Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

LFF: "Skonto" prezidents Koļesņičenko melo

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

LFF: "Skonto" prezidents Koļesņičenko melo
"Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Latvijas Futbola federācija savā mājas lapā publicējusi paziņojumu, kurā teikts, ka "Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko publiskajā telpā ir melojis, apgalvojot, ka „Skonto FC” klubs ir informējis LFF par plānoto treniņnometni vēl pirms 22.janvārī notikušās Valdes sēdes.

Atgādinām, ka „Skonto” sāga sākās pēc tam, kad klubs paziņoja, ka 9. martā paredzēto Superkausa spēli pret čempioni „Daugavu” Daugavpilī aizvadīs ar dublieriem, jo pamatkomanda pilnā sastāvā dosies (jau ir devusies) uz treniņnometni Turcijā. Neizpratni par šādu rīcību pauda gan LFF kopumā, gan arī LFF Sporta direktors Dainis Kazakevičs intervijā portālam Sportacentrs.com. Pēcāk sekoja "Skonto" atbilde ar skaidrojumu, cita starpā pieminot, ka klubs informējis LFF par savu treniņnometni vēl pirms Superkausa spēles norises vietas un datuma paziņošanas (jeb pirms LFF Valdes sēdes). Vakar vārdu apmaiņā iesaistījās arī Normunda Malnača vadītā biedrība „Latvijas Futbola Virslīga”, kas „Skonto” pārmeta ne tikai Superkausa ignorēšanu, bet arī nenokārtotas finanšu saistības. Savukārt šodien LFF savā oficiālajā mājas lapā publicējusi paziņojumu, kurā apgalvo, ka "Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko ir melojis:

LFF izsaka pretenziju "Skonto FC" prezidentam
Latvijas Futbola federācija (LFF) šodien izsūtīja oficiālu vēstuli "Skonto FC" ar pretenziju kluba prezidentam Vladimiram Koļesņičenko par izteiktajiem meliem un nepatiesas informācijas sniegšanu publiskajā telpā, apgalvojot, ka „Skonto FC” klubs ir informējis LFF par plānoto treniņnometni vēl pirms 22.janvārī notikušās Valdes sēdes.

Atgādinām, ka oficiālu vēstuli no "Skonto FC", kurā klubs informē par komandas pamatsastāva spēlētāju došanos uz treniņnometni Turcijā, LFF saņēma 27.februārī. Jautājums par „Skonto FC” rīcību tiks izskatīts Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdē š.g. 19.martā.

Izmantotie resursi:
LFF: LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA | Galvenie...

1 2 40 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: artinho

 +13 [+] [-]

, 2013-03-02 11:52, pirms 11 gadiem
Vajag likt soda naudas,nevis tikai kratīt ar pirkstu.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-02 11:52, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: To Skonto vsp vajag likvidēt
par ko tāds personīgs aizvainojums?
ok, direktors iespējams, ka rīkojās stulbi, bet kādēļ tad Latvijas titulētākais klubs būtu jālikvidē?

p.s.
Skonto šodien pārbaudes spēle pret Krievijas Premjerlīgas klubu Krilya Sovetov.

 +11 [+] [-]

, 2013-03-02 11:54, pirms 11 gadiem
Ignorē Ziemas kausu,nepielaižam pie Latvijas kausa izcīņas,vai arī pielaiž,bet ar to pašu dublieru sastāvu.
Attieksme pret attieksmi.

 +13 [+] [-]

, 2013-03-02 11:56, pirms 11 gadiem
Ierosinājums atņemt 6-9 punktus šī gada čempionatā.

  +7 [+] [-]

, 2013-03-02 11:57, pirms 11 gadiem
A Skonto par neizmaksatajam algam ari tiks atnemti punkti , vai uzlikts bans eurokausiem vai ta tikai nopietnas futbola zemes notiek? da kam vispar LV vajadziga profesionala futbola liga ? kada jega maksat kadam par to ?

  -4 [+] [-]

, 2013-03-02 12:00, pirms 11 gadiem
mes kritizejam basketbola ligu un to saimniecibu , bet futbola pi.zgec kas notiek .. basis atpusas futinja prieksa .. arprats!!! pedejas paris sezonas ir maigi izsakoties neizprotamas ..

 +11 [+] [-]

, 2013-03-02 12:02, pirms 11 gadiem
pipars555 rakstīja: Vajag likt soda naudas,nevis tikai kratīt ar pirkstu.
Tu jau zini kādas mums ir soda naudas.
Slēpts komentārs: Pampars5

  +2 [+] [-]

, 2013-03-02 12:08, pirms 11 gadiem
LFF lapā virsraksts šāds: ''LFF izsaka pretenziju "Skonto FC" prezidentam''.

Pirmajā brīdī domāju, ka LFF izsaka pretenziju tam īstajam ''Skonto'' prezidentam.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-02 12:15, pirms 11 gadiem
Rai4a rakstīja: mes kritizejam basketbola ligu un to saimniecibu , bet futbola pi.zgec kas notiek .. basis atpusas futinja prieksa .. arprats!!! pedejas paris sezonas ir maigi izsakoties neizprotamas ..
Pareizi raksti un tur jau tā atšķirība, kamēr basī īsti nekas nenotiek, futenē vismaz kaut kādi ūdeņi sakustas. Neko nedarot nekas arī nenotiek.

Bet par tēmu runājot, tad FK Skonto man ļoti simpatizēja pēdējās divas sezonas. Iespējams simpatizēja tieši Pahara dēļ, kurš cēlās un krita savu spēlētāju priekšā, bet ne tik daudz kluba priekšā (arī atklāti pauda viedokli par neizmaksātajām algām). Šosezon īsti nav skaidri sportiskie mērķi, iespējams gatavojas kaut kam grandiozam (piemēram, Eiropas līgā), bet jāsaka atklāti, ka ar šādu sastavu neko grandiozu sasniegt nav iespējams... Tādēļ būtu tikai pašsaprotami, ja klubs mēģinātu piedalīties visos iespējamajos turnīros un mēģinātu tos uzvarēt, lai nemazinātu interesi par šo klubu vienkārša Rīgā dzīvojoša futbola līdzjutēja acīs.

Tas ir subjektīvs viedoklis un es ceru, ka FK Skonto zin ko dara, lai var mūs priecēt šajā sezonā. Veiksmi!

 +12 [+] [-]

, 2013-03-02 12:28, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: To Skonto vsp vajag likvidēt
Kāpēc uzreiz likvidēt? Vnk čempionāta sākumā piešķir 10 punktu deficītu un ārā lidotājus uz 1.līgu jānosaka jau pēc 3. kārtas

  +4 [+] [-]

, 2013-03-02 12:36, pirms 11 gadiem
SkontoFC
Arī Kulakovs vairs nebūs ''Skonto'' treneris?
Un kurš tagad trenēs ''Spartaka'' vārtsargus, ja Piedels būs ''Skonto'' treneris?

  +6 [+] [-]

, 2013-03-02 12:37, pirms 11 gadiem
Turk, šas Skontas kvēlākais fans tevi bez sāls aprīs Bet piekrītu, LFF vajag patramdīt to klubeli, savādāk už boļno komfortabli pēdējā laikā jūtas.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-02 12:47, pirms 11 gadiem
ari jau .. tik man liekas , ka basi jau sen sakartots viss .. gan halles , gan jaunatnes ligas , gan aziotaza . gan intrigas un airaujosas cinjas eiropas meroga .. un vechi stiprakajas eiropas ligas.. krastu macs un getto ir lietas ,kuras futbolam nepanakt .. bet ceru uz izmainjam ....
Yomayoo rakstīja: Pareizi raksti un tur jau tā atšķirība, kamēr basī īsti nekas nenotiek, futenē vismaz kaut kādi ūdeņi sakustas. Neko nedarot nekas arī nenotiek.

Bet par tēmu runājot, tad FK Skonto man ļoti simpatizēja pēdējās divas sezonas. Iespējams simpatizēja tieši Pahara dēļ, kurš cēlās un krita savu spēlētāju priekšā, bet ne tik daudz kluba priekšā (arī atklāti pauda viedokli par neizmaksātajām algām). Šosezon īsti nav skaidri sportiskie mērķi, iespējams gatavojas kaut kam grandiozam (piemēram, Eiropas līgā), bet jāsaka atklāti, ka ar šādu sastavu neko grandiozu sasniegt nav iespējams... Tādēļ būtu tikai pašsaprotami, ja klubs mēģinātu piedalīties visos iespējamajos turnīros un mēģinātu tos uzvarēt, lai nemazinātu interesi par šo klubu vienkārša Rīgā dzīvojoša futbola līdzjutēja acīs.

Tas ir subjektīvs viedoklis un es ceru, ka FK Skonto zin ko dara, lai var mūs priecēt šajā sezonā. Veiksmi!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-02 13:22, pirms 11 gadiem
Nesaprotu šīs sāgas pašus pamatus? Loģiski padomājot, bet tagad tik tiešām, lūdzu, loģiski, bet kaut kādām simpātijām vai antipātijām pret kādu no iesaistītjajām pusēm...

Vai kaut kur turnīra nolikumā IR RAKSTĪTS tas, ka klubiem obligāti jāspēlē labākajos sastāvos? Ja NAV, tad šī sāga ir tukšu salmu kulšana, jo tā ir kluba izvēle, kādus spēlētājus laist katrā spēlē laukumā. Ja zaudēs maču, tā būs pašu Skonto atbildība un neviena cita.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-02 13:27, pirms 11 gadiem
reikons rakstīja: Nesaprotu šīs sāgas pašus pamatus? Loģiski padomājot, bet tagad tik tiešām, lūdzu, loģiski, bet kaut kādām simpātijām vai antipātijām pret kādu no iesaistītjajām pusēm...

Vai kaut kur turnīra nolikumā IR RAKSTĪTS tas, ka klubiem obligāti jāspēlē labākajos sastāvos? Ja NAV, tad šī sāga ir tukšu salmu kulšana, jo tā ir kluba izvēle, kādus spēlētājus laist katrā spēlē laukumā. Ja zaudēs maču, tā būs pašu Skonto atbildība un neviena cita.
Kur var atrast reglamentu? Šodien pārāk liels slinkums, pat knapi ielogojos.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-02 13:32, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Kur var atrast reglamentu? Šodien pārāk liels slinkums, pat knapi ielogojos.
lff.lv

  +4 [+] [-]

, 2013-03-02 13:37, pirms 11 gadiem
Ar Skonto un Kolesnichenko darīt to pašu, ka Dinaburgom un Gavrilovim

  +3 [+] [-]

, 2013-03-02 13:51, pirms 11 gadiem
reikons rakstīja: Nesaprotu šīs sāgas pašus pamatus? Loģiski padomājot, bet tagad tik tiešām, lūdzu, loģiski, bet kaut kādām simpātijām vai antipātijām pret kādu no iesaistītjajām pusēm...

Vai kaut kur turnīra nolikumā IR RAKSTĪTS tas, ka klubiem obligāti jāspēlē labākajos sastāvos? Ja NAV, tad šī sāga ir tukšu salmu kulšana, jo tā ir kluba izvēle, kādus spēlētājus laist katrā spēlē laukumā. Ja zaudēs maču, tā būs pašu Skonto atbildība un neviena cita.
Kausa mērķis ir popularizēt futbolu Latvijas teritorijā. Skonto ar savu jauniešu sastāvu to neveicina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-02 14:13, pirms 11 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Koļesņičenko ir pieaudzis vīrietis, bet uzvedas kā bērns. Kā šitādus meļus var ņemt par pilnu? Skonto vadība būtu jānomaina, jo šī jau ir zaudējusi mēra sajūtu.
<...>Kačanovs bija liecinieks manas meitas kāzās, piedzērās un gulēja restorāna foajē. Bet Koļesņičenko šajās kāzās piedzērās, novilka bikses un rādīja visiem savu pliko pakaļu.<...>
Vajag faktus un tiesas spriedumu: FK Ventspils (2011.gada jūnijs)

Blogs - Solidaritāte, empātija un citi gudri vārdi: H-Side (2013.gada janvāris)

  +3 [+] [-]

, 2013-03-02 14:48, pirms 11 gadiem
Komentāros pie iepriekšējā šīs tēmas raksta jau it kā vienojāmies izpratnē, ka nekāds oficiāls sods Skonto nepienākas, jebkura komanda ir tiesīga spēlēt ar jebkuru sastāvu no pieteiktajiem spēlētājiem. Tāpēc vēl jo vairāk neizpratni rada Koļesņčenko, es atvainojos, stulbie meli (stulbi, jo, ka tie ir meli, bija gandrīz acīmredzams jau uzreiz); kāda jēga bija šitā bojāt savu un komandas prestižu?!

  +6 [+] [-]

, 2013-03-02 14:53, pirms 11 gadiem
1 rakstīja: <...>Kačanovs bija liecinieks manas meitas kāzās, piedzērās un gulēja restorāna foajē. Bet Koļesņičenko šajās kāzās piedzērās, novilka bikses un rādīja visiem savu pliko pakaļu.<...>
Vajag faktus un tiesas spriedumu: FK Ventspils (2011.gada jūnijs)

Blogs - Solidaritāte, empātija un citi gudri vārdi: H-Side (2013.gada janvāris)
Koles gomosjatinoi pahnet

  +1 [+] [-]

, 2013-03-02 14:54, pirms 11 gadiem
Pampars5 rakstīja: Koļisņičenko meli ir līdzvērtīgi Andris5 meliem.
Tu vēl joprojām esi noskaities par to ādas cigāru?
Tas bija ticams avots no kurienes šo infu ieguvu!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-02 14:56, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Komentāros pie iepriekšējā šīs tēmas raksta jau it kā vienojāmies izpratnē, ka nekāds oficiāls sods Skonto nepienākas...!
Diezgan slimi, ka tu domaa, ka esi ar kadu komentaros vienojies/usies.
kops kura laika kometaros ar kadu var vienoties vispar, it seviski sajaa portalaa.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-02 16:02, pirms 11 gadiem
olga rakstīja:
Jums lūgums apskatīties personīgo ziņu (vēstules ikoniņa labajā augšējā stūrī).

  +3 [+] [-]

, 2013-03-02 16:26, pirms 11 gadiem
Piedaloties kādos Eirokausos ie iespēja dabūt piķi no UEFA. Bet tur var tikt vai nu iegūstot pirmās 3 vietas virslīgā, vai nu vinnējot Latvijas kausu. Superkauss nekādu piedalīšanos Eirokausos, ne arī naudas balvas šobrīd nepiedāvā. Lūdzu jums arī attieksme. Ar šo attieksmi " a kāda jēga piedalīties?" tika nogemdēta arī Baltijas līga. Arī pēc idejas labs turnīrs, taču ne vieta Eirokausos (līdz ar to arī nauda no UEFA) nebija paredzēta. Bet par tāpatvien - par kluba prestižu, par līdzjūtējiem un citām abstraktām vērtībām diemžēl Latvijas futbolā tikpat kā neviens sisties netaisās. Tikai pilks pragmātisms

  +1 [+] [-]

, 2013-03-02 16:38, pirms 11 gadiem
INDRIKSONS LATVIJAS futbolā ir tas pats kas LEMBERGS LATVIJAS pārvaldīšanā !!!

  +5 [+] [-]

, 2013-03-02 16:41, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Kausa mērķis ir popularizēt futbolu Latvijas teritorijā. Skonto ar savu jauniešu sastāvu to neveicina.
redzi, juridiski te neko piesieties nevar, jo tas ir subjektīvi! Varbūt, tieši skatītāji vairāk nāks skatīties uz jaunajiem, piemēram, kā vietējais Ivans no Purčika spēlē, jo uz Dpili aizbrauks viņa radi,vecāki un klasesbiedri un draugi! A, ja pamatsastāvā spēlē Sūdašvilli no Gruzijas, tad Ivana draugiem pie kājas tā spēle būs, ja viņu čoms netiks pat pieteikumā.
Ko es ar to gribēju teikt? Noteikumus vajag izdomāt un sarakstīt tā, lai tos grūtāk apiet!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-02 16:45, pirms 11 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: http://www.lff.lv/dokumenti/Reglamenti/2013/2013_Superkausa_reglaments.pdf
5.1. 2013.gada Superkausa spēles dalībniekiem komandas pieteikums ir jāiesniedz LFF Sacensību daļā līdz 2013.gada 4.martam (ieskaitot)

Lajuks: Sakarā ar Superkausa spēli mums kopā ar "Skonto" pirmajiem jāiesniedz pieteikums jaunajai Virslīgas sezonai.

Tad tas būs pieteikums tieši vienai spēlei vai arī visai Virslīgas sezonai?

  -3 [+] [-]

, 2013-03-02 17:24, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Ko es ar to gribēju teikt? Noteikumus vajag izdomāt un sarakstīt tā, lai tos grūtāk apiet!!
Pilnīgi pareizi. Tieši šādu nostāju centos uzsvērt arī es savā komentārā. Nekur nav rakstīts, ka klubs nevarētu laist sastāvā dublierus, ja reiz tie reģistrēti klubā.

Ši tie bļāvēji "likvidēt, likvidēt" tak vispār neredz un nevēlas saredzēt ne problēmas, ne to risinājumus, ņem un apskata tikai virsrakstu. Dzīvē tālu ar tādu pieeju netikt.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-02 17:27, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Kausa mērķis ir popularizēt futbolu Latvijas teritorijā. Skonto ar savu jauniešu sastāvu to neveicina.
Protams, ka neveicina, bet nu no šī punkta vien jau nevar izzīst to, ka būtu liegts spēlēt ar dublieriem.

Es gribu teikti, ka, manuprāt, vienīgais nesmukums šeit ir meli, ko Koļesņičenko izmantojis aizstāvības vēstulē LFF. Tas ir nesmuki un Skonto godu nedara. Bet, ja par spēlēšanu ar dublieriem, tad tā ir kluba pirvātā darīšana. Spēlēs vājā sastāvā - zaudēs! Viss pavisam vienkārši un skaidri. Bet ne jau LFF un Futbola Virslīgai būs ko pēc tam pārdzīvot.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-02 17:29, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: redzi, juridiski te neko piesieties nevar, jo tas ir subjektīvi! Varbūt, tieši skatītāji vairāk nāks skatīties uz jaunajiem, piemēram, kā vietējais Ivans no Purčika spēlē, jo uz Dpili aizbrauks viņa radi,vecāki un klasesbiedri un draugi! A, ja pamatsastāvā spēlē Sūdašvilli no Gruzijas, tad Ivana draugiem pie kājas tā spēle būs, ja viņu čoms netiks pat pieteikumā.
Ko es ar to gribēju teikt? Noteikumus vajag izdomāt un sarakstīt tā, lai tos grūtāk apiet!!
Piekrītu. Šajā gadījumā var spiest uz kaut kādām ētikas normām - pretinieku, turnīra cienīšana, LFF neinformēšana un tml., bet tas ir vājš arguments. Tas bija vienīgais kur varēju piekasīties
1 2 40 komentāri