Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs otro reizi karjerā triumfē Eiropas čempionāta klasikā

Tomass Neuss Lucs
Tomass Neuss Lucs

Rastorgujevs otro reizi karjerā triumfē Eiropas čempionāta klasikā
Andrejs Rastorgujevs. Foto: SIPO/Scanpix

Šodien Polijas pilsētā Dušņikizdrojā ar 20 km klasiku vīriešiem turpinājās Eiropas čempionāts biatlonā. Ļoti veiksmīgas sacensības padevās Latvijas biatlonistam Andrejam Rastorgujevam, kurš, pieļaujot tikai vienu kļūdu, otro reizi karjerā triumfēja Eiropas čempionātā. Otrajā un trešajā vietā ierindojās Norvēģijas biatlonisti.

Latviju šajās sacensībās pārstāvēja seši vīri- 32 gadus vecais Andrejs Rastorgujevs, 29 gadus vecais Roberts Slotiņš, divus gadus jaunākais Aleksandrs Patrijuks, kā arī juniori Edgars Mise, Rūdis Balodis un Kirils Matjuhins.

Latvijas biatlona līderis Rastorgujevs trasē devās kā 34. un pirmajā ugunslīnijā ieradās trešajā vietā, bet nopelnītā viena soda minūte lika atkrist uz 45. vietu. Aizverot visus mērķus otrajā šaušanā, Andrejs pacēlās uz dalīto desmito vietu. Arī trešajā šaušanā Rastorgujevs šāva precīzi, kļūstot par vicelīderi. Turpinājums tikpat izcils- precīza noslēdzošā šaušana un iegūta jau līderpozīcija. Līdz finišam Andrejs vēl vairāk palielināja savu pārsvaru pār tuvāko sekotāju, pārliecinoši triumfējot šajā distancē. Par Eiropas čempionu Rastorgujevs kļuvis trešo reizi, bet otro reizi zeltu viņš ieguvis tieši 20 km distancē.

Andrejam šodien arī izcils slēpošanas ātrums- pa apļiem attiecīgi trešais, trešais, pirmais, pirmais, pirmais un summā labākais laiks.

Otrajā vietā aiz latvieša ierindojās Pasaules kausa kopvērtējuma 22. vietas īpašnieks norvēģis Erlens Bjentegors, bet uz goda pjedestāla trešā pakāpiena kāpa cits norvēģis Endrē Stromšeims.

Salīdzinošu ātru slēpojuma ātrumu, proti, 39. labāko uzrādīja Patrijuks. Viņš līderim Rastorgujevam uz slēpēm zaudēja 3:07.2. 27 gadus vecais biatlonists bija arī ātrākais šāvējs starp latviešiem (33.vieta). Katrā ugunslīnijā pieļaudams pa vienai kļūdai, Patrijuks finišēja 42.vietā. Pārējiem Latvijas pārstāvjiem tik labi nesekmējās.

Eiropas čempionāts turpināsies 29. janvārī, kad sprinta distancē dosies gan vīri, gan dāmas.

20 km klasika vīriešiem, Eiropas čempionāts

V.SportistsValstsLaiksKļūdas
1.A. RastorgujevsLatvija52:04.71+0+0+0
2.E. BjentegorsNorvēģija+1:27.50+2+0+0
3.E. StromšeimsNorvēģija+1:41.40+0+1+1
4.S.K. HaliliKrievija+1:59.70+0+0+0
5.S.G. BakensNorvēģija+2:03.50+1+0+1
6.A. PrimaUkraina+2:10.01+2+0+0
43.A. PatrijuksLatvija5:48.81+1+1+1
61.E. MiseLatvija6:27.81+1+0+0
80.R. SlotiņšLatvija7:50.42+1+0+2
86.R. BalodisLatvija8:21.91+0+1+1
90.K. MatjuhinsLatvija8:38.32+1+1+0

Piedalījās 142, finišēja 138 biatlonisti

Eiropas čempionāts biatlonā

DienaLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
27.01.11:3015 km klasika dāmāmMonika Hojniša- Starega (Polija)Anastasija Merkušina (Ukraina)Larisa Kukļina (Krievija)
27.01.15:1520 km klasika kungiemAndrejs Rastorgujevs (Latvija)Erlens Bjontegors (Norvēģija)Endrē Stromšeims (Norvēģija)
29.01.11:307.5 km sprints dāmām
29.01.15:0010 km sprints kungiem
30.0111:3010 km iedzīšana dāmām
30.01.14:0012.5 km iedzīšana kungiem
31.01.11:30Jauktā pāru stafete
31.01.14:00Jauktā stafete

Izmantotie resursi:
https://biathlonresults.com/

  +4 [+] [-]

, 2021-01-27 19:17, pirms 4 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Da tur 80% no pirmā desmitnieka u18 sejas. Andrejs tur tā kā tēvs visiem
Artem Pryma iemet google

  +2 [+] [-]

, 2021-01-27 19:19, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Liels prieks par Rastorgujevu! LOV normatīvs izpildīts un mierīga sirds Andrejam vēl vienu gadu. Cerams tagad pietaupīs spēkus PČ.
Vislielākais prieks par Patrijuku. Saprotu, ka labākie nestartē, bet viņš vismaz parādīja, ka ir kāda perpektīva kādu reizi izšaut arī PK posmā.
Par pārējiem bez komentāriem. Valsts apmaksāts hobijs ir patīkams veids kā pavadīt savu ikdienu.
Rezultāti ir pietiekami blīvi, la šoreiz nevienu nesauktu par tūristu vai hobijistu. Es par šodien startu visiem lieku plus zīmi.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-27 19:21, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Rezultāti ir pietiekami blīvi, la šoreiz nevienu nesauktu par tūristu vai hobijistu. Es par šodien startu visiem lieku plus zīmi.
Visi 7 sportisti var apsteigt 50 dalībniekus IBU līmenī, tad tas jau ir daudz!
Protams var daudz, daudz labāk, bet vismaz labāk kā bija iepriekš!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 19:25, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Nu tad beidzot!! Sen jau gaidījām.
PČ sastāvs klasikā skaidrs Rastorgijevs,Patrijuks,Mise.
Par Rastorgujevu un Patrijuku piekrītu - abi startēs abās distancēs. Par trešo tomēr neesmu tik pārliecināts. Klasikā iespēju var dot arī Balodim un varbūt pat Slotiņam. Jāpagaida EČ sprinta rezultātus.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-27 19:26, pirms 4 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Da tur 80% no pirmā desmitnieka u18 sejas. Andrejs tur tā kā tēvs visiem
Tēvs , ne tēvs, bet precīzi šaut vajag arī Madonas novada sacensībās. Ja tas Andrejam izdotos biežāk nekā Latvijā ir ziemas ar sniegu, tad būtu labi.
Slēpts komentārs: kikiic

  +3 [+] [-]

, 2021-01-27 19:28, pirms 4 gadiem
Un, protams, apsveikumi Rastorgujevam un biatlona faniem! Tas bija skaisti un pārliecinoši.

Interesanti, vai Rastijs paliks Polijā un nostartēs sprintā? Domāju, ka var, jo sprintā ir pat labākas izredzes uz medaļu.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-27 19:31, pirms 4 gadiem
kikiic rakstīja: Zinu, ka trases atšķiras, bet tāpat viņš ir 2 minūtes lēnāks nekā PK posma uzvarētāji distances ziņā.
Tas varbūt pret J.Bē kādā atsevišķā sacīkstē. Rastijam PK šosezon bieži ir TOP 20 slēpošanas ātrums.
Slēpts komentārs: kkk

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 19:37, pirms 4 gadiem
Cik var muldēt

BJOENTEGAARD Erlend

44:32.9 Antholcā

47:55.8 šeit!

2 vieta slēpoja 3 minūtes lēnāk, vai arī trases ir nesalīdzināmas?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-27 19:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas traucē tikpat veiksmīgi (šaušanā) startēt PK?
Psiholoģija un nevajag viņam šaušanas treneri,bet gan psihologu

  +4 [+] [-]

, 2021-01-27 19:41, pirms 4 gadiem
Sāksim vēl renes Sanktmoricu salīdzināt ar 50 sec trasēm
Nemeklējiet to, kas nav jāmeklē!
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 19:43, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Sāksim vēl renes Sanktmoricu salīdzināt ar 50 sec trasēm
sāc!

     [+] [-]

, 2021-01-27 19:45, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Rezultāti ir pietiekami blīvi, la šoreiz nevienu nesauktu par tūristu vai hobijistu. Es par šodien startu visiem lieku plus zīmi.
Vai tad Slotiņš un Mise startē pirmo vai otro gadu PK apritē? Labi, piekrītu par Baloža un Matjuhina startu ar mazu plusa zīmi. Atceros kaut vai to pašu Muižnieku, kuram salīdzinoši normāli gāja progress uz priekšu. Nerunāju jau par rezultātu kā tādu, bet par par rezultātu attīstību kaut cik samērīgā apmērā un termiņos.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 19:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: sāc!
Es drīzāk uzrakstīšu, luge, bobu federācijai, lai beidz apbižot sportistus un sāk maksāt prēmijas!
Kauns, ka bagātas valstis nevar samaksāt prēmijas sportistiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 19:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es drīzāk uzrakstīšu, luge, bobu federācijai, lai beidz apbižot sportistus un sāk maksāt prēmijas!
Kauns, ka bagātas valstis nevar samaksāt prēmijas sportistiem!
neaizmirsti vēstules kopiju nosūtīt arī visiem ietekmīgākajiem šļūkāšanas medijiem, lai pederācijas neizvairās no atbildes un sāk maksāt!

  -3 [+] [-]

, 2021-01-27 20:02, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tas varbūt pret J.Bē kādā atsevišķā sacīkstē. Rastijam PK šosezon bieži ir TOP 20 slēpošanas ātrums.
Pret Loginovu iepriekšējā posmā.

  -4 [+] [-]

, 2021-01-27 20:20, pirms 4 gadiem
Kopumā šīs ir zema līmeņa sacenes. Paskatieties kas tur vispār slēpo, vieni sīkie un otrā ešelona biatlonisti. Nomierinieties
Lai PK kaut dažas reizes ielien top10, tad varēsim sist plaukstas.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-27 20:21, pirms 4 gadiem
kikiic rakstīja: Pret Loginovu iepriekšējā posmā.
Kas pa muļķībām - slēpošanā posma uzvarētājam Loginovam, Rastorgujevs zaudēja 13 sekundes

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 20:21, pirms 4 gadiem
kikiic rakstīja: Pret Loginovu iepriekšējā posmā.
Čehs parādīja, Loginovs ar 0, zaudētu Rastorgujevam ar 1 sodu!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 20:23, pirms 4 gadiem
The one and the only rakstīja: Kopumā šīs ir zema līmeņa sacenes. Paskatieties kas tur vispār slēpo, vieni sīkie un otrā ešelona biatlonisti. Nomierinieties
Lai PK kaut dažas reizes ielien top10, tad varēsim sist plaukstas.
Kopumā čehs no Rastorgujeva atpalika par 2sec vairāk, nekā no uzvarētāja PK! Es domāju, ka šī Rastorgujeva uzvara ir vērtīgāka par PK uzvaru!

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:27, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kopumā čehs no Rastorgujeva atpalika par 2sec vairāk, nekā no uzvarētāja PK! Es domāju, ka šī Rastorgujeva uzvara ir vērtīgāka par PK uzvaru!
Tu tā vari domāt. Bet būsim tomēr objektīvi. PK ir PK, EČ ir IBU kauss. EČ rezultāti tiek skaitīti IBU kausā nevis PK! EČ biatlonā tomēr ir IBU kausa līmeņa sacensības!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 20:27, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kopumā čehs no Rastorgujeva atpalika par 2sec vairāk, nekā no uzvarētāja PK! Es domāju, ka šī Rastorgujeva uzvara ir vērtīgāka par PK uzvaru!
Gandriiz aizrijos lasot

  -2 [+] [-]

, 2021-01-27 20:32, pirms 4 gadiem
skars rakstīja: Kas pa muļķībām - slēpošanā posma uzvarētājam Loginovam, Rastorgujevs zaudēja 13 sekundes
Par to jau iet runa, ja slēpo 2 minūtes lēnāk, var bez kļūdām sašaut.

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tā vari domāt. Bet būsim tomēr objektīvi. PK ir PK, EČ ir IBU kauss. EČ rezultāti tiek skaitīti IBU kausā nevis PK! EČ biatlonā tomēr ir IBU kausa līmeņa sacensības!
Krievi, norvēģi, vācieši jau ielikuši vikipēdijā rezultātus!
Šaubos vai IBU posmos tas tiktu izdarīts 2h laikā

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 20:35, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Krievi, norvēģi, vācieši jau ielikuši vikipēdijā rezultātus!
Šaubos vai IBU posmos tas tiktu izdarīts 2h laikā
EČ rezultāti iet IBU kausa kopvērtējumā.
tieši tāpat kā PČ rezultāti tiek skaitīti PK kopvērtējumā.

p.s. piemēram Rastorgujevs pēc šodienas uzvaras IBU kausa klasikā kopvērtējumā ir 6.vietā!

p.p.s. tas ka kādam fanam vikipēdijā gribas izcelt EČ vai PČ biatlonā, nenozīmē , ka tie arī nav attiecīgi IBU kausa un PK posmi!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-27 20:36, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Vai tad Slotiņš un Mise startē pirmo vai otro gadu PK apritē? Labi, piekrītu par Baloža un Matjuhina startu ar mazu plusa zīmi. Atceros kaut vai to pašu Muižnieku, kuram salīdzinoši normāli gāja progress uz priekšu. Nerunāju jau par rezultātu kā tādu, bet par par rezultātu attīstību kaut cik samērīgā apmērā un termiņos.
Misem pirmā pilnā sezona PK līmenī, līdz šim bija tiksi trīs starti solo distancēs. Slotiņš sašāva 75%, kas priekš viņa ir labi.

Protams, ja runā par progresu, tad es piekrītu, ka Mise un Balodis ir ļoti lēni uz slēpēm, ka Slotiņš sūdīgi šauj. Bet tieši šodien visi bija tuvu savam šībrīža objektīvajam maksimumam.

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: EČ rezultāti iet IBU kausa kopvērtējumā.
tieši tāpat kā PČ rezultāti tiek skaitīti PK kopvērtējumā.

p.s. piemēram Rastorgujevs pēc šodienas uzvaras IBU kausa klasikā kopvērtējumā ir 6.vietā!

p.p.s. tas ka kādam fanam vikipēdijā gribas izcelt EČ vai PČ biatlonā, nenozīmē , ka tie arī nav attiecīgi IBU kausa un PK posmi!
Tie ir un arī prēmijas attiecīgi, bet vienkārši saku, ka interese par Eč ir daudz lielāka!
Kur šodien bija IBU kausa līderis pēdējā šautuvē?

  +3 [+] [-]

, 2021-01-27 20:41, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tie ir un arī prēmijas attiecīgi, bet vienkārši saku, ka interese par Eč ir daudz lielāka!
Kur šodien bija IBU kausa līderis pēdējā šautuvē?
Tu taču nenoliegsi , ka interse arī par PČ būs daudz lielāka nekā par parastu PK posmu?

p.s. es nezinu , kas ir IBU kausa līderis. pieļauju kāds no norgēm. cik esmu skatījies tie tur ar brauc pa priekšu regulāri! un tiekot uz PK mauc pa punktiem, nevis velkas pakaļā!

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu taču nenoliegsi , ka interse arī par PČ būs daudz lielāka nekā par parastu PK posmu?
Kurā sporta veidā tā nav?

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:44, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kurā sporta veidā tā nav?
hokejā! PK ir prestižāks turnīrs nekā PČ!

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:46, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu taču nenoliegsi , ka interse arī par PČ būs daudz lielāka nekā par parastu PK posmu?

p.s. es nezinu , kas ir IBU kausa līderis. pieļauju kāds no norgēm. cik esmu skatījies tie tur ar brauc pa priekšu regulāri! un tiekot uz PK mauc pa punktiem, nevis velkas pakaļā!
Divi norvēģi! Abi līderi pēdējā šautuvē dabūja pa 3 apļiem, jo bija jāapsteidz Rastorgujevs

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: hokejā! PK ir prestižāks turnīrs nekā PČ!
Bieži gan viņš ir rīkots

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Bieži gan viņš ir rīkots
kāda nozīme. es Tev atbildēju, ka ne vienmēr PČ ir krutāks par PK. citus piemērus nemeklēšu!

     [+] [-]

, 2021-01-27 20:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāda nozīme. es Tev atbildēju, ka ne vienmēr PČ ir krutāks par PK. citus piemērus nemeklēšu!
Piemēri droši vien ir daudz! Viens PK desmitgadē ir nenopietni!
Ceru, ka rīkos biežāk! Droši vien, ka tas ir naudas jautājums!