Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Seko PČ vieglatlētikā un jautā komentētājiem

Andrejs Siliņš

Seko PČ vieglatlētikā un jautā komentētājiem
Ainārs Kovals
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vācijas galvaspilsētā Berlīnē šodien noslēdzas pasaules čempionāts vieglatlētikā. Sekot līdzi gan Latvijas, gan citu valstu sportistu startiem varat arī LTV7 ekrānos, kur sacensības komentēs Anatolijs Kreipāns un Guntis Peders.

Šodien lielākā intriga Latvijai būs šķēpmetēju sacensības, kas sāksies vakara sesijā. Vai Vadims Vasiļevskis un Ainārs Kovals cīnīsies par augstākajām pozīcijām? Vai kopumā vājie rezultāti priekšsacīkstēs tiks uzlaboti? Visas atbildes šodien Berlīnē un LTV7 tiešraidē!

Šeit variet sekot rezultātiem visas dienas garumā:
berlin.iaaf.org: 12th IAAF World Championships in Athletics -...

  -4 [+] [-]

, 2009-08-23 12:44, pirms 15 gadiem
Vai nebija mazs rūgtums sirdī jūtams, ka Jamaika neuzlaboja pasaules rekordu ?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 12:44, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Vai nebija mazs rūgtums sirdī jūtams, ka Jamaika neuzlaboja pasaules rekordu ?
katru reizi tacu nevar labot pasaules rekordus

     [+] [-]

, 2009-08-23 12:46, pirms 15 gadiem
Es arī gribu komentēt sporta pārraides. Kur man jāpiesakās?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 12:48, pirms 15 gadiem
Kā mēra maratona distanci? Šosejas platums ir dažāds, ja mēra pa iekšmalu un šoseja ir līkumota, tad distances garums var sanākt stipri garāks...

Vai ir aprēķināts iespējamais rezultāts 200m Boltam, ja būtu bijis piem. pavējš 1,9 m/s nevis 0,3 m/s pretvējš.
Slēpts komentārs: copmanis

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 12:50, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Vai nebija mazs rūgtums sirdī jūtams, ka Jamaika neuzlaboja pasaules rekordu ?
Par ko tad tev varēja būt sirdī jūtams rūgtums? Ja tā būtu bijusi Latvija, kas neuzstādīja pasaules rekordu kaut varēja, tad jā!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:50, pirms 15 gadiem
cik km skrien maratonisti diena? esnu dzirdejis, ka vini noskrien pat vairak neka sacensibas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:52, pirms 15 gadiem
Ja stafetes prieksacikstes komandas sastava ir citi dalibnieki neka finala, vai uzvaras gadijuma vini ari sanem medalu par ieguldito darbu?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:52, pirms 15 gadiem
Kādi jaunumi no Latvijas šķēpmetējiem? Kāds noskaņojums?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 12:52, pirms 15 gadiem
Kā domājiet, vai kāds kāds šķēpmešanā nesagādās pārsteigumu?

     [+] [-]

, 2009-08-23 12:53, pirms 15 gadiem
broks7 rakstīja: cik km skrien maratonisti diena? esnu dzirdejis, ka vini noskrien pat vairak neka sacensibas?
trenninos tacu neskrien maratona distanti , viena diena jau nu noteikti

  -4 [+] [-]

, 2009-08-23 12:53, pirms 15 gadiem
Kaa vareetu mainiities Bolta rezultaats, ja vinsh skrietu ar, piemeeram, Nike vai Adidas nagleneem?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:53, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kā domājiet, vai kāds kāds šķēpmešanā nesagādās pārsteigumu?
tur jau slepjas sporta vilinajums, ne vienmer viss notiek taa kaa uz papira tam janotiek, tas pats kovala metiens pekina

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:53, pirms 15 gadiem
supermens112 rakstīja: Kaa vareetu mainiities Bolta rezultaats, ja vinsh skrietu ar, piemeeram, Nike vai Adidas nagleneem?
nekaa

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:54, pirms 15 gadiem
copmanis rakstīja: Jautaajums Anatolijam Kreipaana kungam!
Anatolij, vai Juus vienreiz nevareetu no sirds atbildeet, kapeec Juus jaucaties viduu, kad runaa Guntis Pedera kungs???
Vienkaarshi kriit uz nerviem taa Juusu tukshaa runa, plus veel Guntim regulaari ir Juus laalabo un pat vairaakkaart, kaut vai vakar kaartsleekshanas laikaa, tik daudz aplamiibu no Juusu puses....
Es Juusu vietaa komenteetu nedaudz mazaak, bet paardomaataak...
nekaa personiiga - copmanis.
nu slēdz eurosport un skaties tur,kur problēma?
Kreipāns,Peders-viņi abi viens otru ļoti interesanti papildina....

     [+] [-]

, 2009-08-23 12:54, pirms 15 gadiem
atlets rakstīja: Ja stafetes prieksacikstes komandas sastava ir citi dalibnieki neka finala, vai uzvaras gadijuma vini ari sanem medalu par ieguldito darbu?
protams, ka sanems

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 12:54, pirms 15 gadiem
kā domājiet, vai Boltam labāk nebija jāskrien pēdējam, jo varēja redzēt, ka Bolts gandrīz uzskrēja Pauvelam?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 12:55, pirms 15 gadiem
anekdote par boltu un geju, no esports.lv autora viestura laca profila twitteri
twitter.com

Taisons atstāj pie bāra divriteni un pieraksta: "Nemaz nemēģini zagt. Taisons" Nāk atpakaļ, riteņa nav, rakstīts: "Noķer, ja vari. Bolts"

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 12:55, pirms 15 gadiem
supermens112 rakstīja: Kaa vareetu mainiities Bolta rezultaats, ja vinsh skrietu ar, piemeeram, Nike vai Adidas nagleneem?
jau vienā no iepriekšējām dienām teica, ka apavos ir maza atšķirība, vienīgi firmas nosaukums !

     [+] [-]

, 2009-08-23 12:55, pirms 15 gadiem
Līdz šķēpmešanai laiciņš gan vēl jāpagaida, bet tomēr.
Pitkemeki ir visai īpatnēja tehnika. Vai šādi krītot pēc metiena nav liels risks satraumēt ceļus (ja ne uzreiz, tad ilgtermiņā), jo tomēr ir savs trieciens pret skrejceļu.

     [+] [-]

, 2009-08-23 12:55, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: kā domājiet, vai Boltam labāk nebija jāskrien pēdējam, jo varēja redzēt, ka Bolts gandrīz uzskrēja Pauvelam?
vins skrien 3, jo ir labakaiis likuma izskrejejs pasaule
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:57, pirms 15 gadiem
mbeka rakstīja: nesanak sekot liidzi,muusejiem ir kada medalja,kada no discipliinaam?
Nav. Šodien jābūt

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:57, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: anekdote par boltu un geju, no esports.lv autora viestura laca profila twitteri
twitter.com

Taisons atstāj pie bāra divriteni un pieraksta: "Nemaz nemēģini zagt. Taisons" Nāk atpakaļ, riteņa nav, rakstīts: "Noķer, ja vari. Bolts"
vins nozaga riteni lai ar to pie rokas skrietu, tada gadijam Taisons vinu panaks noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-23 12:59, pirms 15 gadiem
Ja pavisam precīzi - stadiona skrejceļa garumu mēra 20 cm no iekšmalas, pirmajam celiņam - 30 cm no iekšmalas. Maratona trase visdrīzāk nomērīta pa sarkano līniju, kas zemē novilkta.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 12:59, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Nav. Šodien jābūt
kā ta nav. veselas desmit.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 12:59, pirms 15 gadiem
Jūs nevarētu pateikt cik visa medaļu komplektu sadalīs šajā čempionāta ? Un cik no pagājušā 2007 gada čempionāta Čempioniem ir aizsargājuši savu godu ? Paldies.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:00, pirms 15 gadiem
šonakt nosapņoju ka Vasiļevskis uzstāda jaunu pasaules rekordu un dabū ZELTA medaļu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:00, pirms 15 gadiem
mbeka rakstīja: nesanak sekot liidzi,muusejiem ir kada medalja,kada no discipliinaam?
Shodien vakara programma itka 1 medala ir ieplanota!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:01, pirms 15 gadiem
Vai Vipeti (ātrākais suns pasaulē) varētu noskriet Boltu? ';

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:01, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: anekdote par boltu un geju, no esports.lv autora viestura laca profila twitteri
twitter.com

Taisons atstāj pie bāra divriteni un pieraksta: "Nemaz nemēģini zagt. Taisons" Nāk atpakaļ, riteņa nav, rakstīts: "Noķer, ja vari. Bolts"

Pa manam runa ir par Maiku Taisonu

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:02, pirms 15 gadiem
Reinis00 rakstīja: šonakt nosapņoju ka Vasiļevskis uzstāda jaunu pasaules rekordu un dabū ZELTA medaļu
nah pateici? tagad nepiepildīsies! es atkal nosapņoju, ka Kovals uzmetīs tik 79 m un paliks 12.

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:02, pirms 15 gadiem
es gribeju paprasit cik videja vienas maratona distanses laika skrejejs zaude svaru????

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:02, pirms 15 gadiem
apjuns rakstīja: es gribeju paprasit cik videja vienas maratona distanses laika skrejejs zaude svaru????
no 200-300 g

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:03, pirms 15 gadiem
Kvalifikācija Vasiļevskis izskatījās ļoti pārliecināts par saviem spēkiem, vai domājat, ka šovakar viņš varētu aizmest pāri 90 m un varbūt labot savu personīgo rekordu?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:04, pirms 15 gadiem
Vai ir gadijies ka PC maratona sievietes ir noskrejusas atrak neka viriesi?! Piem. laika apstaklu del.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:04, pirms 15 gadiem
kura sportiste jums abiem šķiet viss pievilcīgākā???

  +6 [+] [-]

, 2009-08-23 13:04, pirms 15 gadiem
vai uz madaļu pasniegšanu var ierasties smokingā vai vakarkleitā?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:06, pirms 15 gadiem
Vai medalu ieguvejs sanem kadu naudas balvu???

Un kada ir premija par WR ja tas tiek uzstadits???

Ka Jus domajat vai Vadims varetu labot Latvijas rekordu šķepmesana sovakar???

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 13:06, pirms 15 gadiem
kolins rakstīja: cirvis
nekaa personiga!!!!!
man apmierina ka komente! Gribetu redzet ka tu raustitos !
Tevi noteikti arii apmierina arii Pats

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:07, pirms 15 gadiem
Toļiks kautrējas

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:08, pirms 15 gadiem
1 ASV 7 5 5 17
2 Jamaika 7 3 2 12
3 Kenija 4 4 2 10
4 Krievija 4 2 5 11
5 Polija 2 4 2 8
6 Vācija 2 3 4 9
7 Lielbrit 2 0 2 4
8 Austrālija 2 0 1 3
9 Kuba 1 3 1 5
10 Etiopija 1 2 3 6

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:12, pirms 15 gadiem
Interesanti par Torkilsena izsteikumiem!!! Pareizi ari saka

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:12, pirms 15 gadiem
richa5 rakstīja: kura sportiste jums abiem šķiet viss pievilcīgākā???
protams, ka Džesika Enisa

  +6 [+] [-]

, 2009-08-23 13:13, pirms 15 gadiem
Vai Jānis Lūsis kādreiz ir ticis paaicināts uz kādu PČ vai OS pasniegt medaļas šķēpmešanā?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:13, pirms 15 gadiem
Vai metot šķepu lietus un sausā laikā velk citādākus apavus?

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:18, pirms 15 gadiem
!Dienas jautājums!
Vai tiesa, ka kāds/a skrējējs marotona laikā ir apmeklējis labierīcības, veiksmīgi ticis no tām ārā un uzvarējis, ja jā tad kāds bija viņa/s rezultāts?
Paldies!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 13:20, pirms 15 gadiem
u23u rakstīja: !Dienas jautājums!
Vai tiesa, ka kāds/a skrējējs marotona laikā ir apmeklējis labierīcības, veiksmīgi ticis no tām ārā un uzvarējis, ja jā tad kāds bija viņa/s rezultāts?
Paldies!
"veiksmīgi ticis no tām arā" šis te mani visvairāk uzjautrināja

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:22, pirms 15 gadiem
Sekoju līdzi pārraidēm katru dienu!
JAUTĀJUMS : Kādā veidā un jūs sagatavojat info par sportistiem?piemēram,ātrākais skrējiens PČ 100m starp daudzcīņniekiem?vai 400m skrējēja biogrāfija utt...
Vai ir iespēja dabūt internetā mājas lapu par visiem šiem faktiem?ne tikai sportiskiem,bet kas saistiti ar sportisu ārpus stadiona.
Vai tomēr tie fakti ir dabūti no to valstu koment'tājiem vai treneriem...

PALDIES!

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:24, pirms 15 gadiem
Vai ir kāds (priekšnieks vai psihologs), kas var palīdzēt salabt abiem mūsu labākajiem šķēpmetējiem lai nākotnē viņi varētu sasniegt vēl labākus rezultātus,
jo trenere intervijā teica- ja puiši varētu arī treniņos katru reizi nedaudz pamačoties tad tas nāktu tikai par labu.
Varbūt mēģinam mēs visi kaut kā to ietekmēt?

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:24, pirms 15 gadiem
Kāpēc Latvijā nav neviena stadiona, kurā varētu trenēties, ja to vēlas? Kā tad lai atklāj,vai tevī ir kādas dotības sportā, ja, piemēram, nekad neesi metis šķēpu vai lecis ar kārti?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:25, pirms 15 gadiem
Ja kāds atbildēs no jums uz šo jautājumu, cepuri nost.
Kurš bija pirmais "baltādainās" rases pārstāvis, kurš uzvarēja gan 100m, gan 200m distancē?(Pasaules čempionātos vai OS).
Jautājums pašiem lietotājiem.

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:31, pirms 15 gadiem
Vai kāds maratona distancē ir startējis ar basām kājām?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:32, pirms 15 gadiem
u23u rakstīja: Vai kāds maratona distancē ir startējis ar basām kājām?
cik var vienu un to pašu jautāt

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:33, pirms 15 gadiem
Vai ir bijis maratona kaads incidents?

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:33, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ja kāds atbildēs no jums uz šo jautājumu, cepuri nost.
Kurš bija pirmais "baltādainās" rases pārstāvis, kurš uzvarēja gan 100m, gan 200m distancē?(Pasaules čempionātos vai OS).
Jautājums pašiem lietotājiem.
Marian Woronin?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:34, pirms 15 gadiem
Kapecc neskrien muusu Jelena Prokopccuka buutu tak reaalas izredzes uz kaadu no medallam??Vai vinna vairaak nenodarbojas ar maratonskriessanu???Piedodoet varbuut esmu ktko palaidis garaam.
Paldies!!

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:34, pirms 15 gadiem
Vai Latvijai ir veel kaada maratoniste aiz Prokopcukas, kura varetu sasniegt labus rezultatus?

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:34, pirms 15 gadiem
Ogrē ir svaigi kā uzklāts vieglatlētikas segums! Veikta nopietna stadiona rekonstrukcija!

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:34, pirms 15 gadiem
Māris Grinbergs rakstīja: Vai ir bijis maratona kaads incidents?
http://www.youtube.com/watch?v=Cx1TDFV5Vhk

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:35, pirms 15 gadiem
Māris Grinbergs rakstīja: Vai Latvijai ir veel kaada maratoniste aiz Prokopcukas, kura varetu sasniegt labus rezultatus?
teica jau, ka aiz viņas ir liels tukšums

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:35, pirms 15 gadiem
Papildināšu Anatoliju un Gunti.
Ogrē tieši tikko ir atjaunots stadions. Uzlikts gan jauns skrejceļš (vecais bija zem katras kritikas), gan tribīnes rekonstruētas, gan futbola laukumam zālīte pārstādīta. Gan vēl šis un tas izdarīts.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:37, pirms 15 gadiem
Arī Jelgavā taisās viens stadions, kur blakus būs sporta halle un futbola laukums. pie 4.vidusskolas

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:38, pirms 15 gadiem
Munky rakstīja: Marian Woronin?
Nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:40, pirms 15 gadiem
Sveiki, gribēju pajautāt, cik gados ir ieteicams sākt nopietni trēnēties sķēpmešanā?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:41, pirms 15 gadiem
netālu no 4.vsk? tak tur tieši blakus viņa ir un apstājies vairs nav, tagad tur darbs turpinās

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:41, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ja kāds atbildēs no jums uz šo jautājumu, cepuri nost.
Kurš bija pirmais "baltādainās" rases pārstāvis, kurš uzvarēja gan 100m, gan 200m distancē?(Pasaules čempionātos vai OS).
Jautājums pašiem lietotājiem.
Allans Vels?

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:42, pirms 15 gadiem
Jēkabpilī ir ļoti labs stadions priekš vieglatlētikas, var teikt izcils!

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:42, pirms 15 gadiem
Bauskā arī tagad ir atjaunots stadions! 100x labāks par iepriekšējo!!1

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:43, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: anekdote par boltu un geju, no esports.lv autora viestura laca profila twitteri
twitter.com

Taisons atstāj pie bāra divriteni un pieraksta: "Nemaz nemēģini zagt. Taisons" Nāk atpakaļ, riteņa nav, rakstīts: "Noķer, ja vari. Bolts"
Tu neesi kaut ko sajaucis? : D Tev kā īpaši apdāvinātam paskaidrošu - Tas ir domāts Maiks Taisons, tāpēc arī lai nemēģina zagt,jo var dabūt pa purnu. nu kā uzraksts pie sētas - nikns suns. Bet Boltam,redz,vienalga, jo viņš var aizbēgt. daaaaaaaaaaaaaaa

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:44, pirms 15 gadiem
Vai maratona distancē ir kādreiz bijis tā ka ir nepieciešams fotofinišs uzvarētāja noskaidrošanai?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 13:44, pirms 15 gadiem
1. Vai Viktors Shčerbatihs varētu but labs lodes grūdējs?
2. Vai maratonskrējējām dzērienu lietoshana skrējiena laikā nenosit ritmu? (elposhana utt)

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:46, pirms 15 gadiem
Vakardien pirms 4x100 vai 4x400 stafetes redzēju ,ka pirms starta Vācijas komandai stafetes kociņam bija saplacināts viens gals,gan jau kāds bija uzminis virsū. Gribēju pajautāt no kā taisa šos stafetes kociņus un cik viņi ir izturīgi?

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:47, pirms 15 gadiem
Munky rakstīja: Allans Vels?
Nē.

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:47, pirms 15 gadiem
valkā arī ir labs stadions ar ļoti labu skrejceļu

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:48, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ja kāds atbildēs no jums uz šo jautājumu, cepuri nost.
Kurš bija pirmais "baltādainās" rases pārstāvis, kurš uzvarēja gan 100m, gan 200m distancē?(Pasaules čempionātos vai OS).
Jautājums pašiem lietotājiem.
es jau vakar atbildēju.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 13:50, pirms 15 gadiem
kolins rakstīja: cirvis
nekaa personiga!!!!!
man apmierina ka komente! Gribetu redzet ka tu raustitos !
Tas jau labi,ka tev apmierina. Anatolijs nekomentē slikti, bet ja nebūtu Guntis blakus,tā būtu katastrofa. Jāsaka Guntim paldies,ka izdomāja pievērsties komentētāja darbam,a to būtu jāiztiek ar toļiku..
p.s. tev zilonis uz ausīm,ka nedzirdi,kurš kuru regulāri palabo,kurš ir īstais lietpratējs? ja godīgi,Toļikam tās kaitinoši sīkās neprecizitātes ir dajebkādā sporta veidā,kuru viņš komentē, bet parasti ir kāds blakus,kas viņu palabo. kad nav,tad ir katastrofa

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:50, pirms 15 gadiem
Anatolij! saki lūdzu, kāpēc Jūs neatbildiet uz visiem uzdotajiem jautājumiem, kuri it sevišķi ir saistīti ar vieglatlētiku.
Jums taču tika uzdoti jautājumi par Jūsu dēlu, iepriekš arī tiku lasījis un redzējis sacensībās, ka Jūsu dēlam ir labi rezutāti.
vai viņš tos ir uzlabojis un kadi ri rezultati un vai vinš cer tikt uz Londonas OS spēlēm.

Jau iepriekš pateicos par atbildēm
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:54, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ja kāds atbildēs no jums uz šo jautājumu, cepuri nost.
Kurš bija pirmais "baltādainās" rases pārstāvis, kurš uzvarēja gan 100m, gan 200m distancē?(Pasaules čempionātos vai OS).
Jautājums pašiem lietotājiem.
Archie HAHN

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:57, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu cik var čīkstēt. nepatīk komentētājs-skaties citur, vai arī izslēdz skaņu. ir dafigā vietas kur var redzēt, piemēram par krievu eurosport, atdhe.net: Watch Live IAAF World Championships in Athletics var redzēt.
pirmkārt,kāpēc man būtu citā valodā jāskatās?
otrkārt,neviens nečīkst. Viņi kopā komentē ļoti labi,man patīk. Jo pat Toļiks nespēj sabojāt Gunta lielisko komentēšanu. es saku,ka katastrofa būtu,ja toļiks būtu viens pats. tagad viss ok

     [+] [-]

, 2009-08-23 13:57, pirms 15 gadiem
Vai nekur nav dzirdēts par maratona skriešanu ar starpfinišiem.Tas tomēr būtu dinamiskāk un interesantāk vērotājiem,man šķiet.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 13:58, pirms 15 gadiem
tukum raj. zantes pagasta ari top stadions

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 13:59, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu cik var čīkstēt. nepatīk komentētājs-skaties citur, vai arī izslēdz skaņu. ir dafigā vietas kur var redzēt, piemēram par krievu eurosport, atdhe.net: Watch Live IAAF World Championships in Athletics var redzēt.
ej un skaties citur - galīgi garām.
nedomāju, ka ltv7 būtu sajūsmā, ka skatītāji pārslēdz uz citiem kanāliem. drīzāk jādomā kā uzlabot komentēšanas kvalitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:02, pirms 15 gadiem
nu labi,ja pavisam godīgi,ar vieglatlētiku nav tik traki. Guntis,protams,zin vairāk un arī nekļūdās,kā to dara Anatolijs,bet toļiks komentē pieklājīgi, varbūt izklausījās,ka līdz ar zemi viņu nolieku. nav jau tik traki. kgan Guntis,protams,līmeni augstāk. katastrofas no toļika ir dzirdētas citos sporta veidos,bet nu laikam ne par to tagad jārunā

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:03, pirms 15 gadiem
HA! Davai sūtiet Toļika neprecizitātes!

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:04, pirms 15 gadiem
Vai maratonskrējejais bieži izmanto toletes, kas novietotas ceļmalā?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 14:04, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: HA! Davai sūtiet Toļika neprecizitātes!
paklau,cik tev gadu?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:04, pirms 15 gadiem
vakar Maiklu Džonsonu par Maiklu Džeksonu nosauca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 14:05, pirms 15 gadiem
gramofons rakstīja: es jau vakar atbildēju.
Pilnīgi garām tava atbilde.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:05, pirms 15 gadiem
Par Preilu stadionu- Miinuss ir tas, ka viņam nav 8 celinu skrejcels, barjeras ir, nav skerslu, disku var mest, bet veseri tocna ne , matrači ir stativi ari ir, pagaidam tiek audzets jauns zalajs prieks 1.ligas tapec skepu un parejo nedriks mest... tribines ari labas... un seit biezi brauc treneties bobslejisti, laikam sanak leti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:06, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Pilnīgi garām tava atbilde.
arī tā, kas 2009-08-22 20:20?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:07, pirms 15 gadiem
Es zinu kaa uzlabot komenteeshanas kvalitaati!Jaalaizh MaryJane, gramofonu un citus lietprateejus komenteet!Easy!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 14:08, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: paklau,cik tev gadu?
vairāk kā tev, neuztraucies

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:08, pirms 15 gadiem
1. Kad pēdējo reizi maratons ir skriets pa lauku ceļiem?
2. Ja skrējiena laikā saplīst apavi, vai tos var samainīt un turpināt skriet? Un vai vispār skrējiena laikā var mainīt apavus atkarībā no jebkādiem apstākļiem?
3. Vai skrējiena laika sportisti var izmantot mazus mikrofonus, kuri ievietoti ausīs lai varētu sazināties ar treneri trasē, kursh informē par kopējo stāvokli distancē?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:09, pirms 15 gadiem
gramofons rakstīja: vakar Maiklu Džonsonu par Maiklu Džeksonu nosauca
nu tur gan viņš kļūdijās, pašam to jāatzīst, bet tā ir vienīgā lielā kļūda ko esmu dzirdējis viņa izpildijumā šajā čempī

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:10, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Vispār otrs personāžs bija Lenss Ārmstrongs.
nu un? es to zinu! bet,kā jau redzi, šeit paņemta vecā anekdote un pārfrāzēta pa jaunam,jo tagad bolts modē. nav gan vairs tik trāpīgi,jo Lenss ir riteņbraucējs (varēja riteņa vietā izdomāt kko citu), bet taisons taču tas pats,citādi jau nemaz anekdotei nav jēgas.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:11, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nu tur gan viņš kļūdijās, pašam to jāatzīst, bet tā ir vienīgā lielā kļūda ko esmu dzirdējis viņa izpildijumā šajā čempī
protams. un N.I. ir Ziemeļīrija jeb Nord Airlend.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:11, pirms 15 gadiem
kāpēc maratonu neskrien stadionā.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:12, pirms 15 gadiem
Maratons ir interesants ar to, ka ir redzama pilsētas ainavas, nekā stadionā, kur tikai skatītāji un skreiceļš.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:12, pirms 15 gadiem
un vēl lūdza nejaukt divus sportistus Masonu un Mensonu. jo rakstot abus vienādi.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:12, pirms 15 gadiem
gramofons rakstīja: protams. un N.I. ir Ziemeļīrija jeb Nord Airlend.
nu c'moon, viņam ir ap 50.gadiem, domā tik vienkārši tajā vecumā iemācīties citu valodu? un tāpat varēja saprast par ko viņš runāja, jo teica to norden airlend.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:13, pirms 15 gadiem
Arī Valmierā ir profesionāls stadions. Varbūt nav tas jaunākais, bet var uzņemt profesionālas sacensības

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:14, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Es pat varu atbildēt: vai tev būtu interesanti skatīties kā 2.5ha skrējēji rinķo pa apli
2,5 ha = divarpus hektāri?

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:14, pirms 15 gadiem
Divi chiikstuli MaryJane un gramofons...apvienojaties un taisat savu komenteeshanas skolu, vai veel nezin' ko...

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:14, pirms 15 gadiem
vai ir zināms kā sauc balsi īpašnieku kurš piesaka abalvošanā sportistus?
un vai gadījumā tas nav vācu dejumūzikas grupas SCOOTER solists H.P. Baxxter ?

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:14, pirms 15 gadiem
Bet ja pieliek starpfinišus tad stadionā būtu interesanti!

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:14, pirms 15 gadiem
Čoka rakstīja: Arī Valmierā ir profesionāls stadions. Varbūt nav tas jaunākais, bet var uzņemt profesionālas sacensības
viņi man liekas to pieminēja

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:16, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nu tur gan viņš kļūdijās, pašam to jāatzīst, bet tā ir vienīgā lielā kļūda ko esmu dzirdējis viņa izpildijumā šajā čempī
nu ja zinājis,ka vajag,būtu speciāli skaitījis un pierakstījis bet pasarg Dies,vai tad man darīt nav ko! bet nu kamooon,katrā pārraidē Guntis viņu vismaz 3 reizes palabo. ai,negribas jau tā piekasīties,man nekas īpaši netraucē,vairāk viņš sakritis uz nerviem no citiem sporta veidiem.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:16, pirms 15 gadiem
Bauda skatīties Bolta atkārtojumus.Yes Yes

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 14:19, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Divi chiikstuli MaryJane un gramofons...apvienojaties un taisat savu komenteeshanas skolu, vai veel nezin' ko...
ko tu tur čiepsti??? ja neredzi konkrēti,ko es saku,tad aiztaisies.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:28, pirms 15 gadiem
Varbūt Bolts ir gepards??? neviens nav iedomajies veikt testu, jo nu kajas, ka gepardam nesas.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:28, pirms 15 gadiem
Ja 4x100 m stafetē būtu uzstādīts pasaules rekords vai 100 tūkstoši tiktu piešķirti katram sprinterim,vai 100 uz četriem?tas pats attiecas arī uz visām pārejā stafetēm.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:30, pirms 15 gadiem
Kada discipliina sievietem ir augstaks rekords, ka viriesiem?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 14:30, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: nu ja zinājis,ka vajag,būtu speciāli skaitījis un pierakstījis bet pasarg Dies,vai tad man darīt nav ko! bet nu kamooon,katrā pārraidē Guntis viņu vismaz 3 reizes palabo. ai,negribas jau tā piekasīties,man nekas īpaši netraucē,vairāk viņš sakritis uz nerviem no citiem sporta veidiem.
Ko tu tur čiepsti pats ? Pašam kauns nav skatīties uz sevi, kā tu internetā, komentējot rakstu-norādi uz citu kļūdām?
MaryJane vienkārši nevar dzīvē izcelties, tāpēc mēģina būt citur noderīgs.
Aizej uz Latvijas Televīziju un pakomentē pārraidi, vismaz būsi noderīgs. Varēsim skatīties interenetā video, kā "MaryJane" kunkst tiešraidēs.
P.S. Kā jau īsts sporta fans, skatas sportu, lai meklētu pēc iespējas vairāk kļūdas. TU ESI NOŽĒLOJAMS!
AIZTAISES, AK JEL.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:31, pirms 15 gadiem
1. Vai skrējiena laikā var izmantot Ipod, Mp3 pleijerus, lai klausītos mūziku?
2. Vai ir bijushi gadījumi, kad skrējiena laikā kāds tiek diskvalificēts? (piem. kā soļoshanā)

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:31, pirms 15 gadiem
Vai nav gadījies tā, ka tie kas baruc ar riteņiem, mašīnām(kas filmē) kaut kādā veidā patraucē sportistus , piem. uzbrauc virsu, gandriz notriec?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 14:32, pirms 15 gadiem
gunnars rakstīja: 1. Vai skrējiena laikā var izmantot Ipod, Mp3 pleijerus, lai klausītos mūziku?
2. Vai ir bijushi gadījumi, kad skrējiena laikā kāds tiek diskvalificēts? (piem. kā soļoshanā)
1. Ne OS, ne Pasaules čempionātos neko tādu nevar atļauties.
2. Ja, piemēram, sāk vicināt dūres.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:33, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: ko tu tur čiepsti??? ja neredzi konkrēti,ko es saku,tad aiztaisies.
es tieshaam neredzu ko tu saki, jo, lai redzeetu ko saka, vajag atrasties blakus vai vismaz kkaadaa veidaa to cilveeku redzeet - skat!pasham tev neprecizitaate!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:38, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: nu un? es to zinu! bet,kā jau redzi, šeit paņemta vecā anekdote un pārfrāzēta pa jaunam,jo tagad bolts modē. nav gan vairs tik trāpīgi,jo Lenss ir riteņbraucējs (varēja riteņa vietā izdomāt kko citu), bet taisons taču tas pats,citādi jau nemaz anekdotei nav jēgas.
Tjipa zināji. Kāpēc tad tā jau sākumā nerakstīji ? GUDRINIEK, FAIL.

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:39, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ko tu tur čiepsti pats ? Pašam kauns nav skatīties uz sevi, kā tu internetā, komentējot rakstu-norādi uz citu kļūdām?
MaryJane vienkārši nevar dzīvē izcelties, tāpēc mēģina būt citur noderīgs.
Aizej uz Latvijas Televīziju un pakomentē pārraidi, vismaz būsi noderīgs. Varēsim skatīties interenetā video, kā "MaryJane" kunkst tiešraidēs.
P.S. Kā jau īsts sporta fans, skatas sportu, lai meklētu pēc iespējas vairāk kļūdas. TU ESI NOŽĒLOJAMS!
AIZTAISES, AK JEL.
āmen

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:39, pirms 15 gadiem
izkaujieties vēl

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:39, pirms 15 gadiem
kada ir starta seciba skepmesana pirmajiem 3 metieniem latviesu sportistiem?

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:42, pirms 15 gadiem
andisd rakstīja: kada ir starta seciba skepmesana pirmajiem 3 metieniem latviesu sportistiem?
1 Tero Järvenpää
2 Andreas Thorkildsen
3 Tero Pitkämäki
4 Guillermo Martínez
5 Yukifumi Murakami
6 Teemu Wirkkala
7 Sean Furey
8 Mark Frank
9 Vadims Vasilevskis
10 Antti Ruuskanen
11 Ainars Kovals
12 Petr Frydrych

     [+] [-]

, 2009-08-23 14:43, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Vadims ir 8 pēc kārtas, Kovals 12 pēc kārtas.
Vadims 9, Kovals 11

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 14:46, pirms 15 gadiem
pladies jums!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 14:47, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Tjipa zināji. Kāpēc tad tā jau sākumā nerakstīji ? GUDRINIEK, FAIL.
b*e,tu vispār pati sajēdz,ko raksti??? ieslēdz loģiku un tad buksē virsū. Ja tur rakstīts TAISONS un BOLTS, kā Bolts tur var būt domāts Armstrongs??? kāda tur starpība,ka pirmā joka versija bijusi par Lensu,šeit taču ir Bolts! Vnk tas,kurš te ielicis to anekdoti,nebija sapratis,ka Taisons ir domāts Maiks,nevis Gejs, tur jau tā sāls. Taisons ir Maiks un Bolts ir bolts,kas nav skaidrs?
p.s. to anekdoti visur skandināja jau pēc pirmā Lensa tour de france uzvaras. bet kāda šeit tam nozīme?

     [+] [-]

, 2009-08-23 15:04, pirms 15 gadiem
vrb kāds zin, kas izpilda to dziesmu, kas parasti skan apbalvošanas ceremonijā.?

     [+] [-]

, 2009-08-23 15:07, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: b*e,tu vispār pati sajēdz,ko raksti??? ieslēdz loģiku un tad buksē virsū. Ja tur rakstīts TAISONS un BOLTS, kā Bolts tur var būt domāts Armstrongs??? kāda tur starpība,ka pirmā joka versija bijusi par Lensu,šeit taču ir Bolts! Vnk tas,kurš te ielicis to anekdoti,nebija sapratis,ka Taisons ir domāts Maiks,nevis Gejs, tur jau tā sāls. Taisons ir Maiks un Bolts ir bolts,kas nav skaidrs?
p.s. to anekdoti visur skandināja jau pēc pirmā Lensa tour de france uzvaras. bet kāda šeit tam nozīme?
Nozīme tāda, ka tev atkal foršs FAIL.

     [+] [-]

, 2009-08-23 15:07, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Ko tu tur čiepsti pats ? Pašam kauns nav skatīties uz sevi, kā tu internetā, komentējot rakstu-norādi uz citu kļūdām?
MaryJane vienkārši nevar dzīvē izcelties, tāpēc mēģina būt citur noderīgs.
Aizej uz Latvijas Televīziju un pakomentē pārraidi, vismaz būsi noderīgs. Varēsim skatīties interenetā video, kā "MaryJane" kunkst tiešraidēs.
P.S. Kā jau īsts sporta fans, skatas sportu, lai meklētu pēc iespējas vairāk kļūdas. TU ESI NOŽĒLOJAMS!
AIZTAISES, AK JEL.
tak nomierinies. tas,ko es te rakstīju - nedaudz aizstāvēju copmani,kuru te uzreiz par cirvi nosauca utt. un kā jau teicu,vieglatlētiku toļiks tīri labi komentē,tāpēc piekasīšanās varbūt tiešām lieka. ja vispār sāku par to runāt,tad varbūt tādēļ,ka viņš jau pietiekami sakritis uz nerviem no citām sporta pārraidēm. katram jādara to,ko viņš vislabāk māk. es komentēt nemāku,tāpēc arī tur nelienu. Bet,ja godīgi, īsti nesaprotu,kāpēc Anatolijam jākomentē viss iespējamais, jo kā saka - ja der visam,neder nekam. futbolu,hokeju,basketbolu viņš dažbrīd komentē pat drausmīgi.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 15:11, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Nozīme tāda, ka tev atkal foršs FAIL.
tas baigi kruti to fail mētāt pa labi un pa kreisi? vispirms mēģini ierubīties lietas būtībā un beidz sevi ablomīt, raksti fail,bet pati pat nesajēdz,par ko mēģini iebraukt,par ko vispār runa un tad pienāc

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 15:17, pirms 15 gadiem
kāpēc jūs visi strīdaties kā zvēri, kas ēst nav dabūjuši?
LOL
chill

     [+] [-]

, 2009-08-23 15:21, pirms 15 gadiem
dianite95 rakstīja: vrb kāds zin, kas izpilda to dziesmu, kas parasti skan apbalvošanas ceremonijā.?
aha - Foot Of The Mountain

     [+] [-]

, 2009-08-23 15:24, pirms 15 gadiem
ziedojums09 rakstīja: aha - Foot Of The Mountain
nu pareizi, es pavisam piemirsu, liels, liels paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 15:42, pirms 15 gadiem
MaryJane rakstīja: tas baigi kruti to fail mētāt pa labi un pa kreisi? vispirms mēģini ierubīties lietas būtībā un beidz sevi ablomīt, raksti fail,bet pati pat nesajēdz,par ko mēģini iebraukt,par ko vispār runa un tad pienāc
Izskaidrot, lai tava smadzene saprot ?
Anekdote ir ar Maiku Taisonu un Lensu Āmstrongu(nekādas paģelkas tur nav), a tu vienam smuku uzdirsi, ka sajauca "Taisonu Geju" ar "Maiku Taisonu". Kādā sakarā tu to teici, ja anekdote par Maiku Taisonu un Boltu nemaz nav izskanējusi. Tad tev ieborēja, ka anekdote, kurā piedalās "MAIKS TAISONS" ir ar "ĀRMSTRONGU", nevis "BOLTU". A tu saki, ka zināji? Kāpēc tad nerakstīji no sākuma?
Kādā jēgā var ierubīties tava teksta būtībā, kura pamatā ir 3 latviešu izcelsmes vārdi, 10 Krievu un 20 angļu ?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 15:43, pirms 15 gadiem
Malacis, cerēsim uz medaļām..

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 16:11, pirms 15 gadiem
vai rezultāts skaitās, ja šķēps zemē ieduras un tālāk izslīd uz priekšu.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 16:13, pirms 15 gadiem
kā visi rezultāti šķēpa mešanā tiek tik ātri nomērīti u. c. arī

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 16:14, pirms 15 gadiem
kapēc turnīra simbols ir lācis

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 16:18, pirms 15 gadiem
vai ir kāds ierobežojums cik daudz rotu var karināt viens sportists

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:35, pirms 15 gadiem
kastans rakstīja: kāpēc maratonu neskrien stadionā.
lol gribi lai vini skrien 42 km uz apli ..

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:36, pirms 15 gadiem
1. Vasiļevskis
2. Pitkemaki
3. Tordkildsens
4.Wirkalla
5.Frank
6.Kovals

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:36, pirms 15 gadiem
melinda rakstīja: kapēc turnīra simbols ir lācis
bERLĪNES simbols ir lācis.

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:42, pirms 15 gadiem
Anatolijs labakais komenteetaajs ltv vesturee aiz vinja Andersons

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:43, pirms 15 gadiem
Vai laika intervāli starp starta komanadām skriešanas disciplīnās ir vienādi vai tie ir mainīgi, līdz ar to skrējēji nevis startē automātiski, bet cenšas atminēt, pēc cik sekundēm būs starta šāviens?

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:44, pirms 15 gadiem
ssnurks rakstīja: Vai laika intervāli starp starta komanadām skriešanas disciplīnās ir vienādi vai tie ir mainīgi, līdz ar to skrējēji nevis startē automātiski, bet cenšas atminēt, pēc cik sekundēm būs starta šāviens?
ka grib tā shauj, shavejs

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:45, pirms 15 gadiem
ssnurks rakstīja: Vai laika intervāli starp starta komanadām skriešanas disciplīnās ir vienādi vai tie ir mainīgi, līdz ar to skrējēji nevis startē automātiski, bet cenšas atminēt, pēc cik sekundēm būs starta šāviens?
Viņi necešas atminēt, viņi aprēķina!
sorry

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 16:50, pirms 15 gadiem
davaj Vadim aizmet so riku pari visam stadionam skatitajos

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 16:55, pirms 15 gadiem
Vai visi skepmeteji apsien ap vederu specialu saiti?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 16:56, pirms 15 gadiem
A.Kreipanam-kadas ir jusu domas par jusu dela sniegumu 100m. ka ari 200m vai vinsh bus nakamais Sergejs Inšakovs ?

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:57, pirms 15 gadiem
Lai veicas Vadimam Un Aināram, Mēs ticam viņiem

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:59, pirms 15 gadiem
KAPĒC JANIS KARLIVANS NESTARTEEJA DESMITCINA.?

     [+] [-]

, 2009-08-23 16:59, pirms 15 gadiem
eikoninsh rakstīja: 1. Vasiļevskis
2. Pitkemaki
3. Tordkildsens
4.Wirkalla
5.Frank
6.Kovals
nu ne, jacer ka Kovals izardisies riktigi

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:01, pirms 15 gadiem
Kadu rezultatus varetu uzradit labakie skepmeteji ja vel mestu ar vecas konstrukcijas skepiem? (vai kadus 130m)

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:02, pirms 15 gadiem
Jautajums Guntim kads ir jusu personiskais rekords 100m. ka arii tallekshanaa???

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:03, pirms 15 gadiem
Kaa JŪS to izskaidrojat ka tieši no JAMAIKAS nāk pasaules atrākie sprinteri?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:04, pirms 15 gadiem
3SOLIS rakstīja: Kaa JŪS to izskaidrojat ka tieši no JAMAIKAS nāk pasaules atrākie sprinteri?
Aizbrauc uz Jamaiku, sapratīsi. Godavārds. Tas nav vārdos aprakstāms.

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:07, pirms 15 gadiem
Kapēc vairāk nestartē kārtslēcēja Obižājeva !?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:08, pirms 15 gadiem
Ko ASV izlases dalībniekiem nozimē tas "JO" pie NIKE emblēmas?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:09, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ko ASV izlases dalībniekiem nozimē tas "JO" pie NIKE emblēmas?
Jesse Owens

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:10, pirms 15 gadiem
3SOLIS rakstīja: KAPĒC JANIS KARLIVANS NESTARTEEJA DESMITCINA.?
savainojums, iespējams beigs karjeru.

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:10, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ko ASV izlases dalībniekiem nozimē tas "JO" pie NIKE emblēmas?
vakar piedzimi?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:13, pirms 15 gadiem
cienījamie komentētāji, vai jums arī nešķiet, ka notiekošajam uz skrejceļa TV velta daudz vairāk uzmanības nekā tās "zalajā zonā"? Dažreiz pat neizprotami, kāpēc lielāka interese ir tam, kas notiek 10000m ditancē tās pirmajā pusē? Vai pat otrajā,pirms pēdējiem 2 apļiem? Savukārt, nozīmīgus notikumus (kā, piemēram, diska mešanā sievietēm - vai bieži mešanas disciplīnās nāk WR? vai arī kārtslēkšanā vīrīšiem?). Tiešām neizprotama TV pārraidītāju "uzvedība"!!!

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:15, pirms 15 gadiem
Vai Vadims Vasiļevskis VAR SHODIEN SASNIEGT PASAULES REKORDU???

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:15, pirms 15 gadiem
Kads ir pasreizejas Pasaules rekords Skepa mesana?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:16, pirms 15 gadiem
janisd rakstīja: cienījamie komentētāji, vai jums arī nešķiet, ka notiekošajam uz skrejceļa TV velta daudz vairāk uzmanības nekā tās "zalajā zonā"? Dažreiz pat neizprotami, kāpēc lielāka interese ir tam, kas notiek 10000m ditancē tās pirmajā pusē? Vai pat otrajā,pirms pēdējiem 2 apļiem? Savukārt, nozīmīgus notikumus (kā, piemēram, diska mešanā sievietēm - vai bieži mešanas disciplīnās nāk WR? vai arī kārtslēkšanā vīrīšiem?). Tiešām neizprotama TV pārraidītāju "uzvedība"!!!
Pekinā vispār bija tā, ka ja kkur skrēja/meta u.t.t. ķīnietis, tad to obligāti parādīs.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 17:16, pirms 15 gadiem
man jautājums komentētājiem, kāpēc tiek jautāti tādi stulbi jautājumi par lāčiem un rotaslietam un komentētāji vēl uz to atbild?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:17, pirms 15 gadiem
Kubicakk rakstīja: Kads ir pasreizejas Pasaules rekords Skepa mesana?
pieder dzelzs janim un ir 98.48m

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:17, pirms 15 gadiem
Kas tur isti ir ar Pitkemaki, dzirdeeju, ka kaut kas ar ausi nav. vins shodien metiis?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:19, pirms 15 gadiem
varetu pateikt ap cik gadiem saka savu sportisko gajumu Vasilevskis?Un ari ap cik ieteicams sakt saja sporta veida treneties?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:19, pirms 15 gadiem
Anatolij paldies par aizvadito chempionatu.
Jautajums ka jums skiet ja Vadims un Ainars abi tiks uz goda pjedestala vai vini turpinas ignoret viens otru ari abalvosana?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:20, pirms 15 gadiem
Vai kāds divās disciplīnās vienā dienā pēc P. Nurmi ir labojis pasules rekordu?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:20, pirms 15 gadiem
San Tome atrodas Atlantijas Okeāna Gvinejas līcī.

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:22, pirms 15 gadiem
Kā mešanas disciplinas nosaka attalumu - domaju par disku - kā tiesnesis var tik precizi noteikt kur disks piezemejies?! Tas pats varetu but ari ar skepu ja tas isti neieduras un izslid!???

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:24, pirms 15 gadiem
Marlboro rakstīja: Vai Vadims Vasiļevskis VAR SHODIEN SASNIEGT PASAULES REKORDU???
VAR!!!!

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:25, pirms 15 gadiem
Vai ir dzirdēts, ka kādā disciplīnā sieviešu rezultāti ir bijuši labāki kā vīriešu tās pašas disciplīnas rezultāti?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:27, pirms 15 gadiem
Kas ir končelaks? 1500m uzvarētājam Kreipāns piebilda, ka bijušais končelaks?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:28, pirms 15 gadiem
Bet kapēc Igaunijas televīzija tiešraidē seko līdzi sieviešu tāllēkšanai, bet Latvijas televīzija 5 km skriešanai?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:28, pirms 15 gadiem
Labojums komentētājiem - Santome un Prinsipi atrodas Atlantijas, nevis Indijas okeānā. Interesanti, ka Naidei Gomešai joprojām pieder Santomes un Prinsipi nacionālie rekordi septiņās disciplīnās.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:33, pirms 15 gadiem
Kāds ir OS normatīvs šķēpmešanā, un ja tagad Vadims vai Ainars to izpilda, tad viņi tiek pieskaitīti jau pie olimpiešiem, vai kkad vēlāk sāksies kvalifikācija OS?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:35, pirms 15 gadiem
vai tiešām tāllēkšanas un trīssoļlēkšanas sektoros, tiesneši maina atsperšanās paliktņus katram dalībniekam?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:36, pirms 15 gadiem
Vadimam izslīdēja kāja

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:36, pirms 15 gadiem
2iem sportistiem ir pāri 80 m, arī martinezam!
skatieties shaja majas lapaa berlin.iaaf.org: 12th IAAF World Championships in Athletics -...

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 17:37, pirms 15 gadiem
haha, lecīgajam Kovalam X

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:37, pirms 15 gadiem
kovalam ari neieskaitits..

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:38, pirms 15 gadiem
video links tikai uz šķēpu: svtplay.se: VM-exklusivt: Spjut - FINAL (herrar) -...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:38, pirms 15 gadiem
reku, zviedri visu laiku rāda šķēpu. nez kas to liedz darīt ltv7
svtplay.se: VM-exklusivt: Spjut - FINAL (herrar) -...

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:38, pirms 15 gadiem
vai nav biistami, ja notiek shkjeepmeshana un skrieshana vienlaiciigi? ir bijushi gadiijumi, kad shkjeeps izsliidz un aizlido uz saaniem?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:39, pirms 15 gadiem
martinstids rakstīja: vai nav biistami, ja notiek shkjeepmeshana un skrieshana vienlaiciigi? ir bijushi gadiijumi, kad shkjeeps izsliidz un aizlido uz saaniem?
dzīvot arī ir bīstami.
protams, ka ir bijuši dažādi gadījumi. nevajag uzdot tik muļķīgus jautājumus

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:41, pirms 15 gadiem
vot tā. torkildsens aizpiļīja normāli.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 17:42, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Izskaidrot, lai tava smadzene saprot ?
Anekdote ir ar Maiku Taisonu un Lensu Āmstrongu(nekādas paģelkas tur nav), a tu vienam smuku uzdirsi, ka sajauca "Taisonu Geju" ar "Maiku Taisonu". Kādā sakarā tu to teici, ja anekdote par Maiku Taisonu un Boltu nemaz nav izskanējusi. Tad tev ieborēja, ka anekdote, kurā piedalās "MAIKS TAISONS" ir ar "ĀRMSTRONGU", nevis "BOLTU". A tu saki, ka zināji? Kāpēc tad nerakstīji no sākuma?
Kādā jēgā var ierubīties tava teksta būtībā, kura pamatā ir 3 latviešu izcelsmes vārdi, 10 Krievu un 20 angļu ?
loģika tev tiešām kā mazai meitenei,kāda tu drošvien arī esi.
kā īpaši atpalikušai visu ar karoti mutē ieliešu:
Lietotājs playthegame ielika šādu komentāru:

"anekdote par boltu un geju, no esports.lv autora viestura laca profila twitteri
twitter.com

Taisons atstāj pie bāra divriteni un pieraksta: "Nemaz nemēģini zagt. Taisons" Nāk atpakaļ, riteņa nav, rakstīts: "Noķer, ja vari. Bolts" "

nu,daleca!?? kāda nozīme,kā šī anekdote skan oriģinālā!?? kas,tu pirmoreiz dzirdi pārtaisītu aņuku,kur joks tas pats,tikai personāži citi? tādu ir simtiem!
Šajā konkrētajā gadījumā ārmstrongs ir aizvietots ar Boltu un anekdote ir par BOLTU un TAISONU! skaidrs? bet Playthegame biškiņ ablomījās un uzrakstīja,ka šeit domāts Taisons gejs un Bolts. Tad nu es pateicu,ka īstenībā tur domāts Maiks Taisons un Bolts (jo ja tas būtu Taisons Gejs, anekdote jau būtu nesakarīga). protams,ka es zinu veco anekdoti par armstrongu un Taisonu,bet tavai sīkai smadzenei jau nedalec,ka šajā gadījumā tam nebija nozīmes un šis konkrētais joks ir par Taisonu un Boltu!
Tavs pēdējais teikums par angļu un krievu vārdiem sasmīdināja kas ir,aprāvies par savu stilīgo "failošanu" un neko citu nevarēji izdomāt,kā to pašu pretī uzbuksēt? paaudzies,varbūt tad pati mācēsi sakarīgus teikumus izveidot

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:42, pirms 15 gadiem
Laikam ne no pareizās telekompānijas LTV ņem sacīkšu parraidi, igauņi tik retu reizi pieslēdzās skrejceļam, visu laiku tāllēkšanu pārraida un arī šķēpmešanu, it sevišķi somu šķēpraižus rāda, tagad arī Torkildsenam labs metiens

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:43, pirms 15 gadiem
89,59!!

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:44, pirms 15 gadiem
SHJEEPMESHANAS SEKTORS: LIVE
svtplay.se: VM-exklusivt: Spjut - FINAL (herrar) -...

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:44, pirms 15 gadiem
norvegis cempions

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:45, pirms 15 gadiem
šeit takš var skatīties tikai šķēpmešanas sektoru svtplay.se: VM-exklusivt: Spjut - FINAL (herrar) -...

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:45, pirms 15 gadiem
Kovals nedaudz uzkāpa uz līnijas. Metiens zem 80m.

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:46, pirms 15 gadiem
ka sauc un kas izpilda to melodiju kas skan pirms apbalvošanas?

Baigi patīk

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:46, pirms 15 gadiem
Cerams,ka Vadimam nav trauma!?? tfu tfu tfu! bet bīstami izskatījās

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:46, pirms 15 gadiem
THORKILDSEN ar šādu rezultātu ir jau trīniekā, Latviešu līdzjutējus vins ir pievīlis

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 17:47, pirms 15 gadiem
gramofons rakstīja: reku, zviedri visu laiku rāda šķēpu. nez kas to liedz darīt ltv7
http://svtplay.se/v/1659866/friidrott/vm-exklusivt__spjut_-_final__herrar_
liedz tas, ka atšķirībā no zviedriem, mums nav sava režisora un kameras cilvēku Berlīnē.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-23 17:48, pirms 15 gadiem
kintijs rakstīja: Anatolijs labakais komenteetaajs ltv vesturee aiz vinja Andersons
atkal jau tas pats.. kādā sporta veidā tad Anatolijs ir labākais?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:48, pirms 15 gadiem
svtplay.se: VM-exklusivt: Spjut - FINAL (herrar) -...

Te šķēpmešanas sektors tiešraidē!

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:49, pirms 15 gadiem
kāpēc apbalvošanā sievietēm ir tikai pa 4 sievietēm no katras valsts? vai tad viņām finālā skrēja visas tās, kas pusfinālā?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:49, pirms 15 gadiem
Vai stafetes skreejienu pie medaļām tiek arī tās sportistes/sportisti, kas piedalīijaas priekshskreejienos vai tikai finaalisti?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:50, pirms 15 gadiem
kintijs rakstīja: Anatolijs labakais komenteetaajs ltv vesturee aiz vinja Andersons
Par Anatoliju piekrītu, par Andersonu ne.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:50, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: liedz tas, ka atšķirībā no zviedriem, mums nav sava režisora un kameras cilvēku Berlīnē.
A tad kapēc zviedriem ir jāparraida šēpmešana, ja viņiem tur neviens nestartē?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:50, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: liedz tas, ka atšķirībā no zviedriem, mums nav sava režisora un kameras cilvēku Berlīnē.
es gan gribētu zināt, kāds tolks zviedirem vispār rādīt šķēpmešanu, ja viņiem šajā disciplīnā nav neviena sportista.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 17:50, pirms 15 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Vai stafetes skreejienu pie medaļām tiek arī tās sportistes/sportisti, kas piedalīijaas priekshskreejienos vai tikai finaalisti?
Jāni, nu šitais ir desmit reizes aprunāts jautajums. atbilde - nē, tikai finālisti

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 17:51, pirms 15 gadiem
bambino&gramofons
nu nejautājiet man. naudu nav kur likt

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:52, pirms 15 gadiem
sūdīgi

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:56, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: bambino&gramofons
nu nejautājiet man. naudu nav kur likt
bet tad igauņiem arī naudu nav kur likt, ja viņi rāda tāllēkšanu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 17:56, pirms 15 gadiem
ko tur teikt/neteikt toļik. tāpat visi skatās internetā zviedru linku, nevis ltv7. un visi jau rezultātu zina

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:56, pirms 15 gadiem
Anatolij varat tak teikt

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:56, pirms 15 gadiem
Kāpēc 4x100m fināla stafeti neskrēja V. Kempbela Brauna, kura 100 m finālā ar labu rezultātu palika 4.?

  +4 [+] [-]

, 2009-08-23 17:56, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Par Anatoliju piekrītu, par Andersonu ne.
Gribi teikt,ka Anatolijs labāks par Gunti Pederu?
Es gan gribētu,lai visos sporta veidos būtu kaut tuvu tik labi komentētāji,kāds ir Madars Bergmanis basketbolā. kgan es gan neteiktu,ka Peders vieglatlētikā būtu sliktāks. Anatolijs nav slikts,bet saukt par kādu tur visu laiku labāko,ja pat šeit acu (ausu ) priekšā Guntis Peders... nu tas nav nopietni.
viss,negribu vairs iesaistīties skatos,jūs jau te kasījušies pietiekami. Tollijs ir labs,bet noteikti ne tik labs,kā Bergmanis,Ābols,Rīmenis, Peders savos sporta veidos,nesaprotu,kā to var nedzirdēt.

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:58, pirms 15 gadiem
Jautājums komentētājiem: Vai taisnība ka agrāk tāllēcēji leca ar hantelēm, lai tās gaisā atlaistu un iegūtu labāku rezultātu?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-23 17:58, pirms 15 gadiem
tikko pieslēdzos. kādi rezultāti šķēpmešanā?

     [+] [-]

, 2009-08-23 17:59, pirms 15 gadiem
Dzīvais rakstīja: tikko pieslēdzos. kādi rezultāti šķēpmešanā?
http://berlin.iaaf.org/live/live.html

  +3 [+] [-]

, 2009-08-23 18:00, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jāni, nu šitais ir desmit reizes aprunāts jautajums. atbilde - nē, tikai finālisti
skarbi.. es negribeetu buut jamaikietis kursh izskrien 1o kaartu, ja peec tam manu blekji taapat panjem Bolts..

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:02, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: http://berlin.iaaf.org/live/live.html
paldies
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:03, pirms 15 gadiem
VAI KĀDREIZ PASAULES ČEMPIONĀTĀ KĀDS NO GODALGOTO VIETU IEGUVĒJIEM NAV IERADIES UZ APBALVOŠANAS CEREMONIJU???

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:04, pirms 15 gadiem
Jūs nezināt,vai Amerikas izlases pārstāvji nav ziņojuši sīkāk par Munas Lee traumu?

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:04, pirms 15 gadiem
ja gadījuma kvalificēšanās tālumi sasniegtu vairāki sportisti, vai tas tiktu mainīts??

kā un kad tas tika pieņemts ??

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:08, pirms 15 gadiem
slota20 rakstīja: Jūs nezināt,vai Amerikas izlases pārstāvji nav ziņojuši sīkāk par Munas Lee traumu?
noteikti nekādas traumas nav. simulēja, lai attaisnotu neveiksmi

  -2 [+] [-]

, 2009-08-23 18:15, pirms 15 gadiem
kovals sodien uzvarees,jo vinjam ir jackpot numurs 777!

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:16, pirms 15 gadiem
jbl japoņķa un kubietis priekšā abiem mūsējiem

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 18:18, pirms 15 gadiem
tagad Kovals metīs

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:18, pirms 15 gadiem
tas ir galigi garam,ja šķēpmešanā ir finals,kada sakara ieliek vel apbalvoshanu taja laika un kkadas skrieshanas....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-23 18:19, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tagad Kovals metīs
aizmeta... podā

  -1 [+] [-]

, 2009-08-23 18:20, pirms 15 gadiem
Noārdīsies nepajokam Kovals

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:22, pirms 15 gadiem
kas tas bija?
Slēpts komentārs: chukis99

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:29, pirms 15 gadiem
chukis99 rakstīja: Vai kāds šķēpmetējs met šķēpu met ar kreiso roku?
nu beidziet atkārtoties! neviens, kurš piedalijās čempī, nemet ar kreiso! cik stulbam jābūt lai simt reizes atkārtot jautājumu?

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:55, pirms 15 gadiem
Murgs kaukaads kaa vienmeer kaa es skatos taa izgaazhas.

     [+] [-]

, 2009-08-23 18:56, pirms 15 gadiem
Vai kenijiešu skrējējiem otrais no trijiem vārdiem ir vārds vai uzvārds?

     [+] [-]

, 2009-08-23 19:20, pirms 15 gadiem
lūdzu Toļik un Gunti

     [+] [-]

, 2009-08-23 19:22, pirms 15 gadiem
Paldies Anatolijam un Guntim!