Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Aizermans: "Vai tad Maskavā būs parāde par godu sudraba medaļām?"

Juris Miņins
Juris Miņins

Aizermans: "Vai tad Maskavā būs parāde par godu sudraba medaļām?"
Stīvs Aizermans
Foto: AP/Scanpix

Kādā no pirmsolimpiskajām intervijām Kanādas hokeja izlases ģenerālmenedžeris un bijušais leģendārais hokejists Stīvs Aizermans uzsvēra, ka Kanāda nav vienīgie pretendenti uz šī turnīra zelta medaļām, jo tās izcīnīt var gan Krievija, gan Zviedrija, gan arī ASV.

Kanādas hokeja izlases vadības speciāli sasauktajā preses konferencē tika runāts par komandas plāniem šajā turnīrā un citiem līdzjutējus un žurnālistus interesējošiem jautājumiem. Protams, tika aizskarta arī tēma, par to, ka uz Kanādas izlasi, kā turnīra galvenajiem favorītiem, pašlaik tiek izdarīts liels spiediens.

Tā krievu laikraksta "Sport-Express" žurnālists komandas ģenerālmenedžerim Stīvam Aizermanam uzdeva jautājumu par to kā jūtas komanda, kurai šis turnīrs ir jāuzvar obligāti, sevišķi pēc diviem zaudējumiem Pasaules čempionātos un arī tāpēc, ka nākamā Olimpiāde varētu notikt arī bez NHL zvaigznēm, uz ko Aizermans atbildēja: "Jūs nopietni uzskatāt, ka Maskavā būs parāde par godu Krievijas izcīnītajām sudraba medaļām? Vai Zviedrijā vai arī tajā pašā ASV? Visas šīs komandas ne mazākā mērā pretendē uz zeltu kā mēs. Ja nebūs visaugstāko mērķu, tad netiks gūti nekādi panākumi! Jā, krievi uz turnīru ir atbraukuši kā pēdējo divu gadu Pasaules čempioni, atbraukuši ar spēcīgāko uzbrucēju sastāvu, taču uzskatu, ka spēlējot uzmanīgi, arī citām izlasēm ir iespējams viņus nogāzt no troņa."

Savukārt atbildot uz jautājumu par to kā viņš vērtē iespēju, ka nākamajā Olimpiādē, kas notiks Krievijas kūrortā, Sočos, nepiedalīsies NHL zvaigznes, Aizermans atbildēja: "Es domāju, ka Olimpiāde bez NHL nekur nepaliks. Tā pagātnē ir veiksmīgi notikusi arī bez NHL spēlētāju līdzdalības un, esmu drošs, arī notiks nākotnē, taču uzskatu, ka tajās spēlēs, kurās NHL hokejisti ir piedalījušies, hokeja turnīrs ir izdevies vienkārši lielisks. Trīs turnīros ir bijuši trīs dažādi Olimpiskie čempioni. Kad biju NHL spēlētājs, atceros, ka visiem hokejistiem spēlēšana Olimpiādē bija liels gods. Katrā gadījumā domāju, ka, jebkurā gadījumā, NHL spēlētāju nepiedalīšanās Olimpiādē, kas notiks Sočos būs liela kļūda."

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

Kurš uzvarēs iespējamajā mačā Kanāda - Krievija?

  • 576

  • 354


1 2 3 91 komentārs
Slēpts komentārs: viedoklis

  +6 [+] [-]

, 2010-02-15 11:51, pirms 14 gadiem
p.s. Mačs Krievija-Kanāda-ļoti iespējams-ka nemaz nenotiks...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-15 11:54, pirms 14 gadiem
pag, kko palaidu garām, kāpēc NHLieši nepiedalīsies Sočos?

     [+] [-]

, 2010-02-15 11:55, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: a Kanādā pa sudrabu neizsūtīs??? nelecies ČALI-pacietis drusciņ...
kko samurgoji tu

  -1 [+] [-]

, 2010-02-15 11:55, pirms 14 gadiem
Nebuss RUS-CAN finala,es saku ka 100 punktu ka nebus!

 +11 [+] [-]

, 2010-02-15 11:56, pirms 14 gadiem
Nu ceru, ka krievi nekļūs par OS čempioniem hokejā...

  +7 [+] [-]

, 2010-02-15 11:56, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: a Kanādā pa sudrabu neizsūtīs??? nelecies ČALI-pacietis drusciņ...
Viņš jau nelecas , bet pasaka ,ka RUS,USA, CAN ,SWE jebkura cita vieta kā pirmā neapmierinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 12:01, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: p.s. Mačs Krievija-Kanāda-ļoti iespējams-ka nemaz nenotiks...
Tikpat ļoti iespējams, ka notiks.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 12:01, pirms 14 gadiem
reāli var gadīties,ka Kanāda - Krievija būs pusfināls, jo pēc grupu turnīra Zviedrija/Somija varētu visvairāk punktu ar vislabāko vārtu bilanci dabūt

  +8 [+] [-]

, 2010-02-15 12:17, pirms 14 gadiem
Nu neticu, ka Sočos nebūs NHL špīleru.
Ja OS2014 notiktu Salcburgā, Korejā vai kur citur, tad jā, bet krievi tak nepieļaus, ka viņu spēlēs nebūs augstākā labuma hoķis. Samaksās visiem, kas stāvēs tam ceļā vai kā savādāk iespaidos, bet savu viņi panāks. Un es ļoti ceru, ka panāks, jo OS tomēr ir pasākums, kur jābūt visiem labākajiem!!! Vasaras sēlēs futbols pabērna lomā - tur arī neizskatās, ka tuvākajā laikā kaut kas varētu mainīties.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 12:20, pirms 14 gadiem
eziitis rakstīja: Nu neticu, ka Sočos nebūs NHL špīleru.
Ja OS2014 notiktu Salcburgā, Korejā vai kur citur, tad jā, bet krievi tak nepieļaus, ka viņu spēlēs nebūs augstākā labuma hoķis. Samaksās visiem, kas stāvēs tam ceļā vai kā savādāk iespaidos, bet savu viņi panāks. Un es ļoti ceru, ka panāks, jo OS tomēr ir pasākums, kur jābūt visiem labākajiem!!! Vasaras sēlēs futbols pabērna lomā - tur arī neizskatās, ka tuvākajā laikā kaut kas varētu mainīties.
Šeit visu nosaka NHL. Gribēs laidīs, negribēs nelaidīs. Nelaižot savus spēlētājus uz OS, NHL, iegūst vairāk nekā palaižot.
1) Nav jātaisa pauzes reg. sezonas laikā.
2) Nav riska, ka OS laikā kāds no NHL spēlētājiem gūs savainojumu.
3) Tiks parādīts KHL, ka, mol, nevajag daudz "vijoživatsa".
4) Tiks panāks lielāks svars NHL rīkotajam "Pasaules kausam".
5) Paaugstināsies NHL ietekme kā tāda pasaules hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-15 12:37, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šeit visu nosaka NHL. Gribēs laidīs, negribēs nelaidīs. Nelaižot savus spēlētājus uz OS, NHL, iegūst vairāk nekā palaižot.
1) Nav jātaisa pauzes reg. sezonas laikā.
2) Nav riska, ka OS laikā kāds no NHL spēlētājiem gūs savainojumu.
3) Tiks parādīts KHL, ka, mol, nevajag daudz "vijoživatsa".
4) Tiks panāks lielāks svars NHL rīkotajam "Pasaules kausam".
5) Paaugstināsies NHL ietekme kā tāda pasaules hokejā.
Šādi vēl aizies līdzīgā garā kā boksā, kur ir trīs federācijas un katrai sava čempiona josta, tikai šajā gadījumā hoķī NHL vs. KHL "jumta" turnīri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-15 12:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pasaules kauss,tā ir NHL iecere pilnībā monopolizēt un pavākt zem sevis visu hokeju.Pat izlašu.
Fāzels tad paliks vispār ar lielām ausīm,tu ko,viņš to nepieļaus.
Drīzāk ar NHL saies nažos.
Par to iegriešanu KHL un krieviem,piekrītu.Bet tiks pamatīgi iegriests arī pārējām valstīm. Nedomāju,ka viņi pēc tāda gājiena vēlēsies piedalīties mistiskajā Canada Cup.
Domāju Krievi uz Fāzelu arī varēs uzspiest un ja tas peles neķers,arī izstāties no IIHF un tad tik viss sāksies pa nopietno.
Cik šitā iegriešana būs NHL izdevīga, vēl būs jāpadomā,kad krievi nebaidoties no IIHF sankcijām sāks pārpirkt NHL spēlētājus ar esošiem līgumiem. Un zinot krievus,viņi atradīs kā atspēlēties un parādā nepalikt.
Jā, Kremlis piešķirs naudu, lai pārpirktu NHL spēlētājus.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-15 12:50, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko var ņemties?
Fināls-Somija:Zviedrija. Somi ņem zeltu,bet kanāda mazā finālā pret amerikāņiem savāc bronzu.
Viss godīgi un visi apmierināti.
Ņifiga! Fināls ASV vs SWE! ASV paņem zeltu! Krievi ar Kanādu mazajā finālā cīnās par bronzu, kas tiek Kanādai.... Nekas nav tik abidna kā palikt otrajam vai cetrurtajam.... ko arī zviedriem un krieviem novēlu!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 12:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ko līdzīgu NHL arī cer paveikt. Cerot ka tāds IIHF paliks otršķirīgs pasākums,lai varētu nosmelt krējumu $$$$$$$$.
Vispār jau IIHF rīkotais pasaules čempis ir "trešās škiras pasākums" pēc nozīmes.... 80-90% spēlētāju pirmajā vietā ir Stenlija kauss un spēlēšana NHL, tad OS un tad tik PČ.... Ja mūsējie vai belari vēl pāris reizes sasitīs šveiciešus, tad domāju zobāksts Renē var arī apsvērt NHL priekšlikumu un piem. PČ vietā var teiksim kooperējoties ar NHL un ik pa 2 gadiem sākt rīkot pasaules kausu ar teiksim labākajām 8 izlasēm (pēc IIHF ranga) un tad tāds PČ vispār var palikt par āfrikas līmeņa turnīru....

  -2 [+] [-]

, 2010-02-15 13:05, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: būs Latvija-ASV finālā
skatos tev patik smidinat
Latvija finala
iz serijas ''kad pucei aste ziedes''

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 13:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pasaules kauss,tā ir NHL iecere pilnībā monopolizēt un pavākt zem sevis visu hokeju.Pat izlašu.
Fāzels tad paliks vispār ar lielām ausīm,tu ko,viņš to nepieļaus.
Drīzāk ar NHL saies nažos.
Par to iegriešanu KHL un krieviem,piekrītu.Bet tiks pamatīgi iegriests arī pārējām valstīm. Nedomāju,ka viņi pēc tāda gājiena vēlēsies piedalīties mistiskajā Canada Cup.
Domāju Krievi uz Fāzelu arī varēs uzspiest un ja tas peles neķers,arī izstāties no IIHF un tad tik viss sāksies pa nopietno.
Cik šitā iegriešana būs NHL izdevīga, vēl būs jāpadomā,kad krievi nebaidoties no IIHF sankcijām sāks pārpirkt NHL spēlētājus ar esošiem līgumiem. Un zinot krievus,viņi atradīs kā atspēlēties un parādā nepalikt.
Fāzels var spirināties cik grib, bet pašlaik, ja tā nopietni ņem viņš vada tikai 3. nozīmīgāko hokeja organizāciju. NHL (tas jau sen) un KHL (no nesenā laika) pašlaik, izskatās, ir daudz ietekmīgākas organizācijas un līdz ko viņi noorganizēs kkādu neteiksim, ka sadarbību, bet sāks strādāt uz abpusēji godīgiem noteikumiem, tad tāds IIHF varēs nodarboties tikai ar hokeja attīstīšanu līdz U-20 vecumam, ņemties ar sieviešu hokeju, un popularizēt spēli "nehokeja valstīs".

     [+] [-]

, 2010-02-15 13:18, pirms 14 gadiem
Uzvarees Kanaada, bet buushu par krieviem

  +4 [+] [-]

, 2010-02-15 13:20, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Fāzels var spirināties cik grib, bet pašlaik, ja tā nopietni ņem viņš vada tikai 3. nozīmīgāko hokeja organizāciju. NHL (tas jau sen) un KHL (no nesenā laika) pašlaik, izskatās, ir daudz ietekmīgākas organizācijas un līdz ko viņi noorganizēs kkādu neteiksim, ka sadarbību, bet sāks strādāt uz abpusēji godīgiem noteikumiem, tad tāds IIHF varēs nodarboties tikai ar hokeja attīstīšanu līdz U-20 vecumam, ņemties ar sieviešu hokeju, un popularizēt spēli "nehokeja valstīs".
Tā visdrīzākais arī, ka var notikt! Reāli Fazels ir atkarīgs gan no NHL labvēlības (hmm... iespējams arī kaut kādas finansiālās), gan arī no krieviem - KHL, jo cik atceros tieši krievi bija viņa čempionu līgas "main sponsori".... un džekam tagad vajag manevrēt kā tādam vācu "meseršmitam" starp divām ugunīm un censtries ne ar vienu no viņiem nesaiet ragos, jo tad beigās tiešām IIHF pārziņā un organizēšanā var palikt tikai visāda veica U - izlašu turnīri un sieviešu hokejs....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 13:45, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: būs Latvija-ASV finālā
Nepiekritīšu. Domāju ASV vietā būs kāda cita komanda.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-15 13:49, pirms 14 gadiem
Nu jūs gan puikiņas esat iebraukuši auzās ar saviem spriedelējumiem,,Juri ieskaitot.Starptautiskā federācija ir un paliks galvenā hokeja organizācija,kas rīkos pasaules čempionātus un olimpiskās spēles.Es esmu piedzīvojis visādus laikus hokejā,gan to ,ka ne tikai olimpiādē,bet arī pasaules čempionātos nedrīkstēja piedalīties
profesionāļi(varēja nodomāt ,ka soclāgerā bija vienīgi amatieri),gan to ,ka šī iemesla dēļ kanādieši boikotēja pasaules čempionātus gandrīz desmit gadus.Nu un kas ,viss noritēja tālāk.Zaudētāji tikai ir un paliek līdzjutēji.Pasaules čempionāti visu laiku ir bijuši otrās šķiras turnīri,jo
NEKAD tur nav piedalījušies tobrīd spēcīgākie pasaules hokejisti.Tā nu šajā sporta veidā ir izveidojies.Šobrīd tikai olimpiskās spēles ir turnīrs,kur piedalās visi labākie,bet skaidrs ,ka NHL šis turnīrs traucē viņu biznesam,tāpēc domāju ,ka tiešām šīs varētu būt pēdējās spēles ar NHL spēlētāju piedalīšanos.Bet lai skatītāju interesi nepazaudēt un pie reizes kaut ko nopelnīt,septembra mēnesī atjaunot pasaules kausu un arī reizi trijos,četros gados.Bet to,ka Juris raksta ,ka NHL un KHL varētu sākt darboties uz abpusēji izdevīgiem noteikumiem.Tas ir lielākais naivums,jo grozi kā gribi,KHL sāk kļūt par galveno konkurenti NHL.Bet biznesā valda vilku likumi.Diemžēl.Ja Sočos NHL veči nespēlēs varēsim uzskatīt ,ka pasaules hokeja attīstība būs atmesta pāris desmit gadus uz atpakaļ.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-15 13:57, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Fāzels var spirināties cik grib, bet pašlaik, ja tā nopietni ņem viņš vada tikai 3. nozīmīgāko hokeja organizāciju. NHL (tas jau sen) un KHL (no nesenā laika) pašlaik, izskatās, ir daudz ietekmīgākas organizācijas un līdz ko viņi noorganizēs kkādu neteiksim, ka sadarbību, bet sāks strādāt uz abpusēji godīgiem noteikumiem, tad tāds IIHF varēs nodarboties tikai ar hokeja attīstīšanu līdz U-20 vecumam, ņemties ar sieviešu hokeju, un popularizēt spēli "nehokeja valstīs".
patreiz jau vēl par kaut kādu nopietnu KHL starptautisko ietekmi drusku pāragri runāt - KHL jau pagaidām aptver tikai post-padomju telpu... bez viņiem jau ir arī pārējā Eiropa: Zviedrija, Somija, Čehija, Vācija, Šveice... šis valstis nebūt nealkst kļūt par NHL vai KHL satelītiem...

bez tam šāds pavērsiens nebūt nebūtu iepriecinošs priekš Latvijas: tādā gadījumā lielākie starptautiskie turnīri noritētu bez Latvijas līdzdalības; piemēram, atjaunotos Kanādas kauss, kur spēlētu Kanāda, Krievija, ASV, Zviedrija, Somija un Čehija... Latvija varētu dzenāt ripu kautkādos Challenge Cup ar Itāliju, Poliju u.t.t. pie kam, komandas pamatkodolu veidotu Liepājas Metalurgs, jo RD būtu aizņemts KHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-15 14:00, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Nu jūs gan puikiņas esat iebraukuši auzās ar saviem spriedelējumiem,,Juri ieskaitot.Starptautiskā federācija ir un paliks galvenā hokeja organizācija,kas rīkos pasaules čempionātus un olimpiskās spēles.Es esmu piedzīvojis visādus laikus hokejā,gan to ,ka ne tikai olimpiādē,bet arī pasaules čempionātos nedrīkstēja piedalīties
profesionāļi(varēja nodomāt ,ka soclāgerā bija vienīgi amatieri),gan to ,ka šī iemesla dēļ kanādieši boikotēja pasaules čempionātus gandrīz desmit gadus.Nu un kas ,viss noritēja tālāk.Zaudētāji tikai ir un paliek līdzjutēji.Pasaules čempionāti visu laiku ir bijuši otrās šķiras turnīri,jo
NEKAD tur nav piedalījušies tobrīd spēcīgākie pasaules hokejisti.Tā nu šajā sporta veidā ir izveidojies.Šobrīd tikai olimpiskās spēles ir turnīrs,kur piedalās visi labākie,bet skaidrs ,ka NHL šis turnīrs traucē viņu biznesam,tāpēc domāju ,ka tiešām šīs varētu būt pēdējās spēles ar NHL spēlētāju piedalīšanos.Bet lai skatītāju interesi nepazaudēt un pie reizes kaut ko nopelnīt,septembra mēnesī atjaunot pasaules kausu un arī reizi trijos,četros gados.Bet to,ka Juris raksta ,ka NHL un KHL varētu sākt darboties uz abpusēji izdevīgiem noteikumiem.Tas ir lielākais naivums,jo grozi kā gribi,KHL sāk kļūt par galveno konkurenti NHL.Bet biznesā valda vilku likumi.Diemžēl.Ja Sočos NHL veči nespēlēs varēsim uzskatīt ,ka pasaules hokeja attīstība būs atmesta pāris desmit gadus uz atpakaļ.
Da rīkot viņi var ko grib, taču kas tādos turnīros spēlēs un kas kko tādu skatīsies. Tad, kad bija iepriekšējie noteikumi, tad arī situācija bija savādāka. Pašlaik, kad jebkur pasaulē ir iespēja skatīties pasaulē labāko hokeju, 3. šķiras turnīru skatīsies par tik par cik.

Līdz ar to - nav auditorijas, nav reklāmas, nav sponsoru, nav naudas, IIHF sāk nīkuļot.

Kā pats raksti - bizness ir bizness. IIHF tikai traucē NHL un KHL (tāpat kā citām līgām, kas varētu attīstīties) taisīt savu biznesu. Un tā kā iepriekšminētās organizācijas ir pietiekoši stipras, tad IIHF viņi var "noēst" paši.

_____________________________

"...Bet to,ka Juris raksta ,ka NHL un KHL varētu sākt darboties uz abpusēji izdevīgiem noteikumiem.Tas ir lielākais naivums,jo... "

"...līdz ko viņi noorganizēs kkādu neteiksim, ka sadarbību, bet sāks strādāt uz abpusēji godīgiem noteikumiem..."

Atrodi vienu galveno un būtiskāko atšķirību tajā ko rakstīju es un tajā, ko tu pie maniem vārdiem piedzejo.

     [+] [-]

, 2010-02-15 14:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Manā skatijumā Canada Cup pagaidām ir vienlīdzīgi mistisks projekts un iecere,kā Fāzela Čempionu Līga.
100 % Esmu pārliecināts,ka kas tāds,kā Canada Cap plaukst un zeļ!,Fāzelam murgos rādās. Krievi arī 100% būs pret tādu pasākumu Kanādā. Tā pati Šveice,Vācija,Latvija,Baltkrievija.
Ja tu domā,ka tagad Fāzels murgos redz LV uzvaru pār Šveici,neglaimo sev un mūsu izlasei. Tājā spēlē tiešām notika brīnums,nedomāju,ka viņš atkārtosies drīzā nākotnē,tieši tāpat kā ar Zviedriju. Domāju pēc vecās gvardes aiziešanas LV izlasi varēja apspēlēt neiespringstot,tas arī bija viņu lielākais klupšanas akmens,ka nenovērtēja LV pēc labi aizvadītas sezonas KHL.Moš kļūdos,par to pārliecināsimies drīzā nākotnē.
Atkārtošos,nejauc Stenlija kausu,ar spēli izlasē un godu pārstāvēt savu valsti. Pat Kanādieši(spēlētāji) tagad korī dzied par OS nozīmīgumu priekš viņiem.Kopš kura laika NHL spēlē izlases. Kopš kura laika NHL ir starptautiskais turnīrs ? Runāju par izlasēm. Canada Cup būtu alternatīva PČ. Pagaidām tādas alternatīvas nav un Fāzels ir
mistisks tas projekts ir pagaidām... līdz Soču OS. Jautājums, kur būs nākamās ziemas OS - attīstības scenāriji var būt dažādi: ja OS 2018.g. notiek ASV tad, arī NHL drīz varētu dziedāt jau citu dziesmu... ja Āzijā vai Eiropā tad varam minēt, kā rīkosies KHL... (kaut gan nedomāju, ka krievi atteiksies no iespējas mēģināt novinnēt OS zeltu).

Par potenciālo Canada Cup vai World Cup: nu Latvijai, Baltkrievijai, Šveicei vai Vācijai tur būs maza teikšana - šīs valstis varētu nebūt dalībnieku sarakstā

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 14:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: patreiz jau vēl par kaut kādu nopietnu KHL starptautisko ietekmi drusku pāragri runāt - KHL jau pagaidām aptver tikai post-padomju telpu... bez viņiem jau ir arī pārējā Eiropa: Zviedrija, Somija, Čehija, Vācija, Šveice... šis valstis nebūt nealkst kļūt par NHL vai KHL satelītiem...
Taču šīs divas organizācijas ir tās kas nosaka hokeja tendences pasaulē. Un IIHF pielāgojas gan NHL, gan KHL (jau minēto apstākļu dēļ).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-15 14:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: bez tam šāds pavērsiens nebūt nebūtu iepriecinošs priekš Latvijas: tādā gadījumā lielākie starptautiskie turnīri noritētu bez Latvijas līdzdalības; piemēram, atjaunotos Kanādas kauss, kur spēlētu Kanāda, Krievija, ASV, Zviedrija, Somija un Čehija... Latvija varētu dzenāt ripu kautkādos Challenge Cup ar Itāliju, Poliju u.t.t. pie kam, komandas pamatkodolu veidotu Liepājas Metalurgs, jo RD būtu aizņemts KHL...
Šito speciāli atbildu jaunā postā.

Iepriecinošs nav no vienas puses, no otras - ja nav biežu izlašu spēļu, tad, iespējams, beidzot beigsies šī "Pasauls čempinātu" (oriģinālvariants, ne kļūda) mānija, ka ja lielā izlase kruta nospēlē PČ, tad viss, paļci vejerom.
Iespējams, kāds sāks domāt par to, lai pēc gadiem 10 arī būtu hokejisti, kas reāli var spēlēt augstākajā līmenī, nevis izlasē spēlē tie, kam pietiek līdzekļu izvilkt līdz pieaugušo hokejam (nopietnā līmenī).

  +2 [+] [-]

, 2010-02-15 14:14, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Da rīkot viņi var ko grib, taču kas tādos turnīros spēlēs un kas kko tādu skatīsies. Tad, kad bija iepriekšējie noteikumi, tad arī situācija bija savādāka. Pašlaik, kad jebkur pasaulē ir iespēja skatīties pasaulē labāko hokeju, 3. šķiras turnīru skatīsies par tik par cik.

Līdz ar to - nav auditorijas, nav reklāmas, nav sponsoru, nav naudas, IIHF sāk nīkuļot.

Kā pats raksti - bizness ir bizness. IIHF tikai traucē NHL un KHL (tāpat kā citām līgām, kas varētu attīstīties) taisīt savu biznesu. Un tā kā iepriekšminētās organizācijas ir pietiekoši stipras, tad IIHF viņi var "noēst" paši.
Nu un ka ir iespēja skatīties "pasaulē labāko hokeju"? Tas vēl neko nenozīmē! neaizmirsti, ka tādā Karlstadē, Košicē, Tamperē, Brno vai Krēfeldē primārā tāpat būs vietējā komanda nevis "kautkāda" Bostona, Čikāga vai Torornto... Arī TV reitingi, piemēram, Skandināvijā daudzkārt augstāki ir vietējo līgu un PČ spēlēm nekā NHL...

Otrkārt, tāds KHL jau arī zināmā mērā ir milzis uz māla kājām - politiski balstīta organizācija kam ar biznesu ir mazs sakars... iedomājies, ja Krievijas varas virsotnēs pamainās prioritātes, teiksim, vēl lielāku labvēlību iedalot futbolam? Tur veidosies futbola megalīga, kamēr hokejam atvēlētie līdzekļi samazināsies...

bez tam, IIHF jau ir cita loma nekā KHL un NHL... pat bez šīm divām organizācijām IIHF varētu gana veiksmīgi pastāvēt, hokeju jau neskatās tikai Krievijā un ZAmerikā...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 14:18, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tieši tāpēc es viņas minēju,ka viņas nebūs tajā sarakstā. Nevajag nenovērtēt RUS iespējas $$$$. Viņi visai labi prot uzspēlēt vilku spēles. Un kurš tajā spēlē būs sakosts vairāk vēl ir jautājums. Piekrītu alguns par to,ka no šiem kašķiem cietīs hokejs un hokeja attīstība kopumā. Domāju tas kanādai būtu uz rokas.
protams, Krievijā ir $$$$, taču ne vienmēr būs Krievija = KHL... prioritātes mēz gadu gaitā mainīties. Ja līdz šim KHL ir sava veida uzvaras gājiens, tad kaut kādā brīdī nāks aplauziens... arī NHL laiku pa laikam aplaužas - kaut vai lokauta gadījumā pirms gadiem 5....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-15 14:22, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Nu un ka ir iespēja skatīties "pasaulē labāko hokeju"? Tas vēl neko nenozīmē! neaizmirsti, ka tādā Karlstadē, Košicē, Tamperē, Brno vai Krēfeldē primārā tāpat būs vietējā komanda nevis "kautkāda" Bostona, Čikāga vai Torornto... Arī TV reitingi, piemēram, Skandināvijā daudzkārt augstāki ir vietējo līgu un PČ spēlēm nekā NHL...

Otrkārt, tāds KHL jau arī zināmā mērā ir milzis uz māla kājām - politiski balstīta organizācija kam ar biznesu ir mazs sakars... iedomājies, ja Krievijas varas virsotnēs pamainās prioritātes, teiksim, vēl lielāku labvēlību iedalot futbolam? Tur veidosies futbola megalīga, kamēr hokejam atvēlētie līdzekļi samazināsies...

bez tam, IIHF jau ir cita loma nekā KHL un NHL... pat bez šīm divām organizācijām IIHF varētu gana veiksmīgi pastāvēt, hokeju jau neskatās tikai Krievijā un ZAmerikā...
Košice, Krēflede vai Roķišķi, vienalga, runa ir par hokeju starptautiskā mērogā (kas nekādīgi neietekmē vietējā mēroga batālijās, katrā gadījumā ne tādā mērā, lai būtu būtiski).
Ja par vietējiem čempionātiem, tad IIHF jau arī neveicina nekādu baigo "biznesu" (slavenais NHL-IIHF līgums kā piemērs).

Prioritātes? Hokejs ir viens no Krievijas TOP sporta veidiem, līdz ar to nezinu kam ir jānotiek, lai pēkšņi naudas plūsma šī sporta veidā tik būtiski samazinās, lai čempionāts paliktu "nekāds". Pie tam, Krievijā pietiek naudas, lai uzturētu gan futbola-super-līgu, gan basketbola-uber-čempionātu, gan novusa mega-turnīru.

Hokeju skatās visur, taču labākie spēlētāji (95%+) spēlē tieši Zamerikā un Krievijā. Jeb arī tu uzskati, ka, teiksim, Rēzeknē vietējie ies uz vietējās komandas spēlēm, nekā skatīsies KHL?
1 2 3 91 komentārs