Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Fimbauere 51. vietā, negaidīts zelts Rēbensburgai

Fimbauere 51. vietā, negaidīts zelts Rēbensburgai
Liene Fimbauere
Foto: AFP/Scanpix
20:00
Vankūvera 2010, OS-Kalnu slēpošana, Sievietes, milzu slaloms
Kathrin Zettel
4.00
4.50
Kathrin Hoelzl
6.50
5.75
Tanja Poutiainen
7.00
7.50

Vankūveras olimpisko spēļu milzu slaloma sacensībās kalnu slēpošanā vietu uzreiz aiz labāko piecdesmitnieka ieguvusi vienīgā Latvijas pārstāve - Liene Fimbauere, uzrādot laiku 2:46,93. Par olimpisko čempioni kļuva 20 gadus vecā vāciete Viktorija Rēbensburga (2:27,11), kam tas ir pirmais panākums pieaugušo sacensībās.

Pirmajā braucienā sesto vietu ieguvušajai Rēbensburgai, kura ir trīskārtēja pasaules junioru čempione, bet pieaugušo konkurencē sevi tikai nupat sākusi apliecināt, krietni palīdzēja kārtējās laikapstākļu kaprīzes - tieši pirms līderu startiem olimpisko kalnu slēpošanas nogāzi pārklāja bieza migla. Ja atceramies - arī vakar otro braucienu nācās atcelt tieši miglas dēļ... Piecas potenciāli ātrākās kalnu slēpotājas, kas startēja pēc vācietes, nelabvēlīgajos apstākļos nespēja sasniegt savus labākos rezultātus. Četras sekundes simtdaļas Rēbensburgai zaudēja uzreiz pēc viņas startējusī Tīna Maze (Slovēnija), bet līdzšinējā līdere Elizabete Gergla atkāpās uz bronzas pozīcijām (2:27,25).

Ātrāko laiku otrajā braucienā sasniedza Denīze Karbona (Itālija), bet viņa pēc pirmā brauciena tabulā jau bija atkritusi tik tālu, ka cīņā par godalgotajām vietām iejaukties nespēja.

Tāpat kā aizvakar startējušais Kristaps Zvejnieks, arī valmieriete Liene Fimbauere savā pirmajā olimpiskajā startā veiksmīgi tika līdz finišam - pirmajā braucienā iegūtā 58.vieta, par kuru jau ziņojām, tika uzlabota uz 51.vietu (šāda vieta arī otrajā braucienā). Fimbauerei šajās spēlēs vēl atlicis starts arī slaloma sacensībās, kuras paredzētas rīt.

Kalnu slēpošana

Milzu slaloms sievietēm

VSportisteValstsRezultāts
1.Viktorija RēbensburgaVācija2:27.11
2.Tīna MazeSlovēnija2:27.15
3.Elizabete GerglaAustrija2:27.25
4.Fabjēna ZutereŠveice2:27.52
5.Katrīna CeteleAustrija2:27.53
6.Katrīna HelclaVācija2:27.58
51.Liene FimbauereLatvija2:46.93
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-02-25 20:56, pirms 15 gadiem
Prieks pirmas OS labs snigums Malacis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-25 21:17, pirms 15 gadiem
Lieliski.
Labāk nekā bija gaidīts.
Izdevusies debija, gan rezultātā, gan iegūta nopietna psiholoģiskā pieredze.
Slēpts komentārs: Dr.med.Mengele

  -3 [+] [-]

, 2010-02-25 21:31, pirms 15 gadiem
Dr.med.Mengele, 21:19, pirms 12 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot

sandis444 rakstīja: Malacis meitene tada smaidiiga un pozitiiva tas labi lai tik nemet mieru, lai turpina jo vieta nav nemaz tik slikta.. ir ok lai veicas turpmāk

Labs rezultāts - pluss 20 sekundes!?

Ej un nobrauc labāk pamuļķi!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-25 21:32, pirms 15 gadiem
cik sportistes sasniedza finishu?
Izskataas, ka veel 7 sportistes to nespeeja izdariit, liidz ar to taads kaapums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-25 21:38, pirms 15 gadiem
biezais rakstīja: cik sportistes sasniedza finishu?
Izskataas, ka veel 7 sportistes to nespeeja izdariit, liidz ar to taads kaapums.
nobrauca 60

  +5 [+] [-]

, 2010-02-25 21:45, pirms 15 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Labs rezultāts - pluss 20 sekundes!?
Jums kaut mazākā sajēga ir par kalna slēpošanu?
Latvija nekad šajā sporta veidā nespēs cīnīties kaut vai pa pirmo 30nieku, jo redziet, draugi, tādas valstis kā Šveice, ASV, Austrija, Itālija, Norvēģija, Francija iegulda šī sportaveida attīstībā MILJONUS, kamēr mēs ar saviem 200 metru augstajiem kalniem varam tikai mēģināt izvirzīt pāris pārstāvjus no valsts, kas Olimpiādē pierādīja, ka var nostartēt veiksmīgi un nepalikt vieni no pēdējiem.
Un cik daudz nefinišēja, jūs arī neprotat saskaitīt? Mūsējiem neviens kritiens.
Aizbrauciet kādreiz uz Skandināvu kalniem vai Alpiem un nobrauciet pa 45 grādu stāvu nogāzi, redzēsim cik braši runāsiet, nonākuši kalna lejā par tām 20 sekundēm, ko Liene zaudējusi.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 22:12, pirms 15 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Labs rezultāts - pluss 20 sekundes!?
titar pamegini tikt lidz os, aa laikam tev 10 gadi, paaudzies vell

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 22:20, pirms 15 gadiem
Kāda starpība - ir vai nav sajēgas par kalnu slēpošanu?!

Vai tad tāda vieta vai atpalicība IR baigais iemesls lielam priekam?!

Galu galā pašam sportistam jābūt godīgam pret sevi un savu varēšanu!

Ir viņai iemesls lepoties vai tomēr nav?

Galvenais sasniegums ir kā viens saka "...Mūsējiem neviens kritiens...."
Starp citu, viens kritiens bija. Un labi ka tā....

  -4 [+] [-]

, 2010-02-25 22:20, pirms 15 gadiem
gludaiz rakstīja: Un cik daudz nefinišēja, jūs arī neprotat saskaitīt? Mūsējiem neviens kritiens.
Aizbrauciet kādreiz uz Skandināvu kalniem vai Alpiem un nobrauciet pa 45 grādu stāvu nogāzi, redzēsim cik braši runāsiet, nonākuši kalna lejā par tām 20 sekundēm, ko Liene zaudējusi.
Kā neviens kritiens? Rode tak nokrita. Jeb viņš neskaitās mūsējais?
Slēpts komentārs: Kaspars1984

     [+] [-]

, 2010-02-26 00:39, pirms 15 gadiem
Nu cik var tos negatīvos komentārus Ir taču jāsaprot, ka tāds ir ne-kalnu slēpošanas valstu objektīvais līmenis. Ukrainas, Baltkrievijas, Lietuvas, Igaunijas sportisti (-es) ir apmēram tajās pašās vietās ar to pašu atpalikšanu. Tāpēc gan Fimbaueres, gan arī Zvejnieka startu vērtēju pozitīvi. Malači! Par Rodi - nobraucienā gandrīz nemaz nepiedalījās visādu interesanto valstu sportisti, jo tas tomēr ir bīstami. Tāpēc arī viņa pozīcija it kā ir zemāka (apsteigts mazāk sportistu). Nu jā, kritiens kombinācijā varēja arī nebūt, bet nekas - lai cīnās un turpina startēt!

     [+] [-]

, 2010-02-26 07:47, pirms 15 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: Tūriste!!! Brauc atpūsties nevis sasniegt ko!!!
Tada gadijuaa, ko Tu esi sasniedzis? turist padomaa ar galvu!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-26 08:05, pirms 15 gadiem
Malace! Tiem kuriem tas nepatīk iesaku vismaz kā tūristiem tikt uz kādu Olimpiādi! Jūs pat to nespējat!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 08:27, pirms 15 gadiem
aizermans19 rakstīja: Malace! Tiem kuriem tas nepatīk iesaku vismaz kā tūristiem tikt uz kādu Olimpiādi! Jūs pat to nespējat!!!!

Kur tad tiem lūzeriem - citu nod....jiem uz olimpiādi?! Viņiem pat līdz Latvijas olimpiādei kā cūkai līdz mēnesim. Viņu sports ir šeit rakstīt glupus, aizvainojošus komentārus, bet diemžēl šis ''sporta veids'' olimpiskajās spēlēs nav iekļauts:-) Tapēc arī cepās:-)

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 08:52, pirms 15 gadiem
vairāk kā skaidrs ,ka tūriste...mengele laikam tur muld par naudas sadali..? nevienu latu nevajag dot tādiem sporta veidiem kur nekad nekas nebūs...jo mums sprta federacijās ir tada pati domāsana,kāvaldībā...vairak zagt...nolikvidet ari šis federacijas...
un to naudu dod murjāņiem un citām sporta skolām...un attista nacionālos sporta veidus pirmkārt...kur ir rezultati un tradicijas...3 nekam nevajadzigi kalnu slēpotaji...un aiz muguras vesla kalnu slēpošanas federacija,fristaili un t.t.
cik tur naudas neaiziet....
palasiet vinu majas lapā....valdes locekli,padomes locekli un parejie kretini...trnsports,telpu īre.....
vai tas mazai valstij,nabadzigākai eiropā ir vajadzigs.....?????

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 09:01, pirms 15 gadiem
Aragorns rakstīja: tūriste
un tu īsts Sportists ja?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-26 09:03, pirms 15 gadiem
Šis rezultāts protams nav nekāds sasniegums, bet ņemot vērā ka tika apsteigtas vairāk kā 20 konkurentes, ir OK. Vot visādas Paipalas, kas tiek apsteigtas par apli un tiek padzītas no trases, lai nemaisās pa kājām, un tie kas paliek pēdējie kā biatlonistes un pēc finiša vicina rokas pa gaisu, lūk tā ir Tūristu klase ar lielo burtu.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-26 09:30, pirms 15 gadiem
bmxman rakstīja: titar pamegini tikt lidz os, aa laikam tev 10 gadi, paaudzies vell
No mana komentāra Tu spēj noteikt manu vecumu?! Varbūt esi Mesings?
Tava pareizrakstība liecina par pabeigtām trim klasēm.

     [+] [-]

, 2010-02-26 09:54, pirms 15 gadiem
Super, ka šeit ir tāda iespēja ņergām nopelt jebkuru mūsu sportistu. Vismaz ir kur izcelties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-26 10:17, pirms 15 gadiem
raims rakstīja: nobrauca 60
tev taisnība un cik tur vēl nošļūca. bet 20 sek. priekš valsts kurā ir tuksnesis un sniega nav, ir O.K.

     [+] [-]

, 2010-02-26 10:19, pirms 15 gadiem
gludaiz rakstīja: Jums kaut mazākā sajēga ir par kalna slēpošanu?
Latvija nekad šajā sporta veidā nespēs cīnīties kaut vai pa pirmo 30nieku, jo redziet, draugi, tādas valstis kā Šveice, ASV, Austrija, Itālija, Norvēģija, Francija iegulda šī sportaveida attīstībā MILJONUS, kamēr mēs ar saviem 200 metru augstajiem kalniem varam tikai mēģināt izvirzīt pāris pārstāvjus no valsts, kas Olimpiādē pierādīja, ka var nostartēt veiksmīgi un nepalikt vieni no pēdējiem.
Un cik daudz nefinišēja, jūs arī neprotat saskaitīt? Mūsējiem neviens kritiens.
Aizbrauciet kādreiz uz Skandināvu kalniem vai Alpiem un nobrauciet pa 45 grādu stāvu nogāzi, redzēsim cik braši runāsiet, nonākuši kalna lejā par tām 20 sekundēm, ko Liene zaudējusi.
neviens nopietns Latvijas kalnu slēpotājs netrenējas šeit, bet gan Austrijā vai Šveicē.

     [+] [-]

, 2010-02-26 10:23, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: vairāk kā skaidrs ,ka tūriste...mengele laikam tur muld par naudas sadali..? nevienu latu nevajag dot tādiem sporta veidiem kur nekad nekas nebūs...jo mums sprta federacijās ir tada pati domāsana,kāvaldībā...vairak zagt...nolikvidet ari šis federacijas...
un to naudu dod murjāņiem un citām sporta skolām...un attista nacionālos sporta veidus pirmkārt...kur ir rezultati un tradicijas...3 nekam nevajadzigi kalnu slēpotaji...un aiz muguras vesla kalnu slēpošanas federacija,fristaili un t.t.
cik tur naudas neaiziet....
palasiet vinu majas lapā....valdes locekli,padomes locekli un parejie kretini...trnsports,telpu īre.....
vai tas mazai valstij,nabadzigākai eiropā ir vajadzigs.....?????
tev taisnība, divi sportisti un 16 ofisnieki. kamēr tā nauda tiek līdz sportistam..... iznāk 25 santīmi katram

     [+] [-]

, 2010-02-26 11:08, pirms 15 gadiem
Neslīdēja slēpes vienk. tā būtu madaļa

     [+] [-]

, 2010-02-26 11:17, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: vairāk kā skaidrs ,ka tūriste...mengele laikam tur muld par naudas sadali..? nevienu latu nevajag dot tādiem sporta veidiem kur nekad nekas nebūs...jo mums sprta federacijās ir tada pati domāsana,kāvaldībā...vairak zagt...nolikvidet ari šis federacijas...
un to naudu dod murjāņiem un citām sporta skolām...un attista nacionālos sporta veidus pirmkārt...kur ir rezultati un tradicijas...3 nekam nevajadzigi kalnu slēpotaji...un aiz muguras vesla kalnu slēpošanas federacija,fristaili un t.t.
cik tur naudas neaiziet....
palasiet vinu majas lapā....valdes locekli,padomes locekli un parejie kretini...trnsports,telpu īre.....
vai tas mazai valstij,nabadzigākai eiropā ir vajadzigs.....?????


Cesinieks atkal izceļas ar savu varen ''plašo'' domu gājienu! Es nesaprotu, ko tu vislaik tiem sportistiem piesienies - vai tad viņi vainīgi, ka federācijā ir tik daudz funkcionāri, kuri to visu iedalīto naudu arī noēd? Es domāju, ka to pašu varētu teikt par jebkuru federāciju, ne tikai slēpošanas. Skaidrs, ka visi to federāciju funkcionāri noēd stipri vien vairāk naudas, nekā nonāk sportistiem, un tas protams nav normāli normālā valstī, bet pie mums ir. Bet pie tā visa tak nav vainojami sportisti! Un nedomā tik globāli, paskaties tajā pašā savā pilsētā - cik piķis tiek sagrūsts jūsu sieviešu basketbola klubā, lai tikai latvijas līgā varētu konkurēt ar TTT un tas ir arī viss - starptautiskajā arēnā rezultāti tuvu 0.

     [+] [-]

, 2010-02-26 17:03, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: vairāk kā skaidrs ,ka tūriste...mengele laikam tur muld par naudas sadali..? nevienu latu nevajag dot tādiem sporta veidiem kur nekad nekas nebūs...jo mums sprta federacijās ir tada pati domāsana,kāvaldībā...vairak zagt...nolikvidet ari šis federacijas...
un to naudu dod murjāņiem un citām sporta skolām...un attista nacionālos sporta veidus pirmkārt...kur ir rezultati un tradicijas...3 nekam nevajadzigi kalnu slēpotaji...un aiz muguras vesla kalnu slēpošanas federacija,fristaili un t.t.
cik tur naudas neaiziet....
palasiet vinu majas lapā....valdes locekli,padomes locekli un parejie kretini...trnsports,telpu īre.....
vai tas mazai valstij,nabadzigākai eiropā ir vajadzigs.....?????
Pilnīga taisnība... Protams priekš Latvijas kalnu slēpošanā viņas rezultāts ir sasniegums bet priekškam mums tas ir vajadzīgs???
tas pats kad es tagad izdomātu trennēties sērfošanā un reizes 30 gadā braukātu uz vairāku tūkstošu km attālu okeāna piekrasti aizvadīt treniņus par valsts naudu + vēl federāciju priekš sevis nodibinātu

     [+] [-]

, 2010-02-26 20:45, pirms 15 gadiem
Rattamahata rakstīja:

Nu redzi, tev nav vajadzigs, bet kadam citam varbut ir! Un par to serfosanu tu galigi garam nosavi-Latvija ar to nav iespejams nodarboties vispar, sleposanai tad vismaz kaut kadi paugurim ir kur vismaz sikos trennet. Kalnu sleposanai nav nekadas atseviskas federacijas - ta ir zem Latvijas sleposanas federacijas kopa ar sleposanu, snovbordu un biatlonu. Turklat neviens kalnu slepotajs nav to fedeaciju prieks sevis izveidojis!!! Un galu gala - Latvija nav pilnigi nekadu serfosanas tradiciju, bet ar kalnu sleposanu nodarbojas jau gadu gadiem un ir pat bijusi dazi vera nemami sasniegumi.