, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Deiviss ir viens no sliktākajiem clutch spēlētājiem starp all stāriem.
Kaut vai salīdzinot ar Gianni:
AD: 50.8% TS -20.9 net rating Pelicans ir 6-14 šajās spēlēs ( punktu starpība 5 vai mazāk)
Giannis: 65.7% TS 12.9 net rating Bucks ir 10-7
Turklāt usage rate nemaz tik daudz neatšķirās abiem. Deiviss nevar izvilkt spēles galotnes.
Kas interesanti, tad vienīgās divas šosezon redzētās Pelicans spēles bija tās, kurās, pirmajā Deiviss aizcirta garām izšķirošos sodiņus, taču Rendls ar putback viņu izručījā, bet otrajā Deiviss atkal aizlika sodus garām un komanda zaudēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-01-03 14:18, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Nets KP6 max līgumu uz galda likšot !!! HE HE
Un ko tas maina? Tāpat NYK iedos max, kas būs lielāks, kā citi var piedāvāt.

Tikai tagad jautājums vai tas nečakarē NYK plānu noslēgt līgumu ar KP kā pēdējo džeku, jo viņu var noslēgt arī pēc salary cap aizpildīšanas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-03 15:25, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Domāju ka NETS melnā forma viņam varētu labāk piestāvēt par Knicks zilo !!! man vienīgajam neliekas īpaši glītas Knicks formas ? HE HE
Nu afigenais jociņš.... Visi gar zemi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-01-03 17:20, pirms 6 gadiem
Vecīt, šoreiz tev nepiekritīšu, Bucks jau divas sezonas pēc pirmās kārtas atpūšās divānos, bet ko AD paveica pagājušogad, viņi mierīgi arī varēja aizkļūt līdz konferences finālam.

Emilio rakstīja: Šī spēle ir kārtējais pierādījums un, pie viena, arī atbilde tam, kāpēc Giannis ir fanu iemīļotāks par Deivisu. Nu kuru interesē tāds Deiviss ar savu superstatistiku, ja viņš komandu jau kuro gadu nespēj izcelt no Rietumu pakaļgala. Jā, bija tur divreiz tie pleiofi, no kuriem pēdējie bija arī liels Kazinsa nopelns, bet nu tomēr - Deiviss nav spējīgs savu komandu padarīt labāku, pacelt augstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2019-01-03 19:34, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: tas nebija jociņš , Tu zābak !!! Tā rēkšu ja KP izvēlēsies citu klubu !!!!
Ja tas nebija jociņš, tad tu esi lielāks zābaks, kā iedomājies.

Nedalec, ka NYK var pielīdzināties piedāvājumiem?