Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Lībietis: "Puiši nesaprot, kas notiek"

Lībietis: "Puiši nesaprot, kas notiek"
Kristaps Lībietis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Biju uzstādījis sev mērķi tikt punktos, ko esmu jau sasniedzis, līdz ar to ir gandarījums," intervijā portālam eSports.lv atzīst biatlonists Kristaps Lībietis, neslēpjot, ka pirms sezonas treniņos ieguldīts daudz darba.

Tu izlasei pievienojies tikai novembrī. Cik lielā mērā tas ietekmējis tavus startus?
Būtiski ietekmējis nav. Es vasarā un rudenī trenējos pēc individuālas programmas, ieguldīju lielu darbu, lai sagatavotos sezonai, kas pagaidām personīgi man, uzsākusies salīdzinoši labi. Rezultāti ir vasaras un rudens darba augļi.

Šajā sezonā esi sasniedzis savus divus karjeras labākos rezultātus...
Sezonas sākums man ir labs. Protams, uz kopējā fona rezultāti nav nekādi augstie, taču man tās ir labas vietas. Biju uzstādījis sev mērķi tikt punktos, ko esmu jau sasniedzis, līdz ar to ir gandarījums. Klusībā nosprausti jauni mērķi, taču negribas tos atklāt. Tad jau redzēs vai piepildīsies...

Šaušanā iepriekšējās sezonās tava precizitāte bija gājusi uz leju, šogad savukārt ir augstā līmenī. Īpaši piestrādāts pie tā?
Ieguldīts daudz darba. Šajā ziņā gan šaušanas, gan tehnikas treniņos man daudz palīdzēja arī Jēkabs Nākums. Domāju, ka tas bija liels pluss.

Kur redzi būtiskākās rezerves, uz kuru pamata var uzlabot rezultātus?
Vienmēr var uzlabot tehniku. Rezultāti būtu augstāki, ja būtu labākas slēpes. Tās nav sliktas, taču nav arī tik labas, ar kādām skrien pirmā divdesmitnieka sportisti. Mums [Latvijas izlases biatlonistiem] ir praktiski vienādas slēpes, nedaudz labākas ir Ilmāram [Bricim], bet tas ir saprotams – viņš ir cita līmeņa biatlonists, vairākkārt bijis arī godalgotās vietās. Slēpju firmas, protams, ir ieinteresētas, lai slēpes slīdētu labi.

Visai komandai slēpošanas ātrums ir diezgan zems. Kur slēpjas problēma – medicīnā, konkurentu spēkā vai kur citur?
Par sevi es tā neteiktu, jo esmu analizējis savus rezultātus un kaut mazliet, bet tie uzlabojas. Zemāks mans ātrums noteikti nav palicis. Jāņem vērā, ka slēpošanas rezultāti biatlonā kļūst arvien blīvāki. Tās valstis, kuras agrāk nebija TOP valstis, tagad par tādām ir palikušas. Tāpēc arī tagad punktus dod pirmajiem 40 nevis 30 biatlonistiem kā pirms tam. Kopējie rezultāti aug.

Problēmas ar medicīnu, kuras skāra izlasi, tev laikam aizgāja secen?
Jā, jo es ar viņiem pirms sezonas kopā praktiski netrenējos. Par izlasi man grūti spriest, jo viņiem bija pavisam cits treniņplāns, nezinu arī kāda medicīna viņiem tika dota, tas jājautā pašiem.

Kāpēc nolēmi nepiedalīties Latvijas čempionātā?
Daudz startēju, tāpēc nebija laika atpūtai, lai gan nevar teikt, ka biju baigi noguris. Parasti pasaules kausos mēs padalāmies - ja kādam iet sliktāk, viņa vietā tiek cits, bet šoreiz bija tā, ka kāds saslima, pārējiem vēl problēmas ar medicīnu... Gribējās nedaudz atpūsties, turklāt lielākā daļa sezonas vēl tikai priekšā. Tagad jāgatavojas pasaules čempionātam Korejā, lai tur sasniegtu labāko rezultātu.

Līdz pasaules čempionātam vēl ir mēnesis. Kas vēl šajā laika jāizdara, lai čempionāts būtu izdevies?
Zināms, ka startēšu Oberhofā, bet nestartēšu Rūpoldingā. Neliela treniņnometne man būs Antholcā, kur notiks pasaules kausa sestais posms. Kādi rezultāti būs Antholcā, tādi aptuveni būs arī Korejā. Treniņplāns man ir sastādīts, pasaules čempionātam atkal gatavošos individuāli.

Vai kāda no trasēm tev ir īpaši tuva, kur parasti tiek sasniegti labi rezultāti?
Mīļākā noteikti ir Hohfilcene, tur man ļoti patīk startēt. Vēl arī Osterzunda un Antholca. Vācijas trases ir ļoti ātras, tur mums ir grūti cīnīties. Cik esmu skatījies, tad, piemēram, Rūpoldingā latviešiem nekad nav bijuši īpaši augsti rezultāti. Bieži vien arī bijis daudz mākslīgā sniega un ātrā trasē uz to mēs daudz varam zaudēt.

Maļuhins nesen paziņoja, ka mēģinās kvalificēties Vankūverai kā biatlonists. Kā vērtē viņa izredzes?
Man grūti spriest par viņa fizisko sagatavotību, jo viņš startē slēpošanā. Ja Oļegs būtu kaut kur saskrējies ar mums vai nostartējis kādā Eiropas kausa posmā biatlonā, tad varētu izdarīt kaut kādus secinājumus. Biatlonā šobrīd ir pavisam cits ātrums nekā tas, kas bija pirms četriem gadiem, kad viņš centās kvalificēties Turīnas olimpiādei. Kad viņš sāks startēt, tad viņš to sapratīs. To, ka viņš nebūs slikts uz kājām, tas ir skaidrs, bet daudz ko ietekmēs arī šaušana – ienākšana, iziešana, šaušanas ātrums, precizitāte.

Runājot par konkurentiem – šī sezona salīdzinot ar citām neveiksmīgi iesākusies Vācijai, taču sekmīgi startē ukraiņi, kuri ieņem 5. vietu Nāciju kausā. Ar ko tas varētu būt skaidrojams?
Iespējams, Vācijas izlasi kaut kādā mērā ietekmējis dopinga skandāls, kas bija pērn. Pieļauju, ka šajā sezonā vācieši necer uz augstiem rezultātiem, bet mērķtiecīgi gatavojas Vankūveras olimpiādei. Ukraiņiem rezultātu uzlabošanās varētu būt saistīta, gan ar kaut kādu speciālistu piesaisti vai to, ka viņiem valstiskā līmenī, iespējams, ir lielāks atbalsts. Ja ir labs finansējums, tad var darboties – meklēt labas slēpes, pieaicināt speciālistus.

Vai ir kādas būtiskas atšķirības starp to, kā strādā Latvijas izlase un tā pati Ukrainas izlase vai arī citas vadošās komandas?
Vadošo valstu komandās ir krietni lielāks slēpju smērētāju daudzums un apkalpojošais personāls kopumā. Viens treneris atbild par tehniku, cits – par šaušanu, galvenais treneris sastāda treniņplānus un tā tālāk. Biatlona lielvalstīs ir arī liela nauda un līdz ar to – vairāk speciālistu. Mums ir viens treneris un divi smērētāji. Noteikti atšķiras arī treniņu metodika, visi jau netrenējas pēc vienas šnites, taču saprotams, ka konkurentiem tas netiek atklāts.

Vai komandā pēc neveiksmīgā sezonas sākuma puišiem nav nolaidušās rokas?
Dažiem reizēm nolaižas, jo puiši nesaprot, kas notiek, sevišķi pēc sliktiem posmiem. Neviens jau nesačko, visi pirms sezonas ir trenējušies, lai sezona būtu izdevusies. Puiši visu dara ar lielu atbildību, jo tas ir viņu darbs, diemžēl sezona sākusies tā, kā sākusies...

Kādam nav prātā iezagusies doma mest visu pie malas?
Kādreiz šī doma piezogas visiem, arī man tā ir bijis, ka prātoju – varbūt beigt sportot un darīt ko citu. Taču mēs esam ieguldījuši tik daudz darba, ka aiziet vairāku ļoti sliktu rezultātu dēļ, nebūtu prāta darbs. Neveiksmes gan nav radījušas saasinājumu izlasē, mikroklimats ir labs.

Vai taisnība, ka komandā visi plāni un darbi pārsvarā pakārtoti Ilmāra Briča interesēm?
Man par to grūti spriest, taču domāju, ka tik traki nav. Komandas sapulcēs to nevar just, bet par pārējo treniņprocesu nevaru izteikties, jo lielāko daļu trenējos atsevišķi. Droši vien tādā baumu līmenī tās visas runas arī paliks. Cik dzirdēju, Ilmārs nestartēs Antholcā, bet brauks mājās laikam – tā viņi izlēmuši ar treneri. Bricis ar saviem panākumiem to ir nopelnījis, ka var pateikt kaut ko trenerim un tiek respektēts. Viņi, kā nekā, pazīstami jau ļoti sen. Domāju, ka, lai pasaules čempionātā sasniegtu labu rezultātu, viņam tiešām vajag aizbraukt mājās vai patrenēties citur.

Urbanovičs trenē gan vīru izlasi, gan Lietuvas biatlonisti. Kā no malas izskatās – visam laika pietiek un necieš pārējie?
Treniņu plāns ir kopējs, domāju, ka neviens no tā necieš. Tā, ka vīriešu izlasei uzmanība netiek pievērsta, bet tiek strādāts ar lietuvieti, nav. Ja, teiksim, brauc uz šaušanu, tad visi. Mums tas īpaši netraucē.

Kā redzi savu karjeru nākamajos piecos gados? Ja šis olimpiskais cikls izdosies, vai turpināsi?
Pieci gadi tomēr ir liels laika posms. Ja man sezona beigsies kā ir iesākusies un ieskriešu punktos kādā no pasaules kausa posmiem vai pasaules čempionātā, būšu ļoti apmierināts. Pieaugušo biatlonā esmu pietiekami ilgi un saprotu, ka ieskriet divdesmitniekā vai desmitniekā nav viegli, ātrumi ir mainījušies. Atskaites punkts man būs pēc Vankūveras. Var, protams, sev sastāstīt, ka viss būs ļoti labi, taču neviens nezinām, kā būs. Līdz olimpiādei noteikti skriešu un trenēšos. Pēc tam daudz kas būs atkarīgs no sasniegtajiem rezultātiem. Jāņem vērā arī situācija pasaulē. Ja nebūs rezultātu, nebūs finansējuma, būs rezultāti – jābūt arī visam pārējam.


, 2009-01-07 20:41, pirms 16 gadiem
vispār jau 37.vieta!
, 2009-01-07 20:45, pirms 16 gadiem
budins25 rakstīja: nu tavi rezultaati vecais ir suuda veerttiibaa...
Nu izcils komentārs. Chalīt, nu tiešām, paņem slēpes(kuru visdrīzāk tev nemaz nav) un aizej, noslēpo kaut 1 km....un tad padomā, kas ir rezultāti un kas nē..)
Principā ir tā, ka mūsdienās gandrīz viss profesionālais sports balstās uz medicīnas un tehnikas....(nav jāmin piemēri par ķīniešu barjerskrējēja laboratoriju un treneriem, kā arī par peldēšanas tērpiem, kas uzlaboja visus rezultātus vasaras olimpiādē)
Kristapam rezultāti nav spožākie, bet ir progress....ja kāds vismaz kko saprot no biatlona un tām milzīgajām slodzēm, kādas ir viņu treniņos, tad jūs varbūt varat iedomāties, kā tas ir.
šie sportisti ir jāsponsor vismaz tādēļ, lai jauniešiem būtu piemērs, lai arvien jauni cilveki tiktu piesaistīti...
tas financējums, ko dod valsts, ir tik niecīgs, ka tur pusei nepietiek.
Būtu labāk atbalstījuši cilvēkus, kas kko dara!
, 2009-01-07 20:47, pirms 16 gadiem
Remedy01 rakstīja: vispār jau 37.vieta!
runa bija videeji, bet ok
, 2009-01-07 21:20, pirms 16 gadiem
milzigas slodzes??? tad kadas slodzes ir nor, rus,ger,swe un vel dazam valstim? ka vini iztur? un kadi rezultati? tikai nevajag -medicina. progres kristapam ir. cerams ,ka tas augs. jo mums progresivie,perspektivie(vel joprojam izlase ir) jau vairakus gadus. nav pareiza treninu metodika. urbans ir sevi LOTI sen izsmelis. slodzem acimredzot,jabut vel lielakam,ja nevar ir dambrete,šahs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-07 21:31, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: milzigas slodzes??? tad kadas slodzes ir nor, rus,ger,swe un vel dazam valstim? ka vini iztur? un kadi rezultati? tikai nevajag -medicina. progres kristapam ir. cerams ,ka tas augs. jo mums progresivie,perspektivie(vel joprojam izlase ir) jau vairakus gadus. nav pareiza treninu metodika. urbans ir sevi LOTI sen izsmelis. slodzem acimredzot,jabut vel lielakam,ja nevar ir dambrete,šahs.
Tavas nosauktajas valstis biatlonistu ir daudz vairak. Ne jau visi vacieshi brauktu pa augshu.
, 2009-01-07 21:32, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: milzigas slodzes??? tad kadas slodzes ir nor, rus,ger,swe un vel dazam valstim? ka vini iztur? un kadi rezultati? tikai nevajag -medicina. progres kristapam ir. cerams ,ka tas augs. jo mums progresivie,perspektivie(vel joprojam izlase ir) jau vairakus gadus. nav pareiza treninu metodika. urbans ir sevi LOTI sen izsmelis. slodzem acimredzot,jabut vel lielakam,ja nevar ir dambrete,šahs.
protams ka izaugsme nav trenera deel, bet arii mediciina un ekipejums dod loti daudz ja taa nebuutu tad neviens naudu neizskerdetu tam lietam, musejie varetu but kadas 10 -15 vietas augstak ja viniem butu pieejams, piemeram, norvegu ekipejums un apkalpojosais personals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-07 21:41, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Tavas nosauktajas valstis biatlonistu ir daudz vairak. Ne jau visi vacieshi brauktu pa augshu.
iznak ,ka mums ir 5-10 biatlonistu? mazai latvijai ir labas biatlona treadicijas aluksne,cesis,madona,tagd ari daugavpili. loti daudz jauno trenejas. cesis visas grupas ir (vecuma) daudz dalibnieku. baidos ,ka ari pasam sliktakajam vacietim,kas brauc eiropa musejie lidz netiktu.
, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
mikojuko rakstīja: protams ka izaugsme nav trenera deel, bet arii mediciina un ekipejums dod loti daudz ja taa nebuutu tad neviens naudu neizskerdetu tam lietam, musejie varetu but kadas 10 -15 vietas augstak ja viniem butu pieejams, piemeram, norvegu ekipejums un apkalpojosais personals
ok. medicina,ekipejums,tev taisniba. tad dod tas labas tabletes un slepes 2 dzekiem un vienai lidumai.nevajag dot tiem,kas jau kuro gadu brauc no 70.- 1...tai vietai. tad kad paradisies kads talants un tocno radis rezultatus ar sudigam tabletem un slepem,tad taja dzeka vai ciksā ieguldi naudinu.
, 2009-01-07 21:54, pirms 16 gadiem
a man jums gribas pateikt - ne vella jūs te komentējot gudrāki, krutāki nekļūsiet un krāniņš ar jums garāks nepaliks , So I stuck my middle finger (finger)
juhuu... dzēšat tik ārā manu komentāru metat tos pašus mīnusus - man pooo...
, 2009-01-07 21:55, pirms 16 gadiem
mums nekad nebus 5-6 biatlonisti,kas brauks pa 10nieku. labak viens un viena ,kas brauc labi,neka 4 dzeki no 70 lidz.... mums jau igauni un leisi dod ieksa.
, 2009-01-07 21:57, pirms 16 gadiem
Remedy01 rakstīja: a man jums gribas pateikt - ne vella jūs te komentējot gudrāki, krutāki nekļūsiet un krāniņš ar jums garāks nepaliks , So I stuck my middle finger (finger)
juhuu... dzēšat tik ārā manu komentāru metat tos pašus mīnusus - man pooo...
es negribu but gudraks vnk izsaku savu viedokli. tu vari vinu nepienemt. briva izvele
, 2009-01-07 21:59, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ok. medicina,ekipejums,tev taisniba. tad dod tas labas tabletes un slepes 2 dzekiem un vienai lidumai.nevajag dot tiem,kas jau kuro gadu brauc no 70.- 1...tai vietai. tad kad paradisies kads talants un tocno radis rezultatus ar sudigam tabletem un slepem,tad taja dzeka vai ciksā ieguldi naudinu.
mums tie talanti neizaug lidz pasaules limenim jo nav jau to treneru, tradicijas ir treneru nav. Talanti jau mums paradaas jauniesu cempjos panem normalas vietas bet izaugsme apstajas un vini paliek tajaas 1... vietas, un tad treneri sak vainot redz nauda nav tad nav vel kaut kas bet pats izlases treners jau sazin cik ilgi sez amataa
, 2009-01-07 22:07, pirms 16 gadiem
Nu ja jau esiet tik kruti, tad padalieties ar saviem sasniegumiem dziivee, bet porno saitu apmekleeshana 10 reizes dienaa neskaitaas......
Pashiem naudas naw un skauz ka Latvija atmet pa kripatai kaadam sportistam.......
Labaak nodirshiet premjerus un parlamentaarieshus, kam maajas juurmalaa par miljoniem
, 2009-01-07 22:13, pirms 16 gadiem
pika4u rakstīja: Nu ja jau esiet tik kruti, tad padalieties ar saviem sasniegumiem dziivee, bet porno saitu apmekleeshana 10 reizes dienaa neskaitaas......
Pashiem naudas naw un skauz ka Latvija atmet pa kripatai kaadam sportistam.......
Labaak nodirshiet premjerus un parlamentaarieshus, kam maajas juurmalaa par miljoniem
berns tev jau bija jagul ,vai nu tu vel esi porno portalu apmeklejuma iespaidā? politika tas cita saitā
, 2009-01-07 22:14, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es negribu but gudraks vnk izsaku savu viedokli. tu vari vinu nepienemt. briva izvele
Tavs viedoklis jau 100reiz ir atklausīts un no galvas jau zināms puslatvijai un sen jau kā veca rādiostacija apnkusi kura jāslēdz tālāk - ir jau vēls, ej gulēt, rīt Tev pirmā stunda ir sports, tur ar parunā ar saviem vienaudžiem kā kontrastreiks pareizi jāspēlē, Tu jauc lauciņus puis - pazūdi
, 2009-01-07 22:16, pirms 16 gadiem
es jau agrak rakstiju ,ka vajag kadu nor,ger,rus treneri. es domaju var atrast labu specialistu.
, 2009-01-07 22:22, pirms 16 gadiem
Remedy01 rakstīja: Tavs viedoklis jau 100reiz ir atklausīts un no galvas jau zināms puslatvijai un sen jau kā veca rādiostacija apnkusi kura jāslēdz tālāk - ir jau vēls, ej gulēt, rīt Tev pirmā stunda ir sports, tur ar parunā ar saviem vienaudžiem kā kontrastreiks pareizi jāspēlē, Tu jauc lauciņus puis - pazūdi
kapec tu vienmer centies visiem paradit savu trulumu. mans vieddoklis tikai tev nepielec,jo izcelies ar izcili stulbu domasanu. tu esi sava laucina lideris. atceries,ka gudrakais pakluse. ta luk bernin,bet var jau viss izversties tev par labu,ja ieklausisies mani .tev viss vel prieksa. lai tev veicas.
, 2009-01-07 22:26, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es jau agrak rakstiju ,ka vajag kadu nor,ger,rus treneri. es domaju var atrast labu specialistu.
un ko tā tava rakstīšana dos - attopies reiz, tavs sacītais ir nullei pielīdzināms, tas ka tu ar binokli novero katru biatlonistu, kā pedjiks, kurs iet uz solāriju, kur veikala maizi nopirka - tas viss ir garām!
, 2009-01-07 22:36, pirms 16 gadiem
driizaak tew laikam traapiiju tieshi sejaa,,... labaak aizej pats guleet un padomaa pats par savu dziivi un tad par citu... auns laikam esi
, 2009-01-07 22:43, pirms 16 gadiem
pika4u rakstīja: driizaak tew laikam traapiiju tieshi sejaa,,... labaak aizej pats guleet un padomaa pats par savu dziivi un tad par citu... auns laikam esi
puika jau čuč rīt agri jāceļās uz skolu
, 2009-01-07 23:07, pirms 16 gadiem
Remedy01 rakstīja: puika jau čuč rīt agri jāceļās uz skolu
es zinaju,ka tu spitigi centisies pieradit visiem savu stulbumu. tu esi tik spitigi stulbs,saku domat ,ka vareji but labs biatlonists. vienigi tur noder spīts,bet ne stulbums. zel tevis...
, 2009-01-07 23:13, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es zinaju,ka tu spitigi centisies pieradit visiem savu stulbumu. tu esi tik spitigi stulbs,saku domat ,ka vareji but labs biatlonists. vienigi tur noder spīts,bet ne stulbums. zel tevis...
galvenais ka tev izdodas nekam nederīgi komentāri
un tu runa kā skuķis
, 2009-01-07 23:15, pirms 16 gadiem
2xbbl rakstīja: šim keksam rezultāti šogad ir tīri labi. Nekādu šausmīgo valsts naudas žūksni šis puisis netērē. Ieguldītie personīgie līdzekļi ir krietni lielāki. Un viņa nopelns būs arī ja viņa dzimtajā pusē pieci puikas kaut amatieru līmenī pievērsīsies šim sporta veidam un līdz ar to izaugs par sabiedrībai vērtīgiem cilvēkiem.
Pilnīgi piekrītu! Nu ko var bļaut par to piķi!! Esmu pārliecināts, ka viņš nesaņem vairāk piķi nekā kaut kāds ASK nēģeris, kam uz visu uzlikt kluci, diez vai viņš atšķirībā no Lībieša ir ieguldījis savu naudu!! Nu beidzot ASK piegrieza naudu, tas, protams, nav labi, bet es neuzskatu, ka kaut kādam ārzemju basketbolistam būtu jāsaņem valsts nauda, tur ir pašiem jāmeklē sponsori. Valsts piķis jāpiešķir izlasēm un īpaši individuālajiem sportistiem, kam ir grūti sameklēt sponsorus, bet visi funkcionāri ir basketbolisti tā kā nespīd. Un vai tad Jūs nesaprota cik tagad biatlonā ir grūti izsisties, visiem citiem ir 100x labāki apstākļi, to arī starpcitu nevar izdarīt vienā sezonā, ir vajadzīgs laiks!!!!
, 2009-01-07 23:55, pirms 16 gadiem
Linkolns rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Nu ko var bļaut par to piķi!! Esmu pārliecināts, ka viņš nesaņem vairāk piķi nekā kaut kāds ASK nēģeris, kam uz visu uzlikt kluci, diez vai viņš atšķirībā no Lībieša ir ieguldījis savu naudu!! Nu beidzot ASK piegrieza naudu, tas, protams, nav labi, bet es neuzskatu, ka kaut kādam ārzemju basketbolistam būtu jāsaņem valsts nauda, tur ir pašiem jāmeklē sponsori. Valsts piķis jāpiešķir izlasēm un īpaši individuālajiem sportistiem, kam ir grūti sameklēt sponsorus, bet visi funkcionāri ir basketbolisti tā kā nespīd. Un vai tad Jūs nesaprota cik tagad biatlonā ir grūti izsisties, visiem citiem ir 100x labāki apstākļi, to arī starpcitu nevar izdarīt vienā sezonā, ir vajadzīgs laiks!!!!
tas ASK nēģeris mēnesī algā saņem tik daudz, cik tāds viens Lībietis iztērē trīs sezonās ar visu inventāra iegādi, viesnīcām, pārbraucieniem, treniņnometnēm utt., bet tas viss ir huiņa, jo tāda Lībieša mēs atļaujamies prasīt nez kādos himalajos uzkāpt, bet par ask nigām mēs tik sitam plaukstas, var viņš iemest grozā vai nevar!
, 2009-01-08 02:51, pirms 16 gadiem
Paldies Kristapam,loti zolidi un nevienu neaizskarot un neapvainojot!
Kas attiecas uz naudinam,tad viens negeris no komandas ASK,kura ienem 5 864327 vietu pasaule,sanem vairak,neka visi biatlonisti kopa,Brici ieskaitot...tada luk ir ta nauda ko vini tere...
, 2009-01-08 08:40, pirms 16 gadiem
gahans jauniibaa...
, 2009-01-08 10:55, pirms 16 gadiem
Spiegs07 rakstīja: kads sakars te Ask loh!!!
Sakars vienkāršs, tērējam valsts naudiņu (ASK), biatlons ir diezgan militāra padarīšana, ja sistēma būtu sakārtota, visi biatlonisti būtu NATO karavīri un varētu mierīgi trenēties un nebūtu jāsatraucās, ko noprkt Maksimā paēst. Alūksnē ir gan armija, gan biatlona bāze. Paskatoties, kādi tizleņi tur staigā ierindā un salīdzinot viņu darba samaksu ar biatlonistu smieklīgajām stipendijām, risinājums ir skaidrs. Biatlona federācija ļai fiksi skrien pie Veldres.
, 2009-01-08 11:58, pirms 16 gadiem
ilwerz rakstīja: Diemžēl mums par šo sporta veidu ir jāaizmirst. Būtu labāk nauda ieguldīta kautvai bobsleja attīstībā, kur mums vienmēr ir bijuši elites sportisti. Slēpošanas sporta veidiem nav nekādas nākotnes pie mums. Skarbi, bet patiesība.
Cik dalībnieki ir bosbslejā un cik biatlonā? Nevar salīdzināt to, ka tu esi 40 no 120 biatlonā, vai desmitniekā no 25 bobslejistiem!
, 2009-01-08 13:30, pirms 16 gadiem
fischer3 rakstīja: Cik dalībnieki ir bosbslejā un cik biatlonā? Nevar salīdzināt to, ka tu esi 40 no 120 biatlonā, vai desmitniekā no 25 bobslejistiem!
nesapratu tavu domu gajienu, bet man liekas ka grutak ir ieklut desmitniekaa no 25 loti labiem bobslejistiem, nekaa 120 biatlonistiem 40.
, 2009-01-08 14:11, pirms 16 gadiem
mikojuko rakstīja: nesapratu tavu domu gajienu, bet man liekas ka grutak ir ieklut desmitniekaa no 25 loti labiem bobslejistiem, nekaa 120 biatlonistiem 40.
Esi drošs, ka visi 25 ir ļoti labi? Vispār nav ko salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Un jā, iekļūt 40niekā starp 120 arī ir jāprot. Tas nav kā divus pirkstus apčurāt
, 2009-01-08 14:47, pirms 16 gadiem
mikojuko rakstīja: nesapratu tavu domu gajienu, bet man liekas ka grutak ir ieklut desmitniekaa no 25 loti labiem bobslejistiem, nekaa 120 biatlonistiem 40.
nu tu tiko izspēri labu aņuku
, 2009-01-08 20:48, pirms 16 gadiem
Kristaps trenējās atsevišķi no izlases un uzrāda vislabākos rezultātus. Secinājums - kam mums vajadzīgs Urbanovičs?
, 2009-01-09 12:03, pirms 16 gadiem
2xbbl rakstīja: šim keksam rezultāti šogad ir tīri labi. Nekādu šausmīgo valsts naudas žūksni šis puisis netērē. Ieguldītie personīgie līdzekļi ir krietni lielāki. Un viņa nopelns būs arī ja viņa dzimtajā pusē pieci puikas kaut amatieru līmenī pievērsīsies šim sporta veidam un līdz ar to izaugs par sabiedrībai vērtīgiem cilvēkiem.
Lūk, cilvēks tiešām labi pateica ! Un man, personīgi, it nemaz nav žēl, ka sportam aiziet pārdasmit taukšķi. Toties man IR žēl, ka būvējam dārgākos tiltus Pasaulē un mūsu MEGAbibliotētakas izmaksas izskatās vājprātīgi uzskrūvētas, brīnums vēl, ka to koncertzāli noraidīja. LŪK kur aiziet mūsu milijoni.......ne jau sports ir tas, kur kapeika jā...s ! Un ne jau sports un sportisti gremdē mūsu ekonomiku......ja valstsvīri būtu rukājuši tikpat čakli un apzinīgi, kā šis vīrs, tad tagad mēs neņemtu miljardu aizdevumus !!!