Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource542 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource542), Fid:2668, Did:0, useCase: 3

Savainotā Latvija

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Savainotā Latvija
Miks Indrašis ir apņēmības pilns PČ Prāgā vilkt mugurā Latvijas izlases kreklu
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Ir reizes, kad varbūt gribas būt Latvijas hokeja izlases galvenā trenera vietā un ir reizes, kad no šāda goda labāk izvairītos. 2015. gada aprīlis diemžēl ir otrais gadījums. No Soču/Minskas sastāva Aleksandram Beļavskim nav pieejami 19 (!) spēlētāji. Tas gan nebūt nenozīmē, ka pasaules čempionātā Prāgā gaidāms fiasko - sportā ir gana daudz gadījumu, kad it kā pēc sastāva vājāka komanda izdara vairāk nekā zvaigznes vien. Nezinu, kā būs Prāgā, bet, būdams reāli domājošs optimists, Latviju Prāgas grupā redzu virs Austrijas, Francijas un varbūt arī Vācijas.

Pēdējās dienās daudz samazgu nolijis pār trīs mūsu spēlētāju galvām. Žoram Pujacam ticis mazāk, Oskaram Bārtulim un Mārtiņam Karsumam vairāk. Dažs, gan nenorādot tieši ar pirkstu acī, viņus nosaucis par porcelāna puisēniem. Es šādus vārdus bez pierādījumiem varbūt neliktu datora taustiņiem izklapēt. Jo man ir diezgan rūgta pieredze. Arī no 2011. gada. Arī tad Mārtiņam Karsumam bija jāveic ceļgala tīrīšana (sveiciens vakardienas "Panorāmai", kas Karsumam lika tīrīt ceļus...). Liekas operācija tika veikta Vācijā, Karsums džinsās pat mēģināja slidot, bet... Pieredzējušais dakteris Jānis Kvēps optimistiski stāstīja, ka visam jābūt OK. Pieredzējuši hokejisti stāstīja, ka ar tādām traumām profesionāļi parasti spēlējot. Ne vella! Karsumam operācija neko nebija devusi un pēc kāda laika tā bija jāatkārto. Nu jau ASV. Kaut kur starp rindām paudu speciālistu teikto, ka Karsums vienkārši negrib spēlēt. Pēc otrās operācijas atvainojos Mārtiņam, ka biju viņu turējis aizdomās par simulāciju.

Diemžēl neesmu ārsts un tas pat nav vajadzīgs: ja kāds spēlētājs sūdzas par savainojumu vai tā sekām, ar varu un spēku neviens Latvijas izlasē nav jāvelk. Jo ir bijis pietiekami daudz gadījumu, kad šāds pusveselais tiek pierunāts, bet beigās labuma nav nevienam. Tā Vjačeslavs Fanduļs 2000. gadā Pēterburgā spēlēja ar pirksta savainojumu (šķiet, bez naga!), nekas labs tur nesanāca, pirkstā radās komplikācijas un vasarā uzbrucējam bija grūtāk dabūt jaunu darba vietu. Savulaik pārbaudes spēlē Vācijā savainots tika Aleksandrs Šiškovičs, tā arī A grupā ne reizi neuzspēlējot, bet pirms diviem čempionātiem savainojumus dabūja Viktors Ignatjevs. Tagad droši vien visi izlases hokejisti ir apdrošināti, bet pirms vairākiem gadiem tas bija viens no cīnīņiem ar LHF prezidentu Kirovu Lipmanu.

Šajā vietā (Karsums, Bārtulis, Pujacs) dažs piesauc Znaroka un Vītoliņa laikus. Šie vīri pasaules čempionātos spēlējuši vienmēr - veseli, pusveseli vai neveseli. Neapstrīdu - malači, taču droši vien, ka lielākā daļa nezina, ka Harim, lai tiktu savā piektā stāva dzīvoklī Tērbatas ielā, kāpienā ir jātaisa pauzes. Ceļgalu dēļ...
Vai hokejistam savas veselības likstas jāizkladzina pa visu pasauli? Ļoti šaubos. Tāpat to nevajadzētu darīt treneriem - Šepeļevs par Masaļski - un droši vien arī žurnālistiem. Satiekot kādu no savainotajiem, protams, apjautājos, kas par vainu un kad varētu būt uz strīpas, taču man principā pietiek arī ar to, ja ārsts ieteicis pasaules čempionātu kādam izlaist, tā ir ārsta un paša hokejista darīšana (Bārtulis), bet līst un taustīt - ir tev trauma vai nav, tas ir zem mana goda.
Ja kāds (Indrašis) ar varbūt līdz galam nesaārstētu savainojumu raujas uz izlasi, malacis, taču nosodīt kādu, kurš veselības problēmu dēļ nespēlēs PČ, man nav nekādu morālu tiesību.

Jā, Beļavskim pagaidām rādās viena no pēdējo gadu plānākajām izlasēm. No Soču sastāva, kas pēdējā pusotrā gadā laikam bija spēcīgākais, šobrīd trūkst 14 spēlētāju (Gudļevskis, Reķis, Ozoliņš, R. Freibergs, A. Kulda, Bārtulis, Pujacs, Štāls, Vasiļjevs, Karsums, Girgensons, Indrašis, Pavlovs, Ķēniņš), no pērnā pasaules čempionāta Minskā pabijušajiem - 12 (Gudļevskis, Punnenovs, Laviņš, A. Kulda, Pujacs, Jaks, Štāls, Vasiļjevs, Ņiživijs, Girgensons, Indrašis, Ķēniņš).

Beļavskim ir divas iespējas: nošauties vai turpināt strādāt ar tiem, kas ir. Izskatās, ka Saša izvēlēsies otro variantu.

Izlases kandidāti no Sočiem (11)
Masaļskis, Muštukovs, K. Rēdlihs, Sotnieks, Sprukts, Dārziņš, Daugaviņš, Bērziņš, M. Rēdlihs, Cipulis, K. Jass;

Izlases kandidāti no Minskas (12)
Masaļskis, Sotnieks, Galviņš, M. Jass, Daugaviņš, Bērziņš, M. Rēdlihs, Džeriņš, R. Lipsbergs, Cipulis, Meija, K. Jass;

No Soču sastāva netiekošie
Gudļevskis - aizņemts klubā (pagaidām)
Ozoliņš - beidzis profesionāli spēlēt
Reķis - beidzis spēlēt izlasē
Pujacs - savainojums
Bārtulis - savainojums
A. Kulda - savainojums
R. Freibergs - diskvalificēts
Štāls - savainojums
Vasiļjevs - savainojums
Girgensons - pēc savainojuma
Indrašis - savainojums (varbūt pagaidām?)
Ķēniņš - aizņemts klubā (pagaidām?)
Karsums - savainojums
Pavlovs - diskvalificēts

Plus no Minskas netiekošie
Punnenovs - pēc savainojuma (teorētiski var tikt)
Laviņš - beidzis profesionāli spēlēt
J. Rēdlihs - savainojums
Jaks - aizņemts klubā
Ņiživijs - beidzis spēlēt

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:08, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Sprukts vienu pavasari laicīgi pateica, ka nebūs, jo ir noguris. Pēc tam viņa teiciens folklorizējās.
Nekad neesmu Spruktu par viņa godīgumu kā "nolicis"! Čalis visu godīgi pateica, visu cieņu! Visi ir cilvēki!

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:09, pirms 10 gadiem
Es atgādināšu vēlreiz - Jaromirs Jāgrs, kuram ir 43 gadi, tituli pilna māja, bankas konts pilns, bet viņš brauc un spēlēs Čehijas izlasē!

43 gadi, sists, slānīts un lāpīts, bet brauc uz izlasi, vilks izlases kreklu mugurā un spēlēs!

PS: protams, viņam nekas nesāp savos 43 gados un jūtās kā 18 gadīgs puika! Loģiski!

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:11, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nekad neesmu Spruktu par viņa godīgumu kā "nolicis"! Čalis visu godīgi pateica, visu cieņu! Visi ir cilvēki!
Ne jau tieši Tu, bet liela daļa sportacentra ekspertu.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-16 12:12, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tad izlasei ir jāslēdz līgumi ar spēlētājiem lai viņi spēlētu tur? Un tad viņi spēlēs? Jo tad būs kārtīgs darbs, līgums, būs nauda, viss būs, tikai jāspēlē!

A kas tad tagad tajā izlasē ir? Nekā nav, nav līguma, nav naudas un galvā riņķo 10 vieta!

Zini, ja spēlētājam galvā ir doma - kāda jēga man braukt, mēs tāpat paliksim 10 vietā, tad liec slidas uz nagliņas!

Tāpēc jau viņi pirms Dinamo spēlēja tur kur spēlēja! Un nebūs Dinamo paskatīsimies kur spēlēs vesela virkne hokejistu kas tagad dzīvo kā nieres taukos.. lūk tad viņiem tāpat kā 90to gadu večiem tā izlase būs vajadzīga kā svaigs gaiss ko elpot!
Līgumi ir laba lieta, taču vajag 2 puses (vismaz) kas tos paraksta. Jebšu - ir jāsaprot, ka izlase pašā saknē ir BRĪVPRĀTĪGS pasākums. Un izejot no tā arī tas ir jāuztver, nevis jāpieprasa, lai visi spēlē un kuri nespēlē, tie ir valsts nodevēji.

P.S. Mums te šodien jau ir viens ilgdzīvotājs hokeja, tāpēc piesardzīgi izteikšos, ka es nez vai tev pašam ir sanācis tos 90tos piedzīvot apzinīgā vecumā, taču tā laika izlase bija vienkārši ex-RD onkuļu pavasara tusiņš, kur viņi atbrauca spēlēt Dinamo hokeju, pie reizes ievelkot pa degunu kaut kādiem Vāciešiem, kuru pašu zemākajās līgās viņi ij spēlēja. Nevajag par to laiku kaut kādas idilles zīmēt...

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:15, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Protams, ka ir! Visur ir nometnes pie kam sāksies laikam pat šogad āgrāk nekā citus gadus jo cik atceros arī KHL čempis sāksies kaut kad augusta beigās, bet ja čalis ir pro sportists, tad arī ievest sevi formā nevajadzētu būt lielām problēmām arī teiksim jūnija vidū (maijā pēc čempja noliekas uz galda, jūnija vidū jau vajadzētu varēt sākt likt slodzes virsū un ieiet formā) , jūlija vidū jau arī tad tādu Pinskas elli arī varētu iziet!
Tavs piedāvājums izskatās šādi - taisīt ceļgala operāciju un pēc tam piedāvā viņam forsēt sagatavošanās posmu... . Turklāt, atgādināšu, ka mēs runājam par sportistu ar HRONISKU ceļgala savainojumu.

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:16, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Ne jau tieši Tu, bet liela daļa sportacentra ekspertu.
Kas man daļas gar sporta centra "ekspertiem"? Viņiem arī to bāz acīs!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-16 12:16, pirms 10 gadiem
Nez, cik daudzi no šiem paštaisnajiem klauniem, kas ar putām uz lūpām te un citās vietās bļauj par Karsumu un pārējiem, paši būtu gatavi riskēt ar savu veselību un turpmāko karjeru tikai tāpēc, lai bars tā saucamo "līdzjutēju" aizlietām acīm varētu divas nedēļas maijā pabļaustīties un sist sev pie krūts?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-16 12:19, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nez, cik daudzi no šiem paštaisnajiem klauniem, kas ar putām uz lūpām te un citās vietās bļauj par Karsumu un pārējiem, paši būtu gatavi riskēt ar savu veselību un turpmāko karjeru tikai tāpēc, lai bars tā saucamo "līdzjutēju" aizlietām acīm varētu divas nedēļas maijā pabļaustīties un sist sev pie krūts?
Bet nav jau tā ka visi ar koku dzen viņu spēlēt, vienkārši tā komunikācija liekas tāda dīvaina. Ja viss ir tik slikti, tad kā jau minēts, laicīgi pasaka un miers mājās.

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:20, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nez, cik daudzi no šiem paštaisnajiem klauniem, kas ar putām uz lūpām te un citās vietās bļauj par Karsumu un pārējiem, paši būtu gatavi riskēt ar savu veselību un turpmāko karjeru tikai tāpēc, lai bars tā saucamo "līdzjutēju" aizlietām acīm varētu divas nedēļas maijā pabļaustīties un sist sev pie krūts?
Pareizi saki + vēl Kirova cirks.

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:20, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es atgādināšu vēlreiz - Jaromirs Jāgrs, kuram ir 43 gadi, tituli pilna māja, bankas konts pilns, bet viņš brauc un spēlēs Čehijas izlasē!

43 gadi, sists, slānīts un lāpīts, bet brauc uz izlasi, vilks izlases kreklu mugurā un spēlēs!

PS: protams, viņam nekas nesāp savos 43 gados un jūtās kā 18 gadīgs puika! Loģiski!
Ja nu kas, tad Jaromirs Jāgrs ir viens no fiziski attīstītākajiem NHL hokejistiem. Ja nu kādam rodas šaubas, ne es to izdomāju tagad, lai attaisnotu viņa spēlēšanu, bet jau gadus 25 par to runā, var pagūglēt, ja nu kas.

Karjeras laikā viņam tādu patiešām nopietnu savainojumu (kuru dēļ jāizlaiž 10+ mači, piemēram) nav bijis. Ik sezonu tāpēc viņš aizvada 70+ mačus (pagājušgad vispār visu NHL regsezonu nospēlēja).

Čempionāts notiek mājās. Kāpēc neuzspēlēt, ja jau vēl aizvien ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:21, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Līgumi ir laba lieta, taču vajag 2 puses (vismaz) kas tos paraksta. Jebšu - ir jāsaprot, ka izlase pašā saknē ir BRĪVPRĀTĪGS pasākums. Un izejot no tā arī tas ir jāuztver, nevis jāpieprasa, lai visi spēlē un kuri nespēlē, tie ir valsts nodevēji.

P.S. Mums te šodien jau ir viens ilgdzīvotājs hokeja, tāpēc piesardzīgi izteikšos, ka es nez vai tev pašam ir sanācis tos 90tos piedzīvot apzinīgā vecumā, taču tā laika izlase bija vienkārši ex-RD onkuļu pavasara tusiņš, kur viņi atbrauca spēlēt Dinamo hokeju, pie reizes ievelkot pa degunu kaut kādiem Vāciešiem, kuru pašu zemākajās līgās viņi ij spēlēja. Nevajag par to laiku kaut kādas idilles zīmēt...
Nezīmēju nekādas idilles!

Vienkārši ļoti reāli ka pienāks diena kad daļa hokejistu uz izlasi brauks tieši tā iemesla dēļ lai tiktu pie labāka līguma! Un tā nav nekāda ne utopija ne fantastika, tāda var būt realitāte ja izjūk Rīgas Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-16 12:22, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Klubs ir viņu DARBA VIETA ar kuru viņus saista LĪGUMS.

Tā kā kaite ir hroniska un šī tīrīšana gan jau ka kaut kādā mērā ir vairāk profilaktiska procedūra, to var veikt arī vēlāk, taču jautājums jau paliek atklāts - KAMDĒĻ? Lai visu pavasari turpinātu trenēties, aizvadītu padsmit spēles un beigās paliktu kādā 10. vietā?
...zdec, tev būtu jāaizliedz par izlasēm vispār izteikties... Kāda jēga, piemēram, Kopitaram braukt pie slovēņiem? Vai vēl trakāk, Zubrim pie leišiem, kas enivej nekur netika? Ir tāds jēdziens kā sava valsts, zeme, patriotisms un tamlīdzīgi, tam arī būtu jāliek doties uz izlasi, ja vien nav kaut kā tiešām nopietna. Bet tev taisnība tajā ziņā, ka nav jādodas uz izlasi, ja spēlēšanu tajā neredzi jēgu. Tad arī no būšanas izlasē jēgas nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:24, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavs piedāvājums izskatās šādi - taisīt ceļgala operāciju un pēc tam piedāvā viņam forsēt sagatavošanās posmu... . Turklāt, atgādināšu, ka mēs runājam par sportistu ar HRONISKU ceļgala savainojumu.
Nu ja čalim ir hroniska ceļa kaite, tad varbūt, ka ir vispār jāapsver doma par karjeras beigšanu(vai karjeras beigšanu izlasē kā to savā laikā Ozo un citi vecie buki izdarija)? Ko sevi mocīt? Veselība viennozīmīgi ir pirmajā vietā! Pieļauju, ka jau tagad Karsums ir pietiekami daudz naudas sapelnijis un pietiktu gan pašam gan ģimenei + vēl gan jau arī varētu savas zināšanas tālāk nodot piem. par treneri strādājot... ko darīt jau atrastu!

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:25, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: ...zdec, tev būtu jāaizliedz par izlasēm vispār izteikties... Kāda jēga, piemēram, Kopitaram braukt pie slovēņiem? Vai vēl trakāk, Zubrim pie leišiem, kas enivej nekur netiks? Ir tāds jēdziens kā sava valsts, zeme, patriotisms un tamlīdzīgi, tam arī būtu jāliek doties uz izlasi, ja vien nav kaut kā tiešām nopietna. Bet tev taisnība tajā ziņā, ka nav jādodas uz izlasi, ja spēlēšanu tajā neredzi jēgu. Tad arī no būšanas izlasē jēgas nebūs
Par patriotismu un citām gaisīgām un netveramām lietām mēs tagad nerunājam un arī no konteksta palūgšu manu teikto neizraut.

Ja uz svariem vienā pusē nolikta 10. vieta kārtējā čempionātā, bet otrā pusē - spēlētāja karjera un veselība, tad man jau liekas, ka izvēle ir acīmredzama.
Ja kāds domā citādāk - lūdzu, taču tad ir jāsāk aizdomāties par šādām tādām lietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:26, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Bet nav jau tā ka visi ar koku dzen viņu spēlēt, vienkārši tā komunikācija liekas tāda dīvaina. Ja viss ir tik slikti, tad kā jau minēts, laicīgi pasaka un miers mājās.
Tieši to jau es mēginu te līdz dažiem īpaši advancētajiem "danest"! Acīmredzot neveiksmīgi....

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:27, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja nu kas, tad Jaromirs Jāgrs ir viens no fiziski attīstītākajiem NHL hokejistiem. Ja nu kādam rodas šaubas, ne es to izdomāju tagad, lai attaisnotu viņa spēlēšanu, bet jau gadus 25 par to runā, var pagūglēt, ja nu kas.

Karjeras laikā viņam tādu patiešām nopietnu savainojumu (kuru dēļ jāizlaiž 10+ mači, piemēram) nav bijis. Ik sezonu tāpēc viņš aizvada 70+ mačus (pagājušgad vispār visu NHL regsezonu nospēlēja).

Čempionāts notiek mājās. Kāpēc neuzspēlēt, ja jau vēl aizvien ir vajadzīgs?
Kāpēc neuzspēlēt ja aizvien ir vajadzīgs?

Ja reiz Tu uzdod šādu jautājumu, tad atbildi man kuri no Latvijas hokejistiem kuri šogad nespēlē izlasē nav vajadzīgs Beļavskim vai izlases līdzjutējiem?

Tā ir paša Jāgra attieksme pret savu valsti (ne jau pa velti viņš visu karjeru spēlē ar 68 numuru) un izlasi, tā ir viņa izvēle spēlēt izlasē!

Jāgru jau sen neviens no izlases vadības nespēj ne ietekmēt ne pierunāt, tas ir viņa lēmums, braukt un palīdzēt!

Loģiski ka šis viņa lēmums Čehu nometnē ir uzņemts ar sajūsmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:28, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nu ja čalim ir hroniska ceļa kaite, tad varbūt, ka ir vispār jāapsver doma par karjeras beigšanu(vai karjeras beigšanu izlasē kā to savā laikā Ozo un citi vecie buki izdarija)? Ko sevi mocīt? Veselība viennozīmīgi ir pirmajā vietā! Pieļauju, ka jau tagad Karsums ir pietiekami daudz naudas sapelnijis un pietiktu gan pašam gan ģimenei + vēl gan jau arī varētu savas zināšanas tālāk nodot piem. par treneri strādājot... ko darīt jau būtu!
Iespējams. Jo fakts kā tāds, ka veselības viņam vairāk nepaliks un tie skaistie stāsti par uzvarām un tituliem ir forši, protams, taču neataino profesionālā sporta realitāti.
No otras puses - a ko viņš citu prot? Es nezinu, iespējams, ka arī prot, taču daudziem tā ir problēma, sākt dzīvi pēc PRO karjeras, tāpēc arī turas par visiem spēkiem pie kļuškām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:30, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Aptuveni kādi 26-27 gadus veci un vecāki spēlētāji nebrauc uz PČ pēc līgumiem – par līgumiem cīnās viņu aģenti.
Aģents var cīnīties par spēlētāju kurš vairāk vai mazāk ir zināms un kurš nav lieku reizi jāapskata kā uz ledus izskatās, nu kurš Eiropā zin piemēram Robertu Bukartu?

Noteikti ka daudzi viņu ar Rihardu tagad jau jauc!

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:30, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc neuzspēlēt ja aizvien ir vajadzīgs?

Ja reiz Tu uzdod šādu jautājumu, tad atbildi man kuri no Latvijas hokejistiem kuri šogad nespēlē izlasē nav vajadzīgs Beļavskim vai izlases līdzjutējiem?

Tā ir paša Jāgra attieksme pret savu valsti (ne jau pa velti viņš visu karjeru spēlē ar 68 numuru) un izlasi, tā ir viņa izvēle spēlēt izlasē!

Jāgru jau sen neviens no izlases vadības nespēj ne ietekmēt ne pierunāt, tas ir viņa lēmums, braukt un palīdzēt!

Loģiski ka šis viņa lēmums Čehu nometnē ir uzņemts ar sajūsmu!
Viņam ir iespēja un gribēšana. Viņš spēlē. Viss.

Savainotiem spēlētājiem tās iespējas ir visai ierobežotas un līdz ar to gribēšana arī klibo.

Ir jāsaprot, ka profesionāls sportists primāri strādā tikai priekš sevis. Nevis priekš komandas vai izlases, bet priekš sevis. Ja tas darbs priekš sevis iekļauj komandas panākumu nepieciešamību, tad strādās šai virzienā utt.

Tie, kas tagad grib jau rakstīt par savtīgumu utt., padomājiet kāpēc jūs savās darba vietās strādājat.

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:32, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kurš no spēlētājiem pēc tavām domām nepamatoti ir atteicis šopavasar izlasei?
Kur es rakstiju ka nepamatoti? Parādi man!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-16 12:32, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Aģents var cīnīties par spēlētāju kurš vairāk vai mazāk ir zināms un kurš nav lieku reizi jāapskata kā uz ledus izskatās, nu kurš Eiropā zin piemēram Robertu Bukartu?

Noteikti ka daudzi viņu ar Rihardu tagad jau jauc!
Man liekas, ka tev ir galīgi greiza izpratne par sporta aģentu un skautu darbu.
KHL un stabilu Elites grupu komandu spēlētāji viņiem ir zināmi līdz tādam līmenim, ka šamie var pateikt ko kurš konkrētā datumā ir ēdis brokastīs.

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:34, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā kā kaite ir hroniska un šī tīrīšana gan jau ka kaut kādā mērā ir vairāk profilaktiska procedūra, to var veikt arī vēlāk, taču jautājums jau paliek atklāts - KAMDĒĻ? Lai visu pavasari turpinātu trenēties, aizvadītu padsmit spēles un beigās paliktu kādā 10. vietā?
Nu tad kāda jēga ir vispār no tādas braukšanas uz čempji? Tad jau varbūt vispār labāk nemaz nepiedalamies čempī, ja jau spēlētājiem tas nav vajadzīgs un viņiem tas viss riebj! Metam vispār tādam hoķim mieru neatīstam viņu! Attīstam golfu! Tur kādas traumas tikai no satrakota oponenta var iegūt!

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:36, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņam ir iespēja un gribēšana. Viņš spēlē. Viss.

Savainotiem spēlētājiem tās iespējas ir visai ierobežotas un līdz ar to gribēšana arī klibo.

Ir jāsaprot, ka profesionāls sportists primāri strādā tikai priekš sevis. Nevis priekš komandas vai izlases, bet priekš sevis. Ja tas darbs priekš sevis iekļauj komandas panākumu nepieciešamību, tad strādās šai virzienā utt.

Tie, kas tagad grib jau rakstīt par savtīgumu utt., padomājiet kāpēc jūs savās darba vietās strādājat.
Ja tu spēlē komandu sporta veidu un dari to tikai priekš sevis tad ko tu gribi sasniegt savā karjerā? Ej spēlē tenisu vai golfu kur nav jārēķinās ar citiem ja gribi spēlēt tikai priekš sevis! Tur ar citiem nav jārēķinās, tur var domāt tikai par sevi un darit tikai priekš sevis!

Profesionāls sportists neko nedara tikai priekš sevis!

Protams ja viņš ir viens kā pirksts tad jā, viņš dara tikai priekš sevis un tā arī savas karjeras laikā paliek tāds nezināms un pa lielam arī necienīts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-16 12:37, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Attīstam golfu! Tur kādas traumas tikai no satrakota oponenta var iegūt!
Varbūt tomēr vajadzētu pārtraukt rakstīt par tādām tēmām, kur pašam ir maz sajēgas?
Links: 10 Most Common Golf Injuries

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:37, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par patriotismu un citām gaisīgām un netveramām lietām mēs tagad nerunājam un arī no konteksta palūgšu manu teikto neizraut.

Ja uz svariem vienā pusē nolikta 10. vieta kārtējā čempionātā, bet otrā pusē - spēlētāja karjera un veselība, tad man jau liekas, ka izvēle ir acīmredzama.
Ja kāds domā citādāk - lūdzu, taču tad ir jāsāk aizdomāties par šādām tādām lietām.
Tās netveramās un gaisīgās lietas izlasei var būt vēl noderīgākais par miljonu līgumiem, un bieži vien racionāla pieeja ir pat traucējoša. Tad tiešām labāk pateikt, ka nafig negribu mocīties, kā to Sprukts darīja, nevis brauks un slidinātie, kā dažiem mūsu lielmeistariem jau ir sanācis.

Vispār fantastiska loģika - ja būtu cerības uz, piemēram, četrinieku, var arī lauzt kāju un beigt spēlēt, bet 10. vieta nav to vērta. Un ko darīt, ja trāpās komandā, kurai ilgi jāspēlē pleiofos? Pirms finālā teikt -oj, piedo, man jāiet pie daktera, jādomā par jauno sezonu?

Vēlme un interese palīdzēt var darīt brīnumu lietas. Kas liek Indrašim rauties atpakaļ uz ledus? Viņš vēl nav tāds meistars un viņam arī 10.vieta pasaulē ir ok? Cilvēciskās īpašības, par tām šoreiz ir runa. Krietni godīgāk būtu atklāti pateikt, ka ar mani pavasarī nav ko rēķināties, jo man ir tādas kaites, ar kurām riskēt lieki negribu. Un miers. I pašam, i mazāk vietu baumām un teorijām

     [+] [-]

, 2015-04-16 12:38, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kapēc uzreiz Bukarts viņa vecuma un meistarības spēlētāji vienmēr skries uz izlasi.
Ko viņam citu darīt? Nebūs Dinamo skries vel biežāk un arī kājas kustēsies ātrāk uzreiz! Nu tā tas ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-16 12:38, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Cik reizes Kopitars ir bijis SLO izlasē un CIk reizes Zubrus LTU izlasē? .
Ponta pēc kad ir brīvi var aizšaut uz nacionālo izlasi.
Kopitars šogad būs. Un visai regulāri ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
restorāni Rīgā - saņem atlaides