Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:925, Did:0, useCase: 3

Jurkevičs pirmais izskrien no 8 minūtēm, sasniedz Latvijas rekordu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Jurkevičs pirmais izskrien no 8 minūtēm, sasniedz Latvijas rekordu
Dmitrijs Jurkevičs (centrā)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vidusdistančnieks Dmitrijs Jurkevičs nedēļas nogalē kļuva par pirmo Latvijas skrējēju, kurš 3000 metru distanci veicis ātrāk par astoņām minūtēm. Jurkevičs finišēja pēc 7:54,83 minūtēm, labojot divpadsmit gadus veco Latvijas rekordu.

Piektdien un sestdien Rīgā notika Latvijas meistarsacīkstes vieglatlētikā, kurās piedalījās vairāki XXX Olimpiādes spēļu dalībnieki.

Par augstvērtīgāko rezultātu parūpējās Dmitrijs Jurkevičs, kurš par 6,05 sekundēm laboja Mārtiņam Alksnim (kurš tagad pievērsies triatlona sacensībām) no 2000. gada piederošo valsts rekordu 3000 metru skrējienā. Alksnis pirms divpadsmit gadiem Polijas galvaspilsētā Varšavā distanci veica 8:00,88 minūtēs, bet Jurkevičs spēja izskriet no astoņām minūtēm. Londonā Jurkevičs 1500 metru skrējienā finišēja 25. vietā.

Šķēpmešanas sacensībās sievietēm Sinta Ozoliņa-Kovala uzvarēja ar 59,60 metrus tālu metienu. Otrajā vietā ierindojās vēl viena Olimpiete Līna Mūze, kuras raidītais šķēps piezemējās 59,15 metru attālumā.

Vīriešu sacensībās pirmajā trijniekā finišēja Ēriks Rags (76,49m), Rolands Štrobinders (76,39m) un Ansis Brūns (72,16m), bet Zigismunds Sirmais palika ceturtais ar 69,42 metrus tālu metienu.

Laura Ikauniece piektdien uzvarēja 100 metru skrējienā, sprintu veicot 11,98 sekundēs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-18 23:58, pirms 12 gadiem
Labā formā Dima! Malacis!

  -2 [+] [-]

, 2012-08-18 23:59, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: LV rangs
Kovals
Rags
Štro
Brūns
VV
Sitmais
LV Rangs ir Kovals,Vasiļevskis un Rags.Pārējie tādi viena metiena cālēni

  +1 [+] [-]

, 2012-08-19 00:00, pirms 12 gadiem
šķēpmetēji tiešām labā formā. Kas ar viņiem notiek?

  +6 [+] [-]

, 2012-08-19 00:00, pirms 12 gadiem
Brex rakstīja: Labā formā Dima! Malacis!
Dima izskatās meklē savu vietu.800m,1500,3000m nākamgad uzskries arī šķērsļus un tur paliks

  +3 [+] [-]

, 2012-08-19 02:00, pirms 12 gadiem
Kas notiek ar Sirmo.vai nodzeries ,vai zvaigznu slimiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-19 08:13, pirms 12 gadiem
Ikauniecei 100m personiskais būtu, ja ne vējš +2,2...

     [+] [-]

, 2012-08-19 09:41, pirms 12 gadiem
ta jau man likas pec pb 1500m, ka jurkevicam nevajadzetu but lielam problemam izskriet zem 8min

     [+] [-]

, 2012-08-19 10:30, pirms 12 gadiem
elements rakstīja: Ikauniecei 100m personiskais būtu, ja ne vējš +2,2...
Taisnība.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-19 10:33, pirms 12 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Dima izskatās meklē savu vietu.800 m, 1500, 3000 m nākamgad uzskries arī šķērsļus un tur paliks.
Tas būtu pavisam normāli. Kāpēc nemeklēt piemērotāko distanci? To var darīt visas karjeras garumā.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-19 17:07, pirms 12 gadiem
Vieglatlētikas cienītājiem noteikti bija liels kauns par šo LČ. Unikāli mazs dalībnieku skaits...jācer, ka turpmāk tas neatkārtosies....un jācer ka LVS darboņi saprot, kāpēc tas tā notika.......Žēl, ka pēc lieliskā 3000 m skrējiena vīriešiem, stadionā tā arī neizskanēja informācija par jaunu LV rekordu, kuru sasniedza Dmitrijs Jurkevičs.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-19 17:16, pirms 12 gadiem
neolimpiska distance

  +3 [+] [-]

, 2012-08-19 20:14, pirms 12 gadiem
informācija neizskanēja, jo informators bija aizņemts runājoties riņķī apkārt, tā vietā lai skaidri un saklausāmi (!) komentētu bet pēc rekorda labojuma neviens nemācēja teikt, ir vai nav rekords. Viens saka, ka ir, cits - nav un tā riņķī apkārt.

Sacensības labi parādīja, ka noguruši ir gan dalībnieki, gan tiesneši, gan organizatori, gan skatītāji (ak, jā, tādu joprojām nav). Vajadzētu atbildēt un priekšstatīties varonim, kurš par šo acīmredzamo nejēdzību ir atbildīgs.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-19 21:33, pirms 12 gadiem
žēl, ka pazuda raksts, kurā pilnīgi visi komentāri norādīja uz LČ organizācijas zemo līmeni (katrs gan savu iemeslu dēļ).
varam jau komentēt, cik vēlamies. kādu vakaru apsēdīšos un uzrakstīšu visu pēc kārtas. ne jau tikai par šiem mačiem, bet par visiem, kuros ņēmu šogad dalību. diemžēl, nevieni no tiem nebija noorganizēti tā, ka varētu paslavēt. pat olimpiādē bija diez gan nozīmīgi trūkumi...
neesmu elites dalībnieks, man arī vairs nevienam nekas nav jāpierāda. piedalos tikai prieka pēc. tādēļ jo īpaši pievēršu uzmanību šādām lietām. paralēli piedalos sacensībās pilnīgi atšķirīgā sporta veidā un varu teikt, ka tur viss ir pavisam savādāk.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-19 22:16, pirms 12 gadiem
Ļoti "jautrs" rakstiņš! Mārtiņš Alksnis - triatlonists... Nu tas jau ir līmenis! Kāds "Latvijas čempionāts" tāds raksta autors! Man ļoti žēl, ka Staģa kungs vairs neraksta, bet varu viņu saprast! Latvietis latvietim labākais ēdiens, tāpēc jau mums arī neiet tā kā vajadzētu!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-20 08:21, pirms 12 gadiem
Priekš pirmās reizes un ar 30+ sekunžu pārsvaru Dmitrijam nav slikts rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-20 12:53, pirms 12 gadiem
Jaunietim, kurš skrien 1500m ātrāk par 3:40 noskriet 3000m ātrāk par 8:00 nav nekas īpašs. Šādu rezultātu Jurkevičam bija jāuzrāda kad viņš Tallinā pirmo reizi paskrēja zem 3:40. Lai izrādītu kautcik nopietnu konkurenci vismaz Eiropā, distance būtu jāveic par 15 sekundēm ātrāk. Par kavēkli, kā te daži domā, viņam nav vērts nopietni domāt, pagaidām. Viņš tik pirm pāris gadiem pirmo reizi iemanījās pārkāpt barjerai. Tās viņam sagādā lielas problēmas. Bet mēģināt viņš var. Zem 9:00 visticamāk paskries.

     [+] [-]

, 2012-08-20 14:06, pirms 12 gadiem
citius rakstīja: Kāds "Latvijas čempionāts" tāds raksta autors! Man ļoti žēl, ka Staģa kungs vairs neraksta, bet varu viņu saprast!
Taisnība: žēl, ka Staģa kungs jau kādu laiku atturas no publikācijām. Līdzvērtīgai viņam autoritātei vēl jāpiedzimst.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-20 16:14, pirms 12 gadiem
snowy rakstīja: informācija neizskanēja, jo informators bija aizņemts runājoties riņķī apkārt, tā vietā lai skaidri un saklausāmi (!) komentētu bet pēc rekorda labojuma neviens nemācēja teikt, ir vai nav rekords. Viens saka, ka ir, cits - nav un tā riņķī apkārt.

Sacensības labi parādīja, ka noguruši ir gan dalībnieki, gan tiesneši, gan organizatori, gan skatītāji (ak, jā, tādu joprojām nav). Vajadzētu atbildēt un priekšstatīties varonim, kurš par šo acīmredzamo nejēdzību ir atbildīgs.
Pilnīgi piekrītu ka "varonim" Zālītim vajadzētu paskaidrot KAS izdomāja rīkot valsts čempionātu tad, kad sezona ir beigusies? Pats laikam bija piekusis Londonā, jo stadionā netika manīts. Ķeksītim jau sacensības notika, bet piecās disciplīnās pēc nolikuma nevarēja izcīnīt Latvijas čempiona titulu, jo bija mazāk par trim dalībniekiem..... un sieviešu K/L vispār neviena....

  +2 [+] [-]

, 2012-08-20 17:18, pirms 12 gadiem
Atļausiet arī man izteikt savus vērojumus 91. Latvijas čempionāta laikā. Šoreiz biju ierindas skatītāja statusā - dažādu iemeslu dēļ nebiju arī sacensību informātors. Šādas acensības bija un ir vajadzīgas, tikai ne Latvijas čempionāta rangā.Vairāki rezultāti ir vienkārši "graujoši"! Trīssolī vīriem ar šīgada rezultātu varēja uzvarēt....1949. gadā; 400 m sievietēm - 1954.g., bet 1500 m un 3000 m pat 2012.g. čempiones skrējušas vislēnāk Latvijas čempionātu vēsturē.
Kas vainīgs ? Paši treneri un arī sacensību organizātori ! Treneri parasti žēlojas, ka nav sacensību. Vai tad labāk sacensties maijā vai jūnijā, kad nereti ir pavēss, vējains un līst ? Savulaik Latvijas čempionāti bija tikai augustā/septembrī.Latvijas čempionātā tikai ārpus konkursa drīkst startēt "B" grupas jaunieši. Kur tad palikuši juniori un jaunieši. Vai jau beiguši sezonu. Latvijas čempionāti nav tikai olimpiešiem vai kā atlase uz kaut ko lielu.Vismaz savulaik bija gods startēt un vēl jo vairāk - labi startēt tieši Latvijas čempionātā. Šobrīd izskatās, ka ne jau uz pozitīvo pusi mainījusies visu vieglatlētikas saimniecībā iesaistīto personu attieksme. Piedodiet par manu skarbumu, bet es jūtos ļoti nelāgi. Pie mums "sporta karaliene" jau pasen ir nošņurkusi "pelnrušķīte".

     [+] [-]

, 2012-08-20 19:03, pirms 12 gadiem
citius rakstīja: Ļoti "jautrs" rakstiņš! Mārtiņš Alksnis - triatlonists... Nu tas jau ir līmenis! Kāds "Latvijas čempionāts" tāds raksta autors! Man ļoti žēl, ka Staģa kungs vairs neraksta, bet varu viņu saprast! Latvietis latvietim labākais ēdiens, tāpēc jau mums arī neiet tā kā vajadzētu!
Tavs komentārs ir ģeniāls... reāli tu pasaki, ka tādu cilvēku dēļ kā tu pats, mums neiet tā kā vajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-20 19:06, pirms 12 gadiem
Paldies Staģa kungam par vērtējumu. Pats esmu piedalījies un vērojis gandrīz divas reizes mazāk čempionātus, kā mūsu izcilais statistiķis Andris Staģis. Taču man arī bija liels kauns par notiekošo. Protams, ka čempionātu nevajag rīkot maijā, bet jūnija otrajā pusē vai jūlijā, kā to rīko visā pasaulē (ziemeļu puslodē) to varēja rīkot! Kāds to nevēlējās! Bet pēdējos gados LVS darbība - bezdarbība sportistiem un treneriem pilnīgi nav saprotama!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-20 21:59, pirms 12 gadiem
Kā var Mārtiņu Alksni par triatlonistu nosaukt??? Tu maz zini, ko raksti? Ja arī Mārtiņš piedalās triatlonā, tad viņš tomēr ir vieglatlēts un gadā, kad saskrēja šo rezultātu, viņš centās izpildīt normatīvu 3000 m kavēkļu skrējienā Sidnejas spēlēm! Kas tad aizrādīt vairs nedrīkst, ja autors muļķības raksta? Un tas ir viss ko varēja uzrakstīt par šo čempionātu? Piecās minūtēs uzrakstīji?
3quote karlis_evertovskis]
Tavs komentārs ir ģeniāls... reāli tu pasaki, ka tādu cilvēku dēļ kā tu pats, mums neiet tā kā vajadzētu.
[/quote]

     [+] [-]

, 2012-08-20 22:54, pirms 12 gadiem
Vai man būs tas gods kādreiz uzzināt LČ rezultātus? Vai arī mēs dzīvojam akmens laikmetā?

     [+] [-]

, 2012-08-20 23:54, pirms 12 gadiem
citius rakstīja: Kā var Mārtiņu Alksni par triatlonistu nosaukt??? Tu maz zini, ko raksti? Ja arī Mārtiņš piedalās triatlonā, tad viņš tomēr ir vieglatlēts un gadā, kad saskrēja šo rezultātu, viņš centās izpildīt normatīvu 3000 m kavēkļu skrējienā Sidnejas spēlēm! Kas tad aizrādīt vairs nedrīkst, ja autors muļķības raksta? Un tas ir viss ko varēja uzrakstīt par šo čempionātu? Piecās minūtēs uzrakstīji?
3quote karlis_evertovskis]
Tavs komentārs ir ģeniāls... reāli tu pasaki, ka tādu cilvēku dēļ kā tu pats, mums neiet tā kā vajadzētu.
[/quote]
Pats vispirms sāc saprast, ko raksti. Es neesmu šīs ziņas autors, tāpēc labāk pamācies par mūsdienu tehnoloģijām nevis mēģini kafijas biezumos izzīlēt, ko kurš ir vai nav rakstījis.

Par Alksni - viņš nevis 5dien/6dien startēja LČ, bet gan 7dien startēja triatlonā, tā kā tas tomēr atļauj viņu dēvēt arī par triatlonistu. Vai arī iepazīstināsi mani ar savu definīciju vārdam "triatlonists"?

Ak tad par maz uzrakstīts? Kas vēl - bildes varbūt arī pārāk maz? Ļoti iespējams, ka arī 5 minūtēs tika uzrakstīts, nezinu. Katrā ziņā tu nevarēji atrast ne 5 minūtes, ne arī uzrakstīt pat šitādu mazu gabaliņu par LČ. Kas TEV pašam liedza uzrakstīt plašu rakstu par Latvijas čempionātu? Nu jā, vieglāk jau ir uzrakstīt komentāru ka viss slikti, nevis kaut ko noderīgāku izdarīt.

     [+] [-]

, 2012-08-20 23:58, pirms 12 gadiem
ansiso rakstīja: Vai man būs tas gods kādreiz uzzināt LČ rezultātus? Vai arī mēs dzīvojam akmens laikmetā?
Varbūt pamēģini uzspiest "Sacensības", tad kalendārā norullēt līdz augusta mēnesim, atrast ierakstu "Latvijas čempionāts" un rezultātu ailē uzklikot "Vīrieši" vai "Sievietes"... rezultāti bija jau sestdien.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-21 01:38, pirms 12 gadiem
Te atkal izklausās pēc humora sadaļas. Vieglatlētiku jau vajag piesmiet cik var. Jurkevičs laboja TRIATLONISTA rekordu 3000m...... Citureiz būs jālasa, ka Misāns vai Leitis laboja bobslejista rekordu .....tāllēkšanā....vai arī, ka kārtslēkšanā beidzot labots oficianta (tagad trenera) Obižajeva rekords.......

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 09:29, pirms 12 gadiem
piekrītu AndrimS par to, ka ne jau datums ir izšķirošs. ir augusta vidus. sezona sākās jūnijā, tātad tā ir ilgusi tikai 2,5 mēnešus. tad jau plaši norietajiem basketbolistiem būtu jāsaļimst nespēkā, jo sezona ilgst vismaz 6 mēnešus. nenoliedzami, LČ ir jābūt vienam no centrālajiem notikumiem Latvijas vieglatlētikā (vēl olimpiāde reizi 4 gados, varbūt "Rīgas kausi" un prezidenta balva). tieši tāpēc jāuztraucas ir par attieksmi, kas valda. ja šādi tiek uzorganizētas Latvijas centrālās sacensības, tad kāds līmenis sagaidāms zemākas raudzes mačos. un varbūt pat ir saprotams, ka sportisti tādos "sētas mačos", kaut arī tas ir LČ, nevēlas startēt.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-21 10:45, pirms 12 gadiem
Runājot par sacensību datuma izvēli, domāju, ka valsts čempionāts nedrīkst būt PĒDĒJĀS sezonas sacensības. Ja sezona sākas maijā, tad loģiski būtu čempionātu rīkot, kā visās civilizētās valstīs jūnijā - jūlijā kad ir vieglatlētikas sezonas aktīvākais laiks. Un sacensības var kalpot arī kā vienas no atlases sacensībām, kurās var izpildīt normatīvus uz OS, PČ u.t.t. Piekrītu, ka kaut ko tik nožēlojamu, kā šīgada Latvijas Čempionāts nebiju iedomājies. Pat pagastu spēlēs ir daudz pacilājošāka sacensību atmosfēra! Ceru, ka Staģa kungs tomēr ar savu statistiķa skatījumu dos vērtējumu šīm sacensībām. Un protams nožēlojami, bija tas, ka tie daži skatītāji, kas bija iemaldījušies stadionā, tā arī nedzirdēja no komentētāja, par Jurkeviča 3000m "soloskrējienā"sasniegto Latvijas rekordu!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 10:52, pirms 12 gadiem
komentētājs tikai ar 4.reizi spēja līdz galam nosaukt kāda no 400m skrējējiem rezultātu. kāds tur vēl rekords?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 11:51, pirms 12 gadiem
zin kas ko Dmitrijs sliktu izdarīja kairisam? nevaru saprast no kurienes tāds negatīvisms?

     [+] [-]

, 2012-08-29 18:45, pirms 12 gadiem
Kārlis Evertovskis rakstīja: Tavs komentārs ir ģeniāls... reāli tu pasaki, ka tādu cilvēku dēļ kā tu pats, mums neiet tā kā vajadzētu.
Pieķerot klāt nelitrerāru izteiksmi, gribas teikt - kamon, Kārli... M. Alksnis tagad, pēc vieglatlēta karjeras piedalās triatlonā, bet sakarā ar viņa Lat. eksrekordu triatlonu nu nekādi nevar piesaukt. Tad jau Olimpisko medaļnieku kanoe airēšanā I. Klementjevu būtu jāsauc par vieglatlētu, jo viņš formas uzturēšanai ir skrējis ne vienā vien Lat. čempionātā krosā.
Vieglatlētikā iekšā, vai arī vismaz tās vistiešākajā tuvumā esmu kādus gadus 25 un, zinot ar kādu atdevi šajā sporta veidā ir šejienes personāžs Citius, tad, ja visi tik aizrautīgi darbotos kā viņš, es teiktu, šis sporta veids dzīvotu zaļi.