Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Klaužs

Tretjaks: "Ja kritizēsim spēlētājus, viņi izlasē vairs nespēlēs"

Tretjaks: "Ja kritizēsim spēlētājus, viņi izlasē vairs nespēlēs"
Vladislavs Tretjaks
Foto: www.osporteblog.ru

Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks pēc zaudētās spēles 3:7 Kanādas hokejistiem atzina, ka nedrīkst kritizēt hokejistus.

''Mums šajā olimpiādē spēlēja hokejisti, kuri divus gadus pēc kārtas kļuva par pasaules čempioniem,'' iesāk Tretjaks. ''Vienkārši šī nebija mūsu diena, jo nespējām pretoties Kanādas hokejistiem. Personīgi es nemainītu vārtsargu, jo Jevgeņijs Nabokovs ir pieredzējis hokejists un mēs viņam ticējām. Nevar teikt, ka tikai uzbrucēji spēlēja labi, jo visi šodien aizvadīja sliktu spēli. Jāatzīst, ka kanādieši mūs piespieda tā spēlēt.''

''Gan pēc pirmā, gan pēc otrā perioda Krievijas izlases treneris Vjačeslavs Bikovs deva spēlētājiem norādījumus, taču kanādieši spēlēja tik ātri, ka mums nekas neizdevās. Mēs taču spēlējām pret spēcīgāko komandu – Kanādu. Mums jāsaglabā komanda. Ja mēs kritizēsim spēlētājus, tad vēlāk Krievijas izlasē neviens vairs nespēlēs.''

Izmantotie resursi:
sports.ru


, 2010-02-25 12:32, pirms 15 gadiem
bet uzskata ka speeleetaaji vainiigi, tikai negrib to teikt?
, 2010-02-25 12:33, pirms 15 gadiem
Princiishi!!! Velkam paraleeles ar LV baskebola izlasi!!!
, 2010-02-25 12:34, pirms 15 gadiem
bet tad kursh tad vainiigs? trenneris?...
, 2010-02-25 12:36, pirms 15 gadiem
tad kaa tadi puikini apvainosies! nu jopcik, tie ir profesionali kuriem ari jasanem pelnitas reizes objektiva kritika!!oij krievi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 12:38, pirms 15 gadiem
Es jau to saucu par sagrāvi. Bija prieks vērot, kādu hokeju demonstrēja kanādieši. Šoreiz Krievijas hokejisti galīgi netika līdzi kanādiešu puikām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 12:39, pirms 15 gadiem
Kas cits Slavam atliek.
Krupis jānorij.
KHL boss Medvedevs arī tribīnēs iečekoja, kāda reāli plaša šķirba ir starp NHL un KHL - Morozova ūbermaiņa vispār bija nemanāma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 12:40, pirms 15 gadiem
Da taadu pufeli dzen,ka maz neliekas!Tieshi speletajiem deretu kritika ari no vadibas puses,atbraukusi ar miljoniem kabata uz kurortu.Jau nakti teicu,ka NEVIENS nav izlase melna darba dariitajs,visi sevi uzskatas par zvaigznem un luuk rezultats!Man ir tikai prieks,ka krievus atgrieza realitate,atradusies rossija chempion!
, 2010-02-25 12:42, pirms 15 gadiem
Nedrīkst kritizēt - jāuzslavē!
Un šņabi jāuzsauc..
, 2010-02-25 12:44, pirms 15 gadiem
Tas pajolis kas to minusinjus te liek,kas ir baigais fanelis esi,esi saskumis ka Kanada piesmeja Krieviju?Tas puisit klausies taa notika un visa pasaule to redzeja,baz kaut vai tukstots minusus!
, 2010-02-25 12:44, pirms 15 gadiem
Objektivu kritiku vini drikst sanemt, bet nejau ap...t vinus vajag! Treneris skaidri un gaisi pateica, ka nejau kadu tagad ies vainot-Nabokovu vai Oveckinu, visa komanda pazaudeja un rezultatam ari nav nozimes, vai ta 0-1 butu labak zaudet?Tur bija cita likme,vai nu medala vai nu uz majaam! Ir dienas,kad spele neaiziet! Tak paskatities uz Rigas Dinamo, vienu dienu var pakast pastaritim, pec divam dienam var uzvilkt ligas liderkomandu! Acimredzami nebija, kas "uzvelk" vai noskano komandu pirms speles! Ta gadas, vareja redzet ka vini cinijas visa komanda nejau induviduali centas nospelet!
, 2010-02-25 12:46, pirms 15 gadiem
Fuzz rakstīja: Objektivu kritiku vini drikst sanemt, bet nejau ap...t vinus vajag! Treneris skaidri un gaisi pateica, ka nejau kadu tagad ies vainot-Nabokovu vai Oveckinu, visa komanda pazaudeja un rezultatam ari nav nozimes, vai ta 0-1 butu labak zaudet?Tur bija cita likme,vai nu medala vai nu uz majaam! Ir dienas,kad spele neaiziet! Tak paskatities uz Rigas Dinamo, vienu dienu var pakast pastaritim, pec divam dienam var uzvilkt ligas liderkomandu! Acimredzami nebija, kas "uzvelk" vai noskano komandu pirms speles! Ta gadas, vareja redzet ka vini cinijas visa komanda nejau induviduali centas nospelet!
A varbut deretu ari zvaigznes uz zemes atgriezt???Krievi jau otro reizi uzlien uz ta pasha grabekla ka 2002.gada,arii jau pirms cempja sev medalas kakla kara,un kas sanaca?
, 2010-02-25 12:49, pirms 15 gadiem
Ari dazreiz ir vajadzigi sadi zaudejumi,lai nolaistos uz zemes, kaa neka 2 ieprieksejos chemjus panjema!Un Kanada, jau ari velejas dikti sho revansu, vareja redzet pec speles, ka vini nospeleja par visiem 120%, malachi!
, 2010-02-25 12:52, pirms 15 gadiem
Fuzz rakstīja: Ari dazreiz ir vajadzigi sadi zaudejumi,lai nolaistos uz zemes, kaa neka 2 ieprieksejos chemjus panjema!Un Kanada, jau ari velejas dikti sho revansu, vareja redzet pec speles, ka vini nospeleja par visiem 120%, malachi!
Tiesi par to runaju..Tretjaks te udeni lej,Krievija var izveidot vismaz 5-10 augstas klases izlases,kur nebus miljonari,bet bus talantiigi dzeki,kas gribes kapaat cempii,nevis atbraukt jau ar tjipa medalu kakla!
, 2010-02-25 12:54, pirms 15 gadiem
Krievi kļuvuši NORMĀLI??? Neticu... kkas nav ritīgi...
, 2010-02-25 12:54, pirms 15 gadiem
Boo, nu no intervijas ar treneri sapratu, ka nejau vini sev medalas kaklaa kara, bet prese un "eksperti"! Bet nu ir taa, ka visi domaja, ka bus lidziga spele tomer, vai ne? Tapat ari krievi domaja, ka bus lidziga spele, un tad gan jau kautkaa izvilks! Bet nekaa, kanadiesi ari reali panjema taktiski, ko krievi nebija gaidijusi! Nu nekas, lai pasezh padomaa, par sliktu jau nenaks. Sports ir sports, nejau roboti ir laukuma...ari tadas speles ir vajadzigas,prieksh pieredzes!
, 2010-02-25 12:55, pirms 15 gadiem
Fuzz rakstīja: Ari dazreiz ir vajadzigi sadi zaudejumi,lai nolaistos uz zemes, kaa neka 2 ieprieksejos chemjus panjema!Un Kanada, jau ari velejas dikti sho revansu, vareja redzet pec speles, ka vini nospeleja par visiem 120%, malachi!
pirmkārt-šajos PČ neija bijuši LABĀKIE... un, ja kāds te domāja, ka Krievija ir LABĀKA par Kanādu Kānādā-labākajā sastāvā... tad laipni lūdzam uz ZEMES>..
, 2010-02-25 12:57, pirms 15 gadiem
Fuzz rakstīja: Boo, nu no intervijas ar treneri sapratu, ka nejau vini sev medalas kaklaa kara, bet prese un "eksperti"! Bet nu ir taa, ka visi domaja, ka bus lidziga spele tomer, vai ne? Tapat ari krievi domaja, ka bus lidziga spele, un tad gan jau kautkaa izvilks! Bet nekaa, kanadiesi ari reali panjema taktiski, ko krievi nebija gaidijusi! Nu nekas, lai pasezh padomaa, par sliktu jau nenaks. Sports ir sports, nejau roboti ir laukuma...ari tadas speles ir vajadzigas,prieksh pieredzes!
Da labi,jau spele ar SVK pieradiija,ka dzekiem galva sakapis,un ne jau no tuksa gaisa kads kuram ko kakla kar.Intervijas speletaji jau ar bija dikti parliecinati,ka finals ir krievu.
, 2010-02-25 13:00, pirms 15 gadiem
Fuzz rakstīja: Objektivu kritiku vini drikst sanemt, bet nejau ap...t vinus vajag! Treneris skaidri un gaisi pateica, ka nejau kadu tagad ies vainot-Nabokovu vai Oveckinu, visa komanda pazaudeja un rezultatam ari nav nozimes, vai ta 0-1 butu labak zaudet?Tur bija cita likme,vai nu medala vai nu uz majaam! Ir dienas,kad spele neaiziet! Tak paskatities uz Rigas Dinamo, vienu dienu var pakast pastaritim, pec divam dienam var uzvilkt ligas liderkomandu! Acimredzami nebija, kas "uzvelk" vai noskano komandu pirms speles! Ta gadas, vareja redzet ka vini cinijas visa komanda nejau induviduali centas nospelet!
Krievijas izlase nav gluži tas pats, kas RD... Ja viņi zaudētu līdzīgā cīņā, nevis izskatītos pēc puikiņiem, kuri pelna miljonus, tad viss ok. Tikai šodien viņi bija nekādi, un kritika ir jāsaņem.
, 2010-02-25 13:06, pirms 15 gadiem
diez shie arii kakāja dushas klausulee ?
, 2010-02-25 13:11, pirms 15 gadiem
Protams, kritika ir jasanem, bet nu objektiva! To jau ieprieks mineju, ka ir jasanem, nevis jaapd..sh, palasiet krievu presi tagad. nesmuki. Labi, ka mums nav tada attieksme, pret musu hokejistiem!
, 2010-02-25 13:17, pirms 15 gadiem
Par lielu Slovakiju!!!
, 2010-02-25 13:19, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: bet tad kursh tad vainiigs? trenneris?...
kanādiešu meistarība, koncentrācijas trūkums.. kāda jēga tos vainīgos tagad meklēt?
bikovs teica, ka skatīsies ierakstu un analizēs kļūdas. atstāsim to pašas krievijas ziņā.
Slēpts komentārs: RonDenis
, 2010-02-25 13:26, pirms 15 gadiem
Tad kad krieviem spēlēs spēlētaji, kuri spej uzklausit un pieņemt kritiku, tad viņi būs olimpiskie čempioni
, 2010-02-25 13:30, pirms 15 gadiem
Protams Vladislav, jāpaņem opā un jāpažēlo.
, 2010-02-25 13:33, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: bet tad kursh tad vainiigs? trenneris?...
Vainīgi bij kanādieši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 13:34, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: Kas cits Slavam atliek.
Krupis jānorij.
KHL boss Medvedevs arī tribīnēs iečekoja, kāda reāli plaša šķirba ir starp NHL un KHL - Morozova ūbermaiņa vispār bija nemanāma.
Jā... tā tāda emocionāla sāpju runa, ja viņus kritizēs, viņi nespēlēs...
Padumaješ, it kā krieviem hokejistu trūktu... Spēlēs un kā miļiņkiji...
Bet nu krakšķēja gan krievu kauli zem kanādiešu buldozera.
Nebrīnos, ka kanādieši uzvarēja, bet veids, kā tas notika, patiešām drusku pārsteidz.Nebiju gaidījis, ka viņi būs tik labi.Sajūta bija tāda, itin kā krieviem būtu vakar bijusi spēle, nevis otrādi.
, 2010-02-25 13:34, pirms 15 gadiem
He...
Spēlētājus nevajag kritizēt, vajag norādīt uz kļūdām. Skriet viņi skrēja un darīt darīja. To ka Krievijai aizsargu līnija ir klupšanas punkts paredzēja visi žurnālisti, kas sastāvu bija redzējuši. Nu lūk, nebija pamats, nebja ap ko to aizsardzību būvēt. Turklāt Kanādieši uz šo spēli izgāja tāpat kā mēs (Latvijas izlase) uz spēli pret Čehiju.
Tādu starta ofensīvu, pat krievi nevarēja izturēt un tas bija arī viss...
Malā jāatstāj vecie burkšķētāji un jāpaņem arī cīnītāji, ne tikai metēji, viss būs citādāk un iespējams, ka uz labo pusi
, 2010-02-25 13:35, pirms 15 gadiem
RonDenis rakstīja: Znaroks jau nav vainīgs, ka krievi nolaida lažu viņš, vienkārši, izteica savu profesionālo viedokli kurš vinēs titulu.
sudigs vina viedoklis, safanojies bija par krievu izlasi, vairak butu domajis par tiesajiem pienakumiem...................
, 2010-02-25 13:37, pirms 15 gadiem
sovsport.ru zinjo ka AIK nestartees KHL

Шведская федерация хоккея отклонила ходатайство самого популярного клуба страны – столичного АИКа, который намеревался уже со следующего сезона играть в КХЛ, сообщает корреспондент «Советского спорта» Максим КОРШУНОВ.

Напомним, что месяц назад члены правления АИКа высказались за продолжение переговоров с КХЛ о вступлении в нашу лигу. Но окончательное решение должна была принять шведская федерация хоккея. И вот вердикт вынесен.

– Мы убеждены, что выступление АИКа в чемпионате Швеции положительно скажется на развитии всего нашего хоккея. Вместе с тем мы поддерживаем идею о проведении международных клубных турниров, – объяснил позицию федерации ее президент Кристер Энглунд.

– Мы разочарованы этим решением, – признался председатель Совета директоров АИКа Петер Меллквист. – Уверен, для нас вступление в КХЛ было бы лучше с финансовой точки зрения. Но ничего не поделаешь, мы должны выполнять принятые решения. Мы не пойдем против федерации.
, 2010-02-25 13:41, pirms 15 gadiem
es reizem nesaprotu,kapec tagad visi krievu treneri,spēletāji un speciā;listi ir tik traki iespringuši....?meklē sevī vainas..?
kādam bija jāuzvar...nu soreiz tie bija kanādiesi..tātad uz šo bridi vini ir stipraki par krieviem...būs citi turniri,čempionāti un t.t,
viss sāksies no gala....ar to jau interesants ir sports,ka nevar prognozēt...
, 2010-02-25 13:45, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: ...Bet nu krakšķēja gan krievu kauli zem kanādiešu buldozera.
Nebrīnos, ka kanādieši uzvarēja, bet veids, kā tas notika, patiešām drusku pārsteidz.Nebiju gaidījis, ka viņi būs tik labi.Sajūta bija tāda, itin kā krieviem būtu vakar bijusi spēle, nevis otrādi.
Piekrītu!
bet šodienas krievu e- resursu virsraksti vienkārši "iespārda"!
A. S.Puškins "atpūšas kaktā" :

Илья Брызгалов: «Канадцы выскочили на лед, словно гориллы из клетки»
"Красная машина врезалась в клён"
"Удар в челюсть"
«У нас 35 человек в хоккейной сборной – давайте на Красной площади всех и порешим»
"Больше семи шайб мы пропускали 50 лет назад"
"Капитан сборной Канады: Даже и не знаю, кого отметить в вашей сборной"
"Роберто Люонго: Нам было весело играть"
"Илья Брызгалов: "Канадцы из нас сделали плюшевых ребят"

...u.t.t.
, 2010-02-25 13:48, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: Piekrītu!
bet šodienas krievu e- resursu virsraksti vienkārši "iespārda"!
A. S.Puškins "atpūšas kaktā" :

Илья Брызгалов: «Канадцы выскочили на лед, словно гориллы из клетки»
"Красная машина врезалась в клён"
"Удар в челюсть"
«У нас 35 человек в хоккейной сборной – давайте на Красной площади всех и порешим»
"Больше семи шайб мы пропускали 50 лет назад"
"Капитан сборной Канады: Даже и не знаю, кого отметить в вашей сборной"
"Роберто Люонго: Нам было весело играть"
"Илья Брызгалов: "Канадцы из нас сделали плюшевых ребят"

...u.t.t.
Iespārda gan ! Īpaši tas , ko teica Nīdermaijers !
, 2010-02-25 13:53, pirms 15 gadiem
"Больше семи шайб мы пропускали 50 лет назад"

Šitas gan labs !
, 2010-02-25 13:57, pirms 15 gadiem
A kogo eto je...jot?
, 2010-02-25 13:57, pirms 15 gadiem
Тренер сборной Канады Майк Бэбкок: Мы хотели доказать, что хоккей – канадская игра ';
, 2010-02-25 14:03, pirms 15 gadiem
kambodža 03 rakstīja: A kogo eto je...jot?
TEVI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 14:12, pirms 15 gadiem
krieviem nav/nebūs kas spēlē izlasē? domāju, vēl vismaz 2 izlases var izveidot, kas spēkos (kā komanda) nebūtu vājāka par esošo. Varbūt ka vajadzēja nodot pa mizu lielajām zvaigznēm....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 14:18, pirms 15 gadiem
Tretjaks un Bikovs pashi buudami hokejisti lieliski saprot, ka shii bija komandas melnaa diena , kad viss , kas vareeja aiziet skeersaaam arii aizgaaja.
Kanaada speeleeja lieliski, Krievija nebija savaakusies , dabuuja triecinu un nekas vairs nebija glaabjams. Tikpat labi svaru kausi vareeja nosveerties par labu krieviem.

Krievi tagad alks revansha, izanalizees kljuudas un jau pasaules chempionaataa mees redzeesim ugunoshanu.
, 2010-02-25 14:20, pirms 15 gadiem
Bam Bam rakstīja: Tretjaks un Bikovs pashi buudami hokejisti lieliski saprot, ka shii bija komandas melnaa diena , kad viss , kas vareeja aiziet skeersaaam arii aizgaaja.
Kanaada speeleeja lieliski, Krievija nebija savaakusies , dabuuja triecinu un nekas vairs nebija glaabjams. Tikpat labi svaru kausi vareeja nosveerties par labu krieviem.

Krievi tagad alks revansha, izanalizees kljuudas un jau pasaules chempionaataa mees redzeesim ugunoshanu.
Jautājums par to, kāda tad izlase nokomplektēta krieviem PČ būs.
Līdz revanšam gan vēl drusku būs jāpaciešas līdz 2011.g rudenim Pasaules Kausā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 14:25, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Iespārda gan ! Īpaši tas , ko teica Nīdermaijers !
Krievijā portāls sovsport.ru pat ir ...sarīkojis konkursu virsrakstam par vakardienas spēli.
Atsaucība ir neizsmeļama.
Fantāzija arī:

"Не стреляйте в пианиста, он играет, как умеет."
"Ночной п.о.з.о.р. Ледовая версия."
"Невозможная Канада и непонятная Россия"
"ЗАРЕЗАЛИ ВОЛКИ ОВЕЧЕК." (!!!)
"Красную машину грубо отымели в выхлобную трубу"(!)
"Новый Цирк Быкова и Захаркина"
"Тyпой хоккей нам не нужен."
"Что это было? А?..." (!)
"Подскользнулись на кленовом сиропе!"
"КЛИН КЛЁНОМ ВЫШИБАЮТ"
"заКЛЁНило"
'КРАСНАЯ МАШИНА ВАЗ 2101"
"ВО ВСЁМ ВИНОВАТ ИТАЛЬЯНСКИЙ РЕСТОРАН!"
"Латвийский праздник пришел в Россию - 3.14здаускас!!!! "(!)
"СТРИЖКА ПОД КАНАДКУ" (!)
"АРШАВИН=ОВЕЧКИН!!! "
"НЕРУССКАЯ ОЛИМПИАДА!!!"
""ну, у нас еще балет остался""
""ну, у нас еще балет остался"
.......
, 2010-02-25 14:36, pirms 15 gadiem
knaible rakstīja: Protams Vladislav, jāpaņem opā un jāpažēlo.
KANĀDA jau viņus paņēma ...opā.
, 2010-02-25 14:42, pirms 15 gadiem
"Mēs taču spēlējām pret spēcīgāko komandu – Kanādu."
Baltais karogs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2010-02-25 14:42, pirms 15 gadiem
Выступление команды в Ванкувере стало для россиян худшим за всю историю участия в Олимпиадах. Ранее команды СССР, СНГ и России никогда не занимали место ниже четвертого. Сборная СССР дебютировала на зимних Олимпийских играх в 1956 году.
, 2010-02-25 14:57, pirms 15 gadiem
Booo rakstīja: Tas pajolis kas to minusinjus te liek,kas ir baigais fanelis esi,esi saskumis ka Kanada piesmeja Krieviju?Tas puisit klausies taa notika un visa pasaule to redzeja,baz kaut vai tukstots minusus!
ja pec pirma komenta +- piekritu, tad pec sita varu teikt tikai to, ka tu esi stulbs!
vispār lai krievi paši tiek galā ar savu izlasi. mums ir par savu jārūpējas. Man +- bija vienalga, kas uzvarēs, jo no favorītiem fanoju par citu izlasi, bet cerēju, ka būs intresanta spēle... bet kanādieši plosījās! redzēs kas būs tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 14:58, pirms 15 gadiem
cloud

tai pat laikā tas, kas darījās krievu portālos pirms OS, bija vnk neaprakstāmi.Neiztika pat bez pers. apvainojumiem, krievi ierēca par Nešu, viņa pārmesto ripu Kvebekā, Krosbiju, vārtsargiem, kuri budut viņimaķ, utt.Droši vien esi lasījis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 15:01, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Droši zini,ka viņš notiks ? Ja NHL aizliegs braukt saviem spēlētājiem uz OS,tad tas revanš varētu arī izpalikt (manuprāt). Krievi vismaz kaut kā centīsies ie=griest atpakaļ. Bet kas zin,moš vēlme revanšēties būs stiprāka par apvainojumiem(kas arī nav izslēgts).
Es nez kāpēc esmu pārliecināts, ka notiks.Kanādieši būs uz viļņa, gribēs kārtējo reizi pārliecināt visu pasauli par savu pārākumu, utt.
Par Soču OS jau vēl būs pārrunas.Nedomāju, ka to lēmumu pieņems tik ātri.Domāju, ka tas būs zināms kādu gadu vai 2 gadus pirms 2014.
, 2010-02-25 15:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu tagad viņi droši var viņimaķ, utt Pie kam lielu un pamatīgu.
Nu Tu piekritīsi, ka visa šī ažiotāža ap Krievijas izlasi tika sacelta ne pa knapu.Galvenokārt pēdējo divu PČ iespaidā.
Savukārt kanādiešiem bija tas Turīnas parādiņš jāatdod, tāda ir dzīve.
Vienīgais, ko es gribētu, lai krievi atkal nesatais pie sevis kādas histērijas, uttt..., resp. slikti būtu, ja Bikovu padzītu vai kā tml.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 15:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Domāju,Bikovs pats aizies.Kā nekā OS antirekords kopš 50 gadiem.
Vismaz es viņa vieta rautu fraku,kamēr pavisam dzīvu nav noēduši.
Histērijas būs,tici man un ne mazās. Šodien nemaz nēju krievu lappās,jo neko izņemot emocijas tur izlasīt nebūs iespējāms.
Runajot par presi,tad domāju tu labāk par mani zini kas un kā tur tiek darīts. Visi tie skaļie virsraksti utt.
Njā...
Punduri droši vien jau plosās, starp citu, kkur Novosibirskā vietējie deputāti sēdi uzsākuši šorīt ar minutu malčaņija.., - tā bija vienās ziņās rakstīts, - klau , viņi brīžiem nav slimi ??
Bikovu vērtēju kā pēdējo gadu izcilāko krievu treneri, krieviem būtu slikti, ja viņš aizietu.Jācer, ka Tretjaks ar Fetisovu to nepieļaus, kaut gan, kāda man daļa... Bebkokam viņš zaudēja.
, 2010-02-25 15:16, pirms 15 gadiem
Nu ja... ka tik dāmas neuzmet lūpu
, 2010-02-25 15:17, pirms 15 gadiem
Klau, TV7, šķiet, Kanādas-Krievijas spēli vakarā netaisās atkārtot. Vai kāds zina, kur varētu apskatīties kaut ko vairāk par goliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 15:27, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Tu piekritīsi, ka visa šī ažiotāža ap Krievijas izlasi tika sacelta ne pa knapu.Galvenokārt pēdējo divu PČ iespaidā.
Savukārt kanādiešiem bija tas Turīnas parādiņš jāatdod, tāda ir dzīve.
Vienīgais, ko es gribētu, lai krievi atkal nesatais pie sevis kādas histērijas, uttt..., resp. slikti būtu, ja Bikovu padzītu vai kā tml.
Domāju, ka neskatoties uz rezultātiem Bikovam ir takatā jāiet prom...
Uz šī rēķina PČ ir norakstīts takatā... Nedomāju, ka Zvaigznes baigi steiksies palīgā izlasei...

Tas būs tas pats, kas ar mūsu basketa izlasi, Mēs izgāzāmies, diskvalificējam spēlētājus, bet Kemzura, lai mēģina vēlreiz, varbūt šoreiz izvēlēsies mazāk lecīgus čaļus.

Krieviem jau tas pats, ja jau vienreiz nesavaldīji un neiedvesi pārliecību, vai ir vērts mēģināt vēlreiz? Treneris jau pats to apzinās, un, ja zaudējuma iemesls ir kādi iekšēji disciplīnas pārkāpumi, tad viņš skaidri apzinās, ka citā turnīrā nebūs savādāk, ja reiz atļāvi kāpt uz galvas tad viss.. Drīzāk pats aizies, nekā atlaidīs...
, 2010-02-25 15:33, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Jāpaglauda pa skaustiņu un japiespiez pie krūts un jānomierina.
Tretjaks laikam piemirsis,kā viņus par tādu nolaidīgu spēli un attieksmi pa galviņu Tarasovs noglaudītu Tā noglaudītu,ka maz neliktos.
Tieši tā! Jāpaglauda Ja Tarasova CSKA valdītu ģemokrāķija, tad arī viņam nāktos glaudīt vai meklēt citus spēlētājus vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 15:47, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Vispār domāju būs daudz interesantu jaunumu priekšā,sakarā ar RUS izlasi.
Par to jauno spēlētaju iesaistīšanu izlasē,domāju šaogad PČ būs bez NHL zvaigznēm.Izskatās,ka šogad visi būs aizņemti play-off izspēlē un varēs reāli izvērtēt RUS izlasi bez NHL blices.
Ļoti iespējams.Varēs spēlēt tie, kas visu sezonu spēlē izlasē visos Karjala kupos utml.Tāds Kovaļčuks, piemēram, ja viņam piedāvās, izdomās ka trauma vai jāpārved mantas no Atlantas uz Ņūdžersiju, gan jau kkādu iemeslu izdomās.Nemaz nebrīnīšos.
, 2010-02-25 15:55, pirms 15 gadiem
pēc vārda ''hokejistiem'' ieliec komatu, jo nevar saprast.
Sķiet, ka Tretjaks to ir teicis Kanādas hokejistiem !
, 2010-02-25 16:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Vispār domāju būs daudz interesantu jaunumu priekšā,sakarā ar RUS izlasi.
Par to jauno spēlētaju iesaistīšanu izlasē,domāju šaogad PČ būs bez NHL zvaigznēm.Izskatās,ka šogad visi būs aizņemti play-off izspēlē un varēs reāli izvērtēt RUS izlasi bez NHL blices.
To es ļoti gribētu redzēt, bet diez vai tā būs... Atlanta ir ārpus play off, ja iesprauksies, tad būs jāspēlē pret kādu no grandiem, tātad Afinogenovs būs brīvs. Ovi&co un Malkins ar Gončāru gan, droši vien, tiks tālu, bet tādā gadījumā kritīs gan Ottava, gan Monreāla un atbrīvosies Volčenkovs, Kovaļovs, Markovs u.c.

Rietumos ārpus play off zonas ir Datsjuks, Tutins, Grebeškovs. Vienīgi Nabokovs ir stabili play off, bet ar "Sharks" nekad neko nevar zināt Kabbijs būs aizņemts ilgi, bet Brizgalovam būs grūti tikt pāri pirmajai kārtai, tātad vismaz viens vārtsargs būs arī no NHL.

Tā uz papīra izskatās, ka būs pat vairāk nhlovcu nekā pirms gada.
, 2010-02-25 16:15, pirms 15 gadiem
lai nespēlē,nu un ka divkārtējie,tur jau vis tas sūds sākas ka viņi tiek pasniegti kā neaizvietojami,kaut nebūt ta nav,ir krievijā vēl daudz labu hokejistu kas šai lietai pietu ar savādāku atieksmi,bet ja vadība šadi auklējas ar saviem spēlētājiem,tad turpmāk jārēķinās ar līdzīgām sekām
, 2010-02-25 16:39, pirms 15 gadiem
quick

Kas ir Kabbijs ?? Kaut kāds Kabanovs? Tu kko nejauc?

Neiet jau runa par to, kurš būs brīvs, kurš nē.Runa par to, kurš no abižotajiem gribēs spēlēt zbornajā.Un tādi abižoti sobrīd ir diezgan daudz.
Tev šķiet, ka Kovaļovs būs ar mieru vēl jelkad spēlēt izlasē ?
, 2010-02-25 16:50, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: quick

Kas ir Kabbijs ?? Kaut kāds Kabanovs? Tu kko nejauc?

Neiet jau runa par to, kurš būs brīvs, kurš nē.Runa par to, kurš no abižotajiem gribēs spēlēt zbornajā.Un tādi abižoti sobrīd ir diezgan daudz.
Tev šķiet, ka Kovaļovs būs ar mieru vēl jelkad spēlēt izlasē ?
Es Habibuļinu nosaucu par Kabbiju.

Par Kovaļovu es nezinu, cik man zināms viņam nebija TĀDS konflikts ar Bikovu kā Zubovam. Un ir arī pilnīgi iespējams, ka Bikovs aizies/tiks padzīts no izlases, tad viss izskatītos pavisam savādāk, pat tad, ja kāds ir apvainojies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 17:02, pirms 15 gadiem
Ceru uz Slovaakiem negribu lai KAnaadieshi uzvar! Vai nu somi vai Slovaaki!
, 2010-02-25 17:05, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Un ir arī pilnīgi iespējams, ka Bikovs aizies/tiks padzīts no izlases, tad viss izskatītos pavisam savādāk...
Ir varianti...šajā sakarā krievi paši jau joko plašāk:

youtube.com: YouTube
- Касательно Олимпиады
, 2010-02-25 17:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Par aizsargiem var jau būt,ka būs. Ja runāt pat Dacuku,tad viņa vajā spēle OS baigi krita acīs. Runāju tieši par uzbrukumu. Fiziski arī viņu pa bortiem smērēja,brīnums,ka viņš NHL spēj sasniegt tādus spīdošus rezultātus.
Tiešām gaidīju no viņa vairāk.
Runājot par Afinogenovu,Kovaļovu,nedomāju,ka Bikovs viņus sauks izlasē. Kovaļovs jau kopš Turīnas netiek saukts izlasē. Morozova ēra arī sāk norietēt. Varētu būt vēl kads viens max 2 sezonas un Bikovs viņu vairs nesauks. Kā nekā viņam jau 33 gadi. Domāju tiks veidota jauna triecienmaiņa no spēlējošajiem KHL špīleriem.Kā viens no tiem varētu būt Radulovs. Gribētos Filatovu pavērot lielajā izlasē.Kaut uz kādu Eirotūres posmu.Ja nakošajā sezonā paliktu Tihonovs,Filatovs,Kicins,Tarasenko,Kuzņicovs varētu būt jaunas vēsmas izlasē.Vismaz uz PČ. Žel Petrova kurš ir talantīgs,bet komanda viņa vieta izvēlās aizdomīgus Somus,Zviedrus,tikai ne viņu. PČ U-20 bija rezultatīvakais komandā.Gabarīti arī iespaidīgi 190cm un pie 100kg nepilnos 20 gados.
Datsjuks arī NHL ir pazīstams pirmāmkārtām kā aizsardzības tipa uzbrucējs, par uzbrukumu - šosezon tas viņam buksē arī klubā. Tas kā Detroitas slaidie eiropieši vēl nav izsmērēti pa bortiem ir viena no NHL enigmām Varjaubūt, ka būtu vērtīgi veidot jauno maiņu un dot iespēju jaunajiem, bet krievi ir ļoti prasīgi līdzjutēji, viņiem vajag rezultātu katrā čempionātā. Jauno talantu meklēšanu atstās eirotūrei, ja vispār meklēs...

Par Petrovu varu pateikt, ka tas nav nekāds brīnums... KHL diemžēl visu nosaka nauda, šī sezonas izskaņa to tikai vēlreiz pierāda. Biezie klubi uz izslēgšanas spēlēm izpērk nabadzīgos, pie kam pretīm dod nevis talantīgus jaunos kā NHL (par drafta tiesībām vispār nav vērts runāt), bet kaut kādas viduvējības un tas viss no malas izskatās diezgan aizdomīgi. Tādā līgā, kur vairums klubu ir faktiski rotaļlietas oligarhu ambīciju apmierināšanai, jaunajiem nedos iespēju, saimniekiem rezultāts ir vajadzīgs nekavējoties. Paskaties kādas dusmas gāžās pāri treneriem, "zaudēji trīs spēles pēc kārtas? Tinies!" Kāpēc, lai kāds tādā sistēmā riskētu ar savu darbu un apšaubītu to cik šaubīgi ir tie somi un zviedri, kuriem bosi ir atskaitījuši miljonus?
, 2010-02-25 17:20, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: Ir varianti...šajā sakarā krievi paši jau joko plašāk:

http://www.youtube.com/watch?v=8tKuulBpKcg&annotation_id=annotation_379445&feature=iv


Ģevuški švabristiki...

Tas , protams, ir joks, bet ieej Championat.ru, tur ļoti laba videointervija ar Larionovu.Īstenībā cilvēks visus punktus saliek uz I.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 18:19, pirms 15 gadiem
palasot komentārus champion.ru rus-LV spēls laikā,nācu pie secinājuma- tā jums vajag ka dabūjāt pa pakaļu ,lielībnieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-02-25 18:25, pirms 15 gadiem
Mēs taču spēlējām pret spēcīgāko komandu – Kanādu. Nu luuk atbilde visiem no Vladislava Tretjaka mutes, kurhs skatiijas no malas un ir Hokejists ar lielo burtu!!!
, 2010-02-25 19:26, pirms 15 gadiem
Ta beidzot sapratuši (varbūt?), ka Naša Raša nenozīmē visu pasauli!
, 2010-02-25 20:03, pirms 15 gadiem
Mēs taču spēlējam pret spēcīgāko komandu-Kanādu!Nu moins,pirms OS gan dziedāja pilnīgi citu dziesmu!!!Riebjas shitie attaisnojumu mekleejumi!!!
, 2010-02-25 20:06, pirms 15 gadiem
WTF ? Spēlētāji vainīgi, kurš tad cits...
, 2010-02-25 21:49, pirms 15 gadiem
Maikl25 rakstīja: Znaroks sodien ,lej asaras...
Domāju, ka lej kaut ko stiprāku
, 2010-02-26 09:52, pirms 15 gadiem
Paralēles ar basketbola izlasi?

Diez vai basketbola izlasē mums spēlēja NBA MVP?
, 2010-02-26 10:42, pirms 15 gadiem
Psc jus esat tads bernudārzs

TAs jau nekas kad latviešīem vienmēr slidas spiež un nūjas par īsu un laika josla ne tā... Tas ir normāli...

Ja iedarbināsiet savas saspiestas latviešu smadzenītes, un ja varat pateikt kad KANĀDA rāvās un riktīgi spēlēja, nu tad sorry pat Norvēģija tad spēlēja daudz labāk pret Slovākiem....

Nedaudz aizdomājaties, vienīgā Krievijas smieklīgā un graujoša uzvara bija pār Latviju, jo Krievi vispār nekustējās, vienī Ovechkins brīžiem paskraidīja, un vnk meta un salika bez problēmām...

Ir tāds termins kā, dzīvot dzīvi mierīgi arī turpmāk.

Ja pasekosiet līdzi ne tikai KHL kkādam, bet NHL tad redzēsiet cik fani un atbalstītāji ir Ovechkinas, Malkinam, Datsyukam, KOvalchukam, Nabokovam utt... Un iedomajaties ja Kanāda zaudēs KANĀDĀ Krievijas izlasei un izlidos jau 1/4 finālā. Cik tad jauki viņiem ies NHL pēc tam?

šaubos kad kāds ir labāks par Ovchkinu, ja nu vien viņam neb''utu bijis vēsturē lielākais NHL kontrakts tad es ticētu, un ja viņš tagad regulārajā NHL čempionātā nebūtu pirmajā vietā es arī ticētu, tā kā sorry, cilvēkas kas katru mēnesi var braukt ar jaunu Bugatti Veyron 13 gadu garumā, viņam dziļi pie vienas vietas kkāds Olimpiskais zelts ja dzīves peļņu viņam nes tieši NHL... Un Kanādai zaudēt mājas, da beidzat... Neesat Naivi vienkārši...

Galvenais jau kad 6. vieta nav 12. vieta
, 2010-02-27 01:45, pirms 15 gadiem
На Олимпийских Играх Россия с Канадой играла 10 раз: 9 побед у России и 1 у Канады

1956 - Кортина Д Ампеццо. СССР - Канада 2:0

1960 - Скво - Вэлли. Канада - СССР - 8:5

1964 - Инсбрук. СССР - Канада 3:2

1968 - Гренобль. СССР - Канада 5:0

1980 - Лэйк-Плэсид. СССР - Канада 6:4

1984 - Гармиш-Партенкирхер. СССР - Канада 4:0

1988 - Калгари. Канада - СССР 0:5

1992 - Альбервиль. СНГ - Канада 5:4 (группа), 3:1 (финал)

2006 - Турин. Россия - Канада 2:0

gan jau vel krievija paradis ....es par krieviju....
, 2010-02-28 02:47, pirms 15 gadiem
Fuzz rakstīja: Protams, kritika ir jasanem, bet nu objektiva! To jau ieprieks mineju, ka ir jasanem, nevis jaapd..sh, palasiet krievu presi tagad. nesmuki. Labi, ka mums nav tada attieksme, pret musu hokejistiem!
Tiešām? Tas ko reizēm šeit var izlasīt ir vistīrākā aptiršana