Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Lasītāji par labākajiem atzīst Dairi Bertānu un Peineru, sliktākā atzīme Blūmam

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Lasītāji par labākajiem atzīst Dairi Bertānu un Peineru, sliktākā atzīme Blūmam
Dairis Bertāns cīņā pret serbu Marko Guduriču
Foto: Arnaud Andrieu/SIPA/Scanpix

Par Latvijas basketbola izlases labāko spēlētāju Eiropas čempionāta atklāšanas spēlē pret Serbiju (82:92) portāla Sportacentrs.com lietotāji atzinuši Dairi Bertānu, kamēr skarbu kritiku izpelnījies komandas veterāns Jānis Blūms.

Zaudētajā mačā ar Serbiju (82:92) ar reitingu 4.4 novērtēts Dairis Bertāns, kuram bija visilgākais spēles laiks (27:38) aiz Jāņa Strēlnieka (28:12) un Kristapa Porziņģa (28:30). Šajā laikā vecākais no Bertānu brāļiem kļuva par līderi gan gūtajos punktos (23 / 4/10 - 2p., 3/5 - 3p., 6/6 - s.m.), gan rezultatīvajās piespēlēs (6). Dairis Bertāns savāca arī četras atlēkušās bumbas (tostarp divas uzbrukumā), kā arī bija tikai viens no trim spēlētājiem, kuram izdevās pārķert serbu kontrolēto bumbu.

Ar salīdzinoši augstu reitingu portāla lietotāji novērtējuši arī Žani Peineru, kurš vairākos spēles momentos nebaidījās uzņēmties iniciatīvu. Rēzeknietis 12:07 minūtēs izcēlās ar deviņiem gūtiem punktiem (3/3 - 2p., 0/1 - 3p., 3/4 - s.m.), tomēr šajā laikā pamanījās savākt arī piecas piezīmes.

Ļoti līdzīgi reitingi ir Dāvim Bertānam (3.8), kā arī Kristapam Porziņģim (3.7). Dāvis sev atvēlētajā 25:41 minūtē guva 16 punktus (4/10 - 2p., 3/5 - 3p., 6/6 - s.m.), kā arī savāca sešas atlēkušās bumbas. Tomēr jāatzīmē arī viņa savāktās piecas piezīmes.

Porziņģis savā Eiropas čempionāta debijas spēlē līdzjutēju atmiņās iespiedās ar vairākiem efektīgiem bloķētiem metieniem (kopumā četriem, kas ir visas pirmās kārtas labākais rādītājs), kā arī nepieciešamākajos momentos veiktiem precīziem tālmetieniem gan ar četrām piezīmēm, no kurām viena bija nesportiskā. NBA komandas Ņujorkas "Knicks" zvaigznei cīņā pret Serbiju arī visvairāk izmesto metienu no spēles - 16 (realizēti septiņi), kā arī 18 punkti.

Lielāko kritiku saņēmuši Jānis Blūms (2.0), kā arī Mārtiņš Meiers (2.2). Spēlē pret Serbiju grozā neiekrita neviens no četriem komandas kapteiņa Blūma veiktajiem metieniem. Tikmēr cīņā zem groza pret serbu milzi Bobanu Marjanoviču bieži vien bezspēcīgs bija Mārtiņš Meiers, kuram piecas piezīmes.

Tabulā nav atzīmēti Kristaps Janičenoks un Andrejs Gražulis, jo šie spēlētāji laukumā pavadīja mazāk nekā piecas minūtes. Portāla Sportacentrs.com lietotājiem iespēja izteikt savu viedokli par katru no spēlētājiem būs arī pēc katras no turpmākajām Latvijas izlases spēlēm.

Latvijas basketbolistu reitings mačā pret Serbiju

BasketbolistsReitings
Dairis Bertāns4.4
Žanis Peiners4.0
Dāvis Bertāns3.8
Kristaps Porziņģis3.7
Jānis Timma2.7
Rolands Šmits2.7
Jānis Strēlnieks2.6
Aigars Šķēle2.5
Mārtiņš Meiers2.2
Jānis Blūms2.0

Aptaujā piedalījās 653 portāla Sportacentrs.com lietotāji.

Lai palīdzētu izvēlēties katra spēlētāja veikumu, piedāvājam savu versiju par katra vērtējuma nozīmi!
5 - labāk nospēlēt būtu ļoti grūti - īsts līderis
4 - labi aizvadīts mačs
3 - normāla spēle, neko nesabojāja
2 - kļūdu vairāk nekā labu epizožu - slikta spēle
1 - izgāšanās

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:33, pirms 7 gadiem
Strēlnieks protams nebija līmenī,bet kā viņš var but zemāk novērtēts par Šmitu un īpaši Timmu?

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:35, pirms 7 gadiem
Labākais uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:49, pirms 7 gadiem
A, kur vareja vērtēt?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 12:50, pirms 7 gadiem
Un, ja Dairis ir pirmais, vai tad viņš nebija tas, kurš divreiz vai trīsreiz pēc kārtas nejēdz Porziņģim piespēli iedot, kad bumba tika pārtverta svarīgā brīdī?

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 12:51, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Strēlnieks protams nebija līmenī,bet kā viņš var but zemāk novērtēts par Šmitu un īpaši Timmu?
Tāpēc, ka priekš pamata saspēles vadītāja, Strēlnieks pārsteidzoši slikti redz laukumu. Timma un Šmits varēja nospēlēt labāk, bet viņi mēģina saasināt spēli, cik var. Šmits spēlēja ar normālu enerģiju. Strēlnieks nekad neiedos normālu/labu piespēli. Viņš redz tikai "pareizos un drošos" risinājumus, pa perimetru vai postā. Pick'n'rollā gandrīz bezjēdzīgs.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2017-09-02 12:56, pirms 7 gadiem
Kapēc nevaram vērtēt Bagatski?

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 12:59, pirms 7 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Kapēc nevaram vērtēt Bagatski?
+1

     [+] [-]

, 2017-09-02 12:59, pirms 7 gadiem
Autor, tu Dāvim iekavās esi pierakstījis Daira statistiku.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-02 13:01, pirms 7 gadiem
Latvijas izlase ir laba ar to ka katra spele kads cits var labi nospelet,ja kadam negaja pirmaja spele,tad liela iespeja ka otraja spele jau citi spes paradit labu snoegumu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:02, pirms 7 gadiem
Janičenoks pat nav pieminēts

Par reitingiem runājot- vajag drīzāk skatīties uz to, ko gaidīja un ko izdarīja attiecību.

No Timmas gaidīja to pašu sakarīgo basi, ko pārbaudes spēlēs slavēja, 4 par gaidīto, 2 par īstenoto.

Un Blūms - Neko vairāk par 2 negaidīja un 2 arī izdarīja laukumā.

Un tādā variantā Timma vairāk neattaisnoja cerības kā Blūms.

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vienkārši vāks, ja neskaties un neseko basketbolam līdzi, tad lūdzams atturēties no tādiem komentāriem, jo reālā dzīve pierāda pretējo, paskaties kādreiz viņa spēles eirolīgā
Kpc jāskatās eirolīga? Pašlaik interesē, ko viņš dara EuroBasket.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:04, pirms 7 gadiem
MAD DOG rakstīja: Latvijas izlase ir laba ar to ka katra spele kads cits var labi nospelet,ja kadam negaja pirmaja spele,tad liela iespeja ka otraja spele jau citi spes paradit labu snoegumu
Nu pret potenciāli visiem vājākiem pretiniekiem gaidam KP 30 pt spēles.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:06, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kpc jāskatās eirolīga? Pašlaik interesē, ko viņš dara EuroBasket.
Eirolīgā viņš arī dala dažādas piespēles, tostarp pick and roll, kas neatbilst īsti tā komentētāja teiktajam, tāpēc es tikai iestarpināju, nu bija viņam slikta spēle pret Serbiju, un?

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:07, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu pret potenciāli visiem vājākiem pretiniekiem gaidam KP 30 pt spēles.
mazāk, domāju, ka citi izpaudīsies, it īapši ņemot vērā, ka tur nav masīvu centru un būs relatīvi vieglāk garajā galā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:15, pirms 7 gadiem
Janicenoks vispar nav ticis tabula,,absoluts nullle....

  +3 [+] [-]

, 2017-09-02 13:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Eirolīgā viņš arī dala dažādas piespēles, tostarp pick and roll, kas neatbilst īsti tā komentētāja teiktajam, tāpēc es tikai iestarpināju, nu bija viņam slikta spēle pret Serbiju, un?
Es jau nesaku, ka viņš ir slikts spēlētājs. Es saku to, ka viņš nav īsti klasisks saspēles vadītājs sākumsastāvam. Eirolīgā viņu arī pareizi izmanto - combo guard off the bench. Taču, Kristapam un Meieram tad labāk lai Dairis iet uz p'n'rollu, jo viņš var gan saasināt spēli, ejot uz grozu, gan arī atrast brīvās opcijas. Tādā ziņā Šķēle pat labāks ir, pārbaudes spēlēs piespēles dalīja ļoti labas un burtiski atrada visus brīvos, ko vajadzēja atrast. Zinu, ka Šķēlem vēl daudz jāstrādā pie stabilitātes un vakar varēja just, ka EČ spiediens viņam drusku par lielu un spēles kvalitāte varbūt šobrīd vēl nedaudz par augstu, taču tas nav nekas traks - Peiners gadus 3-4 atpakaļ bija tāds pats nestabils un bailīgs. Tagad viņš ir pieredzējušāks un nebaidās no EČ aizsardzības.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:25, pirms 7 gadiem
gircs rakstīja: Janicenoks vispar nav ticis tabula,,absoluts nullle....
diezgan droši var apgalvot, ka tu tai nullei esi daudz tuvāk

  -1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:33, pirms 7 gadiem
Nedarbs rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš ir slikts spēlētājs. Es saku to, ka viņš nav īsti klasisks saspēles vadītājs sākumsastāvam. Eirolīgā viņu arī pareizi izmanto - combo guard off the bench. Taču, Kristapam un Meieram tad labāk lai Dairis iet uz p'n'rollu, jo viņš var gan saasināt spēli, ejot uz grozu, gan arī atrast brīvās opcijas. Tādā ziņā Šķēle pat labāks ir, pārbaudes spēlēs piespēles dalīja ļoti labas un burtiski atrada visus brīvos, ko vajadzēja atrast. Zinu, ka Šķēlem vēl daudz jāstrādā pie stabilitātes un vakar varēja just, ka EČ spiediens viņam drusku par lielu un spēles kvalitāte varbūt šobrīd vēl nedaudz par augstu, taču tas nav nekas traks - Peiners gadus 3-4 atpakaļ bija tāds pats nestabils un bailīgs. Tagad viņš ir pieredzējušāks un nebaidās no EČ aizsardzības.
Es nezinu, ko tu skatījies, bet ne Šķēle ne Dairis nepārliecināja kā pg, abi divi bieži vien pick and roll vai pick and pop vietā izvēlējās atmest bumbu uz trīni, tas bija bieži redzams, tad jau pick and roll vajag izspēlēt caur Blūmu, respektīvi viņu laist er Meieru kopā un lai sezonas gaitā iespēlēto kombeni abi laiž, jo tad Blūmam un kolēģiem diezgan labas izdevības pavērās....Ja runājam par klasisko pg, tad jau vairāk ir tieši posta iespēles viņiem, bet nu Bambergā viņš pārgāja uz combo, tas gan....joprojām domāju, ka izlasei smagi iegrieza Vecvagara savainojums

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:33, pirms 7 gadiem
Strēlnieka pasivitāte nav nekas jauns, ne pirmā ne pēdējā spēle, kurā viņš ir tuvu nullei galvenajos statistikas rādītājos. Salauzt spēli viņš ir pilnīgi nespējīgs. Tāpēc man ir mazāk pārmetumu Šķēlem, kurš vsm cenšas saasināt spēli un uzņemas iniciatīvu vairāk par tikai pliku puļīšanu, kas ir visu pārējo risinājums, izņemot vēl Peineru.

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:34, pirms 7 gadiem
Žanim bija 5 piezīmes? Autor pirms murgo vismaz ieskaties spēles protokolā!

Vinam bija tikai 1 piezīme!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:36, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Strēlnieka pasivitāte nav nekas jauns, ne pirmā ne pēdējā spēle, kurā viņš ir tuvu nullei galvenajos statistikas rādītājos. Salauzt spēli viņš ir pilnīgi nespējīgs. Tāpēc man ir mazāk pārmetumu Šķēlem, kurš vsm cenšas saasināt spēli un uzņemas iniciatīvu vairāk par tikai pliku puļīšanu, kas ir visu pārējo risinājums, izņemot vēl Peineru.
pārbaudes spēlēs jau atskatījos tos "saasinājumus" ieskrien pūlī un tad bumbu atmet kam pagadās, vai pusi laika nodriblē un kādu pamet zem tanka

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:36, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Strēlnieka pasivitāte nav nekas jauns, ne pirmā ne pēdējā spēle, kurā viņš ir tuvu nullei galvenajos statistikas rādītājos. Salauzt spēli viņš ir pilnīgi nespējīgs. Tāpēc man ir mazāk pārmetumu Šķēlem, kurš vsm cenšas saasināt spēli un uzņemas iniciatīvu vairāk par tikai pliku puļīšanu, kas ir visu pārējo risinājums, izņemot vēl Peineru.
Kurš bij tas spēlētājs kurš salauza mums tik ļoti izšķirošās spēles 2015 gadā pret Igauniju un Slovēniju? Īpaši pret Slovēniju? Nebūtu Strēlnieks Latvijai OS kvalifikācija un 8nieks tikai sapņos rādītos!

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pārbaudes spēlēs jau atskatījos tos "saasinājumus" ieskrien pūlī un tad bumbu atmet kam pagadās, vai pusi laika nodriblē un kādu pamet zem tanka
Atkārtošu, man ir lielāka cieņa pret spēlētāju, kurš cenšas, nevis ir absolūti pasīvs un bezjēdzīgs, sevišķi jau situācijā, kad abi spēlē slikti. Par kvalitāti es nemaz nerunāju.

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:43, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kurš bij tas spēlētājs kurš salauza mums tik ļoti izšķirošās spēles 2015 gadā pret Igauniju un Slovēniju? Īpaši pret Slovēniju? Nebūtu Strēlnieks Latvijai OS kvalifikācija un 8nieks tikai sapņos rādītos!
Ir izņēmumi, diemžēl krietni vairāk ir to spēļu, kad viņš ir tuvu nullei, tāpēc šādās spēlēs, kuras viņš sāk kā neredzams spēlētājs, es no viņa neko vairs negaidu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-02 13:43, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Atkārtošu, man ir lielāka cieņa pret spēlētāju, kurš cenšas, nevis ir absolūti pasīvs un bezjēdzīgs, sevišķi jau situācijā, kad abi spēlē slikti. Par kvalitāti es nemaz nerunāju.
ir cenšanās un ir pārcenšanās, nejaukt abus

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:43, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kurš bij tas spēlētājs kurš salauza mums tik ļoti izšķirošās spēles 2015 gadā pret Igauniju un Slovēniju? Īpaši pret Slovēniju? Nebūtu Strēlnieks Latvijai OS kvalifikācija un 8nieks tikai sapņos rādītos!
pilnīgi piekrītu, cilvēki ir ar vāju atmiņu. Bet tas gan Strēlniekam ir tāds niķis, ka bieži viņš lieku reizi sevi pasaudzēs un ieliks robā tikai tad, kad lieli sūdi

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:44, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Ir izņēmumi, diemžēl krietni vairāk ir to spēļu, kad viņš ir tuvu nullei, tāpēc šādās spēlēs, kuras viņš sāk kā neredzams spēlētājs, es no viņa neko vairs negaidu.
Viņš bieži dara melno darbu un es spēju atcerēties čempjos tikai divas spēles, kad slikts bija un tas arī bija čempja beigās, kad nodzīts bija

     [+] [-]

, 2017-09-02 13:45, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: pilnīgi piekrītu, cilvēki ir ar vāju atmiņu. Bet tas gan Strēlniekam ir tāds niķis, ka bieži viņš lieku reizi sevi pasaudzēs un ieliks robā tikai tad, kad lieli sūdi
rēķinot, ka viņš ir vienīgais pg izlasē, tad man tas normāli šķiet

     [+] [-]

, 2017-09-02 15:06, pirms 7 gadiem
Jā, tā kā nomainīt PG uz ilgu laiku nav reāli, Strēlnieks ar savu stabilitāti ir labākais iespējamais variants. Un pret Beļģiju tagad jau arī spēlē labāk.

Izbrīna arī Timmas zemā atzīme. Jā, viņš mēdz sasteigt metienus, bet vakar spēlēja gandrīz bez kļūdām, kas viņam (un pie tādas tiesāšanas) ir būtiski, jo Timma ir labākais krampētājs un cīnītājs komandā, manuprāt.

Peiners aizsardzībā vairākas reizes iekrita, bet citādi bija vērtīgs papildinājums. Šmits reāli vienīgā vilšanās man bija, varbūt arī Blūms. Meierim galīgi neparocīgs pretinieks, un Šķēle arī pārbaudes spēlēs līmeni īsti neturēja.

     [+] [-]

, 2017-09-02 20:32, pirms 7 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Kapēc nevaram vērtēt Bagatski?
Tāpēc ka nebija vērtējumu ar - zīmi.