Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs un nākamā četrgade

Rastorgujevs un nākamā četrgade
Andrejs Rastorgujevs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Lai gan Phjončhanas olimpiskajās spēlēs biatlonistam Andrejam Rastorgujevam neizdevās piepildīt savus mērķus, neilgi pirms tam izcīnītais Eiropas čempiona tituls viņam ļaus saglabāt vietu Latvijas Olimpiskās vienības (LOV) A sastāvā. Tas nozīmē gana solīdu bāzes finansējumu. Ja vien Andrejs pats sevī atradīs motivāciju turpināt strādāt.

Nav šaubu, ka šīs sezonas izskaņā Rastorgujeva komandai būs jāpiesēž uz ilgām un nopietnām diskusijām. Pēdējā gada laikā Andrejam nebija pamata sūdzēties par finansiālo un tehnisko atbalstu. Protams, naudas nekad nebūs par daudz, taču būsim godīgi – neviens cits Latvijas ziemas sporta veidu pārstāvis nesaņēma tādu atbalstu kā mūsu labākais biatlonists. Bet, ņemot vērā to, ka mērķi tomēr netika sasniegti, būs grūti atbalstu šādā apjomā vismaz noturēt. Tādēļ rodas jautājums – kādus mērķus Rastorgujevs vispār var sevi uzstādīt nākamajam olimpiskajam ciklam?

Bijušais biatlonists un pašreizējais treneris Oļegs Maļuhins jau pirms vairākiem gadiem paudis neticību, ka Andrejs varētu izcīnīt lielas uzvaras. Tomēr Maļuhins nenoliedz, ka fizisko dotību ziņā Rastorgujevam pasaules biatlonā nav daudz līdzvērtīgu sportistu. „Nu labi, līdz Furkadam viņam mazliet pietrūkst, bet neredzu citus tajā līmenī, kas ilgstoši un regulāri būtu tik ātri. Ar tādiem dotumiem varētu atkārtoti uzvarēt Pasaules kausa sacensībās. Neesmu viņam bijis blakus, lai spriestu par detaļām, bet atkārtošos, ka no malas radies iespaids – problēmas ir attieksmē pret sportu kā tādu. Viņam trūkst ticības, ka viņš var uzvarēt.”

Maļuhins norāda, ka tikai tehniski nav iespējams izskaidrot, kādēļ dažreiz Rastorgujevs var šaut labi, bet dažreiz šautuvē piedzīvo izgāšanos. Tātad vaina slēpjas sportista galvā. „Nezinu, kāpēc viņš pats to nesaprot. Andrejs meklē risinājumus treniņu apstākļos, treneru darbā, apjoma palielināšanā. Bet tajā līmenī, kādā viņš ir fiziskajā ziņā, Andrejs varētu atļauties trenēties mazāk.”

Tagad Rastorgujeva karjerā varētu būt lūzuma punkts, domā Maļuhins. Iespējams, Andrejam izdosies atrast motivāciju turpināt strādāt. Varbūt būšana starp pasaules labākajiem tik un tā ir pietiekami augsts mērķis, un domas par pjedestāliem ir klusām jāatstāj maliņā. Jo nav jau tā, ka Andreja rezultāti sacensībās sniegtu pamatu regulāri prasīt no viņa medaļas. Viņš ir labs, pat ļoti labs, taču ir arī par viņu labāki. „Ir daudz talantīgu sportistu, kuri nesasniedz pašas virsotnes. Un tomēr žēl, ka starp viņiem ir arī tik talantīgi kā Andrejs,” piebilst Maļuhins.

Rastorgujeva pirmais treneris Sergejs Sverčkovs piekrīt, ka ar nez kādu šaušanas guru piesaisti problēma nebūs atrisināta. Andrejam pašam jāsaved kārtībā savs prāts. „Pirms dažiem gadiem bija viens brīdis, kad viņš šāva lēnāk, bet precīzāk. Tolaik ar viņu strādāja treneris no Smoļenskas. Sākumā ir nepieciešams iegūt stabilitāti, un tikai tad var domāt par šaušanas ātruma palielināšanu, jo pagaidām no šaušanas treniņiem nav nekāda labuma.”

Sverčkovs norāda, ka ir bijuši precedenti pasaules biatlonā, kad sportists sācis šaut lēnāk, toties pa nullēm, bet turpmāk pakāpeniski palielinājis šaušanas ātrumu. Tāpat viņš strādā ar jaunajiem biatlonistiem. Vienlaikus Sverčkovs uzsver, ka arī bez ātruma trasē mūsdienu biatlonā par augstām vietām cīnīties nav iespējams. „Piemēram, Daumants Lūsa ir sasniedzis ļoti augstu precizitāti šaušanā, taču ko tā dod, ja nav ātruma. Domāju, ka savu ātrumu Andrejs vēl četrus gadus saglabās. Pēc šiem četriem gadiem to noturēt būs ļoti grūti, ja viņš vispār vēl turpinās startēt.”

Rastorgujevs joprojām ir Latvijas labākais biatlonists, no kura tiek gaidītas augstas vietas, bet tas nešaubīgi rada spiedienu. Līdzīgā situācijā savulaik ar Madaru Līdumu bijis viņas treneris Māris Čakars, kurš uzsver, ka neviens vēl nav sarakstījis grāmatu par to, kā izcīnīt uzvaras biatlonā. „Tie visi vairāk vai mazāk ir veiksmes stāsti.”

Čakars norāda, ka arī viņam un Līdumai savulaik lielākās grūtības radījusi atskaitīšanās finansiālajiem atbalstītājiem, jo rezultāti ne vienmēr bijuši tādi, kā cerēts. „Mums tagad ir viens Andrejs, viņam sekojam līdzi un katros mačos no viņa gaidām medaļas. Citām valstīm ir tādi četri pieci Andreji. Ja vienam no viņiem sacensībās nesokas, tad blakus ir vēl pāris loterijas biļetes, kuras var atnest veiksmi. Lielā atbildība ir slodze gan pašam sportistam, gan visai viņa komandai.”

„Mums netrūkst tādu, kas māk aizrādīt citiem, ka viņi dara nepareizi. Ne tikai biatlonā. Taču arvien mazāk paliek tādu, kas var atnākt, runāt par nākotni, garantēt rezultātu un pēc tam uzņemties atbildību par to, ja rezultāts nav sasniegts. No malas, sēžot dīvānā, allaž ir viegli runāt. Šādu vēsturnieku, kuri stāsta, kā strādāts viņu laikos, mums jau pietiek,” uzskata Čakars.

Andrejam ir milzīga priekšrocība – ja viņam sagatavo inventāru, tad viņš ātrumā ir pasaules elites līmenī. Taču biatlons nav tikai šaušana un slēpošana, tas ir apvienojums. Ir svarīga ieeja un izeja no šautuves, atgādina Čakars. „Noteikti kaut kas būtu jāmaina, taču esmu tālu no viņa komandas, tādēļ nemāku spriest par to, kas tieši.”

Biatlona sezona nav beigusies līdz ar olimpiskajām spēlēm. Atlikuši vēl trīs Pasaules kausa posmi Kontiolahti, Holmenkollenā un Tjumeņā. Iespējams, ka Andrejam kādā no šiem mačiem izdosies uzrādīt savu sezonas labāko rezultātu Pasaules kausā, taču diez vai tajos varēs atrisināt tās problēmas, kas šobrīd met ēnu arī pār nākamajiem četriem gadiem.

1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2018-03-02 10:42, pirms 7 gadiem
LTV7 šosezon vairs nerādīs biatlonu? Programmā neatradu nākošo PK posmu...

     [+] [-]

, 2018-03-02 10:44, pirms 7 gadiem
Neviens neko konkrēti pateikt nevar, kas būtu jādara, lai uzlabotu, bet paņerkstēt vienmēr gatavi, forša mums tā biatlona sabiedrība. Vairāk man ierēciens ir par to, ka Muižnieks brauc uz olimpiādi, kamēr pārējie klauni ķipa trenējās.

 +13 [+] [-]

, 2018-03-02 10:45, pirms 7 gadiem
Man, kā skatītājam parastajam, vismaz ir interesanti sekot biatlonam. Ja Andreja nebūs, tad līdz uzradīsies kāds letiņš, kurš cienīgi startē var paiet pat pilna desmitgade.

  +9 [+] [-]

, 2018-03-02 10:49, pirms 7 gadiem
Pilnībā piekrītu secinājumam, ka kamēr Andrejs nesavedīs kārtībā galvu, nekas labs nesanāks...Ar galvas savešanu kārtībā es domāju ne tikai spēju koncentrēties uz šaušanu, bet gan pārkārtot savu attieksmi pret savrīgākām un ne tik svarīgākām lietām; pret komandas biedriem u.t.t. Patika un salīdzinoši pamācošs ir raksts tvnetā par Oskaru - tur džeks ar skaidru mērķi konkrētā dzīves posmā spēja nostartēt tuvu maksimāli iespējamam. Vēl cits stāsts par biatlona federāciju - nu tik nožēlojama un neprofesionāla darbība varbūt vēl sastopama distanču slēpotājiem. Faktiski mēs paši - letiņi, nevis kāds cits, rokam savus agrāk tik populāros sporta veidus...

  -2 [+] [-]

, 2018-03-02 10:49, pirms 7 gadiem
Rakstiņš bla,bla līmenī, kaut ko vajadzētu mainīt, eksperti, treneris nulle (Oļegs Maluhins), vienas meitenes bijušais treneris (Madaras Līdumas) un jauniešu treneris. Rakstiņš lai aizņemtu vietu portālā.

 +17 [+] [-]

, 2018-03-02 10:56, pirms 7 gadiem
rihardilio rakstīja: Man, kā skatītājam parastajam, vismaz ir interesanti sekot biatlonam. Ja Andreja nebūs, tad līdz uzradīsies kāds letiņš, kurš cienīgi startē var paiet pat pilna desmitgade.
Žurnālists varēja pajautāt federācijas klerkiem un bijušajiem biatlonistiem (junioriem), kas tika un tiek darīts, lai jaunie varētu turpināt trenēties un attīstīties. Piemēram, Deksnis (tagad strādā armijā) pasaules junioru čempī bija 5.vietā, bet nav iespēju trenēties, jo nav ko ēst, jāiet strādāt, banāli. Aizsardzības ministrs (Olimpietis-karognesējs) nevar sakārtot junioru sistēmu atjaunojot ASK sporta klubu, kur jaunajiem trenēties. Nav visiem biezo vecāku...

  -4 [+] [-]

, 2018-03-02 11:00, pirms 7 gadiem
Viņš jau pagājušo vasaru tā uztrenēja šaušanu,ka nu tik būs!!! Bet rezultātā sanāca tā,ka šauj vēl sliktāk nekā iepriekš! Nekā tur nekad arī nebūs no viņa!

  +2 [+] [-]

, 2018-03-02 11:11, pirms 7 gadiem
Kleins rakstīja: Rakstiņš bla,bla līmenī, kaut ko vajadzētu mainīt, eksperti, treneris nulle (Oļegs Maluhins), vienas meitenes bijušais treneris (Madaras Līdumas) un jauniešu treneris. Rakstiņš lai aizņemtu vietu portālā.
Piekrītu. Te var citēt paša Čakara teikto: "...taču esmu tālu no viņa komandas, tādēļ nemāku spriest par to, kas tieši.”
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-02 11:20, pirms 7 gadiem
Jautājums man ir viens. Vai Andrejs var iemācīties labi šaut. Tā kā patīk skaitļi , tad ar to domāju - sezonā sasniegt 85% precizitāti vai vismaz tuvi tam. Ja sezonā noturētu šaušanu kaut vai virs 80%, tad arī pa retam kāda medaļa būtu vai vismaz TOP-6(apbalvošanā tiktu). To ka stabili šaus visu sezonu es neceru, bet gribētos lai biežāk 2 šautuvēs būtu 0-1 kļūda un 4 šautuvēs ne vairāk par trim kļūdām. Biatlonisti kuri sasniedz sezonā 90% parasti nav vairāk par desmit. Laba līmeņa biatlonisti sāuj 85+ procenti. Andrejam tā katru sezonu ir zem 80%, tagad laikam ir aptuveni 75%.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-02 11:20, pirms 7 gadiem
Muižnieks pats sagrabina naudu un aizšauj uz Olimpiādi, un vēl ieliek klasikā Rastijam...

Rastijam tāds finansējums kā nevienam sportistam un neko tā arī neparādīja... vēl sliktāk, paņēma brīvu pirms olimpiādes un iebrauca vēl lielākās auzās..nekā nebūtu ņēmis.

vecie treneri ar tik gudri runā.. neviens neko konkrēti nepasaka..
bēdīga situācija LV biatlonā.. skumji..

  +2 [+] [-]

, 2018-03-02 11:22, pirms 7 gadiem
Kleins rakstīja: Rakstiņš bla,bla līmenī, kaut ko vajadzētu mainīt, eksperti, treneris nulle (Oļegs Maluhins), vienas meitenes bijušais treneris (Madaras Līdumas) un jauniešu treneris. Rakstiņš lai aizņemtu vietu portālā.
Bet toties ir kārtējā iespēja, katram atnākt un pateikt viedos vārdus, ka Andrejam vajag savest galvu kārtībā, piebilstot, ka citādi nekā tur no viņa nebūs

  +5 [+] [-]

, 2018-03-02 11:24, pirms 7 gadiem
Šobrīd mums ir tikai seši biatlonisti, kuriem ir pietiekama kvalifikācija, lai varētu startēt pasaules kausa posmos - Rastorgujevs, Muižnieks, Bricis, Patrijuks, Lūsa, Slotiņš. Kā saprotu, tad Muižnieks šosezon vairs nestartēs (varbūt kļūdos). Neesmu arī pārliecināts par Brici. Jau šopavasar Holmenkollenas posmā teorētiski var rasties problēmas izveidot stafeti. Bet kas būs nākamsezon? No jaunajiem šobrīd tikai Mise izskatās spējīgs sasniegt nepieciešamo rezultātu, lai kvalificētos PK. Lielas veiksmes gadījumā Osipovs (kurš diemžēl nestartēt šobrīd notiekošajā pasaules junioru un jauniešu čempionātā). No jaunākajiem sportistiem varbūt pēc gada, diviem Balodis var mēģināt. Varbūt kādu piemirsu, bet pa lielam tāda ir Latvijas tuvākā nākotne. Šķiet, ka cerīgāka situācija ir starp 15-17 gadus vecajiem.

  +5 [+] [-]

, 2018-03-02 11:56, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šobrīd mums ir tikai seši biatlonisti, kuriem ir pietiekama kvalifikācija, lai varētu startēt pasaules kausa posmos - Rastorgujevs, Muižnieks, Bricis, Patrijuks, Lūsa, Slotiņš. Kā saprotu, tad Muižnieks šosezon vairs nestartēs (varbūt kļūdos). Neesmu arī pārliecināts par Brici. Jau šopavasar Holmenkollenas posmā teorētiski var rasties problēmas izveidot stafeti. Bet kas būs nākamsezon? No jaunajiem šobrīd tikai Mise izskatās spējīgs sasniegt nepieciešamo rezultātu, lai kvalificētos PK. Lielas veiksmes gadījumā Osipovs (kurš diemžēl nestartēt šobrīd notiekošajā pasaules junioru un jauniešu čempionātā). No jaunākajiem sportistiem varbūt pēc gada, diviem Balodis var mēģināt. Varbūt kādu piemirsu, bet pa lielam tāda ir Latvijas tuvākā nākotne. Šķiet, ka cerīgāka situācija ir starp 15-17 gadus vecajiem.
15-17 gadus vecie beidzot skolu 99% beidz sportot, jo nav sistēmas kā sportā saglabāt juniorus, valsts sāk atbalstīt tikai tad kad esi top vecis pasaulē, bet tādi nav jaunieši. Slēpošanā, pajautājiet Ingusam Eidukam tas pats. Vrubļevskim jāaicina federāciju vadītāji un jādodas pie Olimpieša Bruņurupuču svērēja un jāpanāk ASK sistēmas atjaunošana. Militāristiem naudiņas netrūkst, bet sportists jau ir fiziski sagatavots un disciplinēts. Vajadzīga tikai biezo politiķu vēlme.

  +4 [+] [-]

, 2018-03-02 12:02, pirms 7 gadiem
Noteikti, ka lietderīgāk būtu ieguldīties mūsu jauniešos, nevis pērkot morāli un tehniski novecojušus lūžņus.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-02 12:46, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Muižnieks pats sagrabina naudu un aizšauj uz Olimpiādi, un vēl ieliek klasikā Rastijam...

Rastijam tāds finansējums kā nevienam sportistam un neko tā arī neparādīja... vēl sliktāk, paņēma brīvu pirms olimpiādes un iebrauca vēl lielākās auzās..nekā nebūtu ņēmis.

vecie treneri ar tik gudri runā.. neviens neko konkrēti nepasaka..
bēdīga situācija LV biatlonā.. skumji..
Pilnīgi neloģisks saīdzinājums. Rastorgujevam no aptuveni 20 startiem tikai viens rezultāts ir sliktāks kā Muižnieka labākā vieta. rastorgujevam otra sliktākā vieta šossezon ir 29 (ja pareizi atceros). Otrā sliktākā!!! Myuižniekam ne reizi nav bijusi tik laba vieta. Rastorgujevam vismaz divas trešdaļas no visiem rezultātiem ir TOP-20.
Es nesaku ka viņš ir superlabs, bet atrod vienīgo disciplīnu sezonā kur Muižnieks ir labāks un to tā īpaši izcel. Tā jau var atrast arī ka ka'ds Nākums vai Upenieks kādreiz ir bijis labāks par Bjorndalenu.
Rastorgujevs vienā startā OS apdzina J. Bo. Vai tad tas ir kāds īpašs izceļams meistarības rādītājs?
Slēpts komentārs: punna

     [+] [-]

, 2018-03-02 14:04, pirms 7 gadiem
Protams, ka ir jautājumi uz kuriem vajag meklēt atbildes, bet piekrītu, ka prasās paša Andreja un Biatlona federācijas komentārs. Šis nav tas sporta veids, kur kaut kas uz cūceni saies. Atmiņā, tās daudzās lielo klerku vizītes lidostā pēc dažādiem ziemas sportu PČ. Tagad klusums. Ja ir bagāti vecāki sporto, nav, sēdi mājās, tas nekas, ka talantīgs. Ai, negribas dziļāk līst, viss jau ir daudzreiz trāpīgi pateikts, kas domā, to redz, bet nekas nemainās LV.

  +2 [+] [-]

, 2018-03-02 14:28, pirms 7 gadiem
Viss ir kārtībā.
Ja naudas devēji par katru latu prasa medaļu un to regulāri atgādina, tad viss ir slikti, tad bez psihologa neiztikt. Vai arī jākar plinte uz nagliņas.
Gribētos gan lai viņš slēpo vēl. Vēl, nepiekrītu, ka labs treneris neko vairs Andrejam nespēj dot, var, un ļoti.

     [+] [-]

, 2018-03-02 14:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi neloģisks saīdzinājums. Rastorgujevam no aptuveni 20 startiem tikai viens rezultāts ir sliktāks kā Muižnieka labākā vieta. rastorgujevam otra sliktākā vieta šossezon ir 29 (ja pareizi atceros). Otrā sliktākā!!! Myuižniekam ne reizi nav bijusi tik laba vieta. Rastorgujevam vismaz divas trešdaļas no visiem rezultātiem ir TOP-20.
Es nesaku ka viņš ir superlabs, bet atrod vienīgo disciplīnu sezonā kur Muižnieks ir labāks un to tā īpaši izcel. Tā jau var atrast arī ka ka'ds Nākums vai Upenieks kādreiz ir bijis labāks par Bjorndalenu.
Rastorgujevs vienā startā OS apdzina J. Bo. Vai tad tas ir kāds īpašs izceļams meistarības rādītājs?
Kopumā jau pareizi saki, izņemot to ka neloģisks salīdzinājums. To naudu vai tad viņš nesaņēma lai gatavotos tieši olimpiādei - četrgades nozīmīgākajām sacensībām, kurās tas rezultāts nav tāds kā jebkuram gribētos. Ja saņēma vispār lai šad tad kad sanāks iebrauktu desmitniekā vai sešiniekā un pie veiksmes uzkāptu uz pjedestāla, tad viss kārtībā.

     [+] [-]

, 2018-03-02 14:55, pirms 7 gadiem
boleks rakstīja: Kopumā jau pareizi saki, izņemot to ka neloģisks salīdzinājums. To naudu vai tad viņš nesaņēma lai gatavotos tieši olimpiādei - četrgades nozīmīgākajām sacensībām, kurās tas rezultāts nav tāds kā jebkuram gribētos. Ja saņēma vispār lai šad tad kad sanāks iebrauktu desmitniekā vai sešiniekā un pie veiksmes uzkāptu uz pjedestāla, tad viss kārtībā.
Vai 12.vieta ir slikta? 24.vieta ir normāla. Ar šiem startiem pietika lai tiktu masu startā. Divas disciplīnas bija vājas. Es vairāk skatos uz sezonu kopumā ,kura noteikti nav slikta. Kopvērtējumā pagaidām ir 18.vietā.

  +3 [+] [-]

, 2018-03-02 15:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai 12.vieta ir slikta? 24.vieta ir normāla. Ar šiem startiem pietika lai tiktu masu startā. Divas disciplīnas bija vājas. Es vairāk skatos uz sezonu kopumā ,kura noteikti nav slikta. Kopvērtējumā pagaidām ir 18.vietā.
Vai tad es saku, ka slikta? Runa jau bija sākumā par ieguldījumu kā Andrejā, tā Oskarā un attiecīgi pēc ieguldījuma sasniegtajām vietām.

     [+] [-]

, 2018-03-02 16:35, pirms 7 gadiem
Есть только два способа платить меньше за электроэнергию, первый - уменьшать потребление, второй - сделать вот так ЛЕГАЛЬНАЯ ЭКОНОМИЯ ЭЛЕКТРОЭНЕРГИИ - РЕАЛЬНА! и ограничивать себя ни в чем. Отличная вещь, плачу на половину меньше, очень доволен, рекомендую!x

     [+] [-]

, 2018-03-02 18:01, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Muižnieks pats sagrabina naudu un aizšauj uz Olimpiādi, un vēl ieliek klasikā Rastijam...

Rastijam tāds finansējums kā nevienam sportistam un neko tā arī neparādīja... vēl sliktāk, paņēma brīvu pirms olimpiādes un iebrauca vēl lielākās auzās..nekā nebūtu ņēmis.

vecie treneri ar tik gudri runā.. neviens neko konkrēti nepasaka..
bēdīga situācija LV biatlonā.. skumji..
Cik tad liels ir tas Rasturgājeva finansējums? Vai arī viena tante tik teica?

  +2 [+] [-]

, 2018-03-02 22:06, pirms 7 gadiem
Kad mums bija biatlonists, kurš mācēja šaut? Maļuhinam arī tas bija viss galvā un viņš to tā arī neatrisināja?

Rastorgujevs 75-82%
Bricis - 78-85%
Maļuhins - 77-82%
Zimelis - 67-72%
Nakums - 79-81%
Upenieks 79-82%
Piksons - 68-80%
Libietis 72-86%
Pleiksnis -75%
Bērziņs 80-85%
Liduma - 65-70%
Krumiņa 60-75%
Juškane - 60-65%
Glazere -70%

Izņemot Brici un Bērziņu neviens nemāk šaut, bet arī Bricis nebija nekāds liels šāvējs un nebija tuvu top šāvējiem, bet Bērziņš vispār nebija biatlonists, ja ar 20 no 20 nevarēja vismaz top 40 ieskriet 20 km

     [+] [-]

, 2018-03-02 22:18, pirms 7 gadiem
Bērziņš, protams nebija liels biatlonists, bet nedrīkstēju viņu ta nolikt. Viņām bija arī labi rezultāti un daudz top 30, top 40. Bet bija arī vispār izgāšanas tieši ātruma ziņā pie labas šaušanas, ar to viņš arī palika manā atmiņā.

     [+] [-]

, 2018-03-02 22:31, pirms 7 gadiem
Rock n Rolll rakstīja: Kad mums bija biatlonists, kurš mācēja šaut? Maļuhinam arī tas bija viss galvā un viņš to tā arī neatrisināja?

Rastorgujevs 75-82%
Bricis - 78-85%
Maļuhins - 77-82%
Zimelis - 67-72%
Nakums - 79-81%
Upenieks 79-82%
Piksons - 68-80%
Libietis 72-86%
Pleiksnis -75%
Bērziņs 80-85%
Liduma - 65-70%
Krumiņa 60-75%
Juškane - 60-65%
Glazere -70%

Izņemot Brici un Bērziņu neviens nemāk šaut, bet arī Bricis nebija nekāds liels šāvējs un nebija tuvu top šāvējiem, bet Bērziņš vispār nebija biatlonists, ja ar 20 no 20 nevarēja vismaz top 40 ieskriet 20 km
Labs šāvējs mums ir Lūsa. Šosezon 88%, iepriekšējā sezonā 81%. Pērn nevienam biatlonistam nebija labāks šaušanas procents par 90. Šosezon 4 ir 90% un vel 4 ir virs 90%.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-02 22:39, pirms 7 gadiem
Šobrīd Bendika ir labākā LV šāvēja un izskatās, kā ir viena no visu laiku labākajam LV šaušanām 84%, bet tas ir 42 vieta sieviešu konkurencē šogad. 2017 bija 85%. Tā kā Rastorgujeva šaušana ir virs vidēja LV pēdējos 20 gados un tāds ir diemžēl mūsējo šaušanas līmenis. Bet Rastorgujevs vismaz skrien ne sliktāk par Maļuhinu, Brici un Lidumu. Pārējiem ātrums bija daudz lēnāks, un šaušana nemaz nebija labākā.

  +1 [+] [-]

, 2018-03-02 23:48, pirms 7 gadiem
Elementāras lietas neievēro Team Rasty.
Mazāk trenēt kāju.
Šaut lēnāk un pamazām pielikt, kad var mierīgi sašaut 0-0 un 0-1-0-1.
Kas bija šosezon - jau no pirmajiem mačiem sāka ar 1-3 un 0-1-1-3 apmēram.

Joprojām ticu Rastijam.
Vajag citu iedvesmotāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-03 10:11, pirms 7 gadiem
Jap, Rastija un Līdumas stāsts diezgan līdzīgs. Abi talanti, bet nespēj tikt līdz tam nākamajam līmenim.

  -1 [+] [-]

, 2018-03-03 12:05, pirms 7 gadiem
Furkads un Blorndalens nu tuvu nav nekads veiksmes stasts, ko piesauca Cakars , viniem ir gan talants , gan stabila nervu sistema, ne taaa kaa Rastorgujevam , viņš nevienaa sacensibas nav sasavis pa nullem , kadu tad rezultatu var gaidit , iespejams , treninos sasauj pa nullem ar aizvertam acim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-03-03 17:12, pirms 7 gadiem
Šis ietver gan absolūtu patiesību, gan stulbumu un melus: "Sākumā ir nepieciešams iegūt stabilitāti, un tikai tad var domāt par šaušanas ātruma palielināšanu, jo pagaidām no šaušanas treniņiem nav nekāda labuma.”
Iespējams, ka Andrejam var vismaz par nieka tiesu uzlabot šaušanas blīvumu un tas, ļoti iespējams, dos būtisku uzlabojumu rezultātos. ..nav ne runas, ka neprastu šaut, bet teorētiski ir iespējas šo to bik-bik uzlabot. Ar to pietiktu pat godalgām! Ja šie šaušanas treniņos ir vnk rutināli bliezuši bez metodikas....tad nu tā viššš bijjj....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 38 komentāri