Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Valmiera/Ordo" izgāž trešo ceturtdaļu un atzīst "Ventspils" pārspēku

Emils Ozerinskis

"Valmiera/Ordo" izgāž trešo ceturtdaļu un atzīst "Ventspils" pārspēku
Jānis Kaufmanis
Foto: Edgars Vaivads

Svētdienas, 1. oktobra vienīgajā "OlyBet" Latvijas Basketbola līgas spēlē "Valmiera/Ordo" pirmajā puslaikā aizvadīja līdzvērtīgu cīņu ar BK "Ventspils" basketbolistiem, tomēr mača otrajā daļā Vidzemes komanda bija spiesta atzīt valsts vicečempionu pārākumu ar rezultātu 81:101.

Starta piecinieki:
Valmiera: Bērziņš, Kaufmanis, Hāzners, Adiņš, Iļjins
Ventspils: Ubila, Jakovičs, Šķēle, Gulbis, Juciks

Spēle iesākās rezultatīvi abām komandām sekmīgi uzbrūkot grozam, kas pēc nospēlētām divām minūtēm jau deva rezultātu 7:7. Trenera Valtera uzdevums spēles sākumā bija izdarīt spiedienu uz pretinieku aizsargiem pa visu laukumu, kas gan valmieriešiem izdevās ar mainīgām sekmēm. Pirmās ceturtdaļas vidū Eduards Hāzners, izlaužoties caurgājienā guva divus punktus, panākot mājiniekiem labvēlīgu rezultātu 15:9. Divas ar pusi minūtes līdz pirmās ceturtdaļas noslēgumam Bleiks Hamiltons ātrajā pārejā trieca bumbu grozā no augšas, samazinot ventspilnieku deficītu līdz viena precīza metiena tiesai, tomēr pēdējā ceturkšņa minūtē Hāznera trejacis palielināja "Valmieras/Ordo" pārsvaru līdz pieciem punktiem, pirmajām desmit minūtēm tā arī noslēdzoties ar rezultātu 26:21.

Otrās ceturtdaļas sākumā Roberta Štelmahera vadītajai komandai vairākkārt izdevās izdevās izmantot Rolandsa Zaķa pārspēku groza apakšā, tomēr vadību mačā Kurzemes komandai pārņemt neizdevās. Viktors Iļjins un Jānis Kaufmanis uzņēmās līderu pienākumus "Valmieras/Ordo" sastāvā, ar augstu precizitāti spējot realizēt uzbrukuma iespējas. Otrā ceturkšņa vidū Hāzners realizēja trīs punktu metienu, kas mājiniekiem deva jau 12 punktu pārsvaru (41:29). Pēc minūtes pārtraukuma "Ventspils" sakārtoja savu uzbrukumu, izkārtojot Zaķim piecus gūtus punktus pēc kārtas. Trīs minūtes līdz puslaika noslēgumam valmieriešiem no divciparu skaitļa pārsvara uz rezultāta tablo vairs bija palicis tikai +2, bet Emanuels Ubila pārtvēra bumbu un izrāvās viens pret grozu, gūstot vieglus punktus un izlīdzinot rezultātu - 43:43. Pirms otrā ceturkšņa izskaņas BK "Ventspils" ieguva nelielu vadību, tomēr Ojārs Bērziņš nebaidījās uzbrukt grozam no tālās distances līdz ar puslaika beigu signālu, raidot bumbu cauri groza tīkliņam un panākot 51:49 par labu Vidzemes komandai.

Otrajam puslaikam sākoties, abas komandas vairākkārt apmainījās ar nelielu pārsvaru, bet pirms trešā ceturkšņa vidus Maiks Bruševics guva divus punktus ar sodu, panākot četru punktu pārsvaru viesiem. Kristaps Valters pēc protestiem par netaisnīgu tiesāšanu nopelnīja tehnisko piezīmi, kas lika mājiniekiem nonākt iedzinējos ar 56:61. Turpmākajās minūtēs valmieriešiem radās grūtības tikt pie punktiem uzbrukumā, kas devā ventspilniekiem brīvas rokas ātrajā pārējā. Tādējādi "Ventspils" panāca 14 punktu pārsvaru. Trešā perioda pēdējā minūtē Rihards Adiņš otro reizi spēlē bija precīzs no tālās distances, bet ar tādu pašu metienu atbildēja Māris Gulbis. Līdz ar to pirms noslēdzošās spēles daļas viesu komandai komfortabls pārsvars ar 76:62.

Ceturtajā ceturksnī Aigars Šķēle ar netraucētu trīs punktu metienu sasniedza BK "Ventspils" lielāko rezultāta pārsvaru - 17 punktus, bet Iļjina un Elkšņa precizitāte nākamajos uzbrukumos sešas ar pusi minūtes līdz mača noslēgumam vēl pavēra nelielu cerību stariņu "Valmieras/Ordo" basketbolistiem (68:81). Pēc piezīmes uzbrukumā un nesportiskā pārkāpuma soģi no laukuma ar piecām piezīmēm padzina lietuviešu centru Juciku, tomēr liels zaudējums "Ventspilij" tas nebija, jo no komandas centriem šajā cīņā daudz pārliecinošāku sniegumu demonstrēja Zaķis. Tieši šī ilggadējā Kurzemes komandas basketbolista sniegums apslāpēja valmieriešu cerības uz pozitīvu iznākumu. Pēdējās minūtēs savas debijas Latvijas Basketbola līgas augstākajā divīzijā varēja piedzīvot "Valmieras" jaunie spēlētāji Jānis Kāposts un Ņikita Zadvornijs. Savukārt vakardien "Ventspils" sastāvā debitējušais Kristaps Ķilps pierakstījās ar saviem pirmajiem punktiem, kas noslēdza spēli ar rezultātu 101:81. Tādējādi "Ventspils" izcīnīja savu otro panākumu šīs sezonas nacionālajā čempionātā, savukārt "Valmiera/Ordo" kļuva par pirmo vienību ar diviem zaudējumiem.

"Ventspils" sastāvā šajā cīņā ar 19 punktiem un astoņām izcīnītām bumbām zem groza izcēlās Rolands Zaķis, savukārt 17 punkti Aigara Šķēles rēķinā. Tikmēr mājinieku sastāvā Jānis Kaufmanis guva 17 punktus, bet Eduards Hāzners, realizējot četrus trejačus, sakrāja 15 punktus.

"OlyBet" Latvijas Basketbola līga, 1. oktobris, Valmiera

"Valmiera/Ordo" - BK "Ventspils" 81:101 (26:21, 25:28, 11:27, 19:25)
Valmiera: Kaufmanis 17, Hāzners 15 (4/8 3p), Iļjins 13, Adiņš 12, Jansons 9, Bērziņš 6, Elksnis 6, Vīksne 3, Kāposts, Zadvornijs
Ventspils: Zaķis 19 (8 ab), Šķēle 17, Ubila 16, Hamiltons 13, Bruševics 11 (8 ab), Jakovičs 10, Gulbis 9, Ķilps 4, Juciks 2

"OlyBet" LBL turnīra tabula

VKomandaUZ%
1.Ventspils20100%
2.Ogre20100%
3.Latvijas Universitāte10100%
4.VEF Rīga010%
5.Jēkabpils010%
6.Valka/Valga010%
7.Valmiera/Ordo020%
8.Betsafe/Liepāja000%
9.Jūrmala000%
1 2 63 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2017-10-01 20:18, pirms 7 gadiem
Paldies par tiešraidēm.
LBL? kas tas tāds?

 +10 [+] [-]

, 2017-10-01 20:20, pirms 7 gadiem
Pastrādāju, nopirku aliņus- ieslēdzu kompi, lai skatītos spēli un - H*J TEV!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 20:21, pirms 7 gadiem
Mēs visi persim kepku

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 20:22, pirms 7 gadiem
Kepkai pa dirsu,sūdi pa virsu

  +5 [+] [-]

, 2017-10-01 20:23, pirms 7 gadiem
Kepka,tu raudi?
Slēpts komentārs: Carver

  +5 [+] [-]

, 2017-10-01 20:28, pirms 7 gadiem
2 sezonas atpakal SPORTACENTRS.COM rādīja visas LBL spēles pat no laukiem,kur Vef spēlēja, bet nu jau otro sezonu neparāda pat 1 spēli. Kas noticis? Nav naudas? Nav komentātoru? Basketbols taču Latvijā ir pirmajā vietā sporta spēlēs...

  +7 [+] [-]

, 2017-10-01 20:38, pirms 7 gadiem
Kepons Raud par to ka Ādolfs pievīlis šo ir aij aij laikam vairs nevar būt draugi ja jau tā pieviļ

     [+] [-]

, 2017-10-01 20:44, pirms 7 gadiem
Ļoti skumji kad sporta centrs rāda kkādu futbolu kuru ne skatās skatitaji klātienē ne pie tv. Basi noteikti skatās vairāk

  +6 [+] [-]

, 2017-10-01 20:49, pirms 7 gadiem
LBL popularitāti var vairot tikai ar tiešraidēm, citādi kam tad tas tiek spēlēts?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 20:52, pirms 7 gadiem
Lai arī rāda to futbolu, florbolu, sieviešu basketbola spēles, LV hokeja ( drīzāk amatieru līgu), gandrīz vai visas top sporta spēles... bet kāda vaina ir LV basketbola līgai? Vēl jo vairāk, ka ir izlīdzinājies spēka samērs vidusslānī... divais lēmums no sportacentra. Kaut arī paši viņi sevi sauc par SPORTA CENTRU... kāds tur centrs, ja nevar parādīt nevienu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 20:54, pirms 7 gadiem
Sportacentram liels fui par netranslēto spēli!

  +8 [+] [-]

, 2017-10-01 20:56, pirms 7 gadiem
Lbl kaput, kam vajadzīgs baskotbols, ja to nerāda? Labi ja vienu apēli nedeľā mums rādīs... kurš ir atbildīgs par šādu uzmīšanu uz skatītājiem? Šnepsel gaidu paskaidrojumus un vai arī šoreiz izdomāsi pateikt kko tik pat ,tavuprāt, gudru, kāpēc izlasei nav vajadzīgs Obradovičš2 turklāt par velti cik sapratu. Tavs attaisnojums bija pats stulbākais ko nav tavas mutes esmu dzirdējis un vispār sen neko debīlāku neesmu dzirdējis

  +3 [+] [-]

, 2017-10-01 20:57, pirms 7 gadiem
Kepka skatās xfaktoru

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 20:58, pirms 7 gadiem
Ziediņ,kur pazudis esi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 21:23, pirms 7 gadiem
Virsraksts maldinošs, autor! Valmiera lika rauties virsiem sviedriem vaigā, lai vinētu! Nepiekrītu par izgāšanu!!! Puikas parādīja labu sniegumu, taču no 56:53 uz 56:69 bija laiks, kad Valmierai nesanāca uzbrukumi, tas ventińu izrāviens 16:0 lielā mērā izškīra maču. Ja U-16 izlases saspēlnieks cienīgi nospēlē pret veču izlases saspēlnieku, tad var tikai nońemt cepuri Kristapa Valtera un komandas priekšā par šodienas spēli. Būdīgi veči pret puikām un vairāk kā puslaiku spirsti dzīties pakał - tas bija skaisti! Valmieras puikas malači!

  +9 [+] [-]

, 2017-10-01 21:25, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Nē, skatos ierakstā lemberdzēnu #4-0 un smaidu
Ārstus esi mēģinājis apmeklēt?

  -3 [+] [-]

, 2017-10-01 21:28, pirms 7 gadiem
A.I3 rakstīja: Ļoti skumji kad sporta centrs rāda kkādu futbolu kuru ne skatās skatitaji klātienē ne pie tv. Basi noteikti skatās vairāk
Baša līdzjutējiem liekas, ka skatās vairāk. Šī gada LBL līmenis ir baigi švaks un no basketbola estētikas viedokļa tur diži nav ko redzēt. Virslīgā, lai ko arī daudzi teiktu, līmenis ir daudz augstāks. Paskaties abu komandu sastāvus! Nu īsti nav ko tur redzēt

  -3 [+] [-]

, 2017-10-01 21:30, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Virsraksts maldinošs, autor! Valmiera lika rauties virsiem sviedriem vaigā, lai vinētu! Nepiekrītu par izgāšanu!!! Puikas parādīja labu sniegumu, taču no 56:53 uz 56:69 bija laiks, kad Valmierai nesanāca uzbrukumi, tas ventińu izrāviens 16:0 lielā mērā izškīra maču. Ja U-16 izlases saspēlnieks cienīgi nospēlē pret veču izlases saspēlnieku, tad var tikai nońemt cepuri Kristapa Valtera un komandas priekšā par šodienas spēli. Būdīgi veči pret puikām un vairāk kā puslaiku spirsti dzīties pakał - tas bija skaisti! Valmieras puikas malači!
Ventspilij jau tas sastāvs arī diezgan nožēlojams. Nezinu, ko viņi taisās darīt čempionu līgā, jo uz starptautiskās skatuves draud pamatīga izgāšanās. Koledžu spēlētāji + zema līmeņa vietējie. Pag. gadā leģionāri bija jēdzīgāki + Krisītis

  -3 [+] [-]

, 2017-10-01 21:33, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Nē, skatos ierakstā lemberdzēnu #4-0 un smaidu
Šī gada Ventspils sastāvs ir parodija par kluba ziedu laikiem. Palicis tikai nosaukums. LBL ar Zaķi, Šķēli un koledžu spēlētājiem šī gada LBL 2. vietu var arī izcelt, bet pret VEF un Čempionu līgā it īpaši nav īsti ko darīt

  +2 [+] [-]

, 2017-10-01 21:39, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ventspilij jau tas sastāvs arī diezgan nožēlojams. Nezinu, ko viņi taisās darīt čempionu līgā, jo uz starptautiskās skatuves draud pamatīga izgāšanās. Koledžu spēlētāji + zema līmeņa vietējie. Pag. gadā leģionāri bija jēdzīgāki + Krisītis
Un kāda jēga no jēdzīgākiem leģiem, ja viņi spēlēja katru trešo spēli, bet dažs tikai trīs pa sezonu? Paskaties status tagad - tikai Juciks bija apJucis Šī ir strādnieku komanda, un vēl nav skaidrs, ko no tās sagaidīt. Disciplīnas, šķiet, būs vairāk nekā Kažas laikā, kurš tomēr paļāvās, ka visi ir profi un paši sapratīs, ka jākapā. Protams, Tenerife būs ļoti labs lakmusa papīrītis, bet šobrīd es teiktu, ka sastāvs ir interesants
Par šo maču - tomēr otrā spēle pēc kārtas, biški par vieglu paņēma sākumā, bet otro puslaiku tomēr savāca.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 21:41, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Šī gada Ventspils sastāvs ir parodija par kluba ziedu laikiem. Palicis tikai nosaukums. LBL ar Zaķi, Šķēli un koledžu spēlētājiem šī gada LBL 2. vietu var arī izcelt, bet pret VEF un Čempionu līgā it īpaši nav īsti ko darīt
tu jau loci Spartaka čempionu šampi? Kas tie par secinājumi pēc pirmās nedēļas, sevišķi vēl, ja VEF bija zāģis, bet BKV 2 vinnes?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 21:41, pirms 7 gadiem
Nedomāju, ka ventspilniekiem sastāvs baigi sliktais, tur gana labi spēlētāji, komplektācija OK, arī mori normāli, bet... Šodien vienkārši Valmiera nokapāja izcili priekš sava sastāva, taču apbērēt ventspilnieku ambīcijas baigi nav iemesla. Tur ir spēks iekšā!

  -3 [+] [-]

, 2017-10-01 21:46, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: tu jau loci Spartaka čempionu šampi? Kas tie par secinājumi pēc pirmās nedēļas, sevišķi vēl, ja VEF bija zāģis, bet BKV 2 vinnes?
gan viņš, gan patlaban tu piesaucot vef un bkv rezultātus, man šķietat, kā bērni smilšu kastē...mēs visi labi zinām, ka regulārā sezona ir tikai un vienīgi formalitāte abiem klubiem, tāpēc esiet mierīgi.....Tāpat vajadzētu saprast, ka ne bkv nedz vef neiespringst uz lbl tagad, jo ir starti daudz augstākā līmenī, viņu vienīgais regulārās sezonas mērķis ir neuzskriet vienam uz otra pirms fināla

     [+] [-]

, 2017-10-01 21:47, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: tu jau loci Spartaka čempionu šampi? Kas tie par secinājumi pēc pirmās nedēļas, sevišķi vēl, ja VEF bija zāģis, bet BKV 2 vinnes?
Skatos situāciju kopumā. Pag. gadā tomēr bija teicams saspēlnieks Dīns, Kempbels daudzmaz sakarīgi izskatījās, Zelonis bija krampis, Telefons čempionu līgas atsevišķas spēles izvilka (piemēram, mājās pret Asvel). Šī gada leģionāri nevieš nekādu ticību. Un no latviešu spēlētājiem arī nav nekāda papildinājuma. Sastāvs ir vājāks kā pag. gadā, tāpēc neredzu pamatu cerēt uz vismaz tādiem pašiem rezultātiem kā pag. sezonā

  -1 [+] [-]

, 2017-10-01 21:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: gan viņš, gan patlaban tu piesaucot vef un bkv rezultātus, man šķietat, kā bērni smilšu kastē...mēs visi labi zinām, ka regulārā sezona ir tikai un vienīgi formalitāte abiem klubiem, tāpēc esiet mierīgi.....Tāpat vajadzētu saprast, ka ne bkv nedz vef neiespringst uz lbl tagad, jo ir starti daudz augstākā līmenī, viņu vienīgais regulārās sezonas mērķis ir neuzskriet vienam uz otra pirms fināla
es tieši par to pašu, tikai ironizēju par čaļa loģiku

     [+] [-]

, 2017-10-01 21:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: gan viņš, gan patlaban tu piesaucot vef un bkv rezultātus, man šķietat, kā bērni smilšu kastē...mēs visi labi zinām, ka regulārā sezona ir tikai un vienīgi formalitāte abiem klubiem, tāpēc esiet mierīgi.....Tāpat vajadzētu saprast, ka ne bkv nedz vef neiespringst uz lbl tagad, jo ir starti daudz augstākā līmenī, viņu vienīgais regulārās sezonas mērķis ir neuzskriet vienam uz otra pirms fināla
Šodienas spēle man pilnīgi neinteresēja, jo Valmiera šogad nav konkurētspējīga. Es runāju par situāciju kopumā, ka Ventspils sastāvs ir pārāk vājš, lai cerētu uz labu startu ČL un arī VEF komplektācija izskatās solīdāka

  +4 [+] [-]

, 2017-10-01 21:51, pirms 7 gadiem
Kepku nepaņēma xfaktora

     [+] [-]

, 2017-10-01 21:52, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Nedomāju, ka ventspilniekiem sastāvs baigi sliktais, tur gana labi spēlētāji, komplektācija OK, arī mori normāli, bet... Šodien vienkārši Valmiera nokapāja izcili priekš sava sastāva, taču apbērēt ventspilnieku ambīcijas baigi nav iemesla. Tur ir spēks iekšā!
runa absolūti nav par šodienas spēli. Vienkārši konstatēju faktu, ka Ventspils ir kļuvis vājāks kā pag. sezonā

     [+] [-]

, 2017-10-01 21:55, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Un kāda jēga no jēdzīgākiem leģiem, ja viņi spēlēja katru trešo spēli, bet dažs tikai trīs pa sezonu? Paskaties status tagad - tikai Juciks bija apJucis Šī ir strādnieku komanda, un vēl nav skaidrs, ko no tās sagaidīt. Disciplīnas, šķiet, būs vairāk nekā Kažas laikā, kurš tomēr paļāvās, ka visi ir profi un paši sapratīs, ka jākapā. Protams, Tenerife būs ļoti labs lakmusa papīrītis, bet šobrīd es teiktu, ka sastāvs ir interesants
Par šo maču - tomēr otrā spēle pēc kārtas, biški par vieglu paņēma sākumā, bet otro puslaiku tomēr savāca.
Nu ne gluži tā bija. Afro centrs tik maz nospēlēja, bet pārējie leģi spēlēja regulāri. Var jau mēģināt spiest uz disciplīnu, pašatdevi utt., bet nu kopumā sastāvs diemžēl nepriecē, ja atmiņā vēl laiki, kad no Ventspils baidījās labi Eiropas vidusmēra klubi

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 21:56, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Skatos situāciju kopumā. Pag. gadā tomēr bija teicams saspēlnieks Dīns, Kempbels daudzmaz sakarīgi izskatījās, Zelonis bija krampis, Telefons čempionu līgas atsevišķas spēles izvilka (piemēram, mājās pret Asvel). Šī gada leģionāri nevieš nekādu ticību. Un no latviešu spēlētājiem arī nav nekāda papildinājuma. Sastāvs ir vājāks kā pag. gadā, tāpēc neredzu pamatu cerēt uz vismaz tādiem pašiem rezultātiem kā pag. sezonā
tu esi matemātiķis pēc izglītības vai ķīmiķis, ne? Vai programmētājs. Ja -> Tad
Cik bieži tāda loģika nostrādā, sevišķi, ja runa nav par dažādu zvaigžņu maiņu ik gadu? Pie tam arī komandas ar zvaigznēm ne vienmēr kāpj ne cik augstu, kad to deķa vilcēju ir par daudz. Šogad ir kapatāji, kas dažkārt var paveikt vairāk par stāriem. Protams, var arī sabrukt, bet nu es šobrīd vispār neko nesecinātu. Arī par VEF sastāvu, kas vismaz šobrīd ir izteikti vājāks.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-01 21:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nu ne gluži tā bija. Afro centrs tik maz nospēlēja, bet pārējie leģi spēlēja regulāri. Var jau mēģināt spiest uz disciplīnu, pašatdevi utt., bet nu kopumā sastāvs diemžēl nepriecē, ja atmiņā vēl laiki, kad no Ventspils baidījās labi Eiropas vidusmēra klubi
Tas, ka cilvēks ir mačā, nenozīmē, ka viņš spēlē Kempbels un Villijs sevišķi ar to izcēlās. Par to ir runa.

     [+] [-]

, 2017-10-01 22:00, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: tu esi matemātiķis pēc izglītības vai ķīmiķis, ne? Vai programmētājs. Ja -> Tad
Cik bieži tāda loģika nostrādā, sevišķi, ja runa nav par dažādu zvaigžņu maiņu ik gadu? Pie tam arī komandas ar zvaigznēm ne vienmēr kāpj ne cik augstu, kad to deķa vilcēju ir par daudz. Šogad ir kapatāji, kas dažkārt var paveikt vairāk par stāriem. Protams, var arī sabrukt, bet nu es šobrīd vispār neko nesecinātu. Arī par VEF sastāvu, kas vismaz šobrīd ir izteikti vājāks.
Tu tagad runā ka Šnepa vārdiem- nav vērts veidot komandu ar spilgtiem vārdiem, jo tas uzreiz negarantē uzvaras. Protams, ka negarantē, bet tas ir materiāls, ar kuru strādājot salīdzinoši īsā laikā var izveidot uzvarošu komandu. Bet ja tavā rīcībā ir tikai lego klucīši, tad tu neizveidosi kosmosa kuģi

     [+] [-]

, 2017-10-01 22:03, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Tas, ka cilvēks ir mačā, nenozīmē, ka viņš spēlē Kempbels un Villijs sevišķi ar to izcēlās. Par to ir runa.
Lai kā būtu ar motivāciju atsevišķās LBL spēlēs, galvenajās spēlēs viņi izskatījās pieklājīgi
1 2 63 komentāri